اقامت در ویلاهای ساحلی نور

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شهر نور به عنوان یکی از شهر های ساحلی استان مازندران شناخته می شود که به دلیل داشتن ساحلی زیبا توانسته در طول سال های مختلف عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. این شهر دارای اقامتگاه های مختلفی است که در سفر به آن می توانید از آن ها استفاده نمایید و تجربه ای خاطره انگیز داشته باشید. در این مقاله ویلاهای نور را معرفی خواهیم کرد پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در نور

نور یکی از مناطقی است که معمولا عده زیادی از افراد آن را به عنوان مقصد انتخاب می کنند و چند روزی را در اقامتگاه های این ناحیه سپری می کنند. سایت لوکس ویلا می تواند برای اجاره ویلا در نور به شما یاری دهد و برای یک اقمت خوب به شما کمک کند. اقامتگاه های این ناحیه از آپارتمان های اقتصادی تا ویلاهای لوکس را شامل می شود و شما با توجه به بودجه و نوع اقامتگاهی که مد نظر دارید می توانید برای رزرو اقدام نمایید.

اجاره ویلا ارزان در نور یکی از گزینه هایی است که تعداد افراد زیادی را متوجه خود می کند. هزینه اجاره ویلا در نور اواسط هفته از 800000 تومان و آخر هفته ها از 1300000 تومان شروع می شود و با توجه نوع ویلایی که انتخاب کنید و امکاناتی که بخواهید این رقم زیاد می شود. اگر امکانات خاصی را مد نظر داشته باشید معمولا نمی توانید در ویلاهای معمولی گفته شده آن ها را بیابید و باید برای استفاده از یک سری از امکانات به سراغ ویلاهای لوکس بروید. برخی از ویلاهای ساحلی و ویلاهای استخردار معمولا زیر مجموعه ای از ویلاهای لوکس هستند که در صورت نیاز از هر کدام که بخواهید می توانید استفاده نمایید.

رزرو ویلا در نور

اقامتگاه های اقتصادی نور

یکی از مهم ترین گزینه هایی که در هر شهری برای اکثر افراد مناسب می باشد، آپارتمان ها می باشند. اجاره روزانه آپارتمان در نور نیز می تواند برای شما گزینه خوبی باشد تا بتوانید از طریق سوئیت های موجود یک سفر اقتصادی را تجربه نمایید. هزینه اجاره آپارتمان مبله در نور از 400000 تومان شروع می شود و با توج به متراژ و موقعیت جغرافیایی ویلا این رقم افزایش خواهد یافت. بعضی از آپارتمان ها در نزدیکی دریا هستند و تراس رو به منطره دریا دارند که هزینه آن ها به نسبت دیگر سوئیت ها بیشتر می باشد.

اگر تمایل داشتید از خانه های موجود در شهر نور برای اقامت خود استفاده کنید می توانید به سایت لوکس ویلا مراجعه نمایید و آن چه را که خواستید ثبت کرده و با یک رقم پایین از اقامتتان لذت ببرید. شما می توانید به جای هزینه بر روی یک ویلا بخشی از مبلغ پول خود را صرف اقامتگاه نمایید و با مابقی مبلغ برای استفاده از تفریحات مقصد اقدام کنید.

اقامت در ویلاهای لوکس نور

همان طور که گفته شد ویلاهای لاکچری نور و هم چنین ویلاهای لوکس دیگر شهرها دارای امکاناتی هستند که استفاده از هر کدام از آن ها در سفر می تواند باعث شود تا شما تجربه ای جذاب تر از مسافرت خود به دست آورید. قیمت ویلاهای لوکس نور در اوایل هفته از 2500000 تومان و آخر هفته ها از 3000000 تومان شروع می شوند و شما می توانید برای اجاره آن ها از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید تا پشتیبان های سایت به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی دهند و بتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید. اجاره ویلا لاکچری در نور یکی از مواردی است که اگر برای انتخاب آن اقدام کنید می توانید سفر خوبی را سپری نمایید.

برخی از ویلاهای لوکس در این منطقه در خود دو استخر دارند که در هر موقع از سال که بخواهید می توانید از استخر ویلا استفاده نمایید. هم چنین تعداد زیادی از ویلاهای لاکچری نور نیز ساحلی هستند و ویوی رو به دریا دارند و شما می توانید از آن ها در صورت تمایل استفاده نمایید. در قسمت جنگلی شهر نور نیز ویلاها مختلفی وجود دارد که در بین آن ها ویلاهای لوکس می درخشند. اجاره ویلا ساحلی در نور نیز از طریق سایت لوکس ویلا امکان پذیر می باشد و اگر تمایل داشتید از ویلاهای لوکس جنگلی در نور استفاده کنید می توانید با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرید و ویلای خود را ثبت نمایید.

ویلاهای لوکس نور  

ویلاهای استخردار نور

از دیگر ویلاهایی که معمولا مورد توجه عده زیادی از افراد قرار می گیرد، ویلاهای استخردار می باشند. این ویلاها معمولا به چند دسته تقسیم می شوند و شما با توجه به این که در کدام فصل قصد دارید سفر کنید یا هزینه ای که مد نظر دارید چقدر می باشد، متفاوت خواهند بود. ویلاهای با استخر روباز بیشترین درخواست را در فصل تابستان دارند و به همین دلیل قیمت آن ها در مقایسه با ویلاهای با استخر سر پوشیده بیشتر است. بعضی از این ویلاها در ماه های سرد سال با آب گرم ارائه می شوند که اگر تمایل داشتید از آن ها استفاده کنید بهتر است از فعال بودن استخر با آب گرم مطمئن شوید.

نوع دیگری از ویلاهای استخردار که می توانید از آن ها استفاده نمایید ویلاهایی هستند که هم استخر روباز دارند و هم استخر سرپوشیده. این ویلاها درواقع زیر مجموعه ویلاهای لاکچری بوده و به همین دلیل هزینه بیشتری برای اجاره آن ها باید متقبل شوید. هزینه اجاره ویلا استخردار در نور اوایل هفته از 1500000 تومان و آخر هفته ها از 2000000 تومان آغاز می شود. اگر تمایل داشتید ویلاهای دارای هر دو استخر را اجاره کنید بهتر است ابتدا از فعال بودن هر دو استخر آن اطمینان حاصل کنید سپس برای رزرو اقدام نمایید.

نحوه رزرو اقامتگاه از سایت لوکس ویلا

اگر قصد دارید برای اجاره ویلا در نور اقدام نمایید می توانید از سایت لوکس ویلا استفاده کنید. بدین منظور ابتدا به صفحه اصلی سایت رفته و از پنل اجاره ویلا و سوئیت از استان مازندران وارد صفحه شهر نور شوید. در صفحه باز شده می توانید انواع ویلاهایی را که در این منطقه اجاره داده می شوند تماشا کنید. بعد از انتخاب اقامتگاه مورد نظرتان با استفاده از شماره تماس های قرار داده شده آن را ثبت نمایید. در تماس تلفنی خود با مشاورین لوکس ویلا بهتر است سوالات تکمیلی مربوط به ویلای مورد نظرتان را بپرسید تا بعدا دچار سرگردانی نشوید. هم چنین بهتر است در روزهای شلوغ سال یک الی دو هفته زودتر از موعد برای رزرو ویلایتان تماس بگیرید.