رستوران های رویان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شهر رویان در استان مازندران امروزه به یکی از مناطق لوکس و توریستی شمال کشور تبدیل شده و منطقه ای است که صدها ویلای لوکسش در کنار تنوعی از اقامتگاه ها باعث شده گردشگران بسیاری اوقات فراغت خود را در رویان سپری کنند. رستوران گردی در شمال یکی از محبوب ترین تفریحات میان گردشگران است و ما میخواهیم برای شما، بهترین رستوران های رویان را معرفی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

#1 رستوران چوچاق

یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های رویان رستوران چوچاق است که هم بخاطر غذاهای لذیذ و خوش قیمتش و هم بخاطر محیط خاص و دوست داشتنی که دارد توانسته میان شلوغ ترین رستوران های شهر قرار گیرد. رستوران چوچاق از مرکز شهر فاصله ای 6 کیلومتری دارد و در روزهای آخر هفته و تعطیلات اگر بخواهید به رستوران مراجعه کنید، با ازدحام جمعیت در این رستوران مواجه خواهید شد.

رستوران چوچاق محیطی ترکیبی دارد که آن را جذاب کرده است. از بیرون که به رستوران نگاه می کنیم، با دیوارهای آبی و نمایی مدرن و ساده ای مواجه می شویم اما در داخل رستوران، لوسترهای کلاسیک، میز و صندلی های کافه ای و ترکیب رنگ مدرن و ساده دیوارها باعث شده رستوران چوچاق محیطی خاص و متفاوتی نسبت به سایر رستوران های رویان داشته باشد. رستوران چوچاق انواع غذاهای ایران و محلی را برای مشتریان سرو می کند. در منوی رستوران غذاهایی شامل انواع کباب و جوجه، خورشت ها، ماهی، غذاهای محلی شامل میرزا قاسمی و غیره مشاهده می شود که در کنار آن ها، برنج شمالی به صورت کته زعفرانی سرو می شود.

از نظر مشتریانی که به مشتری ثابت رستوران تبدیل شده اند، رستوران چوچاق غذاهای باکیفیتی را برای مشتریانش سرو می کند که از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده و توسط سرآشپزان مجربی هم تهیه می شوند. همچنین از همه مهم تر برای مشتریان، قیمت غذاها هم بسیار مناسب هستند و نسبت به خدمات سرویس دهی، کیفیت و حجم ارزش پرداخت چنین هزینه ای را دارند. لازم به ذکر است اگر میان بهترین رستوران های رویان تصمیم داردی به رستوران چوچاق مراجعه کنید می توانید بخاطر شلوغی رستوران از چند روز قبل میز مورد نظر خود را رزرو کنید.

آدرس رستوران چوچاق

رستوران چوچاق در غرب رویان قرار دارد و برای دسترسی به رستوران ابتدا با سه راه بلده یا سه راه اصلی رویان مراجعه کنید و از طریق جاده اصلی به سمت غرب بروید. بعد از طی کردن مسیری 6 کیلومتری وارد دوربرگردان شده و هنگامی که وارد جاده اصلی به سمت رویان شدید، پس از 400 متر رستوران را در سمت راست مشاهده خواهید کرد. همچنین در مقابل رستوران فضای پارکینگ اختصاصی هم برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

شماره تماس رستوران چوچاق: 44650199-011

ساعت کاری رستوران چوچاق: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 6 بعد از ظهر

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5693467724677%2C51.9042278336834%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”628″ name=”رستوران چوچاق رویان”]

#2 کته کبابی آذربایجان

اگر در میان رستوران های رویان به دنبال بهترین کته کبابی ها هستید، کته کبابی آذربایجان را به هیچ عنوان از دست ندهید. کته کبابی آذربایجان از نظر گردشگران و رستوران گردها یکی از بهترین کته کبابی هایی است که در شهر رویان واقع شده و غذاهای لذیذ و بی نظیری را در این رستوران می توانید سفارش دهید. کته کبابی آذربایجان از جمله رستوران های ساحلی رویان است و در دو محیط روباز و سرپوشیده از مشتریان خود پذیرایی می کند. محیط داخلی رستوران دکوراسیون ساده و در عین حال شیکی داشته و بخاطر کوچک بودن محیط داخلی رستوران، ظرفیت محدودی هم دارد اما در محیط روباز که در مقابل رستوران قرار دارد، حوضی کوچک به همراه آبنما و تخت های سنتی مختلفی قرار داده شده که در میان مشتریان هم محبوب تر هستند و اکثراً تمایل دارند در فضای باز رستوران غذای خود را میل کنند.

رستوران کته کبابی آذربایجان منویی شامل غذاهای ایرانی و محلی دارد که در کنار آن ها، کته های ناب و لذیذی سرو می شوند. اگر علاقمند به غذاهای محلی شمالی شامل میرزا قاسیم، جوجه ترش و غیره هستید این کته کبابی از نظر کیفیت، حجم و قیمت یکی از بهترین ها بوده و در صورتیکه به دنبال انواع کباب های حجیم و باکیفیت هم هستید رستوران کته کبابی آذربایجان را از دست ندهید. لازم به ذکر است کته کبابی آذربایجان از معدود رستوران های رویان است که هم برای وعده ناهار و هم برای وعده شام دیزی هم سرو می کند.

آدرس کته کبابی آذربایجان

برای دسترسی به کته کبابی آذربایجان اگر در شهر رویان هستید به سمت سه راه بلده رفته و وارد جاده رویان به نوشهر شوید تا پس از مسافتی 6 کیلومتری، رستوران را در سمت راست جاده مشاهده کنید. رستوران کته کبابی آذربایجان در سمت ساحل قرار دارد و مجهز به پارکینگ اختصاصی برای مشتریانش هم می باشد. لازم به ذکر است در روزهای آخر هفته و تعطیلات که رستوران مملو از مشتریان است در صورتیکه جای پارک در مقابل رستوران پیدا نکردید می توانید به کوچه های مجاور رستوران مراجعه کنید.

شماره تماس کته کبابی آذربایجان: 09351250515

ساعت کاری کته کبابی آذربایجان: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.56985939060264%2C51.90508543187311%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

کته کبابی آذربایجان

#3 رستوران ایتالیایی ادن

غذاهای شمالی و ایرانی جذابیت های خاص خود را دارند اما برای تنوع، گردشگران به سراغ فست فودها مراجعه می کنند تا با بهترین فست فودها و غذاهای فست فودی رویان بیشتر آشنا شوند. اگر در رستوران گردی میان رستوران های رویان به دنبال فست فودها و رستوران های ایتالیایی هستید، یکی از بهترین رستوران هایی که در این شهر می توانید غذاهای ایتالیایی شامل انواع پیتزا، پاستا، استیک و غیره را سفارش دهید رستوران ایتالیایی ادن هستید.

همانند رستوران های ایتالیایی، رستوران ادن هم محیطی با نور کم، دکوراسیون جذاب و خلاقیت ستودنی برای تزئینات از جمله طراحی چراغ های دیواری به شکل پروانه و غیره دارد. رستوران ایتالیایی ادن رستورانی دو طبقه است و ظرفیت مناسبی دارد اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه رستوران مملو از مشتری شده و در برخی از مواقع، حتی باید زمانی را منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود.

رستوران ایتالیایی ادن منویی متنوع از غذاهای ایتالیایی و فست فودی دارد. بیشترین تنوع را پیتزاها تشکیل می دهند که مناسب هر سلیقه و ذائقه ای می باشند. در کنار پیتزاها، همبرگرها، ساندویچ ها، پاستا، استیک و غذاهای سوخاری و غیره هم سرو می شود. از نظر رستوران گردها، غذاهای رستوران ایتالیایی ادن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مزه خوبی هم دارند. حجم غذاها قیمتشان همانند سایر رستوران های ایتالیایی بوده و اگر علاقمند به غذاهای ایتالیایی هستید، در شهر رویان رستوران ایتالیایی ادن را از دست ندهید.

از غذاهای فست فودی رستوران که بگذریم، رستوران ایتالیایی ادن از معدود رستوران های رویان است که از 7 صبح آماده خدمت رسانی به مشتریانش بوده و برای صبح ها هم منوی اختصاصی صبحانه دارد. منوی صبحانه رستوران ایتالیایی ادن متنوع بوده و انواع صبحانه های انگلیسی و ایرانی را در خود جای داده است.

آدرس رستوران ایتالیایی ادن

رستوران ایتالیایی ادن در فاصله 5 کیلومتری غرب سه راه بلده قرار دارد. برای دسترسی به رستوران ایتالیای ادن با خودروی شخصی ابتدا مسیری 6 کیلومتری را طی کنید تا به دوربرگردان برسید. وارد جاده نوشهر به رویان شده و کمتر از یک کیلومتر رانندگی کنید تا در سمت راست جاده رستوران ایتالیایی ادن را مشاهده کنید. فضای پارکینگ بزرگی در مقابل رستوران قرار دارد و در روزهای آخر هفته بااینکه رستوران مشتریان بسیاری خواهد داشت اما همچنان جای پارک پیدا می شود و در صورتیکه جای پارک نباشد، نگهبان رستوران برای شما بهترین جای پارک در نزدیکی رستوران را پیدا خواهد کرد.

شماره تماس رستوران ایتالیایی ادن: 44650606-011

ساعت کاری رستوران ایتالیایی ادن: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.56956478520872%2C51.90720834299219%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”613″ name=”رستوران ادن رویان”]

#4 رستوران گیل سو

رستوران گیل سو رستورانی سنتی، کوچک و با جو صمیمی است و با اینکه محیط دوست داشتنی و کوچکی دارد اما از جمله شلوغ ترین رستوران ها بوده و مشتریان در اکثر مواقع باید از قبل رزرو کنند. رستوران گیل سو دو محیط روباز و سرپوشیده دارد و در محیط سرپوشیده رستوران هم تخت های سنتی قرار داده شده و هم میز و صندلی اما محیط روباز رستوران دارای تخت بوده و اطرافش هم فضای سرسبز و دنجی وجود دارد. رستوران گیل سو میان رستوران های سنتی رویان قرار دارد و از پنجره ها تا دکوراسیون و تزئینات رستوران به شکل سنتی و بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند.

رستوران سنتی گیل سو منویی شامل غذاهای ایرانی و محلی دارد و تمامی غذاها بخاطر اینکه مشتریان رستوران کم هستند با دقت فراوان طبخ شده و از مواد اولیه باکیفیت و مرغوبی تهیه شده اند. اکثر مشتریانی که به رستوران گیل سو مراجه می کنند مشتریان ثابت رستوران هستند و در این رستوران هم فقط غذاهای محلی را سفارش می دهند چراکه از نظر آن ها، یکی از بهترین و خوش قیمت ترین غذاهای محلی در میان رستوران های رویان را در گیل سو می توان پیدا کرد. همچنین بعد از ثبت سفارش، تا زمانی که غذای اصلی سرو شود انواع پیش غذاهای محلی از میرزا قاسمی تا ترشیجات مختلف بر روی میز شما قراد داده خواهد شد.

آدرس رستوران گیل سو

از سه راه بلده وارد جاده رویان به نوشهر شوید و مسیری 4.9 کیلومتری را طی کنید. پس از طی کردن این مسافت، رستوران شلوغ گیل سو را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد. رستوران گیل سو بخاطر محبوبیتی که در میان گردشگران و رستوران گردها دارد، طی روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه به یکی از شلوغ ترین رستوران های رویان تبدیل خواهد شد. اگر در مواقع شلوغ میخواهید به رستوران مراجعه کنید، شاید بخاطر تکمیل ظرفیت فضای پارکینگ رستوران خودروی خود را مجبور شوید کمی دورتر پارک کنید.

شماره تماس رستوران گیل سو: 44652606-011

ساعت کاری رستوران گیل سو: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.57015480323233%2C51.90751349792093%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”612″ name=”رستوران گیلسو رویان”]

#5 رستوران لوتکا لوتوس

رستوران لوتکا لوتوس رستورانی تمام عیار است. از محیطی زیبا تا غذاهای جذاب و لذیذ که در سه محیط بیرون از رستوران، فضای باز و محیط سرپوشیده آماده خدمت رسانی به مشتریان است. در جلوی رستوران، فضایی سرسبز مشاهده می شود که دارای میز و صندلی های رنگارنگ بوده و باغی کوچک و سرسبز به همراه یک موتور کلاسیک سبز رنگ، جلوه زیبایی رابه محیط بیرونی رستوران داده اند. در بیرون از رستوران، میز و صندلی ها به همراه چتر قرار داده شده و امکان استعمال دخانیات هم در این محوطه وجود دارد. محیط سرپوشیده رستوران از دکوراسیون بسیار زیبا و لوکسی برخوردار است و تزئینات شکیلی هم در محیط داخلی رستوران وجود دارد. میز و صندلی های محیط سرپوشیده از ظرفیت های گوناگون برخوردار بوده و امکان رزرو آن ها هم وجود دارد.

رستوران دو محیط روباز دارد که یکی از مقابل ورودی رستوران و دیگری به صورت محوطه سقف باز در رستوران است که در کنار لذت بردن از هوای تازه شمال، سرویس چای و قلیان هم سرو می شود. اما می رسیم به غذاهایی که در رستوران سرو می شوند. در بخش رستوران، انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی سرو می شود که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از نظر مشتریان نسبت به حجم، کیفیت و مزه قیمت های بسیار خوبی هم دارند. در کنار آن، غذاهای محلی رستوران هم بی نظیر هستند. در بخش کافه رستوران هم انواع نوشیدنی های گرم و سرد به همران دسرهای لذیذ در کنار انواع قلیان ها سرو می شود.

آدرس رستوران لوتکا لوتوس

برای دسترسی به رستوران لوتکا لوتوس کافیست رویان را به سمت غرب ترک کرده و وارد جاده رویان به نوشهر شوید تا در کیلومتر 4 این جاده واقع در منطقه وازیوار، در مجاورت فروشگاه تاتی تابلوی بزرگ رستوران را مشاهده کنید. در جلوی رستوران فضای پارکینگ بزرگ و سنگ فرش شده وجود دارد تا مشتریان رستوران به دنبال جای پارک نباشند اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات شاید فضای پارک خالی در مقابل رستوران نتوانید پیدا کنید.

شماره تماس رستوران لوتکا لوتوس: 44655786-011 و 44655787-011

ساعت کاری رستوران لوتکا لوتوس: همه روزه از ساعت 10:30 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.56996146199937%2C51.911865261979315%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”616″ name=”کافه رستوران لوتکا رویان”]

#6 رستوران باغ ساحلی سلطان خزر

باغ ساحلی سلطان خزر رستورانی بزرگ و دارای دو محیط روباز و سرپوشیده است که در نوار ساحلی واقع شده و از جمله بهترین رستوران های ساحلی رویان هم به شمار می رود. رستوران باغ ساحلی سلطان خزر فاصله ای چند قدمی تا ساحلی دارد و در صورتیکه بخواهید در فضای باز ساحلی رستوران بنشینید، از چشم انداز بسیار زیبای دریا و غروب آفتاب هم برخوردار خواهید شد. محیط داخلی رستوران دکوراسیون شیکی دارد و در وسط رستوران، میز و صندلی و در کنار دیوارهای رستوران هم تخت های سنتی قرار دارد تا پاسخگوی سلیقه های مختلف باشد. در آنسوی سالن اصلی رستوران باغ ساحلی سلطان خزر هم محوطه ای سرسبز مشاهده می شود که کلبه های چوبی در آنجا قرار دارد.

رستوران باغ ساحلی سلطان خزر بخاطر ظرفیت بالا و برخورداری از محیط های نشستن مختلف، یکی از محبوب ترین و بهترین رستوران های رویان است و برای افزایش کیفیت سرویس دهی و محبوبیت بیشتر، از کارکنان باتجربه و سرآشپزان حرفه ای استفاده می کند. رستوران غذاهای ایرانی و محلی را برای مشتریانش سرو می کند که طعمی لذیذ، حجمی مناسب و قیمت های معقولی دارند. همچنین بعد از یک غذای لذیذ که از مواد اولیه مرغوب هم تهیه شده، سرو چای و قلیان هم اگر بخواهید صورت میگیرد. بطور کلی از نظر مشتریان، رستوران باغ ساحلی سلطان خزر از بهترین رستوران های رویان بوده و اگر به صورت گروهی و جمع های دوستانه به رویان سفر می کنید، به هیچ وجه این رستوران را از دست ندهید.

آدرس رستوران باغ ساحلی سلطان خزر

اگر مبدأ را سه راه بلده که سه راه اصلی رویان است در نظر بگیریم، کافیست در این سه راه به سمت غرب رفته و وارد جاده رویان به نوشهر شوید تا پس از طی کردن مسیری 4 کیلومتری، تابلوی رستوران باغ ساحلی سلطان خزر را در سمت ساحل مشاهده کنید. هم می توانید خودروی خود را در جاده اصلی پارک کنید و هم می توانید وارد کوچه مجاور شده و در آنجا به دنبال جای پارک باشید تا نزدیک به رستوران پارک کنید.

ساعت کاری رستوران باغ ساحلی سلطان خزر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.57144940506022%2C51.91718310354563%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”614″ name=”رستوران سلطان خزر رویان”]

#7 رستوران ادونچر رویان

در میان رستوران های شهرهای شمالی، شاهد افتتاح رستوران ها و کافه هایی هستیم که به ماجراجویی و طبیعت گردی علاقمند هستند و مضمون رستوران خود را متناسب با موضوع طبیعت گردی تزئین می کنند. بطور مثال در معرفی رستوران های نور که پیش تر معرفی کردیم، با کافه رستورانی به نام بایسیکل مواجه شدیم که علاقه زیادی به دوچرخه سواری در طبیعت داشت. در آن رستوران محیط باغ عکس های دوچرخه ها تزئین شده بود و حتی چراغ های سقفی رستوران هم به شکل چرخ دوچرخه بودند. در شهر رویان هم رستوران ادونچر همانطور که از نامش مشخص است، جزء این دسته از رستوران های خاص می باشد.

رستوران ادونچر به جرات می توان گفت خاص ترین محیط را در میان رستوران های رویان دارد و اگر علاقمند به آفرود سورای و طبیعت گردی هستید بازدید از این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید. هنگامی که وارد رستوران می شوید با دکوراسیونی عجیب و غریب اما در عین حال جذاب و دوست داشتنی دارد. از سقف رستوران، موتورهای کراس و دوچرخه های کوهستانی آویزان شده و بر روی دیوارها هم فرمان خودروهای آفرودی کلاسیک مشاهده می شود. در سمت دیوار هم جلوپنجره خودروهای کلاسیک آفرودی آمریکایی مثل جیب قرار داده شده اما از آنها جالب تر، در گوشه های رستوران خودروهای جیپ کروک بسیار قدیمی که از اولین نسخه های تولیدی هستند قرار داده شده است.

رستوران ادونچر تا آنجایی که توانسته، محیط خود را مناسب آفرود سواران و علاقمندان به آفرود و طبیعت گردی تزئین کرده و قسمتی که می توانید دست های خود را بشوئید، با شیر آبی روبرو می شوید که درواقع نازل بنزین است و قسمت شستن دست هم لاستیک و رینگ یک خودروی آفرودی است. در محیط داخلی رستوران هم میز و صندلی برای نشستن قرار داده شده و هم مبلمان های راحتی که ظرفیت بیشتری هم دارند. از طرف دیگر، در محیط روباز رستوران هم میز و صندلی قرار دارد که در مقابل ورودی رستوران هستند.

رستوران ادونچر درواقع یک فست فود است و انواع غذاهای فست فودی شامل پیتزاها، همبرگرها، غذاهای سوخاری و غیره در منوی رستوران مشاهده می شود. غذاهای رستوران از نظر مشتریان بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و در کنار آن، قیمت های بسیار خوبی هم دارند. رستوران ادونچر از نظر بسیاری از مردم، یکی از بهترین و خاص ترین فست فودهایی است که در میان رستوران های رویان پیدا می شود چه از نظر محیط و چه از نظر غذا و کیفیت.

آدرس رستوران ادونچر رویان

رستوران ادونچر تا سه راه بلده واقع در مرکز رویان فاصله ای 3.5 کیلومتری دارد. برای دسرتسی به رستوران کافیست وارد جاده رویان به نوشهر شده و بعد از 3.5 کیلومتر رانندگی، به دوربرگردان خواهید رسید و رستوران در مقابل دوربرگردان واقع در جاده نوشهر به رویان قرار دارد اما در نظر داشته باشید رستوران چند متر عقب تر از دوربرگردان قرار دارد و می توانید بعد از اینکه دور زدید، مسیر کوتاهی را دنده عقب بروید تا در مقابل رستوران پارک کنید یا جلوتر از رستوران به دنبال جای پارک باشید.

شماره تماس رستوران ادونچر رویان: 44655550-011

ساعت کاری رستوران ادونچر رویان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.56973960451154%2C51.92306823233673%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”629″ name=”رستوران ادونچر رویان”]

#8 کافه رستوران پولین

کافه رستوران از بزرگترین و شلوغ ترین فست فودی های رویان است که تا مرکز شهر رویان فاصله ای 2.6 کیلومتری دارد. کافه رستوران پولین رستورانی شیک و دوست داشتنی است که محیط زیبا و شکیلش همیشه میان جمعیت زیاد مشتریان رستوران چندان به چشم نمی آید. کافه رستوران پولین دارای دو منوی اختصاصی است که یکی برای صبحانه و دیگری برای ناهار و شام می باشد. از آنجایی که رستوران پولین همه روزه از از ساعت 8 صبح آماده پذیرایی از مشتریان است در صورتیکه به رویان سفر کرده و به دنبال رستورانی نزدیک به سه راه اصلی شهر هستید که انواع صبحانه های انگلیسی، آمریکایی و ایرانی را سرو کند، کافه رستوران پولین یکی از بهترین ها خواهد بود.

منوی اصلی برای ناهار و شام رستوران شامل تنوع بالایی از انواع غذاهای فست فودی است که شامل پیتزاها، همبرگرها، غذاهای ایتالیایی، پاستا، استیک، غذاهای سوخاری و غیره می باشد. در نگاه اول شاید با خود تصور کنید قیمت غذاها در کاغه رستوران پولین بالا است اما با توجه به کیفیت غذاها، حجم و خدمات سرویس دهی، از نظر مشتریان بسیاری ارزشش را دارد هزینه کرد.

آدرس کافه رستوران پولین

همانطور که پیش تر گفتیم، کافه رستوران پولین فاصله ای 2.6 کیلومتری تا مرکز شهر رویان دارد و برای دسترسی به رستوران از سه راه بلده می بایست وارد جاده رویان به نوشهر شده و مسیری 2.6 کیلومتری را طی کرد تا رستوران را در سمت راست جاده یا سمت دریا مشاهده کرد.

شماره تماس کافه رستوران پولین: 44654980-011 و 44654981-011

ساعت کاری کافه رستوران پولین: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.570015703067284%2C51.932818737747866%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”618″ name=”رستوران پولین رویان”]

#9 رستوران ماهی کده بانو

همیشه گفتن شمال و ماهی های معروفش. هرکسی که به شمال سفر می کند باید تجربه طعم بی نظیر ماهی های شمالی بخصوص ماهی سفید که معروف ترین ماهی کل استان مازندران می باشد را داشته باشد. رویان هم که یک شهر توریستی است و کلی رستوران و کافه را در خود جای داده و روز به روز هم بیشتر می شود اما همیشه رقابت بین بهترین رستوران های رویان است تا با ارائه خدمات بهتر و غذا های خوشمزه و باکیفیت تر همیشه بین بهترین ها قرار داشته باشند. اکثر مشتریان هم همیشه زمانی که به گشت و گذار میان رستوران های خوب رویان می پردازند به دنبال ماهی هستند. برخی از رستوران ها ماهی هایی دارد که از قبل نگهداری کرده اند و هرموقع سفارش دهید برایتان آماده می کنند اما برخی هم هستند که ماهی هایشان صید روز است.

ماهی که روزانه تهیه شود از نظر مزه و کیفیت تفاوت بسیاری با ماهی یخ زده که چند هفته یا حتی چند ماه از عمرش میگذرد دارد. برای همین، معمولاً رستوران های خوب رویان قیمتی برای غذای ماهی در منو درج نمی کنند چون ماهی به صورت روزانه و تازه تهیه می شود و قیمت آن هم روزانه تعیین میگردد و رستوران گرد های عاشق ماهی هم جاهایی را میخواهند که اینچنین باشد. اما بین کلی رستوران خوب در رویان، ماهی کده بانو جایی است که تخصصش فقط روی ماهی بوده و به جرأت می توان گفت بهترین ماهی های شمال در شهر رویان را در این رستوران پیدا خواهید کرد برای همین اگر عاشق ماهی هستید و به شهر رویان سفر کردید، رستوران ماهی کده بانو را از دست ندهید.

اینجا با اینکه یک رستوران خوب در رویان محسوب می شود اما جایی کوچک است برخلاف رستوران های لوکس رویان که محیط های پرزرق و برق و آنچنانی دارند، اینجا خبری از دکوراسیون خاص و غیره نیست و ما با یک رستورانی کوچک، دو طبقه و با دکوراسیون تزئینات ساده اما در عین حال شیک طرف هستیم هرچند محیط رستوران را دلنشین کرده. در رستوران ماهی کده بانو چند مدل ماهی شمال شامل ماهی سفید، قزل آلا و غیره سرو می شود و در کنارش هم برنج ایرانی با عطری مست کننده قرار داده می شود اما با اینکه مشتریان می توانند انتخاب کنند برنجشان برنج سفید باشد یا سبزی پلو، همه میدانیم که ماهی فقط با سبزی پلو میچسبد البته هرکسی که به رستوران ماهی کده بانو مراجعه می کند بی شک انتخابش سبزی پلو است.

رستوران ماهی کرده بانو توسط یک خانواده اداره می شود و هر شخص خانواده مسئولیت بخشی از رستوران را برعهده دارد لذا اینجا هم خدمات سرویس دهی به بهترین شکل ممکن ارائه می شود و هم تمامی غذا ها نظارت های سختگیرانه ای رویشان هست ولی با توجه به نظرات مشتریان، اگر فقط بهترین ماهی را میخواهید قطعاً رستوران ماهی کده بانو انتخاب ایده آلی خواهد بود ولی اگر قیمت ها برای شما اهمیت دارد، برخلاف ظاهری که رستوران دارد، غذا ها از قیمت های نسبتاً بالایی برخوردار هستند.

آدرس رستوران ماهی کده بانو

رستوران ماهی کده بانو در شرق رویان و مقابل شهرک هایکاشن قرار دارد. در شرق رویان زمانی که وارد جاده اصلی می شوید، به میدان الغدیر می رسید و سپس بعد از 850 متر قبل از اینکه به مقابل ورودی شهرک هایکاشن برسید، رستوران ماهی کده بانو را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد. اما در نظر داشته باشید اگر با خودروی شخصی میخواهید به رستوران ماهی کده بانو مراجعه کنید، از آنجایی که اینجا یک رستوران محبوب و شلوغ است و در مجاورتش هم کلی کافه و رستوران و فروشگاه هم قرار دارد، در ایام شلوغی سال پیدا کردن جای پارک در نزدیکی یا مقابل رستوران کمی سخت و زمان بر خواهد بود.

شماره تماس رستوران ماهی کده بانو: 44526444-011

ساعت کاری رستوران ماهی کده بانو: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 7 بعد از ظهر

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5721153%2C51.9811255%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

ماهیکده بانو

#10 رستوران لمو رویان

با اختلاف زیاد البته از نظر رستوران گردها و گردشگران، رستوران لمو بهترین رستوران رویال است و یک رستورانی همه چی تمام محسوب می شود. شما از یک رستوران چه انتظار دارید؟ میخواهید هم غذای ایرانی سرو کند هم غذای فرنگی و در کنارش هم منویی متنوع از کافی شاپ داشته باشد؟ میخواهید علاوه بر تنوع بالا نه تنها کیفیتش بی نظیر باشد بلکه قیمت ها هم مناسب باشند؟ از طرفی دلتان میخواهد اینهمه غذا و نوشیدنی خوشمزه، باکیفیت و خوش قیمت را در جایی میل کنید که هم موسیقی زنده داشته باشد و هم روف گاردن داشته باشد تا از ویو زیبای جنگل و دریا لذت ببرید؟ ما به شما رستوران لمو رویان را معرفی می کنیم که بهترین رستوران با موسیقی زنده رویان محسوب می شود و از جنبه های دیگر، بین بهترین ها قرار دارد.

رستوران لیمو یک رستوران بزرگ و با ظرفیت بالا است چون بین معروف ترین رستوران های رویان قرار دارد و بسیاری از مردم اینجا را میشناسند برای همین، باید فضایی داشته باشد که این حجم از مشتری را پاسخ دهد اما با این حال، گزارشات بسیاری هست که مشتریان زمان طولانی را منتظر ماندند تا میزی در رستوران خالی شود. حتی این موضوع شلوغی هم معضلی را برای جای پارک رستوران به وجود آورده چون مشتریان میخواهند در مقابل رستوران پارک کنند و گاهی چند ردیف خودرو در مقابل هم پارک می کنند و پیدا کردن راننده خودروی پارک شده در بین شلوغی رستوران آن هم با سر و صدای موسیقی زنده کمی دشوار و زمان بر خواهد بود.

سالن سرپوشیده رستوران لیمو یک محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی با دکوراسیون و تزئینات شکیل و مدرن دارد که حس یک رستوران لوکس در رویان را ارائه می دهد اما چون اینجا در اکثر مواقع شلوغ است نه تنها دکوراسیون زیبا بین جمعیت شلوغ کمتر نمایان می شود بلکه اگر قرار باشد منتظر خالی شدن میز هم بمانید حواستان به میز ها است بییشتر تا لذت بردن از محیط. اما، جذاب ترین بخش رستوران لیمو روف گاردنش است که در طبقه بالای رستوران قرار دارد. در بخش روف گاردن به مراتب ظرفیت محدود تر از بخش سرپوشیده است و از طرفی مشتریان هم تمایل دارند در شرایط خوش آب و هوای رویان و بخصوص زمان هایی که آفتاب در حال غروب است به روف گاردن مراجعه کنند تا از ویو زیبای طبیعت و دریا در کنار هوای دلنشین و غروب آفتاب لذت ببرند. همچنین در نظر داشته باشید اگر قرار است فقط از منوی کافه رستوران لیمو برخوردار شوید می بایست به طبقه بالا مراجعه کنید.

رستوران لیمو همانطور که بالاتر گفتیم، جایی است که انواع غذا های ایرانی، ایتالیایی، فست فود های خوشمزه آمریکایی و نوشیدنی های سرد و گرم لذیذ را سرو می کند. اینجا یا باید عاشق غذای ایرانی گوشتی باشید یا طرفدار پیتزا های ایتالیایی تا حسابی لذت ببرید. رستوران لیمو در بخش غذا های ایرانی، کلی کباب دارد از کوبیده و جوجه تا شیشلیک، گردن، ماهیچه، سردست همایونی و غیره و تمامی غذا ها حجمی بسیار خوب و مزه ای بی نظیر دارند البته که به عنوان یک رستوران خوب در رویان، غذا ها همگی در ظروف روحی سرو می شوند و چون ظروف روحی بزرگ هستند، در کنار غذا دورچین کاملی هم قرار داده می شود. ناگفته نماند که برنج های سرو شده در رستوران لیمو صد در صد ایرانی هستند، کیفیت و مزه بی نظیری دارند و شما این امکان را داردی که انتخاب کنید برنج شما سفید باشد یا سبزی پلو.

برای آن هایی هم که فست فود باز هستند، رستوران لیمو کلی پیتزای ایتالیایی در نظر گرفته که برخلاف ایتالیایی بودن، حجم خوبی دارند و بزرگ هستند. برگر باز ها چند مدل برگر گوشت و مرغ را می توانند در رستوران لیمو سفارش دهند و اگر هم تمایلی به پیتزای ایتالیایی ندارید و آمریکایی باز با پنیر های فراوانش هستید، نگران نباشید چون در رستوران لیمو پیتزا های آمریکایی پرحجم هم سرو می شود. فرقی ندارد پیتزا میخواهید، برگر یا غذا های فرنگی از جمله استیک چون سفارش یک پیش غذا واجب است لذا پیش غذا هایی که در رستوران لیمو سرو می شود شامل نان سیر، چند مدل سیب زمینی از ساده تا پنیری، سوپ روز و تنوعی از سالاد های سزار هستند. ناگفته نماند بخش غذا های ایرانی هم پیش غذا های خوشمزه خود را دارد که شامل ترشیجات و کلی ماست می باشد.

اگر به دنبال رستوران خوب با مسیقی زنده در رویان هستید، رستوران لیمو بنا به دلایل مختلف بهترین انتخاب می باشد. شاید رستوران با موسیقی زنده در رویان زیاد باشد اما اغلبشان از مشتریان هزینه ورودی برای موسیقی زنده دریافت می کنند در صورتیکه رستوران لیمو موسیقی زنده را به صورت رایگان ارائه می دهد. از طرفی شما نه تنها از موسیقی زنده رایگان برخوردار می شوید بلکه می توانید در روف گاردن هم بنشینید تا در کنار موسیقی زنده، ویو طبیعت و دریا هم در اختیار داشته باشید ولی همیشه مراقب باشید اگر قرار است در ایام شلوغی و بخصوص روز هایی که رستوران موسیقی زنده دارد مراجعه کنید، حتماً خیلی زودتر وارد رستوران شوید تا مشکل جای پارک و پیدا کردن میز نداشته باشید.

در آخر می رسیم به بخش کافی شاپ که باعث شده خیلی ها صرف نظر از غذا های خوشمزه، فقط به عشق دسر های خوشمزه و متنوع و کلی نوشیدنی گرم و سرد رنگارنگ و لذیذ به روف گاردن رستوران لیمو مراجعه کنند. رستوران لیمو همه روزه از ساعت 8 صبح باز می شود تا 12 شب و در طی این ساعات شما هر موقع مراجعه کنید از منوی کافه برخوردار خواهید شد البته که ساعت 8 صبح و زمانی که هنوز همه جا خلوت و آرامش بخش است، میل کردن یک نوشیدنی گرم یا سرد در روف گاردنی با ویو جنگل و دریا لذت دیگری دارد.

اما می رسیم به نظراتی که مشتریان و رستوران گرد ها در خصوص رستوران لیمو داده اند. اینجا غذا هایش جدا از قیمت، بسیار خوشمزه هستند، از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده اند و کیفیت را به خوبی ارائه می دهند همچنین حجم خوبی هم دارند. اما در روز های شلوغ و زمانی که رستوران مملو از مشتری است، از کیفیت خدمات سرویس دهی به شدت کاسته می شود و پیش آمده که غذا نه تنها دیر به دست مشتری می سرد بلکه سرد هم می شود ولی این موضوع در خصوص بخش کافی شاپ صدق نمی کند و همه از بخش کافی شاپ و منوی کافه راضی هستند. در خصوص قیمت ها، مشتریان می گویند قیمت غذا های رستوران لیمو منطقی تر از رستوران های شمالی است و در حد یک رستوران خوب و متوسط رو به بالا در تهران می باشد در صورتیکه کیفیت غذا هایش از یک رستوران هم قیمت در تهران بالاتر است که البته یکی از دلایل معروف بودن و شلوغ بودن رستوران هم محسوب می شود.

آدرس رستوران لمو رویان

رستوران لیمو در قسمت غربی شهر رویان قرار دارد. برای دسترسی به رستوران لیمو، اگر ما سه راه بلده که در مرکز شهر رویان قرار دارد و شلوغ ترین بخش رویان هم محسوب می شود را به عنوان مبدأ در نظر بگیریم، کافیست در سه راه راهی غرب رویان شوید و با طی کردن مسافتی 1.3 کیلومتری، رستوران لیمو و شلوغی کم نظیر مقابلش را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد. البته در نظر بگیرید همانطور که پیش تر گفتیم، با اینکه در مقابل رستوران فضای پارک مناسبی هست اما در ایام شلوغ و بخصوص روز های که هم کلی گردشگر به رویان سفر کرده اند و هم در رستوران قرار است موسیقی زنده برگزار شود، پیدا کردن جای پارک بسیار دشوار خواهد بود بخصوص دردسرهایی که بخواهید خودروی خود را سد معبر کنید و در جلوی خودرو های دیگر مقابل رستوران پارک کنید.

شماره تماس رستوران لمو رویان: 44651784-011

ساعت کاری رستوران لمو رویان: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5694776%2C51.9464982%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”617″ name=”رستوران لمو رویان”]

رزرو ویلا در رویان

رویان شهری نسبتاً لوکس در بخش مرکزی نوار ساحلی استان مازندران است که علاوه بر ساحلی تمیز و بکر، بخش جنگلی زیبایی همچون آب پری هم دارد. گردشگران برای اجاره ویلا در رویان اگر میخواهند نزدیک به ساحل باشند، چون بیشتر ویلاها فاصله کمی تا ساحل دارند می توانند هر اقامتگاهی که میخواهند با هر امکاناتی را از طریق کارشناسان لوکس ویلا رزرو کنند. در بخش جنگلی نیز بهترین منطقه، اطراف آب پری است و اقامتگاه های خوبی با ویو زیبای طبیعت دارد.

سوالات متداول

بهترین رستوران های رویان کدام ها هستند؟

رستوران های چوچاق، گیل سو، ایتالیایی ادن، آربایجان، لوتکا لوتوس، لمو، ادونچر و ماهی کده بانو رستوران های خوب رویان هستند.

معروف ترین رستوران های سنتی رویان کدام ها هستند؟

رستوران باغ ساحلی سلطان خزر، کته کبابی آذربایجان و گیل سو.

رستوران های ساحلی رویان کدام ها هستند؟

کته کبابی آذربایجان و رستوران باغ ساحلی سلطان خزر از بهترین رستوران های ساحلی رویان هستند.

رستوران های قیمت مناسب در رویان کدام ها هستند؟

رستوران های چوچاق، آذربایجان، گیل سو، لوتکا لوتوس، سلطان خزر، ادونچر و لمو.