مراکز خرید خرمشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید خرمشهر از جمله جاذبه های گردشگری در این شهر می باشند که دارای تنوع بالایی بوده و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کنند. خرمشهر یکی از زیباترین شهرهای جنوبی است که با وجود تحمل جنگ های زیادی که در آن رخ دادند، اما همچنان توانسته زیبایی های طبیعی خود را حفظ نماید و به عنوان نماد مقاومت و پایداری در میان شهرهای ایران به شهرت رسیده است. همه ما می دانیم که خرمشهر به مدت 8 سال جنگ تحمیلی را به دوش کشید و با توجه به ویرانی هایی که به بار آورد، توانسته افتخاری را برای خود رقم بزند و از پرافتخارترین شهرهای ایران به حساب بیاید. این شهر جاذبه های دیدنی و گردشگری متعددی را در خود جای داده که بسیاری از آن ها مربوط به دوران گذشته بوده و هر یک از آن ها حرف های زیادی برای گفتن دارند. بازارها و مراکز خرید از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری در خرمشهر می باشند که هر یک از آن ها به نوبه خود جذابیت داشته و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم با تمام مراکز خرید خرمشهر که جزئی از جاذبه های دیدنی این شهر به حساب می آیند آشنا شویم. پس تا انتهای این مطلب همراه لوکس ویلا باشید.

بازار سیف خرمشهر

بازار سیف از معروف ترین مراکز خرید خرمشهر است که در خیابان فردوسی این شهر جای گرفته و به دلیل تنوع زیاد اجناس، توجه بسیاری از اهالی خرمشهر و گردشگران را به سمت خود جلب نموده است. مجتمع تجاری اداری سیف مرکز خریدی چند طبقه می باشد که دارای واحدهای تجاری متنوعی بوده و اجناس و محصولات مختلفی در آن به فروش می رسند. اگر اهل پاساژگردی باشید و گردش در مراکز خرید خرمشهر را به عنوان تفریح انتخاب کرده باشید، می توانید گردشی حسابی را در میان بازار سیف خرمشهر تجربه نمایید و اگر قصد خرید هم داشته باشید، می توانید به راحتی کالای مورد نظر خود را از میان فروشگاه های تجاری آن پیدا و تهیه نمایید.

آدرس بازار سیف خرمشهر: استان خوزستان، شهر خرمشهر، خیابان فردوسی

مراکز خرید خرمشهر

پاساژ پردیس خرمشهر

اگر اهل پاساژگردی باشید و به شهر خرمشهر سفر کرده باشید، گزینه های زیادی برای گردش و خرید برای شما وجود دارند که می توانید از آن ها برای خرید و گردش خود انتخاب کنید و به سراغ آن ها بروید. یکی دیگر از مراکز خرید خرمشهر، در بلوار مقاوت قرار گرفته که با نام پاساژ پردیس خرمشهر شناخته می شود. اگر به گردش در میان این شهر علاقه داشته باشید، می توانید به موزه جنگ خرمشهر که در فاصله نزدیکی از پاساژ پردیس قرار گرفته، بروید و از آن نیز دیدن کنید.

آدرس پاساژ پردیس خرمشهر: استان خوزستان، بلوار امیرکبیر، بلوار پاسداران

بازار سنتی صفا

بازارهای سنتی همیشه یکی از جاذبه های گردشگری در هر شهری به حساب می آیند که بسیاری از گردشگران برای خرید و گردش خود به سراغ آن ها می روند. خرمشهر نیز همانند بسیاری دیگر از شهرهای ایران، دارای بازارهای سنتی مختلفی بوده که بازار سنتی صفا یکی از آن ها به حساب می آید و با مراجعه به آن می توانید علاوه بر گردش و خرید، با سنت ها و آداب و رسوم مردمان این شهر بیشتر آشنا شوید. بازار صفا که جزء مراکز خرید خرمشهر به حساب می آید، همانند بسیاری دیگر از بازارهای سنتی ایران توانسته بافت سنتی و تاریخی خود را حفظ نماید.

همچنین یکی از بهترین ویژگی های بازار صفا، مردمان خونگرم خرمشهر هستند که با لباس های سنتی خود و لهجه عربی صحبت می کنند و بر محبوبیت این بازار افزوده اند. گردش در میان بازارهای سنتی ما را با بسیاری از خوراکی ها، مواد غذایی و صنایع دستی مخصوص آن شهر و روستا آشنا می سازد. بازار سنتی صفا خرمشهر همیشه یکی از شلوغ ترین بازارهای خرمشهر بوده که هر زمان به آن مراجعه کنید، رونق را در آن احساس خواهید کرد و از شور و شوق مردمی که در حال خرید و گردش هستند، لذت خواهید برد. هنگامی که در این بازار قدیمی و سنتی در حال قدم زدن باشید، انواع خوراکی های خوشمزه، ماهی های تازه، سبزیجات محلی و تازه و غیره را خواهید دید که می توانید از آن ها نیز تهیه کنید.

آدرس بازار سنتی صفا: استان خوزستان، خرمشهر، بلوار ساحلی، پشت مسجد جامع خرمشهر

مراکز خرید خرمشهر

مجتمع تجاری نور خرمشهر

بازارها و مراکز خرید مختلفی در میان شهر خرمشهر وجود دارند که هر کدام از آن ها به دلایل مختلفی، مورد محبوبیت در میان اهالی این شهر و گردشگران قرار گرفته اند. مجتمع تجاری نور یکی دیگر از مراکز خرید خرمشهر می باشد که به بازار بزرگ امام رضا نزدیک بوده و می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و در صورتی که به پاساژگردی علاقه مند باشید، می توانید از هر دوی این بازارها که در فاصله نزدیکی از یکدیگر قرار گرفته اند، دیدن کنید.

آدرس مجتمع تجاری نور خرمشهر: استان خوزستان، خرمشهر، خیابان امیرکبیر، بلوار پاسداران

بازار امام رضا خرمشهر

پاساژگردی از تفریحات محبوب بسیاری از افراد محسوب می شود که برای آخر هفته ها و تعطیلات به سراغ آن ها می روند. خرمشهر در میان دیدنی های متنوع خود، انواع بازارها و مراکز خرید را جای داده که در این بخش می خواهیم با یکی از بزرگترین مراکز خرید خرمشهر که بازار امام رضا نام دارد، آشنا شویم.  مجتمع تجاری اداری پزشکی امام رضا خرمشهر از معروف ترین پاساژهای خرمشهر بوده که واحدهای تجاری زیادی در آن وجود دارند که هر یک از آن ها در اصناف مختلفی مشغول به کار می باشند.

انواع پوشاک، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، اسباب بازی و غیره وجود دارد و تنوع محصولات این مرکز خرید بسیار بالا بوده و اگر قصد خرید داشته باشید، دست خالی از آن خارج نخواهید شد. ناگفته نماند قیمت مناسب اجناس و محصولات نیز توانسته بر محبوبیت آن بی افزاید. راهروهای عریض این مرکز خرید از بهترین ویژگی های آن محسوب می شود تا گردشگران بتوانند به راحتی در میان راهروها تردد داشته و بتوانند ویترین مغازه ها را مشاهده نمایند. از امکانات رفاهی بازار بزرگ امام رضا خرمشهر می توان به رستوران ها و کافه های آن اشاره نمود که بهترین امکان استراحت را برای گردشگران فراهم آورده اند.

شماره تماس بازار امام رضا خرمشهر: 06153515156

آدرس بازار امام رضا خرمشهر: استان خوزستان، خرمشهر، بلوار مقاومت، نبش بانک ملی

مراکز خرید خرمشهر

مجتمع تجاری اروند یا کنزالمال

در بسیاری از مواقعی که قصد خرید داشته باشیم، به دنبال بازارها و مراکز خریدی هستیم که اجناس و کالاهایی با قیمت های مناسب عرضه می کنند. خوشبختانه بسیاری از مراکز خرید خرمشهر دارای اجناس و محصولات با قیمت های مناسب هستند که در این بخش می خواهیم به معرفی مجتمع تجاری اروند اشاره کنیم که با نام کنزالمال خرمشهر نیز شناخته می شود. مجتمع تجاری اروند که از معروف ترین و ارزان ترین مراکز خرید خرمشهر به شمار می رود، دارای مساحتی حدود 20 هزار متر مربع می باشد که انواع غرفه های متعدد در آن جای گرفته اند و هر کدام از آن ها اجناس و محصولات متنوعی را عرضه می کنند. اگر به دنبال مرکز خرید ارزان خرمشهر بودید تا بتوانید لوازم و محصولات مورد نیاز خود را از آن تهیه کنید، مرکز خرید کنزالمال را در نظر داشته باشید. از امکانات این مرکز خرید می توان به رستوران های صحرایی، فست فود و پارکینگ اشاره نمود.

آدرس مجتمع تجاری اروند: استان خوزستان، خرمشهر، منطقه آزاد اروند

مراکز خرید خرمشهر

پاساژ قائم

اگر در میان مراکز خرید خرمشهر به دنبال بورس انواع گوشی و لوازم دیجیتال هستید، می توانید به سراغ پاساژ قائم خرمشهر بروید. واحدهای تجاری متعددی در این پاساژ وجود دارند که انواع موبایل، لوازم دیجیتال و لوازم جانبی در آن ها به فروش می رسند که از تنوع بالایی نیز برخوردار می باشند.

آدرس پاساژ قائم خرمشهر: استان خوزستان، بلوار امیرکبیر

پاساژ نخل خرمشهر

بازار زیبایی به نام پاساژ نخل در شهر خرمشهر وجود دارد که با نام بازار طلا نیز شناخته می شود. واحدهای تجاری پاساژ نخل انواع طلاها را با قیمت مناسب به فروش می رسانند و بسیاری از عروس و دامادها برای خرید طلای خود، به این بازار مراجعه می کنند. پاساژ نخل خرمشهر به دلیل داشتن قیمت ها و اجناس با کیفیت مناسب، از محبوب ترین مراکز خرید خرمشهر به شمار می رود.

آدرس پاساژ نخل خرمشهر: استان خوزستان، خرمشهر، بلوار مقاومت

مجتمع تجاری تفریحی برلیان

همانطور که گفته شد، مراکز خرید خرمشهر از تنوع بالایی برخوردار بوده و بازارها و مراکز خرید متنوعی در این شهر وجود دارند که هر کدام از آن ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال می توان گفت برخی از گردشگران به گردش در میان بازارهای سنتی علاقه داشته و برخی دیگر به گردش در میان پاساژهای مدرن و لوکس علاقه مند می باشند که خوشبختانه خرمشهر توانسته تمام سلیقه ها را در برگیرد. مرکز خرید مدرن و لوکس دیگری به نام مجتمع تجاری تفریحی برلیان در خرمشهر قرار دارد که از معروف ترین و متفاوت ترین مراکز خرید خرمشهر به شمار می آید. معماری و طراحی مرکز خرید برلیان به صورت یک کشتی بوده که در مجاورت ساحل کارون قرار داشته که همین ویژگی توانسته در محبوبیت و منحصر به فرد بودن آن تأثیر به سزایی داشته باشد.

این مرکز خرید 5 طبقه را در خود جای داده و از بزرگترین پاساژهای خرمشهر به حساب می آید. این مرکز خرید علاوه بر واحدهای تجاری مختلف، انواع امکانات تفریحی و رفاهی را در حود جای داده که می توان به رستوران ها، کافی شاپ ها، کافه بازار، خانه شکلاتی، باغ بام برلیان، خانه کودک دنیای شادی، فودکورت بین المللی برلیان، پارکینگ، سرویس بهداشتی و غیره اشاره نمود. تنوع امکانات و سرگرمی های مجتمع تجاری تفریحی برلیان به قدری زیاد بوده که بایستی چندین ساعت را برای گردش، خرید و تفریح در آن در نظر بگیرید. همچین وجود آسانسورها و پله برقی ها نیز سبب گردیده گردشگران بتوانند به راحتی در میان طبقات این مرکز خرید، رفت و آمد داشته باشند. به جرأت می توان گفت، گشت و گذار در مجتمع تجاری تفریحی برلیان می تواند یکی از بهترین تجربه های شما برای گردش و خرید در میان مراکز خرید خرمشهر به شمار رود.

شماره تماس مجتمع تجاری تفریحی برلیان: 06153513810

آدرس مجتمع تجاری تفریحی برلیان: استان خوزستان، خرمشهر، بلوار ساحلی، جنب ساختمان شهرداری

مراکز خرید خرمشهر

[html_block id=”73216″]