پارک ملت محمودآباد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

استان مازندران با جاذبه های گردشگری بسیاری که دارد توانسته هر ساله عده زیادی از افراد را به خود جذب کند. یکی از شهر های توریستی این استان محمودآباد بوده که به دلیل مناطق دیدنی خود بین توریست ها بسیار معروف است. از جاذبه های این شهر که موضوع مقاله ما نیز می باشد پارک ملت محمودآباد می باشد و به دلیل قرار گیری در کنار دریا بسیار دیدنی است.

درباره پارک ملت محمودآباد

این پارک بین خیابان بسیج و خزر قرار گرفته و توانسته مردم این شهر و مسافران را به خود جذب کند. هم جواری پارک با دریا از جمله دلایلی است که عده زیادی از افراد برای استفاده از آن اقدام می کنند. یکی دیگر از مواردی که سبب شده تا مردم برای گذراندن وقت و خستگی درآوردن در کنار ساحل دریا به این پارک بروند نزدیک بودن پارک ملت به مراکز مهم این شهر است. برای مثال این پارک تا بازار بزرگ الغدیر تنها یازده دقیقه پیاده روی دارد. بوستان ملت از آن دست مناطقی است که می تواند تفریحی مناسب برای کودکان باشد تا آن ها نیز بتوانند لحظات شاد و مفرحی را تجربه کنند. این پارک هماند پارک لاله در محمودآباد از شهرت خاصی بهره مند است و توانسته به عنوان یکی از پارک های ساحلی معروف دریاچه خزر به حساب بیاید.

خدمات موجود در پارک به صورت شبانه روزی بوده و شما می توانید در هر تایمی از شبانه روز که خواستید از آن استفاده نمایید. در نزدیکی پارک بارگاه امام زاده قاسم (ع) قرار گرفته و شما می توانید حتی به صورت پیاده خیلی سریع به آن برسید. باید متذکر شد که در اپلیکیشن نشان، کاربران امتیاز خوبی به این بوستان داده اند و همین امر می تواند به شما در تصمیم گیری برای رفتن به آن کمک کند.

پارک ملت محمودآباد

جاذبه های اطراف بوستان ملت محمودآباد

بهتر است قبل از رسیدن به یک شهر توریستی مکان های تفریحی آن را بشناسید تا در هنگام ورود به مقصد دچار سرگردانی نشوید و وقتتان تلف نشود. اگر می خواهید از مکان های دیدنی محمودآباد دیدن نمایید بهتر است با چند نمونه از موارد نزدیک به پارک ملت آشنا شوید تا در هنگام رسیدن به محمودآباد برای دیدن آن ها اقدام نمایید.

پارک طاهباز محمودآباد

این پارک که در خیابان امام قرار گرفته تنها 770 متر با بوستان ملت فاصله دارد و می توانید بعد از لذت بردن از پارک ساحلی ملت به طاهباز رفته و لحظات خود را زیباتر نمایید. محوطه پارک طاهباز زمانی به عنوان قسمتی از کارخانه گونی بافی بود و هم اکنون به عنوان پارک مورد استفاده قرار گرفته است. شما در این پارک می توانید از زمین بسکتبال، ایستگاه سلامت، لاین پیاده روی بانوان و موارد دیگر موجود در آن استفاده نمایید. هرچند که می توانید پیاده به این پارک بروید، ولی به اندازه طول پارک برای خودروها جای پارک موجود است و می توانید با ماشینتان نیز به این مکان بروید. یکی از موارد جالب دیگر راجع به پارک طاهباز، متصل بودن آن به بازار بزرگ قائم می باشد.

پارک طاهباز محمودآباد

امام زاده قاسم (ع)

این امامزاده تنها امامزاده ای است که بین دو مدرسه یعنی در حیاط مدرسه واقع شده است. ایشان در جوانی توسط هارون الرشید به شهادت رسید و در همین مکان دفن شد. در عزاداری های محرم و دیگر مراسمات مذهبی از این امام زاده استفاده می شود و به عنوان یک زیارتگاه در بین مردم دارای کرامات زیادی است. این امام زاده در خیابان آزادی واقع شده و تنها 210 متر با پارک ملت فاصله دارد. در شمال 1361 امامزاده وجود دارد که امام زاده قاسم (ع) یکی از معروف ترین آن ها می باشد.

بازار بزرگ الغدیر محمودآباد

یکی از مهم ترین مواردی که در سفر بسیار مورد توجه می باشد، خرید کردن و تهیه سوغاتی برای عزیزان است. این بازار در خیابان معلم واقع شده و تا پارک ملت محمودآباد تنها 500 متر فاصله دارد و شما می توانید پیاده برای رفتن به آن اقدام کنید. این بازار دارای انواع مغازه های لوکس فروش، کیف، کفش، انواع بوتیک ها، محصولات لبنی، پارچه فروشی و… می باشد. بازار بزرگ الغدیر به عنوان یکی از مراکز خرید شلوغ و پر رفت و آمد بوده و بین همه معروف است. اگر می خواهید لوازم مورد نظر خود را تهیه نمایید به این بازار بروید و هر چه خواستید برای خود و خانواده تهیه نمایید.

این مرکز خرید دارای یک بازار معروف ماهی نیز می باشد و از این نظر بسیار معروف است. مردم این منطقه برای خرید ماهی مورد نظر خود به خصوص ماهی سفید  به غرفه های مربوطه می روند و آن چه نیاز دارند را تهیه می کنند.

بازار بزرگ الغدیر

رستوران های نزدیک به بوستان ملت محمودآباد

خوردن غذا در یک مکان مناسب معمولا دغدغه ای مهم در سفر است که برای هر کسی حیاتی می باشد. اگر قصد بازدید از پارک ملت را دارید، بهتر است با رستوران های نزدیک به آن آشنا باشید تا بتوانید با خیال راحت گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

رستوران سعید محمودآباد

از رستوران های محمودآباد که در نزدیکی بوستان ملت قرار گرفته، رستوران سعید است که در کوچه فرهنگ خیابان امام واقع شده و به صورت پیاده از پارک ملت تنها ده دقیقه تا آن فاصله دارید. در این غذاخوری می توانید در سه وعده صبحانه، ناهار و شام غذا سفارش دهید. صبحانه های این رستوران بسیار معروف است و کیفیت غذا های آن نیز با توجه به نظرات مردم خوب بوده. شما می توانید در یک روز لذت بخش بعد از دیدن جاذبه های این شهر برای صرف غذای مورد نظرتان به رستوران سعید بروید.

شماره تماس رستوران سعید: 44731257-011

رستوران بهشت محمودآباد

از پارک ملت تا رستوران بهشت با ماشین تنها پنج دقیقه فاصله است. این رستوران که در خیابان معلم واقع شده، از نظر موقعیت جغرافیایی نیز بسیار مورد پسند گردشگران می باشد. هم چنین می توان گفت که با توجه نظرات مردم در اپلیکیشن نشان این رستوران در بین مردم امتیاز خوبی دریافت کرده است. شما با رفتن به این رستوران متوجه خواهید شد که این مکان یکی از غذاخوری های خوب در محمودآباد می باشد.

شماره تماس رستوران بهشت: 44755555-011

رستوران بهشت محمودآباد

پارک ملت محمودآباد کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به پارک ساحلی ملت بعد از رسیدن به محمودآباد دو راه پیش رویتان است. اگر بخواهید از راه نسیم به پارک برسید تنها یک کیلومتر با آن فاصله دارید که در واقع تایمی در حدود 13 دقیقه با ماشین نیاز است. برای این منظور به طرف شرق بروید و بعد از رسیدن به لوله بازکنی نوین که در سمت چپ قرار دارد از آن عبور کرده و تا رسیدن به گالری موزیک بتهوون در مسیر نسیم 2 بمانید. سپس به سمت بلوار امام خمینی بپیچید. پس از عبور از موبایل الماس که در سمت چپتان قرار دارد، از املاک المپیک که کمی جلوتر است رد شده و بعد به مقصدتان برسید.

اگر می خواهید از تهران به طرف پارک ملت بروید، از طریق جاده هراز که مسیر نزدیک تری بوده برای رفتن اقدام نمایید. شما می توانید پس از قرار گرفتن در آزادراه تهران-پردیس به طرف جاده هراز برانید. بعد از رسیدن به بلوار امام خمینی به طرف بسیج محمودآباد رفته و تا مقصد ادامه دهید. این مسیر 220 کیلومتر چیزی در حدود 4 ساعت می باشد.

آدرس پارک ملت محمودآباد: مازندران، محمودآباد، بین خیابان بسیج و خزر

اجاره ویلا استخردار در محمودآباد

محمودآباد به عنوان یکی از شهر های توریستی مازندران توانسته در بین مردم به محبوبیت برسد. این شهر ساحلی با داشتن جاذبه های مختلف، مسافران را اغلب بیش از یک روز در خود نگه می دارد. اگر قصد دارید محمودآباد را به عنوان مقصد سفر خود برگزینید بهتر است با اقامتی چند روزه در این شهر برای تماشای جاذبه های مختلف این شهر بروید. در زمان هایی از سال که جمعیت زیادی برای رسیدن به این شهر می آید بهتر است قبل از ورود به مقصد به فکر رزرو محل اقامتی خود باشید. برای این منظور می توانید به سایت لوکس ویلا رفته و برای اجاره ویلا استخردار محمودآباد و دیدن جزئیات مربوط به آن اقدام نمایید.

راهنما سایت

آدرس

مازندران، محمودآباد، بین خیابان بسیج و خزر

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه