لوکس ترین ویلاهای فشم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

از زیباترین و بهترین مناطقی که در اطراف پایتخت قرار گرفته و از نظر آب و هوایی بسیار معروف می باشد فشم نام دارد و در شمال شرقی تهران واقع شده است. اهالی تهران به دلیل نزدیکی فشم زیبا به محل زندگیشان، معمولا آخر هفته ها یا تعطیلات راهی این شهر کوچک می شوند. در این مقاله به سراغ معرفی فشم رفتیم تا بتوانید بیشتر با آن آشنا شوید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در فشم

یکی از بهترین مناطقی که می توانید در آن برای رزرو اقامتگاه مورد نظرتان اقدام نمایید فشم بوده که به دلیل نزدیکی با تهران مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است. فشم یکی از بهترین جاهایی است که می توانید لحظات خوبی را در آن بگذرانید چرا که به عنوان یک جای دیدنی در اطراف تهران توانسته عده زیادی از پایتخت نشینان را در طول سال به خود جذب نماید. ویلاهای این ناحیه دارای تنوع خوبی هستند و به دلیل این که در جایی خوش آب و هوا ساخته شده اند معمولا نظر افراد زیادی را به سمت خود معطوف داشته اند.

افراد یا برای ساخت ویلا و یا برای اجاره راهی فشم می شوند. شما نیز می توانید برای اجاره ویلا در فشم اقدام کنید تا از این طریق لحظات خوبی را در کنار خانواده و عزیزانتان داشته باشید. هزینه اجاره ویلا اواسط هفته از 1500000 تومان و آخر هفته ها از 2500000 تومان آغاز می شود. اگر تمایل داشتید برای اجاره ویلا در میگون نیز اقدام کنید می توانید با مراجعه به سایت لوکس ویلا برای این مورد نیز اقدام نمایید.

رزرو ویلا در فشم

ویلاهای استخردار فشم

یکی از مهم ترین ویلاهایی که افراد زیادی به دنبال آن ها هستند، ویلاهای استخردار می باشد. این ویلاها معمولا هم در ماه های گرم سال و هم در نیمه دوم سال که هوا خنک می شود کاربرد دارند. درواقع ویلاهای استخردار معمولا سه مدل هستند که یکی از مهم ترین آن ها ویلاهای با استخر روباز می باشند که در تابستان کاربرد زیادی دارد و بسیار مورد استفاده می باشد.

این استخر ها در ماه هایی که هوا سرد می شود کارایی خود را از دست می دهند و به همین دلیل قیمت آن ها نیز در نیمه دوم سال پایین می آید البته اگر این استخر ها دارای آب گرم باشند در زمستان نیز کاربرد دارند. نوع دوم ویلاهایی هستند که دارای استخر سرپوشیده می باشند و در زمستان مورد استفاده افرد قرار می گیرند. این ویلاها هم چنین در تابستان نیز کاربرد دارند و بهتر است از آن ها نیز استفاده نمایید. هزینه اجاره ویلا استخردار در فشم اواسط هفته از 2500000 تومان و آخر هفته ها از 4000000 تومان شروع می شود.

نوع دیگر ویلاها که هزینه بیشتری به نسبت این دو مدل دارند، ویلاهای دارای هر دو استخر می باشند. این ویلاها هم استخر روباز دارند و هم استخر سر پوشیده و به همین دلیل هزینه آن ها به نسبت دیگر ویلاها کمی بالاتر می باشد. اگر تمایل داشتید می توانید به سایت لوکس ویلا بروید و آن چه نیاز دارید را انتخاب کرده و سپس با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید. یک نکته را در اجاره ویلا در فشم از نوع استخردار نباید فراموش کنید که ویلاهایی که هر دو استخر را دارند اگر می خواهید برای رزرو آن ها اقدام کنید باید قبل از اقدام از فعال بودن هر دو استخر اطمینان حاصل فرمایید.

ویلاهای اقتصادی فشم

اگر می خواهید با هزینه ای کمتر در فشم یکی دو روزی را بگذرانید بهتر است از خانه ها و آپارتمان هایی که در این منطقه اجاره داده می شوند استفاده کنید. درواقع اجاره روزانه خانه در فشم به عنوان یکی از گزینه های خوب برای شماست اگر فکر کمتر هزینه کردن دارید. هزینه آپارتمان های فشم اواسط هفته از 900000 تومان و آخر هفته ها از 1500000 تومان به بالا می باشد. لازم به ذکر است که آپارتمان های این منطقه تعداد بالاتری به نسبت ویلاها دارند و بسیار راحت تر می توانید برای اجاره و رزرو آن ها اقدام نمایید. اگر تمایل به اجاره روزانه آپارتمان در فشم داشتید بهتر است ابتدا به سایت لوکس ویلا بروید و بعد از انتخاب گزینه مورد نظرتان برای رزرو آن با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید.

این ویلاها همان طور که هزینه آن ها را دیدید معمولا اقتصادی بوده و یک گزینه خوب برای اجاره ویلا ارزان در فشم به شمار می آیند. لازم به ذکر است که آپارتمان های این منطقه ویوی زیبایی رو به طبیعت جذاب منطقه فشم دارند که بعضی از آن ها به دلیل داشتن تراس می توانند لحظات زیبایی را برایتان بسازند پس اگر تمایل دارید آپارتمان در این منطقه اجاره نمایید بهتر است به داشتن تراس در آن نیز توجه کنید.

آپارتمان های فشم

نحوه رزرو اقامتگاه در فشم

برای اجاره ویلاهای لوکس و استخردار و هم چنین آپارتمان ها و سوئیت های این ناحیه می توانید به صفحه اصلی سایت رفته و از بین گزینه های مختلفی که پیشرویتان قرار داده شده یکی را انتخاب کنید. فراموش نکنید هزینه ویلاها را نیز با دقت ببینید چرا که هزینه اجاره ویلا لوکس در فشم وسط هفته از 3000000 تومان و آخر هفته ها از 5000000 تومان شروع می شوند و به نسبت هزینه ویلاها دیگر و هم چنین آپارتمان ها کمی بالاتر می باشند که این مورد با توجه به امکانات، متراژ، ویوی ویلا، مکان ساخت ویلا و… هزینه بیشتری دارد و این موارد را نباید فرامشو کنید. پس اگر به دنبال امکانات خاصی در ویلای مورد نظرتان هستید بهتر است بخش توضیحات ویلا را با دقت مطالعه نمایید. بعد از انتخاب ویلای مورد نظرتان می توانید با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرید و اگر سوال دیگری دارید پرسیده و سپس ویلایتان را رزرو نمایید. بهتر است در اوقات ششلوغ سال دو الی سه هفته زودتر برای رزرو تماس بگیرید تا با مشکل مواجه نشوید.