جنگل گلندرود رویان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

جنگل گلندرود رویان در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا در استان مازندران قرار گرفته است. این جنگل با درختان انبوه و سرسبزی که در دل خود جای داده است، در تمام طول سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور می باشد. اگر قصد سفر به استان مازندران را دارید، بهتر است این مقاله را انتها مطالعه کنید. شاید با آشنایی بیشتر منطقه جنگلی گلندرود، علاقه به بازدید از آن را داشته باشید. با لوکس ویلا همراه باشید.

معرفی جنگل گلندرود رویان

یکی از جنگل های زیبای شهرهای شمالی جنگل گلندرود رویان می باشد که یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر رویان محسوب می شود. منطقه رویان به دلیل قرار گیری در استان مازندران دارای آب و هوایی مطلوب بوده و از بارش بالایی برخوردار است. به علت داشتن آب و هوای خوب و مطلوب، تقریبا در تمام طول سال گردشگران بسیاری این منطقه را برای بازدید و گردشگری انتخاب می کنند و به سوی آن روانه می شوند.

مهمترین موردی که باعث شهرت جنگل گلندرود رویان شده است، وجود معادن زغال سنگ می باشد. هنگامی که وارد این جنگل می شوید، جز آرامش، آب و هوای مطلوب و دلپذیر، طبیعت بی کران و چشم انداز بی نظیر چیز دیگری احساس نمی کنید. وجود درختان بلندقامت و سرسبز و محیطی سرشار از آرامش باعث می شود گردشگرانی که به این منطقه رفته اند، آن را به دیگران نیز پیشنهاد دهند.

بیشترین نوع درختی که در این جنگل به چشم می خورد، درخت افرا بوده که مزید بر علت آب و هوای مطلوب این جنگل شده است. در این جنگل یک جاذبه گردشگری بسیار معرفی به نام آبشار آب پری وجود دارد که بر زیبایی جنگل گلندرود رویان افزوده است. یکی از ویژگی های خوب این است که در مناطق اطراف جنگل گلندرود رویان امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است و شما می توانید با خیالی آسوده به گردش و تفریح خود برسید.

جنگل گلندرود رویان

آب و هوای جنگل گلندرود رویان

هنگامی که وارد جنگل گلندرود می شوید، هوایی تازه و خنک را احساس می کنید که سرتاسر وجود شما را فرا می گیرد. به دلیل موقعیت جغرافیایی این جنگل که در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است، در اغلب زمان های سال دارای آب و هوایی خنک بوده و برای سفر به این منطقه بهتر است از لباس های گرم تری به خصوص در فصل های پاییز و زمستان استفاده کنید.

بهترین زمان سفر به جنگل گلندرود رویان

از آنجایی که جنگل گلندرود رویان در منطقه ای کوهستانی و ییلاقی قرار دارد، در فصل های سرد مانند پاییز و زمستان دارای آب و هوایی بسیار سرد می باشد و باید با تجهیزات کامل تری سفر کنید. اما در فصل های گرم سال مانند بهار و تابستان هوای خنک و مطلوبی دارد و بسیار دلنشین می باشد. همچنین می توانید برای فرار از گرما شهرها، سفری چند روزه به این منطقه ییلاقی داشته باشید.

جنگل گلندرود رویان

جنگل گلندرود رویان کجاست و مسیر دسترسی به آن

همانطور که از نام جنگل پیداست، در شهر ییلاقی رویان واقع شده است. برای دسترسی جنگل گلندرود می بایست پس از عبور از چالوس و نوشهر، توسط جاده ای فرعی خود را به شهر رویان برسانید و از آنجا مسیری حدود 10 کیلومتر که به سمت آبشار آب پری می رود را پیش بگیرید. این مسیر حدود 40 الی 50 دقیقه زمان نیاز دارد. هنگامی که در مسیر رویان هستید، در جاده ای تماشایی با منظره ای دلنشین در حال حرکت خواهید بود.

اقامت در رویان

رویان منطقه ای جنگلی و بسیار زیبا بوده که در آن اقامتگاه های متنوعی برای گردشگران تعبیه شده است. در اطراف جنگل گلندرود رویان اقامتگاه هایی وجود دارند و کسانی که می خواهند نزدیک به جنگل گلندرود اقامت داشته باشند می توانند از آن ها استفاده کنند. اما برای اقامت در رویان می توان از اقامتگاه های مناسب تری مانند ویلاهای مجهز استفاده کرد. اگر به دنبال اجاره ویلا در رویان هستید، می توانید در وبسایت لوکس ویلا و مراجعه به بخش اجاره ویلا رویان، اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنید و پس از آن با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس گرفته و راهنمایی لازم را از آن ها بخواهید.

جنگل گلندرود رویان

راهنما سایت

آدرس

مازندران - رویان - جاده آبشار آب پری - جنگل گلندرود

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه