بهترین رستوران های زنجان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین مواردی که در سفر به مقصد باید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید، بهترین رستوران های آن شهر می باشند. زنجان یکی از استان هایی است که به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های زنجان رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید.

#1 رستوران پلو

یکی از معروف ترین رستوران های زنجان که می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به آن رماجعه کنید، رستوران پلو می باشد. این رستوران به دلیل امتیاز بالایی که از کاربران دریافت نموده توانسته در لیست بهترین رستوران های زنجان قرار بگیرد. فضای داخلی رستوران ساده و دل نشین می باشد و معمولا کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت بالایی داشته اند. این رستوران زنجان باید در لیست رستوران هایی باشد که برای غذا می خواهید به آن مراجعه کنید.

بخشی از رستوران مدرن بوده و فضای بزرگی دارد و حتی مناسب برای مردم بومی این شهر می باشد تا اگر تمایل به برگزاری مراسم خاصی دارند از آن استفاده نمایند. شما می توانید از شنبه تا جمعه به این رستوران بروید و برای این کار باید در بازه های زمانی 12 تا 16 و 19 تا 23 اقدام کنید. سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی بوده و پرسنل رفتار مودبانه ای با مشتریان دارند.

یکی از غذاهایی که نباید طعم آن را از دست بدهید فسنجون می باشد و بهتر است در صورت مراجعه به رستوران پلو زنجان این غذا را در لیست سفارشات خود قرار دهید. هم چنین شیشلیک نیز طرفداران زیادی داشته که اگر به آن علاقه داشته باشید می توانید از میل کردن آن لذت ببرید. در سفر به این منطقه اگر از اهالی ساکن در زنجان بخواهید تا یک رستوران خوب به شما پیشنهاد دهند احتمالا یکی از اولین رستوران هایی که به شما پیشنهاد می دهند رستوران پلو خواهد بود.

این رستوران زنجان هم قیمت های خوبی دارد و هم کیفیت ها بالا هستند و به همین دلیل افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. لازم به ذکر است که این رستوران دارای یکی وب سایت نیز می باشد که اگر به آن مراجعه کند می توانید اطلاعات تکمیلی درباره آن به دست آورید.

مسیر دسترسی رستوران پلو

این رستوران در نزدیکی بزرگراه 22 بهمن واقع شده و به همین دلیل شما می توانید برای رسیدن به آن ابتدا خود را به بلوار نوری برسانید. بعد از رسیدن به بلوار به طرف شمال غربی و به سوی کلانتری حرکت نمایید. بعد از رسیدن به شال و روسری بنیتا اسکارف به طرف راست بپیچید و مستقیم ادامه دهید تا وارد بزرگراه 22 بهمن شوید. بزرگراه را ادامه دهید تا در نهایت چند متر بعد به سمت راست پیچیده و به مقصدتان که در طرف چپ قرار گرفته وارد شوید. این مسیر در حدود 950 متر بوده و تنها 4 دقیقه طول می کشد تا آن را بپیمایید. اگر تمایل داشتید نیز می توانید با استفاده از لوکیشن زیر و از طریق نقشه به رستوران پلو زنجان برسید.

شماره تماس رستوران پلو زنجان: 33462666-024

آدرس رستوران پلو: زنجان، بلوار نوری، بزرگراه 22 بهمن

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.68410928649568%2C%2048.50568239565811%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”675″ name=”رستوران پلو”]

#2 رستوران سنتی مشاهیر

این رستوران همان طور که از نام آن مشخص می باشد یک رستوران سنتی بوده و توانسته رضایت مشتری های زیادی را کسب نماید. امتیازی که این رستوران دریافت نموده بالاست و به همین دلیل توانسته در فهرست بهترین رستوران های زنجان قرار بگیرد. فضای داخلی رستوران بسیار زیباست و به شکل سنتی دیزاین شده است. در این رستوران سنتی زنجان شما می توانید هم از تخت های موجود استفاده کنید و هم از میز و صندلی های قرار داده شده بره ببرید.

در واقع این رستوران توانسته رضایت همه مراجعین را به دست آورد و به همین دلیل از معروف ترین رستوران های زنجان می باشد. گاهی در این رستوران موسیقی نواخته می شود و مردم به همین دلیل نیز برای استفاده از این رستوران اقدام می کنند. شاید بتوان گفت که رستوران مشاهیر یکی از رستوران های زنجان با موسیقی زنده می باشد. اگر تمایل داشتید به این جا بروید بهتر است کوبیده هایی که بر روی آن متن مورد علاقه تان را می نویسند نیز استفاده کنید. طعم غذا هایی که در منو موجود می باشند عالی بوده و مورد توجه افراد زیادیست به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر هر چه نیاز داشتید را سفارش دهید.

رستوران مشاهیر زنجام همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب باز بوده و شما در این بازه زمانی قادر به مراجعه به این رستوران خواهید بود. پرسنل خوش برخورد و سرویس دهی به موقع از مزایای مربوط به این رستوران بوده که باعث شده تا امتیاز دریافتی آن از کاربران بالاتر رود. قیمت غذاها در مقایسه با رستوران های هم سطح کمی بالا بوده و به همین دلیل قبل از سفارش بهتر است این مورد را از منو مطالعه نمایید. در کل اگر به زنجان سفر کردید بهتر است اینر ستوران را از دست ندهید.

مسیر دسترسی رستوران سنتی مشاهیر

این رستوران سنتی زنجان در خیابان رهبری قرار گرفته و شما برای رسیدن به آن می توانید ابتدا خود را به میدان دارالقرآن برسانید. بعد از رسیدن به میدان به سمت جنوب غربی و به طرف بلوار نوری حرکت کنید. رستوران سنتی مشاهیر در کنار خیابان رهبری و درست بعد از بلوار نوری واقع شده است. از میدان دارالقرآن تا مقصد کمتر از 150 متر مسافت دارید و بدون ترافیک تنها 2 دقیقه در راه خواهید بود. مسیر دسترسی زیر نیز می تواند یک راه آسان از مبدا تا مقصد را برایتان مشخص کند تا بتوانید راحت تر از قبل به رستوران برسید.

شماره تماس رستوران سنتی مشاهیر زنجان: 33471141-024

آدرس رستوران سنتی مشاهیر: زنجان، میدان دارالقرآن، کنار خیابان رهبری

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.68242217557104%2C%2048.499434939032724%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”676″ name=”رستوران سنتی مشاهیر”]

#3 سفره خانه رستوران زرتشت

از دیگر گزینه هایی که برای میل کردن غذا می توانید به آن مراجه نمایید، سفره خانه رستوران زرتشت می باشد. این رستوران سنتی زنجان توانسته امتیاز بالایی از مراجعین دریافت کند و به همین دلیل نیز به عنوان یکی دیگر از معروف ترین رستوران های زنجان شناخته می شود. در رستوران زرتش زنجان انواع غذا های سنتی و ایرانی طبخ می شود و افراد زیادی برای چشیدن طعم این غذا ها روانه این رستوران می شوند. یکی از بهترین غذا هایی که در مراجعه به اینجا نباید از دست دهید کوبیده و شیشلیک می باشد.

این دو غذا توانسته اند امتیاز بالایی از کاربران دریافت نمایند و به همین دلیل می توانید با اطمینان از کیفیت و طعم آن هر چه خواستید سفارش دهید. فضای داخلی رستوران سنتی زنجان دارای محیطی دل نشین بوده ولی به دلیل کیفیت بالایی که دارد معمولا شلوغ می باشد و به همین دلیل ممکن است جمعیت کمی شما را اذیت کند. اما افراد حتی در همین شرایط هم مشتاق برای تجربه طعم غذاها هستند چرا که طعم بی نظیر آن ها مانع از فکر کردن به موارد دیگر می شود.

برای رفتن به یکی از بهترین باغ رستوران های زنجان یعنی زرتشت می توانید همه روزه و در بازه زمانی 11 تا 23:30 اقدام نمایید. هزینه غذاهای سرو شده در این رستوران کمی بیشتر از رستوران های هم سطح بوده ولی به تجربه کردن آن می ارزد. محیط و فضای عالی رستوران در کنار کیفیت و پرسنل خوش اخلاق باعث شده تا افراد برای تجربه دوباره از این رستوران اقدام نمایند.

مسیر دسترسی سفره خانه رستوران زرتشت

برای رسیدن به این سفره خانه زنجان می توانید ابتدا خود را به بلوار شهید بهشتی برسانید و بعد به سمت غرب حرکت نمایید. کمی بعد باید به سمت خرمشهر روانه شوید و بعد از رسیدن به شرکت شهرک های صنعتی زنجان می توانید به مقصدتان که در سمت راست واقع شده برسید. هم چنین می توانید با روشن کردن لوکیشن و اینترنت همراه گوشی خود بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید و یک راه خوب به سمت مقصدتان را برای خود بیابید تا با نقشه به سمت این سفره خانه رستوران بروید.

شماره تماس سفره خانه رستوران زرتشت زنجان: 33777057-024

آدرس سفره خانه رستوران زرتشت: زنجان، خیابان خرمشهر، رو به روی پارک میثم، نرسیده به صدا و سیما

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.65660131987518%2C%2048.51529894649813%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”677″ name=”سفره خانه رستوران زرتشت”]

#4 رستوران نفیس

این رستوران نیز همانند دیگر موارد عنوان شده امتیاز بالایی دریافت نموده و به همین دلیل در زمره بهترین رستوران های زنجان قرار گرفته است. بسیاری از کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند به دلیل کیفیت بالای غذاها و هم چنین هزینه های منطقی رضایت بالایی داشته اند و به همین دلیل آن را به دیگران نیز توصیه کرده اند. این رستوران زنجان به دلیل طراحی زیبای خود هم در فضای داخلی و هم در نمای خارج ساختمان، توانسته رضایت افراد زیادی را به دست آورد.

درواقع کسانی که علاوه بر کیفیت غذاهایشان به زیباتر کردن رستوران خود نیز می پردازند احترام زیادی برای حرفه ای که در آن کار می کنند قائل هستند و برای مراجعین نیز ارزش قائل شده اند. فضای داخلی این رستوران باعث می شود تا در کنار میل کردن غذای مورد علاقه تان بتوانید در کنار عزیزان خود تجربه ای خوب داشته باشید. اگر به رستوران نفیس زنجان رفتید بهتر است کوبیده را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید.

هم چنین ماهی را نیز حتما سفارش دهید چرا که هم طعم خوبی دارد و هم خیلی خوب تزیین می شود. نفیس یکی از لوکس ترین رستوران های زنجان بوده و اگر قصد داشتید به آن مراجعه کنید باید در بازه زمانی 11:30 تا 15:15 و 19 تا 22:30 اقدام نمایید. سرویس دهی در این رستوران امتیاز خوبی دریافت کرده و برخورد پرسنل آن با مشتری ها مودبانه می باشد. اگر به زنجان سفر کردید بهتر است این رستوران را نیز در لیست رستوران هایی که تمایل دارید از آن استفاده کنید بگنجانید.

مسیر دسترسی رستوران نفیس

رستوران نفیس بین دو میدان سرباز گمنام و قائم واقع شده و شما برای رسیدن به آن می توانید ابتدا خود را به میدان سرباز گمنام برسانید. بعد از رسیدن به این میدان به طرف جنوب غربی برانید و سپس از دوربرگردان به سمت مقصد خارج شوید. این رستوران زنجان در نزدیکی میدان گفته شده قرار دارد ولی می توانید از سمت میدان قائم نیز خود را به مقصد برسانید. مسیری که عنوان شد از میدان سرباز تا رستوران نفیس زنجان مسافتی کمتر از 150 متر داشته و در حدود 2 دقیقه در راه خواهید بود. در هر جایی از این شهر بودید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر به آسانی به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران نفیس زنجان: 33474228-024

آدرس رستوران نفیس: زنجان، میدان دادسرا به طرف میدان قائم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.68571782144429%2C%2048.49443909856014%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”678″ name=”رستوران نفیس”]

#5 رستوران مجلسی

رستوران مجلسی از دیگر رستوران هایی است که می توانید برای صرف غذا آن را انتخاب نمایید. درواقع به دلیل کیفیت خوب غذا ها و هم چنین قیمت های معقول افراد زیادی از ساکنین این شهر و مسافرها به آن مراجعه می کنند. فضای داخلی این رستوران مدرن ولی ساده بوده و دیزاین خاصی را شامل نمی شود ولی به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. امتیاز دریافتی رستوران مجلسی از مراجعین بالاست و به همین دلیل توانسته جزو بهترین رستوران های زنجان باشد.

شما می توانید هر روز از ساعت 7 تا 10 برای صرف صبحانه به آن مراجعه کنید و یا برای وعده های دیگر در بازه زمانی 12 تا 23 برای رفتن به این رستوران زنجان اقدام نمایید. سرویس دهی و نحوه برخورد کارکنان امتیاز خوبی از مشتری ها گرفته و به همین دلیل می توان گفت از این بابت نیز می توانید اطمینان خاطر داشته باشید. یکی از موراد جالبی که در این رستوران قابل مشاهده می باشد، ظروفی است که غذا ها به حالت سلف سرویس در آن قرار داده می شود و کارکنان برای شما هر کدام را که بخواهید سرو خواهند کرد.

شما می توانید غذا ها و کیفیت آن ها را از نزدیک ببینید و از این بابت یک اطمینان خاطر به دست آورید. هم چنین حتما از دسر های موجود نیز سفارش دهید و طعم بی نظیر آن ها را تست کنید. بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران ماهی و شیشلیک را سفارش دهید چرا که طعم جذابی داشته و امتیاز خوبی دریافت نموده اند.

مسیر دسترسی رستوران مجلسی

این رستوران در شهرک کارمندان واقع شده و شما برای رسیدن به آن باید ابتدا خود را به این منطقه برسانید. بعد از وارد شدن به خیابان مهدوی باید به سمت شمال این خیابان برانید. رستوران مجلسی زنجان در حد فاصل دو خیابان چهارم و پنجم قرار گرفته است. لازم به ذکر است مقصدتان در سمت راست شما قرار گرفته و بعد از عبور از خودپرداز بانک تجارت می توانید به آن وارد شوید. این مسیر یعنی قبل از خیابان چهارم تا رسیدن به رستوران یک مسافتی کمتر از 60 متر پیش رویتان می باشد که تنها یک دقیقه در راه خواهید بود تا به آن برسید. یک مسیر دسترسی نیز برایتان قرار داده شده تا در هر جایی از شهر که بودید بتوانید از طریق نقشه به راحتی به مقصدتان برسید.

شماره تماس رستوران مجلسی زنجان: 33458345-024

آدرس رستوران مجلسی: زنجان، شهرک کارمندان، خیابان مهدوی، بالاتر از خیابان چهارم، فاز 3

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.69093968895212%2C%2048.510071572018866%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”679″ name=”رستوران مجلسی”]

#6 پیتزا و فست فود غزال

از دیگر فست فودی هایی که در شهر زنجان می توانید به آن مراجعه کنید و یک غذای خوش طعم را تجربه نمایید، پیتزا و فست فود غزال است. این فست فود زنجان توانسته امتیاز بالایی از کاربران به دست آورد و به همین دلیل در لیست بهترین فست فودهای زنجان قرار دارد. اگر تصمیم گرفتید به این فست فود بروید بهتر است برگرهای آن را از دست ندهید چرا که امتیاز بالایی از مخاطبین دریافت نموده چون هم کیفیت بالایی دارد و خوشم زه هستند. فضای داخلی این فست فود زنجان نیز مدرن ولی ساده است و شما می توانید از محیط بیرونی نیز برای صرف غذای خود بهره ببرید.

فست فود غزال از شنبه تا جمعه باز بوده و باید در باز زمانی 10 صبح تا 10 شب به آن مراجعه کنید. قیمت غذاهای موجود در منوی این رستوران با توجه به کیفیتشان خوب بوده و می توانید هر چه نیاز داشتید را بدون نگرانی از هزینه سفارش دهید. برخورد کارکنان با توجه به گفته های مراجعین مودبانه و سرویس دهی نیز در سطح خوبی می باشد. اگر در زنجان به دنبال جایی برای صرف فست فود بودید، رستوران غزال می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

مسیر دسترسی پیتزا و فست فود غزال

برای رفتن به فست فود غزال می توانید از بزرگراه 22 بهمن کمک بگیرید. بدین منظور ابتدا خود را به این بزرگراه برسانید و سپس در جهت شرق ادامه دهید تا به میدان ارتش برسید. از خروجی دوم میدان دوباره به سمت برگراه رفته تا در نهایت به مقصدتان وارید شوید. شما هم چنین می توانید از میدان به سمت خیابان سرباز بروید و بعد به طرف این فست فود زنجان ادامه دهید. برای درست طی کردن مسیرتان از مبدا خود، می توانید از لوکیشن زیر کمک بگیرید تا به آسانی به مقصد برسید. کافیست اینرتنت همراه گوشی خود را روشن نموده و بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید.

شماره تماس پیتزا و فست فود غزال زنجان: 33473348-024

آدرس پیتزا و فست فود غزال: زنجان، میدان ارتش، بزرگراه 22 بهمن

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6865954649281%2C%2048.48873573790665%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”680″ name=”پیتزا و فست فود غزال”]

#7 رستوران صدف 1

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، رستوران صدف 1 می باشد. این رستوران توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین رستوران های زنجان به حساب می آید. از این رستوران معمولا برای برگزاری مراسمات نیز استفاده می شود چرا که بخش تالار آن فعال می باشد. این رستوران زنجان غذا های خوش طعمی داشته و بهتر است در صورت مراجعه به آن میگو سوخاری و باقالی پلو را از دست ندهید چرا که امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده اند.

فضای داخلی این رستوران سنتی زنجان بزرگ بوده و شما می توانید در هر جایی که تمایل داشتید بنشینید و اگر به دنبل برگزاری جشن با تعداد کم بودید نیز اینجا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر تمایل داشتید می توانید از این رستوران در سفرتان به زنجان استفاده کنید ولی باید در بازه زمانی 12 تا 23 به آن مراجعه نمایید.

مسیر دسترسی رستوران صدف 1

برای رسیدن به این رستوران سنتی زنجان بهتر است ابتدا خود را به خیابان خرمشهر برسانید و سپس در جهت شرق آن ادامه دهید. کمی بعد از رستوران بابیلون می توانید به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده با توجه به این که در کجای خیابان باشید متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به آسانی و از طریق نقشه خود را به رستوران صدف 1 برسید.

شماره تماس رستوران صدف 1 زنجان: 33740505-024

آدرس رستوران صدف 1: زنجان، خیابان خرمشهر، رو به روی شهربازی ملت

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.655695237324835%2C%2048.52103347226493%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”933″ name=”رستوران صدف 1″]

#8 رستوران سنتی زرتشت

از دیگر رستوران هایی که در زنجان می توانید برای استفاده از آن اقدام کنید، رستوران سنتی زرتشت می باشد. این رستوران سنتی زنجان توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توانید در آن غذا های خوش طعمی را میل کنید. رستوران سنتی زرتشت به دلیل داشتن محیطی تقریبا بزرگ می تواند تعداد زیادی از مراجعین را به طور همزمان در خود جای دهد و به همین دلیل از این نظر می توانید با خیال راحت به آن بروید.

فضای داخلی طراحی ساده ولی تمیز بوده و اکثر مراجعین می توانند در یک فضای آرام به صرف غذای مورد علاقه خود مشفول شوند. اگر به این رستوران سنتی زرتشت رفتید بهتر است دیزی ر ا نیز در بین سفارشات خود قرار دهید چرا که طعم خوبی داشته و امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. قیمت غذا های موجود در منوی رستوران مناسب بوده و می توانید با خیلراحت هر چه خواستید سفارش دهید.

مسیر دسترسی رستوران سنتی زرتشت

برای رسیدن به این رستوران باید ابتدا خود را به خیابان رهبری برسانید و سپس در جهت شرق این خیابان ادامه دهید. کمی بعد از 12 متری سوم می توانید مقصدتان را که در سمت راست شما قرار گرفته مشاهده کنید. مسافت مسیر گفته شده از کمی قبل از 12 متری سوم در حدود 200 متر بوده و تنها 1 دقیقه در راه خواهید بود. در هر جایی از زنجان که بودید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به آسانی و از طریق نقشه به مقصدتان وارد شوید.

شماره تماس رستوران سنتی زرتشت زنجان: 33363600-024

آدرس رستوران سنتی زرتشت: زنجان، خیابان رهبری، کمی بعد از 12 متری سوم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.68226791011508%2C%2048.49868723009365%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”932″ name=”رستوران سنتی زرتشت”]

#9 رستوران آریا لانژ

از دیگر رستوران هایی که توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید، رستوران آریا لانژ می باشد که در طبقه پنجم ساختمان آریا قرار گرفته است. این رستوران خوب زنجان فضای داخلی زیبایی دارد و با نشستن در کنار پنجره های آن می توانید منظره زیبایی از شهر را تماشا نمایید. طراحی و دیزاین به کار رفته در این رستوران لاکچری زنجان توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل می توانید در جایی شیک و زیبا به صرف غذای مورد علاقه خود مشغول شوید.

منوی رستوران آریا لانژ متنوع بوده و شامل غذا های سنتی و فرنگی می شود و حتی می توانید انواع فست فود را نیز در آن بیابید. بهتر است در صورت تمایل برای مراجعه به این رستوران کوبیده را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید چرا که امتیاز خوبی گرفته و طعم خوبی دارد. هم چنین در بین فست فودها نیز پاستا گزینه خوبی برای سفارش می باشد. سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی بوده و کارکنان نیز با مشتری ها خوش برخورد هستند.

اگر به این شهر سفر کردید بهتر است حتی در بخش بهترین کافه رستوران های زنجان نیز آریا لانژ را از دست ندهید. قیمت غذا ها در مقایسه با رستوران های هم سطح کمی بالا بوده ولی کیفیت غذا ها خوب می باشد و با توجه به محیط زیبای رستوران بهتر است برای یک بار هم که شده به آن مراجعه نمایید. این رستوران خوب زنجان در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 23:30 باز بوده و می توانید در این بازه زمانی به آن مراجعه کنید.

مسیر دسترسی رستوران آریا لانژ

برای رسیدن به رستوران آریا لانژ ابتدا خود را به خیابان بعثت برسانید و سپس در جهت شرق آن ادامه دهید. کمی بعد با رسیدن به چهارراه سعدی به طرف راست پیچیده و در مسیر ویژه اتوبوس واحد برانید. کمی بعد با رسیدن به بانک سینا به طرف چپ پیچیده تا به مقصدتان که در طرف چپ کوچه قلعه قرار گرفته برسید. مسیر گفته شده مسافتی در حدود 200 متر داشته و اگر بخواهید می توانید با روشن کردن لوکیشن و اینترنت همراه گوشی خود به آسانی و از طریق مسیر دسترسی قرار داده شده خود رابه این رستوران لاکچری زنجان برسانید.

شماره تماس رستوران آریا لانژ زنجان: 33365477-024

آدرس رستوران آریا لانژ: زنجان، چهارراه سعدی، ساختمان آریا، طبقه پنجم مرکز تجاری ال مال زنجان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.675103328852316%2C%2048.48477167960852%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”934″ name=”رستوران آریا لانژ”]

#10 فست فود پاچینی

اگر تمایل به صرف غذای های سنتی نداشتید و دلتان هوس یک وعده فست فود خوش طعم را داشت، می توانید به فست فود پاچینی مراجعه کنید. این فست فود زنجان توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتری ها را کسب نماید و به همین دلیل می وان گفت در زمره بهترین فست فود های زنجان نیز قرار دارد. سرویس دهی در این فست فودی در سطح خوبی قرار داشته و برخورد کارکنان آن با مراجعین مودبانه می باشد. برخی از موارد موجود در منو هزینه تقریبا بالایی دارند ولی در کل قیمت ها در مقایسه با دیگر فست فودی های هم سطح مناسب هستند.

این فست فودی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب باز می باشد و شما برای میل کردن هر چه نیاز داشتید می توانید در بازه زمانی گفته شده اقدام کنید. یکی از غذا هایی که در مراجعه به این جا نباید از دست دهید، ماهی می باشد. این غذا توانسته رضایت افراد زیادی را به دست آورد و به همین دلیل می توان گفت از بهترین موارد موجود در منو می باشد. اگر به این شهر سفر کردید و به دنبال یک فست فودی خوب بودید این فست فود زنجان یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان می باشد.

مسیر دسترسی فست فود پاچینی

این فست فودی که از بهترین کافه رستوران های زنجان می باشد در منطقه شهرک کارمندان واقع شده است. برای رسیدن به این فست فود زنجان می توانید از بزرگراه 22 بهمن استفاده کنید. بعد از قرار گرفتن در این بزرگراه به سمت غرب آن حرکت نمایید و کمی بعد از خروجی به سمت خیابان ملاصدرا بروید. در این خیابان برانید تا کمی بعد از قائم 7 بتوانید به مقصدتان وارد شوید. این راه مسافتی کمتر از 500 متر داشته و تنها 2 دقیقه در راه خواهید بود تا به فست فود پاچینی وارد شوید. هم چنین می توانید از لوکیشن زیر نیز استفاده کنید تا به آسانی و از طریق نقشه از مبدا خود در زنجان تا مقصد را طی کنید.

شماره تماس فست فود پاچینی زنجان: 33469244-024

آدرس فست فود پاچینی: زنجان، شهرک کارمندان، خیابان ملاصدرا، خیابان اول شرقی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.68748166468826%2C%2048.50519724852793%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

فست فود پاچینی

سوالات متداول

معروف ترین رستوران های زنجان کدام موارد می باشند؟

رستوران های زرتشت، پلو، مشاهیر، نفیس و آریا لانژ.

بهترین رستوران های سنتی زنجان کدام گزینه ها هستند؟

رستوران های مشاهیر، پلو و زرتشت.

معروف ترین باغ رستوران های زنجان کدام گزینه های هستند؟

سفره خانه رستوران زرتش را می توان در زمره باغ رستوران های زنجام به حساب آورد.

بهترین فست فود زنجان را در کجا می توان یافت؟

فست فود پاچینی.