بازار مرجان کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

بازار مرجان کیش از معروف ترین مراکز خرید این جزیره محسوب می شود که اغلب گردشگران آن را برای خرید و گردش انتخاب می کنند. جزیره کیش از اصلی ترین جزایر جنوبی در میان آب های خلیج فارس است که به عنوان قطب گردشگری جنوب ایران شناخته می شود و سالانه میلیون گردشگر داخلی و خارجی انتخاب کرده و به آن سفر می کنند. این جزیره کوچک اما پر جاذبه، انواع بازارها و مراکز خرید مختلف را در خود جای داده که از اصلی ترین جاذبه های گردشگری کیش به شمار می روند. مرکز خرید مرجان جزء قدیمی ترین و مهمترین بازارهای کیش می باشد که اگر گردشگران قصد بازارگردی داشته باشند، بازار مرجان در لیست بازارگردی آن ها قرار می گیرد. بیشترین اقتصاد جزیره کیش از طریق گردشگری می باشد و انواع مراکز خرید در این جزیره وجود دارند و همه روزه بر تعداد آن ها افزوده می شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم به آشنایی بیشتری با بازار مرجان کیش بپردازیم؛ لذا پیشنهاد می شود تا انتهای مطلب همراه لوکس ویلا باشید.

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش کجاست و مسیر دسترسی به آن

بازار مرجان در قسمت شرقی جزیره کیش قرار داشته و جزء بهترین مراکز خرید این جزیره گردشگری محسوب می شود و گردشگران زیادی برای خرید و گردش این بازار را انتخاب می کنند و به سراغ آن می روند. پارک ساحلی مرجان در مقابل این بازار قرار گرفته و در صورت مراجعه به پاساژ مرجان، می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و در آن به گردش و استراحت بپردازید. از بهترین مسیرهای دسترسی به بازار مرجان کیش استفاده از تاکسی ها می باشند که به راحتی شما را به این مرکز خرید می رسانند.

آدرس بازار مرجان کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، جاده جهان

شماره تماس بازار مرجان کیش: 0784036-0916

آشنایی با مرکز خرید مرجان کیش

جزیره زیبای کیش از گردشگری ترین نقاط ایران به شمار می رود که در تمام طول سال میلیون گردشگر آن را برای گردش و تفریح انتخاب می کنند. این جزیره انواع جاذبه های گردشگری، تفریحی و دیدنی مختلفی را در خود جای داده که مراکز خرید بخش کوچکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی این جزیره را از آن خود نموده است. با توجه به آن که تعداد مراکز خرید در این جزیره بسیار بالا بوده و از بهترین گزینه های گردشگری در جزیره کیش محسوب می شوند، برخی از آن ها علاوه بر واحدها و فروشگاه های تجاری، انواع امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی را در خود جای داده اند و سبب جذب گردشگران بیشتری می شوند. مرکز خرید مرجان از آن دسته مراکز خریدی است علاوه بر واحدهای تجاری، انواع امکانات رفاهی و دفاتر اداری در آن وجود دارند. در نزدیکی این مرکز خرید، یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش که ساحل مرجان کیش می باشد قرار گرفته و می توانید برای گردش و تفریح به آن مراجعه نمایید.

بازار مرجان کیش

معماری مجتمع تجاری مرجان کیش

بازار مرجان کیش از قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید کیش می باشد که در سال 1370 به مرحله بهره برداری رسید و از معماری و طراحی فوق العاده ای بهره می برد که تا به امروز زیبایی خود را حفظ کرده است. این مرکز خرید دارای مساحت حدود 22 هزار متر مربع بوده و به صورت یک طبقه ای ساخته شده است. در این یک طبقه، دو سالن وجود دارند که اگر از بالا به آن نگاهی بیاندازیم، آن را به شکل حرف Y خواهیم دید. نورپردازی زیبا و چشمنوازی که در این مرکز خرید به کار رفته، تأثیر به سزایی در زیباتر شدن فضای داخلی داشته و گردشگرانی که وارد این بازار می شوند را به خود مجذوب می کنند. واحدهای تجاری بازار مرجان دارای ویترین های بزرگ هستند و امکان دید وسیعی را برای بازدیدکنندگان به وجود آورده اند. بازار مرجان جزیره کیش 200 واحد تجاری به همراه 80 دفتر اداری، 120 سوئیت و انبار را در خود جای داده است.

همچنین شعب بانک های سپه، صادرات و ملی در این مرکز خرید وجود دارند که سبب رفاه حال گردشگران شده اند. آکواریوم و آب نمایی در این مرکز خرید قرار دارند که بر زیبایی فضای داخلی آن افزوده اند. حجم این آکواریوم به حدود 5.400 متر مکعب می رسد و حدود 800 گونه مختلف ماهی و آبزی در آن زندگی می کنند که توجه بسیاری از گردشگران و خریداران را به خود جلب می کنند. در فضای داخلی این مجموعه درختچه ها و بوته های گل قرار دارند که در طراوت و زیبایی فضای داخلی نقش به سزایی دارند و گردش و خرید را برای گردشگران لذت بخش تر کرده اند. در فضای بیرونی این مجتمع تجاری نیز 39 آب نمای زیبا با ارتفاع 50 متر قرار دارند و نورپردازی های بی نظیری بر روی آن ها قرار داده شده اند که چشم انداز و منظره ای بسیار زیبا و فوق العاده ای را برای این مرکز خرید پدید آورده اند و چشم گردشگران را به خود خیره می کنند. مرکز خرید پردیس کیش هم از پر طرفدارترین مراکز خرید کیش است که دارای دو ساختمان مجزا بوده و در نزدیکی یک دیگر قرار دارند و گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند.

واحدهای تجاری بازار مرجان

پاساژ گردی از جمله تفریحات جدایی ناپذیر در میان تفریحات جزیره کیش محسوب می شود. مرکز خرید مرجان کیش حدود 200 واحد تجاری در آن جای گرفته اند. در مغازه ها و فروشگاه های این مرکز خرید انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، لباس های مجلسی، لباس های ورزشی، انواع کیف و کفش، عینک، اکسسوری، زیورآلات و جواهرات، تزئینات و دکوراسیون منزل، کالای خواب، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، شکلات و خوراکی و غیره به فروش می رسند.

تمام اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید برای فروش عرضه می شوند، از بهترین برندهای داخلی و خارجی هستند که شامل برندهایی همچون زارا، مانگو، آدیداس، نایک، پوما، ریباک و غیره می شوند. محصولات و اجناسی که در واحدهای تجاری این مرکز خرید به فروش می رسند، دارای قیمت های نسبتا مناسبی می باشند و اگر قصد خرید داشته باشید، دست خالی از آن خارج نمی شوید. همچنین تنوع اجناس و محصولات در فروشگاه های بازار مرجان کیش بالا بوده و مهمترین دلیل برای جلب رضایت خریداران و گردشگران می باشد.

از آنجایی که جزیره کیش جزء مناطق آزاد جنوب ایران به شمار می رود، بسیاری از واحدها و فروشگاه های این مرکز خرید اجناس و محصولات خود را از کشور دبی و به صورت مستیم وارد می کنند و با قیمت های مناسبی به خریداران عرضه می کنند. پر طرفدارترین مغازه هایی که در مراکز خرید کیش وجود دارند، شکلات و قهوه فروشی ها هستند که اغلب گردشگران از شکلات، کاکائو، مواد خوراکی و غذایی خوشمزه آن ها به عنوان سوغاتی تهیه می کنند.

بازار مرجان کیش

امکانات تفریحی و رفاهی در بازار مرجان

بازار مرجان کیش از آن دسته مراکز خریدی است که علاوه بر فروشگاه های تجاری مختلف، انواع امکانات تفریحی و رفاهی در آن وجود دارند که سبب محبوبیت بیشتر آن شده اند. همانطور که گرفته شد، سوئیت های مختلفی در این بازار وجود دارند که گردشگران می توانند برای اقامت خود به سراغ آن ها بروند. گردشگرانی که در این سوئیت ها اقامت دارند، دسترسی بسیار آسانی به این مرکز خرید داشته و به راحتی می توانند در طول اقامت خود به خرید و گردش در این بازار بروند. رستوران ها و کافه های متنوعی در بازار مرجان وجود دارند که گردشگران می توانند در میان خرید و گردش برای صرف وعده غذایی، میان وعده یا نوشیدنی دلپذیری به سراغ آن ها بروند و رفع خستگی کنند. پارک ساحلی مرجان کیش که جزء مناطق دیدنی کیش به شمار می رود نیز در مقابل این مرکز خرید قرار دارد و از بهترین امکانات تفریحی و رفاهی این مجموعه به شمار می رود. گردشگرانی که برای خرید و گردش به بازار مرجان کیش مراجعه می کنند، سری هم به این پارک ساحلی می زنند و در آن گشت و گذاری دارند.

ساعت کاری بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش از آن دسته مراکز خریدی است که به صورت دو شیفت صبح و عصر فعالیت دارد. بدین صورت که شیفت صبح آن همه روزه از ساعت 10 صبح تا 13 بعد از ظهر و شیفت عصر آن از 16 بعد از ظهر تا 22 شب می باشد و گردشگران می توانند در این دو شیفت به سراغ مرکز خرید مرجان بروند.

اقامت در کیش

جزیره کیش جزیره ای پر از جاذبه های گردشگری و دیدنی در جنوب ایران می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر به آن سفر می کنند. جزیره کیش از انواع امکانات تفریحی و رفاهی متعدد و متنوعی بهره می برد و انواع اقامتگاه های مختلف را در خود جای داده است. از همین رو گردشگران می توانند با هر بودجه و سلیقه ای که به این جزیره سفر می کنند، اقامتگاه مناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنند و در آن به اقامت بپردازند. اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که به محل اقامتی خود اهمیت فراوانی می دهید و می خواهید در اقامتگاهی اقامت داشته باشید که دارای امکانات رفاهی مناسبی باشد، می توانید به سراغ ویلاها بروید.

اگر قصد اجاره ویلا در کیش را داشته باشید، انواع مختلفی از ویلاها در جزیره کیش وجود دارند که شامل ویلاهای معمولی، ویلاهای لاکچری، ویلاهای استخردار و غیره می شوند. یکی از بهترین مناطق اقامتی برای اجاره ویلا در کیش، شهرک صدف می باشد. لذا اگر قصد اجاره ویلا در شهرک صدف کیش را داشته باشید، می توانید از اقامت خود در این جزیره لذت ببرید.

بازار مرجان کیش

سوالات متداول

بازار مرجان کیش کجاست؟

استان هرمزگان، جزیره کیش، جاده جهان

ساعت کاری بازار مرجان کیش چگونه است؟

9:30 تا 14 بعد از ظهر و 17 تا 23 شب

چه امکانات رفاهی در بازار مرجان کیش وجود دارند؟

کافه و رستوران

بازار مرجان کیش چند طبقه دارد؟

1 طبقه


[html_block id=”70241″]

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، جزیره کیش، جاده جهان

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 13 ، 16 الی 22

یک‌شنبه

10 الی 13 ، 16 الی 22

دو‌شنبه

10 الی 13 ، 16 الی 22

سه‌شنبه

10 الی 13 ، 16 الی 22

چهار‌شنبه

10 الی 13 ، 16 الی 22

پنج‌شنبه

10 الی 13 ، 16 الی 22

جمعه

10 الی 13 ، 16 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه