مراکز خرید بوشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین شهر های ایران که توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید، بوشهر می باشد. این شهر به همین دلیل دارای مراکز خرید متنوعی بوده تا مسافران بتوانند آن چه نیاز دارند به راحتی تهیه نمایند. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین مراکز خرید بوشهر رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این باره به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید زیتون

یکی از پاساژ های که می توانید در سفر به این منطقه برای استفاده از آن اقدام نمایید، مرکز خرید زیتون می باشد. این مرکز خرید توانسته امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت بیش از نیمی از کسانی که به آن مراجعه کرده اند از خریدشان و از این مرکز خرید رضایت داشته اند. اگر به بوشهر سفر کردید می توانید برای خرید آن چه نیاز داشتید از شنبه تا جمعه و در بازه زمانی 7 صبح تا 12:30 شب به آن بروید.

البته در روز هایی که تعطیل رسمی است قبل از مراجعه به این مرکز خرید تایم باز بودن این پاساژ بوشهر را جویا شوید تا دچار هیچ مشکلی نشوید. تنوع کالاها در این پاساژ کوچک کمی پایین بوده ولی می تواند کارتان را راه بیندازد و آنچه را که نیاز دارید بیابید. قیمت اجناس پاساژ زیتون بوشهر کمی بالاست و این مورد باعث شده تا بومی های این شهر معمولا برای برخی از خرید های خود به این جا بروند.

یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که نباید به هیچ عنوان مراکز خرید بوشهر را با کلان شهرهای دیگری هم چون تهران یا اصفهان مقایسه کنید. این مرکز خرید در کنار خیابان مطهری قرار گرفته و می توانید با مراجعه به آن از مجتمع تفریحی کنار آن نیز استفاده نمایید. اگر در سفر به این منطقه چیزی نیاز داشتید می توانید از مرکز خرید زیتون بوشهر برای تهیه آن استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید زیتون: بوشهر، بلوار مطهری، خیابان شهید رجایی

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 7 تا 0:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.95759443429803%2C%2050.848341535844%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید زیتون

پاساژ آزادگان

از دیگر جاهایی که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید، پاساژ آزادگان می باشد. این مرکز خرید در یک طبقه ساخته شده و دارای طول زیادی می باشد. بوتیک ها و مغازه های درون این پاساژ در کنار هم ساخته شده اند و توانسته اند تا عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نمایند. این مرکز خرید می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد و شما می توانید در سفرتان به بوشهر از آن استفاده نمایید.

در مرکز خرید آزادگان می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، اسباب بازی، وسایل مسافرتی، اکسسوری، محصولات آرایشی و بهداشتی و… را بیابید و برای سوغات نیز از هر کدام از آن ها که خواستید تهیه نمایید. مجتمع تجاری آزادگان در یکی از مهم ترین خیابان های بوشهر به نام شهدا واقع شده و به همین دلیل توانسته عده بیشتری از افراد را به سمت خود جذب نماید.

امتیازی که این پاساژ از کاربران دریافت نموده خوب است و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید بوشهر برای تهیه اقلام مورد نیاز می باشد. درواقع اینجا یکی از بهترین ها در بوشهر بوده و مردم بومی نیز در اکثر مواقع از آن استفاده می کنند. هزینه کالاهایی که در این پاساژ بوشهر ارائه می شود مناسب بوده و به همین دلیل می توانید هر چه خواستید از آن تهیه نمایید.

لازم به ذکر است پاساژ آزادگان به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در این شهر به حساب می آید و حتی با وجود عدم مرمت و مدرن سازی آن، هنوز هم مشتری های زیادی دارد. اگر با خودروی خودتان به بوشهر سفر کردید می توانید از پارکینگ زیر پاساژ برای پارک خودروی خود استفاده نمایید.

آدرس پاساژ آزادگان: بوشهر، خیابان شهدا

تلفن: 09178710113

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.985585880343212%2C%2050.83178541565459%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ آزادگان

مجتمع تجاری راکسل

از دیگر مراکز خرید بوشهر که به صورت مدرن طراحی شده و یک پاساژ زیبا می باشد، مجتمع تجاری راکسل است. این مرکز خرید به دلیل نمای زیبا و هم چنین طراحی مدرنی که دارد توانسته در بین افراد به شهرت برسد. البته ممکن است یک سری از فروشگاه های آن هنوز راه اندازی نشده باشند و بهتر است قبل از مراجعه ابتدا این موضوع را مد نظر قرار دهید تا دچار سرگردانی نشوید.

اگر به بوشهر سفر کردید بهتر است از این پاساژ نیز برای خرید آن چه نیاز دارید استفاده نمایید. این مرکز خرید در خیابان بهمنی قرار گرفته و به همین دلیل از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در نزدیکی مراکز مهمی می باشد. افراد بومی این شهر بعد از پاساژ آزادگان اگر چیزی بخواهند یا برای تنوع به این مرکز خرید بوشهر می روند.

آدرس مجتمع تجاری راکسل: بوشهر، خیابان بهمنی، بین شریعتی و پست

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.987158967486096%2C%2050.83039689492236%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری راکسل

بازار بوشهر

از بهترین بازار هایی که در بوشهر می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، بازار بوشهر می باشد. این بازار تانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود. ای بازار در تمامی روز های هفته باز بوده ولی جمعه ها بسته می باشد و بهتر است اگر مسافر هستید در یکی از روز های هفته به غیر از جمعه اقدام نمایید. این بازار با فروش انواع محصولات گویی رنگارنگ بوده و به همین دلیل توانسته چشم های زیادی را به خود خیره نماید.

در قسمت هایی از بازار می توانید چتر هایی را ببینید که از سقف آویزان شده اند و فضای سنتی بازار را زیباتر کرده اند. این قسمت از بازار بوشهر تصویر برداران متعددی را جذب می کند. بخشی از این بازار به فروش انواع میوه ها و تره بار مشغول است و اگر بخواهید می توانید از این قسمت میوه مورد نظرتان را تهیه نمایید. هم چنین در بخشی از این بازار بوشهر می توانید ماهی تازه و روز را خریداری کنید و تجربه ای خوب از طعم واقعی ماهی داشته باشید.

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای بوشهر بوده و با ورود به آن و قدم زدن در بازار می توانید خودتان شاهد این مورد باشید چرا که فضای داخلی بازار و معماری آن بسیار قدیمیست. بازار بوشهر بزرگ بوده و قسمت های مختلفی از شهر را در بر می گیرد که می توانید از هر کدام از این بخش ها که تمایل داشتید استفاده نمایید.

آدرس بازار بوشهر: بوشهر، میدان انقلاب

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.98808715988503%2C%2050.83292362168934%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار بوشهر

پاساژ توحید

از دیگر مراکز خریدی که در سفر به بوشهر می توانید از آن استفاده نمایید، پاساژ توحید می باشد. این پاساژ امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت که یکی از بهترین ها در این شهر شناخته می شود. مردم محلی این منطقه در اکثر اوقات برای خرید سراغ استفاده از این مرکز خرید می روند و به همین دلیل معمولا مورد استقبال آن ها می باشد. به گفته برخی از مردم این پاساژ بوشهر مناسب برای توریست ها نیست چرا که کیفیت اجناس آن برای گردشگران مناسب نیست. ولی بسیاری از کسانی که به بوشهر سفر می کنند از این مرکز خرید استفاده کرده و با کمی جست و جو کالایی را که مد نظرشان باشد را پیدا خواهند کرد.

تنوع مغازه ها و کالاها خوب بوده و اگر به دنبال محصول مشخصی هستید بهتر است کمی بگردید تا آن را بیابید. لازم به ذکر است همان طور که عنوان شد این مرکز خرید دارای کیفیت های بالا نبوده و اگر به دنبال جنس با کیفیت هستید بهتر است به دیگر مراکز خرید بوشهر مراجعه کنید. در این جا کالا ها کیفیت های مختلفی داشته و برای کسانی مناسب می باشد که می خواهند یک خرید خوب و اقتصادی را تجربه نمایند.

آدرس پاساژ ملت: بوشهر، بلوار دهقان، شهدا، بین کوچه شهدا و دانش آموز

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9:30 تا 13 و 18 تا 22، جمعه ها از ساعت 9:30 تا 13

تلفن: 09023170707

پاساژ توحید

پاساژ کسری

از دیگر پاساژ های بوشهر که نباید آن را از دست بدهید، پاساژ کسری می باشد. این پاساز امتیاز متوسطی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت تقریبا نیمی از کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند. پاساژ کسری از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی هم چون مجتمع تجاری مرینوس، خانه آیلتس، رستوران خوان سالار، هایدا و… قرار گرفته است و به دلیل موقعیت خوب آن عده بیشتری را به سمت خود جذب می نماید.

این مرکز خرید بوشهر نمای زیبایی دارد و مدرن طراحی شده و همین گزینه نیز سبب شده تا چشمان زیادی را خیره نماید. در این مرکز خرید می توانید کالا های مختلفی را هم چون پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و… بیابید و هر محصولی را که مد نظر داشتید جست و جو نمایید. در صورتی که در سفر به بوشهر به دنبال مرکز خرید بودید بهتر است پاساژ کسری را نیز فراموش نکنید.

آدرس پاساژ کسری: بوشهر، میدان امام خمینی، بین فرودگاه و لاله

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 7 تا 22 و جمعه ها از 10 تا 22

تلفن: 09179705117

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.957262777896442%2C%2050.83582328223603%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ کسری

مجتمع تجاری تفریحی خورشید

این مجتمع که مساحتی در حدود 7000 متر مربع دارد، رو به دریا می باشد و بسیار مدرن و شیک طراحی شده است. یک طبقه زیرزمین و 13 طبقه بالای آن داشته و بخش تجاری مجتمع مربوط به طبقات اولیه و پارکینگ در طبقه سوم می باشد. یک هتل نیز در این مجتمع تجاری تفریحی بوشهر تعبیه شده که لابی آن در طبقه ششم می باشد. مرکز خرید خورشید بوشهر شاید هنوز هم در حال احداث می باشد و تعداد کمی از واحد های آن مشغول به کار هستند.

به دلیل ویوی زیبایی که این مجتمع دارد در بین مردم بومی بسیار معروف می باشد. اگر به این شهر سفر کردید بهتر است مراجعه به به مجتمع تجاری تفریحی خورشید را از دست ندهید. امتیاز دریافتی این مرکز خرید بوشهر تا به امروز متوسط بوده که احتمالا به دلیل افتتاح نشدن کامل مجتمع می باشد.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی خورشید: بوشهر، بوستان قوام، خلیج فارس، جنب شهدا

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 تا 22 و جمعه ها از ساعت 10 تا 22

تلفن: 33336259-077

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.984326791935555%2C%2050.827172788455684%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری تفریحی خورشید

سوالات متداول

معروف ترین مرکز خرید بوشهر کدام مورد می باشد؟

مرکز خرید زیتون.

در کدام مرکز خرید بوشهر می توان کالاهای ارزان یافت؟

پاساژ آزادگان.

کدام پاساژ بوشهر در نزدیکی دریا قرار دارد؟

مجتمع تجاری تفریحی خورشید.

در کدام مرکز خرید بوشهر می توان میوه و تره بار یافت؟

بازار بوشهر در میدان انقلاب.