قلعه وحشت کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

از جمله تفریحات جذاب و مهیجی که امروزه علاقه مندان بسیاری دارد و در اغلب شهر های توریستی دنیا نیز وجود دارد قلعه وحشت است. در کشور ایران نیز قلعه های وحشت متعددی وجود دارد که از جمله بهترین و محبوب ترین آنها می توان به قلعه وحشت کیش اشاره نمود.
ما در این مقاله سعی بر آن داریم که تنها به بخش کوچکی از ترس و هیجان این مجموعه اشاره نماییم. پس در ادامه این معرفی هیجان انگیز همراه ما باشید.

قعله-وحشت-کیش

معرفی قلعه وحشت کیش

از جمله مهیج ترین و دیدنی ترین مکان ها گردشگری جزیره کیش، قلعه وحشت  است. می توان گفت که قلعه وحشت کیش یکی از مهیج ترین و مناسب ترین مناطق دیدنی کیش  برای دوست داران هیجان و ماجراجویی است زیرا که در این قلعه شما هیجان و ترس را تجربه می کنید.

همان طور که از نام این قلعه پیداست در این قلعه همواره با استفاده طراحی منحصر به فرد، از عناصری استفاده شده است که بیشترین ترس را در مخاطبان ایجاد نمایید. این قلعه شامل  یک تونل و مسیر 100 متری با پیچ و خم های گوناگون است و سقف آن مملو از تار های عنکبوت مصنوعی می باشد که اغلب در طی مسیر ممکن است برخی از این تار های عنکوبت مصنوعی بر روی صورت شما بیفتد و موجب ترس شما شود.

در طراحی این قلعه سعی شده است که با ترکیب یک فضای تاریک، نورپردازی و صدا های ترسناک فضایی وحشت آور و هولناک برای مخاطب ایجاد کنند که از جمله آیتم های هیجان انگیز و هولناک قلعه وحشت کیش دنبال شدن شما توسط فردی با اره برقی و ظاهری ترسناک است که این مسئله موجب می شود که افراد به صورت ناخودآگاه پا به فرار بگذارند و یا در اثر ترس و هیجان بیش از حد توانایی فرار کردن را از دست بدهند. در واقع هدف از تمامی این آیتم ها بالا رفتن آدرنالین و هیجان برای دوست داران هیجان است.

همچنین باید بدانید که تمام طول این تونل کاملا تاریک و بدون ذره ای نور است که این مسئله موجب می شود که شما از بدو ورودتان به تونل استرس و هیجان را تجربه کنید. جالب است بدانید که اغلب برخی افراد در مدت زمان انتظار برای ورود به قلعه بر اثر استرس بالا منصرف شده و حاضر به ورود به تونل نیستند.

در واقع در طول این بازی در قلعه وحشت، گردشگران همانند بازیگران فیلم های ترسناک در شرایط و موقعیت های مختلف قرار می گیرند و در طی آن باید بتوانند که مسیر خروج را پیدا کنند. البته لازم است بدانید که شما در ابتدای بازی با یک لیدر وارد تونل می شوید و لیدر ها توضیحات لازم را به شما ارائه می دهند. لیدر شما تا انتهای بازی همراه شما است اما هیچ کمکی به شما نمی کند و شما باید بتوانید که مسیر خروج را پیدا کنید.

قلعه وحشت کیش دارای آیتم ها و سناریو های مختلفی است و اغلب سناریو های این قلعه در دو صورت اکشن و فول اکشن برگزاری می شود. علاقمندان در تمامی سنین با توجه به علاقه خود سناریو می توانند سناریو مورد علاقشان را انتخاب کنند و در آن شرکت نمایند. لازم به ذکر است که کودکان زیر 14 سال اجازه شرکت در سناریو های فول اکشن را ندارند. از جمله دلایلی که به شما پیشنهاد می کنیم از قلعه وحشت کیش دیدن نمایید این است که، علاوه بر سرگرم کننده بودن آن می توانید لحظاتی هیجان انگیز و مفرحی را در این قلعه بگذرانید و تجربه ای متفاوت را در سفر به کیش رقم بزنید.

همچنین  طبق تحقیقات علمی انجام شده ترس و هیجان برای سلامتی بسیار مفید بوده و می تواند خاصیت ضد افسردگی داشته باشد به همین دلیل نیز به شما پیشنهاد می کنیم در هنگام سفر خود به جزیره کیش، تفریح در قلعه وحشت کیش را از دست ندهید. مهم ترین نکته ای که باید به آن اشاره نمود این است که هیجان، ترس و جذابیت این قلعه به قدری زیاد است که رفتن به این مجموعه برای افراد دارای مشکلات قلبی توصیه نمی شود.

 

معرفی قعله وحشت کیش

ساعت کاری قلعه وحشت کیش

مدت زمان بازی و حضور شما در تونل حدود 7 دقیقه است. هم چنین توصیه می شود که پیش از مراجعه به قلعه وحشت کیش از ساعت کاری آن اطلاع کسب کنید. اما به طور کلی ساعات کاری قلعه وحشت کیش از ساعت 18 الی 2 بامداد می باشد.

قیمت بلیط قلعه کیش

هزینه و قیمت بلیط این قلعه به نسبت دیگر تفریحات جزیره دارای هزینه ارزان تر و منطقی تری است. در واقع قیمت بلیط قلعه وحشت برای هر نفر 50,000 هزار تومان می باشد. شما می توانید پیش از مراجعه به قلعه، به صورت آنلاین بلیط خود را رزرو نمایید تا مجبور به ایستادن طولانی مدت در صف های انتظار نباشید.

قلعه وحشت کیش کجاست؟

لازم است بدانید که قلعه وحشت کیش واقع در بلوار داریوش و پشت هتل ارم می باشد و دسترسی به آن بسیار آسان است. دسترسی آسان آن موجب می شود که گردشگران بتوانند به راحتی خود را به این مکان برسانند.

اقامت در جزیره کیش

همان طور که می دانید جزیره کیش یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور ایران است و شما می توانید با اقامت و رزرو آپارتمان در کیش از مناطق گردشگری این جزیره دیدن کنید و از اقامت در این جزیره لذت ببرید. لوکس ویلا با ارائه تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها در این جزیره، مسیر اجاره روزانه آپارتمان مبله در کیش را برای گردشگران آسان کرده و تنها از طریق یک تماس، بهترین ویلای مورد نظر را می توانید رزرو کنید.

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار داریوش، جنب درب جنوبی هتل ارم

شماره تماس

هزینه بازدید

۵۰/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

18 الی 2 بامداد

یک‌شنبه

18 الی 2 بامداد

دو‌شنبه

18 الی 2 بامداد

سه‌شنبه

18 الی 2 بامداد

چهار‌شنبه

18 الی 2 بامداد

پنج‌شنبه

18 الی 2 بامداد

جمعه

18 الی 2 بامداد
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه