مرکز خرید رویال

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید رویال از جمله جدیدترین، لوکس ترین و مدرن ترین مراکز خرید تهران در محدوده غرب و منطقه سعادت آباد مى باشد که با توجه به امکانات رفاهى و تفریحى مناسبى که در آن وجود دارند، مورد توجه بسیارى از گردشگران قرار گرفته است. امروزه امکانات تفریحى و رفاهى بسیار متعدد و متنوعى در مراکز خرید تعبیه شده اند که به یکى از جاذبه هاى گردشگرى تبدیل شده اند و گردشگران زیادى را به سوى خود فرا مى خوانند. در زمان گذشته تعداد مراکز خرید بسیار محدود بودند و امکانات چندانى به غیر از واحدهاى تجارى در آن ها وجود نداشتند. در سال هاى اخیر در پى افزایش جمعیت و پیشرفت کلانشهر تهران بر جاذبه هاى دیدنى و گردشگرى آن افزوده شد و مراکز خرید به یکى از اصلى ترین جاذبه هاى تهران تبدیل شدند. در این مطلب قصد داریم با مجتمع تجارى رویال سعادت آباد که مرکز خریدى لوکس در تهران محسوب مى شود، آشنا شویم؛ لذا پیشنهاد مى شود تا انتهاى مطلب همراه ما باشید.

مرکز خرید رویال تهران کجاست و مسیر دسترسی به آن

مجتمع تجاری رویال تهران در غرب پایتخت و در منطقه سعادت آباد تهران جای گرفته است و با توجه به موقعیت مکانی مناسبی که دارد، مسیرهای دسترسی مختلفی برای آن وجود دارند که تمام گردشگران می توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چگونه می توان خود را به مجتع تجاری رویال رساند.

مسیر دسترسی به مجتمع تجاری رویال تهران با خودروی شخصی

اگر بخواهید با استفاده از خودروی شخصی به مرکز خرید رویال برسید و در آن به گشت و گذار و خرید بپردازید، می توانید خود را به بزرگراه شیخ فضل الله نوری رسانده و پس از آن که به میدان صنعت رسیدید، وارد بلوار خوردین شده و در آن به مسیر خود ادامه دهید. سپس وارد بلوار شریفی شده و با طی کردن مسیر خود در این بلوار بتوانید به مجتمع تجاری رویال سعادت آباد دسترسی پیدا کنید. با توجه به آن که این مرکز خرید مجهز به پارکینگ هوشمند با ظرفیت بالا می باشد، می توانید خودروی خود را در پارکینگ مجتمع پارک نمایید و سپس به گردش و خرید در این مرکز خرید بپردازید.

مسیر دسترسی به مرکز خرید رویال تهران با مترو

ممکن است برخی از گردشگران قصد داشته باشند با استفاده از وسایل نقلیه عمومی خود را به مرکز خرید رویال تهران برسانند. برای این منظور می توان سوار مترو خط بسیج – میدان صنعت شده و در ایستگاه مترو میدان صنعت از مترو پیاده شوید. ایستگاه میدان صنعت نزدیک ترین ایستگاه مترو به مجتمع تجاری رویال تهران می باشد. پس از آن که از مترو پیاده شدید، می توانید سوار تاکسی هایی شوید که در محوطه بیرون مترو وجود دارند شوید و پس از چند دقیقه به مجتمع تجاری رویال برسید.

شماره تماس مرکز خرید رویال تهران: 88371160-021

آدرس مجتمع تجاری رویال تهران: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، تقاطع بلوار خوردین

مرکز خرید رویال

آشنایى با مرکز خرید رویال سعادت آباد

مرکز خرید رویال سعادت آباد که امروزه به یکى از بهترین مراکز خرید تهران در محدوده غرب تبدیل شده، طرح احداث آن در تاریخ مرداد ماه سال ١٣٩٣ انجام پذیرفت و در تاریخ اسفند ماه سال ١٣٩٧ احداث گردید. پاساژهاى تهران از بهترین مکان هاى دیدنى تهران شناخته مى شود و انواع امکانات تفریحى و رفاهى براى آن در نظر گرفته شده است. مجتمع تجارى رویال داراى مساحت ٣.٧٠٠ متر مربع بوده و تعداد ١٨ طبقه را در خود جاى داده است. تعداد ٨ طبقه از این مجتمع تجارى براى واحدهاى فروشگاهى و دفاتر ادارى در نظر گرفته شده است. همچنین ٧ طبقه از آن به پارکینگ هوشمند مجموعه اختصاص یافته است. فودکورت رویال نیز یک طبقه از مجتمع تجاری رویال را از آن خود نموده و افراد زیادی آن را برای صرف وعده غذایی خود انتخاب می کنند. حتی گردشگران زیادی هستند که تنها برای استفاده از فودکورت رویال، مرکز‌خرید رویال را انتخاب کرده و‌ به آن مراجعه می کنند.

واحدهای تجاری مرکز‌ خرید رویال سعادت آباد

مرکز خرید رویال سعادت آباد که از مراکز خرید لوکس تهران شمرده می شود و در دو طبقه از این مرکز خرید حدود ۵٠ واحد تجارى و فروشگاهى وجود دارند که تنوع زیادى در فروش اجناس و محصولات مختلف در آن ها وجود دارند. در واحدهاى تجارى و فروشگاهى مجتمع تجاری رویال سعادت آباد انواع لباس هاى زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشى و بهداشتى، کیف و کفش، لوازم دیجیتال، لوازم خانگى، تزئینات و دکوراسیون منزل، اسباب بازى، کالاى خواب و غیره را به فروش مى رسانند. مرکز خریدی زیبا و لوکس به نام مرکز خرید اپال در نزدیکی رویال سنتر قرار دارد که می توانید برای خرید و گردش به سراغ آن نیز بروید.

مرکز خرید رویال

واحدهای هوشنمد اداری در بخش اداری مجتمع تجاری رویال

همانطور که گفته شد، عمده ای از بخش های این مجتمع تجاری به بخش های اداری اختصاص یافته اند و از بهترین امکانات و ویژگی ها برای این واحدهای اداری استفاده شده اند. تعداد واحدهای اداری این مجتمع به حدود 56 واحد می رسند و دارای مساحت های 120، 140 و 160 متر مربعی می باشند. برای واحدهای اداری از سیستم هوشمند BMS که نوعی سیستم مدیریتی تمام هوشمند بوده، به کار برده اند.

در واقع سیستم BMS را می توان این گونه توصیف کرد که مدیریت سیستم تهویه ساختمان، سیستم تشخیص حریق و اطفای حریق و سیستم روشنایی را بر عهده دارد. ناگفته نماند واحدهای اداری مجتمع تجاری رویال سعادت آباد، مجهز به سیستم برق اضطراری می باشند و در زمان های قطعی برق می توانند از برق اضطراری بهره مند شوند. دفاتر اداری مجتمع تجاری رویال بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال دفتر کاری مناسب، شیک، مجلل و زیبا برای خود هستند، محسوب می شود. همچنین چشم انداز بسیار زیبایی به منطقه سعادت آباد و اطراف خود خواهید داشت.

معماری مجتمع تجاری رویال

مرکز خرید رویال سعادت آباد در زمینی به وسعت 3.700 متر مربع ساخته شده و برای ساخت آن از بهترین متریال و مصالح ساختمانی استفاده شده اند. راهروهای این مرکز خرید وسیع و پهن هستند و باعث شده گردشگران بتوانند به راحتی در میان راهروها قدم بزنند و به تماشای ویترین زیبای واحدها و فروشگاه ها بپردازند و همچنین از ازدحام جمعیت و شلوغی جلوگیری شود. از دیگر ویژگی های طراحی ساختمان این برج می توان به نورپردازی آن اشاره نمود که زیبایی و جلوه خاصی را برای فضای داخلی و نمای بیرونی آن در نظر گرفته اند.

همچنین یک نورگیر در بخش مرکزی ساختمان این بنا تعبیه شده و سبب گردیده نور زیبای آفتاب به تمام بخش های مرکز خرید تابیده شود و بر زیبایی ساختمان تاثیر به سزایی داشته باشد. جهت سهولت تردد در میان طبقات مجتمع تجاری اداری رویال سعادت آباد علاوه بر پله برقی، آسانسور نیز قرار داده شده که گردشگران و مشتریان می توانند به راحتی از آن ها برای تردد در میان طبقات از آن ها استفاده نمایند.

مرکز خرید رویال

امکانات رفاهی پاساژ رویال سعادت آباد

پاساژ رویال سعادت آباد که از دیدنی های تهران محسوب می شود، در یکی از بهترین مناطق پایتخت احداث گردیده و دسترسی بسیار مناسبی را برای گردشگران و افرادی که در واحدهای اداری آن مشغول به کار هستند، فراهم نموده است. وجود واحدهای تجاری و فروشگاهی متعدد و متنوع در داخل این ساختمان سبب گردیده اگر قصد خرید داشته باشید، می توانید هر آنچه را که نیاز داشته باشید، بدون نیاز به مراجعه به دیگر مراکز خرید تهران بتوانید تهیه نمایید. وجود پله برقی ها و آسانسورها در این مجتمع سبب گردیده گردشگران بتوانند به راحتی در میان طبقات رفت و آمد داشته باشند.

کیدز کلاب رویال سنتر

ممکن است گردش و خرید چندان برای کودکان تفریح جذاب و جالبی به نظر نرسد و هنگامی که گردشگران به همراه فرزند خود برای گردش و خرید به مراکز خرید مراجعه می کنند، کودکان بهانه گیری های مختلفی داشته باشند؛ رویال سنتر این چالش را برای والدین گرامی به تفریحی دلنشین تبدیل ساخته و با در نظر گرفتن یک پارک بازی بزرگ توانسته توجه بسیاری از کودکان و والدین را به خود جلب نماید. این پارک بازی با نام کیدز کلاب رویال شناخته شده و در فضایی سرپوشیده از پاساژ قرار دارد و تجهیزات مناسبی در آن وجود دارند. با توجه به امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای که در کیدز کلاب رویال وجود دارند، کودکان می توانند ساعت ها به بازی بپردازند و از لحظات مفرح خود لذت ببرند.

در یکی از طبقات این مجتمع تجاری اداری، فودکورتی قرار دارد که از جمله بهترین فودکورت های تهران به حساب می آید. علاوه بر فودکورت، دو کافه نیز در این طبقه وجود دارند که گردشگران می توانند خود را به یک میان وعده و یا وعده غذایی دلچسب دعوت کنند و به استراحت بپردازند. در ادامه بیشتر با این فودکورت زیبا آشنا خواهیم شد.

مرکز خرید رویال

پارکینگ هوشمند مرکز خرید رویال

از جمله بهترین امکانات رفاهی که می تواند در هر مجتمع تجاری و مراکز خرید وجود داشته باشد، پارکینگ آن مجموعه می باشد. چرا که در بسیاری از مواقع گردشگران زمان عمده ای از گردش و تفریح خود را صرف پیدا کردن جای مناسب برای پارک خودروی خود هستند. لذا مجتمع تجاری روسال سعادت آباد این دغدغه را برای گردشگران از بین برده و پارکینگی هوشمند را برای این مجموعه تفریحی تجاری در نظر گرفته است و گردشگران می توانند خودروی خود را بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی در پارکینگ رویال پارک نمایند و سپس به گردش خود در مجتمع بپردازند. پارکینگ هوشمند مجتمع رویال سنتر 7 طبقه را به خود اختصاص داده که طبقات 1- تا 7- را از آن خود کرده اند و حدود 456 خودرو را می تواند در خود جای دهد. حدود 216 دوربین مدار بسته در پارکینگ هوشمند مجموعه قرار داده شده و امنیت کامل را برای خودروهای عموم مردم فراهم می آورند.

فودکورت رویال سعادت آباد

در یک طبقه از این مرکز خرید یک فودکورت به نام فودکورت رویال تراس قرار دارد که از بهترین برندهای غذایی در آن مشغول به کار هستند و انواع غذاهای ایرانی، فست فود و دریایی را به دست مشتریان خود با بهترین طعم و کیفیت ارائه می دهند. محیطی که برای فودکورت رویال تراس در نظر گرفته شده محیطی بسیار زیبا و با چشم اندازی بی نظیر می باشد که می توانید با صرف غذای مورد علاقه خود در آن چشم اندازی 360 درجه به محیط اطراف خود داشته باشید و لذت خوردن غذا را برایتان دو چندان کند.

مساحت 1.300 متر مربع به قسمت تراس فودکورت رویال اختصاص یافته و با دکوراسیون و میز و صندلی های زیبا، فضایی وسیع و دلنشین را پدید آورده است. بخشی از این فودکورت به تراس آن تعلق داشته و در صورتی که دوست داشته باشید می توانید در محیطی باز بنشینید و غذای لذیذ خود را صرف کنید. همچنین تراس فودکورت به قابلیتی مجهز شده در فصول سرد سال به صورت مسقف شده تا از ورود سرما به داخل محیط رستوران جلوگیری شود. فودکورت رویال تراس می تواند انتخاب بسیاری از افرادی باشد که حتی قصد خرید نداشته و تنها برای صرف وعده غذایی دلچسب به سراغ مرکز خرید رویال سعادت آباد می روند.

مرکز خرید رویال

جشنواره های مختلف مجتمع تجاری رویال سنتر

علاوه بر امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی که در مرکز خرید رویال سنتر سعادت آباد وجود دارند، انواع برنامه های شاد و مفرح در این مرکز خرید در زمان های مختلفی از سال برگزار می شوند که سبب جلب رضایت بیشتر مشتریان و عموم مردم در این مرکز خرید شده اند. با توجه به روی آوردن عموم مردم به فضای مجازی، مسابقه هایی تحت عنوان مسابقه های اینستاگرامی برگزار خواهند شد که جهت شرکت در آن ها بایستی عکسی را در فضای داخلی مجتمع تجاری رویال سنتر گرفته و آن تصویر را به صورت #رویال-سعادت-آباد در صفحه مجازی خود به اشتراک بگذارید.

پس از انتشار عکس، پست مربوطه را به اینستاگرام اصلی مجتمع تجاری رویال ارسال کرده و در نهایت پس از تأیید شما را در مسابقه اینستاگرامی خود شرکت خواهند داد. جشن ها و اعیاد مذهبی از جمله به مناسبت میلاد پیامبر بزرگ اسلام در این مرکز خرید جشنواره هایی در خصوص تخفیف بر روی اجناس و محصولات فروشگاه های مجموعه صورت می پذیرند و قیمت بسیاری از آن ها شکسته خواهند شد. شب یلدا و جشن کریسمس نیز برنامه های شاد و مفرحی در این مجتمع تجاری برگزار خواهند شد که می توانید در تاریخ تعیین شده در آن ها حضور پیدا کنید.

شکم گردی در مرکز خرید رویال سعادت آباد

علاوه بر فودکورت رویال تراس، رستوران های مختلفی در مرکز خرید رویال وجود دارند که از بهترین مراکز خرید برای آن دسته از افرادی است که به شکم گردی در حین خرید و گردش علاقه مند هستند. در مراکز خرید مدرن و لوکس، رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارند که از جمله بهترین امکانات تفریحی و رفاهی هستند و افراد زیادی را به سوی خود جذب می کنند. رستوران های متنوعی که در طبقات مختلفی از بخش تجاری مجتمع تجاری رویال قرار گرفته اند، شامل رستوران بامبو رویال تراس، رستوران بونو سعادت آباد و رستوران رویال سعادت آباد می شوند که از معروف ترین رستوران های تهران در غرب پایتخت به شمار می روند.

اما اکنون به لذت بخش ترین قسمت مجتمع تجاری رویال خواهیم رسید که کیسوسکی زیبا و شگفت انگیز با نام کسیوسک کادرکی مجتمع تجاری رویال شناخته می شود و متفاوت ترین و دلپذیرترین بستنی های رولی را به دست مشتریان ارائه می دهد. جالب ترین نکته ای که در رابطه با این بستنی فروشی شگفت انگیز وجود دارد این است که مشتریان به صورت دلخواه می توانند بستنی های خوشمزه و رنگارنگ خود سفارش دهند و همان لحظه پس از تهیه شدن در مقابل مشتری، می توانند از طعم آن لذت ببرند.

ساعت کاری مرکز خرید رویال سعادت آباد

همانطور که می دانیم، علاوه بر واحدها و فروشگاه های تجاری در این مجتمع، بخش های مختلف دیگری وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای ساعت کاری های متفاوتی می باشند؛ در این بخش ساعت کاری بخش های مختلف مجتمع رویال سعادت آباد را برای شما آورده ایم تا بتوانید به راحتی و در زمان مناسب به آن ها مراجعه نمایید.

  • ساعت کاری واحدها و فروشگاه های تجاری مرکز خرید رویال: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب
  • ساعت کاری فودکورت رویال تراس: همه روزه از ساعت 11 ظهر تا 24 بامداد
  • ساعت کاری واحدهای اداری روسال سنتر سعادت آباد: روزهای اداری از ساعت 7 صبح تا 19 شب
  • ساعت کاری پارکینگ مجتمع تجاری رویال: همه روزه از ساعت 7 صبح تا 24 بامداد

مرکز خرید رویال

سوالات متداول

مرکز خرید رویال کجاست؟

تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، تقاطع بلوار خوردین

ساعت کاری مرکز خرید رویال چگونه است؟

10 صبح تا 22 شب

امکانات رفاهی مرکز خرید رویال کدام اند؟

پارکینگ هوشمند، فودکورت، کیدز کلاب

در مرکز خرید رویال چه اجناسی به فروش می رسند؟

انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، شال و روسری و غیره.


[html_block id=”70277″]

راهنما سایت

آدرس

تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، تقاطع بلوار خوردین

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 22

یک‌شنبه

10 الی 22

دو‌شنبه

10 الی 22

سه‌شنبه

10 الی 22

چهار‌شنبه

10 الی 22

پنج‌شنبه

10 الی 22

جمعه

10 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه