رستوران های محمودآباد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

محمودآباد شهری در شمال شرق مازندران است که از طبیعت زیبا و دلنشینی برخوردار بوده و به دلیل اینکه در میان شهرهای ساحلی مازندران هم قرار دارد، از ساحلی بکر و دیدنی هم برخوردار می باشد. همچنین بخاطر اینکه محمودآباد نسبت به شهرهای غربی مازندران از جاذبه های دیدنی و طبیعت گردی کمتری برخوردار است، به مراتب خلوت تر بوده و برای یک آخر هفته یا تعطیلات خاطره انگیز، مقصد بی نظیری خواهد بود. در محمودآباد رستوران های مختلفی هستند که انواع غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و غیره را سرو می کند و این موضوع باعث شده رستوران گردی از جمله تفریحات رایج گردشگران در سفر به این شهر باشد. اگر میخواهید با برخی از بهترین رستوران های محمودآباد بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

#1 رستوران چاشت محمودآباد

رستوران چاشت در چند سال اخیر توانسته خود را در میان بهترین رستوران های محمودآباد قرار دهد. رستوران چاشت یکی از بهترین رستوران های محمودآباد برای تجربه طعم بی نظیر انواع غذاهای ایرانی و بخصوص غذاهای محلی استان مازندران است چراکه سرآشپران حرفه ای رستوران، خانم و آقای احمدی توانسته اند با تهیه مواد اولیه باکیفیت، طبخ غذاهای لذیذ و برخورداری از قیمت های مناسب، مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنند.

رستوران چاشت در دو محیط روباز و سرپوشیده از مهمانان خود پذیرایی می کند. محیط روباز در فضای سبز به همراه چشم انداز زیبا قرار دارد و دارای تخت های سنتی می باشد که در روزهای خوش آب و هوای شهر، شلوغ هستند. محیط داخلی رستوران از دکوراسیونی سنتی و زیبا برخوردار بوده و تزئینات شکیلی هم در نقاط مختلف رستوران مشاهده می شود. در محیط سرپوشیده هم تخت های سنتی چوبی وجود دارد اما برای رفاه مشتریان، میز و صندلی چوبی هم وجود دارد. لازم به ذکر است در روزهای شلوغ رستوران مانند روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، می توانید برای اینکه منتظر خالی شدن تخت یا میزی نباشید، رزرو کنید.

در منوی رستوران سنتی چاشت، انواع غذاهای ایرانی و محلی به چشم میخورد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. گارسون های رستوران خانم بوده و لباس سنتی مازندران را برتن دارند تا رستوران، محیطی دلنشین داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید رستوران دارای پارکینگ اختصاصی می باشد تا مشتریان مشکلی از بابت جای پارک نداشته باشند.

آدرس رستوران سنتی چاشت محمودآباد

رستوران سنتی چاشت در غرب محمودآباد قرار دارد و اگر در میان بهترین رستوران های محمودآباد، میخواهید تجربه خاطره انگیزی را در این رستوران برای خود رقم بزنید، کافیست محمودآباد را به سمت ایزدشهر ترک کرده و بعد از مجموعه سرای گردشگری سیمرغ، در سمت راست جاده رستوران چاشت را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران سنتی چاشت محمودآباد: 44040011-011

ساعت کاری رستوران سنتی چاشت محمودآباد: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.61651444567547%2C52.22376693566469%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”354″ name=”رستوران سنتی چاشت”]

#2 رستوران سنتی ماهور محمودآباد

یکی دیگر از بهترین رستوران های محمودآباد که به خوبی در میان گردشگران این شهر شناخته شده، رستوران سنتی ماهور است. این رستوران در طی چند سال اخیرتوانسته با ارائه غذاهای جذاب و باکیفیت در محیطی دوست داشتنی، به رقابت با بهترین رستوران های محمودآباد بپردازد و تا حد قابل توجهی هم در این زمینه موفق بوده است. رستوران سنتی ماهور

از دکوراسیونی شیک و دلنشین برخوردار بوده و بر روی دیوارهای آجرکاری شده رستوران هم نقاشی های جذابی وجود دارد. رستوران سنتی ماهور در دو محیط روباز و سرپوشیده از مهمانان خود پذیرایی می کند و در محیط سرپوشیده، میز و صندلی و در محیط روباز تخت های سنتی به همراه چشم انداز زیبا قرار داده شده است. در منیو رستوران، غذاهای ایرانی شامل خورشت ها، انواع کباب ها و به همراه غذاهای محلی به چشم میخورد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و اکثر مشتریان رستوران از هزینه پرداختی نسبت به کیفیت، حجم و سرویس دهی رضایت بالایی داشته اند.

آدرس رستوران سنتی ماهور محمودآباد

رستوران سنتی ماهور هم در غرب محمودآباد قرار دارد و کافیست در هرکجای شهر هستید ابتدا به بلوار معلم رسیده و در امتداد غرب بلوار، وارد بلوار آزادی شوید تا در انتهای بلوار آزادی پیش از ورود به جاده کمربندی، رستوران سنتی ماهور را مشاهده کنید. به عبارت دیگر، رستوران سنتی ماهور در ابتدای دو راهی بلوار آزادی وز خیابان سیاهکلرود به مازندران قرار دارد.

شماره تماس رستوران سنتی ماهور محمودآباد: 44750002-011 و 44750009-011

ساعت کاری رستوران سنتی ماهور محمودآباد: همه روزه از ساعت 12:30 ظهر الی 12 شب اما ساعت کاری در روزهای اوج سفر گردشگران متغیر خواهد بود.

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.623130857096555%2C52.23332051679707%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”456″ name=”رستوران سنتی ماهور محمودآباد”]

#3 رستوران اکبرجوجه محمودآباد (سرخرود)

رستوران معروف اکبرجوجه که مرغ کامل را سرخ کرده و سپس بر روی آن سس انار میریزد هم در شهر محمودآباد شعبه دارد. غذای اکبر جوجه یکی از لذیذترین و جذاب ترین غذاهایی است که در سفر به هر شهری می توان آن را میل کرد. تنها شعبه رستوران اکبرجوجه در شهر محمودآباد در منطقه سرخرود واقع شده است اما در نظر داشته باشید رستوران اکبرجوجه در نقاط مختلف محمودآباد مشاهده می شود که شاید غذاهای باکیفیتی را هم سرو کند اما شعبه رسمی اکبرجوجه نیستند.

آدرس رستوران اکبرجوجه محمودآباد (سرخرود)

برای دسترسی به شعبه سرخرود رستوران اکبرجوجه کافیست به شرق محمودآباد مراجعه کنید تا به سرخرود برسید و سپس در شرق سرخرود هم قبل از اینکه وارد جاده دسترسی به فریدونکنار شوید، رستوران را در سمت راست جاده و جنب خیابان بهار مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس شعبه سرخرود رستوران اکبرجوجه: 44884181-011

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6767692%2C52.4671408%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

رستوران اکبر جوجه محمودآباد

#4 رستوران هودین محمودآباد

رستوران هودین از معدود بهترین رستوران های محمودآباد است که همیشه شلوغ بوده و اگر دیر به رستوران بروید، غذاهای لذیذ رستوران را از دست خواهید داد. پیش تر نگاهی به برخی از بهترین رستوران های مشهد انداخته بودیم و در میان آن ها، رستوران پسران کریم مشهد رستورانی بوده که برای غذاهای لذیذ و باکیفیتش، صف های طولانی تشکیل داده میشد اما بخاطر سرو محدود و تقاضای بالا، همیشه افرادی در صف بودند که با اتمام غذا روبرو می شدند. رستوران هودین هم همانند رستوران پسران کریم، تنها در بازه محدودی از روز غذا سرو می کند و بعد از آن، اکثر غذاهای محبوب رستوران تمام می شوند.

رستوران هودین محمودآباد در نزدیکی مرکز شهر محمودآباد قرار دارد و به دلیل اینکه ساختمانی بزرگ و با ظرفیت بالا می باشد، نه تنها گردشگران بلکه بومی های منطقه هم به این رستوران مراجعه می کنند. رستوران از محیطی با دکوراسیون مطلوب برخوردار می باشد و سرویس دهی در این رستوران هم از کیفیت بالایی برخوردار است. در منوی رستوران هودین محمودآباد، انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی به چشم می خورد که همگی از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده و توسط سرآشپران مجربی هم سرو می شوند اما این موضوع باعث شده قیمت غذاها در این رستوران کمی بیشتر از سایر باشد هرچند بخاطر کیفیت بالا و حجم مناسب، هرکس به رستوران مراجعه کرده با رضایت کامل خارج شده است.

آدرس رستوران هودین محمودآباد

برای مراجعه به رستوران هودین محمودآباد می بایست ابتدا در غرب محمودآباد وارد بلوار آزادی شوید تا با عبور از روی پل، به خیابان دریای 14 برسید و رستوران را نبش خیابان مشاهده کنید. رستوران پارکینگ اختصاصی ندارد اما در جلوی رستوران، نگهبان جای پارک شما را فراهم کرده و از طرفی می توانید در بلوار آزادی و خیابان دریای 14 هم به راحتی جای پارک مناسب پیدا کنید

شماره تماس رستوران هودین محمودآباد: 44743866-011

ساعت کاری رستوران هودین محمودآباد: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23:45

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.63362498017893%2C52.25607197173267%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”458″ name=”رستوران هودین محمودآباد”]

#5 رستوران راه چوبی محمودآباد

یکی دیگر از بهترین رستوران های محمودآباد که در شرق محمودآباد قرار دارد، رستوران راه چوبی است. رستوران راه چوبی از معدود رستوران های ساحلی محمودآباد است که دارای منویی نسبتاً کامل بوده و تنوع بالایی از انواع غذاها در سه وعده صبحانه، ناهار و شام را در خود جای داده است. رستوران راه چوبی محیطی با دکوراسیون شکیل دارد و با پخش موسیقی های دلنشین، حال و هوای خوشی را برای مشتریانش رقم می زند. در منوی غذایی رستوران راه چوبی برای هر وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام منویی جداگانه در نظر گرفته شده و بطور کلی، مشتریان رستوران می توانند میان غذاهای ایرانی، دریایی، فست فودها و غذاهای ایتالیایی، هر غذایی که میخواهند را سفارش دهند. لازم به ذکر است غذاهای رستوران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همچنین به زیباترین شکل تزئین می شوند.

رستوران راه چوبی از نامش هم مشخص است که رستورانی با فضایی کلبه مانند و تم چوبی می باشد و اینجا پاتوق جذابی برای جوانان محسوب می شود البته هر زمانی که به رستوران راه چوبی مراجعه کنید جمعیت قابل توجهی را در این رستوران میبنید که اکثراً هم جوان هستند. اینجا در کنار بخش کافی شاپ که کلی نوشیدنی گرم و سرد، دسر و غیره دارد، غذا های بی نظیری را ارائه می دهد. اگر به دنبال بهترین فست فود محمودآباد هستید بخصوص در زمینه سرو غذا های ایتالیایی و فرنگی، راه چوبی انتخاب ایده آلی خواهد بود.

آدرس رستوران راه چوبی محمودآباد

جهت دسترسی به رستوران راه چوبی به شرق محمودآباد مراجعه کنید و در امتداد بلوار معلم، وارد جاده دسترسی به سرخرود شده و در ابتدا جاده سرخرود، رستوران راه چوبی و شلوغی جلویش را در سمت ساحل مشاهده خواهید کرد. همچنین جای پارک در اطراف رستوران وجود دارد و مشتریان رستوران می توانند به راحتی جای پارک مناسب پیدا کنند.

شماره تماس رستوران راه چوبی محمودآباد: 44737006-011

ساعت کاری رستوران راه چوبی محمودآباد: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.64475097812653%2C52.301408576789534%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”455″ name=”رستوران راه چوبی محمودآباد”]

#6 رستوران آلاچیق بلوار نفت محمودآباد (رستوران آلاچیق دربندک)

اگر در شهر محمودآباد به دنبال رستورانی جذاب برای برگزاری مراسم ها هستید، پیشنهاد می کنیم در میان بهترین رستوران های محمودآباد نگاهی به رستوران آلاچیق بلوار نفت یا رستوران آلاچیق دربندک بیاندازید. این رستوران از محیطی با دکوراسیون شیکی برخوردار است و میز و صندلی های بسیاری در محیط رستوران قرار داده شد تا رستوران آلاچیق دربندک از معدود رستوران های شهر باشد که ظرفیت بالایی دارد. در منوی رستوران، انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی به چشم میخورد که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و همچنین قیمت های مناسبی هم دارند. همچنین در نظر داشته باشید رستوران آلاچیق دربندک دارای استیج بوده و برای برگزاری مراسم ها می تواند گزینه ایده آلی در محمودآباد باشد.

آدرس رستوران آلاچیق بلوار نفت محمودآباد (رستوران آلاچیق دربندک)

رستوران آلاچیق بلوار نفت یا همان رستوران آلاچیق دربندک محمودآباد همانطور که از نامش پیداست، در بلوار نفت محمودآباد قرار دارد. اگر در میان بهترین رستوران های محمودآباد تصمیم دارید به رستوران آلاچیق مراجعه کنید، محمودآباد را به سمت غرب ترک کرده و وادر جاده ایزدشهر شوید اما در ابتدای مسیر، تابلوی بلوار نفت را مشاهده کرده و قبل اینکه وارد بلوار نفت شوید، رستوران آلاچیق را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد. همچنین رستوران دارای پارکینگ اختصاصی می باشد تا مشتریان رستوران مشکلی از بابت جای پارک نداشته باشند.

شماره تماس رستوران آلاچیق بلوار نفت محمودآباد (رستوران آلاچیق دربندک): 09112224057

ساعت کاری رستوران آلاچیق بلوار نفت محمودآباد (رستوران آلاچیق دربندک): همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.613751524962915%2C52.21495246879444%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”463″ name=”رستوران آلاچیق دربندک محمودآباد”]

#7 کافه رستوران ایوان محمودآباد

بالاتر رستوران راه چوبی را معرفی کرده بودیم که یکی از جذاب ترین و بهترین رستوران های محمودآباد بوده و منویی کامل از انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی و فست فودهای لذیذ را دارد و این غذاها هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هم قیمت های مناسبی هم دارند اما گردشگران بسیاری هستند که نمیخواهند مسیر قابل توجهی را تا شرق محمودآباد طی کنند تا به این رستوران برسند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، رستوران ایوان می تواند انتخابی بی نظیر در غرب محمودآباد باشد.

یکی از مدرن ترین، بزرگترین و جذاب ترین مراکز خرید محمودآباد، سرای گردشگری سیمرغ است که در ابتدا با نام فروشگاه رفاه معروف شده بود. در ضلع جنوب غربی سرای گردشگری سیمرغ، کافه رستورانی جذاب و همیشه شلوغ با نام ایوان وجود دارد که جای دارد در میان بهترین رستوران های محمودآباد قرارگیرد. کافه رستوران ایوان محیطی جذاب و دیدنی داشته و طراحی داخلی رستوران، حرفی برای گفتن دارد. رستوران در دو محیط روباز و سرپوشیده آماده پذیرایی از مشتریانش است و مشتریان در محیط روباز هم از چشم انداز زیبای زمین های شالی و جنگل های زیبای جنوب محمودآباد نهایت لذت را خواهند برد.

کافه رستوران ایوان محمودآباد سه منوی غذایی دارد که برای سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام هستند. غذاها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و درکنار حجم مناسب، قیمت های معقولی هم دارند. همچنین یکی از امکانات جذاب کافه رستوران، امکان رزرو و برگزاری مراسم های تولد بوده و تزئینات مراسم های تولد هم به بهترین شکل صورت میگیرد.

آدرس کافه رستوران ایوان محمودآباد

در هر کجای محمودآباد که هستید، ابتدا خود را به سه راه معلم رسانده و وارد بلوار آزادی شوید تا به سمت غرب بروید. بعد از اینکه در امتداد بلوار آزادی وارد جاده ایزدشهر شدید، سرای گردشگری بزرگ سیمرغ و مسیر دسترسی به کافه رستوران ایوان را هم مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه رستوران ایوان محمودآباد: 44473562-011

ساعت کاری کافه رستوران ایوان محمودآباد: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 23:55

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.61973849715486%2C52.23162782183344%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”461″ name=”رستوران ایوان محمودآباد”]

#8 رستوران سردیگ محمودآباد

رستوران سردیگ از جمله رستوران های به صرفه محمودآباد است. چرا میگوییم به صرفه؟ به دلیل اینکه بسیاری از معروف ترین و بهترین رستوران های محمودآباد بیشتر پول برند، محبوبیت و محیط لاکچری و خاص خود را میگیرند هرچند غذا هایشان هم از کیفیت بالایی برخوردار است اما خیلی جذاب می شود زمانی که کل هزینه پرداختی صرف یک غذای خوشمزه و باکیفیت می شود بخصوص اگر قیمت ها هم به صرفه باشند.

رستوران سردیگ در مقابل رستوران هودین قرار دارد و زمانی که نبش کوچه دریای 14 می ایستید، یا انتخاب می کنید وارد جایی شوید که پول برندش را میگیرد یا رستوران سردیگ را انتخاب می کنید و غذا های به صرفه اما باکیفیت میل کنید. رستوران سردیگ از رستوران های کوچک محمودآباد است و در دو طبقه نسبتاً کوچک مشتریان حضوری اش را خدمات ارائه می دهد اما تمامی مشتریان غذا را به صورت بیرون بر سفارش می دهند و رستوران سردیگ به تمام نقاط محمودآباد ارسال هم دارد.

در رستوران سردیگ محمودآباد غذا هایی همچون کباب کوبیده، شیشلیک، بختیاری، جوجه، چنجه، ماهی، غذای روز و غیره به همراه پیش غذا های شمالی از جمله ماست موسیر و چکیده، زیتون پرورده و سیر ترشی سرو می شود. غذا ها بسیار خوشمزه هستند، حجم مناسبی دارند و از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند اما قیمت هایی بسیار خوب و قابل رقابت با بسیاری از رستوران های محمودآباد باعث شده بخش بیرون بر رستوران همیشه شلوغ باشد. اگر در منزل هستید و و نمیخواهید برای وعده های غذایی به بیرون از ویلای خود مراجعه کنید، رستوران سردیگ یکی از بهترین رستوران های محمودآباد است که می توانید روی غذاهای خوشمزه و قیمت مناسبش حساب کنید.

با این حال، مراجعه حضوری به رستوران هم خالی از لطف نیست چراکه محیط رستوران دکوراسیونی شیک و دوست داشتنی دارد و غذا ها علاوه بر تزئین زیبایشان، در ظروف روحی سرو می شود.

آدرس رستوران سردیگ محمودآباد

دسترسی به رستوران سردیگ از هر کجای شهر محمودآباد بسیار آسان است بخاطر اینکه رستوران نزدیک به سه راه اصلی شهر واقع شده است. برای دسترسی به رستوران سردیگ ابتدا خود را به سه راه اصلی شهر یعنی سه راه بلوار امام همینی، خیابان معلم و خیابان آزادی برسانید همانجایی که همیشه ترافیک است و در ضلع شمالی آن، پارکینگ راهنمایی و رانندگی قرار دارد. سپس وارد خیابان آزادی شده و به سمت غرب حرکت کنید تا پس از طی کردن مسافتی 650 متری به خیابان دریای 14 برسید. یک سوی خیابان رستوران هودین قرار دارد و سمت دیگرش رستوران سردیگ واقع شده است.

شماره تماس رستوران سردیگ محمودآباد: 44731002-011

ساعت کاری رستوران سردیگ محمودآباد: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6025839%2C52.1639559%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

رستوران سردیگ محمودآباد

#9 رستوران کاج محمودآباد

رستورانی خاص در محمودآباد میخواهید؟ مجموعه پذیرایی کاج جایی است که نباید از دستش بدهید بخصوص زمانی که هوا بسیار دوست داشتنی و بعضاً بارانی است مثلاً فصل پاییز و زمستان و بهار و در ادامه میخواهیم بگوییم چرا. رستوران کاج یا به عبارتی، مجموعه پذایریی کاج یک مجموعه ای بزرگ با کلی امکانات و خدمات است. اینجا در مجاورت یک دریاچه نسبتاً بزرگ مصنوعی قرار دارد و تصور کنید در جایی قرار است غذا های لذیذ و باکیفیتی را میل کنید که ویو به سمت دریاچه بوده و طبیعت زیبایی هم در جلوی شما قرار دارد.

مجموعه پذیرایی کاج چون دریاچه اختصاصی دارد، امکانات متعددی ارائه می شود تا حسابی به مشتریان خوش بگذرد. در این دریاچه می توانید ماهیگیری کنید، از قایق های پدالی بهرمند شوید و حتی وارد محیط جنگلی مجموعه شده و از لحظاتی بکر و آرامش بخش لذت ببرید. اما ما قرار است بخش رستوران و غذا های مجموعه را بررسی کنیم تا ببینیم در این مجموعه چه غذا هایی سرو می شود و که از چه کیفیتی هم برخوردارند.

کمتر رستورانی میان بهترین رستوران های محمودآباد هست که منویی متنوع و نسبتاً کامل داشته باشد به عبارتی، در رستوران کاج غذا های فرنگی، ایرانی و محلی ارائه می شود تا پاسخگوی سلیقه ها و ذائقه های مختلف باشد. غذا های ایرانی بیشتر کباب ها را شامل می شود از جمله کوبیده و جوجه و شیشلیک و چنجه و غیره. برخی از غذا های شمالی هم در رستوران کاج سرو می شود که معروف ترین آن، ماهی سفید می باشد چراکه ماهی سفید صید روز بوده و روزانه تهیه می شود. اگر از غذا های ایرانی و برنجی خسته شدید خیالتان راحت باشد چراکه در رستوران کاج منوی غذا های فست فودی هم هست. پیتزا های پر ملات آمریکایی بسیار خوشمزه، انواع غذا های سوخاری و برگر های متنوع ارائه شده که کلی هم طرفدار دارد.

تمامی غذا های رستوران کاج بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و تا به حال کسی را ندیدیم که از غذا تعریف بد کند و ناراضی باشد. حتی هزینه ای هم که پرداخت می کنید با توجه به غذا و محیط و امکانات مجموعه بسیار مناسب است. با این حال، فرقی نمی کند چه غذای ایرانی میل کنید چه غذای فست فودی، بعد از یک وعده غذایی، تنها چیزی که می چسبد یک دسر لذیذ و وسوسه انگیز است و مجموعه کاج دارای کافی شاپ هم هست و کلی دسر خوشمزه به همراه نوشیدنی های سرد و گرم می توانید سفارش دهید و لذت ببرید. ناگفته نماند در هوای شمال، قلیان حسابی حال می دهد و در این مجموعه، انواع قلیان با سرویس چایی متنوع هم ارائه می شود و محو تزئین قلیان خواهید شد.

تمامی غذا ها و دسرها و هر چیزی که در منوی رستوران قابل سفارش است را در سه محیط می توانید نوش جان کنید. رستوران کاج یک بخش سالن سرپوشیده دارد که ظرفیت مناسبی داشته، فاصله میز ها از هم دیگر خوب است و ظاهری شیک و مدرن دارد. اگر میخواهید قلیان سفارش دهید یا با خانواده هستید، آلاچیق هم هست که مجاورت دریاچه واقع شده و از ویو زیبا هم می توانید برخوردار شوید. اما در صورتیکه طی ایام خوش آب و هوا و بدون بارندگی تصمیم دارید بین رستوران های محمودآباد به مجموعه کاج مراجعه کنید، پیشنهاد می کنیم بخش فضای روباز را انتخاب کنید که خیلی لذت بخش است. در ضمن برای روز های شلوغ سال هم خیالتان راخت باشد چون می توانید از قبل میز یا آلاچیق مورد نظر را رزرو کنید.

آدرس رستوران کاج محمودآباد

رستوران کاج در کیلومتر 2 جاده آمل قرار دارد. اگر از سمت آمل میخواهید به رستوران کاج مراجعه کنید، بعد از طی کردن مسافتی 12 کیلومتری از جاده آمل به محمودآباد، رستوران کاج را در سمت راست جاده و قبل از کمربندی محمودآباد به سرخرود مشاهده خواهید کرد. اگر هم از شهر محمودآباد قصد دارید به رستوران کاج مراجعه کنید، از طریق سه راه اصلی وارد بلوار امام خمینی شوید و در انتهای بلوار وارد جاده محمودآباد به آمل شوید و پس از مسافتی 2 کیلومتری، رستوران کاج را در آنسوی جاده مشاهده خواهید کرد البته کمی جلوتر از رستوران، دوربرگردان را مشاهده می کنید.

شماره تماس رستوران کاج محمودآباد: 09359294009

ساعت کاری رستوران کاج محمودآباد: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5965892%2C52.2798963%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”457″ name=”رستوران کاج محمودآباد”]

#10 فود کورت سرای گردشگری سیمرغ

تمامی گردشگرانی که به محمودآباد، ایزدشهر، نور و رویان سفر کرده اند، قطعاً از جلوی سرای گردشگری سیمرغ عبور کرده اند و کسی نیست که این مجموعه بی نظیر و دوست داشتنی را نشناسد. سرای گردشگری سیمرغ در ابتدای کار خود، شعبه ای از فروشگاه رفاه بود اما به سرعت تغییر نام پیدا کرد و امروزه اینجا را با نام سرای گردشگری سیمرغ میشناسیم. یک مرکز خرید فوق العاده شلوغ و مدرن که کلی مغازه دارد و بیشتر آن ها پوشاک هستند. حتی اینجا دارای یک هایپرمارکت هم هست اما طبقه بالای سرای گردشگری سیمرغ، فود کورتی بزرگ و متنوع هست و تصور کنید در زمان خلوتی، شلوغی کم نظیری دارد وای به حال تعطیلات و زمان اوج سفر مردم به شمال کشور.

در فود کورت سرای گردشگری سیمرغ غذای محلی، گیلانی، ایرانی، دریایی، فست فودی، سوخاری و حتی غذا های ترکی سرو می شود. در حال حاضر در بخش فست فودی خود کورت سرای گردشگری سیمرغ، اگر بهترین غذا های مرغی را میخواهید با اینکه تمامی فست فود ها غذا ها مرغی سرو می کنند اما فست فود چیکو از نظر مشتریان بهترین مرغ های سوخاری با توجه به حجم و قیمت ارائه می دهد. معروف ترین فست فود مجموعه هم پرپروک است که کسی نیست آن را نشناسد. یک رستوران در فود کورت سرای گردشگری سیمرغ هست که غذا های اصیل ترکی را ارائه می دهد و سرآشپزش هم هاکان بی نام دارد تا بهترین غذا های ترکی را در سطح محمودآباد، ایزدشهر و مناطق مجاور سرو کند.

با این حال، فست فود ها جای خود، غذا های ایرانی و محلی هم کلی طرفدار دارد. در فود کورت سرای گردشگری سیمرغ رستوران هایی هست که غذا های گلانی و ایرانی را سرو می کنند و همیشه هم شلوغ هستند اما یک رستوران هست با نام رستوران سرای گردشگری سیمرغ که متعلق به خود مجموعه می باشد و برخلاف رستوران های دیگر که می بایست سفارش دهید و منتظر بمانید تا غذا آماده شود، اینجا به صورت سلف سرویس است و غذا های اصلی و پیش غذا ها در جلویتان قرار دارد و هرکدام را که میخواهید می توانید بردارید البته منظورمان از سلف سرویس این است که شما وارد یک مسیر مشخص می شوید، تمامی غذا های ایرانی هست و به پرسنل رستوران می گویید برایتان از هرکدام و چقدر در داخل ظرف بریزند.

فود کورت سرای گردشگری سیمرغ همیشه شلوغ است و بخصوص اگر برای وعده شام میخواهید به این مجموعه فود کورت مراجعه کنید، اولاً زمانی را برای پیدا کردن جای پارک در نظر بگیرید و دوم زمانی که وارد فود کورت می شوید، اول سفارش خود را ثبت کنید و سپس به دنبال میز خالی باشید. هم میز و صندلی های چوبی در مجموعه هست و هم صندلی های به اصطلاح پلاستیکی. یک خوبی ای که سرای گردشگری سیمرغ دارد تنوع بالای غذا ها است و هرکس از هر رستوران هر غذایی که بخواهد را سفارش می دهد. با این حال، بعد از غذای سنگین، یک دسر خوشمزه این غذا را هضم می کند و در سرای گردشگری سیمرغ دو انتخاب دارید. یکی شعبه امیر شکلات که معرف حضور همه هست و دیگری، اتوبوسی دو طبقه و باحال که در مجاورت سرای گردشگری سیمرغ قرار دارد.

آدرس فود کورت سرای گردشگری سیمرغ

اگر تا به حال سرای گردشگری سیمرغ را ندیدید و برای اولین بار است که میخواهید به این مجموعه مراجعه کنید، کافیست محمودآباد را به سمت غرب ترک کنید و راهی ایزدشهر شوید. به محض اینکه از محمودآباد خارج شده و وارد جاده اصلی شدید، در آنسوی جاده یا بخش جنوبی جاده، مرکز خریدی بزرگ و شلوغ را میبینید و آن همان سرای گردشگری سیمرغ است. بعد از اینکه کلی در اطراف مجموعه گشتید و جای پارک پیدا کردید، وارد مجموعه شوید. در وسط مجموعه پله برقی را مشاهده می کنید که شما را به طبقه بالا و بخش فود کورت و پردیس سینمایی مجموعه هدایت می کند. در پشت سرای گردشگری سیمرغ هم پله های عادی هست که با استفاده از آن ها مستقیم وارد طبقه فود کورت می شوید.

ساعت کاری بخش فود کورت سرای گردشگری سیمرغ: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.620262%2C52.2311212%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”453″ name=”فود کورت سرای گردشگری سیمرغ”]

#11 رستوران حاج محسن محمودآباد

از آنجایی که رستوران موزیک زنده در محمودآباد خیلی کم است و شاید کمتر از تعداد انگشتان یک دست، جای دارد رستوران حاج محسن را به عنوان بهترین رستوران موسیقی زنده در محمود آباد معرفی کنیم البته خود رستوران حاج محسن هم جزء بهترین رستوران های محمود آباد می باشد. پیش تر در معرفی یکی از رستوران های محمودآباد گفتیم کمتر رستورانی در این شهر هست که منویی متنوع داشته باشد و گردشگران بتوانند در آن رستوران هم غذای ایرانی سفارش دهند و هم غذای فست فودی و فرنگی و رستوران حاج محسن هم از دیگر رستوران های محمودآباد به شمار میرود که یکی از متنوع ترین و کامل ترین منو ها را دارد برای همین هم هست که رستوران همیشه شلوغ می باشد.

رستوران حاج محسن در تالار مجلل اهورا قرار دارد و شمالی ها می دانند که این تالار یکی از بهترین مقاصد برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف می باشد. رستوران از محیطی بسیار لوکس و دوست داشتنی برخوردار است و میز و صندلی های لوکس و با ظرفیت های مختلف جلوه زیبایی را به محیط بخشیده اند. حاج محسن چون یک رستوران با موسیقی زنده می باشد دارای استیج برگزاری موسیقی زنده بوده و تمامی میز ها هم به سمت استیج دید دارند. اینجا کم پیش می آید تمامی میز هایش پر شود چون ظرفیت رستوران بسیار بالا است و از طرفی چون در جاده محمودآباد به آمل قرار دارد و فاصله تا دو شهر آمل و محمودآباد هم زیاد است هم می تواند یک دلیل دیگر باشد.

رستوران حاج محسن همانطور که گفتیم یکی از کامل ترین منو ها را دارد شاید حتی در میان رستوران های محمودآباد، رستوران حاج محسن منویی خاص و بی نظیر از هر مدل غذا را دارا می باشد. با پیش غذا ها شروع کنیم، سوپ مخصوص، سیب زمینی تنوری، سرخ شده یونانی یا با قارچ و پنیر، نان سیر، قارچ سوخاری، بشقاب سبزیجات پیش غذا هایی هستند که قبل از یک وعده فست فودی سنگین و لذیذ می توانید سفارش دهید. برای غذا های ایرانی هم پیش غذا های شامل باقالاقاتق، میرزا قاسمی، انواع ماست دلال، چکیده محلی، بورانی بادمجان، زیتون پرورده، بادمجان ترشی، سیر ترشی طبیعی و غیره انتخاب هایی بی نظیر هستند.

در بخش غذای اصلی، اگر طرفدار غذای ایرانی و محلی هستید، در بخش دریایی، سبزی پلو با ماهی سفید یا ماهی قزل آلای لاریجان را می توانید انتخاب کنید. عاشق کباب هستید در رستوران حاج محسن از کوبیده بناب و جوجه تا شیشلیک، فیله و جوجه ترش قابل سفارش است. در کنار کباب ها، منوی رستوران حاج محسن بخش غذای ویژه هم دارد که امتحان آن ها خالی از لطف نیست. این غذا ها شامل چلو کبک آلوچه و ناردون، کبک اسفناج، فسنجان، اکبر جوجه، چلو ماهیچه و چلو گردن با پیاز کارامی هستند. ناگفته نماند غذای روز رستوران هم شامل جوجه ناردونی، کبک ترش، قیمه و قرمه سبزی، زرشک پلو، جوجه بادمجان و غوره می باشد.

رستوران حاج محسن به فکر عاشقان فست فود هم هست.پیتزا های رستوران حاج محسن خاص هستند یعنی برخی از پیتزا ها مانند پپرونی، رست بیف، سبزیجات و غیره که در همه فست فود ها پیدا می شود را کاری نداریم چراکه پیتزا هایی مانند پیتزا دریایی، پیتزا زبان و پیتزای بیف لاورز آیتم های خاص و لذیذ رستوران هستند که یکبار امتحانش کنید، مشتری آن خواهید شد. اگر پیتزا نخواستید مشکلی نیست چون شش مدل برگر، انواع و اقسام ساندویچ ها و شش مدل سوخاری در رستوران ارائه شده است. استیک گوشت و مرغ، پاستا، بشقاب ایتالیایی، جوجه چینی، میگو پفکی، اسکالپ مرغ و غیره هم غذا هایی هستند که در قسمت غذا های فرنگی رستوران حاج محسن قرار دارند.

همانطور که دیدیم، رستوران حاج محسن هر مدل غذایی که دلتان میخواهد را سرو می کند اما بحث اصلی اینجاست خیلی ها تصور می کنند همچین رستورانی که به صورت تخصصی روی غذایی کار نمی کند و همه جور غذایی را سرو می کند، قطعاً از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند اما باید عرض کرد تا به حال هرکسی که میان بهترین رستوران های محمودآباد تصمیم گرفته به رستوران حاج محسن مراجعه کند، به مشتری ثابت رستوران تبدیل شده چون تمامی غذا ها توسط بهترین سرآشپزان و از مواد باکیفیت تهیه شده اند، مزه ای خاص و لذیذ دارند و حجمشان هم بسیار مناسب است. اگر هم بحث هزینه را دارید، رستوران حاج محسن بخاطر محیط لاکچری، موسیقی زنده و تنوع بالای غذا های باکیفیت و متنوع قرار نیست جزء مقرون به صرفه ترین رستوران های محمودآباد باشد اما ارزشش را دارد.

آدرس رستوران حاج محسن محمودآباد

رستوران حاج محسن یک شعبه در شهر محمودآباد دارد و یک شعبه هم در شهر آمل. شعبه محمودآباد در جاده محمودآباد به آمل واقع شده و برای دسترسی به این شعبه در انتهای بلوار امام خمینی کافیست وارد جاده آمل شوید و با عبور از روستای کلوده و طی کردن مسافتی 10 کیلومتری، جنب پمپ بنزین جمشیدی تالار اهورا و رستوران حاج محسن را مشاهده خواهید کرد. اینجا دارای فضای پارکینگ اختصاصی است و مشکلی از بابت جای پارک هم خواهید داشت. اما در صورتیکه خواستید به شعبه آمل مراجعه کنید، در شهر آمل وارد خیابان امام خمینی شده و قبل از اینکه به میدان قائم برسید، نبش خیابان آفتاب 42 رستوران حاج محسن را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران حاج محسن محمود آباد: 09199110050 و 09199110040 و 09199110030 و 09199110020

ساعت کاری رستوران حاج محسن محمودآباد: همه روزه از ساعت 11:30 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5360116%2C52.3168613%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”459″ name=”رستوران حاج محسن محمودآباد”]

#12 رستوران نارنجستان محمودآباد

رستوران نارنجستان در واقع رستوران متعلق به هتل معروف نارنجستان در شهر محمودآباد است. این هتل در نزدیکی ایزدشهر قرار دارد و نه تنها یکی از بی نظیرترین هتل های محدود محسوب می شود و جایی بسیار شلوغ است، بلکه رستورانی دارد که به لطف غذا های باکیفیت و لذیذش جای دارد جزء بهترین رستوران های ساحلی محمودآباد باشد. هتل نارنجستان در سال 1379 افتتاح شد و یکبار هم مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت تا بین هتل های معروف منطقه قرار گیرد. رستورانی در هتل نارنجستان است که سه وعده صبحانه، ناهار و شام را برای مشتریانش سرو می کند و اگر برای اقامت در محمودآباد، هتل نارنجستان را انتخاب کردید، وعده صبحانه برای شما رایگان بوده و می توانید انتخاب کنید که ناهار هم رایگان باشد.

رستوران نارنجستان برای رستوران گرد ها جایی خاص و دوست داشتنی محسوب می شود این رستوران در مجاورت نوار ساحلی شهر واقع شده و شما بعد از یک تفریح ساحلی می توانید برای یک وعده غذایی جذاب و دوست داشتنی روی رستوران نارنجستان حساب کنید یا حتی برعکس، بعد از یک وعده غذایی خوشمزه، برای هضمش می توانید وارد ساحل شده و پیاده روی کنید و از آرامشش لذت ببرید. رستوران نارنجستان محیطی لوکس و درخور یک هتل معروف و نسبتاً لوکس دارد و خدمات سرویس دهی در این رستوران به بهترین شکل ممکن ارائه می شود.

رستوران برای ساکنان هتل وعده صبحانه رایگان دارد. از ساعت 7 الی 10 صبح می توانید برای وعده صبحانه به رستوران نارنجستان مراجعه کنید. صبحانه به صورت سلف سرویس می باشد و انواع نان، صبحانه های ایرانی و نوشیدنی های گرم و سرد در اینجا سرو می شود. ناهار و شام، بیشتر غذا ها کبابی هستند و برخی از غذا های دریایی و محلی هم در منو مشاهده می شود. از نظر قیمتی، رستوران نارنجستان را نمی توان جزء رستوران های اقتصادی و خوش قیمت منطقه قرار دارد اما در صورتیکه از ساکنان هتل نیستید، بد نیست یکبار امتحانش کنید. همچنین در رستوران نارنجستان قسمت کافی شاپ هم هست که انواع نوشیدنی های گرم و سرد به همراه دسر های خوشمزه را می توانید سفارش دهید.

آدرس رستوران نارنجستان محمودآباد

هتل نارنجستان می شود گفت مرز بین محمودآباد و ایزدشهر است و برخی می گویند این هتل مربوط به شهر ایزدشهر می باشد و برخی هم آن را جزء محمودآباد می دانند. اگر بین رستوران های محمودآباد تصمیم دارید به رستوران نارنجستان مراجعه کنید، محمودآباد را به سمت ایزدشهر ترک کنید و بعد از روستای خشت سر، ورودی هتل نارنجستان را مشاهده خواهید کرد. هم می توانید از پارکینگ اختنصاصی هتل برخوردار شوید و هم می توانید از پارکینگ رایگان جلوی مجموعه استفاده کنید.

شماره تماس رستوران نارنجستان محمودآباد: 44581111-011

ساعت کاری رستوران نارنجستان محمودآباد: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6144035%2C52.1505184%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

هتل رستوران نارنجستان محمودآباد

#13 رستوران محلی نماشون

رستوران محلی نماشون به این دلیل افتتاح شده که نشان دهد یک مادر و دختر چگونه می توانند رستورانی افتتاح کنند که غذا هایش آنقدری خوشمزه باشد تا هرکس فقط یکبار طعم بی نظیر غذا ها را امتحان می کند، مشتری ثابت رستوران می شود. رستوران محلی نماشون از آن دسته از رستوران های محمود آباد است که اگر علاقمند به غذا های محلی هستید و جایی را میخواهید که بهترین را سرو کند به هیچ عنوان نباید از دستش بدهید.

برخلاف رستوران های خوب محمودآباد که هم غذا های محلی سرو می کنند و هم غذا های ایرانی مثل انواع کباب، رستوران نماشون فقط غذای محلی سرو می کند لذا اگر به دنبال بهترین رستوران غذا محلی محمودآباد هستید، اینجا بهترین گزینه خواهد بود. این غذا ها شامل بشته واش، آغوز مسما، جوجه کباب مازنی، کته کباب ترش، کته کباب چنجه، مرغ ناردونی، شامی پلو، مرغ دلال ترش، فسنجان مرغ، ماهیچه بره و چلو گردن بره هستند. در کنار آن، غذا های دو نفره در منوی رستوران مشاهده می شود که به مراتب به صرفه تر از غذا های یک نفره هستند. این غذا ها هم شامل چلو بلدرچین ناردونی، خروس ناردونی، بوقلمون ناردونی آلو پلو، جوجه ناردونی شکم پر و اردک شکم پر می باشند. اگر هم با خانواده ی دوستان هم هستید که سرویس مخصوص هفت نفره نماشون و چلو غاز ناردونی آلو پلو را از دست ندهید.

رستوران محلی نماشون که از نظر مشتریانش، بهترین رستوران محمودآباد با قیمت مناسب محسوب می شود بخصوص بهترین رستوران غذا محلی محمودآباد، غذا های خوشمزه محلی اش را در محیطی سنتی و دوست داشتنی سرو می کند. رستوران محلی نماشون دو طبقه داشته و مجهز به فضای روباز و سرپوشیده است. قسمت سرپوشیده رستوران نماشون محیطی سنتی دارد و دکوراسیون و تزئینات سنتی و در کنار آن، سرو غذا ها در ظروف سنتی جلوه زیبایی را به محیط بخشیده است. اینجا تمام میز و صندلی ها چوبی هستند و کنار آن، تخت های سنتی برای خانواده ها هم در نظر گرفته شده است. بخش روباز در طبقه بالا قرار دارد البته با اینکه نامش روباز است اما دارای سقف می باشد. در این قسمت هم میز و صندلی های متعددی قرار داده شده ولی اگر هم تخت سنتی میخواهید و هم فضای روباز، کافیست به طبقه پایین مراجعه کنید.

آدرس رستوران محلی نماشون

رستوران محلی نماشون در غرب محمودآباد و نزدیک به جاده نور قرار دارد. به عبارت دیگر، در غرب محمودآباد وارد بلوار آزادی می شوید و بعد از آن، وارد جاده محمودآباد به نور خواهید شد. در انتهای بلوار آزادی به یک سه راه مانند می رسید که بعد از آن، جاده نور است و رستوران نماشون در شرق این منطقه قرار دارد. در مقابل رستوران هم جای پارک خوبی برای خودرو هست اما در زمان های شلوغی مانند تعطیلات، شاید پیدا کردن جای پارک در مقابل رستوران کمی دشوار باشد.

شماره تماس رستوران محلی نماشون: 44739894-011 و 09113151072

ساعت کاری رستوران محلی نماشون: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6231496%2C52.2321978%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

رستوران محلی نماشون محمودآباد

#14 رستوران سنتی فرحزاد محمودآباد

از دیگر رستوران های با موسیقی زنده در محمودآباد رستوران سنتی فرحزاد است. نام فرحزاد برای تهرانی ها خیلی آشنا می باشد چون منطقه ای بسیار خوش آب و هوا و دوست داشتنی است که کلی باغ رستوران دارد و پاتوق جوانان ما همیشه آنجا است. رستوران های فرحزاد هم اغلب تمی سنتی دارند برای همین، رستوران سنتی فرحزاد محمودآباد هم به طبع آن، محیطی سنتی و بسیار زیبا دارد.

رستوران سنتی فرحزاد محمودآباد همانطور که گفتیم، از معدود رستوران های محمودآباد با موسیقی زنده است و کافیست زمانی که شهر مملو از مسافر و گردشگر بوده و به طبع آن، رستوران فرحزاد هم شلوغ است به این مجموعه مراجعه کنید تا هر شب از موسیقی زنده با حضور خواننده های خوش صدا لذت ببرید. رستوران محیطی سنتی دارد اما در عین حال لاکچری هم هست. میز و صندلی های چوبی رستوران طوری قرار داده شده تا در هر کجا که مینشینید، به استیج موسیقی هم ویو داشته باشید. اینجا مملو از شوق و هیجان است پس توقع سپری کردن لحظات دلنشین و آرامش بخش را از رستوران سنتی فرحزاد محمودآباد نداشته باشید.

رستوران سنتی فرحزاد محمودآباد بیشتر غذا هایی که سرو می کند ایرانی بوده و بیشتر شامل انواع کباب می باشد. با توجه به نظراتی که مشتریان داده اند، اگر در زمان هایی که شهر خلوت است و رستوران هم خلوت به اینجا مراجعه کنید، کیفیت غذا ها مطلوب بوده و شما را راضی نگه میدارد اما برخی از مشتریان گفته اند زمانی که رستوران خیلی شلوغ می شود، خدمات سرویس دهی، حجم و مزه غذا ها دیگر کیفیت دوران خلوتی را ندارد و ممکن است غذایی برایتان سرو شود که راضی نباشید از آن.

آدرس رستوران و سفره خانه سنتی فرحزاد محمودآباد

این رستوران در شرق محمودآباد و در منطقه بیشه کلا قرار دارد برای همین، دسترسی به این رستوران هم برای افرادی که در محمودآباد هستند و هم برای افرادی که در مناطق مجاور مانند دریاسر، بیشه کلا، چاکسر و حتی سرخرود اقامت دارند آسان می باشد. برای دسترسی به رستوران و سفره خانه سنتی فرحزاد محمودآباد کافیست در شرق محمودآباد به منطقه بیشه کلا برسید. در بخش شرقی منطقه بیشه کلا و در بخش شمالی جاده، رستوران و سفره خانه سنتی فرحزاد محمودآباد را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سنتی فرحزاد محمودآباد: 09111136044

ساعت کاری رستوران سنتی فرحزاد محمودآباد: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6499823%2C52.3624237%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”460″ name=”رستوران سنتی فرحزاد محمودآباد”]

#15 رستوران شونیشت محمودآباد

رستوران های متعددی در محمودآباد هست که غذا های خانگی و محلی باکیفیت و لذیذ را سرو می کنند. همیشه گردشگران و رستوران گرد ها زمانی که به گشت و گذار میان رستوران های خوب محمودآباد می پردازند بیشتر انواع کباب را سفارش می دهند و به ندرت پیش می اید به سمت غذا های محلی بروند مگر اینکه عاشق غذا های محلی باشند یا میخواهند برای اولین بار تجربه کنند. رستوران شونیشت اما، تخصصش روی غذا های محلی است و به جرآت می توان گفت اگر رستوران با غذای محلی در محمودآباد میخواهید که طعم واقعی و لذیذ غذا های شمالی را در آنجا امتحان کنید، شونیشت را نباید از دست بدهید.

رستوران شونیشت برخلاف رستوران های محمودآباد که محیط های لاکچری و بزرگ و پر زرق و برق دارند، یک رستورانی کاملاً ساده و بدون هیچ دکوراسیون خاصی است و حتی خود رستوران هم کوچک می باشد. رستوران در خارج از شهر محمودآباد قرار دارد برای همین، از رستوران های خلوت محمودآباد محسوب می شود تا با آرامش و خیال راحت از اینکه یکسری منتظر هستند تا شما از جایتان بلند شید تا بنشینند، غذا هایی خوشمزه را میل کنید.

منوی رستوران شونیشت هم تنوع چندانی ندارد و غذا ها شامل اکبر جوجه، مرغ الو با برنج، فسنجان مرغ، میرزا قاسمی، قورمه سبزی، قیمه سیب زمینی، کته کباب، کته جوجه، کته جوجه اناری، کباب ترش، شامی، جینگاسر خورشت و باقلاقاتق است. در کنار آن، غذا هایی هم در منوی رستوران مشاهده می شود که علاوه بر محلی بودن، به صورت 2 نفره می باشند و شامل جوجه شکم پر، مرغابی شکم پر و ماهی شکم پر هستند. تمامی این غذا ها توسط منظر بانو که آشپز مجرب رستوران محسوب می شود و دست پختش حرف ندارد سرو می شوند برای همین، انتظار کیفیت بالا، حجم مناسب و مزه ای که در خاطرات می ماند را از این رستوران داشته باشید. غذا ها هم از قیمت های خیلی خوبی برخوردار هستند چون رستوران بزرگ نیست و پول برای برند و محیط لاکچری و خدمات آنچنانی نمیگیرد، برای همین، رستوران شونیشت از رستوران های به صرفه محمودآباد محسوب می شود.

آدرس رستوران شونیشت محمودآباد

رستوران شونیشت همانطور که گفتیم، در شرق محمودآباد و به دور از شلوغی شهر قرار دارد اما باعث هم شده گردشگران برای مراجعه به رستوران، مسافت قابل توجهی را هم طی کنند تا به رستوران برسند. اگر در شهر محمودآباد هستید، مبدأ را سه راه اصلی شهر در نظر میگیریم. در این سه راه وارد خیابان معلم می شوید و به سمت شرق حرکت می کنید. بعد از طی کردن مسافتی 8 کیلومتری، زمانی که از منطقه دریاسر عبور کردید، بعد از هتل آپارتمان اکسین و در منطقه بیشه کلا، در آنسوی جاده رستوران را مشاهده خواهید کرد. اگر میخواهید در مقابل رستوران پارک کنید و از جاده عبور نکنید که خیلی خطرناک می باشد، در صورتیکه جلوتر دوربرگردان نبود می بایست به منطقه چاکسر و میدان شهدا مراجعه کنید.

شماره تماس رستوران شونیشت محمودآباد: 09357199177

ساعت کاری رستوران شونیشت محمودآباد: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6498247%2C52.3523074%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”454″ name=”رستوران شونیشت محمودآباد”]

#16 مجموعه رستوران دلفین محمودآباد

مجموعه رستوران دلفین یا کافه رستوران ساحلی دلفین بهترین رستوران ساحلی محمودآباد از نگاه مردم است که هم در مجاورت ساحل قرار دارد و هم نزدیک به سه راه اصلی شهر تا دسترسی به این رستوران برای گردشگران و رستوران گرد ها آسان باشد. اصولاً در تمامی شهر های شمالی کشور، کلی کافه و رستوران در نوار ساحلی وجود دارد و در شهر محمودآباد هم کافه ها و رستوران های بسیاری را در نوار ساحلی میبینیم اما کافه رستوران دلفین میان این کافه ها و رستوران ها توانسته توجه مردم را به سمت خود جلب کند برای همین، می توان گفت اینجا یکی از بهترین ها بین تمامی رقبا محسوب می شود.

بیشتر کافه های ساحلی، منویی محدود داشته و تنها به چند نوع نوشیدنی گرم و سرد، دسر و قلیان ختم می شود ولی در کافه رستوران دلفین، غذای ایرانی، غذای محلی، فست فود، منویی متنوع از کلی نوشیدنی سرد و گرم، شیک ها، دسر، کلی دمنوش و غیره قابل سفارش است. غذا های ایرانی رستوران دلفین بیشتر شامل انواع کباب از کوبیده و جوجه تا شیشلیک و جنچه است. غذای محلی شامل اردک، مرغ و ماهی شکم پر، جوجه و کباب ترش و غیره می باشد که برخی از آن ها در ظروف روحی سرو می شود. تمامی غذا ها هم از حجم بالا، قیمتی بسیار عالی و مزه ای تکرار نشدنی برخوردارند.

اما جذاب ترین بخش رستوران دلفین، منوی نوشیدنی های سرد و گرم است. در هوای سرد و بارانی، هر مدل قهوه، اسپرسو، چای و دمنوشی را می توانید سفارش دهید البته در همه روز های سال ارائه می شود ولی در هوای سرد آن هم کنار دریا لذت دیگری دارد. شیک های رستوران دلفین در کنار مزه لذیذشان، بسیار زیبا تزئین شده اند و حس می کنید وارد کافه ای لاکچری و خاص شده اید. موکتل ها و اسموتی ها هم جای خود را دارند و حضورشان در کنار غذا خالی از لطف نیست.

تمامی این غذا های لذیذ و پرحجم، نوشیدنی های زیبا و خوشمزه و متنوع در کنار قلیان های مختلف در دو محیط روباز و سرپوشیده سرو می شود. محیط روباز در ساحل واقع شده و دارای سقف هم می باشد تا از آفتاب سوزان روز های گرم تابستان در امان باشید به علاوه، از باد های لذت بخش ساحل هم بهرمند شوید. محیط سرپوشیده رستوران دلفین اما، محیطی لاکچری، بسیار زیبا و با نورپردازی و تزئینات شکیل می باشد اما چون با یکی از بهترین کافه رستوران های محمودآباد طرف هستیم، اینجا مکانی بسیار شلوغ است و در کنار سر و صدا، شاید خیلی ها با دود قلیان که فضای محیط را پر کرده چندان راحت نباشند. در ضمن بیرون از رستوران و در بخش ساحلی، تعدادی هم آلاچیق سرپوشیده هست که برای خانواده ها و افرادی که جای اختصاصی می خواهند ایده آل خواهد بود.

آدرس کافه رستوران دلفین محمودآباد

کافه رستوران دلفین در مرکز شهر محمودآباد است و نیازی نیست به اطراف شهر مراجعه کنید. اگر مبدأ را سه راه اصلی شهر یعنی سه راه معلم در نظر بگیریم، می بایست در این منطقه وارد بلوار آزادی یعنی به سمت غرب شوید. مسافتی کمتر از یک کیلومتر را طی می کنید و حواستان هم هست که از خیابان های دریای 28، 30 و 32 عبور نکنید. وارد یکی از این خیابان ها می شوید و مسیر را ادامه می دهید تا به انتها یعنی ساحل برسید. کافه رستوران دلفین در مقابل دریای 30 قرار دارد اما از طریق خیابان های دریای 28 و 32 هم امکان دسترسی به رستوران وجود دارد. لازم به ذکر است مقابل رستوران نیز فضای پارک مناسب هست ولی در روز های شلوغ سال، مشتریان می بایست به دلیل شلوغی و اشغال فضای پارک، خودروی خود را کمی دور تر از رستوران پارک کنند.

شماره تماس کافه رستوران دلفین محمودآباد: 09118506039

ساعت کاری کافه رستوران دلفین محمودآباد: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6329301%2C52.2487857%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”462″ name=”رستوران دلفین محمودآباد”]

#17 رستوران آلاچیق حاجی حبیبی محمودآباد

رستوران آلاچیق حاجی حبیبی را می توان یک رستوران تمام عیار در شهر محمودآباد معرفی کرد. جایی که میان سلبریتی ها و هنرمندان کشورمان محبوب است و همیشه میزبان آن ها بوده و چون میدانیم که هنرمندان همیشه به دنبال رستوران های خوب یک شهر هستند، پس می توان روی این حساب کرد که رستوران آلاچیق حبیبی هم جایی بسیار عالی و دوست داشتنی است و رستوران گرد ها نباید اینجا را از دست بدهند.

رستوران آلاچیق حبیبی در خارج از شهر محمودآباد و نزدیک به سرای گردشگری سیمرغ قرار دارد برای همین جایی دنج و به دور از ترافیک می باشد. رستوران آلاچیق حبیبی رستورانی است که دارای بخش سرپوشیده سنتی و آلاچیق برای مشتریانش بوده و اگر هم میخواهید مراسمی برگزار کنید یا تعداد نفراتی بالای 30 نفر دارید، تالار مجموعه را رزرو کنید و در نظر داشته باشید تالار مجموعه امکانات و خدمات خیلی خوبی هم دارد تا یک مراسم خاطره انگیز را برگزار کنید.

قسمت سرپوشیده رستوران آلاچیق حبیبی محیطی سنتی دارد و حس و حال دوست داشتنی را ارائه می دهد. اینجا جایی شلوغ است و خبری از آرامش نیست چون علاوه بر سر و صدا، موسیقی زنده هم در این قسمت برگزار می شود. ولی اگر حوصله شلوغی را ندارید و با خانواده هستید، آلاچیق های رستوران حبیبی انتخابی بی نظیر هستند. آلاچیق ها در فضای باغ قرار دارند و شما از مسیری سرسبز و دوست داشتنی عبور می کنید تا به آلاچیق ها برسید. همچنین برخلاف بسیاری از رستوران های آلاچیق دار محمودآباد، تمامی آلاچیق ها مدرن، تمیز، شیک و با امکانات مطلوب هستند.

رستوران حبیبی محمودآباد برای اینکه خود را بین بهترین ها جای دهد مخصوصاً بهترین رستوران با موسیقی زنده در محمودآباد، منویی متنوع دارد و تا حد زیادی پاسخ ذائقه ها و سلیقه های مختلف می باشد. تا دلتان بخواهد درباره منو و غذا هایی که در اینجا سرو می شود می توان صحبت کرد. بگذارید اول از پیش غذا ها شروع کنیم. دو مدل پیش غذا هست یکی برای غذا های ایرانی و یکی برای غذا های فست فودی. برای غذا های ایرانی، سوپ، انواع سالاد و ترشی، میرزا قاسمی، زیتون پرورده و شور، انواع ماست از دلال یا موسیر و بادمجان و نوشیدنی های متنوع در منو هست و برای پیش غذای فست فود هم سه مدل سالاد سزار، سیب زمینی سرخ کرده ساده، با پنیر و ویژه و نان سیر را می توانید سفارش دهید.

می رسیم به غذا های اصلی مجموعه که دو بخش غذای ایرانی و فست فودی دارد. غذای فست فودی شامل 5 مدل پیتزا، 9 مدل ساندویچ و همبرگر و 6 مدل سوخاری سرو می شود. غذای ایرانی هم بطور کلی شامل غذای محلی و سایر غذا های ایرانی می باشد و هم می توانید با برنج سفارش دهید هم به صورت خوراک. قبل از اینکه غذا های محلی را معرفی کنیم، شمایی که علاقه به انواع کباب و غذا های گوشتی دارید، جوجه، با، چنجه، شیشلیک، ماهیچه گوسفندی و گردن بره را می توانید سفراش دهید. غذای دریایی هم شامل ماهی سفید و قزل آلا می باشد. در قسمت غذا های محلی، ماهی شکم پر، جوجه و کباب ترش، خروس و اردک شکم پر، اکبرجوجه، فسنجان مرغ و شامی مخصوص در رستوران سرو می شود.

رستوران حاجی حبیبی محمودآباد از آن رستوران هایی است که نمی توان کیفیت و مزه غذا هایش را توصیف کرد و فقط زمانی که به رستوران مراجعه کنید متوجه خواهید شد چقدر غذا ها خوشمزه و باکیفیت هستند. ولی یک غذای خوشمزه که لحظاتی تکرار نشدنی را برای شما رقم میزند بدون نوشیدنی و دسر بعد از غذا کامل نمی شود از این رو، رستوران حاجی حبیبی محمودآباد برای نوشیدنی، آبمیوه های طبیعی و کوکتل های جذابی را در نظر گرفته و همچنین برای بعد از غذا، کلی قلیان با طعم های مختلف، نوشیدنی گرم و سرد و کیک های لذیذ و تازه ای را سرو می کند. در آخر نیز در نظر داشته باشید درست است که اینجا تنوع خوبی دارد اما در بخش فست فودی، یکی از بهترین فست فود های محمودآباد هم می تواند باشد.

راستی رستوران آلاچیق حبیبی محمودآباد اتاق وی آی پی برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف هم دارد و نه تنها می توانید از قبل رزرو کنید بلکه برای برگزاری مراسم هایی مانند تولد، رستوران میز و صندلی ها را برای شما تزئین می کند.

آدرس رستوران آلاچیق حاجی حبیبی محمودآباد

برای دسترسی به رستوران آلاچیق حاجی حبیبی از شهر محمودآباد، باید مسافتی 8 کیلومتری را طی کنید. ابتدا در شهر محمودآباد وارد بلوار آزادی و سپس جاده نور می شوید. با سپری کردن مسافتی 6.5 کیلومتری و عبور از شرکت نفت، به روستای خشت سر می رسید که نزدیک ترین دوربرگردان به رستوران می باشد. سپس بعد از مسافتی 1.5 کیلومتری در مقابل شرکت نفت به رستوران آلاچیق حبیبی می رسید. رستوران در نزدیکی پمپ بنزین تخت جمشید قرار دارد و فاصله رستوران از سرای گردشگری سیمرغ هم که یکی از جاهای دیدنی محبوب و دوست داشتنی محمودآباد به شمار مرود هم کمی بیشتر از یک کیلومتر می باشد.

شماره تماس رستوران آلاچیق حاجی حبیبی محمودآباد: 27741453-011 و 09114142023

ساعت کاری رستوران آلاچیق حاجی حبیبی محمودآباد: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب و روز های جمعه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6135423%2C52.0864872%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”467″ name=”رستوران آلاچیق حبیبی محمودآباد”]

#18 رستوران البرز محمودآباد

شاید بهترین رستوران با موسیقی زنده در محمودآباد نباشد اما رستوران البرز نه تنها خودش جزء بهترین ها می باشد بلکه از جذاب ترین و خاطره انگیز ترین رستوران های محمودآباد با موسیقی زنده محسوب می شود و چون در خارج از شهر هم قرار دارد، جایی دنج و باصفا می باشد. همچنین برخی از رستوران های با موسیقی زنده در محمودآباد تنها برای روزهای خاصی از هفته مانند پنج شنبه و جمعه برنامه موسیقی زنده دارند ولی موزیک زنده در رستوران البرز همه روزه از ساعت 9 الی 12 شب برگزار می شود و مشتریان می توانند برای شرکت در این لحظات به یاد ماندنی، از قبل رزرو کرده و هزینه ورودی را پرداخت کنند.

رستوران البرز از رستوران های بزرگ محمودآباد محسوب می شود و بالای 100 پرنسل در این مجموعه مشغول به کار هستند تا بهترین خدمات و سرویس دهی به مشتریان ارائه شود. رستوران دو سالن دارد که محیطی بسیار زیبا و لاکچری داشته و موسیقی زنده هم در یکی از این سالن ها برگزار می شود اما در کنار آن، اگر جایی لاکچری تر و نسبتاً اختصاصی می خواهید، رستوران البرز سالن وی آی پی هم دارد که هزینه ورودی داشته و می توانید از قبل هم رزرو کنید. اما این سالن ها همیشه شلوغ هستند و آن هایی که می خواهند از آرامش و میل کردن غذا با لذت برخوردار شوند و حتی آن هایی که با خانواده و دوستان هستند می توانند روی آلاچیق های رستوران البرز حساب کنند. با این تفاسیر رستوران البرز از رستوران های بزرگ و با ظرفیت بالای منطقه محسوب می شود.

یک رستورانی بعضاً لاکچری با امکانات و خدمات سرویس دهی مطلوب و موسیقی زنده، میزبان مشتری های بسیاری با ذائقه ها و سلیقه های مختلف است و رستوران البرز محمودآباد هم برای اینکه پاسخگوی ذائقه ها و سلیقه های مختلف باشد سعی کرده منویی متنوع داشته باشد و غذا های ایرانی، محلی، دریایی و بین المللی را به مشتریان عرضه کند. غذا های ایرانی و محلی در این رستوران کلی طرفدار دارند و نه تنها همیشه مشتریان به میخواهند کباب ها، ماهیچه، سردست و غذا های گوشتی رستوران یا غذا های دریایی را سفارش دهند و شما هم اگر یکبار این غذا ها امتحان کنید میبینید ارزش دارد هرموقع به محمودآباد سفر می کنید در صف انتظار رستوران بمانید.

آدرس رستوران البرز محمودآباد

رستوران البرز محمودآباد در فاصله یک کیلومتری سرای گردشگری سیمرغ و مابین پمپ بنزین تخت جمشید و رستوران آلاچیق حبیبی قرار دارد. اگر از سمت غرب و مناطقی مانند ایزدشهر میخواهید به رستوران البرز مراجعه کنید زمانی که به مقابل شهرک نفت رسیدید، ورودی رستوران را مشاهده خواهید کرد. ولی از آنجایی که درباره رستوران های محمودآباد داریم صحبت می کنیم و گردشگران قرار است از شهر محمودآباد به این رستوران مراجعه کنند، می بایست از طریق خیابان آزادی وارد جاده نور شوند. در طول مسیر بعد از سرای گردشگری سیمرغ و شرکت نفت وارد بلوار نفت شده و اولین روستایی که به آنجا می رسند، روستای خشت سر است. در این منطقه وارد اولین دوربرگردانی که دیدید شوید و بعد از مسافتی 2 کیلومتری رستوران البرز را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران البرز محمودآباد: 09123091540 و 44735018-011

ساعت کاری رستوران البرز محمودآباد: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6136794%2C52.2185316%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”466″ name=”رستوران البرز محمودآباد”]

#19 رستوران بهشت محمودآباد

اگر رستورانی با محیط خوب میخواهید که غذایش هم باکیفیت و خوش قیمت باشد و از طرفی، حوصله موسیقی زنده و شلوغی کم نظیر رستوران را ندارید، ما به شما رستوران بهشت را معرفی می کنیم، رستورانی که در مرکز شهر محمودآباد قرار دارد و نیازی نیست به خارج از شهر مراجعه کنید یا مسافت های زیادی را بپیمایید.

رستوران بهشت محمودآباد مانند یک رستوران خوب و بی نظیر در یکی از معروف ترین شهر های شمالی کشور، غذا های ایرانی و محلی را برای مشتریانش سرو می کند ولی اینجا، منوی آش هم دارد که بین رستوران های محمودآباد، کمتر رستورانی از این امکان برخوردار است. بیشتر رستوران هایی که در محمودآباد هستند و رستوران هایی می باشند که غذا هایشان حرف ندارند، معمولاً گران قیمت هستند یا از موسیقی زنده برخوردارند که هزینه اضافی روی دست مشتری گذاشته و سر و صدا هم بعضاً باب دل مشتری نیست اما رستوران بهشت جایی است که همان کیفیت غذا و شاید حتی بهتر و با هزینه کمتر را ارائه می دهد.

در رستوران بهشت محمودآباد ما با محیطی مدرن، شیک و زیبا روبرو هستیم که باب میل جوانانمان است. تزئینات زیبا و دکوراسیونی دوست داشتنی حسی خوبی را در این رستوران به ما القاء می کند. رستوران ظرفیت نسبتاً بالایی دارد اما همیشه شلوغ است برای همین، محیط زیبایش در شلوغ ترین روز ها چندان به چشم نمی آید. در این محیط زیبا، غذا های ایرانی و محلی مختلفی سرو می شود اما منوی رستوران چندان تنوع ندارد. بطور مثال، در بخش غذا های ایرانی، کباب و جوجه با برنج یا خوراک، زرشک پلو با مرغ، قیمه و قورمه سبزی مشاهده می شود و در بخش غذا های محلی هم ماهی سفید یا قزل آلا، اکبر جوجه، کباب و جوجه ترش، چلو مرغ ترش ناردونی و خوراک مرغ ترش ناردونی وجود دارد.

درست است که غذا ها محدود می باشد اما باعث شده تخصص رستوران فقط روی این غذا ها باشد تا کیفیت و مزه بی نظیری داشته باشند. راستی همانطور که گفتیم، رستوران بهشت محمودآباد انواع آش و سوپ را هم سرو می رکند که در کمتری رستورانی پیدا می شود لذا شما در این رستوران می توانید آش رشته، اش دوغ و سوپ جو را هم سفارش دهید. در آخر این نکته را هم بدانید رستوران از برنج های ایرانی استفاده می کند و می توانید انتخاب کنید که برنج ها کته باشد یا آبکش.

آدرس رستوران بهشت محمودآباد

رستوران بهشت در نزدیکی سه راه معلم محمودآباد و بازار سنتی الغدیر، بین باران 6 و 7 قرار دارد. این موضوع یک خوبی دارد که برخلاف بسیاری از رستوران های محمودآباد نیازی نیست مسافت های وطلانی را طی کنید تا به رستوران برسید و یک بدی دارد و آن هم سخت پیدا کردن جای پارک است. اگر تا به حال سفری به محمودآباد داشته باشید میدانید که بازار الغدیر چقدر شلوغ است و یکی از عوامل اصلی ترافیک در این منطقه، همین بازار بوده و جای پارک به سختی در اینجا یافت می شود. حال تصور کنید رستوران بهشت هم که از رستوران های معروف و باکیفیت منطقه هم به شمار می رود و چون میزبان مشتریان بسیاری است، مشتری ها هم به دنبال جای پارک هستند.

شماره تماس رستوران بهشت محمودآباد: 44755555-011

ساعت کاری رستوران بهشت محمودآباد: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6367331%2C52.2728748%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”465″ name=”رستوران بهشت محمودآباد”]

#20 پیتزا شب های تهران محمودآباد

به همان اندازه که رستوران در محمود آباد هست، فست فود نیست چون کلاً گردشگران تمایل دارند زمانی که به شما سفر می کنند، غذا های شمالی و محلی میل کنند یا غذا های ایرانی با کته های نابی شمالی آن هم با برنج های ایرانی و ته دیگ زعفرانی. اما اگر عاشق فست فود هستید و به محمودآباد، سفر کردید و به دنبال بهترین فست فود های محمودآباد هستید، ما به شما فست فود پیتزا شب های تهران را معرفی می کنیم.

فست فود پیتزا شب های تهران محمودآباد از فست فود های نسبتاً با قدمت محمودآباد است چون در سال 1385 افتتاح شده و در طی این چند سال، توانسته خود را بین عاشقان فست فود محبوب کند. پیتزا شب های تهران یک رستوران ایتالیایی نیست و پیتزا های به سبک آمریکایی سرو می کند یعنی پرملات، خوشمزه و مملو از پنیر پیتزا. اینجا محیطی دنج و شیک دارد و جوان پسند است برخلاف فست فود هایی که از یک محیطی ساده به سبک فست فود های معمولی برخوردارند.

فست فود پیتزا شب بطور کلی 4 مدل غذا دارد یکی انواع پیتزا های آمریکایی که ظاهری وسوسه انگیز دارند چه برسد به طعم و کیفیتشان، انواع ساندویچ از هات داگ و ژامبون تا ساندویچ های پرحجم و انواع برگر ها که از گوشت های دست ساز خود مجموعه ساخته شده اند و طعمی به یاد ماندنی دارند. در کنار غذا ها، مشتریان می توانند کلی پیش غذای جذاب هم سفارش دهند که شامل چند مدل سالاد از سالاد فصل تا سالاد سزار و چند آیتم سیب زمینی است. اینجا از معدود فست فود های محمودآباد است که مشتریانش همیشه راضی هستند چون محیطی زیبا دارد، خدمات سرویس دهی مطلوبی ارائه می شود، غذا ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و مزه ایده آلی دارند و از همه مهم تر، تمامی غذا ها و آیتم های منو از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردارند که مزیت بزرگی محسوب می شود.

آدرس پیتزا شب های تهران محمودآباد

اگر پیتزا شب های تهران را به عنوان بهترین فست فود محمودآباد انتخاب کردید، برای دسترسی به پیتزا شب های تهران محمودآباد کافیست در شهر به سه راه اصلی یعنی سه راه بلوار معلم برسید، به سمت غرب بروید تا بعد از خیابان دریای 14 و روبروی بانک رفاه و بیمارستان فست فود پیتزا شب های تهران را مشاهده کنید.

شماره تماس پیتزا شب های تهران محمودآباد: 44741920-011 و 44746830-011

ساعت کاری پیتزا شب های تهران محمودآباد: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FF7NRJhTf9ASjcUPaA|target:_blank”]

[widgetkit id=”852″ name=”فست فود پیتزا شب های تهران محمودآباد”]

رزرو ویلا در محمودآباد

شهر محمودآباد از جمله بکرترین شهرهای ساحلی استان مازندران است و برای اجاره ویلا در محمودآباد هم بیشتر مردم علاقه دارند در مرکز شهر یا سمت ساحل اقامت داشته باشند. محمودآباد در بخش جنوبی بیشتر زمین های شالی دارد برای همین، فصل زمستان زمان بهترین برای اقامت در منطقه جنوبی محمودآباد است. همچنین علاوه بر شهر محمودآباد، در شهر سرخرود که مجاور محمودآباد قرار دارد هم اقامتگاه های متنوعی از سوئیت های نقلی تا ویلاهای لاکچری با امکانات مختلف و ویو زیبا از دریا ارائه شده.

سوالات متداول

بهترین رستوران غذای محلی محمودآباد کدام است؟

رستوران محلی نماشون با اختلاف یکی از بهترین رستوران های محمودآباد با سرو غذای محلی است.

رستوران های با موسیقی زنده در محمودآباد کدام ها هستند؟

رستوران های حاج حسن، سنتی فرحزاد، آلاچیق حاجی حبیبی، البرز و بهشت از بهترین رستوران های محمودآباد با موسیقی زنده هستند.

کافه رستوران های خوب محمودآباد کدام ها هستند؟

کافه رستوران های دلفین، ایوان و فود کورت سرای گردشگری سیمرغ

بهترین فود کورت در محمودآباد کجاست؟

فود کورت سرای گردشگری سیمرغ واقع در طبقه دوم مجموعه سرای گردشگری سیمرغ در غرب محمودآباد

بهترین فست فود محمودآباد کدامند؟

کافه رستوران راه چوبی، آلاچیق حبیبی و پیتزا شب های تهران