مناطق دیدنی رویان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

19 اسفند

آبشار کپ رویان

استان مازندران به عنوان یکی از استان های دیدنی شمال کشور توانسته عده زیادی از گردشگران را در تمامی طول سال به خود جذب نماید. شهر ها و روستا های موجود در این استان به قدری زیبا هستند […]

7 آذر

رستوران های رویان

شهر رویان در استان مازندران امروزه به یکی از مناطق لوکس و توریستی شمال کشور تبدیل شده و منطقه ای است که صدها ویلای لوکسش در کنار تنوعی از اقامتگاه ها باعث شده گردشگران بسیاری اوقات فراغت خود […]

27 مهر

جنگل گلندرود رویان

جنگل گلندرود رویان در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا در استان مازندران قرار گرفته است. این جنگل با درختان انبوه و سرسبزی که در دل خود جای داده است، در تمام طول سال میزبان گردشگران زیادی […]

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

رویان شهری در مرکز نوار ساحلی مازندران است که مابین شهرهای توریستی نور و چالوس قرار داشته و از جمله شهرهای پرطرفدار در استان مازندران به حساب می آید. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با مناطق دیدنی رویان بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه رویان

رویان از جمله شهرهای مرکزی استان مازندران است که به لطف ساخت و ساز ویلاهای لوکس و خاص، در میان گردشگران از توجه بالایی برخوردار است هرچند جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی رویان هم تاثیر قابل توجهی در محبوبیت شهر دارند. رویان از سمت شرق به شهرهای نور و محمودآباد، از سمت غرب به شهر توریستی نوشهر و از سمت جنوب به شهر سرسبز و خوش آب و هوای کلاردشت راه دارد.

شهر رویان جمعیتی کمتر از ده هزار نفر دارد و مردم شهر بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و با اینکه اکثر مردم رویان به مشاغلی همچون کشاورزی و دامداری مشغولند، بخش قابل توجهی از درآمد مردم رویان از طریق صنعت گردشگری تامین می شود. در گذشته، نام رویان علمده بوده و در گذشته، این منطقه از توابع شهرستان کجور به حساب می آمد لذا گویش مردم رویان، طبری کجوری و طبری کلارستاقی می باشد. اما مهم ترین دلیل جذابیت این شهر، جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی رویان است که می خواهیم در ادامه آن ها را معرفی کنیم.

جنگل گلندرود

اگر در سفر به رویان به دنبال منطقه ای بی نظیر برای طبیعت گردی هستید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به جنگل گلندرود، یکی از جذاب ترین مناطق دیدنی رویان بیاندازید. این جنگل در نزدیکی آبشار معروف آب پری قرار دارد و همچنین جالب است بدانید از گذشته های دور تا به امروز، جنگل گلندرود به لطف معادن زغالسنگی که دارد معروف می باشد و امروزه هم به لطف طبیعت بی نظیرش، همواره گردشگران بسیاری را در جنگل مشاهده می کنیم که در حال لذت بردن از هوا و طبیعت زیبا هستند.

لازم به ذکر است جنگل گلندرود منطقه ای مملو از درختان افرا بوده و همچنین امکانات و خدمات رفاهی مختلفی هم برای گردشگران در نظر گرفته شده تا بهترین خاطرات طبیعت گردی در رویان را برای خود بسازند. برای دسترسی به جنگل گلندرود کافیست ابتدا به جنوب شهر رویان مراجعه کنید تا وارد جاده رویان – بلده شده و پس از 18 کیلومتر به منطقه گلندرود خواهید رسید.

جنگل گلندرود

آبشار کپ

یکی از آبشارهای جذاب در میان مناطق دیدنی رویان، آبشار کپ است که در روستایی با همین نام قرار دارد. اگر در سفر به رویان قصد بازدید از آبشار کپ را دارید، می بایست به جنوب رویان مراجعه کرده و وارد جاده رویان – بلده شوید. سپس در این  جاده کافیست یک ساعت رانندگی کرده و نزدیک به 45 کیلومتر مسیر را طی کنید تا با گذر از گلندرود، وازک و سنگ نو، به روستای کپ برسید.

آبشار کپ رویان در واقع آبشاری خزه ای است که در میان جنگل های مازندران پنهان شده و همچنین خوب است بدانید این آبشار در ارتفاع 1725 متری از سطح دریا واقع شده لذا گردشگران با محیطی سرسبز به همراه آب و هوای دلنشین روبرو خواهند شد که می توانند ساعت ها در منطقه اتراق کرده و از هوای دلنشین جنگل لذت ببرند. همچنین شاید برایتان جالب باشد بدانید روستای کپ در روزهای بارانی سال، غرق در مه خواهد شد که منظره ای بی نظیر را به وجود می آورد و این موضوع از جمله دلایل انتخاب آبشار کپ به عنوان یکی از بهترین مناطق دیدنی رویان مباشد.

اگر میخواهید درباره روستای کپ بیشتر بدانید، این روستا بافت قدیمی دارد و با وجود لوله کشی های صورت گرفته، اکثر خانه ها از چاه آب استفاده می کنند هرچند به لطف قدیمی بودن بافت روستا، منطقه ای بکر و جذاب به حساب می آید.

آبشار کپ

پارک جنگلی رویان

چه منطقه ای بهتر از پارک جنگلی رویان برای یک خاطره جذاب طبیعت گردی و پیک نیک در سفر به این شهر؟ پارک جنگلی رویان در جنوب شهر قرار دارد و کافیست در  سه راه مرکز شهر رویان به سمت جنوب رفته و وارد جاده رویان – بلده شد تا پس از 9 کیلومتر رانندگی، به منطقه پارک جنگلی رویان رسید.

پارک جنگلی رویان منطقه ای سرسبز و دیدنی است که همواره گردشگران و طبیعت گردان بسیاری را در پارک مشاهده می کنید بساط پیک نیک خود را پهن کرده و بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم می زنند. لازم به ذکر است پارک جنگلی مسیرهای ماشین‌رو آسفالته دارد تا گردشگران به نقاط مختلف پارک دسترسی آسانی داشته باشند و همچنین امکانات و خدمات رفاهی از جمله آلاچیق در نقاط مختلف پارک در نظر گرفته شده است. پیشنهاد می کنیم در بازدید از پارک جنگلی رویان، نگاهی به جاذبه های دیدنی منطقه از جمله آبشارهای بی نظیر هم بیاندازید و لازم به ذکر است در روزهای بارانی سال، برخی از نقاط پارک جنگلی رویان غرق در مه خواهد بود.

پارک جنگلی رویان

پارک جنگلی نور در رویان

یکی از بزرگترین پارک های جنگلی در مازندران، پارک جنگلی نور است که در شرق رویان قرار دارد. این پارک بزرگ در کیلومتر 5 جاده نور به محمودآباد قرار دارد و گردشگرانی که به رویان سفر کرده اند، به لطف فاصله نزدیک پارک، ساعاتی را در این منطقه دیدنی و جذاب سپری می کنند.

بنیانگذار پارک جنگلی نور، سعید آشتیانی است که در سال 1351 تصمیم گرفت پارکی جنگلی برای گردشگران احداث کند تا بهترین خاطرات طبیعت گردی برای آن ها ثبت شود. برای دسترسی به نقاط مختلف پارک جنگلی نور، مسیرهای آسفالته درنظر گرفته شده که از میان درختان می گذرد. همچنین برای گردشگران هم امکانات و خدمات رفاهی از جمله چندین رستوران و کافه، آلاچیق های بزرگ در نقاط مختلف پارک، پارک کودکان و غیره اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم اگر شما هم قصد بازدید از پارک جنگلی نور را داشتید، نگاهی به زمین اسب سواری و اجاره موتورهای چهار چرخ هم بیاندازید.

پارک جنگلی نور در رویان

پارک جنگلی کشپل رویان

یکی از بهترین پارک های جنگلی در اطراف رویان، پارک جنگلی کشپل است. این پارک در جنوب شرقی شهرستان نور قرار دارد و کافیست از شهر رویان به سمت نور حرکت کرده و در جنوب شهرستان نور، وارد جاده چمستان شوید تا پس از طی کردن مسافتی، با عبور از روستای ایزخورده وارد منطقه جنگلی کشپل، یکی از محبوب ترین و بهترین مناطق دیدنی رویان شوید. لازم به ذکر است میانگین کمتر از یک ساعت طول میکشد تا از شهر رویان به پارک جنلگی کشپل رسید.

پارک جنگلی کشپل منطقه ای بسیار سرسبز و بزرگ است بطوریکه پوشش درختی هایی همچون بلوط، افرا، انجیلی، توسکا و لرک در منطقه مشاهده می شود. گردشگران بسیاری هستند که در روزهای ابری و بارانی به پارک جنلگی کشپل مراجعه می کنند چراکه در این زمان، مه بخش های زیادی از پارک جنگلی را  تصرف کرده و منطقه ای بسیار خنک و زیبا را به وجود آورده است تا گردشگران خاطرات طبیعت گردی بی نظیری را برای خود رقم بزنند.

اگر شما هم تصمیم داشتید در سفر به رویان از پارک جنگلی کشپل بازدید کنید، خوب است بدانید امکانات و خدمات رفاهی همچون آلاچیق های بزرگ و کوچک در نقاط مختلف پارک، سوپرمارکت، پارک بازی برای کودکان، سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف پارک، قهوه خانه سنتی، چندین رستوران ها کافی شاپ وجود دارد.

پارک جنگلی کشپل رویان

آبشار حرام او در رویان

یکی از بهترین آبشارها و مناطق دیدنی رویان که در اطراف شهر قرار دارد، آبشار حرام او می باشد. برای دسترسی به آبشار حرام او از شهر رویان کمتر از یک ساعت در راه خواهید بود و کافیست از این شهر به سمت نور رفته  وارد جاده معروف به آب پری شوید تا پس از 25 کیلومتر به آبشار حرام او برسید.

آبشار حرام او برخلاف اکثر آبشارهای اطراف منطقه مانند آبشار آب پری، پرآب نیست و گردشگران با کم آب بودن آبشار بسیار تعجب خواهند کرد اما در نظر داشته باشید این آبشار نزدیک به 15 متر ارتفاع دارد و این ارتفاع دستخوش جاده سازی و سنگ تراشی کوه های اطراف آبشار می باشد.

از جمله نکات جالب توجه در رابطه با آبشار حرام او، گفته های ساکنان منطقه در رابطه با  آبشار است چراکه بومی ها می گویند آب آبشار حرام او دارای خواص درمانی می باشد و همچنین شاید برایتان جالب باشد بدانید حرام از کلمه حرم به معنای مقدس می آید و در زمان بازدید از آبشار حرام او، گردشگران مختلفیرا مشاهده خواهید کرد که درحال نوشیدن و پر کردن ظروف خود از آبشار هستند.

آبشار حرام او در رویان

شهر بلده در رویان

اگر در سفر به استان مازندران برای بازدید یکی از بهترین مناطق دیدنی رویان می خواهید چند ساعت یا حتی چند روز به شهر بلده مراجعه کرده و از طبیعت زیبا و جاهای دیدنی شهر لذت ببرید، کافیست در شهر رویان  وارد جاده رویان – بلده شده و نزدیک به 2 ساعت رانندگی کنید تا به یکی از باارزش ترین مناطق استان مازندران برسید.

شهر بلده یکی از شهرهای مهم شمال کشور به حساب می آید و همچنین در میان بومی ها هم از ارزش و احترام بالایی برخوردار می باشد چراکه بلده، محل تولد نیما یوشیج، پدر شعر نو فارسی بوده و هنگام ورود به این شهر هم با مسجمه بزرگ نیما یوشیج مواجه خوهید شد هرچند در نظر داشته باشید نیما یوشیج در روستای یوش به دنیا آمده و این روستا هم درمیان 45 روستای شهر بلده قرار دارد.

اگر شما هم قصد سفر و بازدید از روستای بلده را دارید، بهترین زمان بازدید از این روستا در فصل تابستان است چراکه در این 3 ماه سال، هوای منطقه بلده بسیار خنک و دلنشین بوده و طبیعت زیبای اطراف روستای هم در نوع خود بسیار جذاب می باشد. پیشنهاد می کنیم در سفر به شهر بلده، از جاذبه های گردشگری و دیدنی های شهر همچون قلعه 700 ساله پولاد، منزل باباخان و دیگر بناهای تاریخی منطقه هم بازدید کنید.

شهر بلده در رویان

کاخ تمشیان

پیشنهاد می کنیم در سفر به رویان و بازدید از جاهای دیدنی شهر، نگاهی هم به شهرستان نور انداخته و از جاذبه های بی نظیر این منطقه بازدید کنید. یکی از جاذبه های گردشگری جذاب و خاص شهرستان نور و در فاصله 7 کیلومتری رویان، کاخ تمشیان است. این کاخ در دوران پهلوی ساخته شده و اشرف، خواهر محمدرضا شاه دستور این بنا را داده بود. در آن دوران، کاخ تمشیان توسط معماران اروپایی و آلمانی ساخته شد و به لطف معماری بی نظیر و استفاده از بهترین متریال باعث شد کاخ تمشیان در آن دوران میان لوکس ترین و بهترین بناهای کشور قرار گیرد.

گردشگران در بازدید از کاخ تمشیان متوجه خواهند شد این کاخ در باغ بزرگی قرار داشته و در کنار کاخ هم اتاق هایی برای اقامت نگهابانان و همچنین اصطبل نیز وجود دارد. لازم به ذکر است در روبروی کاخ تمشیان، پلاژ اختصاصی سلطنتی برای خانواده شاه نیز ساخته شده است. امروزه اما این بنای تاریخی و لوکس در اختیار بنیاد جانبازان می باشد.

کاخ تمشیان

جنگل و آبگرم لاویج

اگر در سفر به رویان می خواهید نگاهی به مناطق اطراف شهر انداخته و از طبیعت گردی در اطراف رویان نهایت لذت را ببرید و برای خود خاطرات بی نظیری بسازید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به روستای لاویج بیاندازید. این روستای خوش آب و هوا در فاصله 50 کیلومتری از شهرستان رویان واقع شده و گردشگران برای دسترسی به این روستا کافیست رویان را به سمت شرق ترک کنند تا به نور برسند و سپس، در جنوب شهر وارد جاده لاویج شده و پس از یک ساعت رانندگی به روستای زیبای لاویج خواهند رسید.

روستای لاویج در میان دشت های زیبای استان مازندران قرار دارد که به لطف ارتفاع قابل توجه از سطح دریا، همواره آب و هوایی خنک و دلنشین بر روستا حاکم است. روستای لاویج در کنار عسل معروف و مرغوبی که دارد، منطقه ای مملو از چشمه های آبگرم می باشد که این چشمه ها از جمله مهم ترین جاذبه های دیدنی روستا بوده و دارای خواص درمانی نیز می باشند. پیشنهاد می کنیم هنگام بازدید از روستای لاویج، نگاهی هم به مناطق اطراف روستا از جمله آبشارهای حرام او و آب پری، فیل سنگی، مناطق ییلاقی میرخمند و ایزوا و جنگل اسیونگ هم بیاندازید.

جنگل و آبگرم لاویج

دریاچه الیمالات

 در میان مناطق دیدنی رویان و جاهای طبیعت گردی این شهر، جنگل الیمالات یکی از بهترین مناطق برای ثبت بهترین خاطرات طبیعت گردی می باشد. جنگل الیمالات در میان بزرگترین جنگل های مرکز مازندران قرار دارد و منطقه ای بکر و دیدنی به همراه آب و هوای دلنشین است هرچند در فصل بهار و تابستان، گردشگران بسیاری را در این جنگل مشاهده می کنیم. در هنگام قدم زدن میان درختان بلند قامت و طبیعتی زیبا، با دریاچه ای روبرو می شوید که در اطرافش، گردشگران چادرهای مسافرتی خود را پهن کرده و در حال لذت بردن از طبیعت زیبا هستند.

دریاچه الیمالات جزء بزرگترین دریاچه های استان مازندران است و همواره گردشگرانی هستند که شب های خود را در کنار این دریاچه سپری می کنند. اگر شما هم قصد بازدید از دریاچه الیمالات، یکی از بهترین مناطق دیدنی رویان را داشتید، می توانید از تفریحات ماهیگیری و قایق سواری نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است در جنگل الیمالات، چندین رستوران و کافه امکانات رفاهی برای گردشگران وجود دارد.

دریاچه الیمالات

خانه نیما یوشیج

اگر به دنبال بازدید از مناطق دیدنی رویان و جاذبه های گردشگری هستید که در میان مردم از اهمیت و ارزش بالایی برخوردارند هستید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به خانه نیما یوشیج، پدر شعر نو فارسی بیاندازید. گردشگران برای بازدید از این خانه تاریخی می بایست از شهر رویان وارد جاده بلده شوند و هنگامی که به شهر بلده رسیده و مجسمه بزرگ نیما یوشیج را مشاهده کردند، وارد روستای یوش شوند. لازم به ذکر است روستای یوش در میان 40 روستای شهر بلده بوده و به عنوان توریستی ترین روستای شهر هم شناخته می شود.

خانه نیما یوشیج در زمان قاجاریه ساخته شده و پدر و پدربزرگ نیما یوشیج در این خانه زندگی می کردند. این خانه بزرگ می باشد و در کنار سه ورودی، اتاق های مختلفی دارد اما جالب است بدانید خانه نیما یوشیج با اینکه از خشت، گل و چوب ساخته شده اما سازمان میراث فرهنگی بعد از اینکه خانه را خریداری کرد، یکبار در سال 1370 و یکبار هم در سال 1375 این بنای تاریخی و بارزش را مورد مرمت و بازسازی قرار دارد. خانه نیما یوشیج امروزه در میان بناهای زیبای استان مازندران قرار دارد و خوب است بدانید در سال 1274، هم نیما یوشیج و هم علی اسفندیاری همزمان در این خانه متولد شدند.

خانه نیما یوشیج

قلعه پولاد بلده

در میان مناطق دیدنی رویان، یکی از قدیمی ترین آثار تاریخی این شهرستان قلعه پولاد بلده است. برای بازدید از این قلعه کافیست در جنوب رویان وارد جاده بلده شوید و هنگامی که به شهر بلده رسیدید، به شمال غرب مراجعه کرده و قلعه ای متروکه را بر روی بلندی ها مشاهده خواهید کرد.

قلعه تاریخی بلده در زمان سلجوقیان ساخته شده و از بخش هایی همچون اصطبل، اتاق نگهبانی و برج دیده بانی تشکیل شده است و شاید برایتان جالب باشد بدانید در زمان ساخت قلعه، تصمیم گرفته شد تا قلعه در  منطقه ای مرتفع ساخته شود تا چشم انداز زیبایی از دشت ها و مناطق اطراف ارائه دهد. امروزه هم این قلعه در میان آثار ملی ایران قرار گرفته و جزء محبوب ترین بناهای تاریخی اطراف شهر رویان می باشد. همچنین خوب است بدانید قلعه پولاد درمیان قدیمی ترین مناطق دیدنی رویان نیز قرار دارد.

قلعه پولاد بلده

کلیسای آنتوان مقدس

اگر می خواهید یکی از محبوب ترین مناطق دیدنی رویان را ببینید، کافیست وارد شهرک ساحلی هایکاشن شوید تا به کلیسای آنتوان مقدس برسید. این کلیسای تاریخی بنایی هشت ضلعی است که دیوارهای بیرون از سیمان ساخته شده و بر روی دیوارهای داخلی هم گچ قرار دارد. کلیسای آنتوان مقدس جزء معدود کلیساهای ایران می باشد که به دست ارامنه ساخته شده و قدمت آن هم به سال 1974 میلادی برمیگردد. امروزه اما، گردشگران بسیاری به رویان سفر می کنند تا این کلیسا و معماری جذاب داخلش را از نزدیک ببینند.

کلیسای آنتوان مقدس

آبشار آب پری

یکی از آبشارهای خاص استان مازندران که در پرطرفدارترین مناطق دیدنی استان هم به حساب می آید. برای بازدید از آبشار آب پری می بایست در شهر رویان وارد جاده بلده شوید تا در کیلومتر 13 این جاده پس از پارک جنگلی رویان، به آبشار آب پری خواهید رسید.

برای بازدید از آبشار می بایست چند دقیقه ای در میان طبیعت زیبای رویان پیاده روی کنید تا به آبشار برسید. این آبشار در میان درختان بلند قامت و طبیعتی بکر پنهان شده و گردشگران می توانند در اطراف آبشار آب پری اتراق کرده و ساعت ها از طبیعت بکر، صدای دلنشین پرندگان و آبشار در کنار آب و هوای لذت بخش لذت ببرند. آبشار آب پری برخلاف آبشارهای دیگر، جزء آبشارهای خاص به حساب می آید چراکه در مسیر آبشار، سنگ ها و صخره های مختلفی قرار دارد که منظره ای بسیار زیبا را به وجود آورده و باعث شده این آبشار در میان محبوب ترین مناطق دیدنی رویان قرار گیرد.

اجاره ویلا در رویان

دیدنی های رویان به قدری زیاد هستند که گشت و گذار در آن ها در یک روز امکان پذیر نبوده و حتی طبیعت دلچسب آن، اجازه ترک آن را در یک روز به شما نمی دهد. در این صورت شما باید برای اقامت خود به فکر اقامتگاهی مناسب باشید. اولین گزینه ای که اغلب گردشگران برای اقامت در این شهر به ذهنشان می رسد، اجاره ویلا در رویان می باشد. ویلاهایی که در این شهر وجود دارند، انواع مختلفی داشته و از عادی تا لوکس می باشند. شما می توانید با توجه به تعداد نفرات، سلیقه و بودجه خود یکی از آن ها را برای خود اجاره نمایید.

آبشار آب پری

ویدئو مناطق دیدنی رویان

[vc_column_text text_larger=”no”][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

سوالات متداول

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_accordion spacing=”20″ c_align=”right” c_icon=”” active_section=”0″][vc_tta_section title=”بهترین جاهای دیدنی رویان کدام است؟” tab_id=”1611067560553-c8502b3e-17d7″][vc_column_text text_larger=”no”]یکی از بهترین شهرهای مازندران برای طبیعت گردی و دیدن جاذبه های گردشگری رویان به شمار می رود و همواره اکثر گردشگران به سراغ مناطقی مانند آبشار کپ، جنگل گلندرود، آبشار آب پری و غیره رفته و بهترین خاطرات را برای خود رقم می زنند.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”بهترین زمان سفر به رویان چه فصلی است؟” tab_id=”1611067560617-be04f5b2-cd2b”][vc_column_text text_larger=”no”]با توجه به اینکه رویان شهری ساحلی بوده و در اطرافش هم زمین های شالی بسیاری وجود دارد، اگر در فصل تابستان سفر کنید، با منطقه ای گرم و شرجی روبرو خواهید شد. فصل زمستان علاوه بر هوای سرد رویان شاهد جاده های یخ زده و خطرناکی هستیم لذا فصل بهار و پاییز می توانند به عنوان بهترین زمان سفر و تماشای مناطق دیدنی رویان باشد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آب و هوای رویان در فصل های مختلف ؟” tab_id=”1611067721221-79bb326b-1d93″][vc_column_text text_larger=”no”]معمولا شهر های شمالی آب هوای شرجی دارند و این امر در فصل زمستان کمتر است، در هر صورت مناسب ترین زمان از نظر آب و هوایی فصل بهار است و برای تفریحات آبی فصل تابستان.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”بهترین فصل برای کمپ زدن و ماندن در دل طبیعت بهترین ؟” tab_id=”1611067745055-fa0908e8-847e”][vc_column_text text_larger=”no”]فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای دوستداران طبیعت و کمپینگ در دل طبیعت است و شما در این فصول میتوانید نهایت لذت را از سفر خود داشته باشید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]