آبشار لارمحله فشم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

در این مقاله می خواهیم با یکی از مناطق گردشگری اطراف استان تهران که آبشار لارمحله فشم نام دارد بیشتر آشنا شویم. این آبشار در فاصله 13 کیلومتری شرق فشم واقع بوده و از ایام قدیم یکی از ییلاقات خوش آب و هوای گردشگری تهران محسوب می شد.

معرفی آبشار لارمحله فشم

آبشار لارمحله در فشم یکی از زیباترین و بهترین جاذبه های گردشگری در شرق فشم بوده که می توان برای گردش و تفریح یک روزه آن را انتخاب کرد. این آبشار در 13 کیلومتری شرق فشم و نزدیک دو راهی گرمابدر به آبنیک قرار دارد. با سفر به این منطقه متوجه آب و هوای پاکیزه و به دور از آلودگی آن خواهید شد. آبشار لارمحله از ارتفاعات کوه کاسونک سرچشمه گرفته و طبیعت و چشم اندازی فوق العاده را برای این منطقه به وجود آورده است. کوه کاسونک دارای قله بسیار زیبایی بوده که در مقابل دشتی زیبا به نام دشت لار قرار دارد.

آبشار لارمحله فشم

بهترین زمان بازدید از آبشار لارمحله

اگر می خواهید از این آبشار زیبا دیدن کنید بهتر است فصل بهار و تابستان را برای بازدید از آن انتخاب کنید. به خصوص در فصل بهار اطراف آبشار پر از سرسبزی و طراوت بوده که شما می توانید در این فصل از آن بهره مند شوید. همچنین اگر اهل ورزش های زمستانی هستید می توانید در فصل زمستان که بارش برف در آن منطقه بیشتر از تهران است به فشم رفته و از تفریحاتی نظیر اسکی استفاده کنید.

اگر می خواهید برای گردش یک روزه و حتی چند روزه به یکی از مناطق گردشگری و خوش آب و هوای اطراف تهران داشته باشید، بازدید از آبشار لارمحله و مناطق اطراف آن می توانید بهترین گزینه باشد. زیرا امکان دسترسی به آن بسیار راحت بوده و همچنین می توانید برای شب ماندن در آن منطقه از اقامتگاه های در نظر گرفته شده استفاده کنید.

امکانات تفریحی آبشار لارمحله فشم

اگر در نیمه اول سال که زیبایی این آبشار به اوج خود می رسد به این منطقه سفر کنید، می توانید با پیاده روی در اطراف آبشار نهایت لذت را ببرید. همچنین اگر در نیمه دوم سال و فصول پاییز و زمستان از این منطقه بازدید کردید می توانید از ورزش های زمستانی همچون پیست اسکی که در نزدیکی های فشم قرار دارد استفاده کنید. اگر هم اهل عکاسی در طبیعت هستید می توانید در این منطقه عکس های بسیار زیبا و کارت پستالی را ثبت کنید.

آبشار لارمحله فشم

امکانات رفاهی در آبشار لارمحله

خوشبختانه در این منطقه دسترسی به امکانات رفاهی بسیار ساده بوده و می توانید انواع خدمات رفاهی را در آنجا پیدا کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، امکان دسترسی به این منطقه بسیار راحت می باشد.

امکان اقامت در آبشار لار محله فشم

در نزدیکی های آبشار لار محله اقامتگاه هایی نظیر مهمان پذیرها وجود دارند که شما اگر قصد شب ماندن در این منطقه خوش آب و هوا را دارید، می توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین اهالی روستا، خانه های محلی خود را برای اقامت مسافرین در اختیار آن ها قرار می دهند و شما می توانید با اجاره کردن آن ها شب را در آنجا اقامت داشته باشید.

آبشار لار محله کجاست و مسیر دسترسی به آن

همانطور که می دانید، شهر فشم بالاتر از شهر لواسان بوده و در حد فاصل اوشان و میگون در منطقه ای کوهپایه ای قرار دارد. اگر از تهران قصد رفتن به آبشار لار محله فشم که از دیدنی های فشم می باشد را دارید، ابتدا باید خود را به اتوبان شهید بابایی در شرق تهران برسانید. از آنجا وارد خروجی اتوبان لشگرک بشوید. ابتدا مسیر سربالایی بوده و با ادامه مسیری که شما را به لواسان می رساند مسیری پر از پیچ و خم پیش رو دارید.

پیش از آن که به شهر لواسان برسید، میدانی را می بینید که تابلوهای راهنما در آن قرار دارد. طبق تابلوهای راهنما مسیر خود را انتخاب کرده و به سمت فشم راهی می شوید. برای رسیدن به آبشار لار محله می بایست مسیر روستای گرمابدر و آبنیک را پیش بگیرید. این آبشار در دو راهی این دو روستای قرار دارد.

آدرس آبشار لارمحله فشم: استان تهران، شهر فشم، 13 کیلومتری شرق فشم

اجاره ویلا فشم

منطقه فشم در بخش شمال شرقی استان تهران قرار داشته و به علت داشتن آب و هوای مطلوب و جاذبه های گردشگری که در خود جای داده است از محبوبیت زیادی در بین گردگشران برخوردار می باشد. به دلیل توریستی بودن این منطقه ویلاهایی با امکانات مجهز در آن ساخته شده است و بسیاری از گردشگران برای تعطیلات می توانند سفر و اقامت خوبی را برای خود رقم بزنند. یکی از پر طرفدارترین گزینه ها برای اجاره ویلا فشم، اجاره ویلا استخردار در فشم می باشد که با توجه به امکانات، دارای قیمت های مختلف برای بودجه و سلیقه های متنوع می باشند.

راهنما سایت

آدرس

استان تهران، شهر فشم، 13 کیلومتری شرق فشم

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه