همه چیز در مورد ساحل محمودآباد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

همیشه یکی از جذاب ترین و بهترین مناطقی که برای سفر انتخاب می کنیم، شهرهای شمالی کشور می باشند. استان مازندران با داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری یکی از مشهورترین شهرهای شمالی محسوب می شود. در ادامه با ساحل زیبای محمودآباد بیشتر آشنا می شویم.

ساحل محمودآباد

شهر محمودآباد در استان مازندران قرار دارد و از بخش شمال به دریای خزر، از بخش شرق به فریدونکنار، از بخش غرب به شهرستان نور و از بخش جنوب به شهرستان آمل متنهی می شود. باتوجه به جدیدتر بودن این شهر ساحلی نسبت به شهرهای ساحلی دیگر خطه شمال در میان گردگشران و مسافران، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

شایان ذکر است که در سال 1308 در شهر محمودآباد اصلاحات جدیدی صورت گرفت و بخش های جدیدی به ساحل محمودآباد اضافه شد. اگر از تهران قصد رفتن به محمود آباد را دارید، بهتر است بدانید این شهر نزدیک ترین شهر بندری به استان تهران می باشد. ساحل محمود آباد یکی از سواحل زیبای استان مازندران را تشکیل داده است و به گونه ای است که ساحل دریا دارای باریک ترین عرض خود می باشد. همین باعث شده از نظر گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شود.

اگر قصد سفر به یکی از شهرهای ساحلی شمال کشور را دارید، پیشنهاد می شود برای یک بار هم که شده به شهر ساحلی محمودآباد هم سری بزنید. ساحل محمودآباد نسبت به دیگر سواحل شهرهای شمالی خلوت تر بوده و همین باعث شده طبیعت پاکیزه تری داشته باشد. اگر به دنبال منطقه ای آرام برای مسافرت هستید و می خواهید از شلوغی های شهر برای چند روزی رها شوید، شهر ساحلی محمود آباد می تواند پذیرای خوبی برای شما باشد.

ساحل محمودآباد یکی از ناب ترین و آرام ترین ساحلی است که می توان در میان سواحل شمالی پیدا کرد. در سواحل محمود آباد دریای بی کران خزر را در آبی ترین حالت ممکن خود خواهید یافت و منظره ای بی نظیر و بی بدیلی را برایتان به وجود می آورد که گویا به تابلوی نقاشی خیره شده اید.

ساحل محمودآباد

تفریحات ساحل محمودآباد

ساحل محمودآباد یکی از مدرن ترین و مجهزترین سواحل شمالی از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی می باشد. مناسب ترین ساحلی که می توانید برای شنا و آب تنی انتخاب کنید دریای ساحل محمود آباد است. در بخش ساحل محمود آباد تمام امکانات رفاهی و تفریحی در کنار یکدیگر جمع شده اند تا سفر و گردش خوشی را برای گردشگران و مسافران به وجود آورند.

در این ساحل برای تفریح بیشتر شهربازی تعبیه شده است. این شهر بازی در مساحتی به وسعت چهار هکتار ساخته شده و بازی های مهیج و آرامی همچون: قطار، پاندول، سقوط آزاد، سرسره چرخان و سفینه فضایی در آن وجود دارد. علاوه بر این ها، سینما 6 بعدی نیز یکی از امکانات تفریحی این منطقه به شمار می رود. از تفریحات موجود در کنار ساحل محمود آباد می توان به قایق سواری، اسب سواری و موتور چهار چرخ اشاره کرد.

در این ساحل آلاچیق هایی برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه و برپایی بساط پیک نیک هم قرار داده اند. همچنین طرح سالم سازی دریا در ساحل محمودآباد انجام پذیرفته و پلاژ مخصوص بانوان و آقایان نیز تعبیه شده است.

ساحل محمودآباد

بهترین ساحل محمودآباد

در شهر محمود آباد چندین پارک ساحلی وجود دارند که شامل پارک ساحلی مرکزی، ملت و لاله می باشند که در سواحل زیبای محمودآباد واقع شده اند. در این پارک ها امکانات رفاهی و تفریحی متعددی فراهم شده که می توانید از آن ها استفاده کنید.

پارک ملت

یکی از پارک های ساحلی محمود آباد پارک ملت محمود آبادمی باشد که در ساحل دریای خزر و شهر محمودآباد قرار گرفته است است. پارک ملت یکی از جالب توجه ترین بخش های ساحل محمود آباد را به خود اختصاص داده است و باعث شده گردشگران زیادی به سمت آن روانه شوند.

پارک لاله

از دیگر پارک های ساحلی محمود آباد، پارک لاله می باشد که در نزدیکی های دریای خزر قرار دارد. این پارک دارای محیطی سرسبز و زیبا بوده و گردشگران می توانند آرامش را در این پارک تجربه کنند.

محمودآباد کجاست و مسیر دسترسی به آن

اگر از تهران قصد سفر به شهر محمود آباد و بازدید از دیدنی های محمودآباد را دارید، ابتدا باید خود را از تهران به رودهن و جاده آبعلی برسانید. پس از آن از طریق مسیر جاده هراز به سمت شهرستان آمل حرکت کنید. سپس از آمل به سمت استان مازندران راهی شوید و مسیر جاده محمودآباد را پیش بگیرید. فاصله تهران تا شهر محمود آباد 209 کیلومتر بوده و اگر با وسیله نقلیه شخصی سفر می کنید، حدود سه ساعت و نیم زمان لازم دارید.

اقامت در محمودآباد

امروزه با توسعه شهر محمود آباد و سواحل محمود آباد، یکی از مقاصد سفر و گردشگری می باشد. همچنین بسیاری از مردم سرمایه گذاری هایی در اقامتگاه های محمودآباد انجام می دهند. از این رو برای اقامت در محمودآباد گزینه های زیاد و متنوعی برای شما وجود دارد. اجاره ویلا در محمودآباد دارای تنوع در امکانات و قیمت بوده که شما می توانید به راحتی با مراجعه به وبسایت لوکس ویلا و بخش اجاره ویلا محمودآباد، مناسب ترین اقامتگاه را انتخاب کرده و پس از آن با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را در رابطه با اجاره اقامتگاه دریافت نمایید.

ساحل محمودآباد

راهنما سایت

آدرس

محمود آباد،انتظاری،بلوار ناطق نوری،خیابان دریا ۶

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه