مرکز خرید پالادیوم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

مرکز خرید پالادیوم از جمله بهترین و مدرن ترین مراکز خرید تهران است که در شمال پایتخت قرار دارد و از جدیدترین مراکز خرید تهران به شمار می رود. مراکز خرید در هر شهری از بهترین جاذبه های گردشگری برای گردشگران و اهالی آن شهر محسوب می شوند. در سال های اخیر امکانات تفریحی و رفاهی بسیار متنوعی به مراکز خرید و پاساژها افزوده شده اند و تصورها را به صورت کامل نسبت به مراکز خرید تغییر داده اند. با توجه به پیشرفت شهرها در زمینه های گردشگری و تفریحی، مراکز خرید متعددی در شهرها تاسیس شده اند و پاساژ پالادیوم از جدیدترین مراکز خرید تهران در منطقه زعفرانیه به شمار می رود که در این مطلب می خواهیم با آن بیشتر آشنا شویم. پس تا انتهای مطلب همراه لوکس ویلا باشید.

مرکز خرید پالادیوم کجاست و مسیر دسترسی به آن

مرکز خرید پالادیوم از بهترین و جدیدترین مراکز خرید تهران در شمال پایتخت و در منطقه زعفرانیه تهران می باشد. برای دسترسی به این پاساژ مسیرهای مختلفی وجود دارند که هر گردشگری می توانند هر کدام را که برای او مقدور و آسان می باشد را انتخاب نماید و خود را به این مرکز خرید برساند.

مسیر دسترسی به پالادیوم با خودروی شخصی

اگر در میان مسیرهای دسترسی مختلفی که برای رسیدن به پالادیوم وجود دارد، استفاده از خودروی شخصی را انتخاب کردید، می بایست ابتدا خود را به خیابان ولیعصر برسانید و در این مسیر به سمت شمال پیش بروید. پس از پشت سر گذاشتن پل پارک وی یک خروجی در سمت چپ شما در خیابان ولیعصر وجود دارد که بایستی وارد آن شوید تا بتوانید به سمت زعفرانیه حرکت کنید. در این مسیر وارد خیابان مقدس اردبیلی شده و از طریق آن وارد کوچه عروضی شده تا بتوانید این مرکز خرید زیبا و لوکس را مشاهده نمایید.

مسیر دیگری که برای استفاده از خودروی شخصی جهت رسیدن به پالادیوم وجود دارد، استفاده از بزرگراه چمران می باشد. برای این منظور وارد بزرگراه چمران جنوب شده و در آن به مسیر خود ادامه دهید. بعد از آن که به پل پارک وی رسیدید و کمی از آن جلو رفتید، یک خروجی در سمت راست خیابان وجود دارد که می توانید با استفاده از خود را به خیابان الف برسانید. میدان الف را پشت سر گذاشته تا به خیابان مقدس اردبیلی برسید. در نهایت می توانید وارد پارکینگ مجموعه شوید.

مسیر دسترسی به مرکز خرید پالادیوم با مترو

برای دسترسی به پاساژ پالادیوم می توانید علاوه بر استفاده از خودروی شخصی، از وسایل نقلیه عمومی نیز استفاده نمایید. برای استفاده از مترو می توانید سوار خط کهریزک – تجریش شده و در ایستگاه تجریش از مترو پیاده شوید. سپس می توانید سوار تاکسی هایی شوید که مسیرشان به سمت زعفرانیه می باشد و خود را به مجتمع تجاری پالادیوم برسانید.

مسیر دسترسی به پاساژ پالادیوم با اتوبوس

از دیگر وسایل نقلیه عمومی برای دسترسی به پالادیوم استفاده از اتوبوس های بی آر تی می باشد. لذا سوار اتوبوس های بی آر تی خط راه آهن – تجریش شده و در ایستگاه همایونی از اتوبوس پیاده شوید و مابقی مسیر را به صورت پیاده ادامه دهید. مسیر پیاده روی حدود 20 دقیقه می باشد.

شماره تماس مرکز خرید پالادیوم: 22010600-021

آدرس مرکز خرید پالادیوم: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی

مرکز خرید پالادیوم

آشنایی با مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم از مدرن ترین، جدیدترین و لوکس ترین مراکز خرید پایتخت به شمار می رود که در منطقه زعفرانیه تهران جای گرفته است. با توجه به معماری و طراحی زیبایی که برای این پاساژ به کار گرفته شده و جزء زیباترین پاساژهای تهران محسوب می شود. واحدهای فروشگاهی متعدد و متنوعی در این مرکز خرید وجود دارند و در کنار آن ها نیز انواع مختلفی از امکانات تفریحی و رفاهی نیز تعبیه شده اند و همین موضوع سبب گردیده به یکی از پرطرفدارترین و بهترین مراکز خرید شمال تهران تبدیل شود. ساختمان مرکز خرید پالادیوم دارای مساحت 10 هزار متر مربع بوده و تعداد 150 واحد تجاری، 120 واحد فروشگاهی و خدماتی، 25 رستوران کافی شاپ و فودکورت در خود جای داده است.

علاوه بر آن که پالادیوم مرکز خریدی مدرن و شیک در تهران شناخته ی شود، جزء مراکز خرید بزرگ تهران نیز می باشد و با توجه به آن که واحدهای تجاری زیادی در آن وجود دارند، تنوع اجناس و کالاها نیز بالا می باشند. فضای داخلی این پاساژ به دلیل بهره مندی از طراحی و معماری زیبایی که دارد، هنگامی که وارد آن می شوید زیبایی فضا نگاه شما را به خود خیره می کند. حتی اگر قصد خرید از پاساژ پالادیوم را نداشته باشید، گردش در فضای داخلی این پاساژ می تواند بسیار سرگرم کننده باشد و همچنین امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی که در پالادیوم وجود دارند، ساعات بسیار لذت بخشی را می توانند برای شما به وجود آورند. اگر جزء پایتخت نشینان باشید، به احتمال خیلی زیاد محال است که حتی برای یک بار هم سری به این مرکز خرید مدرن و زیبا نزده باشید.

پاساژ پالادیوم از بهترین مراکز خرید برای برند پوشان و قشر متمول جامعه به شمار می رود، چرا که اغلب اجناس، محصولات و کالاهای این مرکز خرید از بهترین برندهای جهانی بوده و دارای قیمت های بالایی می باشند. نمای بیرونی این پاساژ نیز بسیار زیبا و خیره کننده بوده و نمای شیشه ای دارد و برای طراحی آن از اشکال هندسی به کار گرفته شده است. همچنین هنگامی که در راهروهای این مرکز خرید زیبا و مدرن در حال قدم زدن و تماشای ویترین مغازه های آن هستید، زیبایی محیط راهروها و واحدهای تجاری شما را به خود خیره خواهند کرد. هنگامی که نمای بیرونی ساختمان پالادیوم را نگاه می کنید، از سمت ضلع شمالی به صورت 11 طبقه و از سمت ضلع جنوبی به صورت 13 طبقه می باشد.

مرکز خرید پالادیوم

واحدهای تجاری مرکز خرید پالادیوم

واحدهای تجاری این مجتمع تفریحی تجاری شامل انواع پوشاک، لباس های مجلسی، انواع لباس های ورزشی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، اکسسوری، لوازم الکترونیکی، عینک، اکسسوری، لوازم خانگی، تزئینات و دکوراسیون منزل، شکلات فروشی و غیره می شوند. همچنین اجناس واحدهای تجاری پالادیوم از بهترین برندهای بین المللی و مطرح دنیا نظیر زارا، پوما، منگو، ریباک، مستر سیلک، جنیفر، نایک، آدیداس، جین وست و غیره می باشند و به تبع از قیمت های بالایی برخوردارند. لذا اگر می خواهید برای خرید به سراغ این مرکز خرید مردن و لوکس بروید، بهتر است بدانید که بایستی با جیبی پر از پول بروید.

برخی از واحدهای تجاری پالادیوم که به فروش انواع کیف و کفش مشغول هستند، کیف و کفش هایی از برندهای مختلف همچون جیوکس، گابور، اسکچرز و غیره را به فروش می رسانند. این مرکز خرید از بهترین مراکز خرید برای دوست داران عینک های آفتابی از بهترین برندها می باشد و اگر حاضرید برای خرید عینک آفتابی برند و با کیفیت هزینه بالایی را پرداخت نمایید، پالادیوم یکی از مراکز خرید برای عینک به شمار می رود و از انواع برندهای مختلفی می باشند. در بسیاری از مراکز خرید تهران و دیگر شهرها، طبقه ای را به واحدهایی اختصاص داده اند که در واحدهای آن انواع طلا و جواهرات زیبا به فروش می رسند. پاساژ پالادیوم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در آن واحدهای تجاری مختلفی به فروش انواع طلا و جواهرات اشتغال دارند.

خوراکی هایی نظیر انواع شکلات خارجی و شیرینی های رنگارنگ طرفداران زیادی دارند و در پاساژ پالادیوم می توانید انواع شکلات و شیرینی های خوشمزه ای را تهیه کنید. تنوع واحدهای تجاری در پاساژ پالادیوم بسیار بالا بوده و گردشگران که به این پاساژ سری می زنند می توانند از تنوع آن ها لذت ببرند. علاوه بر واحدهای تجاری، واحدهای ادارای مختلفی در این مرکز خرید وجود دارند که به آژانس های هواپیمایی، دفاتر بیمه و غیره اختصاص یافته اند.

مرکز خرید پالادیوم

طبقه سوم پالادیوم مرکزی برای کتاب دوستان

اگر جزء افرادی هستید که به کتاب خواندن علاقه دارید، سومین طبقه از پاساژ پالادیوم که از جاذبه های دیدنی تهران محسوب می شود، به این دسته از افراد اختصاص یافته و واحدی به نام بوک لند در آن وجود دارد. همه ما می دانیم که کتاب فروشی ها و مغازه هایی که انواع لوازم تحریر زیبا را به فروش می رسانند از بهترین مغازه هایی هستند که حال و هوای ما را عوض می کنند. بوک لند نیز مغازه ای مملو از انواع کتاب های تاریخی، فرهنگی، کودکانه و هنری و لوازم تحریرهای زیبا می باشد که می توانید سری هم به آن بزنید و روح خود را تغذیه کنید.

نمایندگی های اپل و سامسونگ در پاساژ پالادیوم

در میان واحدهای این مجتمع تجاری، واحدهایی به نمایندگی سامسونگ و اپل اختصاص یافته و افراد زیادی برای خرید انواع لوازم الکترونیکی نظیر موبایل، تبلت، آی پد، هندزفری و انواع اکسسوری به سراغ آن ها می روند.

بزرگترین اسباب فروش خاورمیانه در پالادیوم تهران

اسباب بازی از جمله وسایل سرگرم کننده و حتی تزئینی می باشند که بر خلاف تصورات عموم مردم سن و سال نداشته و علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز به برخی از اسباب بازی ها علاقه مند هستند. هزار متر از کل مساحت مرکز خرید پالادیوم به بزرگترین اسباب بازی فروشی خاورمیانه اختصاص یافته و در آن انواع اسباب بازی ها از 200 برند مختلف به فروش می رسند.

تاریخچه ساخت مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم که جزء لوکس ترین و مدرن ترین مراکز خرید تهران به شمار می رود و پروژه ساخت آن در سال 1388 هجری شمسی آغاز گردید و ساخت آن تا سال 1391 هجری شمسی به طول انجامید و افتتاح شد. با توجه به آن که مدت زمان زیادی از افتتاح آن نمی گذرد، اما توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد و در میان گردشگران بسیار شهرت پیدا کند. در نزدیکی پالادیوم، مرکز خریدی جدید و مدرن به نام مرکز خرید روشا وجود دارد. این مرکز خرید از ساختاری متفاوت بهره می برد و آن را با نام دپارتمان استور روشا نیز می شناسند.

مرکز خرید پالادیوم

طراحی و معماری پالادیوم

طراحی و معماری منحصر به فرد پاساژ پالادیوم از جمله ویژگی های مثبت این مرکز خرید به شمار می رود و فضای داخلی و نمای بیرونی بسیار زیبایی برای آن در نظر گرفته شده و از انواع اشکال هندسی برای طراحی آن استفاده شده است. این اشکال هندسی در نمای بیرونی پالادیوم به وضوح پیدا بوده و چهره ای بسیار زیبا و خاص برای آن پدید آورده و نمای شیشه ای برای آن طراحی شده است. هنگامی که از خیابان به نمای ظاهری پالادیوم نگاه کنید، تصویر منعکس شده از کوه های بلند شمیرانات تهران را در آن تماشا خواهند کرد. همچنین تبلیغاتی از برندهای مختلف که در این پاساژ وجود دارند نیز بر روی شیشه ها خودنمایی می کنند. در برخی از قسمت های این ساختمان سنگ های قهوه ای رنگ به کار برده شده اند و بر روی سر در ورودی آن نام مرکز خرید پالادیوم به زیبایی و با رنگ نقره ای به چشم می خورد. این ساختمان از بخش ضلع شمالی دارای 11 طبقه و از بخش ضلع جنوبی دارای 13 طبقه می باشد.

طراح و معمار پاساژ پالادیوم

طراحی و معماری بسیار زیبایی که برای پاساژ پالادیوم صورت گرفته آن را به یکی از زیباترین پاساژهای تهران تبدیل کرده است. شخصی به نام آقای حسین رفتاری مالک پاساژ پالادیوم می باشد و طراحی و معماری این مرکز خرید به عهده آقای حسین رفتاری و یکی از بهترین معماران ایرانی به نام آقای پدرام امن زاده بوده است. آقای امن زاده که از بهترین و چیره دست ترین معماران ایران می باشد، موفق به کسب مدرک DBA گرایش عمران – ساخت و کارشناسی ارشد مهندسی معماری شده است.

پالادیوم یعنی چه

شاید برایتان سوال پیش بیاید که پالادیوم یعنی چه؟ پالادیوم نام یکی از ارزشمندترین، کمیاب ترین و مقاوم ترین فلزات می باشد. رنگ فلز پالادیوم سفد و نقره ای بوده و از ویژگی هایی همچون مقاومت بالا در شرایط اقلیمی متفاوت، گران بها و انعطاف پذیری بالا برخوردار است و همین سه ویژگی سبب گردیده جزء ارزشمندترین فلزات به شمار رود. از آنجایی که برای ساخت این مجتمع تجاری و تفریحی نیز از این سه ویژگی استفاده شود.

مرکز خرید پالادیوم

قیمت اجاره مغازه در پاساژ پالادیوم

معمولا قیمت اجاره مغازه و حتی اجناس و محصولاتی که در مراکز خرید شمال تهران به فروش می رند، بالا بوده و پاساژ پالادیوم نیز جزء پاساژهای شمال تهران به شمار می رود؛ لذا قیمت اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می رسند، بالا می باشند. اجار مغازه در پاساژ پالادیوم با بسیاری دیگر از مراکز خرید و پاساژها متفاوت است. اجاره مغازه در پالادیوم بدین صورت است که شما بایستی ابتدا درخواست خود را به مدیریت مجموعه ارسال نمایید و مدیریت مجموعه بر اساس اجناس و کالاهایی که در مغازه های این مجتمع وجود دارند، درخواست شما را در نوبت قرار خواهند داد و در صورت قبول شدن و ایجاد حفظ تعادل در کالاهای مجموعه می توانید مغازه ای از واحدهای تجاری این مرکز خرید را برای خود اجاره نمایید.

برای این منظور درخواست خود را به صورت تقاضانامه ای که در آن حوزه فعالیت خود، کیفیت و برند محصولات و اجناسی که می خواهید ارائه دهید را در آن درج نمایید و تقاضانامه خود را برای هیات مدیره پاساژ پالادیوم ارسال نموده و منتظر نظر نهایی مدیریت پاساژ بمانید. در نهایت پس از بررسی های لازم و داشتن واحد تجاری برای حوزه فعالیت شما، جهت عقد قرارداد با شما تماس گرفته می شود تا بتوانید مراحل بعد را جهت اجاره مغازه انجام دهید.

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید پالادیوم

انواع واحدهای تجاری در طبقات مختلف این مجتمع وجود دارند که مشتریان می توانند محصولات و اجناس مورد نیاز خود را از آن ها تهیه کنند. علاوه بر واحدهای تجاری مختلفی که در پالادیوم وجود دارند، امکانات تفریحی و تجاری متنوعی قرار داده اند که توانسته اند پاساژ پالادیوم را به یکی از بهترین مراکز خرید تهرات تبدیل سازند. در سال های اخیر، پاساژها و مراکزخرید بزرگ علاوه بر داشتن واحدهای تجاری، انواع خدمات رفاهی و تفریحی را به مشتریان و گردشگران ارائه می دهند و دیدگاه مردم نسبت به پاساژها و مراکز خرید عوض شده است و شما می توانید علاوه بر خرید، به تفریح نیز بپردازید. در این بخش از مطلب می خواهیم با انواع امکانات تفریحی و رفاهی موجود در پالادیوم آشنا شویم.

مرکز خرید پالادیوم

کافه، رستوران و فودکورت مرکز خرید پالادیوم

کافه، رستوران و فودکورت از جمله مواردی هستند که در میان امکانات رفاهی مراکز خرید بزرگ جای گرفته اند و مجموعه تفریحی تجاری پالادیوم از آن دسته مراکز خریدی است که علاوه بر کافه و رستوران، دو فودکورت را شامل می شود. یکی از فودکورت های مجموعه در طبقه همکف و یکی دیگر از آن ها در طبقه سوم قرار دارند. یکی از لذت بخش ترین قسمت های گردش و خرید مربوط به بخش شکم گردی آن می باشد. گردشگران می توانند در میان خرید و گردش و یا پس از آن برای رفع خستگی و گرسنگی به سراغ فودکورت پالادیوم بروند وغذای مورد علاقه خود را از میان غرفه های موجود که از تنوع بالایی نیز برخوردارند پیدا کرده و سفارش دهند. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود در غرفه های فودکورت پاساژ پالادیوم تهیه می شوند. این فودکورت دارای فضایی تمیز بوده و می توانید با خیال راحت غذای مورد علاقه خود را در آن محیط میل کنید.

هایپرمارکت

معمولا طبقه همکف بسیاری از مراکز خرید به بخش هایپرمارکت مجموعه اخصاص میابد. در مرکز خرید پالادیوم نیز این ویژگی صدق می کند و طبقه همکف مجموعه به هایپرمارکت آن اختصاص یافته است. این هایپرمارکت جزء مجهزترین هایپرمارکت های مراکز خرید تهران به شمار می رود و بهترین و تازه ترین مواد غذایی، سبزیجات، محصولات لبنی، میوه ها، فرآورده های منجمد و تازه در آن وجود دارند و گردشگران بسیاری و به خصوص ساکنان مناطق اطراف برای خرید خوراکی ها، موادغذایی و آشپزخانه به سراغ آن می روند.

استخر و باشگاه های ورزشی مجموعه پالادیوم

ورزش یکی از خوراک های تغذیه روح می باشد. همانطور که می دانیم انواع مختلفی از امکانات رفاهی و تفریحی در این مجموعه وجود دارند که عموم مردم می توانند از آن ها بهره مند شوند. یکی از امکانات رفاهی و تفریحی پالادیوم وجود یک باشگاه ورزشی و استخر می باشد. حدود 2 هزار متر مربع از کل مساحت مجتمع پالادیوم به بخش مجموعه ورزشی آن اختصاص یافته است که در آن یک سالن بدنسازی به همراه استخر، سونا و جکوزی وجود دارد. از بهترین تجهیزات و وسایل ورزشی مدرن در این مجموعه استفاده شده اند.

در مجموعه ورزشی پالادیوم نیز انواع کلاس های آموزشی و ورزشی مختلفی همچون بدنسازی، زومبا، پیلاتس، تی آر ایکس، یوگا، کشتی آزاد و غیره برگزار می شوند که علاقه مند می توانند در این کلاس های ثبت نام کنند. سالنی در این مجموعه به سالن ماساژ اختصاص یافته و در آن انواع خدمات ماساژ و اسپا توسط افراد مجرب و آموزش دیده ارائه می شوند. این بخش از مجتمع پالادیوم از بهترین قسمت ها برای افرادی است که می خواهند خستگی روحی و جسمی خود را از تن بیرون کنند.

مرکز خرید پالادیوم

خانه کودک در پاساژ پالادیوم

امکانات مختلفی در سطح شهر برای بازی و شادی کودکان فراهم آمده که کودکان با مراجعه به آن ها می توانند ساعاتی را در شادی و هیجان سپری کنند. در مجموعه پالادیوم نیز بخشی به کودکان اختصاص یافته و با نام خانه کودک شناخته می شود. شاید همراه داشتن کودکان برای خرید و گردش در میان مراکز خرید کمی دشوار باشد و کودکان علاقه ای به گردش در مرکز خرید را نداشته باشند. لذا والدین می توانند کودک خود را با خود به همراه ببرند و سپس کودکان خود را برای ساعاتی این خانه کودک بگذارند و تحویل مربیان آموزش دیده دهند و با خیالی راحت و آسوده به خرید و گردش در میان واحدهای تجاری مرکز خرید پالادیوم بپردازند. انواع مختلفی از امکانات رفاهی از جمله یک شهربازی کوچک و هیجان انگیز در خانه کودک وجود دارند که کودکان می توانند ساعاتی را در شادی و بازی سپری کنند. هر سال در روز 16 مهر ماه که روز جهانی کودک می باشد، در این بخش از پاساژ پالادیوم یک جشن با عنوان پالادیوم به وقت کودکی برگزار می گردد.

پرینت سه بعدی در پاساژ پالادیوم

پرینت سه بعدی از هیجان انگیزترین مواردی است که با پیشرفت تکنولوژی پدید آمده اند. در مرکز خرید پالادیوم فروشگاهی به پرینت سه بعدی اختصاص یافته و با نام فروشگاه DOOB شناخته می شود و از انواع اشیاء، حیوانات و حتی افراد پرینت های سه بعدی در اندازه های مختلف بگیرد.

سایر امکانات رفاهی پاساژ پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم که از بهترین و مدرن ترین مراکز خرید تهران به شمار می رود، انواع مختلفی از امکانات و خدمات رفاهی را در خود جای داده که شاید در تصور بسیاری از افراد عجیب باشد که در یک مرکز خرید چگونه ممکن است چنین امکاناتی وجود داشته باشند. 6 طبقه از این مجتمع نیز به پارکینگ اختصاص یافته و برای استفاده از پارکینگ مجموعه بایستی هر ساعت 3 هزار تومان پرداخت نمایید. تا این بخش از مطلب با بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه آشنا شدیم؛ اما خدمات و امکانات رفاهی این مجموعه به این موارد ختم نمی شوند و بازهم ادامه دارند. سایر امکانات رفاهی پاساژ پالادیوم عبارتند از:

  • داروخانه
  • خشکشویی
  • کارواش
  • کافه نان دنجا
  • گالری موسیقی پارس پلاس

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:30 شب می باشد و ساعت کاری واحدهای تجاری و بخش های مختلف با ساعت کاری مرکز خرید متفاوت می باشند. روزهای پنجشنبه نیز ساعت کاری این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 23 می باشد. ساعت کاری بخش های مختلف پالادیوم عبارتند از:

  • ساعت کاری سوپرمارکت: از ساعت 9 صبح تا 22:30 شب
  • ساعت کاری واحدهای تجاری: از ساعت 10 صبح تا 22 شب
  • ساعت کاری کافه ها و رستوران ها: از ساعت 11 ظهر تا 23 شب

مرکز خرید پالادیوم

سوالات متداول

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی

نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید پالادیوم کدام است؟

ایستگاه مترو تجریش نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز خرید پالادیوم می باشد.

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم چگونه است؟

10 صبح تا 22 شب

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید پالادیوم چیست؟

باشگاه، استخر، خانه کودک، هایپرمارکت، رستوران، کافه، فودکورت، پارکینگ و غیره.


[html_block id=”70296″]

راهنما سایت

آدرس

تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 22:30

یک‌شنبه

10 الی 22:30

دو‌شنبه

10 الی 22:30

سه‌شنبه

10 الی 22:30

چهار‌شنبه

10 الی 22:30

پنج‌شنبه

10 الی 23

جمعه

10 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه