پاساژ آزادگان بوشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین شهر های بندری کشور که توانسته افراد زیادی را به سمت خود بکشاند بوشهر می باشد. این شهر دارای مراکز خرید متفاوتی بوده تا کسانی که برای خرید به آن مراجعه می کنند بتوانند در تنوع بیشتر کالای خود را تهیه نمایند. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از مراکز خرید بوشهر به نام پاساژ آزادگان رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پاساژ آزادگان کجاست و مسیر دسترسی به آن

اگر تمایل دارید به پاساژ آزادگان مراجعه نمایید می توانید ابتدا خود را به میدان معلم برسانید و سپس در جهت رسیدن به خیابان معلم حرکت نمایید. کمی بعد از خیابان معلم و درست بعد از پارکینگ آزادگان می توانید به مقصدتان که در سمت چپ شما واقع شده برسید. مسیر گفته شده مسافتی در حدود 400 متر دارد و تقریبا 2 دقیقه در راه خواهید بود. اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از این راه را نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر به آسانی خود را به پاساژ آزادگان برسانید.

آدرس پاساژ آزدگان بوشهر: بوشهر، خیابان لیان غربی، خیابان معلم، کوچه معلم 5، بین کازرونی 2 و دانش آموز

پاساژ آزادگان بوشهر

درباره پاساژ آزادگان بوشهر

یکی از معروف ترین و قدیمی ترین مراکز خرید بوشهر که توانسته در بین مردم بومی و مسافران معروف شود، پاساژ آزادگان می باشد. در این پاساژ اجناس مختلفی فروخته می شود که در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم منزل، کالاهای مسافرتی، محصولات آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، زیور آلات، لوازم جانبی موبایل، اکسسوری و… هستند و شما می توانید با مراجعه به این مرکز خرید هر کدام از این موارد را که تمایل داشتید خریداری نمایید.

این مرکز خرید بوشهر کمی قدیمی بوده و بازسازی های انجام شده در آن کم می باشد ولی هنوز هم انتخاب بسیاری از افراد برای خرید است. اجناس موجود در پاساژ آزادگان در سال های گذشته کیفیت بهتری داشتند ولی هم اکنون هم کیفیت ها کم شده و هم قیمت ها کمی بالاست که بر روی فروش نیز تاثیر گذاشته است. نمای بیرونی و داخلی این پاساژ بوشهر باز آجر های زیبایی طراحی شده که سنتی بودن این بازار را نشان می دهد.

مرکز خرید آزادگان دارای پارکینگ اختصاصی در طبقه زیرین می باشد. یکی از نقاط مثبت مربوط به این مرکز خرید بوشهر وجود مغازه های مختلف و تعدد کالاها می باشد به گونه ای که اگر به دنبال محصول خاصی باشید می توانید به آسانی با کمی جست و جو آن را بیابید. اگر به بوشهر سفر کردید بهتر است برای خرید آن چه نیاز دارید، به این مرکز خرید مراجعه کنید.

ساعت کاری پاساژ آزادگان بوشهر

اگر تصمیم برای مراجعه به پاساژ آزادگان گرفتید بهتر است ابتدا یک سری اطلاعات درباره بازه زمانی فعالیت پاساژ به دست آورید. برای این منظور می توانید از شماره تماس این مرکز خرید بوشهر استفاده کنید و با تماس با این شماره اطلاعاتی را که نیاز دارید به دست آورید.

ساعت کاری پاساژ آزادگان بوشهر: همه روزه به جز تعطیلات از ساعت 10 تا 22

شماره تماس پاساژ آزادگان بوشهر: 09178710113

پاساژ آزادگان بوشهر

امکانات رفاهی پاساژ آزادگان

تمامی مراکز خرید معمولا یک سری امکانات درون خود دارند که در صورت نیاز مراجعین می توانند از آن ها استفاده نمایند. این امکانات در بعضی از مراکز خرید بیشتر بوده و در برخی کمتر. پاساز آزادگان بوشهر به دلیل قدیمی بودن شامل امکانات ویزه ای نمی شود و حتی درون آن رستوران یا کافی شاپ موجود نیست که البته می توانید در صورت نیاز به یکی از رستوران های بوشهر مراجعه نمایید. از امکانات این مرکز خرید می توان به پارکینگ اختصاصی و سرویس بهداشتی اشاره نمود. کم بودن امکانات در این مرکز خرید شاید کمی آزار دهنده باشد ولی بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که این مرکز خرید قدیمی بوده و نباید انتظار امکانات یک مجتمع تجاری مدرن و تازه تاسیس را از آن داشت.

بهترین زمان برای خرید از پاساژ آزادگان

یکی از مهم ترین موارد برای مسافران رعایت انتخاب یک زمان درست برای خرید می باشد. از آن جا که بوشهر یک شهر گرم با آب و هوای بسیار گرم می باشد، برای خرید کردن از پاساژ های آن بهتر است ابتدا این موضوع را مد نظر قرار دهید تا با مشکل مواجه نشوید. شاید تهویه و کولری که در این پاساژ قدیم به کار رفته به اندازه دیگر مراکز خرید بوشهر که مدرن و جدید ساخت می باشند مناسب نباشد و در هوای گرم آزار دهنده شود. بدین منظور بهتر است ماه های گرم سال را برای سفر به این منطقه برای خرید انتخاب نکنید تا بتوانید تجربه بهتری داشته باشید.

سوالات متداول

پاساژ آزادگان بوشهر کجاست؟

این پاساژ در خیابان معلم بوشهر قرار دارد.

پاساژ آزادگان بوشهر چه امکاناتی دارد؟

از مهم ترین امکانات این پاساژ می توان به پاریکنگ اختصاصی اشاره نمود.

پاساژ آزادگان بوشهر چه تایمی فعالیت دارد؟

این پاساژ همه روزه از ساعت 10 تا 22 باز می باشد.

بیشترین کالایی که در پاساژ آزادگان ارائه می شود چیست؟

پوشاک بیشترین بخش کالاهای این مرکز خرید می باشد.

راهنما سایت

آدرس

بوشهر، خیابان لیان غربی، خیابان معلم، کوچه معلم 5، بین کازرونی 2 و دانش آموز

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 22

یک‌شنبه

10 الی 22

دو‌شنبه

10 الی 22

سه‌شنبه

10 الی 22

چهار‌شنبه

10 الی 22

پنج‌شنبه

10 الی 22

جمعه

10 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه