بهترین رستوران های خرمشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین مناطقی که در جنوب کشور می توانید به آن مراجعه نمایید، خرمشهر است. ین شهر به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف توانسته عده زیادی را به خود جذب کند و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین مقاصد گردشگری به شمار می رود. اگر تصمیم گرفتید به این شهر سفر کنید بهتر است در مدت اقامت خود به رستوران های این شهر نیز مراجعه کنید و از غذا های محلی و جنوبی آن لذت ببرید. در این مقاله به سراغ معرفی رستوران های خرمشهر رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن ها به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 شهر غذای پاییز

یکی از جاهایی که می توانید هم از غذای آن لذت ببرید و هم از محیط رستوران، شهر غذای پاییز خرمشهر می باشد. این رستوران توانسته متوسطی از مراجعین کسب کند و همین موضوع نشان می دهد که از مراجعه به آن پشیمان نخواهید شد. در منوی این رستوران غذا های مختلفی وجود دارد ولی بهتر است پیتزا های آن را از دست ندهید. این رستوران هم چنین پرسنل مودب و خوش برخوردی داشته و مدیریت آن نیز کاربلد و با تجرب می باشد.

کیفیت غذا های شهر غذای پاییز مناسب بوده و قیمت ها با توجه با کیفیت آن ها و هم چنین در مقایسه با رستوران های هم سطح خوب بوده و شما می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید. اگر تمایل دارید به این رستوران بروید بهتر است در بازه زمانی 8:30 تا 24 اقدام کنید.

آدرس شهر غذای پاییز

از آن جا که این رستوران خرمشهر در بلوار چهل متری قرار گرفته شما می توانید برای رسیدن به آن ابتدا خود را به میدان معلم برسانید و سپس در جهت جنوب غربی و به سمت بلوار خامنه ای ادامه دهید. با ورود به این بلوار آن را ادامه دهید تا به دور برگردان برسید و سپس دور زده تا در طرف مقابل یعنی بلوار چهل متری قرار بگیرید. بعد از رسیدن به پارک حجاب می توانید مقصدتان را که در سمت چپتان قرار گرفته ببینید. مسافت مسیر گفته شده از میدان معلم تا این رستوران خوب خرمشهر تقریبا 1.1 کیلومتر بوده و در حدود 2 دقیقه بدون ترافیک نیز در راه خواهید بود.

شماره تماس شهر غذای پاییز خرمشهر: 53513110-061

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.437458094061615%2C%2048.19253014685501%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”967″ name=”شهر غذای پاییز”]

#2 رستوران زاگرس

یکی دیگر ازرستوران های خرشمهر که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، رستوران زاگرس می باشد. این رستوران امتیاز بالایی از مراجعین دریافت کرده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها برای شماست اگر تمایل دارید برای صرف وعده غذایی خود به رستوران بروید. منوی غذایی این رستوران را می توانید در زیر ببینید منتها قیمت ها با توجه به نوسان بازار کمی بالا رفته و بهتر ست این مورد را در نظر داشته باشید. غذا های موجود در منوی این رستوران خرمشهر خوش طعم هستند منتها بهتر است در لیست سفارشات خود قلیه ماهی را نیز بیفزایید تا بتوانید تجربه بهتری داشته باشید.

قیمت غذا ها با توجه به کیفیت آن ها مناسب بوده و به همین دلیل می توانید هر چه خواشتید سفارش دهید. اگر تمایل داشتید به این رستوران مراجعه کنید باید در بازه زمانی 8 صبح تا 11 شب که رستوران سرویس دهی دارد اقدام کنید تا دچار سرگردانی نشوید. لازم به ذکر است این رستوران یکی از بهترین هاست و سرویس دهی در آن سرعت خوبی داشته و پرسنل مودبی را نیز شامل می شود.  بهتر است در صورت تمایل به رفتن به رستوران در این شهر، رستوران زاگرس را از قلم نیندازید.

آدرس رستوران زاگرس

اگر تمایل دارید به رستوران زاگرس بروید باید بدانید که این رستوران خوب خرمشهر در بلوار مقاومت قرار گرفته و شما برای رسیدن به آن می بایست ابتدا خود از هر جایی در شهر که هستید به این بلوار برسانید و سپس در جهت شرق از سمت بلوار ذسول اکرم به سمت این بلوار ادامه دهید. کمی بعد از میدان می توانید به این رستوران وارد شوید. مسافت این مسیر از میدان و بلوار رسول تا مقصد تقریبا 300 متر بوده و بدون ترافیک در حدود 1 دقیقه در راه خواهید بود. مقصد شما درست در سمت راست شما و بعد از بوتیک کیوان قرار گرفته است.

شماره تماس رستوران زاگرس خرمشهر: 53510947-061

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.445207980044458%2C%2048.17072811483968%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”975″ name=”رستوران زاگرس”]

#3 رستوران سرآشپز

از دیگر رستوران هایی که در خرمشهر می توانید به آن مراجعه کنید و از غذا های خوش طعم آن لذت ببرید، رستوران سرآشپز می باشد. این رستوران به دلیل دارا بودن محیط مناسب و مدرن توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید و هم چنین افراد می توانند برای برگزاری دورهمی یا جشن هایی مثل تولد از محیط این رستوران استفاده کنند. این رستوران امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می تاون گقت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند از کیفیت غذا ها و دیگر موارد مثل برخورد پرسنل یا موقعیت جغرافیایی رستوران رضایت داشته اند.

اینجا که یکی از رستوران های خوب خرمشهر می باشد در بازه زمانی 8 تا 24 فعالیت داشته و شما می توانید در این مدت به آن مراجعه نمایید. این رستوران دارای کارکنانی خوش رفتار بوده و سرویس دهی در آن نیز در سطح خوبیست. رستوران سرآشپز در نزدیکی رستوران زاگرس واقعه شده و شما می توانید با اقامت در همین منطقه از هر دو مورد گفته شده در مدت زمان اقامتتان استفاده نمایید. هم چنین برای پارک خودروی خود نیز نگران نباشید چرا که در جلوی رستوران می توانید برای این منظور اقدام نمایید.

آدرس رستوران سرآشپز

برای رسیدن به این رستوران شهر خرمشهر می توانید ابتدا خود را بلوار رسول اکرم برسانید و سپس در جهت شمال شرقی ادامه دهید. با رسیدن به میدان به طرف راست رفته و به بلوار مقاومت وارد شوید. این بلوار را تا رسیدن به مقصدتان ترک نکنید و مسقتیم در آن برانید. این رستوران خرمشهر درست رو به روی کوچه دوم مقاومت قرار گرفته و در سمت راست شما می باشد. مسافت مسیر گفته از نزدیکی میدان در بلوار رسول تقریبا 600 متر بوده و در حدود 2 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود.

شماره تماس رستوران سرآشپز خرمشهر: 09166330157

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.444030368363034%2C%2048.17254217200721%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”976″ name=”رستوران سرآشپز”]

#4 رستوران سوم خرداد

از رستوران های لاکچری خرمشهر که می توانید به آن مراجعه کنید، رستوران سوم خرداد است که هم نمای زیبایی دارد و هم محیط داخلی آن مدرن و دیدنی می باشد. این رستوران توانسته امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نماید و به دیل دارا بودن دو محیط بیرونی در کلبه ها و محیط درونی خود، مورد استقبال افراد بیشتری قرار گرفته است. بهتر است اگر به دنبال جایی لاکچری هستید و می خواهید تجربه خوبی داشته باشید این رستوران را از دست ندهید چرا که می تواند تجربه ای خوب از صرف غذا در خرمشهر برایتان باشد.

اگر به این رستوران رفتید و هوا مساعد بود بهتر است از فضای باز استفاده کنید و یا از کلبه های این رستوران برای صرف غذای مورد نظرتان بهره ببرید. ولی اگر تمایل داشتید از فضای داخلی رستوران و میز و صندلی های شیک آن استفاده کنید نیز این گزینه پیش روی شماست. این رستوران ساحلی خرشمهر توانسته گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب نماید و با توجه به کیفیت غذا های آن در کنار پرسنل خوش برخورد و زیبایی محیط آن می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. پرسنل این رستوران حرفه ای و مودب هستند و سرویس دهی در سریع ترین حالت آن انجام می شود.

اگر به این رستوران رفتید بهتر است در بین سفارشات خود میگو و خورش بامیه را نیز بیفزایید چرا که امتیاز خوبی از مراجعین دریافت کرده اند و خوش طعم هستند. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 9 تا 23 باز بوده و شما می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید. لازم به ذکر است رستوران سوم خرداد یکی از بهترین و لاکچری ترین رستوران ها در خرمشهر است و اگر به دنبال جایی با کیفیت هستید این جا برایتان بهترین گزینه خواهد بود. لازم به ذکر است این رستوران دارای پارکینگ نیز می باشد و از این بابت با مشکل رو به رو نخواهید شد. این رستوران را حتی به عنوان یکی از جاهای دیدنی خرمشهر نیز می شناسند.

آدرس رستوران سوم خرداد

از آن جا که این رستوران در نزدیکی پل قدیم خرمشهر و بلوار بایندر در کنار رودخانه کارون قرار گرفته، شما می توانید برای رسیدن به آن ابتدا خود را به بلوار بیت المقدس برسانید و سپس در جهت شمال آن ادامه دهید. این رستوران درست بعد از شهربازی و در طرف راست شما قرار گرفته و شما با طی کردن مسیری تقریبا 500 متری می توانید به آن وارد شوید. شما هم چنین می توانید برای رسیدن به این رستوران از پل قدیم خرمشهر نیز استفاده کنید تا به آسانی به مقصدتان برسید.

شماره تماس رستوران سوم خرداد خرمشهر: 53532700-061

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.43105997841371%2C%2048.19891186763435%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”977″ name=”رستوران سوم خرداد”]

#5 رستوران ترش و شیرین

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید رستوران ترش و شیرین است که برخلاف محیط آن توانسته با کیفیت خوب خود در بین عده زیادی شناخته شود و امتیاز بالایی را نیز دریافت نماید. این رستوران به دلیل دارا بودن غذا های خوش طعم و به خصوص گزینه بیرون بر خود در بین افراد زیادی به شهرت رسیده و شما می توانید در سفر به این شهر در صورت تمایل غذایتان را از اینجا سفارش داده و هر جا که تمایل داشتید صرف کنید.

محیط داخلی رستوران ساده ولی تمیز است و به دلیل کوچک بودن نمی تواند عده زیادی از افراد را به صورت همزمان در خود جای دهد. رستوران ترش و شیرین را می توانید به خصوص برای اوقاتی که قصد سفر اقتصادی دارید از آن استفاده نمایید چرا که قیمت موارد موجود در منوی آن مناسب بوده و گزینه بیرون بر رستوران می تواند بسیار مفید باشد. شما علاوه بر غذا های ایرانی می توانید از غذا های دریایی این رستوران نیز استفاده نمایید که طعم خوبی دارند و قیمت آن ها نیز مناسب می باشد.

یکی از نکاتی که درباره این رستوران باید عنوان کرد ساعت کاری آن می باشد که از 12 تا 17 بوده و در این رستوران تنها وعده ناهار سرو می گردد بنابراین برای شام نمی توانید از رستوران ترش و شیرین استفاده نمایید. به طور کلی اگر به دنبال جایی هستید که کیفیت خوب به شما عرضه نماید و هم چنین غذا های خوش طعم و قیمت مناسب داشته باشد این رستوران بهترین گزینه برای شماست.

آدرس رستوران ترش و شیرین

برای رسیدن به این رستوران خوب خرمشهر می توانید ابتدا خود را از هر جایی که هستید به پارک حجاب برسانید و سپس بلوار ساحلی را به سمت غرب ادامه دهید. با ادامه دادن این مسیر می توانید در نهایت وارد مقصدتان که در طرف راست شما قرار گرفته برسید. رستوران ترش و شیرین بعد از چاسبی قرار گرفته و شما می توانید با مسیر گفته شده خود را به مقصد برسانید. مسافت این مسیر تقریبا یک کیلومتر بوده و در حدود 2 دقیقه نیز طول می کشد تا به این رستوران خرمشهر برسید.

شماره تماس رستوران ترش و شیرین خرمشهر: 09353314335

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.4337278288559%2C%2048.18211417051988%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”978″ name=”رستوران ترش و شیرین”]

#6 کافه رستوران آکواریوم

یکی دیگر از گزینه هایی که برای صرف غذا می توانید به آن مراجعه نمایید تا علاوه بر غذا های سنتی فست فود را نیز داشته باشید، کافه رستوران آکواریوم می باشد. این کافه رستوران خرمشهر به دلیل کیفیت خوب خود و هم چنین ساحلی بودن توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید و از بین این تعدادی که به آن مراجعه کرده اند تقریبا اکثریت رضایت داشته و امتیاز خوبی به آن داده اند. شما در این رستوران می توانید طعم سوخاری های خوش طعمی را بچشید و خاطره ای خوب در کنار عزیزانتان در سفر به خرمشهر داشته باشید.

اگر به کافه رستوران آکواریوم مراجعه کردید بهتر است پیتزا های آن را حتما تست کنید چرا که به نام پیتزا آکواریوم نیز در این شهر شهرت دارد. البته به نام کافه موزه رستوران آکواریوم نیز معروف است و این نام را نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در اینترنت سرچ نمایید. لازم به ذکر است این فست فود خرمشهر در تمامی روز های هفته از ساعت 20 تا 2 فعالیت داشته و شما می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید.

آدرس کافه رستوران آکواریوم

برای رسیدن به این کافه رستوران ساحلی خرمشهر می توانید ابتدا خود را به میدان معلم برسانید و سپس در جهت جنوب حرکت کنید تا از بوستان بیان بگذرید. کمی بعد از رسیدن به میدان از خروجی دوم به طرف راست بروید و راه رسیدن به بلوار ساحلی را در پیش گیرید. بعد از تکاور می توانید مقصدتان را که در سمت راست شما قرار دارد ببینید. مسافت مسیر گفت شده از میدان معلم در حدود 530 متر بوده و تقریبا بدون ترافیک 1 دقیقه نیز در راه خواهید بود.

شماره تماس کافه رستوران آکواریوم خرمشهر: 53547700-061

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.435010243894634%2C%2048.19725564950561%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”979″ name=”کافه رستوران آکواریوم”]

#7 کافه رستوران آقا بزرگ

یکی دیگر از محل هایی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید و علاوه بر بخش غذا های سنتی رستوران از قسمت کافه نیز استفاده نمایید، کافه رستوران اقا بزرگ می باشد. این کافه رستوران خرمشهر در تمامی  روز های هفته از ساعت 8 تا 1 باز بوده ولی بهتر است در روز های تعطیل رسمی قبل از مراجعه به آن ابتدا از تایم دقیق کاری مطمئن شوید و سپس اقدام نمایید. این کافه رستوران توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت کند و به دلیل دارا بودن ویوی خوب رو به رودخانه می تواند گزینه خوبی ربرای شما باشد.

این کافه رستوران ساحلی خرمشهر علاوه بر محیط داخلی خود توانسته با ارائه آلاچیق ها و کلبه های مختلف توجه عده زیادی از مسافران را به خود جلب کند. شما علاوه بر غذا های سنتی و ایرانی می توانید غذا های دریایی را نیز سفارش دهید. هر چند گفته شده سرویس دهی کمی ضعیف می باشد اما پخش موزیک در محیطی با ضفا می تواند برایتان خاطره انگیز باشد. اگر به این کافه رستوران خرمشهر مراجعه کردید بهتر است جوجه کباب را در لیست سفارشات خود بیفزایید.

آدرس کافه رستوران آقا بزرگ

از آن جا که این کافه رستوران ساحلی خرمشهر نیز در کنار بلوار ساحلی قرار دارد، شما باید ابتدا از هر جای شهر که هستید به این بلوار برسید. بلوار را به سمت غرب دنبال کنید تا از پل قدیم نیز عبور نمایید. کمی بعد از رسیدن به میدان از آن گذشته تا از خیابان تکاور نیز بگذرید سپس می توانید مقصدتان را که در سمت راست شما قرار دارد ببینید. مسافت راه گفته شده از نزدیکی پل قدیم خرمشهر تا این کافه رستوران تقریبا 400 متر بوده و در حدود یک دقیقه نیز در راه خواهید بود.

یکی از مواردی که در انتها می توان به آن اشاره کرد این است که شما می توانید مسیر های گفته شده را از طریق گوگل مپ دنبال کنید تا با استفاده از نقشه و به آسانی از مبدا خود به هر کدام از این رستوران ها که تمایل داشتید برسید. کافیست ابتدا اینترنت همراه و لوکیشن خود را روشن نمایید و سپس رستوران مورد نظرتان را در گوگل سرچ کنید.

شماره تماس کافه رستوران آقا بزرگ خرمشهر: 53547150-061

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.434915126545476%2C%2048.19766300598614%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”981″ name=”کافه رستوران آقا بزرگ”]