مرکز خرید روشا

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید روشا مرکز خریدی لوکس، مدرن و زیبا در منطقه نیاوران تهران است که با دیگر مراکز خرید تهران متفاوت بوده و همین تفاوت باعث جذابیت و محبوبیت آن شده است. روشا سنتر جزء جدیدترین مراکز خرید پایتخت است و تجربه گشت و گذاری حسابی و متفاوت را برایتان به ارمغان خواهد آورد. پاساژها در دسته بهترین و جذاب ترین جاذبه های تفریحی و گردشگری به شمار می روند که تمام افراد با هر سن و سلیقه ای می توانند برای سپری کردن اوقات فراغت خود به سراغ آن ها بروند. در این مطلب قصد داریم به معرفی مرکز خرید روشا و هر آنچه در آن وجود دارد بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب همراه لوکس ویلا باشید.

مرکز خرید روشا کجاست و مسیرهای دسترسی به آن

مرکز خرید روشا که به عنوان نخستین دپارتمان استور ایران شناخته می شود، در منطقه نیاوران تهران و خیابان فرمانیه واقع شده است. اگر قصد دارید برای خرید و گردش به سراغ این مرکز خرید بروید، می توانید علاوه بر خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی نیز استفاده کنید و خود را به دپارتمان استور روشا برسانید.

مسیر دسترسی به دپارتمان استور روشا با خودروی شخصی

اگر می خواهید با استفاده از خودروی شخصی خود به این مرکز خرید زیبا، مجهز و مدرن مراجعه نمایید، می توانید از بزرگراه چمران استفاده کنید. برای این منظور وارد بزرگراه چمران شده و در این بزرگراه به مسیر خود ادامه دهید. هنگامی که به پل پارک وی رسیدید، وارد خیابان ولیعصر شده و به سمت شمال حرکت کنید. در این خیابان به مسیر خود ادامه دهید تا به میدان تجریش برسید. سپس وارد خیابان شهرداری شده و از طریق آن خود را به خیابان باهنر برسانید. با ادامه دادن مسیر خود در خیابان باهنر، به خیابان دزاشیب می رسید و در نهایت با ادامه حرکت خود در همین خیابان به مرکز خرید روشا دسترسی پیدا می کنید. از آنجایی که این مجتمع تجاری دارای پارکینگ می باشد، می توانید بدون نگرانی برای جای پارک مناسب، خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک نمایید و به گردش، تفریح و خرید برسید.

مسیر دسترسی به روشا سنتر با وسیله نقلیه عمومی

خوشبختانه مرکز خرید روشا این امکان را برای مشتریان و گردشگران فراهم آورده تا علاوه بر خودروی شخصی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی خود را به این مرکز خرید برسانند و در آن به گردش و خرید بپردازند. در این صورت می توانید با استفاده مترو خط کهریزک – تجریش و اتوبوس های بی آر تی خط راه آهن – میدان تجریش خود را به میدان تجریش برسانید. پس از آن که به میدان تجریش رسیدید، در این صورت می توانید هم به صورت پیاده و هم با استفاده از تاکسی خود را به این مرکز خرید برسانید. اگر قصد پیاده روی داشته باشید می توانید تنها در مدت زمان حدود 15 دقیقه این مسیر را به سمت خیابان دزاشیب طی کنید.

شماره تماس مرکز خرید روشا: 25714000-021

آدرس مرکز خرید روشا: تهران، نیاوران، تقاطع خیابان های عمار و فرمانیه

مرکز خرید روشا

آشنایی با مرکز خرید روشا

در سال های اخیر و محبوبیت مراکز خرید و پاساژها در میان مردم، بر امکانات تفریحی و رفاهی آن ها افزوده شده اند و همچنین در هر منطقه ای از تهران می توانید چند مرکز خرید را مشاهده کنید و برای گردش و تفریح به سراغ آن ها بروید. مرکز خرید روشا مرکز خریدی در شمال پایتخت می باشد و با رفتن به آن تمام تصوراتتان نسبت به مراکز خرید و پاساژهای دیگر تغییر خواهد کرد. روشا سنتر از طراحی متفاوتی بهره می برد و همین موضوع سبب گردیده نسبت به دیگر مراکز خرید متفاوت جلوه کند و بتوانید خرید و گردشی متفاوت را تجربه نمایید. برای طراحی این مرکز خرید از سبک دپارتمان سنتر بهره گرفته شده است. بدین صورت که هیچ واحد تجاری مجزایی در آن وجود نداشته و در طبقات آن سالن هایی بزرگ وجود دارند که در سالن ها غرفه های مختلف در کنار یکدیگر و با فاصله های تعیین شده قرار گرفته اند.

مرکز خرید روشا دپارتمان استوری 5 طبقه می باشد که در آن انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، انواع کیف و کفش، لباس های ورزشی، عطر و ادکلن، اکسسوری، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره وجود دارند. تمام اجناس و محصولاتی که در روشا سنتر به فروش می رسند از بهترین برندهای ایرانی و خارجی همچون زارا، گوچی، آدیداس، نایک، پوما و غیره می باشند. شاید اگر از قبل هیچ اطلاعاتی راجع به این مرکز خرید نداشته باشید و برای نخستین بار به سراغ آن بروید و وارد ساختمان شوید، از سبک ساخت و طراحی و چیدمان غرفه ها متعجب شوید؛ چرا که هیج شباهتی به دیگر مراکز خرید و پاساژها نداشته و در آن هیچ خبری از مغازه های مجزا با دیوار و درب های جداگانه نیست.

طراحی و چیدمان این مرکز خرید بدین گونه است که شما با وارد شدن به ساختمان روشا، با سالنی وسیع مواجه خواهید شد که غرفه های متعددی در کنار یکدیگر و فاصله های معین قرار گرفته اند. نوع چیدمان و طراحی روشا سنتر باعث شده آن را به عنوان دپارتمان استور بشناسند. در واقع هر کدام از غرفه های روشا را دپارتمان می نامند و هر کدام از آن ها به برند یا محصولی خاص اختصاص یافته است. مرکز خرید روشا را مرکز خریدی جدید، لوکس، مدرن، متفاوت و زیبا در میان مراکز خرید تهران می شناسیم که در مهر ماه سال 1394 هجری شمسی در منطقه فرمانیه تهران افتتاح شده است. این مرکز خرید مخصوص افراد برندباز است و برای خرید آن ها بایستی هزینه های بالایی را پرداخت نمایید.

مرکز خرید روشا

طبقات مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا که از زیباترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران به شمار می رود و در منطقه فرمانیه تهران ساخته شده، دارای 17 طبقه می باشد و تنها 5 طبقه از آن به فروشگاه ها اختصاص یافته اند. 1 طبقه از طبقات روشا به کافه و رستوران ها و 10 طبقه آن به پارکینگ تعلق دارند. از آنجایی که همیشه پیدا کردن جای پارک مناسب برای خودرو یکی از چالش های گردش می باشد، شما برای گردش در روشا سنتر می توانید به راحتی از این چالش عبور کنید و خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک کنید. اگر به دنبال انواع لباس های زنانه هستید، بایستی به طبقه همکف مرکز خرید روشا مراجعه نمایید تا با تنوع بالایی از لباس های زنانه مواجه شوید و لباس مورد نظر خود را پیدا کنید. این طبقه از مرکز خرید روشا را دپارتمان لباس زنانه می نامند.

چنان چه به دنبال لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری هایی نظیر ساعت و زیورآلات و انواع کیف کفش هستید، بایستی به طبقه منفی 1 روشا بروید و اجناس و محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. طبقه منفی 1 این مرکز خرید به عنوان دپارتمان کیف و کفش، دپارتمان ساعت و زیورآلات و دپارتمان لوازم آرایشی شناخته می شوند. طبقه اول به دپارتمان انواع لباس های مردانه و لباس های بچگانه اختصاص یافته و طبقه دوم نیز دپارتمان انواع لباس های ورزشی و لوازم ورزشی می باشد. در طبقه هشتم روشا نیز یک باشگاه ورزشی به نام R8 قرار دارد و از امکانات رفاهی این مجتمع محسوب می شود. هنگامی که وارد هر کدام از این طبقات می شوید، با انبوهی از غرفه ها یا همان دپارتمان های متنوع مواجه شوید. گردش و خرید در روشا سنتر حس و حال دیگری داشته و تمامی محصولات و اجناس دپارتمان های آن از بهترین برندها می باشند. در ادامه می خواهیم به صورت کامل با طبقات مختلف مرکز خرید روشا آشنا شویم.

طبقه منفی یک پاساژ روشا

اگر به دنبال لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و انواع اکسسوری هستید، بایستی به طبقه منفی یک این مرکز خرید مراجعه کنید. تمام اجناسی که در غرفه های این طبقه قرار دارند از بهترین کیفیت ها برندهای جهانی هستند و دارای تنوع بالایی می باشند. هر کدام از غرفه های به محصولاتی خاصی اختصاص دارند و مشتریان می توانند به راحتی در میان غرفه ها گشت بزنند و به تماشا و در صورت نیاز به خرید محصولات بپردازند. مرکز خریدی با 23 طبقه در محدوده غرب تهران به تازگی افتتاح شده و با نام مرکز خرید اپال شناخته می شود و در صورتی که به پاساژگردی علاقه مند باشید، می توانید سری به آن نیز بزنید.

مرکز خرید روشا

طبقه همکف روشا سنتر

معمولا در تمام مراکز خرید بیشترین قسمت به انواع لباس های زنانه اختصاص داده می شوند و مرکز خرید روشا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یک طبقه از آن به انواع لباس های زنانه اختصاص یافته است. با مراجعه به طبقه همکف روشا با انواع لباس های زنانه که شامل لباس های خانگی، بیرون، مجلسی و خواب می شوند مواجه خواهید شد. تمام این لباس ها از تنوع بالایی برخوردارند و در صورت مناسب بودن قیمت آن ها، دست خالی از آن طبقه بیرون نمی آیید.

طبقه اول مرکز خرید روشا

اولین طبقه از پاساژ روشا به لباس های مردانه و بچگانه اختصاص یافته است. غرفه های لباس های مردانه و بچگانه در این طبقه از یکدیگر جدا هستند و گردشگران به راحتی می توانند در میان غرفه ها یا همان دپارتمان ها گشت بزنند و لباس مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنند. بخش لباس های مردانه و بچگانه در این طبقه از روشا از یکدیگر جدا شده اند و امکان گردش و انتخاب را برای مشتریان آسان کرده است.

طبقه دوم روشا سنتر

دومین طبقه از این مرکز خرید لوکس و مدرن به انواع لباس ها، لوازم و تجهیزات ورزشی، لوازم کوهنوردی و کمپینگ اختصاص داده شده است. تمام این اجناس و محصولات از بهترین برندها و کیفیت ها برخوردارند و در عین حال نیز دارای قیمت های بالایی می باشند. اگر به دنبال بهترین لباس ها و تجهیزات ورزشی هستید، حتما سری به طبقه دوم مرکز خرید روشا بزنید.

مرکز خرید روشا

امکانات رفاهی مرکز خرید روشا

در سال های اخیر که مراکز خرید رنگ و بوی جدید به خود گرفتند، امکانات بیشتر و متنوع تری نسبت به قبل در آن ها تعبیه شدند. مراکز خریدی که به تازگی تاسیس شده اند، علاوه بر واحدهای تجاری، دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری از قبیل کافه، رستوران، شهربازی، سینما و غیره هستند و گردشگران افزون بر خرید، می توانند به گردش و تفریح نیز بپردازند. در این بخش از مطلب قصد داریم با امکانات رفاهی و تفریحی روشا بیشتر آشنا شویم.

باشگاه R8 در روشا

در هشتمین طبقه از مرکز خرید روشا، یک باشگاه ورزشی به نام R8 قرار دارد و 1400 متر مربع از مساحت روشا را به خود اختصاص داده است. در باشگاه R8 از بهترین و جدیدترین امکانات و تجهیزات ورزشی استفاده شده و مربیانی که کلاس های مختلف را برگزار می کنند، از بهترین و حرفه ای ترین مربیان می باشند و در سطح بین المللی مسابقه های جهانی برگزار خواهند کرد. این باشگاه ورزشی دارای دیوارهای شیشه ای بوده و پنجره های آن به صورت سرتاسری می باشند و چشم انداز بسیار زیبایی از مناطق اطراف را در اختیار ورزشکاران قرار می دهد. کلاس های تخصصی کویینکس برای نخستین بار در تهران در باشگاه این مجتمع تجاری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند به ثبت نام در این کلاس ها اقدام نمایند.

سوپرمارکت روشا

در ششمین طبقه از این مرکز خرید، سوپرمارکت بزرگ و مجهزی قرار دارد که انواع محصولات خوراکی، مواد غذایی و غیره در آن وجود دارند و مشتریان می توانند با مراجعه به آن تمام اجناس و محصولاتی که برای آشپزخانه و خوراکی می خواهند را تهیه کنند. معمولا یک طبقه از اغلب مراکز خرید را به عنوان سوپرمارکت و یا هایپرمارکت در نظر می گیرند تا مشتریان بتوانند در حین گرد و تفریح، محصولات و مواد غذایی و خوراکی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مرکز خرید روشا

فودکورت، کافه و رستوران های مرکز خرید روشا

یکی از بخش ها و امکانات رفاهی جدانشدنی مراکز خرید مدرن و بزرگ، کافه، رستوران و فودکورت های آن ها می باشند. یکی از بخش های گردش، تفریح و خرید در مراکز خرید به شکم گردی اختصاص دارد. در مرکز خرید روشا رستوران، فودکورت و کافه هایی وجود دارد که می توانید با مراجعه به آن ها و با صرف یک وعده غذایی، میان وعده و یا یک نوشیدنی دلچسب گردش و خرید خود را لذت بخش تر نمایید. رستوران ها و کافه های روشا در طبقه های 9 و 10 این مرکز قرار گرفته اند. رستوران دهده روشا از جمله بهترین و معروف ترین رستوران های این مرکز خرید بوده که در طبقه دهم پاساژ واقع شده و می توان آن را جزء بهترین رستوران های تهران به شمار آورد.

این رستوران بر روی بام دپارتمان استور روشا قرار داشته و چشم اندازی بسیار زیبا و تماشایی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و مشتریان می توانند در حین صرف غذای مورد علاقه خود از منظره اطراف خود لذت ببرند. در رستوران دهکده روشا انواع غذاهای ایرانی، عربی و ترکی تهیه می شوند. این رستوران نیز دارای منوی صبحانه است و کله پاچه در میان آن می درخشد و بسیار معروف می باشد. محیط رستوران دهکده روشا بسیار با صفا و زیبا می باشد و وجود درختان نخلی که در فضای رستوران قرار داده شده اند، بر زیبایی و حس و حال خوب آن افزوده اند. از دیگر رستوران های روشا می توان به رستوران راه ابریشم و رستوران بیروت اشاره نمود که همگی غذاهای خوش طعم، با کیفیت و در عین حال گران قیمتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مرکز خرید روشا

پارکینگ طبقاتی

از مهمترین امکانات رفاهی که هر جاذبه گردشگری و تفریحی بایستی به آن مجهز باشد، پارکینگ می باشد. همیشه یکی از چالش های گردشگران زمانی که به مقصد گردشگری خود می رسند، پیدا کردن جای مناسب برای پارک خودرو می باشد. خوشبختانه روشا سنتر که جزء دیدنی های تهران به شمار می رود، از آن دسته مراکز خریدی است که این مشکل را رفع کرده و 10 طبقه از طبقات خود را برای پارکینگ مجموعه در نظر گرفته است. طبقات منفی دو تا منفی شش و طبقات 3 تا 7 دپارتمان استور روشا پارکینگ هستند و گردشگران می توانند با خیالی راحت و آسوده خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک کنند.

ساعت کاری دپارتمان استور روشا

همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23 شب می باشد و گردشگران می توانند در این بازه زمانی برای گردش و خرید به این مرکز خرید مراجعه نمایند. اگر به دنبال مرکز خرید دیگری در حوالی روشا باشید و بخواهید سری به آن هم بزنید می توانید به سراغ مرکز خرید پالادیوم در خیابان زعفرانیه تهران بروید.

خدمات ویژه دپارتمان استور روشا

کاملا مشخص است که مدیریت مجتمع تجاری روشا توجه ویژه ای به مشتریان خود داشته و با در نظر گرفتن امکانات رفاهی، تفریحی و خدمات ویژه توانسته نظر مشتریان را جلب نماید و سبب گردد که بهترین خاطره خرید و گردش در یک مراکز خریدی مدرن برای آن ها رقم بخورد. در این بخش می خواهیم با خدمات ویژه دپارتمان استور روشا که برای خرید آسوده تر هر چه بیشتر مشتریان گردد، آشنا شویم.

مرکز خرید روشا

خرید آنلاین

امروزه یکی از آسان ترین روش های خرید هر محصولی، خرید آنلاین می باشد که در میان مردم بسیار رواج یافته است. جالب است بدانید مرکز خرید روشا امکان خرید آنلاین و غیر حضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده است. بدین صورت که شما با وارد شدن به وبسایت رسمی روشا به آدرس WWW.rosha.ir می توانید محصولات مورد نظر خودر را خریداری کنید. برای تحویل محصولات خریداری شده خود می توانید علاوه بر تحویل درب محل، با مراجعه به مرکز خرید می توانید حضوری تحویل بگیرید.

باشگاه مشتریان روشا

باشگاه مشتریان از دیگر خدماتی است که این مرکز خرید لوکس و مدرن برای مشتریان خود در نظر گرفته است. شما با عضویت در باشگاه مشتریان روشا با خرید محصولات و اجناس خارج از حراجی در ازای هر خرید، 1 امتیاز دریافت می کنید. با بالا رفتن امتیازهایتان و رسیدن به حد نصاب، می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای محصول مورد نظر خود را به صورت رایگان دریافت نمایید. برای عضویت در این باشگاه کارت های مختلف با شرایط مختلف دارند که مشتریان می توانند هر کدام را که بخواهند تهیه کنند. در ادامه با کارت های مختلف باشگاه مشتریان بیشتر آشنا می شویم.

کارت فیروزه ای

بعد از آن که در باشگاه مشتریان روشا عضو شدید، اگر بالای 1 میلیون تومان خرید از این مرکز خرید را داشته باشید، می توانید عضویت فیروزه ای را دریافت کنید. در صورتی که کارت فیروزه ای عضویت را داشته باشید و از محصولات خارج از حراجی ها خرید کنید، به ازای هر خرید به اندازه 1.5 درصد از مبلغ هر محصول به امتیاز شما افزوده خواهد شد. خدمات کارت فیروزه ای باشگاه عضویت روشا به شرح ذیل می باشند:

  • ارسال پیامک حراج های مرکز خرید روشا
  • ارسال پیامک جهت با خبر شدن مشتریان از دوره های فروش ویژه
  • دریافت امتیاز بیشتر جهت خرید از محصولات منتخب
  • دریافت 10 درصد تخفیف به مناسبت روز ازدواج
  • دریافت 10 درصد تخفیف به مناسب روز تولد
  • دریافت 10 درصد تخفیف در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای استفاده از فودکورت مجموعه روشا
  • دریافت 10 درصد تخفیف استفاده از کارواش مجموعه در روزهای شنبه تا چهارشنبه (ارائه عکس کارت الزامی است)
  • دریافت رایگان روزانه یک عدد خدمات بسته بندی هدایا

مرکز خرید روشا

کارت نقره ای

اعضای باشگاه مشتریان این مرکز خرید در صورت دریافت 180 هزار امتیاز در مدت زمان 1 سال، کارت نقره ای به آن ها تعلق میابد. در صورت داشتن کارت نقره ای این امکان فراهم می شود که به اندازه 3 درصد از قیمت هر محصول خریداری شده امتیازی به آن ها تعلق یابد. در ادامه با خدمات کارت نقره ای باشگاه عضویت روشا آشنا می شویم:

  • دریافت 15 درصد تخفیف کارواش در روزهای شنبه تا چهارشنبه ( ارائه کارت الزامی است)
  • دریافت 15 درصد تخفیف استفاده از فودکورت مجموعه در روزهای شنبه تا چهارشنبه
  • دریافت 15 درصد تخفیف به مناسبت روز تولد
  • دریافت 15 درصد تخفیف به مناسب به مناسبت روز ازدواج
  • دریافت 50 درصد تخفیف از خدمات خیاطی برای 2 بار در ماه
  • دریافت رایگان روزانه 2 عدد خدمات بسته بندی هدایا از میان کالاهای باشگاه مشتریان

مرکز خرید روشا

کارت طلایی

اعضای باشگاه مشتریان دپارتمان استور روشا اگر بتوانند در مدت زمان 1 سال 570 هزار امتیاز دریافت کنند، کارت طلایی باشگاه عضویت روشا به آن ها تعلق میابد. در صورت داشتن کارت طلایی این امکان برای اعضای باشگاه فراهم می شود که به اندازه 5 درصد از قیمت هر محصول خریداری شده امتیاز در اختیار آن ها قرار می گیرد. اعضای باشگاه مشتریان روشا که کارت طلایی را دریافت کرده اند، علاوه بر خدمات کارت های فیروزه ای و نقره ای از خدمات بیشتری بهره مند می شوند که به ترتیب زیر می باشند:

  • دریافت 15 درصد تخفیف به مناسبت روز تولد
  • دریافت 15 درصد تخفیف به مناسب روز ازدواج
  • امکان رزور محصول برای مدت زمان 15 روز
  • ارسال رایگان خریدهای آنلاین از وبسایت روشا
  • در صورت خرید محصولات برند ماهشام از فروشگاه تا درب خودرو حمل می شوند
  • دریافت خدمات خیاطی برای 2 بار در ماه
  • 4 احتساب ساعت اولیه استفاده از پارکینگ به صورت رایگان
  • دریافت 20 درصد تخفیف استفاده از کارواش مجموعه در روزهای شنبه تا چهارشنبه (ارائه عکس کارت الزامی است)
  • دریافت رایگان خدمات بسته بندی هدایا از میان کالاهای باشگاه مشتریان
  • امکان عودت یا تعویض محصولات به مدت 14 روز
  • ساعت کاری مرکز خرید روشا

مزیت ساختار دپارتمان استور

ساختار غرفه ای و دپارتمان استور فروشگاه ها علاوه بر آن که خرید و گردش را برای مشتریان آسان می کند، همچنین می توانید به راحتی و بدون دلیل برای خرید نکردن از آن غرفه عبور کنید و به سراغ دیگر غرفه ها بروید. برخی از مواقعی که در حال گشت زدن داخل مغازه ها هستیم، فروشندگان درست پشت سر ما به راه می افتند و خیلی از مشتریان از این سبک خرید کلافه می شوند و به سرعت مغازه را ترک می کنند. اما در دپارتمان استور روشا هیچ خبری از فروشندگانی که پشت مشتریان حرکت می کنند نبوده و می توانید با خیالی آسوده به گردش در میان غرفه ها بپردازید و در صورت تمایل محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

مرکز خرید روشا

سوالات متداول

مرکز خرید روشا کجاست؟

تهران، نیاوران، تقاطع خیابان های عمار و فرمانیه

نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید روشا کدام است؟

ایستگاه مترو میدان تجریش

مرکز خرید روشا چند طبقه دارد؟

مرکز خرید روشا دارای 5 طبقه تجاری می باشد.

امکانات رفاهی مرکز خرید روشا کدام اند؟

کافه، رستوران، سوپرمارکت، باشگاه، پارکینگ، خرید آنلاین و غیره.

ساعت کاری مرکز خرید روشا چگونه است؟

از ساعت 11 ظهر تا 9:30 شب


[html_block id=”70294″]

راهنما سایت

آدرس

تهران، نیاوران، تقاطع خیابان های عمار و فرمانیه

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 23

یک‌شنبه

10 الی 23

دو‌شنبه

10 الی 23

سه‌شنبه

10 الی 23

چهار‌شنبه

10 الی 23

پنج‌شنبه

10 الی 23

جمعه

10 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه