بازار صفویه کاشان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

کاشان یکی از شهر های مهم ایران است که به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف و هم چنین مناطق دیدنی خود توانسته به یکی از بهترین مناطق برای گردشگری تبدیل شود. در این شهر مراکز خرید متعددی وجود دارد تا گردشگران بتوانند آن چه را که نیاز دارند از این پاساژ ها تهیه کنند. یکی از این مجتمع های تجاری بازار صفویه کاشان می باشد که در این مقاله اطلاعات کافی درباره آن را ارائه خواهیم داد پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بازار بزرگ صفویه کجاست و مسیر دسترسی به آن

برای رسیدن به بازار بزرگ صفویه باید خود را به خیابان شهید رجایی برسانید که برای این منظور می توانید ابتدا به خیابان شریعتی رفته و از آن جا به رجایی وارد شوید. از جایی که شریعتی به رجایی می رسد تا مقصد تنها 130 متر مسافت باقی خواهد ماند. بازار صفویه کاشان در سمت چپ شما و بعد از گالری ستارگان قرار گرفته است. قبل از مقصد نیز یک پاساژ به نام پاساژ سبز قرار دارد که شما باید به طرف چپ بروید. یک لوکیشن از این بازار کاشان برایتان قرار داده شده تا از طریق آن بتوانید یک مسیر کم ترافیک را بیابید.

آدرس بازار بزرگ صفویه: استان اصفهان، کاشان، خیابان رجایی

بازار صفویه کاشان

معرفی بازار صفویه کاشان

یکی از بهترین مراکز خرید کاشان که می توانید برای تهیه هر چه نیاز دارید به آن مراجعه کنید، بازار بزرگ صفویه می باشد. این بازار از همان زمان تاسیس تا به امروز توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب نمیاد بر اساس آن چه مردم این شهر عنوان داشته اند، بازار بزرگ صفویه یکی از بهترین بازار های کاشان می باشد که کالاهای متنوعی را می توان در آن یافت. این بازار دو طبقه بوده و انواع کالا ها همانند پوشاک، کیف و کفش، ملزومات عروسی، اکسسوری، جواهرات، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، کالای دیجیتال و… در آن یافت می شود.

یکی از مهم ترین امکانات این بازار در کاشان وجود پارکینگ اختصاصی می باشد که در این محل به دلیل عدم وجود جای پارک برای مراجعه کنندگان بسیار مفید واقع خواهد شد. بازار صفویه کاشان هر روز باز بوده و شما می توانید در سفرتان به این شهر هر روزی که تمایل داشتید به آن مراجعه نمایید. در این مجموعه هم چنین کافه رستورانی مجلل قرار داد هشده تا مراجعین بتوانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

بهترین زمان سفر به کاشان و خرید از بازار صفویه

بسیاری از افرادی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند برای خرید گلاب و یا شرکت در مراسم گلاب گیری کاشان می باشد. به همین دلیل در اردیبهشت برای این منظور اقدام می کنند تا در این مراسم که از 15 تا 25 ماه برگزار می شود شرکت نمایند. به طور کلی بهترین زمان سفر به کاشان نیز در همین اردیبهشت ماه است چرا که شرایط آب و هوایی حاکم بر این منطقه نیز در بهترین حالت خود قرار دارد.

ولی تنها مشکل این است که در این ایام تعداد مسافران به سمت کاشان زیاد بوده و ازدحام ممکن است برایتان آزار دهنده باشد. در غیر این صورت نیز می توانید در اوایل بهار یا اوایل پاییز برای این منظور اقدام کنید. درباره آب و هوای کاشان نیز باید بدانید که این شهر کویری بوده و به همین علت تابستان های این ناحیه بسیار گرم است.

شما نیز بهتر است تابستان را برای سفر به کاشان انتخاب نکنید چرا که گرمای بیش از حد هوا آزارتان خواهد داد. از دیگر مواقعی که می توانید برای سفر به این شهر اقدام کنید، پاییز می باشد چون در این فصل هم هوا در بهترین حالت خود قرار دارد و هم طبیعت زیبا ترین چهره اش را به شما نمایش خواهد داد.

بازار صفویه کاشان

رزرو ویلا استخردار در کاشان

یکی از مهم ترین مواردی که برای سفر به یک نقطه گردشگری نباید فراموش کنید، رزرو اقامتگاه قبل از رسیدن به مقصد می باشد. به خصوص در زمان گلاب گیری کاشان که جمعیت زیادی به این سمت روانه می شود باید قبل از مراجعه به شهر برای مکان اقامتی خود فکری کنید تا در زمان ورود دچار سرگردانی نشوید. سایت لوکس ویلا در این زمینه می تواند به بهترین شکل به شما کمک کند. بدین منظور کافیست ابتدا وارد سایت لوکس ویلا شده و از پنل اجاره ویلا و سوئیت از استان اصفهان وارد صفحه ویلاهای کاشان شوید.

در صفحه جدید باز شده می توانید هر اقامتگاهی را که تمایل داشتید انتخاب نمایید. برای رزرو نیز با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا مشاورین لوکس ویلا شما را یاری دهند. اجاره ویلا استخردار در کاشان یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان برای اقامت می باشد. قبل از رزرو اقامتگاه، هزینه ها و امکانات را در کنار توضیحات مربوط به ویلا مطالعه کنید تا دچار مشکل نشوید. در روز های شلوغ سال باید یکی الی دو هفته زودتر از موعد برای رزرو تماس بگیرید.

سوالات متداول

بازار صفویه کجاست؟

این بازار در خیابان رجایی کاشان واقع شده است.

بهترین زمان سفر به کاشان چه موقع از سال است؟

بهترین زمان سفر اردیبهشت ماه و هم زمان با مراسم گلاب گیری کاشان می باشد.

بازار صفویه به چه علت معروف است؟

ای بازار به دلیل ارائه انواع کالاها و هم چنین موقعیت جغرافیایی خود به شهرت رسیده است.

در کاشان کجا اقامت داشته باشیم؟

برای اقامت در کاشان می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید.

[html_block id=”71079″]

راهنما سایت

آدرس

استان اصفهان، کاشان، خیابان رجایی

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23

یک‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23

دو‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23

سه‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23

چهار‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23

پنج‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23

جمعه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه