مراکز خرید متل قو

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین و توریستی ترین شهر های استان مازندران که همه ساله عده زیادی از افراد برای رفتن به آن اقدام می کنند، متل قو می باشد. این منطقه به دلیل تعداد بالای گردشگر دارای مراکز خرید مختلفی نیز شده است که مسافران بتوانند از آن ها استفاده نمایند و هر چه نیاز دارند را تهیه کنند. در این مقاله به سراغ معرفی برخی از این مراکز خرید رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

یکی از مهم ترین و مدرن ترین مراکز خرید متل قو که در جاده ساحلی واقع شده، مرکز خرید قو الماس خاورمیانه می باشد. پروژه ساخت این مجموعه در سال 1386 پایه ریزی شد و در مساحتی معادل 43000 متر مربع اجرا گشت. این پروژه منحصر به فرد بوده و در خاورمیانه نمونه اش موجود نیست. مجتمع قو در سال 1394 افتتاح شد و تبدیل به یکی از بهترین مراکز خرید مازندران گشت. این مجموعه شامل دو برج مسکونی و تجاری و یک برج با کاربری هتل می باشد. از فضای بین این برج ها نیز برای ساخت یک مجموعه ورزشی استفاده شده است. این سه برج معروف به برج های عظیم زاده متل قو می باشند که به نام صاحب آن معروف هستند.

بخش تجاری از قسمت مسکونی جدا بوده و ورودی آن ها متفاوت می باشد و شما می توانید از 486 واحد تجاری که در سه طبقه قرار گرفته اند هر چه نیاز داشته باشید را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که بوتیک های این مجتمع تجاری دارای انواع برندهای خارجی و ایرانی بوده و شما می توانید از بین آن ها هر کدام را که خواستید تهیه نمایید. کیفیت اجناس خوب و قیمت آن ها بالا می باشد بنابراین بهتر است فکر یکی خرید اقتصادی را در این مرکز خرید متل قو از سرتان بیرون نمایید.

در این مجتمع کافی شاپ، فست فودی، رستوران، شهربازی، نمایشگاه کتاب و… وجود دارد که بعد یا قبل از خرید می توانید از هر کدام از آن ها که تمایل داشتید استفاده نمایید. هم چنین در کنار الماس قو در اسکله تفریحی انواع تفریحات آبی در ساحل متل قو و غیر آبی آن وجود دارد که گردشگران معمولا از موارد موجود در ساحل استفاده می کنند. یک فروشگاه هایپر استار نیز در این مجموعه تعبیه شده تا مراجعین بتوانند در صورت نیاز از آن استفاده نمایند و هر آنچه می خواهند را برای خود تهیه کنند.

از جاذبه های اطراف مرکز خرید الماس قو می توان به جنگل تیلاکنار و روستای اسبچین اشاره نمود که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید. این مرکز خرید هم چنین دارای یکی وب سایت نیز می باشد که می توانید اطلاعات تکمیلی درباره بخش های مختلف آن را به دست آورید. اگر به سلمان شهر سفر کردید بهتر است برای خرید حتما به مرکز خرید قو الماس خاورمیانه بروید تا بتوانید از بین کالا های مختلف درون این مجتمع هر کدام را که خواستید برای خود و یا به عنوان سوغات برای عزیزانتان تهیه کنید.

آدرس مرکز خرید قو الماس خاورمیانه: مازندران، سلمان شهر، جاده ساحلی

شماره تماس: 54631060-011

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 22

وبسایت: medghoo.com

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.709949943718904%2C%2051.20260658991994%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

مهدی سنتر

از دیگر مراکز خریدی که می توانید برای تهیه هر چه نیاز دارید به آن مراجعه نمایید، مرکز خرید مهدی سنتر سلمان شهر می باشد. این مرکز خرید نیز به عنوان یکی از بهترین جاهایی معرفی می شود که افراد در سفر به متل قو می توانند از آن استفاده نمایند. مهدی سنتر همانند الماس قو در کنار دریا و در ساحل ساخته شده تا مراجعین بتوانند از طریق قسمت هایی که به عنوان تراس در مجتمع تعبیه شده اند استفاده کنند و از ویوی رو به روی خود لذت ببرند.

مهدی سنتر می تواند یک گزینه خوب برای شما باشد تا بتوانید هر چه نیاز دارید از آن تهیه نمایید. شما در این مرکز خرید می توانید به طبقه چهارم بروید و از رستوران موجود در این طبقه استفاده نمایید. در طبقه زیر همکف نیز یک گیم سنتر، لیزریگ و… قرار گرفته که می توانید به عنوان تفریحات خود از آن ها استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این مجموه یک وب سایت نیز دارد که شما می توانید اطلاعات تکمیلی مربوط به مجتمع را از آن دریافت نمایید. اگر به متل قو سفر کردید بهتر است استفاده از این مرکز خرید را از دست ندهید.

آدرس مهدی سنتر: مازندران، متل قو، میدان متل قو

شماره تماس: 54610237-011

ساعت کاری: همه روزه از 8 تا 22

وبسایت: mahdicenter.com

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.71048979369104%2C%2051.198498333027004%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مهدی سنتر

بازار بزرگ چین

یکی دیگر از مراکز خرید متل قو که می توانید در آن به خرید انواع کالا ها و اجناس تایلندی، چینی، هندی، ترکی، ایرانی و… را تهیه نمایید، بازار بزرگ چین می باشد. بسیاری از افراد به خصوص نوجوانان علاقه زیادی به کشورهای گفته شده دارند و قطعا این بازار می تواند برای آن ها جذابیت داشته و به همین دلیل مراجعه به این بازار می تواند برایشان هیجان انگیز باشد.

شما انواع کالاهایی را می توانید در این مرکز خرید بیابید که شاید در نقاط دیگر موجود نباشد و یا برای به دست آوردن آن ها باید کمی بیشتر جست و جو کنید. در سفر به متل قو به دلیل اینکه گردشگران زیادی به آن سفر می کنند احتمالا این بازار برای آن ها نیز جذابیت داشته باشد. از دیگر مواردی که در این بازار یافت می شود وجود درخت کریسمس و باباب نوئل می باشد که برای زمان کریسمس مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد.

آدرس بازار بزرگ چین: مازندران، متل قو، مجتمع بلریان قو

ساعت کاری: همه روزه از 9 تا 22 و جمعه ها تعطیل می باشد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.71032855899002%2C%2051.198416474883494%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار بزرگ چین

مارینال مال

از دیگر مراکز خریدی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، مارینا مال است. این مرکز خرید تا ساحل متل قو تنها 10 کیلومتر فاصله دارد و اگر بخواهید از آن استفاده نمایید می توانید از لوکیش زیر استفاده کنید. مارینا مال درواقع در جاده سیاهکلرود-مازندران واقع شده و به همین دلیل در دسترس مسافران زیادی می باشد. در این مرکز خرید می توانید علاوه بر خرید کردن از تفریحاتی هم چون بیلیارد، بولینگ، فوتبال دستی، اسکیپ روم و… نیز بهره ببرید تا تجربه ای خوب از رفتن به این مرکز خرید را به دست آورید. یک لوکیشن در زیر تمامی مراکز خرید متل قو برایتان قرار خواهیم داد تا بتوانید از آن برای راحت تر رسیدن به مقصد بهره ببرید.

لازم به ذکر است که فروشگاه های موجود در مارینا مال تقریبا همیشه تخفیف دارند تا افراد بتوانند خرید اقتصادی تری را تجربه نمایند. در کل مارینا مال توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید در مازندران به شمار می رود. اگر به مارینا مال مراجعه کردید بهتر است از بخش تفریحات آن نیز استفاده کنید و لحظات خوبی را در کنار عزیزانتان سپری نمایید.

آدرس مارینا مال: مازندران، 10 کیلومتری متل قو، جاده سیاهکلرود-مازندران، جنب پلیس راه

شماره تماس: 52161807-011

ساعت کاری: همه روزه از 10:30 تا 23:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.68809203917143%2C%2051.31765276561289%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مارینال مال

مرکز تجاری پانوراما

از دیگر مراکز خریدی که می توانید از آن جهت تهیه آن چه نیاز دارید استفاده نمایید، مرکز تجاری پانوراما می باشد. شاید این مرکز بیشتر جزو مراکز خرید چالوس به حساب بیاید ولی به دلیل نزدکی آن به متل قو در این لیست از آن یاد کردیم تا بتوانید در سفرتان به این منطقه از آن استفاده نماید. این مرکز خرید دارای اجناس متعدد با برندهای مختلف می باشد که می توانید از هر کدام که خواستید برای خود استفاده نمایید. شما می توانید در طبقه همکف و طبقه اول به خرید انواع پوشاک مشغول شوید.

شما می توانید از رستوران درون پاساژ نیز برای صرف غذا استفاده نمایید. نمای و طراحی مرکز تجاری پانوراما مدرن و شیک بوده و به همین دلیل کاربر پشند بوده و افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. از آن جایی که مرکز خرید گفته شده در جاده قرار گرفته و فاصله بسیار نزدیکی با متل قو دارد معمولا مسافران زیادی برای رفتن به آن اقدام می کنند و به همین دلیل شما نیز بهتر است رفتن به آن را از دست ندهید چرا که می توانید خرید خوبی را تجربه کنید و سوغات ارزشمندی را تهیه نمایید.

آدرس مرکز تجاری پانوراما: مازندران، 11 کیلومتری ساحل متل قو، جاده چالوس-تنکابن

شماره تماس: 54607199-011

ساعت کاری: همه روزه از 8 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.69881068023267%2C%2051.263652495123466%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز تجاری پانوراما