رزرو اقامتگاه های لوکس کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

جزیره کیش به عنوان زیباترین و بهترین مکان برای گردشگری و سفر در کشور می باشد و به همین دلیل در این جزیره ویلاها و اقامتگاه های مختلفی ساخته شده تا توریست ها و مسافران بتوانند از آن ها برای تجربه یک سفر خوب استفاده نمایند. در این مقاله به معرفی انواع اقامتگاه های موجود در کیش خواهیم پرداخت تا بتوانید اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید.

رزرو ویلا در کیش

کیش به عنوان یکی از بهترین مناطق دیدنی و گردشگری در کشور شناخته می شود که بازار های بزرگی برای خرید داشته و یک جزیره دیدنی در استان هرمزگان می باشد. کیش دارای هتل های معروفی است که استفاده از هر کدام می تواند تجربه ای جذاب برای شما باشد. هم چنین این ناحیه ویلاهای ساحلی و استخردار مختلفی نیز دارد که اگر بخواهید می توانید در سفرتان از آن ها نیز استفاده نمایید.

هزینه اجاره ویلا در کیش از 1500000 تومان شروع می شود که اگر تمایل داشتید کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید بهتر است ابتدا به سایت لوکس ویلا بروید و سپس از بین گزینه های مختلف یک مورد را انتخاب نمایید و سپس برای رزرو آن تماس بگیرید. ویلاهای کیش از فول فرنیش تا اقتصادی ترین آن ها می تواند باعث شود تا یک سفر خوب را در جزیره سپری نمایید.

رزرو ویلا در کیش

ویلاهای ساحلی کیش

یکی از مهم ترین گزینه هایی که که در سفر به یک منطقه ساحلی مد نظر بسیاری از افراد قرار دارد، نزدیک بودن به ساحل و استفاده از منظره رو به دریا می باشد. کیش یکی از بهترین و زیبا ترین سواحل را در کشور دارد و ویلاهای ساحلی این جزیره نیز نما و طراحی فوق العاده ای دارند. برخی از ویلاهای ساحلی به دلیل امکانات خوبی که دارند و هم چنین دیگر موارد مثل متراژ، موقعیت جغرافیایی، طراحی بنا و… هزینه بالاتری دارند.

بهتر است قبل از رزرو ویلای خود ابتدا امکانات مورد نظر و هم چنین قیمت ها را بررسی کنید تا دچار سرگردانی نشوید. هزینه اجاره ویلا ساحلی در کیش از 2500000 تومان شروع می شود. تعدادی از ویلاهای ساحلی کیش زیر مجموعه ویلاهای لوکس بوده که به همین دلیل هزینه آن ها نیز بالاتر می باشد. شما از دو طریق می توانید ویلای ساحلی خود را رزرو نمایید و برای این کار رزرو آنلاین پیش روی شماست و در صورت در دسترس نبودن، رزرو از طریق تماس تلفنی نیز امکان پذیر می باشد.

ویلاهای ساحلی منظره ای زیبا به شما هدیه می دهند و باید بدانید که بعضی از ویلاها دارای ساحل اختصاصی بوده و به همین دلیل هزینه اجاره این دسته از ویلاها بسیار بالاست. اگر تمایل داشتید اجاره روزانه ویلا ساحلی در کیش اقدام کنید بهتر است هر سوالی دارید ابتدا از مشاورین لوکس ویلا جویا شوید و بعد به سراغ رزرو ویلای خود بروید.

اقتصادی ترین اقامتگاه ها در کیش

یکی از مواردی را که در سفر به کیش باید مد نظر قرار دهید این است که در کیش افراد برای اجاره آپارتمان اقدام می کنند و اجاره ویلا معمولا کمتر می باشد. آپارتمان های این جزیره تعداد بالایی دارند و با توجه به این که در کدام منطقه از کیش ویلای مورد نظرتان  را اجاره کنید قیمت ها متفاوت خواهند بود. برای مثال اجاره روزانه آپارتمان در کیش اگر در شهرک صدف باشد به عنوان اقتصادی ترین و بهترین منطقه برای مسافران معرفی می شود.

مسافران در این شهرک تنها 10 دقیقه به صورت پیاده تا ساحل فاصله خواهند داشت و تا مراکز خرید نیز فاصله اندکی دارند ولی هزینه اجاره آپارتمان در این منطقه از 600000 تومان شروع می شود که رقم منصفانه ای می باشد. در منطقه نوبنیاد نیز اجاره خانه مبله در کیش از 400000 تومان آغاز می گردد ولی از مراکز خرید دور بوده و فاصله کم تا ساحل نیز ندارد. به همین دلیل شهرک صدف انتخاب نهایی مسافران خواهد بود. ولی اگر علاقه دارید تا از پنت هاوس یک اپارتمان استفاده کنید و سفری زیبا را تجربه نمایید، می توانید به منطقه ای لوکس و زیبا به نام دامون بروید.

این منطقه دارای آپارتمان هایی شیک می باشد که هزینه اجاره سوئیت ها در آن از 1800000 تومان به بالا بوده و با توجه به این که شما یک آپارتمان معمولی در این منطقه انتخاب کنید یا پنت هاوس، این مقدار بالاتر می رود. بنابراین بهتر است در انتخاب آپارتمان خود بیشتر دقت کنید و با توجه به مقدار هزینه ای که می خواهید صرف کنید یک جای مناسب را برگزینید. هم چنین اگر بین چند گزینه تردید داشتید نیز می توانید از راهنمایی مشاورین لوکس ویلا استفاده نمایید.

آپارتمان های کیش

اقامت در ویلاهای استخردار کیش

کیش نیز همانند دیگر مناطق ایران دارای ویلاهایی است که یکی از امکانات آن استخر می باشد. البته باید گفت که تعداد ویلاهای استخردار در کیش بسیار کمتر از باقی نقاط کشور بوده و حتی استخر در این ویلاها به مانند حوض می باشد که به دلیل هزیه بالایی که مسافران بابت اجاره این نوع ویلاها باید بپردازند نیز کمتر کسی به سراغ آن ها می رود. لازم به ذکر است که ویلاهای استخردار به چند دسته تقسیم می شوند که موارد زیر را می توان نام برد:

  1. ویلاهای دارای استخر روباز
  2. ویلاهای با استخر سرپوشیده
  3. ویلاهایی که هر دو استخر را دارند
  4. ویلاهای چهارفصل

در کیش همان طور که گفته شد به دلیل کم بودن تعداد ویلاهای استخردار معمولا بعضی از این گزینه ها حتی وجود ندارند ولی به طور کلی هزینه اجاره ویلا استخردار در کیش از 3500000 تومان شروع می شود و با توجه به امکانات ویلا این رقم بالاتر نیز می رود.

نحوه رزرو اقامتگاه از سایت لوکس ویلا

در نهایت اگر کیش مقصد نهایی شما برای تفریح بود سایت لوکس ویلا می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد تا بتوانید به رزرو اقامتگاه مورد نظرتان بپردازید. بدین منظور ابتدا به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و بعد از پنل اجاره ویلا و سوئیت وارد استان هرمزگان شوید و از زیر مجموعه آن کیش را انتخاب کنید. در صفحه جدید انواع اقامتگاه های موجود در کیش را خواهید دید که با توجه به آن ها و بودجه خود می توانید یک مورد را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اگر در تعطیلات برای اجاره روزانه ویلا در کیش اقدام کنید بهتر است از یک الی دو هفته یا حتی زودتر تماس بگیرید تا گزینه انتخابی شما توسط افراد دیگر ثبت نشود.