بهترین رستوران های کاشان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

به لطف غذاهای محلی کاشان و تنوعی از رستوران های جذاب و دوست داشتنی که برای قرارگیری در میان بهترین رستوران های کاشان با هم رقابت می کنند، رستوران گردی در این شهر به یکی از محبوب ترین تفریحات گردشگران تبدیل شده است. اگر شما هم میخواهید در میان این رستوران ها با برخی از بهترین رستوران های کاشان بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

#1 رستوران باغ بهشت فین

معرفی بهترین رستوران های کاشان در سایت لوکس ویلا را با رستوران باغ بهشت شروع می کنیم. رستورانی جذاب و دیدنی که در این شهر کویری، بخاطر محیطی سرسبز و دلنشین در کنار غذاهای لذیذ توانسته خود را در میان شلوغ ترین و بهترین باغ رستوران های کاشان قرار دهد. از همان ابتدا که میخواهید وارد رستوران باغ بهشت فین شوید، با محیطی سرسبز و جذاب روبرو می شوید. سپس برای نشستن در رستوران می توانید بین میز و صندلی یا تخت های سنتی یکی را انتخاب کنید و از محیط زیبا لذت ببرید. در قسمتی که میز و صندلی ها قرار دارد، با ظرفیت بالایی روبرو می شویم که از میز و صندلی های شکیلی برخوردار بوده و دکوراسیون آن بخش هم زیبا و دیدنی می باشد. در قسمت دیگر، محیطی ساده و در عین حال دوست داشتنی وجود دارد و تخت های سنتی بسیاری در آنجا قرار دارد. همچنین می توانید برای روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات چند روزه که رستوران مملو از مشتری می شود، از قبل میز یا تخت مورد نظر خود را هم رزرو کنید.

رستوران باغ بهشت فین انواع غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند. این غذاها شامل غذاهای گوشتی از جمله کباب، جوجه، اسکندری، شیشلیک، ماهیچه، چنجه، ماهی، زرشک پلو و غیره هستند که از قیمت های بسیار خوبی نسبت به کیفیت و حجم برخوردارند و برای اینکه سرآشپزان رستوران بتوانند بهترین غذاها را برای مشتریان سرو کنند، می بایست تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه به صورت روزانه تهیه شود. در ادامه درباره اینکه رستوران کاشان کجاست نیز توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

آدرس رستوران باغ بهشت فین

رستوران باغ بهشت فین در جنوب غربی کاشان واقع در خیابان مصطفی زاده قرار دارد. اگر در میان بهترین رستوران های کاشان تصمیم دارید نگاهی به رستوران باغ بهشت فین بیاندازید، بهترین راه برای دسترسی به رستوران از طریق بلوار امام رضا است. اگر از جاده کاشان به نطنز میخواهید به رستوران مراجع کنید، در جاده وارد بلوار امام رضا شده و سپس وارد خیابان مصطفی زاده شوید. همچنین در صورتی هم که از سایر نقاط کاشان میخواهید به رستوران باغ بهشت فین مراجعه کنید، در هر کجای شهر وارد بلوار امام رضا شده و در انتهای بلوار، دور بزنید و مجدد وارد بلوار شوید تا به خیابان مصطفی زاده برسید.

شماره تماس رستوران باغ بهشت فین: 55335053-031

ساعت کاری رستوران باغ بهشت فین: همه روزه از ساعت 12:30 ظهر الی 1 شب

ساعت سفارش تلفنی یا آنلاین رستوران باغ بهشت فین: همه روزه از ساعت 12:30 الی 16:00 و از ساعت 19:00 الی 24:00

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.94581934143535%2C51.37009366977254%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”815″ name=”باغ بهشت فین کاشان”]

#2 رستوران سنتی سادات کاشان

یکی دیگر از بهترین باغ رستوران های کاشان، رستوران سنتی سادات است. رستوران سنتی سادات معروف به باغ رستوران سادات، رستورانی شیک و دوست داشتنی با محیطی دنج و سرسبز است که برای روزهای آخر هفته یکی از بهترین گزینه ها جهت سپری کردن اوقات فراغت می تواند به حساب آید. رستوران دارای آلاچیق های بزرگ و کوچک در باغ سرسبزش است که همیشه شلوغ بوده و ما پیشنهاد می کنیم برای روزهای آخر هفته، از قبل آلاچیق مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین امکان برگزاری جشن ها و تولدها هم در این باغ رستوران سنتی در کنار امکان رزرو و تزئین آن هم وجود دارد.

باغ رستوران سنتی سادات کاشان در محیط بی نظیری که دارد، غذاهای خوبی را هم برای مشتریانش سرو میکند که شامل غذاهای ایرانی از جمله انواع کباب ها، جوجه ها و غیره هستند. از نظر مشتریانی که قبلاً به رستوران مراجعه کردند، رستوران سنتی سادات از مواد اولیه مرغوبی به صورت روزانه برای سرو غذاهایش استفاده می کنند و این غذاها بخاطر طعم لذیذ و کیفیت بالایی که دارند، مشخص است توسط سرآشپزان مجربی تهیه شده اند. همچنین از نظر مشتریان، قیمت غذاهای رستوران سنتی سادات کاشان با توجه به کیفیت و حجم بسیار مناسب هستند.

آدرس رستوران سنتی سادات کاشان

اگر میخواهید به رستوران سنتی سادات کاشان دسترسی داشته باشید، ابتدا باید به بلوار امام رضا مراجعه کرده و سپس در انتهای بلوار وارد خیابان مصطفی زاده شوید. در انتهای خبابان مصطفی زاده هنگامی که به پارکینگ امیرکبیر میرسید مجدد دور زده و وارد خیابان شوید و اولین خروجی که ادامه مصطفی زاده به حساب می آید، قبل از اینکه به پارک برسید، رستوران را مشاهده خواهید کرد. همچنین مسیر دیگری هم برای دسترسی به رستوران سنتی سادات کاشان وجود دارد و کافیست در میدان شهید اردهال معروف به عامریه، وارد خیابان امیرکبیر شده و به انتهای خیابان برسید تا بعد از پارک، رستوران را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران سنتی سادات کاشان: 09133639535

ساعت کاری رستوران سنتی سادات کاشان: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.94786349798601%2C51.37204290000173%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”820″ name=”باغ رستوران سادات کاشان”]

#3 غار رستوران نیایش کاشان

به دنبال رستورانی خاص و جذاب در شهر کاشان هستید یا میخواهید به یکی از رستوران های منحصر به فرد با محیطی جذاب و دوست داشتنی در این شهر مراجعه کنید؟ پیشنهاد، غار رستوران نیایش است و همانطور که از نامش مشخصی می باشد، وارد رستورانی در دل کوه می شوید که شاید در نگاه اول ترسناک به نظر برسد اما وقتی که وارد رستوران می شوید، با محیطی بسیار زیبا و دیدنی روبرو خواهید شد. غار رستوران ها امروزه در شهرهای مختلفی به وجود آمده اند که یکی از نمونه های برتر و معروف آن ها، رستوران کوه نور واقع در جزیره کیش است.

غار رستوران نیایش یکی از جذاب ترین محیط ها را در میان رستوران های کاشان دارد و مشتریان رستوران در محیطی واقع در دل کوه به همراه نورپردازی ها و دکوراسیون زیبا و دوست داشتن غذاهای لذیذ رستوران را میل می کنند. رستوران انواع غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند و در کنار آن ها، انواع غذاهای محلی هم به چشم میخورد. کیفیت غذاهای غار رستوران نیایش میان بهترین رستوران های کاشان جزء برترین ها قرار دارد و تمامی غذاها از مواد اولیه مرغوب به صورت روزانه تهییه می شوند. همچنین قبل و بعد از غذای اصلی هم انواع پیش غذاها و دسرهای لذیذ در رستوران قابل سفارش است و در نظر داشته باشید اگر در نزدیکی غار رستوران نیایش اقامت دارید، رستوران به صورت بیرون بر هم سفارش دریافت می کند.

آدرس غار رستوران نیایش کاشان

غار رستوران نیایش در بلوار امام رضی شهر کاشان واقع شده است. برای دسترسی به این رستوران می توانید هم از جاده کاشان به نطنز استفاده کنید و هم از طریق خود بلوار امام رضا بطوریکه از وارد جاده نظنز شده و سپس، وارد بلوار امام رضا می شوید تا پس از طی کردن مسیری 700 متری، ورودی رستوران را مشاهده کنید و اگر هم در شهر کاشان وارد بلوار امام رضا شدید، در انتهای بلوار نزدیک به جاده نطنز وارد دوربرگردان شده و مجدد وارد بلوار امام رضا شوید تا به رستوران برسید. در مقابل رستوران هم جای پارک وجود دارد اما در روزهای آخر هفته و ایامی که گردشگران بسیاری به کاشان و غار رستوران نیایش مراجعه می کنند، برای ساعات ناهار و شام شاید مجبور شوید خودروی خود را کمی دورتر از ورودی رستوران پارک کنید.

شماره تماس غار رستوران نیایش کاشان: 09131613381

ساعت کاری غار رستوران نیایش کاشان: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.95907581629606%2C51.37131465225003%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”793″ name=”غار رستوران نیایش کاشان”]

#4 رستوران خانه رز کاشان

اگر بخواهیم برای شما رستورانی تمام عیار را معرفی کنیم، بی شک رستوران خانه رز یکی از بهترین رستوران های کاشان خواهد بود. رستوران خانه رز از نظر مشتریان، یکی از بهترین محیط ها را در میان رستوران های کاشان دارد و رستوران در دو محیط روباز و سرپوشیده از مشتریان خود پذیرایی می کند. محیط سرپوشیده رستوران ظرفیت بالایی دارد که در کنار میز و صندلی ها و دکوراسیون شکیل، حتی برای برگزاری مراسم ها هم مناسب هستند. فضای باز رستوران خانه رز اما، محیطی سرسبز و دلنشین است و در نقاط سرسبز و دنج رستوران، میز و صندلی های زیبایی هم قرار داده شده است.

در منوی غذایی رستوران خانه رز، تنوع غذایی بالایی وجود دارد. اگر علاقمند به غذاهای ایرانی هستید، انواع کباب ها و خورشت هایی در این رستوران سرو می شود که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و طعم آن ها هم به یادماندنی خواهد بود. در صورتی هم که میخواهید بهترین غذاهای محلی کاشان را امتحان کنید، غذاهای لذیذ و باکیفیتی را در این رستوران می توانید سفارش دهید. اما برای اینکه رستوران خانه رز بتواند پاسخگوی هر سلیقه و ذائقه ای باشد، منوی فست فود هم دارد و انواع پیتزاها، برگرها و سایر غذاهای فست فودی هم قابل سفارش هستند. طبق نظر مشتریان، خدمات سرویس دهید در رستوران خانه رز به بهترین شکل ممکن صورت میگیرد و تمامی غذاها هم از بهترین مواد اولیه به صورت روزانه تهیه شده و توسط سرآشپزان مجرب هم سرو می شود.

لازم به ذکر است بخاطر شلوغی رستوران بخصوص برای روزهای شلوغ آخر هفته و تعطیلات چند روزه، امکان رزرو هم وجود دارد و در صورتیکه میخواهید مرامس تولد در رستوران برگزار کنید، می توانید از قبل میز مورد نظر را رزرو کرده و تزئین شد دریافت کنید. همچنین برای برگزاری مراسم ها هم رستوران دارای میز سلف سرویس بوده و انواع پیش غذاها شامل سوپ، سالاد و غیره به همراه انواع دسرهای لذیذ و خوشمزه هم بر روی میز سلف سرویس قرار دارد. از نظر قیمتی هم شاید در نگاه اول با قیمت های قابل توجهی روبرو شویم اما کیفیت بالای غذاها، طعم بی نظیر و خدمات سرویس دهی در رستورانی با محیطی جذاب و دوست داشتنی کاملاً ارزش پرداخت هزینه را دارد.

آدرس رستوران خانه رز کاشان

رستوران خانه رز کاشان در خیابان امیرالمومنین قراردارد. برای دسترسی به رستوران ابتدا وارد یکی از خیابان های امیرکبیر یا بلوار امام رضا (ع) شوید تا به ورودی خیابان امیرالمومنین برسید و سپس در اواسط خیابان، رستوران را مشاهده خواهید کرد. همچنین رستوران دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا هم می باشد.

شماره تماس رستوران خانه رز کاشان: 55345100-031

ساعت کاری رستوران خانه رز کاشان: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.970032749008844%2C51.39737343740594%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”812″ name=”رستوران خانه رز کاشان”]

#5 رستوران یاقوت کاشان

اگر از رستوران ها مدرن و با دکوراسیون شیک خسته شده یا برای تنوع میخواهید به یکی از بهترین رستوران های سنتی کاشان مراجعه کنید، رستوران یاقوت یکی از بهترین رستوران های کاشان است که ما پیشنهاد نمی کنیم بلکه مشتریانی که یکبار به رستوران مراجعه کرده و به مشتری ثابت رستوران تبدیل شده اند می گویند. رستوران یاقوت از جمله بهترین سفره خانه های سنتی شهر است که اکثر مشتریانش از امکانات و خدمات ارائه شده در کنار کیفیت بالای غذاهایش کاملاً راضی بودند.

هنگام ورود به سفره خانه سنتی یاقوت شاید تصور کنید وارد یکی از قدیمی ترین جاذبه های تاریخی شهر کاشان شدید چراکه این رستوران سعی داشته معماری زیبا و سنتی خود را حفظ کرده و در کنار آن، محیط سرسبز و دلنشینی هم داشته باشد. سفره خانه سنتی یاقوت در دو محیط روباز و سرپوشیده از مشتریانش پذیرایی می کند و محیط سرپوشیده که در داخل رستوران قرار دارد، از دکوراسیون زیبا و سنتی به همراه شیشه های رنگارنگ، تزئینات شکیل و نقاشی های سنتی هم برخوردار است. محیط فضای باز رستوران که در باغ سرسبز و دلنشین قرار دارد، مجهز به میز و صندلی به همراه تخت های سنتی است و در این فضای سرسبز، آبنماها و نورپردازی های زیبایی هم وجود دارد.

سفره خانه سنتی یاقوت هم همانند اکثر بهترین رستوران های کاشان انواع غذاهای ایرانی شامل کباب ها را برای مشتریان خود سرو می کند و این غذاها از کیفیت بالا، حجم مناسبی از نظر مشتریان برخوردار هستند. همچنین در کنار غذاهای ایران، غذاهای سنتی هم در رستوران قابل سفارش است که شامل شفته سماق، کشک بادمجانت، دیزی، کوفته و غیره هستند.

آدرس رستوران یاقوت کاشان

بهترین راه برای دسترسی به رستوران یاقوت کاشان، مراجعه به میدان معروف کمال الملک در مرکز شهر است. در ضلع جنوبی میدان کمال الملک وارد خیابان ملا حبیب الله شریفی شوید و هنگامی که به منار تاریخی زید الدین کاشانی رسیدید، در مقابل این بنایی تاریخی کوچه ای با نام بنی هاشمی یازدهم را مشاهده می کنید و رستوران یاقوت در انتهای این کوچه قرار دارد.

شماره تماس رستوران یاقوت کاشان: 09133610682

ساعت کاری رستوران یاقوت کاشان: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.978966147017076%2C51.45009179615093%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران یاقوت کاشان

#6 رستوران ملل کاشان

رستوران گردان بسیاری هستند که در سفر به کاشان، میخواهند تجربه های مختلفی را از مراجعه به لوکس ترین رستوران های کاشان به دست آورند. در این شهر، رستوران های لوکس بسیاری وجود دارد که در بین آن ها، برخی از آن ها در میان مردم به مراتب محبوب تر هستند چراکه یا محیطی جذاب و دوست داشتنی دارند، یا غذاهای بی نظیری و در تعدادی از آن ها هم هر دو مورد وجود دارد. رستوران ملل یکی از معدود لوکس ترین رستوران های کاشان است که توانسته در میان مردم و رستوران گردها به خوبی محبوب واقع شود.

شاید با مشاهده رستوران از بیرون، تصور کنید وارد یک رستورانی معمولی و نه چندان لوکس شدید اما هنگامی که وارد رستوران می شوید، تعجب خواهید کرد چراکه رستوران ملل یکی از لوکس ترین و شیک ترین رستوران های کاشان است. فضای رستوران شامل صندلی های آبی رنگ، میز های سفید، دکوراسیونی زیبا و دوست داشتنی است و در فضای بیرون رستوران هم تعدادی میز و صندلی زیبا هم قرار داده شده تا افرادی که میخواهند از آب و هوای دلنشین کاشان لذت ببرند، در فضای باز رستوران بنشینند.

اگر میخواهید وعده غذایی خود را در رستوران ملل میل کنید، با یکی از باکیفیت ترین غذاها در میان رستوران های کاشان روبرو می شوید چراکه مدیریت رستوران تاکید بالایی بر روی کیفیت مواد اولیه داشته و تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه به صورت روزانه تهیه می شود. در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی را سفارش دهید و از نظر مشتریان، کباب ها و غذاهای گوشتی سرو شده در رستوران یکی از بهترین کباب هایی است که در میان رستوران های کاشان می توانید پیدا کنید. همچنین غذاهای دیگری هم در رستوران سرو می شود که طرفداران خاص خود را دارند. در آخر هم خوب است بدانید در صورتیکه به دنبال رستورانی لوکس و جذاب برای برگزاری جشن ها و مراسم های خود را دارید، رستوران ملل نه تنها از نظر ما بلکه از نظر مشتریان یکی از بهترین رستوران های کاشان خواهد بود.

آدرس رستوران ملل کاشان

اگر در میان بهترین رستوران های کاشان، رستوران ملل را برای تجربه ای جذاب و متفاوت از رستوران گردی انتخاب کرده اید، کافیست از طریق یکی از خیابان های امیرکبیر یا بلوار امام رضا به خیابان امیرالمونین واقع در جنوب غربی کاشان برسید. سپس در خیابان امیرالمومین نزدیک به خیابان امیرکبیر، رستوران را در خیابان ذوالفقار 16 مشاهده خواهید کرد. همچنین بخاطر اینکه رستوران ملل بیشتر برای مراسم های مختلف شامل عروسی ها طراحی شده و ظرفیت بالایی هم دارد، از پارکینگ اختصاصی برخوردار می باشد.

شماره تماس رستوران ملل کاشان: 09131253949

ساعت کاری رستوران ملل کاشان: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.96786859889925%2C51.40179438890825%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”795″ name=”رستوران ملل کاشان”]

#7 رستوران سنتی عباسی کاشان

وقتی میگوییم رستورانی به معنای واقعی سنتی، منظورمان رستوران سنتی عباسی کاشان است. رستورانی که حتی برای دسترسی به آن، از کوچه ای تاریخی با خانه های قدیمی و معماری سنتی عبور خواهید کرد. رستوران سنتی عباسی به جرات می توان گفت شاهکار رستوران های سنتی در کاشان است و تجربه متفاوت و بی نظیر رستوران گردی در این شهر را ارائه می دهد. رستوران سنتی عباسی در واقع یکی از جاذبه های تاریخی کاشان است که با نام خانه تاریخی عباسیان شناخته می شود. این رستوران محیطی بسیار زیبا و دیدنی به همراه تزئینات سنتی داشته و در فضای روباز رستوران، تخت های سنتی بسیاری قرار داده شده که همیشه شلوغ هستند. اگر در ایام شلوغ سال میخواهید به رستوران عباسیان مراجعه کنید، ما پیشنهاد می کنیم از قبل میز یا تخت مورد نظر خود را رزرو کنید.

سفره خانه سنتی عباسی غذاهای خوبی را سرو می کند. طبق نظر سنجی از مشتریان رستوران، غذاهای ایرانی و محلی سرو شده در رستوران سنتی عباسی کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند و با توجه به کیفیت و محیط رستوران، ارزش پرداخت هزینه را دارند. همچنین در منوی رستوران دیزی هم سرو می شود که از نظر عاشقان دیزی، یکی از بهترین دیزی هایی است که در میان رستوران های کاشان می توانید میل کنید.

آدرس رستوران سنتی عباسی کاشان

خانه تاریخی عباسیان یا رستوران سنتی عباسی در خیابان علوی کاشان قرار دارد. برای دسترسی به رستوران می توانید از طریق میدان خرمشهر یا خیابان فاضل وارد خیابان علوی شده و سپس وارد کوچه نیک بین شوید تا به رستوران برسید. همچنین از نزدیک ترین جاذبه های دیدنی کاشان به رستوران سنتی عباسی می توان به مسجد آقا بزرگ، امامزاده سلطان امیرمحمد، خانه تاریخی طباطبایی و قلعه جلالی و حصار سلجوقی اشاره کرد.

شماره تماس رستوران سنتی عباسی کاشان: 55245764-031

ساعت کای رستوران سنتی عباسی کاشان: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.97596432093951%2C51.44012529412292%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”816″ name=”رستوران سنتی عباسی کاشان”]

#8 رستوران سرای عامری کاشان

رستوران سرای عامری کاشان درواقع رستورانی لوکس و سنتی در هتل سنتی عامری است که اکثر مشتریانش رستوران گردها و گردشگران هستند تا کسانی که در این هتل اقامت دارند. از آنجایی که این رستوران در داخل هتل قرار دارد، برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریانش است. برای وعده صبحانه، انواع پکیج های صبحانه در رستوران سرو می شود که برای مشتریان هتل رایگان بوده و برای رستوران گردها هم هزینه بسیار خوبی دارد. برای وعده ناهار و شام هم انواع غذاهای ایرانی و محلی کاشان در رستوران سرو می شود و از نظر مشتریان، غذاهای محلی سرو شده در رستوران بخاطر سرآشپزان مجرب و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، یکی از بهتری غذاهایی هستند که در میان رستوران های کاشان می توان پیدا کرد.

رستوران سرای سنتی عامری از جمله بهترین رستوران های سنتی کاشان است که محیطی زیبا به همراه دکوراسیون سنتی و شکیلی دارد. ظرفیت رستوران هم بالا است اما در برخی از اوقات مانند تعطیلات چند روزه و غیره که افراد بسیاری به کاشان سفر می کنند، رستوران سرای سنتی به یکی از شلوغ ترین رستوران های کاشان تبدیل خواهد شد.

آدرس رستوران سرای عامری کاشان

رستوران عامری در یکی از بهترین نقاط کاشان قرار دارد. اگر در میان بهترین رستوران های کاشان تصمیم دارید به رستوران سرای عامری مراجعه کنید، از طریق میدان خرمشهر یا خیابان فاضل وارد خیابان علوی شوید تا میان کوچه سلطان امیرمحمد و باستان دهم، به رستوران برسید. همچنین در اطراف رستوران جاذبه های تاریخی متعددی وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. این جاذبه های تاریخی شامل مسجد امام، امامزاده سلطان امیرمحمد، حمام تاریخی سلطان امیرمحمد، خانه تاریخی بروجردی ها، خانه تاریخی طباطبایی و خانه تاریخی عباسیان و خانه تاریخی تاج هستند.

شماره تماس رستوران سرای عامری کاشان: 55240220-031

ساعت کاری رستوران سرای عامری کاشان: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.97508120887404%2C51.44159371930979%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران سرای عامری کاشان

#9 رستوران سنتی مظفری کاشان

رستوران سنتی مظفری یکی از لوکس ترین رستوران های سنتی کاشان است که در محیطی جذاب و دیدنی و به صورت فضای باز، انواع غذاها لذیذ ایرانی و محلی را برای مشتریان خود سرو می کند. رستوران سنتی مظفری دارای تخت های چوبی در حیاط بزرگ و دنجش است و این تخت ها هم قابل رزرو هستند. همچنین در وسط حیاط هم حوضی قرار داده شده تا محیط رستوران را دلنشین تر کند.

رستوران سنتی مظفری از معدود رستوران هایی است که تاکید بالایی بر کیفیت مواد اولیه دارد و بخاطر اینکه غذاها از بهترین مواد اولیه به صورت روزانه تهیه شده و همچنین توسط سرآشپزان مجرب هم سرو می شود، رستوران سنتی مظفری را در میان بهترین رستوران های کاشان قرار داده اند. از نظر مشتریان، تمام غذاهای رستوران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و انتخاب بهترین غذا تنها به ذائقه و سلیقه برمیگردد. همچنین غذاهای رستوران شاید در نگاه اول قیمت های قابل توجی نسبت به دیگر رستوران های کاشان داشته باشند اما بخاطر کیفیت مطلوب و خدمات سرویس دهی مناسب رستوران، ارزشش را دارند.

آدرس رستوران سنتی مظفری کاشان

برای دسترسی به رستوران سنتی مظفری، یکی از جذاب ترین، محبوب ترین و بهترین رستوران های کاشان دو مسیر دارید. مسیر اول مراجعه به خیابان علوی از طریق میدان خرمشهر یا خیابان فاضل می باشد و در این خیابان کافیست وارد کوچه سلطان امیرمحمد و سپس، کوچه چهل دخترون شوید تا به رستوران برسید. مسیر دیگر هم از طریق خیابان فاضل است بطوریکه در خیابان فاضل و نزدیک به خیابان علوی، وارد کوچه نیک بین شده و در انتهای کوچه، وارد کوچه چهل دخترون شوید. همچنین رستوران سنتی مظفری کاشان در نزدیکی برخی از جاذبه های گردشگری کاشان هم قرار دارد که شامل خانه تاریخی طباطبایی، حمام تاریخی سلطان امیرمحمد و غیره هستند.

شماره تماس رستوران سنتی مظفری کاشان: 55235300-031

ساعت کاری رستوران سنتی مظفری کاشان: همه روزه از ساعت 11:30 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.97561543550545%2C51.439228277820916%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”794″ name=”رستوران سنتی مظفری کاشان”]

#10 رستوران خانه منوچهری کاشان

این بار میخواهیم رستورانی متفاوت، خاص و دوست داشتنی را در میان رستوران های کاشان معرفی کنیم. رستوران خانه منوچهری کاشان درواقع بنایی تاریخی و ارزشمند است که یکی از محبوب ترین جاهای تاریخی شهر هم به شمار می رود. رستوران خانه منوچهری در واقع نوعی کافه رستوران است که برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات و سرو انواع غذاها و نوشیدنی های لذیذ برای مشتریان می باشد. رستوران محیطی سنتی و در عین حال لوکس داشته و از نظر مشتریان و بخصوص رستوران گردها، یکی از لوکس ترین رستوران های سنتی کاشان هم به شمار می رود.

با اینکه کافه رستوران سنتی مظفری کاشان رستورانی سنتی می باشد اما در کنار تزئینات و دکوراسیون سنتی و زیبای رستوران به همراه شیشه های رنگارنگ، میز و صندلی های کافه قرار داده شده است. منوی رستوران تنوع بالایی دارد و انواع غذاهای ایرانی و محلی در آن مشاهده می شود. در قسمت کافه هم می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همران دسرهای لذیذ را هم سفارش دهید. تمامی آیتم های منوی رستوران سنتی مظفری از قیمت های بسیار خوب، کیفیت بالا و حجم مناسبی برخوردار هستند و همین موضوع، رستوران مظفری را به یکی از شلوغ ترین و معروف ترین رستوران های کاشان تبدیل کرده است.

آدرس رستوران خانه منوچهری کاشان

بهترین راه برای دسترسی به رستوران خانه منوچهری کاشان، خیابان محتشم است. خیابان محتشم مابین میدان های امام خمینی و کمال الملک قرار دارد و در اواسط این خیابان، وارد کوچه ثابت شده و در انتهای کوچه و واقع در کوچه عمارت هفتم، بنای تاریخی خانه منوچهری را مشاهده خواهید کرد.

شماره رستوران خانه منوچهری کاشان: 55242617-031

ساعت کاری رستوران خانه منوچهری کاشان: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.981029350408804%2C51.45236248545491%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”810″ name=”رستوران سنتی منوچهری کاشان”]

#11 رستوران خاتون کاشان

رستورانی با غذای خوب، محیطی خوب، خدمات سرویس دهی مناسب و همچنین ارسال غذا در محدود و صد البته قیمت های مناسب در شرق کاشان بخواهیم معرفی کنیم رستوران خاتون است. شما نه تنها می توانید حضوری تشریف ببرید و غذا های خوشمزه و باکیفیت اینجا را نوش جان کنید یا در خانه بنشینید و غذا را سفارش دهید تا داغ داغ تحویل بگیرید بلکه اگر به فکر برگزاری مراسم و جشن ها و قرار های مخلتفی را دارید و رستورانی خوب با ظرفیت مناسب میخواهید باز هم روی رستوران خاتون کاشان می توانید حساب کنید.

رستوران خاتون کاشان بطور کلی چهار سالن دارد و همیشه هم شلوغ است اما در صورتیکه به فکر برگزاری مراسم های مختلف هستید می توانید یک سال را با خدمات ویژه و امکانات مختلف رزرو کنید و مراسمی خاطره انگیز برای خود رقم بزنید. رستوران خاتون با اینکه رستورانی معروف در کاشان محسوب می شود اما اینجا را بیشتر با غذا هایش میشناسند تا محیطش البته محیط رستوران در نوع خودش بسیار زیبا و شیک بوده و نورپردازی و دکوراسیونش جلوه خوبی را به محیط بخشیده. در هر چهار سالن رستوران علاوه بر میز های 4 نفره، چند ردیف میز با ظرفیت های بالای 12 نفر هم دارد که برای خانواده ها و دور همی ها مناسب است.

رستوران خاتون در سال 1377 افتتاح شده برای همین از جمله رستوران های قدیمی و معروف شهر به شمار میرود و در طول این سال با پیشرفت هایی که داشته و از بین بردن نواقض، امروزه به رستورانی تبدیل شده که هرکسی برای اولین بار وارد رستوران می شود، نه تنها به مشتری ثابت رستوران تبدیل خواهد شد بلکه بین صد ها رستوران خوب در کاشان همیشه اینجا را به اطرافیان خود پیشنهاد میدهد.

فارغ از محیط، خدمات سروسی دهی، امکانات و خدماتی که رستوران ارائه می دهد، غذا های فوق العاده ای در این مجموعه سرو می شود. رستوران خاتون کاشان کبابی جات و برخی از غذا های سنتی کاشان را برای مشتریان خود ارائه می دهد. چلو فیله، گردن گوسفند، ماهیچه، بره، شیشلیک، برگ، کوبیده و جوجه، زرشک پلو مرغ آلو، باقلاپلو مرغ آلو، شیرین پلو مرغ آلو، خورشت فسنجان، ناگت میگو و ته چین های گوشت و مرغ غذا هایی هستند که در اینجا ارائه می شود. جدا از اینکه غذا ها همیشه از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند، این سرآشپزان حرفه ای رستوران هستند که غذا هایی با طعمی به یاد ماندنی طبخ می کنند. به غیر از غذا های اصلی، پیش غذا های متنوعی هست اما برای دسر، شله زرد های فوق العاده ای هست که در کنار ژله، تیرامیسو و سایر دسر ها نباید از دستش داد.

آدرس رستوران خاتون کاشان

بین صد ها رستوران خوب در کاشان اگر تصمیم دارید غذا های خوشمزه رستوران خاتون را تجربه کنید، رستوران در خیابان 22 بهمن قرار دارد. خیابان 22 بهمن بین دو میدان 15 خرداد و شهید منتظری قرار دارد. دسترسی به میدان شهید منتظری از طریق خیابان کارگر، بلوار خلیج فارس و قطب روندی امکانپذیر است و از طریق خیابان های طالقان، اباذر و شهید رجایی هم می توانید به میدان 15 خرداد دسترسی داشته باشید. رستوران خاتون کاشان تا میدان 15 خرداد 400 متر و تا میدان شهید منتظری 850 متر فاصله دارد. همچنین در مقابل رستوران هم فضای پارک خوبی برای مشتریان در نظر گرفته شده و در روز های شلوغ سال هم همچنان جای پارک در مقابل رستوران هست.

شماره تماس رستوران خاتون کاشان: 55456299-031 و 55459004-031

ساعت کاری رستوران خاتون کاشان: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F9PNWxVLSA6CG3LPs9|target:_blank”]

[widgetkit id=”811″ name=”رستوران خاتون کاشان”]

#12 خانه کباب کاشان

خانه کباب کاشان جایی است که تخصصش فقط کباب است و نه تنها پیشنهاد می کنیم اگر از طرفداران پروپاقرص کباب هستید و در کاشان حضور دارید حتماً یکبار به این رستوران مراجعه کنید تا به مشتری ثابت اینجا تبدیل شوید بلکه خود رستوران خانه کباب هم رستوران سنتی در کاشان محسوب می شود و جایی با تمی سنتی و دوست داشتنی است که حال و هوای متفاوتی را نسبت به کلی رستوران خوب در کاشان ارائه می دهد.

خانه کباب کاشان از اسمش هم مشخص است که قرار است فقط کباب های خوشمزه و متنوع برای مشتریانش سرو کند. اینجا رستورانی در بخش جنوب غربی کاشان است که به دور از هرگونه شلوغی و ترافیک قرار دارد. خانه کباب بین رستوران های سنتی کاشان قرار می گیرد و در محیط رستوران علاوه بر تمی سنتی، میز و صندلی های چوبی و تخت های سنتی هم قرار دارد. البته میز ها بیشتر برای 2 تا 4 نفر مناسب هستند و اگر تعدادتان بیشتر است پیشنهاد می کنیم به تخت های سنتی روی بیاورید.

همانطور هم که گفتیم، رستوران خانه کباب کاشان کارش فقط کباب است و با اختلاف یکی از بهترین کباب ها را در منطقه ارائه می دهد. می توانید غذا را به صورت بیرون بر هم تهیه کنید اما در صورتیکه تصمیم بگیرید حضوری مراجعه کنید نه تنها از محیطی سنتی و دوست داشتنی بهرمند می شوید، بلکه غذا ها هم در داخل ظروف روحی به همراه برنج کته قالبی با دورچین برایتان سرو می شود. راستی در کنار کباب ها، رستوران خانه کباب کاشان ماهی هم ارائه می دهد و برای ماهی ها سبزی پلو قرار می دهد.

آدرس خانه کباب کاشان

خانه کباب کاشان در خیابان کوثر قرار دارد و بدین منظور مسیر دسترسی به این رستوران کمی دشوار و زمان بر خواهد بود. بهترین مسیر برای دسترسی به خانه کباب کاشان خیابان امیر کبیر است که از میدان امام حسین شروع می شود و برای دسترسی به میدان امام حسین هم می توانید از خیابان های کاشانی، ملا محسن و مدرس استفاده کنید. خیابان امیر کبیر را که ادامه بدهید به میدان بنی هاشم یا همان میدان الغدیر می رسید و اگر ما مبدأ را اینجا در نظر بگیریم، پس از 5.9 کیلومتر در خیابان امیر کبیر در سمت چپ خیابان کافیست وارد کوچه باغستان 35 و در ادامه آن، کوچه شهید حشمت الله رحمتی کامویی شوید. انتهای کوچه به چهارراه کوثر می رسید و اگر وارد خیابان کوثر به سمت جنوب شوید، بعد از 400 متر به خانه کباب کاشان خواهید رسید.

شماره تماس خانه کباب کاشان: 55303062-031

ساعت کاری خانه کباب کاشان: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FiZthjC4BWdLR3udv9|target:_blank”]

خانه کباب کاشان

#13 رستوران ترمه کاشان

موقعیتی که رستوران ترمه در آنجا قرار دارد در گذشته رستورانی بوده با نام انار اما بعد از اینکه مدیریت مجموعه تغییر پیدا کرد، نام رستوران به ترمه تبدیل گردید و یکی از بهترین رستوران های کاشان متولد شد.

رستوران ترمه تلفیقی از سبک سنتی و مدرنیته است یعنی زمانی که وارد رستوران می شوید این انتخاب را دارید که در بخش مدرن بنشینید یا قسمت سنتی. بخش مدرن درواقع همان جایی است که میز و صندلی های شکیل دارد، از نورپردازی قشنگی برخوردار است و همچنین طراحی شکیل و دیدنی، اینجا را برای قرار های کاری و دور همی های آبرومند ایده آل میسازد. بخش سنتی رستوران ترمه از تخت های سنتی و تمی رنگارنگ برخوردار است.

بیشتر رستوران های سنتی کاشان و کلاً اکثر رستوران خوب ها غذا های ایرانی شامل کباب ها و برخی از غذا های محلی کاشان را سرو می کنند اما رستوران ترمه با اینکه هم محیطی سنتی دارد و هم محیطی شیک و نسبتاً لوکس، در کنار غذا های ایرانی و محلی غذا های فست فودی از جمله پیتزا هم دارد که برای یک مجموعه تازه تاسیس امتیاز محسوب می شود. با این حال بیشتر جوانان هستند که پیتزا در این مجموعه سفارش می دهند و اغلب مشتریان علاقمند به غذا های ایرانی و محلی رستوران ترمه هستند چون غذا ها نه تنها در ظروف روحی سرو می شوند بلکه خوشمزه هستند و کیفیت و مزه آن ها شما را به مشتری ثابت اینجا تبدیل خواهد کرد. اما رستوران ترمه چون غذا های باکیفیتی می دهد و خدمات سرویس دهی مطلوبی هم ارائه می دهد، از نظر قیمتی جزء رستوران های متوسط رو به بالای کاشان محسوب می شود لذا طبق نظرات مشتریانف افرادی هستند که اینجا را رستورانی گران قلمداد می کنند.

در ضمن بطور کلی رستوران ترمه ظرفیت بالایی دارد و رستورانی بزرگ است اما در برخی از ایام که شهر مملو از گردشگر می شود، اینجا فوق العاده شلوغ خواهد شد و شاید نیاز باشد که زمان کمی را منتظر خالی شدن میزی در رستوران بمانید بخصوص بخاطر اینکه رستوران در پاساژ معروف محتشم قرار دارد.

آدرس رستوران ترمه کاشان

همانطور که گفتیم، رستوران ترمه در پاساژ محتشم کاشان و طبقه پایین مجتمع قرار دارد. برای دسترسی به رستوران یا به عبارتی، پاساژ محتشم شما باید وارد خیابان کاشانی شوید. خیابان کاشانی در مرکز شهر و بین چهارراه آیت الله کاشانی و میدان امام حسین قرار دارد. لازم به ذکر است اگر در روز های خلوت به رستوران ترمه مراجعه کنید نه تنها رستوران خلوت است بلکه جای پارک در نزدیکی رستوران هم به راحتی پیدا خواهید کرد اما در روز های آخر هفته بخصوص تعطیلاتی که گردشگران بسیاری به کاشان سفر می کنند شاید پیدا کردن جای پارک در مقابل یا نزدیکی پاساژ محشتم و رستوران ترمه کمی زمان بر باشد.

شماره تماس رستوران ترمه کاشان: 55448868-031

ساعت کاری رستوران ترمه کاشان: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 4 بعد از ظهر و از ساعت 7 الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FuScMEnzBfqAud8Rz6|target:_blank”]

رستوران ترمه کاشان

#14 باغ رستوران شاندیز کاشان

همه میدانیم که منطقه باغ قین کاشان جایی مملو از باغ رستوران های دوست داشتنی است جایی مثل فرحزاد تهران و طرقبه مشهد. باغ رستوران شاندیز هم از باغ رستوران های خوب این منطقه و همچنین از معروف ترین باغ رستوران های کاشان محسوب می شود و علاوه بر فضایی سرسبز با آلاچیق و تخت های سنتی، تالار پذیرایی برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف دارد. باغ رستوران شاندیز کاشان از دنج ترین فضای های سرسبز را در خود دارد چون یک باغی بزرگ است که برکه ای کوچک هم در دل خود جای داده و میز و صندلی ها هم در اطراف این برکه قرار دارند البته که در همه جای فضای رستوران کلی میز و صندلی و تخت های سنتی هم هست.

باغ رستوران کاشان پذیرای جشن ها و مراسم های مختلف هم هست. سالن سرپوشیده رستوران از محیطی بسیار زیبا و شیک برخوردار است و اگر به فکر برگزاری جشن ها و دورهمی های مختلفی هستید که در نهایت، با ارئه خدمات خوب و سرویس های مختلف، قیمتش مقرون به صرفه باشد می توانید روی باغ رستوران شاندیز حساب کنید.

درست است که باغ رستوران شاندیز در کاشان قرار دارد اما مانند سایر باغ رستوران های خوب کاشان اینجا فقط غذا های ایرانی همچون کبابی ها در کنار ماهی ارئاه می دهد و خبری از غذا های محلی کاشان نیست. از طرفی، غذا ها هم در ظروف روحی سرو می شوند چون بطور کلی، باغ رستوران شاندیز از جمله باغ رستوران های اقتصادی کاشان محسوب می شود و برای آن هایی مناسب است که میخواهند علاوه بر برخورداری از غذا های خوب و با کیفیت مناسب در یک فضایی سرسبز و دنج، از قیمت های بسیار به صرفه هم برخوردار شوند.

آدرس باغ رستوران شاندیز کاشان

در شهر کاشان که وارد خیابان معروف امیر کبیر می شوید و به سمت جنوب می روید، پس از مسافتی و در منطقه باغ شاه، در سمت چپ خیابان باغستان 37 را مشاهده خواهید کرد. وارد خیابان باغستان 37 می شوید و کمی جلوتر، وارد اولین کوچه ای که مشاهده کردید شوید تا در انتهای آن باغ رستوران شاندیز کاشان را مشاهده کنید.

شماره تماس باغ رستوران شاندیز کاشان: 55332122-031

ساعت کاری باغ رستوران شاندیز کاشان: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FxBvadMFRBPQXgKbz5|target:_blank”]

[widgetkit id=”817″ name=”باغ رستوران شاندیز کاشان”]

#15 باغ رستوران سروی سرا

همه میدانیم که باغ فین از جمله جذاب ترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کاشان محسوب می شود و هرکسی که به کاشان سفر می کند بخصوص اگر قرار باشد اولین سفر گردشگری اش باشد، بی شک بازدید از باغ فین در اولویت برنامه های سفرش خواهد بود. در مسیر باغ فین و اطراف این جای دیدنی جذاب، کلی باغ رستوران هست و هرکدام مزایا و معایبی دارند. برخی از این باغ رستوران ها فاصله زیادی تا باغ فین دارند و نیاز است که مسافتی طولانی پیاده روی کرد اما برخی هم هستند که در مجاورت باغ فین قرار دارند یا شاید فاصله آن ها تا باغ فین تنها در حد چند دقیقه پیاده روی است. بین این باغ رستوران های نزدیک باغ فین، سروی سرا از جمله باغ رستوران های خوبی است که می خواهیم در ادامه معرفی کنیم.

اول از هر چیز بگوییم که اگر از طرفداران باغ رستوران با موسیقی زنده در کاشان هستید، اینجا انتخابی ایده آل خواهد بود چون باغ رستوران سروی سرا سه شنبه های هر هفته برنامه موسیقی زنده دارد و از طرفی، به غیر از آن برای مناسبت های مختلف هم جشن ها و برنامه های جذابی را در نظر گرفته است. نه تنها ما بر این باور هستیم بلکه بسیاری از رستوران گرد ها و سنتی بازان می گویند باغ رستوران سروی سرا جزء زیباترین رستوران های سنتی کاشان است که در نزدیکی باغ فین قرار دارد و به خوبی حال و هوای سنتی بودن را القاء می کند. با اینکه رستوران با موسیقی زنده در کاشان کم نیست بخصوص آن هایی که در خیابان امیرکبیر قرار دارند اما سروی سرا جایی است که ارزش بارها رفتن و بهرمندی از موسیقی زنده های دلنشین و گاه هیجان انگیزش را دارد.

زمانی که به مقابل باغ رستوران سروی سرا می رسید، از ورودی که میخواهید وارد شوید، در سمت چپ یک مغازه گلاب گیری هست که هم پروسه گلاب گیری آن ها را می توانید ببینید و هم گلاب های بسیار باکیفیت و اصیلی را عرضه می کند، در کنار آن، مغازه ای هست با نام آسیاب تاریخی سردار که بازدید از آنجا هم بد نیست. جلوتر شما دستگاه های گلاب گیری را مشاهده می کنید اما در سمت راست، خود رستوران سری سرا قرار دارد. یک راهرویی که وسطش یک جوی آب دارد و در چپ و راست این جوی آن، تخت های سنتی رنگارنگ و دوست داشتنی مشاهده می شود. رستوران سقفی دارد که دیواره هایش باز است برای همین، محیطی گرفته و بی روح ندارد. از طرفی، جدا از وسایل و تمی سنتی، کلی گلدان، گل و گیاه و عتیقه جات در جای جای رستوران قرار داده شده تا زیبایی محیط را دوچندان کند.

رستوران سروی سرای کاشان غذا هایی همچون انواع کباب ها و غذا های گوشتی سرو می کند و این غذا ها هم در داخل ظروف روحی سرو می شوند. منوی رستوران دو بخش غذا های عادی و غذا های ویژه دارد. قسمت غذا های عادی شامل کوبیده و جوجه مخصوص، بختیاری، نگینی، برگ مخصوص، کتف و بال، دیزی سنگی و کشک بادمجان است. اما غذا های ویژه یا همان غذا های وی آی پی بخش جذاب تر منوی رستوران هستند چون در اینجا غذا هایی همچون چلو ماهیچه، چلو گردن، چنجه و شیشلیک شاندیزی به چشم میخورد. رستوران سروی سرا دارای سینی سروی هم هست که برای دو نفره ها می اشد، سینی مخصوص قاجار دارد که تنوعی از کباب ها با دورچین کامل است و همچنین سینی مخصوص سروس سرا که راحت 4 الی 5 نفر را جواب می دهد و برای خانواده ها بسیار مناسب به صرفه است.

رستوران سروی سرا رستوران ارزان قیمتی نیست. غذا های اینجا از نظر قیمتی متوسط رو به بالا هستند و از نظر برخی هم گران اما در نظر بگیرید اینجا از معدود رستوران های اطراف باغ فین کاشان است که از بهترین مواد اولیه برای غذا های خود استفاده می کند و سرآشپزان مجربی هم همچین غذا هایی را طبخ می کنند. به علاوه اینکه خدمات موسیقی زنده و سرویس دهی هم به خوبی در مجموعه انجام می شود تا مشتریان از همه چی راضی باشند لذا می توان گفت ارزشش را دارید در رستورانی نزدیک به باغ فین با این محیط و این غذا ها به همراه موسیقی زنده چنین هزینه ای پرداخت شود.

آدرس باغ رستوران سروی سرا

مسیر دسترسی به باغ رستوران سرو سرا به مراتب راحت تر از بسیاری از رستوران هایی است که در اطراف باغ فین قرار دارند چون باغ رستوران سروی سرا در مقابل ورودی باغ فین قرار دارد. بدین منظور شما در شهر کاشان کافیست وارد خیابان امیر کبیر شوید و این خیابان را تا انتها طی کنید تا به باغ فین برسید. اما چند متر عقب تر از باغ فین تابلو و ورودی رستوران سروی سرا را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس باغ رستوران سروی سرا: 55330427-031

ساعت کاری باغ رستوران سروی سرا: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FkjE8smfmLyVcaMG68|target:_blank”]

[widgetkit id=”818″ name=”رستوران سروی سرا کاشان”]

#16 سفره خانه سنتی خانه غذا کاشان

اسمش سفره خانه سنتی کاشان است اما درواقع این برند هم سفره خانه دارد و هم فست فود و هر دو در خیابان امیر کبیر کاشان قرار دارند. خانه غذا برندی است که علاقه مندان به غذا های باکیفیت آن را میشناسند چون از همان زمان افتتاحش تا به امروز، اولیت خود را کیفیت و ارائه خدمات مطلوب در نظر گرفته و به لطف این موضوع، جای دارد بگوییم اگر به دنبال رستورانی هستید که همه چی تمام باشد، از محیطی سنتی تا خدمات موسیقی زنده، غذا های باکیفیت و قیمت های مناسب، رو خانه غذا می توانید حساب کنید.

اول با سفره خانه سنتی خانه غذا شروع می کنیم. سفره خانه سنتی خانه غذا درواقع یک باغ رستورانی بی نظیر در کاشان است که با بسیاری از باغ رستوران های دیگر تفاوت هایی دارد. به ندرت باغ رستورانی را پیدا می کنید که محیطش تمیز باشد و تخت های سنتی از فرش هایی همیشه تمیز و رنگارنگ بهره ببرند اما این موضوع را در باغ رستوران خانه غذا کاشان مشاهده می کنید. محیط فوق العاده تمیز، همه چیز انگار نو هستند و رستوران تازه تاسیس شده. نورپردازی های قشنگ و دکوراسیون و طراحی زیبا اینجا را به جرأت رستورانی جذاب و دوست داشتنی تبدیل کرده است. در خصوص تخت ها اینجا با اینکه تخت های سنتی روباز دارد اما دارای آلایچق های سرپوشیده و دربست هم هست که برای خانواده ها و دورهمی ها بسیار ایده آل خواهد بود.

سفره خانه خانه غذا هم از معدود رستوران های با موسیقی زنده در کاشان است اما از خیلی جهات به مراتب بهتر می باشد البته در نظر هم داشته باشید اگر در روز هایی میخواهید مراجعه کنید که رستوران موسیقی زنده دارد باید از قبل آلاچیق یا تختی رزرو کنید و از طرفی، برای بهرمندی از موسیقی زنده هم نیاز به پرداخت هزینه جداگانه می باشد.

در سفره خانه سنتی خانه غذا کاشان غذا های ایرانی و تعداد محدودی از غذا های محلی سرو می شود. شاید در نگاه اول بگویید که منوی غذایی اینجا هم مانند سایر باغ رستوران های کاشان می باشد اما، غذا ها از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و سرآشپزان مجربی هم در رستوران مشغول به فعالیت هستند تا غذایی بسیار باکیفیت و خوشمزه به دست مشتری برسد. از طرفی، غذا های خانه غذا کاشان علاوه بر سرو در ظروفی روحی، دورچین کامل و رنگارنگی هم دارند. در ضمن اگر چند نفر هستید، در منوی رستوران دیس های چند نفره هم هست که به صرفه تر نیز می باشند.

حال به سراغ فست فود خانه غذا می رویم. فست فود خانه غذا جدا از سفره خانه سنتی است و زمانی که وارد خیابان امیر کبیر می شوید ابتدا به فست فود خانه غذا می رسید و سپس به سفر خانه سنتی خانه غذا. فست فود خانه غذا که با نام خانه غذا پلاس هم شناخته می شود کاملاً با سفره خانه سنتی این برند تفاوت دارد و نه خبری از سفره خانه سنتی است نه فضای باز. خانه غذا پلاس بخش فست فودی مجموعه خانه غذا کاشان است و برای همین، محیطی به سبک فست فود های خوب و کافه رستوران ها دارد.

فست فود خانه غذا پلاس اگر بهترین نباشد بی شک جزء محبوب ترین و بهترین فست فود های کاشان محسوب می شود و منوی کاملی از انواع غذا های فست فودی شامل کلی پیتزا، ساندویچ، برگر، سبد های سوخاری و بشقاب های فرنگی از جمله استیک، پاستا و غیره را در خود جای داده. غذا ها بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و برای همین، خانه غذا بین کلی فست فودی در خیابان امیرکبیر کاشان جزء شلوغ ترین ها محسوب می شود. راستی یک نکته را هم بگوییم چون تنوع غذایی در اینجا زیاد است جای ندارد همه غذا ها معرفی کنیم اما در بخش پیتزاها، دو مدل پیتزای معروف هست با نام پیتزا سفینه و پیتزا شاه عباسی که محبوب ترین آیتم های مجموعه هستند ولی باید از قبل تماس بگیرید و علاوه بر رزرو، درخواست آماده سازی این دو پیتزا را هم بدهید.

چه فست فود خانه غذا و چه سفره خانه سنتی خانه غذا کاشان رستوران هایی هستند که اگر در کنار محیطی شیک و دوست داشتنی غذایی بسیار باکیفیت و خوشمزه به همراه خدمات خوب میخواهید انتخاب های ایده آلی در خیابان امیر کبیر کاشان محسوب می شوند برای همین، شاید در نگاه اول تصور کنید قیمت غذا ها کمی بالا است اما نه تنها از نظر ما بلکه به گفته مشتریان و رستوران گردها اینجا از معدود رستوران های کاشان است که ارزش بارها رفتن را سپری کردن اوقات خوش رستوران گردی را دارد.

آدرس سفره خانه سنتی خانه غذا

پیش تر گفتیم زمانی که وارد خیابان امیر کبیر می شوید، ابتدا به فست فود خانع غذا یا همان خانه غذا پلاس می رسید و سپس، کمی جلوتر سفره خانه سنتی را مشاهده می کنید. با این حال، آخرین میدانی که در خیابان امیر کبیر واردش خواهید شد میدان شهید اردهال معروف به میدان عامریه است و اگر ما مبدأ را اینجا در نظر بگیریم، بعد از 1.2 کیلومتر در سمت راست خیابان امیر کبیر و قبل از هتل امیرکبیر به خانه غذا پلاس یا فست فود خانه غذا کاشان می رسید و بعد از 2 کیلومتر هم در سمت چپ خیابان امیرکبیر سفره خانه سنتی خانه غذا کاشان را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس سفره خانه سنتی خانه غذا: 55336970-031

شماره تماس فست فود خانه غذا: 55303737-031

ساعت کاری سفره خانه سنتی خانه غذا: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FdBN9yxwJxjSRbobw9|target:_blank”]

[widgetkit id=”813″ name=”رستوران هوم پلاس کاشان”]

#17 سفره خانه مهر و ماه کاشان

عده کثیری از رستوران گرد ها و آن هایی که به دنبال رستوران های همه چی تمام در یک شهر هستند، معمولاً رستوران هایی را انتخاب می کنند که سلبریتی ها و هنرمندان مشتری آن ها بودند چون بر این باورند همچین افرادی همیشه به دنبال بهترین رستوران ها هستند. اگر ملاک شما هم مانند این دسته از رستوران گرد ها می باشد، بین رستوران ها و باغ رستوران های خوب کاشان بخصوص آن هایی که در خیابان امیرکبیر و نزدیک باغ فین قرار دارند ما به شما سفره خانه سنتی مهر و ماه را پیشنهاد می دهیم.

اول از هرچیز، اینجا فراتر از یک رستوران است و یک مجموعه پذیرایی و اقامتی می باشد یعنی اگر میخواهید در جایی بی نظیر و خاطره انگیز و نزدیک به باغ فین اقامت داشته باشید و از طرفی علاقه ای به پرداخت هزینه های بالا به هتل ها را ندارید روی این مجموعه می توانید حساب کنید البته که چون مجموعه مهر و ماه از جمله محبوب ترین رستوران ها و مراکز خدمات اقامتی در کاشان محسوب می شود و شما هم تصمیم دارید در زمانی سفر کنید که کلی گردشگر در این شهر هست، باید زودتر به فکر رزرو باشید.

رستوران مهر و ماه کاشان برخلاف بسیاری از رستوران های خیابان امیرکبیر کاشان، مجموعه ای لوکس و بسیار زیبا و دوست داشتنی است و از معدود رستوران هایی می باشد که اگر به فکر یک قرار کاری، دور همی و جشن های کوچک آبرومند هستید و میخواهید همه چی از محیط گرفته تا غذا و خدمات سرویس دهی در بهترین شرایط قرار گیرد می توانید رویش حساب کنید. چون مهر و ماه تلفیقی از سنتی و لوکس بودن است، مشتریان این امکان را دارند که انتخاب کنند در بخش روباز مجموعه بنشینند یا قسمت سالن داخلی و سرپوشیده. منظور از قسمت روباز، بخشی از بیرون رستوران است که تخت های سنتی در آنجا قرار داده شده و از آنجایی که رستوران همیشه شلوغ است و برخی با سر و صدا چندان میانه خوبی ندارند می توانند روی بخش روباز در هوای دلنشین کاشان حساب کنند.

وارد مجموعه مهر و ماه که می شویم، دو راهرو می بینیم. در راهروی اول تخت های سنتی است که در کنار یکدیگر قرار دارند و بیشترشان هم ظرفیتی تا 6 نفر دارند اما بین آن ها تخت های بزرگتر با ظرفیت بیشتر برای خانواده ها هم مشاهده می شود. اینجا از یک تمی سنتی برخوردار است و به لطف فرش ها و تزئینات رنگارنگ جلوه خوبی ایجاد شده. راهروی مجاور قسمتی است که فقط میز و صندلی دارد و به لطف طراحی میز و صندلی ها و دکوراسیون راهرو، بخشی لوکس و شکیلی به وجود آمده. البته ناگفته نماند در قسمتی که تخت های سنتی قرار داده شده، تعداد محدوی هم میز و صندلی هست.

سفره خانه سنتی مهر و ماه را همه با غذا های بی نظیرش میشناسند. غذا هایی بسیار خوشمزه، باکیفیت و خوش قیمت که در معدود رستوران هایی پیدا می شود. پیش از اینکه به بررسی غذا های رستوران بپردازیم، بگوییم که چون مجموعه مهر و ماه مشتریان زیادی دارد، شما می توانید در صورت تمایل در هر کجای کاشان که باشید، به صورت بیرون بر هم سفارش دهید تا داغ داغ درب منزل دریافت کنید.

برخلاف بسیاری از باغ رستوران ها که فقط کبابی جات سرو می کنند، اینجا ما منویی کامل تر و جذاب تر داریم. در بخش غذا های ایرانی، بین کبابی ها یکسری آیتم می بینیم که مختص خود رستوران است مانند کباب آریایی، کباب شاه عباسی و کلی آیتم دیگر در بخش های منو. غذا ها چون در ظروف روحی سرو می شوند و خوراک از برنج سوا است، برای سفارش برنج هم سه گزینه دارید یکی باقالی پلو، یکی چلوکره ایرانی و دیگری سبزی پلو. اما کار به اینجا ختم نمی شود و اگر میلی به کباب نداشتید، غذا های فرنگی و غذا های سنتی هم در رستوران مهر و ماه سرو می شود. غذا های سنتی شامل کشک بادمجان، کوفته تبریی، شفته رب انار، شفته سماق، کتلت و دیزی است که به جرأت می توان گفت کمتر رستورانی در خیابان امیرکبیر و نزدیک به باغ فین این غذا ها را با این کیفیت ارائه می دهد.

قبل از اینکه به قسمت جذاب منوی رستوران مهر و ماه برسیم، بد نیست نگاهی به غذا های فرنگی مجموعه هم بیاندازیم که طرفداران زیادی هم دارد. از جمله غذا های فرنگی که در مجموعه سرو میشود می توان به کباب های فرانسوی، چیکن های کیوسکی و مارینگو، چیکن پپه و کریستال اشاره کرد. شاید نام این غذا ها برایتان عجیب باشد اما خوشبحتانه در جلوی هر غذا، مخلفات آن درج شده مثلاً کریستال همان سیب زمینی است با قلقل، قارچ و پنیر پیتزا یا کباب فرانسوی درواقع همان رول فیله باریکه مرغ است با مواد جذابی همچون خامه، گردو و غیره ترکیب شده. اما قسمت جذاب ماجرا دسر و پیش غذا است. برای پیش غذا، ترشی، سیر ترشی، سالاد های بی نظیر، ماست محلی و زیتون پرورده هایی ارائه می شود که دست ساز بوده و شرکتی نیستند برای همین بسیار خوشمزه خواهند بود. برای دسر هم رستوران ژله هایی ارائه می دهد که هرچقدر میل کنید بیشتر عاشقش می شوید.

با این حال، رستوران مهر و ماه از معدود رستوران های کاشان است که هر چقدر از خوب بودنش بگوییم کم گفتیم. جایی است که غذا هایی فوق العاده ارائه می دهد و در شلوغ ترین روز ها هم خدمات سرویس دهی به بهترین شکل در این مجموعه ارائه می گردد. همیشه تمام مشتریان رستوران مهر و ماه بهترین خاطرات رستوران گردی خود را در این مجموعه داشتند و اگر جایی متفاوت و بی نظیر میخواهید، مهر و ماه را غافل نشوید.

آدرس سفره خانه مهر و ماه کاشان

چه برای رستوران چه برای خدمات اقامتی اگر مهر و ماه انتخاب شما است، برای دسترسی به این مجموعه زمانی که در خیابان امیرکبیر به میدان عامری رسیدید، بعد از 2.2 کیلومتر در سمت چپ خیابان کوچه باغستان 41 را مشاهده خواهید کرد. مجموعه پذیرایی و اقامتی مهر و ماه در انتهای کوچه باغستان 41 قرار دارد. همچنین در نظر بگیرید فاصله مجموعه تا باغ فین کاشان هم نزدیک به 500 متر است.

شماره تماس سفره خانه مهر و ماه کاشان: 55340950-031 و 09132761606

ساعت کاری سفره خانه مهر و ماه کاشان: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FkWPcYLDbeeoZjwTRA|target:_blank”]

[widgetkit id=”809″ name=”رستوران مهر و ماه کاشان”]

#18 سفره خانه سندباد کاشان

کاشان خودش شهری تاریخی است و کلی بنای تارخی در این شهر با معماری سنتی مشاهده می شود. برای رستوران گردی در این شهر هم هیچ چیز جذاب تر از رستوران هایی که در بناهای تاریخی قرار دارند یا حداقل معماری آن ها به سبک تاریخی می باشد نیست. برای همین، میخواهیم به معرفی رستوران سندباد بپردازیم رستورانی که از نظر بسیاری از رستوران گرد ها نه تنها بهترین رستوران کاشان است بلکه بین صد ها رستوران در خیابان امیرکبیر هم جایگاهی عالی بین رستوران گردها، مردم و گردشگران به دست آورده.

افتتاح سفره خانه سنتی سندباد به سال 1389 برمیگردد. اولین شعبه رستوران سندباد در شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد. آران و بیدگل چون منطقه ای برای کویرگردی هست و تمام رستوران ها و حتی اقامتگاه های اینجا به سبک سنتی طراحی شده اند، اینجا هم از معماری سنتی و قدیمی برخوردار گشت اما طولی نکشید که بین رستوران های منطقه حرف ها برای گفتن داشت و به محبوبیت بالایی رسید. کمتر از ده سال بعد، رستوران سنتی سندباد دومین شعبه خود را در شهر کاشان افتتاح کرد آن هم در خیابان معروف امیرکبیر که نزدیک به باغ فین است و در اینجا تا دلتان بخواهد رستوران و باغ رستوران سنتی هست.

شعبه کاشان سفره خانه سنتی سندباد جایی فراتر از یک رستوران است یعنی تا به حال دقت کردید زمانی که به یک شهری میخواهید سفر کنید باید حتماً از یک جای خاصی بازدید کنید؟ اینجا هم در بخش رستوران گردی دقیقاً همین است و هرکسی که به کاشان سفر می کند باید تجریه رستوران سندباد را داشته باشد. رستوران سندباد یا سفره خانه سنتی کاشان بین صد ها رستوران در خیابان امیرکبیر از معدود رستوران هایی است که بنایی به سبک تاریخی دارد دقیقاً همانند رستوران های سنتی و اقامتگاه های بوم گردی در مناطق کویری که بسیار زیبا و دلنشین هستند اما اینجا جذاب تر هم هست چون کلی تزئینات شکیل و گل و گیاهان سرسبز و رنگارنگ در جای جای مجموعه مشاهده می شود تا فضا دلنشین تر شود.

سفره خانه سنتی سندباد یک حیاط بزرگ در وسط دارد که دارای آبنما و کلی گل و گیاه دوست داشتنی است. در وسط حیاط کلی میز و صندلی با ظرفیت های مختلف هست و دور تا دور حیاط هم تخت های سنتی قرار داده شده. همچنین برای رفاه حال مشتریان و از آنجایی که کاشان شهری گرمسیر محسوب می شود، رستوران دارای سقفی روشن می باشد تا علاوه بر حفظ مشتریان در برابر آفتاب، محیط را هم روشن نگه دارد. رستوران یک طبقه بالا هم دارد که در آنجا در کنار تخت های سنتی، شما ویو زیبایی از محیط سنتی و دوست داشتنی رستوران دارید

سفره خانه سنتی سندباد چون یک رستوران ایرانی و سنتی محسوب می شود، تصور این است که فقط غذا های ایرانی سرو کند اما درواقع اینجا به غیر از غذا های ایرانی، برخی از از غذا های فست فودی مانند پیتزا های خوشمزه و پرملات هم ارائه می دهد. در بخش پیش غذا های رستوران سندباد، هر چیزی که ارائه می شود از سالاد تا زیتون و ماست محلی و ترشی و غیره همگی پیش غذا های غیر شرکتی هستند و چون در خود رستوران تهیه می شوند، مانندش را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد اما در همین بخش پیش غذا ها، آیتمی مشاهده می کنید با نام نان و شاید برایتان جالب باشد چرا سندباد نان را به عنوان پیش غذا آورده؟ این مجموعه نانوایی اختصاصی خودش را دارد و برای شما نان های سرو می شود که داغ و تازه هستند و چون مختص به خود مجموعه می باشد بسیار خوشمزه هستند.

تمامی غذا هایی که در رستوران سندباد می توانید سفارش دهید و لذت ببرید همگی در ظروف روحی سرو می شوند. غذا های تک نفره، ظرفی بزرگ هست که یک طرف خوراک به همراه دورهیچین جذابش قرار دارد و طرف دیگرش برنج کته قالبی زعفرانی بسیار خوشمزه و خوش عطر ولی چون در رستوران سندباد غذا های چند نفر هم ارائه می شود، این غذا ها برنج جداگانه سرو می شود و خوراک هم در ظرف دیگری با دورچینی کامل قرار میگیرد البته سرآشپزان مجرب رستوران برای غذا های چند نفره خلاقیت بالایی به خرج می دهند و دورچین را به بهترین شکل ممکن تزئین می کنند. از نظر تنوع غذایی هم اینجا به غیر از چند غذای فست فودی و فرنگی، بیشتر کباب دارد اما کباب هایی با وزن بالا، خوش پخت و لذیذ و به لطف خدمات سرویس دهی بسیار خوب و محیطی عالی، هیچگاه این موضوع به ذهنتان نخواهد آمد که سندباد رستورانی گران قیمت است.

در آخر خوب است بدانید مجموعه سفره خانه سنتی سندباد برای روز های مهم سال و مناسبت های مختلف، برنامه ها و جشن های خاطره انگیزی در نظر می گیرد و ما هم پیشنهاد می کنیم که این برنامه ها را از دست ندهید هرچند که چون رستوران در حالت نه تنها شلوغ است بلکه گفته می شود شلوغ ترین رستوران خیابان امیرکبیر هم محسوب می شود چه برسد به روزهای آخر هفته، تعطیلات و مناسبت ها برای همین بهتر است همیشه از قبل تختی یا میزی در رستوران رزرو کنید تا خیالتان راحت باشد. راستی چون اینجا مجموعه ای همیشه شلوغ به شمار می رود، می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت مجموعه یا شماره تماس هم به صورت بیرون بر سفارش دهید تا هر کجای کاشان که هستید، غذا را سریع و داغ تحویل بگیرید.

آدرس سفره خانه سندباد کاشان

سفره خانه سندباد مابین باغ فین کاشان و میدان عامری در خیابان امیرکبیر قرار دارد. به عبارتی، زمانی که از میدان عامری میخواهید به رستوران سند باد کاشان برسید می بایست مسافتی 2 کیلومتری را طی کنید تا رستوران را بعد از هتل امیرکبیر مشاهده کنید. در حالیکه فاصله سفره خانه سنتی سندباد تا باغ فین کاشان نزدیک به 800 متر است.

اولین شعبه سفره خانه سنتی سندباد که در شهرستان آران و بیدگل هم قرار دارد در میدان پلیس واقع شدهو به عبارت دیگر، بلوارهای حاجی زاده، کشاورز و سردار شهید جواد عنایتی به میدان پلیس می رسید. در ضلع شمال شرقی میدان پارک زیتون قرار دارد و در ضلع جنوب غربی میدان هم رستوران سندباد مشاهده می شود.

شماره تماس سفره خانه سندباد کاشان: 55332005-031 و 09131610844

شماره تماس شعبه آران و بیدگل سفره خانه سندباد کاشان: 54751018-031 و 09138746100

ساعت کاری سفره خانه سندباد کاشان: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FneYUpJT7AjbWKLxy5|target:_blank”]

[widgetkit id=”819″ name=”باغ رستوران سندباد کاشان”]

#19 پیتزا رابو کاشان

تا اینجا برای شما کلی رستوران خوب در خیابان امیرکبیر کاشان، نزدیک و اطراف باغ فین معرفی کردیم و تقریباً تمام آن ها هم باغ رستوران هایی جذاب و لوکس و دوست داشتنی هستند. اما این بار میخواهیم یک فست فود خوب در اطراف باغ فین کاشان معرفی کنیم آن هم نه در مقابل باغ فین و خیابان امیرکبیر بلکه در پشت باغ فین و بلوار باقرالعلوم. با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین فست فود های کاشان و از بهترین های اطراف باغ فین یعنی پیتزا رابو آشنا کنیم.

پیتزا رابو برخلاف بسیاری از رستوران ها و باغ رستوران های کاشان جایی نیست که قدمت بالایی داشته باشد و سال های زیادی از عمرش بگذرد بلکه این فست فود معروف و دوست داشتنی در سال 1400 افتتاح شده اما چون یک فست فودی بی نظیر در اطراف باغ فین کاشان به شمار میرود، خیلی زود به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و بین مردم محبوب شد. پیتزا رابو فست فودی متفاوت از سایر فست فود ها است چون محیطی بی نظیر، مدرن، جذاب و لوکس دارد. رستوران رابو دو طبقه جا برای نشستن دارد آن هم در محیطی با نورپردازی قشنگ و طراحی دوست داشتنی ولی اگر خواستید، پیتزا رابو از فضای روباز هم برخوردار است.

فست فود پیتزا رابو کاشان درست است که شبیه به رستوران های ایتالیایی می باشد و محیطی جذاب و شکیلی دارد اما اینجا علاوه بر غذا های ایتالیایی، فست فودی های آمریکایی هم سرو می کند. کلی ساندویچ خوشمزه، انواع برگر، سوخاری های چند تکه و پاستا می توانید در رابو سفارش دهید. اما در بخش پیتزا ها که جذاب ترین قسمت منوی فست فود محسوب می شود و از طرفی هم پیتزا های مجموعه بین مشتریان بیشتر تنوع دارد، برای تمامی پیتزا ها این انتخاب دارید که پیتزای شما آمریکایی باشد یا ایتالیایی. به عنوان پیش غذا، فست فود پیتزا رابو در کنار چند مدل سیب زمینی، پیاز و قارچ سوخاری و نان سیر، سه مدل سالاد سزار، یونانی و فیلادلفیا هم دارد.

فست فود پیتزا رابو چندان از عمرش نمی گذرد و از نظر رستوران گرد ها همچنان جای پیشرفت دارد اما به عنوان یک فست فود خوب در کاشان آن هم در اطراف باغ فین که رقابت سنگین است، رابو توانسته به خوبی بدرخشد و غذا هایی خوشمزه و باکیفیت در کنار برخورداری از قیمت های خوب ارائه دهد. در آخر هم این نکته را بدانید که پیتزا رابو برخلاف سایر رستوران های اطراف باغ فین، فقط برای وعده شام آماده میزبانی از مشتریان است و ساعت کاری مجموعه از 6 بعد از ظهر آغاز می شود اما از طرف دیگر، تا ساعت 1 الی 2 بامداد باز می باشد و برای شب گردی و دورهمی های شبانه روی پیتزا رابو می توانید حساب کنید.

آدرس پیتزا رابو کاشان

گفتیم که پیتزا رابو در اطراف باغ فین کاشان قرار دارد برای همین، در خیابان امیرکبیر نباید دنبال این فست فود باشید. بدین منظور زمانی که وارد خیابان امیرکبیر می شوید و به انتهای خیابان یعنی باغ فین کاشان می رسید، سمت راست خیابانی را مشاهده می کنید با نام خیابان مصطفی زاده و در انتهای این خیابان به بلوار باقر العلوم می رسید. در همان ابتدای بلوار باقر العلوم در سمت راست فست فود پیتزا رابو را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس پیتزا رابو کاشان: 55331212-031 و 55331313-031

ساعت کاری پیتزا رابو کاشان: همه روزه از ساعت 19:30 الی 2 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FunU27uM9jZq9DZfw7|target:_blank”]

[widgetkit id=”821″ name=”پیتزا رابو کاشان”]

#20 فست فود توت فرنگی کاشان

فست فود پیتزا رابد را که پیش تر معرفی کرده بودیم، در پشت باغ فین قرار دارد اما اینبار میخواهیم یک فست فود عالی در کاشان آن هم در خود خیابان امیرکبیر بین صد ها رستوران و باغ رستوران معرفی کنیم با نام فست فود توت فرنگی که علاوه بر خیابان امیرکبیر، یک شعبه دیگر هم در مرکز شهر و خیابان شهید رجائی دارد.

فست فود توت فرنگی را می شود فست فودی خاص و دوست داشتنی و متفاوت از هر فست فودی که در این شهر دیده ایم دانست. به عبارتی، شما هر آنچه که از یک فست فود خوب در کاشان میخواهید را در توت فرنگی پیدا خواهید کرد از غذای خوشمزه و باکیفیت با قیمتی مناسب تا محیطی دوست داشتنی و لوکس، سالن وی آی پی مجلل، ظرفیت بالا، پارکینگ اختصاصی، سالاد بار، فضای روباز و سرپوشیده و از همه مهم تر برای نوشابه بازان، دستگاه های نوشابه ساز که در کمتر فست فودی پیدا می شود.

تا به این لحظه که داریم فست فود توت فرنگی را بررسی می کنیم، بالای 5 سال از افتتاح این مجموعه گذشته و چون از معدود فست فود های کاشان است که غذا هایی باکیفیت دارد و محیطش دلنشین، در همین چند سال به جایگاه خوبی بین رستوران ها و فست فود رسید. شما زمانی که میخواهید وارد فست فود توت فرنگی شوید، ابتدا باید از فضای روباز مجموعه عبور کنید. دور تا دور رستوران کلی میز و صندلی چیده شده به همراه سایبان های رنگارنگ و چون ساعت کاری مجموعه در ساعات تاریکی می باشد و در آن زمان کاشان هوایی دلنشین دارد، اولویت مشتریان بیشتر روی فضای روباز مجموعه می باشد. وارد رستوران که می شوید با محیطی شلوغ، ساده و در عین حال شیک مواجه خواهید شد.

فست فود توت فرنگی کاشان از همان ابتدا تا به امروز، بهترین مواد اولیه را برای غذا های خود تهیه کرده و همچنان هم از این مواد مرغوب استفاده می کند برای همین، شاید در نگاه اول ببینید غذا های مجموعه از قیمت های بالایی برخوردار هستند اما درواقع، بخاطر کیفیت بالایشان است. در اینجا کنار برگر و ساندویچ و غذا های پرسی مانند سوخاری ها، یک سری پیتزا آمریکایی سرو می شود و یکسری پیتزای ایتالیایی اما برخلاف تصوری که از پیتزا های ایتالیایی داریم، تمامی پیتزا های ایتالیایی فست فود توت فرنگی حجم خوبی دارند و آمریکایی ها هم بسیار پر پنیر و خوشمزه. لازم به ذکر است پیتزا های آمریکایی به صورت تک نفره و ایتالیایی ها به صورت دو نفره عرضه می گردند.

هیچ چیز به مراجعه حضوری نمی رسد تا علاوه بر لذت بردن از محیطی دوست داشتنی بخصوص در قسمت روباز، غذا را داغ داغ میل کنید چون غذا هایی مانند پیتزا زمانی که پنیرشان سرد شود دیگر مزه قبل را ندارند اما با این حال، شاید فست فود توت فرنگی به عنوان یکی از بهترین رستوران های روباز کاشان به خیلی ها دور باشد یا نتوانید حضوری مراجعه کنید برای همین، رستوران دو شماره تلفن برای سفارشات بیرون بر در نظر گرفته و در ساعات کاری مجموعه که از 7 شب تا 2 بامداد می باشد می توانید سفارش دهید. راستی یادتان باشد اینجا نه فقط غذا های فست فودی، بلکه کلی غذای ایتالیایی دیگر از لازانیا و پاستا گرفته تا استیک های لذیذ با دورچین هایی دوست داشتنی هم سرو می کند و نباید از آن ها غاقل شد بخصوص زمانی که قرار است در کنار آن ها، یک لیوان نوشابه دستگاهی هم باشد.

آدرس فست فود توت فرنگی کاشان

از آنجایی که فست فود توت فرنگی در شهر کاشان دو شعبه دارد، شعبه اول در مرکز شهر کاشان و مجاور بیمارستان نقوی قرار دارد. بدین منظور زمانی که به چهارراه آیت الله کاشانی می رسید و وارد خیابان شهید رجائی می شوید تا به بیمارستان برسید، قبل از بیمارستان فست فود توت فرنگی را مشاهده خواهید کرد.

اما شعبه دوم که معروف ترین شعبه مجموعه می باشد در خیابان امیرکبیر قرار دارد. در خیابان امیرکبیر و ضلع شرقی خیابان، قبل از باغستان 41 فست فود توت فرنگی را مشاهده خواهید و لازم به ذکر است فست فود توت فرنگی تا میدان عامری 2 کیلومتر و تا باغ فین کاشان 550 متر فاصله دارد. همچنین همانطور که گفته شد فست فوت فرنگی دارای پارکینگ اختصاصی برای مشتریان خود می باشد تا در روز های شلوغ و آخر هفته ها مشتریان نیاز نباشد زمانی را به دنبال جای پارک در مقابل یا نزدیک رستوران باشند.

شماره تماس فست فود توت فرنگی کاشان شعبه خیابان امیرکبیر: 55337621-031 و 55337622-031

شماره تماس فست فود توت فرنگی کاشان شعبه شهید رجائی: 55468990-031

ساعت کاری فست فود توت فرنگی کاشان: همه روزه از ساعت 19:30 الی 2 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F8RCVkdN4BVib6t368|target:_blank”]

[widgetkit id=”828″ name=”کافه رستوران توت فرنگی کاشان”]

#21 کافه رستوران پیده سرا کاشان

بیشتر رستوران های خوب کاشان که معرفی کردیم یا غذا های ایرانی سرو می کنند یا غذا های محلی و برخی هم فست فودی هستند. اما میخواهیم یک کافه رستوران متفاوت را معرفی کنیم. کافه رستوران پیده سرا با سرو غذا های ترکی که بین صد ها رستوران در خیابان امیرکبیر و شهر کاشان، خاص و متمایز می باشد.

بی شک غذا های فرنگی سایر کشور ها طرفداران خاص خود را دارند و حتی برای رستوران گردی در شهری مانند کاشان، برای تنوع هم انتخاب های بی نظیری خواهند بود. غذا های ترکی با ذائقه ما ایرانی ها بیشتر سازگار است تا کشور های دیگر ولی با این حال، کافه رستوران پیده سرا علاوه بر افزودن آیتم های دیگر به منوی خود که بین ایرانی ها بیشتر طرفدار دارد در کنار اعمال تغییراتی اندک در غذا ها، آن ها را خوشمزه تر هم کرده.

اگر در یک رستورانی رفتید که غذای ایرانی سرو می کند یا فست فود است، همیشه منویی محدود در اختیارتان می گذارند که از هر بخش تنها چند آیتم غذا دارد. اما ببینیم کافه رستوران پیده سرا چه آیتم هایی دارد. از پیش غذا ها که شروع کنیم، چون اینجا یک کافه رستوران محسوب می شود پیش غذا ها شامل سه مدل سیب زمینی از ساده تا سیب زمینی شیک شاک که همان سیب زمینی با سس چدار است در کنار نان سیر و قارچ سوخاری هستند و از طرفی، چون پیده سرا قرار است غذا های ترکی سرو کند، پیش غذایی هست با نام لاهماجون که خاص و لذیذ بوده و طرفداران خاص خود را هم دارد. در بخش سالاد ها 4 مدل سالاد می بینیم که نوع آن ها سالاد سزار هستند با مرغ گریل یا سوخاری. دو سالاد دیگر یکی سالاد ماکارونی است که امکان ندارد کسی آن را دوست نداشته باشد و دیگری سالاد اندوزی.

حال به بخش غذا های اصلی می رسیم. غذای اصلی رستوران پیده سرا که با همین ها هم معروف شده، پیده است. پیده از غذا های اصیل ترکیه محسوب می شود و اصولاً هم با گوشت چرخ کرده سرو می شود ولی در رستوران پیده سرا، ما کلی پیده می بینیم که از مرغ های مرینت شده تا گوشت های مختلف حتی زبان گوساله را شامل می شوند چون شاید خیلی ها علاقه ای به گوشت چرخ کرده نداشته باشند با اینکه اصل پیده با گوشت چرخ کرده بوده و خوشمزه ترین آیتم منوی رستوران می باشد. یک رستوران که غذا های ترکی سرو می کند باید دونر هم داشته باشد چون دونر نیز از جمله غذا های اصیل ترکی می باشد لذا در رستوران پیده سرا، دونر های گوشت، مرغ، اسکندر کباب به سبک استانبولی ارائه می شود.

بخش دیگر غذا های اصیل ترکی که در کافه رستوران پیده سرا می توانید پیدا کنید، بیتی ها هستند. پیده نان مخصوص خود را دارد و بیتی با خمیر یوفکا تهیه می شود اما بیتی های پیده سرا به اندازه پیده ها تنوع ندارند و تنها به گوشت، مرغ و زبان ختم می شوند. از یک طرف پیده سرا قرار است غذا های ترکی سرو کند و از سوی دیگر، نام کافه رستوران را یدک می کشد و برای همین، غذا های فست فودی که در هر کافه رستورانی پیدا می شود از جمله برگر، سوخاری، پیتزا های آمریکایی و ایتالیایی و حتی پیتزا های ترکی از دیگر غذا های خوشمزه ای هستند که در پیده سرا می توانید سفارش دهید.

پیده سرا جزء شلوغ ترین و محبوب ترین کافه رستوران های کاشان می باشد چون غذا های اصیل ترکی را سرو می کند که اینجا را نسبت به سایر رستوران های کاشان متمایز می کند، تنوع خوبی دارد تا هر سلیقه ای را پاسخ دهد و از همه مهم تر، خود غذا ها هستند که کیفیت بالا، مواد اولیه مرغوب و طعمی به یاد ماندنی دارند. ناگفته نماند که در کنار خدمات سرویس دهی و قیمت های خوب، رستوران هم از محیطی جذاب و دوست داشتنی هم برخوردار است. مانند دیگر فست فود های کاشان، شما می توانید تمامی غذا های مجموعه پیده سرا را به صورت بیرون بر در هر کجای کاشان هستید را به صورت تلفنی سفارش دهید.

آدرس کافه رستوران پیده سرا کاشان

کافه رستوران پیده سرا کاشان قبل از میدان عامری قرار دارد و فاصله کافه رستوران تا میدان عامری نزدیک به 400 متر می باشد. اگر از میدان عامری وارد خیابان امیرکبیر به سمت چهارراه سلمان بروید، بعد از 400 متر در سمت راست خود مسجد الحسین را میبنید و روبری آن کافه رستوران پیده سرا. از سوی دیگر زمانی که از طریق خیابان های امیرکبیر، شهدای مخمل بافی و خیابان سلمان فارسی به چهارراه سلمان می رسید و راهی میدان عامری می شوید، بعد از 800 متر در سمت راست خود کافه رستوران پیده سرا را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه رستوران پیده سرا کاشان: 55332060-031 و 55332061-031

ساعت کاری کافه رستوران پیده سرا کاشان: همه روزه از ساعت 8 شب الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fu8ei6EiNZKey3AX56|target:_blank”]

[widgetkit id=”822″ name=”رستوران پیده سرا کاشان”]

فست فود قصر غذا کاشان

از دیگر فست فود های کاشان که در خیابان امیرکبیر قرار دارد و جایی است که پاتوق بسیاری از فست فود بازان کاشان محسوب می شود، رستوران قصر غذاست. درست است که در کاشان بیشتر رستوران هست بخصوص رستوران های لوکس و سنتی که غذا های ایرانی و محلی را سرو می کنند اما فست فود های کاشان هم کلی طرفدار دارند و در این شهر فست فود هایی هستند که غذا هایی بسیار باکیفیت و خوشمزه سرو می کنند یا از آن دسته فست فود هایی هستند که غذا هایشان حجم بالا هستند.

فست فود قصر غذا جزء همین فست فود های خوب کاشان است که غذا هایش بسیار باکیفیت و خوشمزه است و به همین دلیل هم توانسته خود را بین بهترین فست فود های کاشان قرار دهد. فست فود قصر غذا جایی است که در کنار پیتزاهای آمریکایی، برگر و کلی ساندویچ، انواع مرغ های سوخاری و همچنین پیتزاهای ایتالیایی هم سرو می کند هرچند تنوع پیتزا های ایتالیایی بیشتر از آمریکایی است اما هرکدام هم طرفداران خاص خود را دارند. راستی فست فود قصر غذا پیتزا هایی با عنوان پیتزاهای کاشونی هم ارائه می دهد که شامل پیتزای مینی، گوشت و قارچ، مرغ و قارچ، مخصوص و مخلوط است و مشتریان این امکان را دارند که پیتزای کاشونی آن ها یک نفره باشد یا دو نفره.

آیتم خاصی که در فست فود قصر غذا ارائه می شود، کیک پیتزا است. کیک پیتزا ها درواقع پیتزاهای بزرگ و پرحجمی هستند که معمولاً بالای 10 سانت ضخامت دارند و بین فست فود های کاشان کمتر جایی است کیک پیتزا ارائه دهد. برخی از کیک پیتزا هایی که ارائه می شود بیشتر خمیر دارند تا مخلفات اما در فست فود قصر غذا اینگونه نیست و شما بیشتر مزه مخلفات را حس می کنید تا خمیر. ناگفته نماند کیک پیتزاهای قصر غذا مناسب 4 الی 5 نفر می باشد و اگر تصمیم دارید طعم این کیک پیتزا ها را در فست فود قصر غذا امتحان کنید، از یک ساعت قبل با رستوران تماس بگیرید و رزرو کنید چون پخت این کیک پیتزا نزدیک به 45 دقیقه زمان می برد.

نه فقط پیتزا ها و برگر ها بلکه تمامی غذا هایی که در فست فود قصر غذا ارائه می شود همگی بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و برای همین هم هست که اینجا همیشه شلوغ است بخصوص روز های آخر هفته و تعطیلات بطوریکه گاه پیش آمده مشتریان باید زمانی را منتظر بمانند تا میزی در رستوران خالی شود. از نظر مشتریان، رستوران قصر غذای کاشان غذا هایی با کیفیت مطلوب ارائه می دهد و از نظر قیمتی هم بسیار مناسب هستند بخصوص اگر با خانواده و دوستان هستید، کیک پیتزا سفارش دهید بسیار به صرفه تر خواهد بود. خدمات سرویس دهی و محیط رستوران هم در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد.

رستوران قصر غذا دو محیط برای مشتریان در نظر گرفته یکی قصمت بیرونی و روباز که مقابل درب ورودی رستوران واقع در پیاده رو است و دیگری هم سالن سرپوشیده داخل رستوران. قصر غذا شاید از نظر زیبایی و طراحی محیطی هانند نامش نباشد و خبری از دکوراسیون خاص و شیکی در اینجا نیست اما در نوع خودش و نسبت به بسیاری از فست فود های کاشان، فست فودی خوب و معقول به شمار میرود. در آخر خوب است بدانید فست فود قصر غذا کاشان شعبه دوم هم دارد که در چهارراه آیت الله کاشانی بعد از پاساژ ملت قرار دارد و در شعبه دوم خود مرغ بریان هم سرو می کند که بسیار خوشمزه و بی نظیر است.

در آخر، این نکته را هم در نظر بگیرید رستوران قصر غذا دارای بخش وی آی پی هم هست که دکوراسیون و طراحی زیبایی دارد و می توان اینجا را از قبل هم رزرو کرد. چون قصر غذا کیک پیتزا ارائه می دهد، اینجا یکی از بهترین فست فود های کاشان برای برگزاری تولد های خاص و خاطره انگیز است و اگر میخواهید کیک شما کیک پیتزا باشد و در جایی خاص، می توانید روی قصر غذا کاشان حساب کنید.

آدرس فست فود قصر غذا کاشان

همانطور که گفته شد، فست فود قصر غذا کاشان در خیابان امیرکبیر به سمت باغ فین قرار دارد. اگر میخواهید تجربه فست فود قصر غذا کاشان را داشته باشید، بهترین مسیر دسترسی به اینجا میدان شهید اردهال معروف به میدان عامری است چون زمانی که از میدان وارد خیابان امیرکبیر می شوید، بالافاصله باید وارد خروجی کندرو معروف به چهاربانده شوید. در این خیابان نبش خیابان شهید صادق اصفهانی فست فود قصر غذای کاشان را مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید اگر در روزهای وسط هفته و خلوت به اینجا مراجعه کنید جای پارک در نزدیکی رستوران به راحتی پیدا می شود اما در روزهای آخر هفته پیدا کردن جای پارک در نزدیکی رستوران کمی زمان بر خواهد بود.

شماره تماس شعبه چهاربانده فست فود قصر غذا کاشان: 55330095-031

شماره تماس شعبه دوم فست فود قصر غذا کاشان: 55445516-031

ساعت کاری شعبه چهاربانده فست فود قصر غذا کاشان: همه روزه از ساعت 12 هر الی 2 بامداد

ساعت کاری شعبه دوم فست فود قصر غذا کاشان: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 3 صبح

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FuJxcp2beb9JakMtu5|target:_blank”]

[widgetkit id=”814″ name=”فست فود قصر غذا کاشان”]

فست فود توپل کاشان

بطور کلی فست فود ها یا کیفیت خوب دارند و از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند که به سبب آن، یا قیمت های بالایی دارند یا از حجم آن ها کاسته می شود. از سوی دیگر، برخی فست فود ها هم هستند که به فست فود های بمبی معروفند و اینجا پیتزا ها، ساندویچ ها و برگر هایی با حجم های عجیب و غریب سرو می شود و یک ساندویچ به راحتی 2 یا 3 نفر را خوب سیر می کنند. این دسته از فست فود ها اما برای اینکه هم سود داشته باشند و هم قیمت ها به گونه ای باشد که مشتریان بخواهند غذاهایشان را امتحان کنند معمولاً از مواد اولیه بی کیفیت استفاده می کنند و اصولاً فقط هدف این غذا ها پر کردن شکم است و طعم خاصی بجز پنیر ندارند.

با این حال، فست فود توپل در کاشان آمده تا علاوه بر سر غذا هایی با حجم بالا، از مواد اولیه باکیفیت هم استفاده کند تا مزه ای به یاد ماندنی برجای بگذارد. فست فود توپل از اسمش هم مشخص است که قرار است غذا هایی با حجم بالا سرو کند ولی برخلاف بقیه فست فود های بمبی، غذا ها بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و از بوی آن ها، ظاهرشان تا مزه ای که دارند بیانگر این کیفیت هستند. اینجا بین جوانان خیلی محبوب است و با اینکه در اطراف شهر کاشان قرار دارد اما پاتوق همیشگی خیلی ها می باشد.

فست فود توپل کاشان فقط پیتزا و ساندویچ ارائه می دهد. برای اینکه خود را آماده کنید تا غذا های خوشمزه و حجیم رستوران میل کنید، پیش غذاهایی که در فست فود توپل سرو می شود سالاد های فصل و مکزیکی، سیب زمینی ساده و ویژه، فیله پفکی، کتف و با تنوری هستند. ساندویچ ها کلاً دو نوع هستند یا کلاسیک یا نیم متری و غول افکن. توپولوف، بلغاروف، ماجاراجه، بالستیک گوشت و مرغ، طوفان، غول افکن و توپولوف تنها بخشی از آیتم های ساندویچ های نیم متری فست فود توپل هستند. در بخش پیتزا ها هم کلی پیتزا هست از هیولا برگر تا اتم، پیتزا برگر و غیره و برای تمامی پیتزا ها هم می توانید انتخاب کنید پیتزای شما یک نفره باشد، دو نفره یا خانواده

آدرس فست فود توپل کاشان

فست فود توپل کاشان پشت باغ فین قرار دارد. پشت باغ فین خیابانی هست با نام مصطفی زاده و فست فود توپل در آنسوی خیابان واقع شده است. بدین منظور برای دسترسی به فست فود توپل از شهر کاشان، بهترین مسیر همین خیابان مصطفی زاده و در امتدادش، بلوار باقرالعلوم است. برای دسترسی به فست فود توپل، در غرب کاشان وارد بلوار امام رضا شوید تا به جاده کاشان – نظنز برسید اما بجای اینکه وارد جاده شوید، از طریق دوربرگردان مجدد وارد بلوار امام رضا شوید. کمی جلوتر و در سمت راست خروجی بلوار باقر العلوم را مشاهده خواهید کرد. وارد بلوار باقر العلوم که شوید 1 کیلومتر جلوتر و در سمت راست، فست فود توپل را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس فست فود توپل کاشان: 55333203-031

ساعت کاری فست فود توپل کاشان: همه روزه از ساعت 12:30 ظهر الی 2 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FUSjLMyk4BS1Ghq2o9|target:_blank”]

فست فود توپل کاشان

رزرو ویلا در کاشان

کاشان شهری کویری است و کویرهای معروفی هم در اطرافش قرار دارد. بطور کلی گردشگرانی که به کاشان سفر می کنند تا کویرگرد هستند و به سمت اجاره اقامتگاه بوم گردی در کاشان می روند یا میخواهند در کنار رستوران گردی گشت و گذاری هم بین کلی جای دیدنی و تاریخی در این شهر داشته باشند و اجاره ویلا در کاشان انتخاب آن ها خواهد بود. برای اقامتی چند روزه در کاشان خوب است در نظر بگیرید اینجا بیشتر اقامتگاه ها یا بوم گردی هستند یا منزل و آپارتمان های مبله و تعداد ویلاها بخصوص ویلاهایی با امکانات مختلف در کاشان انگشت شمار است.

سوالات متداول

بهترین رستوران با موسیقی زنده در کاشان کدام است؟

سفره خانه های سروی سرا و خانه غذا از جمله بهترین رستوران های کاشان با موسیقی زنده هستند

خاص ترین رستوران کاشان کدام است؟

غار رستوران نیایش واقع در دل کوه به عنوان خاص ترین رستوران در کاشان شناخته می شود

بهترین فست فود های کاشان کدام اند؟

خانه غذا یا هوم پلاس و رستوران ایتالیایی توت فرنگی جزء بهترین ها هستند.

کدامیک از رستوران های کاشان در بناهای تاریخی قرار دارند؟

رستوران های سنتی همچون رستوران خانه منوچهری و سرای عامری

محبوب ترین باغ رستوران های کاشان کدام ها هستند؟

رستوران هایی همچون خانه رز و باغ بهشت فین از باغ رستوران های خوب کاشان هستند.