مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان مرکز خریدی پرطرفدار در میان شهر زنجان است که به واسطه انواع امکانات و سرگرمی هایی که در آن وجود دارند، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. با توجه به آن که بازارگردی یکی از بهترین و پرطرفدارترین تفریحاتی است که بسیاری از گردشگران برای گردش و خرید به سراغ آن می روند، در سال های اخیر بر امکانات و سرگرمی های موجود در بازارها افزوده شد و بازارگردی را به یک تفریح هیجان انگیز و لذت بخش تبدیل کرده اند. مراکز خرید و پاساژهای لوکس و مدرن در هر شهری در حال افزایش هستند که بسیاری از آن ها به امکانات و سرگرمی های مختلفی مجهز شده اند. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان که از معروف ترین پاساژهای زنجان به شمار می رود، آشنا شویم.

مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان کجاست و مسیر دسترسی

مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان که از بهترین پاساژهای زنجان می باشد که میدان رسل شهر زنجان واقع شده و از بهترین مراکز خرید زنجان به شمار می آید. در صورتی که قصد رفتن به مرکز خرید اشراق زنجان را داشته باشید، می بایست ابتدا به شهر زنجان مراجعه نموده و خود را به بزرگراه 22 بهمن برسانید. از طریق خیابان آیت خود را به بلوار نوری رسانده و در این مسیر به حرکت خود ادامه دهید تا به مرکز خرید اشراق زنجان برسید.

شماره تماس مرکز خرید اشراق زنجان: 02433470819

ساعت کاری مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان: روزهای شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 22 شب، جمعه ها از ساعت 16 بعد از ظهر تا 22 شب

آدرس مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان: استان زنجان، شهر زنجان، میدان رسل، جنب دارالقرآن

مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان

آشنایی با مرکز خرید اشراق زنجان

مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان یکی از معروف ترین و بزرگترین پاساژهای زنجان است و جزء دیدنی های زنجان به حساب می آید، توسط شرکت جهاد نصر زنجان در سال 1389 آن را احداث شده است. پاساژها و مراکز خریدی که اخیرا ساخته شده اند، اغلب آن ها به امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی مجهز شده اند که مرکز خرید اشراق زنجان نیز یکی از آن ها محسوب می شود. این مرکز خرید دارای مساحتی حدود 10 هزار متر مربع با زیربنای 34 هزار متر مربع می باشد که مساحت کل بخش تجاری آن به 14 هزار متر مربع و پارکینگ مجموعه نیز دارای 8 هزار متر مربع می باشد.

پاساژگردی از جمله تفریحاتی است که معمولا ما در سفر به هر شهری برای خرید سوغاتی و گردش به سراغ آن ها می رویم. حتی در شهر خود نیز بسیاری از آخر هفته ها و یا ایام تعطیلات خود را برای پاساژگردی در نظر می گیریم. بسیاری از مواقع پیش می آید که حتی قصد خرید هم نداشته باشیم، تنها برای گردش و تغییر حال و هوای خودمان به سراغ پاساژها و مراکز خرید لوکس و مدرن می رویم و اوقات فراغت خود را بدین صورت سپری می کنیم.

مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان درست از همان پاساژها و مراکز خرید مدرنی است که گردشگران زیادی را برای خرید، گردش و تفریح به سمت خود جذب می کند. پاساژها و مراکز خرید متعددی در شهر زنجان وجود دارند که هر یک از آن ها به دلایلی مورد شهرت و محبوبیت قرار گرفته اند و از آنجایی که شهر زنجان شهری نسبتا سنتی به حساب می آید، انواع بازارهای سنتی هم در این شهر وجود دارند. انواع مغازه ها و واحدهای تجاری مختلفی در مرکز خرید اشراق زنجان وجود دارند که همین امر سبب گردیده اگر قصد خرید داشته باشید، می توانید به راحتی کالاها و اجناس مورد نظر خود را از میان فروشگاه های این مرکز خرید مدرن و زیبا پیدا و تهیه نمایید.

طبقات مجتمع تجاری تفریحی اشراق

گردش در میان راهروهای پاساژ و تماشای ویترین مغازه ها می تواند حس و حال خوبی را برای گردشگران تداعی نماید. مرکز خرید اشراق زنجان دارای 4 طبقه می باشد که طبقات اول، دوم و سوم آن به بخش تجاری اختصاص یافته و واحدهای تجاری مختلفی در آن وجود دارند که هر یک از آن ها در اصناف متنوعی مشغول به کار می باشند.

واحدهای تجاری پاساژ اشراق زنجان انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم و دکوراسیون منزل، زیورآلات و غیره را به فروش می رسانند. طبقه چهارم این مرکز خرید نیز به شهربازی سرپوشیده مجموعه تعلق دارد که انواع بازی ها و سرگرمی های متنوع در آن وجود دارند. در ادامه با امکانات و سرگرمی های مجتمع تجاری تفریحی اشراق بیشتر آشنا می شویم.

مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان

امکانات مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان

مجتمع تجاری تفریحی اشراق زنجان همانند بسیاری دیگر از مراکز خرید مدرن و لوکس، دارای انواع امکانات رفاهی و تفریحی می باشد که لذت خرید و پاساژگردی را برای گردشگران دو چندان می سازند. همانطور که پیش تر اشاره شد، طبقات اول تا سوم این مجتمع تفریحی تجاری به واحدها و فروشگاه های تجاری اختصاص یافته و گردشگرانی که قصد خرید داشته باشند، می توانند به راحتی با گردش در میان این طبقات، اجناس و محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

در طبقه چهارم مرکز خرید اشراق زنجان، یک شهربازی سرپوشیده برای کودکان در نظر گرفته شده که با مراجعه به آن می توانید لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان خود رقم بزنید و خاطره خوشی را در این مجموعه ثبت نمایید. پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که بسیاری از پاساژها و مراکز خرید به آن مجهز می باشند و خوشبختانه پاساژ اشراق زنجان نیز از این امر مستثنا نبوده و یک پارکینگ عمومی را در طبقه زیرزمین خود جای داده است که گردشگران می توانند به خیالی آسوده و بدون نگرانی بابت جای پارک، خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک نمایند.

از دیگر امکانات این مجتمع تجاری می توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب آن، نورپردازی زیبا و مناسب، سیستم اطفاء حریق هوشمند در تمام طبقات مجتمع، 3 دستگاه آسانسور نفر بر و باربر، 12 دستگاه پله برقی، سیستم آب و برق اضطراری و غیره اشاره نمود که وجود هر یک از آن ها بر محبوبیت این مجموعه افزوده اند. همچنین کلیه استانداردهای ملی در ساخت این مجموعه رعایت شده اند.

[html_block id=”73230″]

راهنما سایت

آدرس

استان زنجان، شهر زنجان، میدان رسل، جنب دارالقرآن

شماره تماس
هزینه بازدید

9 الی 22

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 22

یک‌شنبه

9 الی 22

دو‌شنبه

9 الی 22

سه‌شنبه

9 الی 22

چهار‌شنبه

9 الی 22

پنج‌شنبه

9 الی 22

جمعه

16 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه