مجتمع تجاری تفریحی برلیان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین مناطق ایران که توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید خرمشهر می باشد. این منطقه به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف و هم چنین مراکز خرید متعدد توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید. مسافران معمولا برای خرید یا تماشای دیدنی های خرمشهر به این ناحیه از کشور سفر می کنند. قیمت اجناس معمولا در سال های گذشته در شهر های جنوبی ارزان تر از سایر کشور بود ولی امروزه تعداد پاساژ هایی که از نظر قیمت مناسب تر از مناطق دیگر ایران باشند کمتر شده است. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از بهترین مراکز خرید خرمشهر به نام مجتمع تجاری تفریحی برلیان رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مجتمع تجاری تفریحی برلیان کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به مجتمع تجاری تفریحی برلیان می توانید ابتدا خود را به میدان معلم برسانید و سپس در جهت جنوب شرقی حرکت کنید. از کنار بوستان بیان بگذرید تا به میدان بعدی برسید. به آرامی به سمت راست رفته و خروجی دوم میدان را انتخاب کنید تا به بلوار ساحلی وارد شوید. این بلوار را تا رسیدن به مقصدتان که در سمت راست قرار دارد دنبال کنید. مسافت مسیر گفته شده از میدان معلم تقریبا 650 متر بوده و در حدود 2 دقیقه نیز در راه خواهید بود تا به این پاساژ خرمشهر وارد شوید. شما هم چنین می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید تا در هر جایی از شهر که بودید به آسانی و با نقشه بتوانید راهتان را بیابید.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی برلیان: استان خوزستان، خرمشهر، بلوار ساحلی، جنب شهرداری

درباره مجتمع تجاری تفریحی برلیان

خرمشهر به عنوان یکی از شهر هایی در جنوب کشور شناخته می شود که به دلیل از سر گذراندن حوادث مختلف در طول تاریخ در بین اکثر ایرانیان شناخته شده می باشد و عده زیادی معملا تمایل به سفر به این منطقه دارند. این شهر همانند یک نگین در استان خوزستان بوده و به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف در کنار مراکز خرید و رستوران های خرمشهر توانسته گردشگران را نیز به خود جذب نماید.

یکی از مهم ترین گزینه هایی که افراد زیادی را به این شهر جذب می کند، خرید می باشد. خرید کردن گزینه جدا نشدنی از سفر بوده و تقریبا تمامی مسافران مشتاق آن هستند به خصوص اگر جایی باشد که بتوان از آن خرید های متنوع و مقرون به صرفه داشت. یکی از این پاساژ ها که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، مجتمع تجاری تفریحی برلیان خرمشهر می باشد که نمای آن به شکل کشتی ساخته شده است.

درواقع طراحی به کار رفته در ساخت نمای این مرکز خرید خرمشهر شاخص اصلی معرفی آن می باشد. هدف از این ایده و طراحی این پاساژ، به وجود آمدن یک سازه منحصر به فرد از طریق تکنولوژی های جدید بوده که به خوبی انجام گشته است. این طرح و پیاده سازی آن مربوط به سال 1393 می شود و در آن می توانید علاوه بر خرید کردن برای مراجعه به بخش های تفریحی آن نیز اقدام نمایید. لازم به ذکر است که این بنای زیبا در شب با نور پردازی های مختلف زیبا تر از روز دیده می شود و شما می توانید برای رفتن به این پاساژ شب را انتخاب نمایید.

مجتمع تجاری تفریحی برلیان

رستوران مرکز خرید برلیان خرمشهر

یکی از بخش های مهم در یک پاساژ وجود رستوران و کافیشاپ می باشد تا افراد بتوانند خستگی ناشی از دنبال کالا بودن را از تن بیرون نمایند. رستوران های هر پاساژی می توانند به عنوان پاتوق جوانان آن شهر نیز به حساب آیند. در این مرکز خرید نیز که به عنوان یکی از جاهای دیدنی خرمشهر هم معرفی می شود، شما می توانید به رستوران موجود در آن رفته و از غذا های خوش طعم آن استفاده کنید. قیمت غذا های موجود در منوی آن در مقایسه با رستوران های هم سطح مناسب بوده و بهتر است استفاده از آن ها را از دست ندهید تا بتوانید تجربه بهتری از مراجعه به این پاساژ داشته باشید.

این کشتی پنج طبقه می تواند با رستوران خود حتی تنها در همین مورد نیز مورد استفاده قرار گیرد و به خصوص مناسب برای شماست اگر تمایل دارید برای میهمانی های کوچک خود یا جشن های چند نفره از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است این رستوران مشرف به رودخانه کارون می باشد و از این نظر یکی از بهترین رستوران های ساحلی خرمشهر نیز به حساب می آید و نباید استفاده از آن را از دست بدهید.

کالا های درون پاساژ برلیان

شما در این پاساژ شاید تنوع مرکز خریدی چون کنزالمال را نداشته باشید ولی می توانید با مراجعه به آن برای خرید گزینه هایی هم چون پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، موبایل و لوازم جانبی آن، اکسسوری و… اقدام نمایید. اگر درون کالا های این پاساژ نتوانستید موردی را که به دنبال آن هستید بیابید می توانید به سایر مراکز خرید خرمشهر رفته و تجربه بهتری را برای خود رقم بزنید.

لازم به ذکر است که کیفیت اجناس این بازار متوسط بوده و تقریبا تمامی آن ها چینی می باشند. در سالیان اخیر به دلیل تحریم ها تنها اجناس چینی به کشور وارد شدند و به همین دلیل شما به سختی می توانید جنس های مربوط به دیگر کشور ها را در مراکز خرید بیابید. مرکز خرید برلیان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به همین دلیل بهتر است به دنبال کالای مرغوب از کشور های خوب نباشید.

ساعت کاری مجتمع تجاری تفریحی برلیان

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از مراجعه به یک مرکز خرید باید در نظر داشته باشید، تایم کاری پاساژ مورد نظرتان می باشد. به خصوص در ایام تعطیلات رسمی و یا آخر هفته ها معمولا مراکز خرید تایم کاری متفاوتی دارند و به همین دلیل بهتر است از این بابت مطمئن شوید و با تماس قبلی اطلاعات لازم را دریافت کنید تا دچار سردرگمی نشوید. در ادامه می توانید اطلاعات گفته شده را درباره این پاساژ خرمشهر داشته باشید:

ساعت کاری مجتمع تجاری تفریحی برلیان: همه روزه به صورت شبانه روزی باز می باشد.

شماره تماس مجتمع تجاری تفریحی برلیان: 35513810-061

مجتمع تجاری تفریحی برلیان

بهترین زمان مراجعه به پاساژ برلیان خرمشهر

از آن جا که خرمشهر یکی از شهر های بسیار گرم در جنوب کشور محسوب می شود، بهتر است زمانی را برای سفر انتخاب کنید که آب و هوا شما را اذیت نکند. بدین منظور شما دو گزینه متفاوت پیش رو خواهید داشت: یا برای خرید به این شهر بروید و یا برای تماشای جاذبه های دیدنی آن. اگر برای خرید می روید بهتر است ماه های گرم سال را انتخاب کنید تا هم خرید بهتر و ارزان تری داشته باشید و هم اقامت مقرون به صرفه تری را تجربه کنید.

اگر تمایل دارید جاذبه های این شهر را ببینید نیز بهتر است در فصل زمستان اقدام کنید که آب و هوای در بهترین حالت خود می باشد. اگر می خواهید برای خرید و هم برای تماشای دیدنی های شهر به خرمشهر سفر کنید نیز بهتر است همین فصل زمستان را برگزینید چرا که برای تماشای جاذبه ها در آب و هوای گرم اذیت خواهید شد. بنابراین بهترین زمان مراجعه به این پاساژ همین فصل زمستان می باشد.

امکانات مرکز خرید برلیان

اگر می خواهید علاوه بر خرید برای مراجعه به بخش های مختلف یک مرکز خرید اقدام کنید و تجربه بهتری داشته باشید نباید در پاساژ های قدیمی به دنبال این مورد باشید. هر چه تاریخی احداث یک پاساژ جدید تر باشد احتمال یافتن امکانات بیشتر و بخش های متنوع تر نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل بهتر است این مرکز خرید را انتخاب کنید تا هم از خرید لذت ببرید و هم برای استفاده از بخش هی مختلف آن اقدام نمایید.

یکی از مهم ترین بخش های مجتمع تجاری تفریحی برلیان مربوط به بخش رستوران آن می شود که توانسته عده زیادی از مسافران را نیز به خود جذب نماید. هم چنین وجود بخش های دیگر این مرکز خرید پنج طبقه نیز می تواند در کنار این مورد برایتان سودمند واقع شود. اگر به این مرکز خرید مراجعه کردید بهتر است استفاده از رستوران این پاساژ را از دست ندهید.

راهنما سایت

آدرس

استان خوزستان، خرمشهر، بلوار ساحلی، جنب شهرداری

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه