پارک برفی پنگوئن کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

اگر بعد از شنیدن نام جزیره کیش ناخودآگاه به یاد یک منطقه گرم میفتید، بهتر است بدانید هم اکنون می توانید با رفتن به پارک برفی پنگوئن یک محیط سرد و برفی را در دل این جزیره گرم تجربه نمایید. در این مقاله اطلاعات لازم درباره این مجموعه را خواهیم گفت تا بتوانید قبل از مراجعه به آن پاسخ هر سوالی که داشتید را بیابید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پارک برفی پنگوئن کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به این پارک می توانید از تاکسی ها یا حمل و نقل عمومی استفاده کنید و اگر خودتان تمایل دارید مسیرتان را طی کنید بهتر است ابتدا به میدان درخت برسید. بعد ز آن به سمت کاشانی رفته و آن را ادامه دهید تا به بلوار موج وارد شوید. کمی بعد می توانید به مقصدتان که رو به روی هتل آسمان قرار گرفته و در طرف راست شما قرار دارد وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده تقریبا یک کیلومتر بوده و در حدود 3 دقیقه نیز در راه خواهید بود. هم چنین یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا به وسیله آن در هر جایی از جزیره کیش که بودید بتوانید به آسانی به پارک برفی پنگوئن برسید.

آدرس پارک برفی پنگوئن کیش: هرمزگان، کیش، بلوار موج

معرفی پارک برفی پنگوئن کیش

پروژه این پارک به صورت دو مرحله به اجرا درآمد که مرحله اول آن در سال 1397 به بهره برداری رسید. این بخش از پروژه بخش های مربوط به تفیحات و خدمات را شامل می شد. در سال 1400 و در فروردین ماه با آغاز سال جدید از مرحله دوم نیز رونمایی شد تا پروژه به طور کامل انجام شود. این مرحله شامل بخش های برفی و محیط زمستانی مجموعه می شد. مساحت کلی مجتمع رگدشگری پنگوئن به 19000 متر مربع می رسد و فضای این مجموعه بسیار زیبا طراحی شده است.

پارک برفی پنگوئن می تواند به تنهایی یک تجربه جذاب در کیش برای شما باشد چرا که شامل بخش های مختلف و امکانات متعددی می شود و یکی از بهترین پارک های کیش به شمار می آید. بهتر است در سفرتان به این جزیره حتما استفاده از مجموعه پنگوئن را در لیست تفریحات خود قرار دهید. این پارک هم چنین می تواند باعث شود تا شما یک روز سرد را در یک جای گرم تجربه کنید و این برای عاشقان سرما و برف می تواند بسیار دل انگیز باشد.

پارک برفی پنگوئن

علت ساخت مجتمع گردشگری پنگوئن

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شد تا فکر ساخت این مجموعه به وجود آید، تجربه ای متفاوت از سرما در یک جی گرم بود. شاید کسی که ایده این پروژه را مطرح کرد عاشق سرما و برف است. معمولا تجربه یک تناقض به صورت تفریح می تواند از بهترین خاطره ها برای هر کسی باشد. معمولا کسانی که تمایل به سردی هوا دارند از سفر به کیش با این مجموعه لذت بیشتری خواهند برد چرا که اسکی روی برف در کنار تفریحات دیگر پارک می تواند بسیار لذت بخش باشد. شما گویی با یک تیر دو نشان زده اید و در سفر به کیش از سرمای آذربایجان نیز استفاده خواهید کرد!

پیست اسکی و اسنوبرد پارک برفی پنگوئن

شاید برایتان جالب باشد که بتوانید در جزیره کیش برای اولین بار در یک مجموعه تفریحی از دو مورد از تفریحات زمستانی که در مناطق سرد ایران کاربرد دارد استفاده کنید. کافیست به سایت این مجموعه یا دیگر سایت های فروش بلیط رفته و بعد از خرید بلیط به این پارک مراجعه نمایید. بعد از مراجعه به پارک می توانید برای استفاده از رستوران برفی، پیست اتومبیل رانی، بانجی جامپینگ، بیلیارد، بولینگ، جایروکوپتر، پارک سافاری، پرواز با پلایدر، دوچرخه سواری، پیست اسکی، اسنوبرد و… استفاده نمایید.

این تفریحات همگی می توانند باعث شوند تا شما یک تفریح خوب را تجربه کنید. یکی از جالب ترین مواردی که می توان درباره این پارک برفی گفت این موضوع است که اطراف پارک همه شیشه ای بوده و سقف آن نیز بسیار بلند است و به همین دلیل شاهد یک طراحی به خصوص خواهید بود. شما می توانید در کنار استفاده از تفریحات گفته شده درون پارک از این موارد نیز لذت ببرید و در طول مدتی که در این پارک حضور دارید به محیط بیرون از پارک نیز دید خواهید داشت.

قوانین پارک برفی پنگوئن

قبل از رفتن به پارک برفی کیش بهتر است قوانین این مجموعه را بدانید تا دچار مشکل نشوید:

  1. پذیرش از نیم ساعت قبل از شروع سانس می باشد.
  2. حداقل سن برای استفاده از این پارک 3 سال است.
  3. ورود نوشیدنی و خوراکی به پارک ممنوع می باشد.
  4. عکاسی و ورود دوربین های تخصصی ممنوع است.
  5. کارت بانکی به همراه داشته باشید. 

پارک برفی پنگوئن

همه چیز درباره برف مجموعه پنگوئن

شاید برایتان سوال باشد که برفی که در این مجتمع گردشگری در بخش های برفی آن استفاده شده طبیعی می باشد یا خیر؟ برف این بخش ها طبیعی نیست ولی بسیار شبیه به برف واقعی است تا جایی که این تفاوت را شاید حس نکنید. این برف در دمای پایین توسط یک سری دستگاه های به خصوص تولید می شود و شاید به همین دلیل است که توصیه می شود قبل از ورود به مجموعه یک لباس گرم با خود به همراه داشته باشید.

لازم به ذکر است همان طور که عنوان شد این مجموعه کاملا سرد بوده و برفیست و بنابراین بهتر است دستکش داشته باشید و لباس گرم بپوشید و اگر این لوازم را با خود نداشتید می توانید از بخشی که این تجهیزات را کرایه می دهند استفاده کنید. یکی از جذابیت هایی که می توان به آن اشاره نمود بارش برف در بخش های برفی مجموعه می باشد به طوری که شما کاملا حس می کنید در فصل زمستان و در یک جای سرد در کشور حضور دارید. درست کردن آدم برفی و گوله برفی را بهتر است از دست ندهید.

ساعت کاری پارک برفی پنگوئن و موارد دیگر

برای مراجعه به این پارک برفی بهتر است ابتدا ساعت کاری، شماره تماس و دیگر گزینه های مربوطه را بدانید تا دچار سرگردانی نشوید. در ادامه به این موارد اشاره شده است:

ساعت کاری پارک برفی پنگوئن کیش: همه روزه 12 تا 20 (روز های تعطیل کمی متفاوت می باشد.)

شماره تماس پارک برفی پنگوئن کیش: 09027777110

وبسایت پارک برفی پنگوئن: penguinsnowpark.com

بخش های مختلف پارک برفی پنگوئن

وقتی به اندازه کافی برف بازی کردید و از این بخش لذت کامل را بردید، بهتر است به سراغ دیگر بخش های این مجتمع گردشگری بروید تا تفریح خود را کامل کنید. شاید با خود فکر کنید هزینه استفاده از این پارک بالا خواهد بود اما بسیاری از کسانی که در این مدت به کیش سفر کرده اند تفریح خود را با مراجعه به این پارک پایان داده اند. درواقع این مجتمع می تواند یک جای کامل برای استفاده از تفریحات موجود در کیش باشد. در ادامه می توانید با بخش های متعدد پارک برفی پنگوئن آشنا شوید:

پینگو فود

یکی از مهم ترین بخش های هر تفریح، میل کردن یک غذای خوش طعم می باشد. پارک برفی پنگوئن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما می توانید با رفتن به طبقه انتهایی مجموعه به بخش فودکورت دسترسی یابید. رستوران های این بخش غذا های متعددی را طبخ می کنند که از بین آن ها می توان به انواع غذاهای دریایی، برگر، پیتزا، سالاد، غذاهای ایرانی خوش طعم، پاستا و… اشاره نمود. شما با رفتن به این قسمت از مجموعه می توانید به طور کامل سالن برفی را تماشا نمایید. پینگو فود هم چنین دارای یک تراس بزرگ نیز می شود که چشم انداز آن بسیار زیبا و عالی است.

پارک برفی پنگوئن

پینگو فان

این بخش از پارک برفی پنگوئن در واقع همان قسمت برفی است که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم. دیوار های پینگو فان همگی شیشه ای بوده و در کنار یک سقف بلند به افراد این امکان را ی دهد تا در حین بازی به فضای بیرونی نیز دسترسی داشته باشند. برای رفتن به این بخش باید به طبقه منفی یک بروید و لازم به ذکر است که علاوه بر بخش برفی تفریحات دیگر مثل سورتمه، تیوب سواری، اسنوبرد، اسکی و… نیز حضور دارند. البته باید عنوان کرد که علاوه بر تفریحات برفی گفته شده شما می توانید در این بخش به استفاده از امکاناتی هم چون بدنسازی، بیلیارد، سالن تیراندازی، رالی، فیلم سه بعدی، بولینگ، بانجی جامپینگ و پرواز با جایروکوپتر نیز استفاده نمایید. پینگو فان پر درخواست ترین بخش مجموعه از زمان افتتاح پارک برفی پنگوئن بوده است.

پینگو کافه

از دیگر بخش هایی که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، بخشی است به نام پینگو کافه که همان طور که از نام آن پیداست مربوط به کافی شاپ مجتمع می شود. این کافی شاپ در طبقه همکف قرار دارد و یکی محل دنج و آرام برای شماست تا بتوانید برای استراحت بعد از برف بازی از آن بهره ببرید. در این بخش می توانید انواع کیک و دسر های خوش طعم را سفارش دهید و هم چنین انواع نوشیدنی نیز در این کافیشاپ وجود دارد و به طور کلی منوی این بخش متنوع بوده و هر چیزی که بخواهید می توانید از آن سفارش دهید.

درینک بار پینگوئن

در این قسمت می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سفارش دهید که فضایی بسیار آرام و دل نشین را شامل می شود. بهتر است در مراجعه به این مجموعه استفاده از این قسمت را از دست ندهید چرا که می تواند رضایت شما را بیشتر از قبل کند.

پارک برفی پنگوئن

پینگو بیکری

از دیگر بخش هایی که در این مجموعه می توانید به آن سری بزنید و در صورت تمایل خرید کنید، پینگو بیکر است. در این بخش بوی انواع مختلف نان شما را مدهوش خواهد کرد چرا که می توانید محصولاتی هم چون نان های مختلف، شیرینی های متنوع، نان شیرمال، کیک های تازه و… را بیابید. امکان ندارد به این بخش بروید و چیزی نخرید چون معمولا محصولات مختلف نان از مهم ترین گزینه های خرید هستند و پینگو بیکری این امکان را برای شما فراهم کرده است.

پینگو شاپ

از دیگر بخش های جذاب به خصوص برای خانم ها این قسمت از پارک برفی پنگوئن می باشد که در آن انواع برند ها را می توانید ببینید و از اجناس درون فروشگاه ها نیز خریداری نمایید. این فروشگاه ها در پینگو شاپ به فروش محصولاتی هم چون لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، کالاهای منزل، لوازم ورزشی و… مشغول هستند. در این بخش می توانید برند هایی هم چون هوم پلاس، نایک، پوما، آدیداس، ایکیا و… را بیابید و در صورت تمایل از آن ها خریداری نمایید. این بخش از پارک پنگوئن کیش نیز در طبقه همکف قرار دارد و با مراجعه به این طبقه می توانید به آن دسترسی یابید.

پارک برفی پنگوئن

اطلاعات تکمیلی درباره پارک برفی پنگوئن

اگر قصد داشتید به این پارک برفی کیش بروید بهتر است ابتدا یک سری اطلاعات درباره آن به دست آورید تا بتوانید ترجبه بهتری داشته باشید. این اطلاعات شامل موارد زیر می شود:

  • در صورت به همراه نداشتن لباس گرم می توانید این لباس ها را از خود مجموعه تهیه کنید که همیشه تمیز هستند.
  • مدت استفاده از هر سانس 2 ساعت می باشد.
  • معمولا پروتکل های بهداشتی در پارک برفی پنگوئن رعایت می شود و جای هیچ نگارنی نمی باشد.
  • در مدت زمان سانس مورد نظر خود می توانید هر چند دفعه ای که خواستید از تیوب سواری و سورتمه لذت ببرید.
  • اگر مسافر باشید کارت تخفیف 10 درصدی برایتان صادر خواهد شد و اگر کیشوند باشید کارت تخفیف 50 درصدی خواهید داشت.
  • سانس استفاده از پارک برفی پنگوئن از ساعت 12 تا 20 می باشد.
  • پذیرش مراجعه کننده های از ساعت 12 تا 18 امکان پذیر است.

قیمت بلیط امکانات پارک برفی پنگوئن

یکی از مهم ترین گزینه هایی که افراد پیش از رفتن به یک محل تفریحی باید بدانند، قیمت بلیط موارد مختلف می باشد. لازم به ذکر است موارد گفته شده ممکن است به دلیل نوسان بازار در زمان حضور شما تغییر کرده باشند. در این جا می توانید به این موضوع دسترسی یابید:

قیمت بلیط مجموعه پارک برفی پنگوئن: 540000 تومان

بخش فضای برفی پارک: 467000 تومان (با تخفیف)

تیوب سواری: رایگان

سورتمه: رایگان

پارک برفی کودکان: 270000 تومان

رزرو خانه در کیش

اگر تمایل داشتید برای استفاده از پارک برفی پنگوئن اقدام کنید و یا از تفریحات دیگر کیش استفاده نمایید، باید چند روزی را در این جزیره سپری کنید تا در کنار این موارد بتوانید برای مراجعه به مراکز خرید یا جاذبه های دیدنی جزیره نیز اقدام کنید. بدین منظور می توانید از سایت لوکس ویلا برای این کار استفاده نمایید. کافیست به صفحه اصلی سایت رفته از پنل اجاره ویلا و سوئیت وارد صفحه مربوط به اقامتگاه های کیش شوید. رزرو خانه مبله در جزیره کیش را می توانید از سایت پیگیری کرده و برای ثبت نهایی با مشاورین لوکس ویلا تماس حاصل فرمایید. جزیره کیش یکی از مهم ترین مناطق گردشگری کشور است که نباید از کنار تفریحات و دیدنی های آن به سادگی عبور کرد. بهتر است با انتخاب یک اقامتگاه خوب مدت زمان ماندن در این جزیره را زیباتر کنید.

سوالات متداول

پارک برفی پنگوئن کجاست؟

این پارک در بلوار موج جزیره کیش قرار دارد.

معروف ترین بخش های پارک برفی پنگوئن کدام موارد هستند؟

بخش های پینگو فود و پینگو فان از معروف ترین قسمت های این پارک هستند.

پارک برفی پنگوئن کیش شامل چه تفریحاتی می باشد؟

تفریحات برفی هم چون اسنوبرد و پیست اسکی از بهترین تفریحات این مجموعه می باشند.

ساعت کاری پارک برفی پنگوئن کیش چه زمانی است؟

همه روزه از ساعت 12 تا 20.

[html_block id=”70961″]

راهنما سایت

آدرس

هرمزگان، کیش، بلوار موج

شماره تماس
هزینه بازدید

۵۴۰/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

12 الی 20

یک‌شنبه

12 الی 20

دو‌شنبه

12 الی 20

سه‌شنبه

12 الی 20

چهار‌شنبه

12 الی 20

پنج‌شنبه

12 الی 20

جمعه

12 الی 20
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه