جاذبه های دیدنی محمودآباد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

22 شهریور

عمارت های لاکچری محمودآباد

یکی از زیباترین شهرهای ساحلی استان مازندران که توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید محمودآباد می باشد. این شهر به دلیل داشتن ویلاها ساحلی مختلف درون خود توانسته به یک جای مهم برای اجاره […]

14 تیر

محمودآباد

یکی از شهر های ساحلی استان مازندران که توانسته عده زیادی از مسافران را از اقصی نقاط کشور به خود جذب کند محمودآباد می باشد. این شهر دارای نقاط گردشگری مختلفی است که در کنار ساحل زیبای آن […]

9 اسفند

پارک ملت محمودآباد

استان مازندران با جاذبه های گردشگری بسیاری که دارد توانسته هر ساله عده زیادی از افراد را به خود جذب کند. یکی از شهر های توریستی این استان محمودآباد بوده که به دلیل مناطق دیدنی خود بین توریست […]

2 اسفند

تالاب سرخرود

شهرستان محمود آباد یکی از شهرهای پرجاذبه از استان مازندران می باشد و یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری که در این مقاله می خواهیم با آن آشنا شویم تالاب سرخرود است. محمود آباد از شهرهای قدیمی […]

1 اسفند

روستای اهلم

روستای اهلم، یکی از روستاهای توابع بخش مرکزی شهرستان محمود آباد استان مازندران می باشد. جنگل اهلم و همچنین دریاچه اهلم، جزو دیدنی های این روستای سرسبز و زیبا هستند و این روستا هرساله سیل عظیمی از بازدید […]

22 آبان

پارک جنگلی طاهباز محمودآباد

شهرستان محمودآباد یکی از شهرهای پرجاذبه از استان مازندران می باشد و یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری که در این مقاله می خواهیم با آن آشنا شویم پارک جنگلی طاهباز محمودآباد نام دارد. محمودآباد از شهرهای […]

25 مهر

همه چیز در مورد ساحل محمودآباد

همیشه یکی از جذاب ترین و بهترین مناطقی که برای سفر انتخاب می کنیم، شهرهای شمالی کشور می باشند. استان مازندران با داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری یکی از مشهورترین شهرهای شمالی محسوب می شود. در ادامه […]

31 شهریور

رستوران های محمودآباد

محمودآباد شهری در شمال شرق مازندران است که از طبیعت زیبا و دلنشینی برخوردار بوده و به دلیل اینکه در میان شهرهای ساحلی مازندران هم قرار دارد، از ساحلی بکر و دیدنی هم برخوردار می باشد. همچنین بخاطر […]

27 شهریور

پارک جنگلی تشبندان محمودآباد

هنگامی که صحبت از سفر و گردشگری به میان می آید، اولین گزینه ای که به ذهن همگان می رسد، سفر و گردشگری به شهرهای شمالی کشور است. شهرهای شمالی دارای طبیعت های سرسبز و مکان های بکری […]

20 شهریور

جنگل بونده محمودآباد

در تمام طول سال، استان های شمالی کشور نظیر محمودآباد میزبان بسیاری از گردشگران از تمام اقصی نقاط کشور می باشد. محمودآباد علاوه بر دریای زیبای خزر، جنگل های سرسبز با چشم انداز های بی نظیری را در […]

17 شهریور

ساحل سرخرود

استان های شمالی به دلیل موقعیت مکانی که در کنار دریای خزر و رشته کوه های البرز دارند، همگی در کنار هم طبیعت زیبایی را به ارمغان آورده اند که سالانه شاهد جمع کثیری از گردشگران و مسافران […]

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

در روزهای شلوغ سفر و هجوم مردم به سمت شهرهای غربی مازندران، محمودآباد به عنوان یکی از بهترین شهرهای شرقی استان می تواند گزینه مناسبی برای رهایی از شلوغی باشد. با ما همراه باشید تا نگاهی به شهر و جاذبه های دیدنی محمودآباد بیاندازیم. اگر علاقه مند به قدمت این شهر و تاریخچه آن هستید، بر روی لینک تاریخچه محمودآباد کلیک کنید.

سقانفارهای عبدالله آباد و گلیرد

ابتدا کمی درباره سقانفارها بگوییم. سقانفار در واقع نمادی مذهبی است که در استان مازندران یافت شده و امروزه تعداد اندکی از آن ها باقیمانده است. سقانفار را با نام های سقاتالار و سقانپار نیز می شناسند و از این بناهای تاریخی در گذشته برای مراسم های عزاداری محرم استفاده میشده است. سازه سقانفار درواقع خانه ای دو طبقه و چوبی است که مداح در طبقه بالا قرار می گرفت و در طبقه اول نیز از مردم پذیرایی میشده و مردم مازندران نیز تمام سقانفارها را وقف امام حسین (ع) کرده اند.

روستای عبدالله آباد در محمودآباد، یکی از روستاهای تاریخی شهر است که در منطقه سرخرود و در مرکز دهستان هزارپی شمالی قرار دارد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد بازدید از این سقانفار را دارید، در ایام محرم بخصوص روزهای عاشورا و تاسوعا از سقانفار بازدید کنید تا شاهد برگزاری مراسم های عزاداری در محله باشید.

سقنافارهای عبدالله آباد و گلیرد

تپه های باستانی سرخ‌رود

در اطراف محمودآباد، منطقه ای تاریخی وجود دارد که قدمتش به هزاران سال پیش برمیگردد که در میان جاذبه های دیدنی محمودآباد جزء قدیمی ترین ها به حساب می آید. دو تپه تاریخی در جنوب سرخرود مشاهده می شود که پیش بینی شده در زمان اشکانیان، برای حفاظت از شهر و مرزداری ساخته شده اند و تا دوران قاجاریه همچنان از آن ها استفاده میشده است.

دلیل انتخاب این تپه ها، ارتفاع مناسب و چشم انداز بی نظیر از محیط های اطراف بود و همچنین، برای ارتباط با نقاط دوردست نیز از این دو تپه استفاده میشد و جالب است بدانید همچین تپه هایی در نقاط مختلف مازندران یافت می شود اما معروف ترین آن ها، دو تپه تاریخی در سرخرود هستند.

نام این تپه، قلاع کتی سرخرود است که نزدیک به 3هزار متر مربع از زمین های شمال را به خود اختصاص داده است. تپه قلاع کتی 4 کیلومتر تا ساحل دریای خزر فاصله دارد و برای کاوش جاهای تاریخی در استان مازندران، تپه قلاع کتی جزء اولین مناطق برای کاوش بود. همچنین خوب است بدانید تپه قلاع کتی در سال 1390، به فهرست آثار ملی و صنایع دستی و گردشگری کشور اضافه شد. در آخر خوب است بدانید نزدیک به تپه قلاع کتی، بندری با نام دریابار وجود داشت که در دوران ساسانیان، یکی از بنادر مهم کشور بود هرچند به لطف حمله رومیان، نابود شد.

تالاب سرخرود

در سفر به محمودآباد، شهر سرخرود یکی از بهترین مناطق گردشگری نزدیک به محمودآباد است که جاهای دیدنی و تاریخی بسیاری دارد. برای بازدید از تالاب سرخرود، می بایست به وزرا محله سرخرود مراجعه کنید.

تالاب سروخرود در منطقه ای سرسبز قرار دارد که در اطرفاش، زمین هالی کشاورزی و شالیزارهای مختلفی را می توان مشاهده کرد. هر ساله گردشگران زیادی از تالاب سرخرود بازدید می کنند اما بهترین زمان بازدید از تالاب سرخرود، در فصل پاییز و ماه آذر است چراکه این فصل، از سال 1386 محل زندگی هزاران پرنده مهاجر شده و درصد بالایی از این پرندگان را قوهایی با نام قوهای فریاد کش تشکیل می دهند و همچنین پرندگان دیگری مانند اردک های وحشی، گنگ و غاز نیز در تالاب مشاهده می شود.

یکی از چالش های مهاجرت پرندگان مهاجر به تالاب سرخرود، دکل های برق و کابل های فشار قوی در اطراف تالاب سرخرود بود که خوشبختانه با نصب نشانگرهایی با نام برد بال، از کشته شدن پرندگان توسط کابل های برق جلوگیری شد اما در سال های اخیر، یکی از دغدغه های پرندگان، تامین غذایشان بود که به دلیل کمبود منابع غذایی در تالاب سرخرود، اکثر پرندگان به تالاب های دیگر مراجعه می کردند که همواره در معرض شکار قرار می گرفتند اما به لطف تصمیم اداره حفاظت محیط زیست، هر ساله در فصل پاییز با توزیع گندم های فراوان در اطراف تالاب، از شکار پرندگان مهاجر جلوگیری شد.

تالاب سرخرود

ساحل سرخرود

ساحل سرخرود واقع در شرق محمودآباد، یکی از بهترین سواحل شرق مازندران و از بهترین جاذبه های دیدنی محمودآباد برای لذت بردن از صدای موج ها، بادهای همیشگی ساحل و تفریحات مختلف است.

ساخل سرخرود در اکثر روزهای سال خلوت است و همچنین شب هنگام، مراجعه به ساحل در اوج تاریکی و سکوت می تواند بسیار لذت بخش و در عین حال ترسناک باشد هرچند همواره مراقب سگ های ولگرد در ساحل سرخرود باشید. ساحل سرخرود نزدیک به 5 کیلومتر طول دارد و یکی از سواحل مهم صید ماهی در شرق مازندران به حساب می آید.

ساحل سرخرود

آب بندان سرخرود

آب بندان در بیشتر شهرهای شمالی کشور دیده شده و نقش مهمی در توسعه شهرهای شمالی و همچنین تامین آب زمین های کشاورزی و شالی دارد. آب بندان ها علاوه بر اینکه محلی برای صید انواع ماهی به شمار می رود، از جمله زیستگاه های مهم پرندگان نیز هستند.

آب بندان سرخرود با نام آب بندان بیشه نیز شناخته می شود که در جنوب این شهر و در نزیکی جاده سرخرود به آمل قرار دارد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد بازدید از آب بندان سرخرود را دارید، در فصل زمستان به منطقه مراجعه کنید چراکه با فرا رسیدن فصل سرما، پرندگان بسیاری به آب بندان های استان مازندران مهاجرت می کنند و در فصل زمستان، شاهد انبوهی از آن ها در آب بندان سرخرود هستیم. لازم به ذکر است در این آب بندان به غیر از قو، غاز و اردک وحشی، تنوع بالایی از پرندگان مهاجر دیده می شود.

آب بندان سرخرود

جنگل روستای اهلم

روستای اهلم از جمله روستاهای بزرگ و مهم محمودآباد است که جزء قدیمی ترین روستاهای مازندران نیز شناخته می شود. برای دسترسی به روستای اهلم می بایست محمودآباد را به سمت غرب ترک کرده و وارد جاده محمودآباد – نور شد. در این جاده هنگامی که 11 کیلومتر رانندگی کردید و به خشت سر نزدیک شدید، تابلوی ورود به روستای اهلم را می بینید.

جنگل روستای اهلم در جنوب روستا واقع شده و از جمله توریستی ترین نقاط محمودآباد به شمار می رود. در این جنگل صدها گونه گیاهی از جمله کرات، لرگ، ازار، نارون، گردو، راش، شیر دار، افرا، توسکال و غیره را مشاهده می کنید که بسیار دیدنی و جذاب هستند. همچنین مسیر آسفالته از میان جنگل عبور می کند که بازدید از آن را پیشنهاد می کنیم. لازم به ذکر است در روستای اهلم، مناطق مختلفی وجود دارد که هم مناسب طبیعت گردی بوده و هم بهترین جاها برای اتراق، کمپ و پیک نیک به حساب می آیند.

جنگل روستای اهلم

جنگل بونده

جنگل بونده در روستای بونده قرار دارد. برای بازدید از این جنگل می بایست از محمودآباد وارد جاده نور شوید و پس از 11 کیلومتر، تابلوی ورود به روستای اهلم را مشاهده کنید. وقتی وارد روستای اهلم می شوید، اگر مسیر را به سمت جنوب ادامه دهید به روستا و جنگل بونده خواهید رسید.

جنگل بونده از جنوب جنگل روستای اهلم قرار دارد و این منطقه هم از جمله جاهای توریستی و پربازدید محمودآباد به شمار می رود. لازم به ذکر است اگر در مواقع شلوغ خواستید از جنگل اهلم بازدید کنید، در صورت شلوغی منطقه می توانید به جنگل بونده بروید که به مراتب خلوت تر و آرامش بخش تر از جنگل روستای اهلم خواهد بود.

جنگل بونده از سمت جنوب به روستاهای کلوده، گلیرد و شومیا راه دارد و از سمت شرق، به روستاهای آزادمون و شرفتی که از روستاهای معروف آمل و محمودآباد هستند. متاسفانه امروزه بخش هایی از جنگل بونده توسط سرمایه گذاران خریداری شده و به ویلا تبدیل شده اند اما همچنان جنگل بونده با داشتن صدها گونه گیاهی، وجود درختان بلند قامت و دیدنی و همچنین طبیعتی بکر و زیبا از جمله بهترین مناطق محمودآباد برای لذت بردن از طبیعت می باشد.

جنگل بونده

مراکز خرید محمودآباد

محمودآباد شاید همانند برخی از شهرهای معروف ایران مراکز خرید لوکس و آنچنانی نداشته باشد اما در این شهر، هایپرمارکت های مختلفی از جمله افق کوروش، هفت، جانبو و غیره وجود دارد تا گردشگران همواره بتوانند مایحتاج روزانه خود را از این هایپر مارکت ها خریداری کنند.

اخیراً مرکز خریدی بزرگ با نام مرکز خرید رفاه در غرب محمودآباد افتتاح شد که نمای مرکز خرید شبیه به بال عقب هواپیما می باشد. این مرکز خرید بزرگ در طبقه همکف دارای یک هایپرمارکت و چندین فروشگاه مختلف است که انواع پوشاک، لوازم الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی را عرضه می کنند. اما وقتی وارد طبقه دوم می شوید، با یک فود کورت روبرو خواهید شد که در رستوران های آن می توان انواع غذاهای دریایی، محلی، ایرانی، فست فود، فرنگی و ایتالیایی را سفارش داد. لازم به ذکر است نام مرکز خرید رفاه محمودآباد امروزه به سرای گردشگری سیمرغ تغییر پیدا کرده است.

اما محبوب ترین مرکز خرید در محمودآباد، دو بازار بزرگ با نام بازار بزگ ولیعصر و بازار الغدیر می باشد. بازار بزرگ ولیعصر در فضایی سرپوشیده است که در روزهای جمعه، به دلیل داشتن جمعه بازار بسیار شلوغ می شود و می توان در این بازار اجناس مختلفی را مشاهده کرد.

بازار الغدیر معروف ترین بازار محمودآباد به شمار می رود و همواره از صبح تا پاسی از شب شلوغ می باشد. گردشگران در بازار الغدیر محمودآباد می توانند انواع سوغاتی های مازندران مانند صنایع دستی، سوغات های خوراکی، پوشاک، میوه، گوشت و مرغ را تهیه کنند و همچنین، در جنوب بازار الغدیر نیز بازار میوه و تره بار محمودآباد وجود دارد که قیمت میوه های عرضه شده در این بازار بسیار مناسب هستند.

مراکز خرید محمودآباد

پارک جنگلی تشبندان

در کنار جنگل های روستای اهلم و بونده، جنگل تشنبدان هم از جمله جاهای سرسبز محمودآباد است که برای تفریح، طبیعت گردی و لذت بردن از اتراق در میان درختان به همراه صدای دلنشین پرندگان پیشنهاد می شود.

برای دسترسی به پارک جنگلی تشنبدان می بایست ابتدا وارد روستای تشبندان شوید. این روستا در بخش مرکزی محمودآباد واقع شده و می بایست برای دسترسی به روستا، وارد جاده آمل به محمودآباد شد تا در سمت شرق جاده، روستای تشبندان را مشاهده کرد. لازم به ذکر است پارک جنگلی تشتبندان از جمله مناطق محافظت شده مازندران می باشد لذا کارهای مهمی در راستای حافظت و گسترش این پارک جنگلی صورت گرفته است.

پارک جنگلی تشبندان

پارک ملت محمودآباد

در شهر محمودآباد، پارک های مختلفی وجود دارد که در میان آن ها، پارک های طاهباز، لاله و ملت جزء محبوب ترین جاذبه های دیدنی ممحمودآباد در میان گردشگران به شمار می روند. پارک طاهباز که پیش تر هم به آن اشاره کرده بودیم، در بلوار امام خمینی قرار دارد اما دو پارک لاله و ملت، از جمله پارک های ساحلی محمودآباد هستند که طرفداران بسیاری دارند. پارک لاله در بخش غربی محمودآباد قرار دارد و به مراتب کوچک تر از دو پارک دیگر می باشد و در صورتیکه به دنبال پارکی ساحلی و خلوت هستید، پارک لاله می تواند گزینه خوبی باشد.

اما پارک ملت محمودآباد در مرکز شهر واقع شده و برای دسترسی به این پارک، کافیست به سه راه اصلی محمودآباد و مقابل بلوار امام خمینی مراجعه کنید تا در پشت پارکینگ عمومی، وارد این پارک ساحلی جذاب شوید. پارک ملت محمودآباد از جمله شلوغ ترین پارک های شهر است چراکه هم در مرکز شهر واقع شده و هم به لطف ساحلی بودن آن، جذابیت های بسیاری دارد. گردشگران در این پارک می توانند علاوه بر برخورداری از ساحلی اختصاصی و لذت بردن از چشم انداز زیبای دریا و موج های خروشان، در میان طبیعت زیبای پارک هم قدم بزنند.

لازم به ذکر است آب و هوای پارک ملت محمودآباد به دلیل اینکه در نوار ساحلی شهر قرار دارد، از شرجی بودن کمتری نسبت به پارک های جنگلی و اطراف زمین های شالی برخوردار است.

رستوران های محمودآباد

در شهرستان محمودآباد و مناطق اطراف، رستوران های مختلفی وجود دارد تا بهترین غذاها برای گردشگران سرو شود. در ادامه می خواهیم برخی از رستوران های محمودآباد را معرفی کنیم.

رستوران هودین

یکی از محبوب ترین رستوران های محمودآباد، رستوران هودین است. این رستوران فضایی شکیل و جذابی دارد و گردشگران در رستوران هودین می توانند انواع غذاهای دریایی و ایرانی را سفارش دهند. برای دسترسی به رستوران هودین کافیست به خیابان اصلی شهر مراجعه کنید تا ساختمان بزرگ رستوران را مشاهده کنید.

گردشگرانی که از رستوران هودین بازدید کرده اند، رضایت کاملی از انواع کباب، ماهی و میرزاقاسمی رستوران داشتند.

رستوران هودین

رستوران راه چوبی

رستوران راه چوبی اولین شعبه خود را در سال 1391 و در شهر تهران افتتاح کرد اما به لطف محبوبیتش در میان مردم، شعبه دوم خود را هم در شهر محمودآباد افتتاح کرد. رستوران راه چوبی ازجمله رستوران های تازه تاسیس و محبوب محمودآباد به شمار می رود. برای دسترسی به رستوران راه چوبی می بایست در شهر محمودآباد وارد بلوار معلم شوید تا در کیلومتر 3 جاده محمودآباد به فریدونکنار، تابلوی رستوران را در شهرک مروارید ساحل دریای خزر مشاهده کنید.

رستوران راه چوبی غذاهای لذیذ، با کیفیت و با قیمت های بسیار مناسبی دارد اما پیشنهاد می کنیم علاوه بر بازدید از رستوران راه چوبی، نگاهی هم به امکانات و خدمات رفاهی مجموعه مروارید ساحل دریای خزر ازجمله استخر، سونا، سالن های بیلیارد و غیره هم بیاندازید.

رستوران آلاچیق

اگر در محمودآباد به دنبال بهترین رستورانی هستید که در آلاچیق های سنتی بهترین غذاها را سرو می کند، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران آلاچیق واقع در کیلومتر 5 جاده محمودآباد به نور و روبروی مجتمع نفت بیاندازید. این رستوران همه روزه از ساعت 11 صبح الی 10 شب آماده پذیرایی از گردشگران می باشد و گردشگران علاوه بر اینکه می توانند از پارکینگ اختصاصی رستوران بهرمند شوند، می توانند از اینترنت پرسرعت و بی سیم رستوران هم استفاده کنند.

در رستوران آلاچیق، انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی سرو می شود و گردشگران می توانند در محیط کافی شاپ رستوران نیز، انواع نوشیدنی های گرم و سرد به همراه دسرهای لذیذ را سفارش دهند. لازم به ذکر است اگر در روزهای آخر هفته به رستوران آلاچیق مراجعه کنید، شاهد موسیقی زنده و شاد در رستوران نیز خواهید بود.

رستوران آلاچیق

رستوران چاشت

رستوران چاشت در نزدیک مجتمع تفریحی نفت واقع در جاده محمودآباد – نور قرار دارد که محیطی چوبی داشته و سبک سنتی رستوران، از جمله دلایل محبوبیتش در میان گردشگران شده است. رستوران چاشت فضایی چوبی و بسیار جذاب دارد و گردشگران می توانند غذاهای بسیار لذیذ و باکیفیتی را در آنجا میل کنند.

رستوران چاشت

پارک جنگلی طاهباز

پارک جنگلی طاهباز در مرکز شهر محمودآباد قرار دارد. این پارک جنگلی در بلوار امام خمینی قرار دارد و گردشگران می توانند در سه راه اصلی محمودآباد، وارد بلوار امام خمینی (ره) شده و کمتر از صد متر جلوتر در سمت راست خیابان پارک طاهباز را مشاهده کنید. پارک جنگلی طاهباز نزدیک به 2هزار متر مربع مساحت دارد و گردشگران می توانند ساعت ها از طبیعت زیبای پارک به همراه هوای دلنشین محمودآباد لذت ببرند.

روستای لاویج

یکی از بهترین روستاهای خوش آب و هوا و جذاب شرق مازندران، روستای لاویج است. این روستا در میان محبوب ترین مناطق مازندران قرار داشته و اگر تا به حال از این روستا بازدید نکردید، پیشنهاد می کنیم روستای لاویج را در اولویت برنامه های سفر به شمال قرار دهید. برای دسترسی به روستای لاویج می بایست به بخش غربی چمستان رفته و هنگامی که وارد جاده چمستان – نور شدید، در کیلومتر 3 این جاده مسیر بسیار زیبای ورود به پارک جنگلی کشپل را مشاهده کنید که با گذر از این مسیر زیبا، به روستای لاویج خواهید رسید.

روستای لاویج از جمله مناطق ییلاقی و بسیار خوش آب و هوای مازندران است که به چشمه های بی نظیر، آبگرم ها و منظره سرسبزش معروف می باشد. روستای لاویج نزدیک به 2500 متر از سطح دریا ارتفاع دارد بخش قابل توجهی از روستا را باغ های گل و میوه تشکیل می دهد. پیشنهاد می کنیم در سفر به روستای لاویج، نگاهی به جاهای دیدنی معروف روستا از جمله آبشار حرام او، فیل سنگی، جنگل های اطراف روستا و آبگرم های معروف منطقه نیز بیاندازید.

روستای لاویج

شهربازی سرزمین رویاها

همانطور که میدانیم، محمودآباد شهری برای گردش و ساحل گردی است و به لطف این موضوع، محمودآباد در روزهای اوج سفر گردشگران به شهرهای شمالی به مراتب خلوت از شهرهای محبوب می باشد لذا اگر به دنبال مقصدی برای لذت بردن از سواحل زیبای شمال کشور و آب و هوای دلنشین هستید، بی شک محمودآباد می تواند مقصد بسیار خوبی باشد. اما اگر در این شهر به دنبال تفریح و هیجان بیشتر هستید، پیشنهاد می کنیم حتماً نگاهی به شهربازی سرزمین رویاها بیاندازید چراکه این شهربازی، مجموعه ای بی نظیر از امکانات و تفریحات برای رده سنی های مختلفی را در نظر گرفته تا گردشگران بهترین خاطرات سفر به محمودآباد را برای خود رقم بزنند.

گردشگرانی که میخواهند در سفر به محمودآباد از این مجموعه جذاب و دیدنی بازدید کنند کافیست محمودآباد را به سمت شرق ترک کرده و راهی فریدونکنار شوند تا در فاصله 5 کیلومتری محمودآباد، به ورودی مجموعه برسند. شهربازی سرزمین رویاها مجموعه ای ساحلی است که دارای پلاژ اختصاصی برای آقایان و بانوان بوده و با نام پلاژ خاط آهی نیز شناخته می شود. در معمولاً در روزهای بهار و تابستان و ایامی که محمودآباد در شرایط آب و هوایی مساعدی به سر می برد، گردشگران در این پلاژ می توانند به شنا کردن بپردازند.

از امکانات و تفریحات جذاب شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد می توان به سقوط آزاد، سفینه فضایی، پاندول، سرسره چرخان، رستوران ها و کافه های مختلف و از همه جذاب تر، سینما 6 بعدی اشاره کرد که همگی در زمینی به وسعت 4هکتار قرار دارند.

شهربازی سرزمین رویاها

اقامت در محمودآباد

برای اجاره ویلا در محمودآباد، تنوع بالایی از انواع سوئیت ها، آپارتمان ها، ویلاهای عادی و استخردار وجود دارد که قیمت های بسیار مناسب داشته و همچنین از امکانات مطلوبی هم برخوردار هستند. همچنین تعداد اندک ویلاهایی هم در محمودآباد وجود دارد که لوکس و مدرن بوده و دارای ساحل اختصاصی هم هستند هرچند این ویلاها در ایام تعطیل، به سرعت اجاره داده می شوند لذا پیشنهاد می کنیم اگر قصد اجاره همچین ویلاهایی را در محمودآباد دارید، حداقل از یک هفته قبل از تاریخ سفر، با کارشناسان لوکس ویلا تماس بگیرید تا بهترین ویلای مورد نظر برایتان رزرو شود

ویدئو مناطق دیدنی محمودآباد

[vc_column_text text_larger=”no”]

[html_block id=”35560″]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]