مرکز خرید ایران نگین اهواز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از کلان شهر هایی که می توانید به عنوان مقصد سفر خود ان را انتخاب کنید، اهواز می باشد. در این شهر مراکز خرید متنوعی وجود دارد که شما برای خرید سوغات یا هر چه در سفر به آن نیاز پیدا خواهید کرد می توانید به آن ها مراجعه نمایید. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از این مراکز خرید به نام مرکز خرید ایران نگین اهواز رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید ایران نگین کجاست و مسیر دسترسی

اگر تمایل داشتید برای خرید به این مجتمع تجاری مراجعه کنید، باید ابتدا خود را به کیانپارس برسانید. برای این منظور می توانید ابتدا خود را به میدان چمران برسانید و بعد به سمت بلوار چمران بروید. در این بلوار به سمت جنوب حرکت کنید و این راه را ادامه دهید تا از خیابان هفتم بگذرید. بعد از گذشتن از این خیابان و درست بعد از گالری موج می توانید به مقصدتان که در سمت راست شما قرار گرفته رسید. مسیر گفته شده از میدان چمران تا مرکز خرید ایران نگین اهواز مسافتی در حدود 1.2 کیلومتر دارد و تقریبا 6 دقیقه در راه خواهید بود. در هر جایی از اهواز که بودید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به آسانی مسیرتان به سمت مقصد را بیابید و با نقشه به سمت این پاساژ اهواز برانید.

آدرس مرکز خرید ایران نگین: خوزستان، اهواز، کیانپارس، بلوار شهید چمران، نرسیده به خیابان 6 شرقی

معرفی مرکز خرید ایران نگین

اهواز دارای مراکز خرید متنوعی است که در صورت سفر به این منطقه می توانید از هر کدام که تمایل داشتید استفاده نمایید. این مراکز خرید به شما کمک می کنند تا بتوانید هر کالایی را که نیاز دارید به آسانی تهیه کنید. این مرکز خرید را معمولا کسانی انتخاب می کنند که به دنبال اجناس شیک هستند. در این فروشگاه انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، کالای دیجیتال، لوازم جانبی، اسباب بازی، لوازم برقی، اکسسوری و… یافت می شود و شما با توجه به نیازتان می توانید هر کدام را که تمایل داشتید تهیه نمایید.

مرکز خرید ایران نگین به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید اهواز بوده که در طول تمامی سال های فعالیت خود توانسته افراد بومی این شهر را به سمت خود جذب نماید و اعتماد آن ها را به دست آورد. مجتمع ایران نگین در منطقه کیانپارس قرار دارد و به همین دلیل توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. اگر به اهواز سفر کردید بهتر است استفاده از این مرکز خرید اهواز را که یکی از مجهزترین و بزرگ ترین مراکز خرید اهواز می باشد را در دستور کار استفاده خود قرار دهید.

مرکز خرید ایران نگین اهواز

ساعت کاری ایران نگین اهواز

برای استفاده از این مرکز خرید بهتر ابتدا یک سری اطلاعات درباره آن به دست آورید و بعد برای مراجعه به آن اقدام نمایید. بدین منظور می توانید با مطالعه تایم کاری این مجموعه در ادامه اطلاعات کافی به دست آورید.

ساعت کاری مرکز خرید ایران نگین: این مجتمع تجاری همه روزه به غیر از جمعه ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

شماره تماس مرکز خرید ایران نگین: 09331198631

واحد های تجاری مرکز خرید ایران نگین

در این مرکز خرید نیز همانند دیگر پاساژ های اهواز بوتیک ها و فروشگاه های مختلفی وجود دارد که می توانید از هر کدام از آن ها هر کالایی را که تمایل داشتید تهیه نمایید. به عنوان مثال بوتیک های مربوط به فروش پوشاک می توانند به شما کمک کنند تا لباسی را که می خواهید برای خود یا عزیزانتان تهیه نمایید. پیش تر نیز به کاربری انواع واحد های این پاساژ اشاره نمودیم.

مجتمع تجاری ایران نگین دارای فروشگاه هایی برای فروش محصولات ارایشی و بهداشتی، کیف و کفش، اکسسوری و زیورآلات، لوازم جانبی موبایل و… می باشد و به همین دلیل می توانید هر محصولی را که تمایل داشتید از آن ها تهیه نمایید. اگر به اهواز سفر کردید بهتر است از این مرکز خرید نیز استفاده نمایید تا تجربه خوبی از خرید کسب کنید.

مرکز خرید ایران نگین اهواز

امکانات رفاهی مرکز خرید ایران نگین اهواز

بسیاری از پاساژ ها دارای بخش های مختلفی هستند که شامل بخش های خدماتی و رفاهی برای رفاه حال مراجعین می شوند. ایران نگین اهواز نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد به همین دلیل در این جا به سراغ یک سری از امکانات آن رفتیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری در زمان مراجعه به این پاساژ داشته باشید.

کافی شاپ مجتمع ایران نگین

یکی از بخش هایی که در این مرکز خرید توانسته مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد، کافی شاپ ایران زمین می باشد. این کافی شاپ محیط و جای خوبیست برای به در کردن خستگی بعد از خرید تا بتوانید در کنار عزیزانتان لحظاتی خوب را در کنار خرید داشته باشید. لازم به ذکر است روزگاری این مرکز خرید به عنوان یک پاتوق بین جوانان بود که برای استفاده از کافی شاپ به این گپاساژ اهواز مراجعه می کردند. بهتر است در صورت مراجعه به این مجتمع تجاری از کافی شاپ آن نیز بهره ببرید.

پارکینگ پاساژ ایران نگین

یکی از مواردی که سبب می شود تا افراد در این مرکز خرید بتوانند با آرامش به خرید بپردازند، وجود یک پارکینگ می باشد. اگر شما نیز با خودروی خودتان قصد دارید به این شهر سفر کنید می توانید بدون نگرانی از جای پارک به این مرکز خرید مراجعه نمایید و آن چه نیاز دارید را از این پاساژ اهواز تهیه کنید.

سوالات متداول

مرکز خرید ایران نگین کجاست؟

ایران نگین یکی از مراکز خرید اهواز می باشد که در بلوار شهید چمران واقع شده است.

مرکز خرید ایران نگین فقط تجاری است؟

علاوه بر بخش تجاری می توانید از بخش های رفاهی و هم چنین بخش پزشکان نیز استفاده نمایید.

امکانات پاساژ ایران نگین چیست؟

از مهم ترین امکانات این مجتمع تجاری دارای وجود کافیشاپ می باشد.

ایران نگین به چه مراکزی نزدیک می باشد؟

این پاساز به مراکز مهمی هم چون بازار امام رضا نزدیک است.

راهنما سایت

آدرس

خوزستان، اهواز، کیانپارس، بلوار شهید چمران، نرسیده به خیابان 6 شرقی

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 22

یک‌شنبه

10 الی 22

دو‌شنبه

10 الی 22

سه‌شنبه

10 الی 22

چهار‌شنبه

10 الی 22

پنج‌شنبه

10 الی 22

جمعه

تعطیل
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه