مراکز خرید زنجان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از شهر های شمال غربی ایران که توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید، زنجان می باشد. این شهر به دلیل دارا بودن نقاط دیدنی خود و همچنین آب و هوای خوب مسافران زیادی را در طول سال پذیراست. بهتر است در صورت تمایل برای سفر به این شهر ابتدا درباره رستوران ها و مراکز خرید آن نیز اطلاعات به دست آورید و سپس اقدام نمایید تا تجربه بهتری داشته باشید. در این مقاله به سراغ معرفی مراکز خرید زنجان رفتیم و بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مجتمع تجاری تفریحی اشراق

یکی از بهترین مراکز خرید زنجان که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان می باشد. این مرکز خرید به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی خوب توانسته عده بیشتری را جذب نماید. این پاساژ زنجان هم چنین امتیاز بالایی را از مراجعین کسب کرده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین هاست. از دیگر مزیت های این مرکز خرید وجود شهربازی در آن می باشد که در طبقه آخر فعالیت دارد و عده زیادی از افراد در طول سال به آن مراجعه می کنند.

قیمت اجناس و کالا ها در این پاساژ متوسط  رو به بالا بوده و شما می توانید به دلیل تنوع بالا هر چه نیاز داشتید را بیابید. یکی از نکته های مثبت درباره مرکز خرید اشراق وجود پارکینگ می باشد. اگر تمایل داشتید به این مرکز خرید مراجعه کنید می توانید خودروی خود را با خیال راحت در مجموعه پارک کنید. این مرکز خرید چهار طبقه سه طبقه فعال در بخش تجاری دارد و یک طبقه به عنوان شهربازی در نظر گرفته شده است.

وسایل بازی قرار داده شده در این طبقه مناسب برای سنین 3 تا 18 سال می باشد. محیط داخلی این مرکز خرید زیبا بوده و نمای بیرونی آن نیز مخاطبان را جذب می کند. اگر تمایل داشتید به این مرکز خرید مراجعه کنید بهتر است در بازه زمانی 9 تا 22 اقدام کنید و در روز های تعطیل بهتر است قبل از مراجعه از تایم کاری مجموعه اطمینان حاصل کنید.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی اشراق: زنجان، میدان رسل، بلوار نوری

مجتمع تجاری تفریحی اشراق

بازار زنجان

از مهم ترین و تاریخی ترین مراکز خرید که به عنوان یکی از دیدنی های زنجان نیز شناخته می شود، بازار این شهر می باشد. بازار زنجان شامل بخش های مختلفی می شود که گردشگران می توانند تنها برای تماشای آن نیز اقدام نمایند. آغاز احداث این بازار به سال 1205 هجری یعنی زمان حکومت آقا محمد خان قاجار می باشد. پایان ساخت این مجموعه به سال 1213 بر می گردد که مصادف با حکومت فتحعلی شاه است.

در این بازار در طول زمان بخش هایی هم چون کاروانسراها، گرمابه ها، مسجدها، راسته ها و… اشافه شدند و در حال حاضر شما می توانید این موراد را تنها با مراجعه به بازار زنجان مشاهده کنید. تمامی این موارد در یک زمین با مساحت 15 هکتار ساخته شده اند که این مقدار به کاربری های متعدد تعلق گرفت. معماری به کار رفته در ساخت این بازار به دوران قاجاریه بر می گردد و این سبک از معماری سبب شده تا تبدیل به یکی مناطق مهم در شهر زنجان به عنوان منطقه گردشگری تبدیل شود.

از بخش های مختلف بازار تاریخی زنجان می توان به راسته های بازار، میدان ها، تیمچه ها، حمام، بازار قیصریه، سرای ملک و… اشاره نمود. اگر تصمیم دارید از یک جای تاریخی خرید کنید بهتر است ابتدا به این بازار بروید و در صورت پیدا نکردن کالای مورد نظرتان به مراکز خرید دیگر مراجعه نمایید. بازار زنجان کالا های متعددی را به فروش می رساند و از دیرباز تاکنون محل اصلی داد و ستد کالا به شمار می رفته است.

اگر به زنجان سفر کردید به هیچ عنوان مراجعه به بازار تاریخی آن را از دست ندهید. لازم به ذکر است به دلیل کمتر بودن قیمت کالا ها در این بازار به نسبت دیگر پاساژ های شهر، مسافران عمدتا خرید ها و سوغاتشان را از این بازار تهیه می کنند تا سفر اقتصادی تری را تجربه نمایند.

آدرس بازار زنجان: زنجان، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی

مجتمع تجاری ایران زمین

یکی دیگر از مراکز خرید زنجن که در خیابان سرباز قرار گرفته مجتمع تجاری ایران زمینه می باشد. این مرکز خرید به دلیل قرار گرفتن در یک جای خوب از شهر مردم ساکن در این شهر را نیز به خود جذب می کند و مسافران هم معمولا برای خرید آن چه نیاز دارند به این ایران زمین مراجعه می کنند. این مرکز خرید امتیاز خوبی از مخاطبین دریافت کرده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین ها به حساب می آید. قیمت کالا ها و محصولات درون این مرکز خرید زنجان مناسب بوده و می توانید حتی برای خرید سوغات نیز از آن استفاده نمایید.

اکثر اجناسی که در این پاساژ به فروش می رسد در زمره پوشاک بوده و به همین دلیل می توانید در این زمینه خرید خوبی را تجربه نمایید. محیط داخلی پاشاژ شاید کوچک باشد ولی پاسخ نیاز شما را خواهد داد و به شما کمک می کند تا به جای سر زدن به یک مرکز خرید بزرگ و گذراندن یک وقت زیاد، با سپری کردن تایمی کوتاه تر به خرید آن چه می خواهید بپردازید. این پاساژ زنجان در تمامی روز های هفته باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 9 تا 21 برای مراجعه به آن اقدام کنید. البته بهتر است در روز های تعطیل قبل از رفتن به مجتمع تجاری ایاران زمین از تایم کاری پاساژ اطمینان حاصل کنید.

آدرس مجتمع تجاری ایران زمین: زنجان، میدان ارگ، چهارراه سعدی، کمی بعد از کوچه زند

شماره تماس مجتمع تجاری ایران زمین زنجان: 33320382-024

مجتمع تجاری ایران زمین

پاساژ مروارید

یکی دیگر از پاساژ هایی که طرفداران مخصوص به خود را دارد و شما نیز در صورت تمایل می توانید به آن مراجعه نمایید، پاساژ مروارید می باشد. این پاساژ را که در همان خیابان امام خمینی قرار گرفته و جزو مجموعه تاریخی بازار زنجان به حساب می آید در بین افراد زیادی به شهرت رسیده است. شما می توانید با مراجعه به طبقه زیرین این مرکز خرید برای خرید انواع چاقو و صنایع دستی اقدام نمایید.

انواع چاقو ها در انواع طرح ها در این پاساژ یافت می شود و بسیاری از افراد در سفرشان مایل به مراجعه به این پاساژ هستند. قیمت کالا هایی که در پاساژ مروارید به فروش می رسند مناسب و مقرون به صرفه می باشد و به همین دلیل بهتر است استفاده از آن را از دست ندهید. در سفر به ز نجان می توانید در صورت تمایل هم به بازار سری بزنید و هم این پاساژ را تماشا کنید.

آدرس پاساژ مروارید: زنجان، خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان انقلاب

شماره تماس پاساژ مروارید زنجان: 33332700-024

مجتمع تجاری نور

از دیگر پاساژ های زنجان که توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت کند مجتمع تجاری نور می باشد که در خیابان امام خمینی و در وسط شهر واقع شده است. این مرکز خرید به دلیل دارا بودن محصولات متنوع معمولا مورد هدف بسیاری از افراد قرار می گیرد و به همین دلیل شما نیز می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید. در طبقات اول این مجوعه می توانید برای خرید طلا اقدام کنید چرا که مغازه های طلا فروشی در این طبقات وجود دارد. سپس می توانید به طبقات دیگر پاساژ رفته و برای خرید پوشاک، کیف و کفش، موبایل، لوازم جانبی موبایل، اکسسوری و… اقدام نمایید.

هزینه کالا ها و محصولات در این پاساژ متوسط رو به بالا هستند. مجتمع تجاری نور و مرکز خرید اشراق زنجان از بهترین ها در این شهر هستند و بهتر است برای تهیه آن چه نیاز دارید به این دو مورد مرکز خرید مراجعه نماید. این پاساژ دارای پارکینگ نیز می باشد و به همین دلیل می توانید به آسانی برای پارک خودروی خود اقدام نمایید. این مجموعه دارای بولینگ نیز می باشد و برای تفریح می توانید از این مورد نیز استفاده کنید تا خستگی خرید کردن از تنتان خارج شود. بهتر است در سفر به زنجان به این پاساژ مراجعه کنید تا بتوانید آن چه نیاز دارید را تهیه نمایید.

آدرس مجتمع تجاری نور: زنجان، خیابان امام خمینی، نرسیده به امام موسی صدر

شماره تماس مجتمع تجاری نور زنجان: 33361130-024

مجتمع تجاری نور

مجتمع تجاری پردیس

این مرکز خرید نیز همانند برخی دیگر از مراکز خرید زنجان کوچک بوده ولی کالا های با کیفیتی را ارائه می دهد. مجتمع تجاری پردیس از بهترین گزینه هایی است که شما در سفرتان می توانید برای خرید انتخاب کنید. در این مرکز خرید هم رستوران وجود دارد و هم کافیشاپ که هر دوی این موارد می توانند به شما کمک کنند تا خستگی سفر کردن را از تن بیرون کنید و تجربه بهتری داشته باشید.

اکثر بوتیک های این مرکز خرید مختص فروش پوشاک زنانه و بچگانه می باشد و به همین دلیل می توانید در صورت تمایل به خرید این دست اجناس به آن مراجعه نمایید. اگر تمایل داشتید به این مرکز خرید مراجعه کنید بهتر است در بازه زمانی 9 تا 21:30 اقدام کنید و در روز های تعطیل تایم دقیق کاری این مجموعه را جویا شوید تا دچار سرگردانی نشوید.

آدرس مجتمع تجاری پردیس: زنجان، خیابان امام خمینی، نرسیده به سبزه میدان

وبسایت مجتمع تجاری پردیس: PARDISZANJAN.IR

شماره تماس مجتمع تجاری پردیس: 33324500-024

مجتمع تجاری روشا سنتر

یکی دیگر از مراکز خریدی که می توانید بری مراجعه به آن اقدام نمایید، مجتمع تجاری روشا سنتر زنجان می باشد. روشا سنتر دارای 7 طبقه می باشد که از طبقه اول تا چهارم می توانید برای خرید انواع محصولات همانند پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، موبایل، لوازم جانبی موبایل، اکسسوری و… اقدام کنید. به طبقه پنجم برای استفاده از فودکورت بروید و اگر مایل به استفاده از رستوران مجموعه بودید به طبقه ششم مراجعه نمایید.

این پاساژ شاید کوچک باشد اما هم دارای اجناس با کیفیت بوده و هم می توانید از رستوران و کافیشاپ آن استفاده نمایید. امتیازی که این مرکز خید زنجان دریافت کرده بالا بوده و به همین دلیل می توان گفت بیشتر کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند. کیفیت غذا های رستوران روشا سنتر مناسب بوده و گفته می شود که یکی از بهترین رستوران های زنجان نیز شناخته می شود.

برای مراجعه به رستوران این مجتمع تجاری می توانید به طبقه ششم این مرکز خرید یعنی فودکورت روشا مراجعه نمایید. محیط داخلی این مرکز خرید زیبا طراحی شده و به همین دلیل مورد توجه عده زیادی قرار می گیرد. اگر تمایل داشتید به این مرکز خرید زنجان مراجعه کنید بهتر است در بازه زمانی 8 تا 22 اقدام نمایید. لازم به ذکر است اکثر اجناس این مرکز خرید برند بوده و معمولا گران هستند به همین دلیل شاید نتوانید آن چه نیاز دارید را در بین این کالا ها بیابید.

آدرس مجتمع تجاری روشا سنتر: زنجان، خیابان مهدوی، بعد از پارک آریایی میثاق

شماره تماس مجتمع تجاری روشا سنتر زنجان: 09919376976

مجتمع تجاری روشا سنتر

پاساژ گلها

یکی از قدیمی ترین پاساژ هایی که در زنجان فعالیت دارد، پاساژ گلها می باشد. این پاساژ به دلیل قرار گرفتن در یکی از محله های خوب زنجان توانسته در طول مدت فعالیت خود از زمان احداث عده زیادی را به خود جذب نماید. بیش ترین کاربری پاساژ گلها درباره موبایل و کامپیوتر می باشد. بسیاری از مسافرانی که نیاز به تعمیر موبایل یا کامپیوتر خود دارند می توانند با مراجعه به این پاساژ به آسانی اشکال به وجود آمده را برطرف نمایند.

علاوه بر این می توانید به مغازه های دیگر این پاساژ نیز سری بزنید و اگر خرید دیگری داشتید نیز انجام دهید. در کنار این پاساژ و در جوار خیابان نیز مغازه های زیادی وجود دارد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن ها استفاده نمایید. در سفر به زنجان می توانید برای تعمیر کالای دیجیتال خود و هم چنین خرید کالا های مورد نیازتان به این مرکز خرید در بازه زمانی 8:45 تا 21:30 مراجعه نمایید. در روز های تعطیل قبل از مراجعه به پاساژ گلها بهتر است ابتدا تایم دقیق کاری پاساژ را جویا شوید تا دچار سردرگمی نشوید.

آدرس پاساژ گلها: زنجان، سعدی، بعد از طهماسبی

مرکز خرید سهند

از دیگر مراکز خرید زنجان که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، مرکز خرید سهند می باشد. این مرکز خرید کمتر شناخته شده می باشد ولی بهتر است استفاده از آن را از دست ندهید چرا که هزینه کالا ها مناسب بوده و می توانید به سرعت محصولی را که به دنبال آن هستید بیابید. امتیازی که این پاساژ زنجان از مراجعین دریافت کرده خوب بوده و به همین دلیل می توان گفت بیشتر کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند. این مرکز خرید کوچک بوده و تنها تعدادی کمی مغازه در آن وجود دارد. بتر است در صورت تمایل برای مراجعه به این مرکز خرید در بازه زمانی 8 تا 22 اقدام نمایید و روز های تعطیل نیز از تایم دقیق کاری مطلع شوید.

آدرس مرکز خرید سهند: زنجان، بلوار گاوازنگ

مرکز خرید سهند