مراکز خرید اهواز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید اهواز از جمله بهترین جاهای گردشگری در این شهر می باشند که گردشگران زیادی برای خرید و گردش به سراغ آن ها می روند. شهر اهواز از زیباترین و پر جاذبه ترین شهرهای جنوبی ایران است که گردشگران زیادی به صورت سالانه به آن سفر می کنند و به گردش در میان جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهر می پردازند. اهواز از پر جمعیت ترین و بهترین شهرهای جنوبی ایران محسوب می شود و همانند بسیاری دیگر از شهرهای جنوبی، انواع امکانات تفریحی و رفاهی را در خود جای داده و به همین دلیل، گردشگران زیادی اهواز را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. انواع بازارها و مراکز خرید متنوعی در این شهر وجود دارند که شامل مراکز خرید لوکس و سنتی هستند که گردشگران برای خرید و گردش به سراغ آن ها می روند. اهواز جزء کلانشهرهای جنوب غربی ایران بوده که انواع جاذبه های تاریخی، گردشگری و تفریحی را در خود جای داده و از تنوع بالایی برخوردار هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی مراکز خرید اهواز که از بهترین و پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شوند، آشنا شویم. پس تا انتهای این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با این جاذبه ها برای خرید و گردش بیشتر آشنا شویم.

مرکز خرید ایران نگین اهواز

اکنون که قصد داریم با تمام مراکز خرید اهواز آشنا شویم، می خواهیم این آشنایی را با مرکز خرید ایران نگین اهواز که در محله کیانپارس این شهر واقع شده است و جزء مراکز خرید لوکس اهواز به شمار می رود، آغاز کنیم. مرکز خرید ایران نگین اهواز از بهترین مراکز خرید برای خرید انواع لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، شال و روسری و غیره می توانید به سراغ آن بروید. لباس هایی که در پاساژ نگین اهواز به فروش می رسند، از بهترین برندهای داخلی و خارجی می باشند و از کیفیت مناسبی بهره می برند. توجه داشته باشید، مرکز خرید نگین که از پاساژهای لوکس اهواز می باشد و محصولات و اجناسی که در واحدها و فروشگاه های تجاری آن به فروش می رسند، با کیفیت می باشند، دارای قیمت های نسبتا بالایی بوده و نباید انتظار قیمت پایین داشته باشید.

ساکنین شهر زیبای اهواز و گردشگرانی که به این شهر سفر کرده اند، برای خرید انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه به سراغ مرکز خرید ایران نگین اهواز می روند. از امکانات رفاهی مرکز خرید ایران نگین اهواز می توان به کافی شاپ های آن اشاره کرد که در انواع مختلفی در اولین طبقه از پاساژ نگین واقع شده اند و از بهترین محل ها برای استراحت و رفع خستگی به شمار می روند. گردشگران می توانند با مراجعه به کافه های پاساژ نگین اهواز، نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش داده و به رفع خستگی بپردازند.

آدرس مرکز خرید ایران نگین اهواز: اهواز، محله کیانپارس، بلوار شهید چمران، نبش خیابان ششم

مراکز خرید اهواز

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید دیگری از مراکز خرید اهواز در محدوده محله کیانپارس اهواز واقع شده که از معروف ترین و شلوغ ترین بازارهای اهواز می باشد و با نام مرکز خرید زیتون شناخته می شود. مرکز خرید زیتون در یک ساختمان 6 طبقه قرار گرفته و حدود 177 واحد تجاری در آن جای گرفته اند. از آنجایی که واحدهای تجاری زیادی در این مرکز خرید بزرگ اهواز جای گرفته اند، انواع اجناس و محصولات را می توان به صورت یک جا در آن پیدا کرد و برای خریدهای دیگر نیازی به مراجعه به دیگر بازارها و یا مراکز خرید نداشته باشید و بتوانید به راحتی تمام آن چه را که مورد نیاز خواهید داشت، می توانید تهیه کنید. در واحدهای تجاری مرکز خرید زیتون اهواز انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لباس و لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، شال و روسری و غیره به فروش می رسند و همگی از بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برخوردارند.

یکی از مهمترین دلایلی که مرکز خرید زیتون از محبوب ترین مراکز خرید اهواز شناخته شده است، قیمت های مناسب اجناس و محصولات آن می باشد. از همین رو به عنوان مرکز خرید ارزان اهواز شناخته می شود. نکته جالبی که در رابطه با این مرکز خرید وجود دارد این است که هر راهرو و یا هر بخش از فضای داخلی پاساژ زیتون به صنف های خاصی اختصاص یافته اند و در این صورت خریداران می توانند به راحتی به سراغ آن دسته از محصولات و اجناس مورد نظر خود بروند. در کنار واحدهای تجاری این مرکز خرید، کافی شاپ های مختلفی قرار دارند که گردشگران و خریداران می توانند برای استراحت و رفع خستگی به سراغ آن ها بروند و با سفارش دادن نوشیدنی سرد یا گرم دلچسبی، خرید و گردش در مرکز خرید زیتون اهواز را برای خود لذت بخش تر سازند.

ساعت کاری مرکز خرید زیتون اهواز: همه روزه 10 صبح تا 22 شب

آدرس مرکز خرید زیتون اهواز: اهواز، زیتون کارمندی، فلکه سنگر، خیابان خاقانی

مرکز خرید رویال پارس

انواع مراکز خرید لوکس و گران قیمت در اهواز وجود دارند که جزء بهترین مراکز خرید اهواز برای برندبازان به شمار می روند. مرکز خرید رویال پارس از لوکس ترین و گران ترین مراکز خرید اهواز می باشد که گردشگران زیادی به صورت روزانه برای خرید و گردش به سراغ آن می روند. محله کیانپارس از بهترین محله های شهر زیبای اهواز می باشد که اغلب مراکز خرید و بازارهای لوکس اهواز در آن جای گرفته اند. مرکز خرید رویال پارس اهواز در مساحتی به وسعت 9 هزار متر مربع ساخته شده و از محیطی بسیار لوکس و زیبا بهره می برد. واحدها و فروشگاه های تجاری مختلفی در پاساژ رویال پارس اهواز وجود دارند که انواع پوشاک، لباس های مجلسی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، تزئینات و دکوراسیون منزل و غیره از بهترین برندها و کیفیت ها را به فروش می رسانند. این مرکز خرید علاوه بر واحدهای تجاری، امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی در خود جای داده که گردشگران می توانند حین خرید، به سراغ آن ها بروند و ساعات شاد و دلپذیری را برای خود رقم بزنند.

یک شهربازی سرپوشیده برای کودکان در این مرکز خرید در نظر گرفته شده که در این صورت می توانید با مراجعه به آن، لحظات شادی را برای خود رقم بزنید. در پاساژ رویال پارس اهواز یک کتاب فروشی قرار دارد که انواع کتاب ها در آن وجود دارند و اگر اهل کتاب خوانی هستید می توانید به آن مراجعه کنید. از دیگر امکانات رفاهی این مجتمع تجاری می توان به رستوران و کافی شاپ مجموعه اشاره نمود که گردشگران زیادی را برای صرف یک وعده غذایی یا میان وعده به سمت خود جذب می کنند. در رستوران مجتمع تجاری رویال پارس اهواز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین طعم و کیفیت سر شده و به دست مشتریان ارائه می شوند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های اهواز می باشد که در این مجتمع تجاری قرار گرفته و افراد بسیاری برای صرف وعده غذایی خود به سراغ آن می روند. اگر به دنیال مرکز خریدی لوکس در اهواز هستید و قیمت اجناس و محصولات برایتان مطرح نیست و کیفیت حرف اول را می زند، می توانید مرکز خرید رویال پارس اهواز را برای خرید خود انتخاب نمایید.

شماره تماس مرکز خرید رویال پارس: 33915500-061

آدرس مرکز خرید رویال پارس: اهواز، کیانپارس، نبش خیابان نه شرقی

مراکز خرید اهواز

سیتی سنتر مهزیار

از بزرگترین مراکز خرید اهواز می توان به سیتی سنتر مهزیار اشاره نمود که در محله زیتون کارمندی قرار گرفته و مرکز خریدی 11 طبقه می باشد. منطقه زیتون کارمندی از جمله بهترین و لوکس ترین محله های شهر اهواز می باشد که اغلب آن ها از قشر مرفه جامعه هستند و انواع لاکوس ترین پاساژهای اهواز در آن قرار دارند. سیتی سنتر مهزیار نیز که در این محله واقع شده، از مراکز خرید گران اهواز می باشد که برای خرید از واحدهای تجاری آن باید با جیبی نسبتا پر پول راهی این مرکز خرید شوید. مرکز خرید سیتی سنتر مهزیار علاوه بر آن که تنها یک مرکز خرید ساده و بزرگ باشد، مرکزی تفریحی و گردشگری نیز به شمار می رود که انواع امکانات تفریحی و رفاهی را در خود جای داده و گردشگران زیادی برای استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی متنوع آن، راهی این مرکز خرید می شوند.

دو طبقه اول این مرکز خرید به هایپرمارکت آن اختصاص یافته و هر آن چه که برای خانه و آشپزخانه و مواد خوراکی و غذایی مورد نیاز داشته باشید، در آن وجود دارند. بسیاری از اهالی محله های اطراف و ساکنین دیگر مناطق اهواز برای خریدهای روزانه خود به سراغ هایپرمارکت سیتی سنتر مهزیار می روند. 6 طبقه بعدی نیز به واحدهای تجاری اختصاص یافته اند و در واحدها و فروشگاه های تجاری آن انواع پوشاک، انواع کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات، اسباب بازی و غیره به فروش می رسند. در 2 طبقه بعدی نیز شهربازی سرپوشیده قرار گرفته که بسیاری از گردشگران به همراه فرزند خود به سراغ می روند و ساعات لذت بخش و مفرحی را برای خود و فرزند خود رقم می زنند. بعد از هیجان و لذتی که در شهربازی مجموعه تجربه می کنید، زمان آن می رسد که به سراغ شکم گردی بروید.

یکی از لذت بخش ترین قسمت های گردش و تفریح، مربوط به بخش شکم گردی می باشد که خوشبختانه در این مجموعه تفریحی تجاری می توانید به فودکورت که در طبقه بالای شهربازی قرار گرفته مراجعه کنید و در محیطی دلنشین و زیبا، غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنید. در این فودکورت انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فست فود و غیره تهیه و سرو می شوند که گردشگران می توانند با توجه به ذائقه خود، غذای مورد علاقه شان را سفارش دهند. در مجتمع تفریحی تجاری مهزیار یک سفره خانه عربی قرار دارد که بسیاری از گردشگران برای لذت بردن از خرید و گردش خود در نهایت به سراغ می روند و لحظات لذت بخشی را در آن سپری می کنند. اگر در شهر اهواز به دنبال مرکز تفریحی تجاری هستید تا بتوانید خرید، گردش و تفریح را در کنار هم تجربه کنید، مرکز خرید سیتی سنتر مهزیار بهترین گزینه انتخابی برای شما می باشد.

ساعت کاری سیتی سنتر مهزیار: همه روزهاز ساعت 10 صبح تا 22 شب

آدرس سیتی سنتر مهزیار: اهواز، محله زیتون کارمندی، تقاطع خیابان حجت و خیابان زمزم

مرکز خرید ستیلا

مرکز خرید ستیلا جزء جدیدترین مراکز خرید اهواز به شمار می رود که در اواخر سال 1400 افتتاح گردید و به یکی از بهترین مراکز خرید اهواز تبدیل شد. پاساژ ستیلا مال در بنایی 7 طبقه قرار داشته که شامل واحدهای تجاری، اداری و تفریحی می باشند. ستیلا مال که جزء پاساژهای لوکس اهواز محسوب می شود، در واحدهای تجاری خود انواع پوشاک، شال و روسری، کیف و کفش، لباس مجلسی، زیورآلات و بدلیجات، عطر و ادکلن، لوازم دیجیتال و اکسسوری و غیره به فروش می رساند. یک شهربازی در مرکز خرید ستیلا قرار دارد که خانواده ها می توانندبا فرزند خود به سراغ این بخش از مرکز خرید بروند و لحظات شاد و مفرحی را برای فرزند خود رقم بزنند. معمولا کودکان به خرید و گردش در مراکز خرید و بازارها علاقه ای نداشته و با وجود امکانات تفریحی متنوع در این مرکز خرید، حتی خرید و پاساژگردی برای کودکان نیز لذت بخش خواهد بود.

با توجه به بالا بودن قیمت اجناس و محصولاتی که در واحدها و فروشگاه های تجاری این مرکز خرید به فروش می رسند، حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، گردش و استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی موجود در آن نیز می تواند لذت بخش باشد. یکی از پرطرفدارترین بخش های این مرکز خرید کافه آن می باشد که در فضای باز و بسیار زیبا قرار گرفته است و گردشگران زیادی برای صرف یک میان وعده دلچسب به آن مراجعه می کنند. از امکانات رفاهی مرکز خرید ستیلا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کافی شاپ
  • رستوران
  • سیستم تهویه هوای مناسب
  • شهربازی
  • سرویس بهداشتی

آدرس مرکز خرید ستیلا: اهواز، گلستان، بلوار فروردین، نبش بوستان

مراکز خرید اهواز

مرکز خرید زهره

اگر در اهواز به دنبال مرکز خریدی هستید که اجناس و محصولاتی با قیمت مناسب به فروش برسانند، می توانید مرکز خرید زهره را از میان مراکز خرید اهواز انتخاب نمایید. این مرکز خرید در سال 1393 افتتاح گردیده و تا به امروز به عنوان یکی از بهترین پاساژهای اهواز شناخته می شود و اگر قصد خرید داشته باشید، دست خالی از آن خارج نمی شوید. در واحدهای تجاری مرکز خرید زهره انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و تزئینات منزل و غیره با بهترین و مناسب ترین قیمت های به فروش می رسند و می توانید با مراجعه به این پاساژ خریدی مناسب را تجربه نمایید. پاساژ زهره به عنوان بهترین مرکز خرید ارزان در اهواز شناخته می شود که اجناس و محصولات با کیفیتی را نیز به فروش می رساند. همچنین کافی شاپی در این مرکز خرید وجود دارد که گردشگران می توانند با مراجعه به آن خود را به نوشیدنی سرد یا گرم دعوت کرده و لحظات خوش و دلنشینی را تجربه نمایند.

ساعت کاری مرکز خرید زهره: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23 شب

آدرس مرکز خرید زهره: اهواز، محله زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی

مرکز خرید تشریفات

مرکز خرید تشریفات یکی دیگر از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید اهواز می باشد که دارای 6 طبقه بوده و 4 طبقه از آن به واحدها و فروشگاه های تجاری مختلف اختصاص یافته اند. این مرکز خرید نه تنها یک مرکز خرید مجهز در میان بازارهای اهواز می باشد، بلکه از امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی نیز بهره برده و به همین جهت گردشگران زیادی برای خرید و گردش به سراغ آن می روند. محله کیانپارس اهواز بسیاری از پاساژهای لاکچری اهواز را در خود جای داده و پاساژ تشریفات نیز یکی از آن دسته مراکز خرید است که در این خیابان واقع شده است. واحدها و فروشگاه های تجاری مرکز خرید تشریفات به فروش انواع پوشاک، انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، زیورآلات و اکسسوری، عینک و غیره مشغول هستند. اغلب اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند از بهترین برندهای بین المللی و ایرانی می باشند و لذا دارای قیمت های نسبتا بالایی برخوردارند.

از امکانات تفریحی و رفاهی پاساژ تشریفات می توان به فودکورت، کافی شاپ، رستوران، خانه بازی برای کودکان، پارکینگ و غیره اشاره کرد که گردشگران می توانند از آن ها بهره مند شوند و خاطرات خوشی را در این مرکز خرید برای خود رقم بزنند. طبقه پنجم مرکز خرید تشریفات در اختیار فودکورت مجموعه قرار گرفته که گردشگران می توانند برای صرف وعده غذایی دلچسب به آن مراجعه کنند و غذای مورد علاقه خود را در محیطی زیبا میل کنند. پاساژ تشریفات از آن دسته مراکز خرید اهواز است که گردشگران می توانند برای گردش و تفریح به سراغ آن بروند و ساعات خوشی را در این پاساژ سپری می کنند.

شماره تماس مرکز خرید تشریفات: 33920080-061

ساعت کاری مرکز خرید تشریفات: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23 شب

آدرس مرکز خرید تشریفات: اهواز، محله کیانپارس، خیابان دوم شرقی

مراکز خرید اهواز

بازار امام رضا

معمولا بازارها و مراکز خریدی در هر شهری وجود دارند که به صنف های خاصی اختصاص یافته اند. بازار امام رضا از آن دسته بازارهای اهواز است که مخصوص خرید جهیزیه، لوازم خانگی و تمام آنچه که برای منزل مورد نیاز بوده، می باشد. بسیاری از افرادی که به دنبال خرید جهیزیه هستند، برای خرید انواع مبلمان، میز ناهارخوری، سرویس خواب، کالای خواب، لوازم خانگی و لوازم برقی و غیره به سراغ بازار امام رضا می روند. اما خوب است بدانید بازار امام رضا از مجهزترین بازارهای اهواز بوده که در برخی از مغازه ها و واحدهای تجاری آن می توانید اسباب بازی های مختلف و کیف و کفش را با مناسب ترین قیمت ها پیدا نمایید. از بهترین امکانات رفاهی این مجموعه می توان به پارکینگ آن اشاره نمود که گردشگران و خریدارانی که با خودروی شخصی خود به این بازار مراجعه کرده اند، می توانند خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک نمایند.

ساعت کاری بازار امام رضا: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23 شب

آدرس بازار امام رضا: اهواز، تقاطع خیابان کیانپارس و خیابان میهن شرقی

مجتمع تجاری برج کیانپارس

مرکز خرید دیگری در اهواز وجود دارد که با نام مجتمع تجاری برج کیانپارس شناخته می شود و در برج 7 طبقه کیانپارس جای گرفته و 2 طبقه از این برج را به واحدهای تجاری خود اختصاص داده است. 5 طبقه دیگر این برج نیز به واحدهای اداری همچون مطب های پزشکی، آموزشگاه، دفاتر ثبت اسناد و غیره اختصاص یافته اند. در مرکز خرید برج کیانپارس انواع لباس ها و زیورآلات به فروش می رسند و جزء مراکز خرید گران اهواز محسوب می شود. اما لازم به ذکر است که تمام لباس ها و زیورآلاتی که در واحدهای تجاری مجتمع تجاری برج کیانپارس وجود دارند، از بهترین برند و کیفیت ها هستند. اگر قیمت برایتان مهم نیست، می توانید با مراجعه به این مرکز خرید، خرید مناسبی داشته باشید. در مجتمع تجاری برج کیانپارس خبری از امکانات تفریحی و رفاهی نبوده و حتی پله برقی نیز برای تردد در میان طبقات آن در نظر گرفته نشده است و آسانسورهایی که در ساختمان وجود دارند نیز مخصوص واحدهای اداری می باشند و گردشگران برای تردد و رفت و آمد میان طبقات تجاری بایستی از پله های استفاده نمایند.

ساعت کاری مجتمع تجاری برج کیانپارس: ساعت 10 صبح تا 22 شب

آدرس مجتمع تجاری برج کیانپارس: اهواز، محله کیانپارس، مابین خیابان های 13 و 14 شرقی

مجتمع تجاری برج کیانپارس

مرکز خرید کارون

مرکز خرید کارون از دیگر مراکز خرید اهواز است که در برجی 5 طبقه واقع شده که تنها 2 طبقه از آن به واحدهای تجاری این مرکز خرید اختصاص یافته اند و 3 طبقه دیگر در اختیار مطب های پزشکی قرار گرفته اند. همچنین 3 طبقه نیز به پارکینگ طبقاتی مجموعه اختصاص یافته که برای گردشگران از بهترین امکانات رفاهی به حساب می آید و دیگر نیازی نیست مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن جای پارک مناسب برای خودروی خود نمایند. اما خوب است بدانید که در این مرکز خرید امکانات رفاهی مناسب تری هم وجود دارند که می توان از رستوران و کافی شاپ مجموعه یاد کرد که گردشگران می توانند علاوه بر خرید و گردش در واحدهای تجاری مجموعه، سری به کافی شاپ و رستوران آن نیز بزنند. انواع لباس ها، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره در مغازه های این مجتمع تجاری اداری به فروش می رسند که از قیمت های مناسبی برخوردارند و می توانید با مراجعه به آن، خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی را تجربه نمایید. لذا مرکز خرید کارون جزء مراکز خرید اقتصادی اهواز به شمار می رود.

ساعت کاری مرکز خرید کارون: 10 صبح تا 23 شب

آدرس مرکز خرید کارون: اهواز، خیابان سلمان فارسی، بین خیابان کتانباف و خیابان موسوی

بازار عبدالحمید اهواز

معمولا تمام شهرهای ایران، دارای بازارهای سنتی و با صفایی هستند که گشت و گذار و خرید در آن ها، حس و حال دیگری دارد. بازارهای سنتی تفاوت بسیار زیادی با بازارها و مراکز خرید لوکس دارند و معمولا برخی از آن ها به صورت روباز هستند. از بهترین بازارهای سنتی اهواز می توان به بازار عبدالحمید اهواز اشاره کرد. اگر به اهواز سفر کرده اید و قصد دارید در میان دیدنی ها و جاذبه های گردشگری اهواز گردشی داشته باشید، می توانید به سراغ بازار عبدالحمید اهواز بروید. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، گردش و تماشای محصولات در این بازار سنتی می تواند لذت خاص خود را داشته باشد. این بازار از قدیمی ترین بازارهای اهواز می باشد که قدمت آن به دوران قاجار می رسد. هنگامی که در حال قدم زدن و تماشای محصولات در این بازار هستید، نخستین موردی که شما را به خود جلب می کند، خرما می باشد.

انواع خرماهای تازه و خوشمزه در این بازار برای فروش قرار داده شده اند که گردشگران از آن ها می توانند به عنوان سوغاتی و یا برای خود تهیه نمایند. شور و هیجان بسیار زیادی در این بازار در جریان است و همین موضوع سبب شده گردش در میان بازار عبدالحمید حس و حال خوبی را به شما منتقل سازد. همانطور که گفته شد، بازار عبدالحمید اهواز از قدیمی ترین بازارهای اهواز بوده و در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

ساعت کاری بازار عبدالحمید اهواز: ازساعت 8 صبح تا 21 شب

آدرس بازار عبدالحمید اهواز: اهواز، خیابان نظامی (نظری پور)، بین خیابان نادری و خیابان امام خمینی

مراکز خرید اهواز

بازارچه صدف یا بازار آسفالت

بازارهای محلی و سنتی مختلفی در شهر اهواز وجود دارند که بهترین بازارهای اهواز به شمار می روند و اغلب محصولاتی که در آن ها به فروش می رسند، مواد خوراکی و غذایی متنوع هستند. بازارچه صدف یا بازار آسفالت نیز از بازارهای سنتی اهواز به شمار می رود و انواع ماهی ها و میگوهای تازه، میوه های رنگارنگ و سبزیجات محلی و غیره در انواع مختلفی در آن به فروش می رسند. در این بازار علاوه بر مغازه ها، دست فروش های زیادی بساط خود را پهن می کنند و فضایی شلوغ و پر هیاهو را ایجاد می کنند. بسیاری از اهالی این شهر، برای خریدهای روزانه خود به سراغ بازارچه صدف اهواز می روند.

ساعت کاری بازارچه صدف اهواز: از ساعت 8 صبح تا 21 شب

آدرس بازارچه صدف اهواز: اهواز، بزرگراه جمهوری اسلامی، ادهم، بین خیابان ابراهیمی و خیابان شهید فاطمی زاده

بازار امام خمینی اهواز

بازارهای سنتی مختلفی در شهر اهواز وجود دارند و بعد از بازار عبدالحمید اهواز نوبت به بازار امام خمینی اهواز می رسد. از آنجایی که اهالی اهواز، افرادی بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و می توانید در بازارهای سنتی ارتباط خیای خوبی با آن ها بر قرار سازید، بسیاری از گردشگران برای گردش در میان جاهای دیدنی اهواز، بازارهای سنتی آن را ترجیح می دهند. بیشترین تفاوتی که میان بازار امام خمینی اهواز با بازار عبدالحمید وجود دارد، این است که علاوه بر دست فروشان، مغازه های زیادی هم در آن مشغول به فعالیت هستند و به حدود 250 واحد تجاری می سند. جالب است بدانید این بازار شباهت زیادی به بازار کوچه مروی تهران داشته و تنها تفاوتی که با کوچه مروی دارد، مسقف بودن آن می باشد و همین موضوع سبب شده تا گردشگران و مغازه داران از آفتاب و گرمای سوزان به دور باشند. بازار امام خمینی اهواز به صورت دو طبقه بوده که طبقه اول آن به خرده فروشی و طبقه دوم آن هم به عمده فروشی اختصاص یافته است. این بازار سنتی از آن دسته بازارهایی است هر آنچه که لازم داشته باشید همچون انواع پوشاک، مواد غذایی، مواد خراکی، انواع ادویه جات، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره را می توانید پیدا و تهیه کنید. همچنین تمام این محصولات و اجناسی که در بازار امام خمینی عرضه شده اند، با بهترین و ارزان ترین قیمت ها به فروش می رسند و به همین دلیل این بازار جزء مراکز خرید ارزان اهواز شمرده می شود.

ساعت کاری بازار امام خمینی اهواز: روزهای عادی از ساعت 8 صبح تا 17 عصر و در ایام تعطیل، بسته می باشد.

آدرس بازار امام خمینی اهواز: اهواز، خیابان امام شرقی

مراکز خرید اهواز

بازار کاوه اهواز

اگر در شهر اهواز به دنبال بازاری هستید تا بتوانید انواع خوراکی ها و مواد غذایی محلی را از آن تهیه کنید، می توانید به بازار کاوه اهواز بروید. در این بازار انواع ماهی های تازه، میگوی تازه، سبزیجات محلی، میوه های رنگارنگ و خوش طعم، انواع خرمای تازه، انواع ادویه جات و غیره وجود دارند که توانسته از بهترین بازارهای اهواز برای خرید سوغاتی به شمار رود. هنگامی که در حال قدم زدن و تماشای محصولات تازه ای هستید که در بازار کاوه اهواز به فروش می رسند، می توانید از هم صحبتی با اهوازی های خونگرم لذت ببرید. در بعضی از مغازه های این بازار، انواع شیرینی های محلی و تازه وجود دارند که بسیاری از گردشگران و مسافران از آن ها به عنوان سوغاتی اهواز تهیه می کنند. مغازه های رنگارنگ این بازار محصولات متنوعی را به فروش می رسانند و هر کدام از آن ها می توانند به تنهایی توجه گردشگران را به خود جلب نمایند.

ساعت کاری بازار کاوه اهواز: از ساعت 8 صبح تا 21 شب

آدرس بازار کاوه اهواز: اهواز، خیابان طالقانی، ضلع غربی خیابان کاوه (کیوان)

سوالات متداول

برخی از بهترین مراکز خرید اهواز را نام ببرید؟

مرکز خرید ستیلا، سیتی سنتر مهزیار، مرکز خرید زهره، بازار عبدالحمید، مرکز خرید ایران نگین، مرکز خرید رویال پارس و غیره.

بازارهای محلی و سنتی اهواز را نام ببرید؟

از بازارهای محلی و سنتی اهواز می توان به بازار امام خمینی، بازار عبدالحمید و بازار کاوه اشاره کرد.

مراکز خرید لاکچری اهواز کدام اند؟

مرکز خرید رویال پارس، مرکز خرید ستیلا، مرکز خرید زهره و مرکز خرید تشریفات.

بازار عبدالحمید اهواز کجاست؟

اهواز، خیابان نظامی (نظری پور)، بین خیابان نادری و خیابان امام خمینی