مرکز خرید دی

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی دیگر از شهر های استان مازندران که توانسته عده زیادی از افراد را در طول سال به سمت خود بکشاند، شهر نور می باشد. این شهر به دلیل طبیعت زیبای خود و مراجعه بالای افراد دارای پاساژ ها و مراکز خرید متنوعی است تا افراد بتوانند هر چه نیاز دارند را از آن ها خریداری نمایند. در این مقاله به سراغ یکی از این مراکز خرید به نام مرکز خرید دی رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید دی کجاست و مسیر دسترسی

برای رفتن به این مرکز خرید باید از هر جای شهر نور که بودید ابتدا خود را به خیابان خمینی برسانید. به طرف شرق این خیابان که همان جاده نوشهر به محمودآباد می باشد حرکت کنید. به سوی شهریار برانید و کمی بعد از رسیدن به داروخانه دکتر میر رضایی یک دور کامل بزنید و از مسکن توحید که در سمت راست قرار گرفته بگذرید. در نهایت مقصدتان در سمت راست شما قرار دارد و این مسیر مسافت زیادی ندارد. در هر نقطه از نور که بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به آسانی خود را به مرکز خرید دی برسانید و از به واسطه آن بهترین و کم ترافیک ترین راه را بیابید.

آدرس مرکز خرید دی: مازندران، نور، جاده سیاهکلرود-مازندران، بین خیابان هلال احمر و کوچه دریای 14

مرکز خرید دی

درباره مرکز خرید دی

پاساژ دی یکی از بزرگ ترین مراکز خرید نور می باشد و مساحتی معادل 11000 متر مربع دارد. قسمت تجاری این مرکز خرید بالغ بر 7000 متر مربع بوده و در خود تعداد 100 واحد تجاری را جای داده است. واحد های تجاری این مرکز خرید مشغول فروش محصولاتی هم چون پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، اکسسوری، شال و روسری، تزئینات و… هستند. مرکز خرید دی در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته که از بین آن ها می توان به شهربازی ماه، رستوران، دوچرخه المپیک و… اشاره نمود. از جمله امکانات رفاهی که در این مرکز خرید وجود دارد می توان گزینه های زیر را نام برد:

  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • آسانسور
  • لابی
  • نمازخانه
  • سرویس بهداشتی

اگر به شهر نور سفر کردید بهتر است به این مرکز خرید بروید و آن چه را که نیاز دارید تهیه نمایید. این مرکز خرید مورد استقبال مردم بومی این شهر نیز قرار دارد و بهتر است استفاده از آن را از دست ندهید.

بهترین زمان سفر به نور و خرید از پاساژ دی

اگر قصد دارید برای سفر به نور اقدام کنید بهتر است در یک زمان مناسب اقدام کنید تا از نظر آب و هوایی دچار مشکل نشوید. هم چنین اگر قصد دارید بعد از تماشای جاهای دیدنی نور برای خرید نیز اقدام کنید باید زمانی را برای سفر برگزینید که تعداد مسافران مراجعه کننده به این شهر کمتر از سایر اوقات سال است. بنابراین می توان گفت بهترین زمان سفر به نور اوایل بهار و اوایل پاییز است که هم هوا مطبوع بوده و شرجی نیست و هم تعداد مسافران کم می باشد.

البته باید عنوان کرد که در پاییز طبیعت نور بسیار زیبا می شود و به همین دلیل می توانید نهایت لذت را از این منطقه ببرید. توجه داشته باشید در تابستان به دلیل شرجی بودن هوا و گرمای زیاد بسیار از افراد ترجیح می دهند به این نواحی سفر نکنند و شما نیز بهتر است این موارد را در نظر بگیرید و اگر مجبور بودید سفر کنید. در زمستان نیز هوای سرد حاکم بر منطقه مانع از لذت بردن از طبیعت و یا خرید می شود.

مرکز خرید دی

رزرو ویلا استخردار در نور

از مهم ترین مواردی که باید قبل از رسیدنبه مقصد آن را مد نظر قرار دهید، انتخاب یک اقامتگاه مناسب می باشد. ویلاهای مختلف از اقتصادی ترین تا لوکس ترین که دارای استخر نیز باشد در شهر های زیادی موجود بوده که اگر تمایل به اجاره آن ها داشته باشید می توانید از آن ها استفاده نمایید. برای این منظور می توانید به سایت لوکس ویلا رفته و از پنل اجاره ویلا و سوئیت از استان مازندران به صفحه مربوط به نور وارد شوید.

در صفحه جدید انواع ویلا ها برایتان قرار گرفته تا با توجه به هزینه ای که مد نظر دارید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. برای رزرو گزینه انتخابی خود باید از طریق شماره تماس های قرار داده شده استفاده کنید. این بار در سفرتان می توانید برای اجاره ویلا استخردار در نور اقدام کنید تا تجربه ای متفاوت داشته باشید. لازم به ذکر است مشاورین لوکس ویلا می توانند شما را در انتخاب اقامتگاهتان راهنمایی کرده و اطلاعات کافی درباره ویلای مورد نظرتان ارائه دهند.

اگر در روز های شلوغ سال تمایل به سفر به این ناحیه را داشتید بهتر است یک الی دو هفته زودتر از موعد برای رزرو تماس بگیرید تا ویلای انتخابی شما توسط افراد دیگر رزرو نشود و در سفرتان دچار هیچ گونه مشکلی نشوید و اقامتی خوب را تجربه نمایید.

سوالات متداول

مرکز خرید دی کجاست؟

این پاساژ در جاده سیاهکلرود-مازندران و کوچه دریای 14 واقع شده است.

علت معروف شدن پاساژ دی چیست؟

وجود امکانات مختلف مثل شهربازی سبب شده تا این مرکز خرید در بین افراد به شهرت برسد.

مرکز خرید دی چند واحد تجاری دارد؟

تعداد 100 واحد تجاری در این مرکز خرید مشغول به کار هستند.

چه محصولاتی در مرکز خرید دی به فروش می رسد؟

انواع محصولات همانند پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و... در این مجتمع تجاری موجود می باشند.

[html_block id=”66701″]

راهنما سایت

آدرس

مازندران، نور، جاده سیاهکلرود-مازندران، بین خیابان هلال احمر و کوچه دریای 14

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 24

یک‌شنبه

9 الی 24

دو‌شنبه

9 الی 24

سه‌شنبه

9 الی 24

چهار‌شنبه

9 الی 24

پنج‌شنبه

9 الی 24

جمعه

9 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه