مرکز خرید اپال

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

مرکز خرید اپال مرکز خریدی لوکس و مدرن در میان مراکز خرید تهران می باشد که در غرب پایتخت و در منطقه سعادت آباد قرار گرفته است. با توجه به آن که مدت زمان زیادی از ساخت و افتتاح این مرکز خرید نمی گذرد، اما در میان گردشگران و به خصوص پایتخت نشینان بسیار شهرت پیدا کرده و افراد زیادی برا خرید و گردش به سراغ آن می روند. مراکز خرید لوکس و مدرن از بهترین جاذبه های گردشگری در هر شهری به شمار می روند و علاقه مندان بسیاری به پاساژگردی به آن ها مراجعه می کنند. با توجه به امکانات تفریحی و رفاهی متعددی که امروزه در مراکز خرید فراهم شده اند، مراکز خرید و پاساژها به جاذبه های گردشگری و تفریحی تبدیل شده اند. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، می توانید برای یک روز گردش به سراغ یکی از مراکز خرید شهر خود بروید و ساعاتی را در آن به گشت و گذار بپردازید. در محدوده غرب تهران چندین مراکز خرید وجود دارند که اپال یکی از آن ها محسوب می شود. در این مطلب قصد داریم با مرکز تجاری اپال و امکانات تفریحی و رفاهی آن آشنا شویم، با لوکس ویلا همراه باشید.

مرکز خرید اپال کجاست و مسیرهای دسترسی به آن

مرکز خرید اپال که از جمله بهترین، لوکس ترین و زیباترین مراکز خرید شمال غرب تهران به شمار می رود، در منطقه سعادت آباد و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. این مرکز خرید زیبا از بخش شمال و غرب خود به بزرگراه یادگار امام، از شرق به بلوار شهید فرحزادی و از جنوب به بزرگراه نیایش (آیت الله رفسنجانی) محدود می گردد. در ادامه می خواهیم با تمام مسیرهایی که به اپال منتهی می شوند آشنا شویم.

مرکز خرید اپال

مسیر دسترسی به مرکز خرید اپال با خودروی شخصی

خوشبختانه موقعیت مکانی پاساژ اپال در منطقه ای تهران است که می توان از مسیرهای گوناگونی به آن دسترسی پیدا نمود. همانطور که گفته شد بزرگراه های نیایش (آیت الله رفسنجانی) و بزرگراه یادگار امام دو مسیری هستند که از طریق آن ها می توان به اپال دسترسی پیدا کرد و شما را به اپال برسانند. لذا بایستی ابتدا برای رسیدن به پاساژ اپال خود را به بزرگراه آیت الله رفسنجانی یا بزرگراه یادگار امام برسانید. اگر مسیر بزرگراه یادگار امام را انتخاب کردید، پس از ادامه مسیر خود در آن به بلوار کوهستان خواهید رسید. اگر هم بخواهید از از طرف دیگر این بزرگراه استفاده کنید، ابتدا به بلوار فرحزادی خواهید رسید و سپس به بلوار کوهستان دسترسی پیدا می کنید. هنگامی که در بلوار کوهستان قرار گرفتید، به طرف راست پیچیده و مسیر خود را تغییر دهید تا به مرکز خرید بزرگ اپال دسترسی پیدا کنید.

مسیر دوم که می توانید با خودروی شخصی برای رسیدن اپال استفاده کنید، مسیر بزرگراه آیت الله رفسنجانی (نیایش) می باشد. چنان چه از این مسیر برای رسیدن به اپال استفاده نمودید، مسیری پیش روی شما قرار دارد که ابتدا شما را به بلوار پاکنژاد می رساند که بایستی در ادامه که به نخستین چهارراه رسیدید، به طرف چپ خود پیچیده و خود را به خیابان سرو غربی برسانید. هنگامی که در خیابان سرو غربی قرار گرفتید، به مسیر خود ادامه دهید تا در نهایت به بلوار کوهستان دسترسی پیدا کنید. اگر از بزرگراه آیت الله رفسنجانی استفاده نمایید، مسیر دیگری وجود دارد که می توانید با توجه به مبدا خود از آن استفاده کنید. در صورت استفاده از مسیر دوم از طریق خروجی بلوار فرحزادی خارج شده و به مسیر خود ادامه دهید. به اولین چهارراه که رسیدید، به سمت چپ خود پیچیده تا به بلوار کوهستان دسترسی پیدا کنید. این مرکز خرید در بلوار کوهستان واقع شده است.

مسیر دسترسی به اپال با مترو

خوشبختانه موقعیت مکانی اپال در منطقه ای تهران است که گردشگران می توانند علاوه بر خودروی شخصی، از انواع وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به آن استفاده کنند. از جمله وسایل نقلیه عمومی که می توانید برای دسترسی به اپال از آن استفاده کنید، مترو می باشد. برای این منظور سوار مترو خط بسیج – میدان صنعت شده و در ایستگاه میدان صنعت از مترو پیاده شوید. از مترو خارج شده و با استفاده از تاکسی هایی که در محوطه بیرون مترو قرار دارند، خود را به مرکز خرید اپال برسانید.

شماره تماس مرکز خرید اپال: 22117070-021

آدرس مرکز خرید اپال: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان

مرکز خرید اپال

آشنایی با مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال در محدوده غرب تهران و در منطقه سعادت آباد واقع شده و یکی از بهترین و مجهزترین مراکز خرید تهران به حساب می آید. در سال های اخیر بر اساس توجه زیادی که مردم به مراکز خرید داشتند و برای گشت و گذار به سراغ آن ها می روند، علاوه بر واحدهای تجاری مختلف، امکانات تفریحی و رفاهی متعددی به آن ها افزوده شدند و از آن ها به عنوان جاذبه های گردشگری و تفریحی یاد می شوند. تهران به عنوان پایتخت ایران، انواع جاذبه های دیدنی و گردشگری متنوع را در خود جای داده و مراکز خرید جزء جاذبه های دیدنی و گردشگری تهران به شمار می روند.

در هر منطقه ای از تهران و به خصوص شمال و غرب پایتخت، انواع مراکز خرید مدرن، لوکس و جدیدالاحداث وجود دارند که گردشگران زیادی آن ها را برای گردش، تفریح و خرید انتخاب می کنند و به سراغ آن ها می روند. مرکز خرید اپال جزء مراکز خرید گران قیمت تهران به شمار می رود و بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند تنها برای گردش و استفاده از امکانات تفریحی به سراغ آن بروند و ساعاتی را در آن سپری کنند. علاوه بر واحدهای تجاری این پاساژ که در حوزه های مختلف مشغول به فروش محصولات و اجناس خود هستند، واحدهای دیگری هستند که به امکانات تفریحی و رفاهی مجموعه اختصاص یافته اند و تنوع بالایی را در این مرکز خرید به وجود آورده اند.

تاریخچه مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال از معروف ترین مراکز خرید غرب تهران است که ساخت آن از سال 1392 هجری شمسی آغاز و تا سال 1398 به پایان رسید. این ساختمان 23 طبقه در زمینی به مساحت 7 هزار و 216 متر مربع ساخته شده که 9 طبقه از آن در زیرزمین و 14 طبقه دیگر آن بر روی زمین ساخته شده اند و جزء بزرگترین مراکز خرید تهران به شمار می رود. وسعت کل این مرکز خرید بالغ بر 130 هزار متر مربع بوده و تعداد واحدهای تجاری داخل آن به 550 واحد می رسند. شاید زمانی که سازه اپال را از نمای بیرونی مشاهده کنید، باور نکنید که این سازه 24 طبقه را در خود جای داده، اما این به دلیل آن است که 9 طبقه آن در زیر زمین ساخته شده اند.

مرکز خرید اپال

طراحی و معماری بنای اوپال

اوپال مال جزء زیباترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران به شمار می رود. طراحی بنای این مرکز خرید به دست مهندس امید غلامپور انجام شده و ساخت آن به عهده مهندسان حاذقی از شرکت سازه های فلزی بوژان و شرکت تدبیر ساحل پارس بوده است. طراحی و ساخت بنای اپال به گونه ای است که در برابر زلزله مقاوم بوده و از اسکلت تمام فلزی برای ساخت آن استفاده شده است. همچنین استانداردهای لازم در معماری مدرن برای ساخت آن به کار رفته اند. وجود باند هلی کوپتر بر روی بام این مرکز خرید، جزء ویژگی های خاص آن بوده و در ارتفاع 90 متری از سطح زمین قرار گرفته است. این مرکز خرید دارای مالکیت خصوصی بوده و سرمایه گذاران خصوصی سرمایه مورد نیاز آن را فراهم کرده اند.

نکته جالبی که در مرکز خرید اپال وجود دارد مربوط به آن است که هر طبقه ای از اپال به دسته بندی مخصوصی از اجناس و محصولات اختصاص یافته است و بدین صورت مشتریان می توانند محصولات و کالاهای مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. از آنجایی که اپال مرکز خرید بزرگ و وسیع می باشد، اگر قصد بازدید از تمام واحدهای تجاری و طبقات این مجتمع تجاری را داشته باشید، بایستی یک روز از صبح تا غروب را برای آن وقت کنار بگذارید. در این مجموعه تعداد 15 لاین آسانسور با گنجایش 18 نفر به همراه تعداد 67 پله برقی وجود دارند که رفت و آمد و جا به جایی در میان طبقات را برای گردشگران آسان نموده اند. علاوه بر آسانسور و پله برقی نیز در گوشه های طبقات راه پله های اضطراری وجود دارند که افراد می توانند از آن ها نیز برای تردد در میان طبقات اپال استفاده کنند. زیباترین هنر معماری ساختمان مرکز خرید اپال را در بخش هایی همچون بام سبز، دیوارها و ستون های فضای داخلی پاساژ و آبنماها مشاهده نمود.

آشنایی با طبقات و واحدهای تجاری اپال مال

مرکز خرید اپال با جای دادن 23 طبقه در خود جزء بزرگترین مراکز خرید غرب تهران شناخته می شود و بر همین اساس واحدهای تجاری مختلف و زیادی در آن وجود دارند. تعداد واحدهای تجاری این مجتمع حدود 550 واحد می باشند و علاوه بر واحدهای، امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی در آن جای گرفته اند. همانطور که گفته شد، 14 طبقه از 23 طبقه این مجتمع تجاری بر روی زمین و 9 طبقه دیگر آن در زیرزمین قرار دارند و طبقات زیرزمین به امکانات رفاهی همچون کارواش، پارکینگ و خدمات خودروی میهمانان و طبقات روی زمین به امکانات تفریحی، واحدهای تجاری و غیره اختصاص یافته اند. مدیریت پاساژ برای آسان نمودن گردش و خرید مشتریان و گردشگران تدبیری اندیشیده که هر طبقه را به یک دسته بندی خاصی اختصاص داده و گردشگران تنها با در نظر گرفتن هر آنچه که مد نظر داشته باشند، می توانند به طبقه مورد نظر خود بروند و به خرید و گردش بپردازند. در ادامه قصد داریم به آشنایی با تمام طبقات اپال بپردازیم و ببینیم که هر طبقه به کدام دسته بندی تعلق دارد.

مرکز خرید اپال

اپال مارکت

همانطور که می دانیم، امروزه بر امکانات تفریحی و رفاهی مراکز خرید افزوده شده اند و تنها یک مرکز خرید ساده نیستند. معمولا طبقه همکف هر کدام از مراکز خرید بزرگ به بخش هایپرمارکت اختصاص یافته اند و به تبع نیز طبقه زیرزمین مرکز خرید اپال به هایپر استار مجموعه اختصاص یافته است. هایپر استار اپال دارای مساحت 6 هزار متر مربع بوده و تنوع بالایی از محصولات غذایی و خوراکی و هر آنچه که نیاز داشته باشید در آن وجود دارند. علاوه بر هایپرمارکت مجموعه، در همین طبقه واحدهایی به خشک شویی، داروخانه و شیرینی فروشی اختصاص یافته اند و می توانید در صورت نیاز به آن ها نیز مراجعه نمایید. تمام این محصولات از بهترین برندها می باشند و مناسب ترین محل برای افراد خاص پسند و سخت پسند می باشد. همچنین در مقابل تهیه اجناس و محصولات با کیفیت، زیبا و خاص بایستی هزینه های بالایی را پرداخت نمایید. گردشگران زیادی هستند هنگامی که در حال گردش در میان جاذبه های دیدنی تهران هستند، ترجیح می دهند در کنار آن نیز خریدهای منزل را نیز انجام دهند.

مرکز خرید اپالاپال هوم

طبقه GA مجتمع تجاری اپال به بخش اپال هوم اختصاص یافته است. با مراجعه به این طبقه از مرکز خرید اپال می توانید از محصولات و لوازم خانگی دیدن نمایید. در این طبقه محصولات و اجناسی نظیر لوازم خانه و آشزخانه، مبلمان، میز ناهار خوری، دکوراسیون و تزئینات منزل، صنایع دستی، کالای خواب و غیره وجود دارند. می توانید در این طبقه گشتی بزنید و لوازم مورد نیاز خود را برای منزل و محل کار خود تهیه کنید.

اپال مد

اگر به دنبال محصولات و اجناسی همچون انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و غیره هستید، می توانید به طبقه همکف اصلی مرکز خرید اپال مراجعه کنید. تنوع اجناس در اپال بالا بوده و می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد. اما توجه داشته باشید که قیمت اجناس در این مرکز خرید بسیار بالا بوده و در صورتی که قصد خرید داشته باشید، بایستی هزینه های بالایی را پرداخت نمایید.

اپال کویین

در دومین طبقه از پاساژ اپال تمام لوازم، لباس و هر چه که برای جشن و مراسم ها نیاز داشته باشید وجود دارند. اگر برای برگزاری جشن های کوچک و بزرگ و یا میهمانی و دورهمی به دنبال لباس، طلا و جواهرات، ساعت و اکسسوری های متنوع و غیره هستید، طبقه دوم اپال که با نام اپال کویین شناخته می شود، بهترین گزینه برای شما می باشد که بتوانید لوازم و اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنید. اگر به دنبال بهترین و خاص ترین طلا و جواهرات هستید، مقصدتان را درست آمده اید! چرا که در اپال کویین تنوع بالایی از بهترین و خاص ترین طلا فروشی ها قرار گرفته اند که به راحتی و با گردش در این طبقه می توانید طلا و جواهرات مورد نظر خود را پیدا کنید. در کنار طلا فروشی های اپال کویین، واحدهای صرافی نیز وجود دارند.

اپال کویین هنوز تمام نشده و باز هم واحدهای آن ادامه دارند. علاوه بر موارد ذکر شده لباس عروس، لباس داماد، لباس مجلسی، لباس شب، آینه و شمعدان و غیره در این طبقه وجود دارند. اگر مراسم عروسی و یا هر جشن دیگری پیش رو داشته باشید، می توانید با مراجعه به طبقه دوم مرکز خرید اپال تمام آنچه که برای برپایی مراسمی با شکوه نیاز داشته باشید را تهیه کنید.

مرکز خرید اپال

اپال استایل

مرکز خرید اپال بهترین مقصد برای آن دسته از افرادی است که بسیار به مد و لباس اهمیت می دهند. 3 طبقه از این مجموعه به واحدهای فروش انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه اختصاص داده شده اند. واحدهای فروش لباس در طبقات چهارم، پنجم و ششم قرار گرفته اند و تنوع بسیار بالایی از انواع پوشاک را می توانید در آن ها مشاهده کنید. اما جالب است بدانید در دیگر طبقات نیز واحدهای فروش لباس وجود دارند و شامل برندهایی نظیر سرجه، کوتون، لاماسو و غیره می شوند. حتی اگر جزء آن دسته از افراد سخت پسند در مد و پوشاک باشید و قصد خرید لباس داشته باشید، دست خالی از این مرکز خرید بیرون نمی آیید. به شرط آن که توانایی پرداخت هزینه های بالا را داشته باشید. از آنجایی که مدیریت مرکز خرید اپال به مد و پوشاک اهمیت ویژه ای قائل است، 2 سالن از مرکز خرید اپال را به سالن نمایش مد اختصاص داده اند.

اپال کیدز

در هر مرکز خریدی قسمتی از آن به تفریح و شادی کودکان اختصاص یافته است. با توجه به آن که مرکز خرید اپال جزء مجهزترین و بهترین مراکز خرید تهران به شمار می رود و به لحاظ امکانات تفریحی و رفاهی مجهز و کامل می باشد، طبقه سوم و نیم طبقه میانی آن برای اپال کیدز در نظر گرفته شده است. این طبقه دارای 700 متر مربع بوده و در آن یک شهربازی، یک شهر مشاغل، محلی برای انجام بازی های فکری، فردی و گروهی وجود دارند و کودکان می توانند با مراجعه به این بخش ساعاتی را به شادی و سرگرمی سپری کنند. همچنین اگر به دنبال لباس های بچگانه، لوازم سیسمونی، لوازم التحریر، اسباب بازی، اتاق تولد، آرایشگاه کودک و مبلمان کودک وجود دارند. تمام این اجناس و محصولات از بهترین برندها می باشند و از بهترین کیفیت بهره می برند.

در اپال کیدز محصلی نیز با عنوان اتاق اختصاصی پدر و مادر و کودک در نظر گرفته شده و توحه ویژه ای نیز به والدین محترم شده است و والدین می توانند به آن مراجعه کنند. اتاق ویژه پدر و مادر اپال کیدز در طبقات سوم A و B واقع شده اند. باز هم ادامه دارد! خوشبختانه تنوع امکانات رفاهی و تفریحی در این مجتمع تجاری بسیار بالا بوده و برای بازدید و استفاده از تمام آن ها در کنار واحدهای تجاری نیاز مند تقریبا یک روز کامل برای گشت و گذار در آن هستید. یک کافی شاپ اختصاصی در این طبقه قرار دارد که دارای 1000 متر مربع فضای سبز خارجی بوده و چشم انداز بسیار زیبایی از تهران و کوه های بلند قامت را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

مرکز خرید اپال

اپال الکترونیک

بزرگترین بازار فروش لوازم الکترونیک و دیجیتال شمال تهران در هفتمین طبقه از مرکز خرید اپال جای گرفته است. اگر به دنبال انواع لوازم الکترونیکی از قبیل انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ، لوازم صوتی و تصویری، اکسسوری و غیره هستید، می توانید به طبقه هفتم اپال که با نام اپال الکترونیک شناخته می شود بروید. همچنین فروشگاه های لوازم خانگی نیز در کنار فروشگاه های لوازم الکترونیک قرار گرفته اند.

اپال آفیس

در پانزدهمین طبقه از اپال، اپال آفیس جای گرفته که دفاتر اداری در آن قرار دارند. در کنار دفاتر اداری، واحدهای خدماتی با عنوان کلینیک پوست و مو و زیبایی، آرایشگاه و غیره وجود دارند. تمام دفاتر اداری که در این مجموعه قرار گرفته اند، دارای محیطی بسیار زیبا و شیک هستند و از سبک معماری و طراحی مدرن بهره می برند.

اپال اسپرت

ششمین طبقه از اپال سنتر به ورزشکاران و ورزش دوستان اختصاص دارد. در این طبقه واحدهایی وجود دارند که انواع لباس های ورزشی و لوازم ورزشی را به فروش می رسانند. اگر جزء ورزشکاران حرفه ای و یا تازه کارانی که به تازگی به دنیای ورزش روی آورده اند باشید، این طبقه از مرکز خرید اپال شما را به سوی خود دعوت می کند.

مرکز خرید اپال

امکانات رفاهی مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال که جزء بهترین مراکز خرید شمال غرب تهران به شمار می رود، دارای امکانات تفریحی و رفاهی متعدد و متنوعی می باشد که همین باعث شده افراد زیادی با صرف نظر از خرید، با آن مراجعه کنند تا بتوانند از امکانات تفریحی و رفاهی آن بهره مند شوند. تا این بخش از مطلب با طبقات مختلف این مرکز خرید و تمام واحدهای فروشگاهی این مجموعه آشنا شدیم اکنون وقت آن رسیده با امکانات رفاهی اپال نیز آشنا شویم.

نانوایی، قنادی و شکلات فروشی اپال

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید اپال تمامی ندارد. در قسمتی از این مرکز خرید غرفه های نانوایی، شکلات فروشی و قنادی وجود دارد که تمام امکانات رفاهی مجموعه را تکمیل نموده اند. قنادی ها و شکلات فروشی های اپال جزء واحدهای فروشگاهی هوس برانگیزی هستند که اگر از مقابل آن ها عبور کنید، بایستی تنقلاتی را تهیه کنید و دست خالی از کنار آن رد نشوید. شکلات ها و تنقلات رنگارنگی که از پشت شیشه و حتی فاصله های دور به شما چشمک می زنند و شما را به سوی خود دعوت می کنند، از بهترین قسمت های این مرکز خرید به شمار می روند. شاید با خود بگویید که تنقلات زیادی هم ضرر داشته و اگر به سلامت خود اهمیت ویژه ای دهید این بخش از اپال را نادیده بگیرید. اما صبر کنید، تمام نشده! این فروشگاه ها به فکر سلامتی شما هستند و انواع دمنوش های گیاهی و شربت های خوشمزه را به مشتریان ارائه می دهند. لوف باکس از بهترین شیرینی فروشی های این مرکز خرید شناخته می شود که انواع شیرینی ها، پیراشکی ها و کروسان های داغ و تازه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

مرکز خرید اپال

پارکینگ

پارکینگ یکی از مهمترین بخش های هر مرکز خرید به شمار می رود. 7 طبقه از تمام طبقات مرکز خرید اپال برای پارکینگ در نظر گرفته شده اند. مساحت بخش پارکینگ مجموعه به بیش از 50 هزار متر مربع می رسد و حدود 1800 خودرو را می تواند در خود جای دهد. دو رمپ برای ورود و خروج خودرو در پارکینگ مجموعه قرار داده شده که یکی از آن ها در شمال شرق و دیگری در جنوب غربی مرکز خرید واقع شده است. جالب است بدانید پارکینگ ویژه ای برای بانوان باردار، مادران همراه با کودکان و افراد معلول وجود دارند که گردشگران می توانند از آن ها بهره مند شوند و بدون مشکل از امکانات مرکز خرید استفاده کنند. همچنین مسیرهای هدایت چرخ های دستی که مشتریان از هایپر استار خرید کرده اند وجود دارند تا مشتریان به راحتی چرخ های دستی را تا درب خودروی خود هدایت کنند. از دیگر ویژگی های پارکینگ اپال مجهز بودن به تجهیزات الکترونیکی برای هدایت خودروها در پارکینگ می باشد.

کارواش اپال

در کنار پارکینگ مجموعه تفریحی تجاری اوپال، یک کارواش وجود دارد که افراد می توانند از آن استفاده کنند. این کارواش جزء امکانات رفاهی مرکز خرید اپال به شمار می رود. در میان گردشگرانی که به این مجموعه مراجعه می کنند، گردشگرانی هستند که فرصت را غنیمت می شمارند و خودروی خود را اگر نیاز به نظافت داشته باشد به کارواش مجموعه راهی می کنند و از کارواش اپال بهره مند می شوند.

کافه، رستوران و فودکورت اپال

در مرکز خرید اپال کافه، رستوران ها و فودکورت های متعددی وجود دارند که جزء امکانات رفاهی مجموعه محسوب می شوند و گردشگران زیادی برای صرف میان وعده دلچسب و وعده غذایی بسیار لذیذ به سراغ آن ها می روند. رستوران ها و کافه های این مرکز خرید بسیار با کیفیت و دارای محیط های زیبایی هستند و گردشگران زیادی وجود دارند که حتی بدون آن که قصد خرید و گردش در میان واحدهای فروشگاهی مجموعه را نداشته باشند به سراغ آن ها می روند و ساعاتی را در آن ها سپری می کنند. در ادامه با کافه ها، رستوران ها و فودکورت مرکز خرید اپال آشنا می شویم.

مرکز خرید اپال

فودکورت اپال

بسیاری از مراکز خرید بزرگ و لوکس تهران طبقه ای را به فودکورت اختصاص می دهند و در آن غرفه هایی وجود دارند که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و غیره را به مشتریان ارائه می دهند. در نهمین طبقه پاساژ اپال فودکورت اپال قرار گرفته که 1000 نفر را به صورت همزمان در خود جای می دهد. 15 برند از بهترین برندهای غذایی در این فودکورت وجود دارند که خوشمزه ترین و خوش عطر ترین غذاها را در اختیار مشتریان قرار می دهند. گردشگران و مشتریان زیادی بعد از گشت و گذاری حسابی در میان فروشگاه های اپال به این فودکورت مراجعه می کنند و غذای مورد علاقه خود را در فضایی زیبا و تمیز میل می کنند.

رستوران های اپال

در طبقه دهم و بام سبز مرکز خرید اوپال تعدادی رستوران وجود دارند که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. مساحت این رستوران ها به 2 هزار متر مربع می رسد و علاوه بر این ها فضای سبز و روبازی با وسعت 2700 متر مربع در کنار این رستوران ها وجود دارد و چشم انداز بسیار زیبایی از مناطق اطراف و رشته کوه های البرز را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

مرکز خرید اپال

رستوران ملل

در طبقه 13 مرکز خرید اپال رستورانی بسیار زیبا و مجلل به نام رستوران ملل قرار گرفته که 4 رستوران را در خود جای داده است. این رستوران ها مساحت 2 هزار متر مربع از اپال را به خود اختصاص داده است. همچنین رستوران ملل دارای ویوی 360 درجه بوده و چشم اندازی بسیار زیبا را از اطراف و منطقه سعادت آباد تهران را در اختیارتان قرار می دهد. در این رستوران ها می توانید انواع غذاهای خوش طعم و هوس برانگیزی نظیر انواع فست فودها، غذاهای دریایی، غذاهای عربی، کباب ها، سالاد ها، پیش غذاها و غیره را سفارش داده و میل کنید. رستوران ملل به دلیل بهره مندی از فضایی بسیار شیک و مجلل می تواند بهترین انتخاب برای برگزاری میهمانی ها و مراسم ها نیز به شمار رود.

کافه های اپال

در مرکز خرید اپال چندین کافه وجود دارد که بهترین مکان را برای صرف میان وعده ای دلچسب را فراهم آورده اند. گردشگران می توانند در میان گردش و خرید و یا بعد از خرید و گردش سری به یکی از کافه های این مرکز خرید بزنند و خود را به صرف یک لیوان نوشیدنی سرد یا گرم دعوت کنند. کافه ای با عنوان کافه بازی فکرکده در میان کافه های اوپال وجود دارد که یکی از بزرگترین و معروف ترین کافه بازی های ایران به شمار می رود. این کافه در طبقات مختلفی از اپال قرار دارند. کافه های اوپال عبارتند از:

  • کافه لئون
  • کافه مورا
  • کافه رستوران درچه
  • کافه ویونا
  • کافه کلاب
  • کافه بریج
  • کافه اسپیناچ

سرگرمی های اپال

خرید و گردش که خود نیز از بهترین تفریحات و سرگرمی ها به خصوص برای بانوان به شمار می رود، اما وجود سرگرمی های دیگری در کنار آن ها می تواند لذت خرید و گردش را دو چندان کند. در مرکز خرید اپال با توجه به امکاناتی که فراهم گردیده اند، می توانید از خرید و گردش خود نهایت لذت را ببرید. در ادامه بیشتر با سرگرمی های اپال آشنا می شویم.

اپال بولینگ

اگر جزء آن دسته از گردشگرانی هستید که به خرید و تفریح در کنار یکدیگر علاقه مند هستید، می توانید به اپال بولینگ که در هشتمین طبقه از مرکز خرید اپال سری بزنید. اپال بولینگ جزء بهترین بولینگ های تهران محسوب می شود. بولینگ یکی از بهترین ورزش ها و تفریحاتی است که افراد در هر سنی که باشند می توانند به سراغ آن بروند. همچنین بولینگ و بیلیارد جزء ورزش هایی هستند که به صورت حرفه ای و به صورت تفریحی می توان از آن ها لذت برد. در کنار سالن بولینگ، یک میز بیلیارد نیز قرار دارد که می توانید از آن نیز ستفاده کنید و از تفریح خود لذت ببرید. بولینگ و بیلیارد از تفریحاتی هستند که بسیاری از نوجوانان و جوانان به آن ها علاقه مند هستند و برای سپری کردن اوقات خود به سراغ آن می روند. همچنین بخشی از این مرکز خرید نیز به بازی های کامپیوتری و واقعیت مجازی تعلق دارد و افرادی که به بازی های کامپیوتری علاقه مند هستند می توانند به این بخش از اپال مراجعه کنند.

شهربازی اپال

معمولا مراکز خرید بزرگ در طبقه ای از خود یک شهربازی نسبتا مجهز و سرپوشیده را جای داده اند. اپال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یک شهربازی به مساحت 700 متر مربع، وسایل و تجهیزات به روز داشته که کودکان و نوجوانان زیادی به سراغ آن می روند و ساعاتی را به سرگرمی و شادی سپری می کنند.

مرکز خرید اپال

شهر مشاغل اوپال

شهر مشاغل یکی از بخش های اپال کیدز به شمار می رود که بخشی جذاب و هیجان انگیز برای کودکان می باشد. شهر مشاغل دیگری در تهران وجود دارد که در برج میلاد قرار گرفته است. تمام کودکان آرزوهایی برای شغل آینده خود دارند؛ کودکان می توانند با مراجعه به این بخش از مرکز خرید اپال رویاهای خود را محقق کنند و لباس شغل های مختلفی را به تن کنند و به بازی و شادی بپردازند. به عنوان مثال می توان گفت کودکان می توانند لباس پلیس، پرستاری، آتشنشانی و غیره را به تن کنند و ساعاتی را در هیجان شغل مورد علاقه خود بگذرانند. همچنین مربیانی آموزش دیده و حرفه ای در این بخش مشغول به کار با کودکان هستند و کودکان را با شغل ها و حرفه های مختلف آشنا می سازند.

سینما اپال

معمولا در مراکز خرید بزرگ و مدرن، بخشی به سینمای مجموعه اختصاص داده می شود. در این مرکز خرید نیز پردیس سینمایی اپال وجود دارد و می توانید بعد از گردشی حسابی به سراغ آن بروید و فیلم سینمایی مورد علاقه خود را تماشا کنید. تعداد 5 سالن سینما با ظرفیت 800 نفر در این مجموعه وجود دارد. در این سینما جدیدترین و به روزترین فیلم های سینمای ایران نمایش داده می شوند و در روزهای تعطیل و آخر هفته ها خیل زیادی از جمعیت به این سینما مراجعه می کنند. از دیگر مراکز خریدی که پردیس سینمایی در آن وجود دارد و افراد زیادی برای تماشای فیلم های سینمایی به سراغ آن می روند، سینمای مرکز خرید کوروش می باشد که در محدوده غرب تهران جای گرفته است.

آشنایی با دیگر بخش های اپال

تا این بخش از مطلب با تمام بخش های تجاری و امکانات رفاهی و تفریحی آشنا شدیم. بخش های غیر تجاری مختلفی در این مرکز خرید وجود دارند که می خواهیم در این بخش از مطلب با آن ها نیز آشنا شویم.

باند هلی کوپتر اپال

در طراحی و معماری بنای این مرکز خرید سعی شده نسبت به دیگر مراکز خرید بسیار خاص تر جلوه کند. این مرکر خرید دارای ارتفاع 90 متر از سطح زمین بوده و در مرتفع ترین نقطه آن باند هلی کوپتر برای فرودهای اضطراری هلی کوپتر در محدوده غرب پایتخت تعبیه شده است.

مرکز خرید اپال

پل ارتباطی اپال

در ارتفاع 45 متری از این ساختمان، یک پل ارتباطی تعبیه شده است که توانسته بخش های مختلفی از این بنا را به یکدیگر ارتباط دهد. این پل ارتباطی را می توان از جمله خلاقیت های مهندسان و سازندگان بنای پاساژ اپال دانست.

سیستم سرمایش و گرمایش در اپال

برای سرمایش در روزهای گرم تابستان و گرمایش برای روزهای سرد زمستان در این مرکز خرید از بهترین امکانات استفاده شده است. تجهیزاتی نظیر یک نیروگاه برق و انرژی cchp کل مجتمع و واحدهای تجاری آن را در بر گرفته و توانسته سرمایش و گرمایش بسیار مناسبی را فراهم آورد. جالب تر این که هیچ زمانی برق این مجتمع تجاری قطع نمی شود. مرکز خرید دیگری به نام مرکز خرید روشا در منطقه نیاوران تهران قرار دارد که از امکانات خاص و ویژه ای برخوردار است و از سبک طراحی منحصر به فردی بهره می برد و آن را دپارتمان استور روشا نیز می شناسند.

ساعت کاری مرکز خرید اپال

هر کدام از بخش های مرکز خرید اپال ساعت کاری های مختلفی در روز دارند و بهتر است پیش از مراجعه به پاساژ، از ساعت کاری بخش های مورد نظر خود مطلع شوید. این پاساژ همه روزه از ساعت 10 صبح فعالیت خود را آغاز نموده و تا 22 شب ادامه دارد. در این بخش با ساعت کاری بخش های مختلف اپال آشنا می شویم.

مرکز خرید اپال

ساعت کاری واحدهای تجاری اپال

واحدهای تجاری و فروشگاه هایی که در مرکز خرید اپال فعالیت دارند، به صورت کلی بایستی فعالیت خود را از ساعت 10 صبح آغاز کنند و تا 22 شب پایان دهند. در روزهای تعطیل و آخر هفته ها برخی از واحدهای فروشگاهی ساعت کاری خود را در ساعت 23 شب پایان می دهند. اما برخی از واحدهای تجاری و فروشگاه ها ساعت کاری متفاوتی داشته و ممکن است فعالیت خود را از ساعت 12 ظهر آغاز کنند.

ساعت کاری کافه ها، رستوران ها و فودکورت اوپال

کافه ها، رستوران ها و فودکورت مجموعه ساعت کاری متفاوتی نسبت به دیگر واحدهای این مرکز خرید داشته و فعالیت آن ها معمولا از ساعت 11 صبح آغاز شده و تا 24 بامداد پایان میابد. اما برخی از کافه ها و رستوران های مرکز خرید اوپال که دارای منوی صبحانه می باشند و برای وعده صبحانه آماده پذیرایی از مشتریان می باشند، ساعت کاری آن ها از ساعت 9 صبح تا 24 بامداد می باشد. همچنین بهتر است پیش از مراجعه به کافه ها و رستوران های اپال اطلاعاتی راجع به ساعت کاری آن ها از طریق سایت، شماره تماس و یا صفحه اینستاگرام به دست آورید.

ساعت کاری بولینگ و بیلیارد اپال

بولینگ و بیلیارد پاساژ اپال همه روزه از ساعت 11 صبح تا 24 بامداد آماده پذیرایی از مشتریان بوده تا لحظاتی شاد و هیجان انگیز را برای آن ها فراهم آورند. شلوغ ترین زمان های این دو بخش از مرکز خرید اپال عصر ها، شب ها و روزهای تعطیل می باشد. پس اگر از شلوغی ها و جمعیت زیاد بیزار هستید، بهتر است زمان مراجعه خود را به روزهای وسط هفته و ساعات پیش از عصر و شب موکول کنید.

مرکز خرید اپال

ساعت کاری هایپر مارکت اپال

ساعت کاری هایپر مارکت اوپال که در طبقه زیرزمین این مرکز خرید واقع شده، همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23 شب می باشد و مشتریان می توانند در این بازه زمانی به هایپر اوپال مراجعه کرده و هر آنچه که نیاز دارند را تهیه کنند. در برخی از زمان ها که تعداد مشتریان در هایپر زیاد باشد، با توجه به موقعیت امکان دارد فعالیت آن تا ساعت 24 بامداد افزایش یابد.

ساعت کاری شهربازی و اپال کیدز

ساعت کاری شهربازی و اپال کیدز همه روزه از ساعت 11 صبح تا 24 بامداد می باشد و در این بازه زمانی می توانید به این مجموعه مراجعه کنید و فرزندانتان بتوانند ساعاتی را به شادی و هیجان سپری کنند.

قیمت محصولات در مرکز خرید اپال

همانطور که می دانیم، اپال جزء مراکز خرید لوکس تهران به حساب می آید و به تبع نباید انتظار داشته باشیم اجناس و محصولاتی که در آن به فروش می رسند دارای قیمت های ارزانی باشند. معمولا واحدهای فروشگاهی که در این مجتمع تجاری وجود دارند، به عنوان نمایندگی بهترین و معتبر ترین برندهای داخلی و خارجی می باشند و اجناس و محصولات بسیار با کیفیتی را به فروش می رسانند. بر همین اساس این مرکز خرید بهترین انتخاب برای خاص پسندان و برندبازان است. اگر قصد داشته باشید از محصولات و اجناس واحدهای فروشگاهی اپال تهیه کنید، برای خرید آن ها هزینه های بالایی را باید پرداخت کنید. اما اپال نیز همانند بسیاری دیگر از مراکز خرید تهران در آخر فصل ها و یا مناسب های ویژه، حراج هایی را به پا می کند که ممکن است قیمت ها بسیار شکسته شوند و بتوانید از آن ها تهیه کنید.

مرکز خرید اپال

سوالات متداول

مرکز خرید اپال تهران کجاست؟

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان

ساعت کاری مرکز خرید اپال تهران چگونه است؟

9 صبح تا 23 شب

نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز خرید اپال تهران کدام است؟

ایستگاه مترو میدان صنعت

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید اپال تهران کدام اند؟

کافه، رستوران، کارواش، پارکینگ، فودکورت، شهربازی، اپال بولینگ و غیره از امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید اپال تهران می باشند.


[html_block id=”70292″]

راهنما سایت

آدرس

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

11 الی 24

یک‌شنبه

11 الی 24

دو‌شنبه

11 الی 24

سه‌شنبه

11 الی 24

چهار‌شنبه

11 الی 24

پنج‌شنبه

11 الی 24

جمعه

11 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه