مرکز خرید پروما مشهد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید پروما مشهد یکی از مراکز خرید پرطرفدار و محبوب در میان مراکز خرید مشهد است که گردشگران زیادی را برای گردش و خرید به سوی خود جذب می کند. شهر مشهد علاوه بر حرم مطهر امام رضا، جاذبه های دیدنی و گردشگری متعدد و متنوع دیگری را در خود جای داده است. مشهد از جمله گردشگرپذیرترین شهرهای مذهبی ایران به شمار می رود و سالانه میلیون ها زائر و گردشگر آن را به عنوان مقصد مسافرتی خود انتخاب می کنند. مراکز خرید از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد محسوب می شوند که در انواع مختلفی ساخته شده اند و هر کدام از آن ها می توانند انتخاب مناسبی برای گردش و خرید سوغاتی به شمار روند. مرکز خرید پروما مشهد جزء بهترین مراکز خرید مشهد بوده و گردشگران زیادی آن را برای گردش و خرید انتخاب می کنند و به سمت آن می روند. پیشنهاد می شود تا انتهای این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با این مرکز خرید بیشتر آشنا شویم.

مرکز خرید پروما مشهد کجاست و مسیر دسترسی به آن

مرکز خرید پروما مشهد در بلوار فردوسی و میدان جانباز قرار داشته و برای دسترسی به آن می توانید علاوه بر خودروی شخصی، از وسایل نقلیه عمومی نیز استفاده نمایید و خود را به این مرکز خرید مجهز برسانید و در آن به گشت و گذار و تفریح بپردازید.

مسیر دسترسی به مجتمع تجاری پروما با خودروی شخصی

اگر از ساکنین مشهد هستید و یا با خودروی شخصی خود به مشهد سفر کرده اید تا بتوانید به راحتی به تمام جاذبه های دیدنی مشهد دیدن کنید و همچنین قصد دارید با خودروی شخصی خود به سراغ مرکز خرید پروما مشهد بروید، می توانید ابتدا خود را به بلوار توحید رسانده و پس از رسیدن به میدان توحید، وارد بلوار قرنی شده و در آن به مسیر خود ادامه دهید تا به میدان فردوسی برسید. سپس به میدان فردوسی رسیده و آن را به سمت وارد شدن به بلوار فردوسی طی نمایید. وارد میدان جانباز شده و سپس مسیر بلوار جانباز را پیش گرفته و وارد آن شوید. پاساژ پروما در این بلوار قرار دارد و به راحتی می توانید پارکینگ آن را مشاهده کرده و وارد آن شوید.

مسیر دسترسی به مرکز خرید پروما با وسایل نقلیه عمومی

اگر تصمیم دارید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی خود را به این مرکز خرید برسانید و در آن به گشت و گذار بپردازید، می توانید سوار اتوبوس های بلوار فردوسی شده و در ایستگاه میدان جانباز که نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به مرکز خرید پروما است، از اتوبوس پیاده شده و به سمت پاساژ پروما مشهد حرکت کنید.

آدرس مرکز خرید پروما مشهد: استان خراسان رضوی، مشهد، میدان جانباز

شماره تماس مرکز خرید پروما مشهد: 37637401-051

مرکز خرید پروما مشهد

آشنایی با مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما از بهترین مراکز خرید مشهد می باشد که در میدان جانباز واقع شده و از پر طرفدارترین پاساژهای این شهر به شمار می رود. این مرکز خرید 4 طبقه بوده و حدود 250 واحد و فروشگاه تجاری را در خود جای داده است. پاساژ گردی از جمله تفریحاتی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و به دلیل وجود امکانات تفریحی متنوعی که در مراکز خرید در نظر گرفته شده اند، گردشگران زیادی به سراغ آن ها می روند. علاوه بر آن که بسیاری از ساکنین مشهد، پاساژ پروما را برای خرید و گردش انتخاب می کنند، گردشگران زیادی هم هستند که به این شهر سفر می کنند و برای خرید سوغاتی و گردش به سراغ این مرکز خرید مدرن می روند. شهر مشهد انواع بازارها و مراکز خرید مدرن و سنتی را در خود جای داده که پاساژ پروما جزء مدرن ترین و جدیدترین مجتمع های تجاری این شهر شناخته می شود.

در واقع مرکز خرید پروما جزء فروشگاه های زنجیره ای بوده که یکی از شعب آن در سال 1383 در شهر مشهد ساخته شده و درب آن به روی عموم مردم گشوده شده است. زیربنای پاساژ پروما به حدود 25 هزار متر مربع می رسد و به صورت ساختمان 4 طبقه ای ساخته شده است. طبقه همکف این مرکز خرید به هایپر مارکت مجموعه اختصاص یافته و انواع مواد خوراکی، مواد غذایی، لبنیات، پروتئین و تمام آن چه که برای مایحتاج روزانه مورد نیاز است، در آن وجود دارند. بسیاری از ساکنین مشهد برای خرید روزانه و مواد مصرفی خود به هایپر مارکت پروما مراجعه می کنند. همانطور که گفته شد، حدود 250 واحد تجاری در این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند و در زمینه های مختلفی همچون انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، اکسسوری، اسباب بازی و غیره مشغول می باشند. بسیاری از اجناس و محصولات فروشگاه های تجاری پروما از بهترین برندهای داخلی و خارجی هستند که همین موضوع سبب گردیده برند بازان به سراغ آن بروند. ناگفته نماند برخی از فروشگاه های این مجتمع تجاری، نمایندگی های معروف ترین برندهای بین المللی هستند. در کنار این اجناس و محصولات، واحدهایی وجود دارند که به فروش انواع سوغاتی های مشهد همچون زعفران، انواع خشکبار، سجاده، مهر و غیره می پردازند و گردشگران می توانند از آن ها به عنوان سوغاتی و یادگاری شهر مشهد تهیه کنند. از بهترین زمان های خرید اجناس از مرکز خرید پروما مشهد، آخر فصل ها می باشند که بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های این مرکز خرید اجناس خود را حراج کرده و قیمت آن ها بسیار کاهش میابند.

امکانات تفریحی مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما مشهد علاوه بر آن که تنها به عنوان یک مرکز خرید ساده شناخته شود، به دلیل وجود امکانات تفریحی مختلفی که در خود جای داده، به عنوان یک مجتمع تفریحی تجاری شناخته می شود و گردشگران زیادی برای خرید، تفریح و گردش به آن مراجعه می کنند. در سال های اخیر همانطور که بر تعداد مراکز خرید در تمام شهرها رو به افزایش هستند، بر امکانات تفریحی آن ها نیز افزوده می شوند. در ادامه می خواهیم با امکانات تفریحی متنوعی که در مجتمع تجاری پروما وجود دارند و باعث شده اند گردشگران زیادی آن را به عنوان مقصد گردشگری و تفریحی خود انتخاب کنند، آشنا شویم.

مرکز خرید پروما مشهد

شهربازی مرکز خرید پروما مشهد

بسیاری از مراکز خرید بزرگ و مجهز، یک شهربازی سرپوشیده را در خود جای داده اند و انواع بازی های هیجان انگیز و لذت بخش در آن ها وجود دارند. شهربازی های مجتمع های تجاری از بهترین فضاهای لذت بخش برای خانواده هایی است که به همراه فرزند خود به مراکز خرید مراجعه می کنند و می توانند خرید و گردش را برای خود و فرزند خود لذت بخش تر می کنند. معمولا بسیاری از کودکان از خرید و گردش در مراکز خرید و بازارها خسته می شوند و به آن علاقه چندانی ندارند؛ اما مرکز خرید پروما مشهد این چالش را برای گردشگرانی که به همراه فرزند خود به این مرکز خرید مراجعه می کنند، به تفریحی هیجان انگیز و لذت بخش تبدیل کرده است.

آخرین طبقه از مرکز خرید پروما مشهد به شهربازی مجموعه اختصاص یافته است. این شهربازی با نام شهربازی جنگل جادویی شناخته می شود و بهترین فرصت را برای گردشگران فراهم نموده تا از تفریح و خرید در کنار یکدیگر لذت ببرند. شهربازی جنگل جادویی به عنوان بهترین شهربازی مشهد شناخته می شود و انئاع بازی های هیجان انگیزی که در آن وجود دارند، از استانداردهای روز دنیا برخوردارند و گردشگران می توانند با خیالی آسوده به تفریح بپردازند و ساعات هیجان انگیزی را برای فرزندان خود فراهم آورند. فضای این شهربازی بسیار شاداب بوده و می تواند توجه کودکان را به خود جلب نماید. حرم امام رضا که از جمله جاذبه های گردشگری مشهد است که گردشگران و زائرانی که به مشهد سفر می کنند، علاوه بر زیارت حرم امام رضا (ع) به بازدید از دیگر جاذبه های این شهر می روند.

سالن بیلیارد و بولینگ مجتمع تجاری پروما

مرکز خرید پروما مشهد جزء معدود مراکز خرید مشهد است که مجهز به سالن بیلیارد و بولینگ می باشد. بازی های بیلیارد و بولینگ جزء پرطرفدارترین بازی های گروهی و هیجان انگیز است که اغلب جوانان و نوجوانان طرفدار آن ها هستند. سالن بیلیارد و بولینگ مجتمع تجاری پروما از بهترین سالن های بولینگ و بیلیارد در مشهد می باشد که در بخش سالن بیلیارد آن میزهای اسنوکر و 7 بال در آن وجود دارند و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند. لازم به ذکر است که سالن بیلیار مرکز خرید پروما مشهد تنها برای آقایان بوده و متأسفانه بانوان اجازه ورود به آن را ندارند. بولینگ نیز از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که جمع های دوستانه زیادی به سراغ آن می روند و این بازی را به صورت گروهی انجام می دهند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

ساعت کاری سالن بیلیارد مرکز خرید پروما مشهد: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

ساعت کاری سالن بولینگ مرکز خرید پروما مشهد: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب (ساعت 10 صبح تا 17 عصرآقایان و بانوان، از ساعت 17 عصر تا 22 شب فقط آقایان)

مرکز خرید پروما مشهد

وی آر کلاب (واقعیت مجازی)

با پیشرفت تکنولوژی، تفریحات در مراکز خرید نیز پیشرفت چشمگیری داشته اند و تنها به خرید و گردش در فروشگاه ها و واحدهای تجاری آن محدود نمی شوند. وی آر کلاب از جمله تفریحات هیجان انگیز و لذت بخشی است که در سال های اخیر در بسیاری از مراکز خرید و مراکز تفریحی قرار داده شده اند و این فرصت را برای گردشگران فراهم آورده تا برای لحظاتی از دنیای واقعی دور شوند و وارد دنیایی غیرواقعی و هیجان انگیز شوند. برای استفاده از وی آر کلاب، یک دستگاه به صورت عینک بر روی صورت قرار داده می شود و شما را وارد دنیای خیالی می کند و می توانید هیجان را تجربه کنید.

لیزرتگ

لیزرتگ از دیگر امکانات تفریحی مرکز خرید پروما می باشد که در سومین طبقه از این مرکز خرید قرار گرفته و مخصوص افرادی است که طرفدار تفریح و هیجانات پر تحرک می باشند. لیزرتگ بدین گونه است که افراد تفنگ های لیزری را در دست می گیرند و با یکدیگر به جنگ می پردازند.

گیم سنتر مرکز خرید پروما

اگر اهل بازی های کامپیوتری، پلی استیشن و ایکس باکس هستید، گیم سنتر مجتمع تجاری پروما انتظار شما را می کشد و می توانید با مراجعه به این گیم سنتر از بازی های هیجان انگیز نهایت لذت ببرید.

قرعه کشی در مرکز خرید پروما مشهد

بسیاری از مراکز خرید برنامه های هیجان انگیزی برای مشتریان خود برگزار می کنند که یکی از مهیج ترین آن ها برنامه قرعه کشی می باشد. مرکز خرید پروما مشهد از آن دسته مراکز خریدی است که از میان مشتریان خود به صورت قرعه کشی برنده اعلام نموده و جوایز نفیسی را به افراد برنده اهدا می کند. اگر شما نیز جزء مشتریان این مرکز خرید باشید، می توانید در قرعه کشی شرکت کرده و در صورتی که در قرعه کشی برنده اعلام شوید، جوایز ارزشمندی را به شما هدیه می دهند.

مرکز خرید پروما مشهد

امکانات رفاهی مرکز خرید پروما مشهد

در کنار فروشگاه های تجاری متنوع و امکانات تفریحی هیجان انگیز، انواع امکانات رفاهی مناسب در این مرکز خرید وجود دارند که لذت خرید و گردش را دو چندان کرده اند. امکانات رفاهی پاساژ پروما به شرح زیر می باشند:

  • سیستم های سرمایش و گرمایش مناسب
  • سیستم پیجینگ مرکزی TOA ژاپن
  • سیستم مدار بسته و نظارت تلویزیونی AXIS سوئیس
  • پله برقی
  • آسانسورهای پانوارمیک
  • پارکینگ مسقف با مساحت حدود 600 متر مربع
  • اینترنت پرسرعت رایگان
  • سیستم اعلام حریق
  • سیستم تلفن سانترال 500 خطه
  • دستگاه خودپرداز

پارکینگ مجتمع پروما

یکی از مهمترین دغدغه های گردشگران برای رفتن به جاذبه های گردشگری، پیدا کردن جای مناسب برای پارک خودرو می باشد. اما خوشبختانه این مرکز خرید مجهز به یک پارکینگ با مساحت 600 متر مربع می باشد که می تواند حدود 2 هزار خودرو را در خود جای دهد. لذا اگر با خودروی شخصی به مرکز خرید پروما مشهد مراجعه کنید، نیازی به نگران بودن برای پیدا کردن جای پارک مناسب نیست و می توانید خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک کنید.

اقامت در مشهد

مشهد شهری زیارتی و سیاحتی در میان شهرهای گردشگری ایران محسوب می شود که گردشگران و زائرین زیادی هر ساله به آن سفر می کنند. از همین رو انواع اقامتگاه های مختلف در این شهر برای گردشگران وجود دارند تا تمام گردشگران با هر سلیقه و بودجه ای بتوانند اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایند. یکی از انواع اقامتگاه ها، خانه هایی هستند که با قیمت و امکانات مناسب به گردشگران اجاره داده می شوند. لذا اگر قصد اقامت در این شهر را دارید و به دنبال اقامتگاهی با قیمت مناسب هستید، می توانید به سراغ اجاره روزانه خانه در مشهد بروید. از جمله مناطقی که در مشهد وجود دارند و گردشگران برای اقامت در خانه های روزانه به سراغ آن می روند، منطقه هاشمیه می باشد. شما نیز می توانید برای اجاره روزانه خانه در هاشمیه مشهد وارد سایت لوکس ویلا شده و از میان انواع اقامتگاه های موجود، اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید.

مرکز خرید پروما مشهد

سوالات متداول

مرکز خرید پروما مشهد کجاست؟

مرکز خرید پروما مشهد در استان خراسان رضوی، مشهد، میدان جانباز قرار دارد.

مرکز خرید پروما مشهد چند طبقه دارد؟

4 طبقه

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید پروما مشهد کدام اند؟

فروشگاه، شهربازی، سالن بیلیارد و بولینگ، گیم سنتر، لیزرتگ، پارکینگ و غیره.

ساعت کاری مرکز خرید پروما مشهد چگونه است؟

روزهای شنبه تا پنجشنبه از 9 تا 24 بامداد و روزهای جمعه از 10:30 تا 24 بامداد


[html_block id=”70234″]

راهنما سایت

آدرس

استان خراسان رضوی، مشهد، میدان جانباز

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 24

یک‌شنبه

9 الی 24

دو‌شنبه

9 الی 24

سه‌شنبه

9 الی 24

چهار‌شنبه

9 الی 24

پنج‌شنبه

9 الی 24

جمعه

10:30 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه