مراکز خرید کاشان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید کاشان همچون دیگر جاهای دیدنی این شهر زیبا، جزء جاذبه های دیدنی و گردشگری محسوب می شوند و گردشگران زیادی به سراغ آن ها می روند. کاشان از جمله بهترین جاذبه های گردشگری برای گردشگرانی است که به بازدید و گردش در میان شهرهای قدیمی و سنتی علاقه مند هستند. همچنین کاشان مملو از آثار باستانی و بناهای تاریخی و سنتی بوده که این شهر را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل کرده اند. شهر کاشان شهری توریست پذیر بوده و به خصوص در زمان گلاب گیری، گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهر سفر می کنند و در میان دیدنی های آن گشت و گذار دارند. بازارهای سنتی از بهترین جاذبه های دیدنی کاشان محسوب می شوند که گردشگران برای آشنایی بیشتر با سنت این شهر به سراغ آن ها می روند و در صورت تمایل می توانند از محصولات و اجناسی که در بازارهای کاشان مشاهده کرده، تهیه نمایند. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با مراکز خرید کاشان بیشتر آشنا شویم.

مراکز خرید کاشان

بازار سنتی کاشان

کاشان شهری سنتی در میان شهرهای ایران به شمار می رود و اغلب دیدنی های آن در دسته جاذبه های تاریخی و سنتی محسوب می شوند. بسیاری از بناهای تاریخی و سنتی کاشان مربوط به دوران صفویه و قاجار می باشند که بازدید از آن ها بسیار لذت بخش بوده و ما را با دوره های مختلفی از تاریخ آشنا می سازد. بازارهای سنتی شهرهای سنتی از بهترین جاهای گردشگری این شهرها به حساب می آیند که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. بازار سنتی کاشان از بهترین مکان های دیدنی کاشان و مراکز خرید این شهر شمرده می شوند که از معماری و طراحی سنتی، قدیمی، زیبا و دلنشینی بهره می برد. بازار سنتی کاشان که از طراحی و معماری سبک قدیمی بهره برده، دارای فضاسازی های بسیار مناسبی است و برخی از بخش آن برای اصناف خاصی در نظر گرفته شده اند که می توان به کفش دوزی، مسگری، ریسمان فروشی، زرگری، رنگرزی و غیره اشاره نمود. بازدید از این بخش ها هیجان و لذت خاصی داشته و گردشگران در میان خرید و بازدید از حجره های مختلف می توانند از این اصناف نیز دیدنی کنند و با آن ها آشنا شوند.

بازار سنتی کاشان که از معروف ترین مراکز خرید کیش به شمار می رود، از پر رفت و آمدترین و پررونق ترین بازارهای کشور می باشد و یادگاری از دوران صفویه در این شهر می باشد. بازار سنتی کاشان در خیابان افضل کاشانی قرار گرفته و تا محدوده دروازه دولت را از آن خود کرده است. متأسفانه در سال 1192 هجری قمری بازار سنتی کاشان در اثر زلزله بسیایر از بخش های آن مورد تخریب و ویرانی قرار گرفت و برخی از بخش های آن از بین رفتند. اما پس از چندی، در دوران قاجار، این بازار را مورد بازسازی و مرمت قرار دادند و سبک معماری دوران قاجار را می توان در بخش های این بازار مشاهده کرد. علاوه بر حجره های مختلف در این بازار سنتی، بخش های تماشایی متنوعی وجود دارند که می توان به بخش هایی همچون تیمچه امین الدوله، مسجد مدرسه، آب انبار، سرا، مسجد میدان میرعماد و غیره اشاره کرد که گردشگران می توانند در صورت مراجعه به بازار سنتی کاشان، از آن ها نیز دیدن کنند. بخش های دیگری در این بازار دیده می شوند که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کنند و شامل کاروانسراهایی همچون کاروانسرای ذغالی ها، کاروانسرای نو، کاروانسرای میرپنج می شوند. همچنین سیاری از مراسم های مذهبی نظیر مراسم های محرم در این بازار برگزار می شوند. اگر به شهر کاشان سفر کردید و قصد داشتید با مراجعه به یکی از مراکز خرید کاشان یادگاری ها و سوغاتی هایی را تهیه کنید، می توانید بازار سنتی کاشان را برای خرید و گردش انتخاب نمایید. جالب است بدانید این بازار سنتی در سال 1355 هجری شمسی در میان آثار ملی ایران به ثبت رسید.

آدرس بازار سنتی کاشان: استان اصفهان، شهر کاشان، میدان کمال الملک، خیابان بابا افضل

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.98233844822861%2C%2051.446216671164%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید کاشان

بازار بزرگ صفویه کاشان

هنگامی که صحبت از مراکز خرید کاشان به میان می آید، تنها بازارهای سنتی نیستند که در این شهر وجود دارند؛ بلکه بازارها و مراکز خرید مدرن نیز در شهر کاشان وجود داشته که علاوه بر اهالی کاشان، گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، می توانند برای خرید و گردش به سراغ آن ها بروند. یکی دیگر از بازارهای کاشان، بازار بزرگ صفویه می باشد که دارای دو طبقه بوده و در آن واحدهای تجاری متنوعی وجود دارند. در فروشگاه های این پاساژ انواع لباس های زنانه، مردانه و بچرگانه، لباس های مجلسی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، اکسسوری، زیورآلات و غیره وجود دارند که می توانید از آن ها تهیه کنید. بسیاری از اهالی کاشان اجناس و محصولات مورد نیز خود را از بازار بزرگ صفویه تهیه می کنند. علاوه بر واحدها و فروشگاه های تجاری در این مرکز خرید، کافی شاپ نیز وجود دارد که گردشگران می توانند برای استراحت و رفع خستگی به سراغ آن بروند و خود را به یک نوشیدنی دلچسب به همراه دسر مورد علاقه خود دعوت کنند. از امکانات رفاهی این پاساژ می توان به پارکینگ، آسانسور و جایگاه ویژه معلولان اشاره کرد که گردش را برای خریداران و گردشگران آسان نموده است. ساعت کاری بازار بزرگ صفویه کاشان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 13:30 بعد از ظهر و 17 بعد از ظهر تا 23 شب می باشد.

آدرس بازار بزرگ صفویه کاشان: استان اصفهان، کاشان، خیابان شهید رجایی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.98984417630053%2C%2051.448598116394514%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار بزرگ صفویه

کاشان مال

از میان مراکز خرید کاشان، کاشان مال مرکز خریدی جدید و پر طرفدار در این شهر می باشد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده و امکانات تفریحی و رفاهی متعدد و متنوعی در آن وجود دارند. فاز نخست این مرکز خرید تکمیل شده و بخش هایی نظیر هایپر مارکت، شهربازی و فودکورت در آن قرار گرفته اند. اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند، دارای قیمت های مناسبی می باشند و همین اصلی ترین دلیلی است که افراد زیادی برای خرید، از میان بهترین مراکز خرید کاشان، مرکز خرید کاشان مال را انتخاب می کنند. سازنده این مرکز خرید شرکت وندای کی آشیان می باشد و هایپرمارکتی که در این مجموعه وجود دارد با نام هایپر وندا شناخته می شوند. اهالی کاشان برای خریدهای اساسی و روزانه خود به سراغ هایپر وندا در کاشان مال می روند و هر آنچه را که نیاز داشته باشند می توانند از این هایپر مارکت تهیه نمایند.

از آنجایی که کاشان مال جاذبه ای تفریحی در مناطق دیدنی کاشان به شمار می رود، امکانات تفریحی و رفاهی جالب توجهی همچون شهربازی و فودکورت در آن وجود دارند که گردشگران می توانند پس از گردش و خرید در میان فروشگاه ها و واحدهای تجاری به فودکورت مجموعه مراجعه کنند از میان غرفه هایی همچون چاشنی، رومانزی، تنور، جیک چیک و غیره غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنند. شهربازی سرپوشیده کاشان مال نیز از بهترین بخش های این مجموعه برای گردشگرانی است که به همراه فرزند خود به کاشان مال مراجعه می کنند و می توانند لحظات شاد و مفرحی برای فرزند خود رقم بزنند. جالب است بدانید در این مجتمع تفریحی تجاری هتل 5 ستاره وجود داشته که بسیار مجهز و جزء هتل های لوکس کاشان بوده و گردشگران زیادی برای اقامت خود به سراغ آن می روند.

ساعت کاری کاشان مال

  • فروشگاه ها: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23 شب
  • هایپر مارکت: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23 شب
  • شهربازی: همه روزه از ساعت 18 عصر تا 23 شب
  • فودکورت: همه روزه از ساعت 12 تا 23 شب

آدرس کاشان مال: استان اصفهان، شهر کاشان، بلوار امام رضا

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.978495083767314%2C%2051.39573843196115%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید کاشان

مجتمع تجاری سبز

در شهر زیبا و سنتی کاشان انواع بازارها و مراکز خرید متنوع وجود دارند که هر کدام از آن ها برای خریدهای متفاوت مناسب بوده و گردشگران و اهالی این شهر برای خرید به سراغ آن ها می روند. یکی از مراکز خرید کاشان، مجتمع تجاری سبز می باشد که از بهترین پاساژهای کاشان برای خرید انواع لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، پارچه، لوازم خانگی و غیره به شمار می رود. طراحی و معماری این مجتمع تجاری بسیار زیبا و دلنشین بوده و از گردش در آن خسته نمی شوید و طراحی دکوراسیون واحدهای تجاری آن شما را دلزده نمی کنند. این پاساژ دارای 2 طبقه می باشد و در خیابان شهید رجایی شهر کاشان واقع شده است.

آدرس مجتمع تجاری سبز: استان اصفهان، کاشان، خیابان رجایی، اندیشه 38

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.93865168063698%2C%2051.390033445455195%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

جمعه بازار کاشان

معمولا اغلب شهرها و روستاهای ایران دارای بازارهای سنتی و محلی هستند که در روزهای معینی از هفته برگزار می شوند. یکی از بازارهای محلی شهر کاشان، جمعه بازار کاشان می باشد که در آن انواع مختلفی از ادویه ها، سبزیجات تازه و خشک، میوه های مختلف، زیورآلات دست ساز و غیره وجود دارند. حتی شاید جالب باشد بدانید انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه و لوازم خانه برای فروش به مشتریان عرضه می شوند. جمعه بازار کاشان نیز همانند بازارهای محلی دیگر شهرها دارای جاذبه های تماشایی متنوع بوده و با وارد شدن به این بازار حس و حال خوبی به شمار منتقل می شود.

آدرس جمعه بازار کاشان: استان اصفهان، کاشان، تقاطع بلوار دانش و دانشجو، پارک آیت الله مدنی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D34.00339948636768%2C%2051.41174557428867%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید کاشان

مرکز خرید شفق کاشان

مرکز خرید دیگری در شهر زیبای کاشان وجود دارد که جزء مراکز خرید کاشان محسوب شده و با نام مرکز خرید شفق شناخته می شود. در این مرکز خرید واحدهای تجاری مختلفی وجود دارند که در آن ها انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و غیره به فروش می رسند. علاوه بر اهالی شهر کاشان، گردشگرانی که به این شهر سفر کرده اند، برای خرید و تهیه سوغاتی به آن مراجعه می کنند. پاساژ شفق جزء پاساژهای کوچک این شهر محسوب می شود و در خیابان شهید رجایی واقع شده است.

آدرس مرکز خرید شفق کاشان: استان اصفهان، شهر کاشان، خیابان شهید رجایی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.984042873183526%2C%2051.4071978742894%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری سپید

در میان مراکز خرید کاشان، مرکز خریدی به نام مجتمع تجاری سفید وجود دارد که از بهترین مراکز خرید این شهر محسوب می شود. این مجتمع تجاری دارای دو طبقه بوده و در آن انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره برای فروش به مشتریان عرضه می شوند. معمولا اهالی این شهر برای خریدهای خود به مجتمع تجاری سپید مراجعه می کنند. اگر شما نیز به کاشان سفر کرده اید و در میان دیدنی های کاشان به دنبال مراکز خرید مناسبی هستید، می توانید مرکز خرید سپید را از میان پاساژهای کاشان انتخاب نمایید و به آن سری بزنید.

ساعت کاری مجتمع تجاری سپید: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب

آدرس مجتمع تجاری سپید: استان اصفهان، کاشان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D33.93866948268867%2C%2051.39004417429101%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

اجاره ویلا در کاشان

کاشان یکی از بهترین شهرهای گردشگری در ایران می باشد که با توجه به جاذبه های دیدنی و گردشگری متنوعی که در خود جای داده، جزء مقاصد گردشگری بسیاری از گردشگران محسوب می شود. بسیاری از گردشگرانی که به شهر زیبای کاشان سفر می کنند، معمولا یک تا چند شبی را در این شهر به اقامت می پردازند تا بتوانند از تمام جاذبه های گردشگری کاشان دیدن کنند. لذا برای اقامت خود در این شهر به دنبال اقامتگاه مناسبی می باشند. از جمله اقامتگاه های مناسبی که در این شهر وجود دارند و از امکانات مناسبی برخوردارند، ویلاها می باشند. شما می توانید برای اقامت خود در این شهر به سراغ رزرو روزانه ویلا در کاشان بروید و از امکانات مناسبی که در آن ها وجود دارند بهره مند شوید و اقامت خوشی را در این شهر تجربه کنید.

سوالات متداول

بهترین مراکز خرید کاشان کدام اند؟

از بهترین مراکز خرید کاشان می توان به بازار سنتی کاشان، مرکز خرید شفق کاشان، جمعه بازار کاشان و غیره اشاره نمود.

بهترین مراکز خرید کاشان برای لباس کدام اند؟

بازار بزرگ صفویه، مجتمع تجاری سبز و غیره.

بازار سنتی کاشان کجاست؟

استان اصفهان، شهر کاشان، میدان کمال الملک، خیابان بابا افضل

کدام یک از مراکز خرید کاشان برای خرید سوغاتی مناسب است؟

بازار سنتی کاشان از بهترین مراکز خرید کاشان برای خرید سوغاتی می باشد.


[html_block id=”70269″]