مراکز خرید بندر انزلی

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین مناطق ایران که به عنوان مرکزی مهم در امر اقتصادی به شمار می رود، بندر انزلی می باشد. ای بندر توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل می توان گفت به عنوان یکی از مناطق مهم گردشگری نیز به حساب می آید. در این مقاله به سراغ معرفی مراکز خرید موجود در بندر انزلی رفتیم تا بتوانید اطلاعات کامل در این راستا به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید انزل مال

یکی از بهترین مراکز خریدی که در بندر انزلی می توانید به آن مراجعه نمایید، انزل مال می باشد. این مجتمع تجاری توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید بندر انزلی است. انزل مال از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به مراکز مهمی قرار گرفته که از بین آن ها می توان به شهربازی، بازار، کافه و… اشاره نمود. از مهم ترین گزینه هایی که باعث شد تا انزل مال در بین افراد به شهرت برسد، نوع دیزاین و طراحی به کار رفته در ساخت این بنا می باشد.

مدرن بودن و استفاده از یک فضای سبز در وسط این پاساژ بندر انزلی باعث شده تا در هنگام مراجعه به آن حس خوبی را تجربه نمایید. معماری به کار رفته در ساخت انزل مال به گونه است که گمان می کنید در یک قصر قدم می زنید نه در یک مرکز خرید. محوطه این مرکز خرید بندر انزلی جای خوبیست برای تصویر برداری و علاقه مندان به عکاسی چرا که بسیار زیباست و روباز بودن آن می تواند یک نکته مثبت تلقی شود. در این پاساژ می توانید هم از فودکورت استفاده کنید و هم از هایپر موجود در آن.

بر طبق گفته بسیاری از گردشگران، انزل مال از لاکچری ترین مراکز خرید گیلان به حساب می آید که در آن انواع محصولات و کالاهایی که نیاز دارید را می توانید بیابید. این مرکز خرید مناسب برای کسانی است که به دنبال یک جای خوب برای خرید اجناس با کیفیت هستند. اگر به بندر انزلی سفر کردید استفاده از این مرکز خرید را از دست ندهید. از دیگر اطلاعات مربوط به این پاساژ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تعداد 162 واحد تجاری در آن
  • وجود پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 500 دستگاه
  • دارا بودن فودکورت، شهربازی، هایپر مارکت، سالن همایشات و باشگاه ورزشی در کنار واحد های تجاری.
  • به عنوان یکی از چهار مرکز خرید بزرگ در انزلی می باشد.

آدرس مرکز خرید انزل مال: گیلان، بندر انزلی، بلوار مطهری، نرسیده به نیایش

ساعت کاری مرکز خرید انزل مال: همه روزه از ساعت 7 تا 23:45

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.478020986178166%2C%2049.429934099501565%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید انزل مال

مرکز خرید ونوس

از دیگر مراکز خریدی که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید، مرکز خرید ونوس می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی مراکز مهمی مثل رستوران، منطقه آزاد، کافی شاپ و… قرار گرفته و به همین دلیل می توان گفت از این نظر نیز به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود. این مرکز خرید بالغ بر 800 واحد تجاری داشته که در کاربری های متفاوت مشغول کار هستند. در مرکز خرید ونوس می توانید هر کالایی را که نیاز داشتید تهیه کنید چرا که انواع محصولات در این مجتمع تجاری به فروش می رسد.

یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید قیمت کالاهاست. بهتر است قبل از خرید هر کالایی ابتدا قیمت حدودی آن را از طریق سایت ها و مغازه های دیگر درآورید و بعد برای خرید آن اقدام نمایید. بدین گونه می توانید مطمئن شوید که جنسی که خریداری می کنید کیفیت و هزینه آن با هم تناسب دارد. در چند سال اخیر کیفیت اجناس همانند تهران و باقی شهرهاست و کالاهای خارجی نیز قیمت های بالایی دارند به گونه ای که اکثر افراد ترجیح می دهند از شهر خودشان خرید نمایند.

اگر برای شما خرید در انزلی با شهر خودتان تفاوتی ندارد می توانید برای تهیه سوغات یا آن چه نیاز دارید اقدام کنید و به یکی از مراکز خرید بندر انزلی بروید. به طور کلی امتیازی که این پاساژ بندر انزلی از کاربران دریافت نموده تقریبا بالاست که نشان دهنده رضایت اکثریت مراجعین می باشد. بهتر است در سفر به بندر انزلی مراجعه به مرکز خرید ونوس را از دست ندهید.

آدرس مرکز خرید ونوس: گیلان، بندر انزلی، جاده هتل نرگس

ساعت کاری مرکز خرید ونوس: همه روزه از ساعت 10 تا 21

شماره تماس مرکز خرید ونوس: 44451331-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.45452361977521%2C%2049.67332805517933%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید ونوس

مجتمع تجاری هپی مارت

از دیگر مراکز خریدی که در سفرتان به انزلی می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، مجتمع تجاری هپی مارت می باشد. این مرکز خرید بندر انزلی توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید بندر انزلی به حساب می آید. نمای خارجی ساختمان 5 طبقه هپی مارت انزلی بسیار زیباست و توانسته عده زیادی را جذب کند. هم چنین دیزاین داخلی مجتمع نیز بسیار مدرن و شیک طراحی شده و به همین دلیل تبدیل به یکی از بهترین و لاکچری ترین مراکز خرید بندر انزلی شده است.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده هپی مارت تبدیل به یکی از انتخاب های افراد باشد، حضور مجتمع در مرکز فاز تجاری منطقه آزاد می باشد. این پاساژ بندر انزلی دارای بوتیک هایی با برند های مطرح خارجی و داخلی است و به همین دلیل شما می توانید هر چه نیاز داشتید را از آن تهیه نمایید و برای تهیه سوغات نیز اقدام نمایید. پوشاک در واحد های تجاری این مورد در زیبا ترین حالت قرار دارند و طراحی مغازه های درون پاساژ به مانند لاکچری ترین مراکز خرید تهران می باشد.

انتخاب این مرکز خرید برای کسانی مناسب است که به دنبال یک خرید اقتصادی یا سفر کم هزینه نیستند چرا که قیمت اجناس درون مرکز خرید هپی مارت انزلی کمی بالا بوده و در بخش برندهای خارجی هیچ تفاوتی با پاساژ تهران ندارد. به طور کلی بهتر است در سفر به انزلی اگر به دنبال خرید کردن هستید کالای مورد نظرتان را در چند پاساژ جست و جو نمایید تا بتوانید یک خرید خوب را تجربه کنید. از دیگر اطلاعات مربوط به این پاساژ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • 4200 متر مربوط به مساحت فروشگاهی مجتمع می باشد.
  • وجود یک فودکورت بزرگ با ویویی زیبا در طبقه چهارم پاساژ با 12 واحد.
  • 7 فروشگاه در طبقه همکف قرار دارد.
  • وجود روف گاردن با نمایی 360 درجه در طبقه انتهایی مجتمع هپی مارکت.
  • طبقه اول دارای 43 واحد تجاری 20 تا 40 متری است.
  • طبقه دوم شامل 53 واحد تجاری 15 تا 20 متری می شود.
  • طبقه سوم 45 واحد تجاری 20 تا 40 متری دارد.

آدرس مجتمع تجاری هپی مارت: گیلان، بندر انزلی، بلوار شهید فاتحی

ساعت کاری مجتمع تجاری هپی مارت: همه روزه از ساعت 8:30 تا 21

شماره تماس مجتمع تجاری هپی مارت: 34437515-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.45366840032373%2C%2049.67080403199652%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری هپی مارت

مرکز خرید ستاره شمال

این پاساژ که در بلوار فاتحی قرار گرفته، به دلیل نزدیکی با مراکزی هم چون پل چوبی، کافی شاپ، منطقه آزاد، رستوران و… توانسته عده بیشتری از افراد را به سمت خود جذب نماید. این پاساژ بندر انزلی دارای مساحتی 21000 متر مربعی بوده و در 6 طبقه ساخته شده است. تعداد واحد های تجاری مشغول فعالیت در این مرکز خرید به 480 واحد می رسد و این واحد ها به فروش محصولاتی هم چون پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، لباس ها و کالاهای کودکان، لوازم جانبی موبایل، اکسسوری و… مشغول هستند.

طبقات مختلف مجتمع شامل بخش های مختلف می شود که می توان به واحد های تجاری طبقات همکف و اول، واحد های اداری و سالن اجتماعات در طبقه دوم، سوئیت های اداری و اقامتی در طبقه سوم و چهارم و رستوران شیشه ای با ویویی زیبای این مجتمع در طبقه پنجم اشاره نمود. اجناسی که در این پاساژ بندر انزلی به فروش می رسد کیفیت های مختلفی و قیمت های متفاوتی دارد و اگر به دنبال محصول خاصی هستید بهتر است ابتدا هزینه آن کالا را جست و جو نمایید تا بتوانید یک خرید خوب را تجربه نمایید.

لازم به ذکر است این مرکز خرید بندر انزلی در سال 1392 به بخش خصوصی واگذار شد و معماری جذاب این مجموعه از زمان احداث تاکنون توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. اگر به انزلی سفر کردید بهتر است سری به این مرکز خرید نیز بزنید تا کالای مورد نظرتان را در اینجا نیز جست و جو نمایید.

آدرس مرکز خرید ستاره شمال: گیلان، بندر انزلی، منطقه آزاد انزلی

ساعت کاری مرکز خرید ستاره شمال: همه روزه از ساعت 10 تا 22 و جمعه ها از ساعت 17 تا 23

شماره تماس مرکز خرید ستاره شمال: 202015-013

وبسایت مرکز خرید ستاره شمال: setarehshomal.sadig.ir

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.453709369388925%2C%2049.67283535946924%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید ستاره شمال

مجتمع تجاری تفریحی پارادایس

از دیگر مراکز خرید موجود در بندر انزلی که می توانید به آن مراجعه نمایید، مجتمع تجاری تفریحی پارادایس می باشد. این مرکز خرید بندر انزلی علاوه بر واحد های تجاری دارای بخش هایی هم چون کلوپ های گیم و کافه ای با همین نام در طبقات مختلف می شود. برای استفاده از این بخش ها می توانید به طبقه انتهایی برای استفاده از کافه پارادایس و گیمینگ روم های قرار گرفته بروید. کافه پارادایس دارای یک تراس بوده که با استفاده از آن می توانید از هوای آزاد استفاده کرده و در کنار خرید لحظات خوبی را تجربه نمایید.

طبقه زیر همکف پاساژ پارادایس متعلق به واحد های فروش موبایل و کامپیوتر است و در صورت لزوم به استفاده از این بخش می توانید به آن مراجعه نمایید. در مجتمع تجاری تفریحی پارادایس می توانید برای خرید کالاهای مربوط به پوشاک، طلا و موبایل اقدام نمایید. این مرکز خرید بندر انزلی نیز امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توانید خرید خوبی را تجربه نمایید. بهتر است در مرکز خرید پارادیس انزلی نیز درباره قیمت ها دقت کافی داشته باشید تا بعدها دچار مشکل نشوید. نمای بیرونی این مجتمع تجاری زیبا بوده و فضای داخلی آن نیز مدرن و شیک ساخته شده است.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی پارادایس: گیلان، بندر انزلی، خیابان مطهری، رفعت، خیابان سپه، بین زمانی و پارسا

ساعت کاری مجتمع تجاری تفریحی پارادایس: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9:30 تا 23

شماره تماس مجتمع تجاری تفریحی پارادایس: 44549684-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.47471957805664%2C%2049.457441696487635%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری تفریحی پارادایس

مرکز خرید خاطره

بندر انزلی به دلیل منطقه آزاد بودن توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید و تقریبا نیمی از کسانی که به این شهر سفر می کنند تنها برای خرید می باشد و نیمی دیگر نیز برای تماشای جاذبه های دیدنی بندر انزلی است. مرکز خرید خاطره به دلیل امتیاز بالایی که از کاربران دریافت نموده در لیست بهترین مراکز خرید بندر انزلی قرار دارد. از مرکز خرید خاطره دو شعبه در انزلی وجود دارد که در آن ها اجناسی هم چون پوشاک، کیف و کفش، لباس های بچگانه، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک دودی و طبی، عطر و ادکلن، اکسسوری و… به فروش می رسد.

تنوع کالاها و کیفیت آن ها متنوع بوده و به همین دلیل می توانید هر چیزی که نیاز داشتید را با جست و جو در واحد های مختلف تجاری در این مرکز خرید انزلی بیابید. از نکته هایی که باید باز هم به آن اشاره کرد این است که قیمت ها در این جا نیز تفاوت چندانی با شهر های دیگر ندارد و بهتر است قبل از خرید کالای مورد نظرتان درباره قیمت های آن ها کمی تحقیق کنید.

به طور کلی با توجه به امتیازی که مرکز خرید خاطره دریافت نموده می توان گفت قادر به تهیه کالای مورد نظرتان به بهترین نحو خواهید بود و کافیست کمی جست و جو نمایید. اگر به دنبال پوشاک هستید این مرکز خرید بندر انزلی یک گزینه خوب برای مراجعه می باشد. اگر به این منطقه سفر کردید پاساژ خاطره می تواند یکی از گزینه های شما برای خرید باشد.

آدرس مرکز خرید خاطره: گیلان، بندر انزلی، خیابان مطهری، بین بن بست قائمیه و خیابان مفتح

ساعت کاری مرکز خرید خاطره: همه روزه از ساعت 10 تا 22:30

شماره تماس مرکز خرید خاطره: 44551182-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.47437749494295%2C%2049.45236209773741%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید خاطره

بازار پردیس

یکی از مهم ترین مراکز خرید هر شهر، بازار های آن منطقه هستند. بازارهای سنتی موجود در شهر های مختلف در طول تاریخ توانسته اند تا تعداد زیادی از افراد را به سمت خود جذب نمایند به همین دلیل بهتر است در سفر به هر شهری که می خواهید از آن خرید کنید، به سراغ بازار های سنتی آنجا نیز بروید تا حس و حال متفاوتی را تجربه نمایید. در قدیم این بازار دارای اجناس وارداتی با کیفیتی بود به گونه ای که بازار پردیس معروف به بازار روس ها بود و مسافران زیادی برای خرید از این بازار روانه بندر انزلی می شدند.

اجناس کره ای، روسی، ژاپنی و… به وفور در این بازار یافت می شد ولی رفته رفته کیفیت کالا های بازار کم شد تا جایی که در حال حاضر هر کس به آن مراجعه می کند باید با جست و جوی زیاد محصولی را که به دنبال آن است بیابد. با این تفاسیر امتیازی که بازار پردیس انزلی از مراجعین دریافت کرده تقریبا بالاست و این نشان دهنده رضایت مراجعین می باشد. در سفرتان به این شهر بهتر است سری به این بازار بندر انزلی نیز بزنید تا شاید بتوانید کالای مورد نظرتان را بیابید.

شما در بازار پردیس می توانید انواع صنایع دستی، پوشاک، کیف و کفش، خوراکی، صیفی جات، میوه جات، آجیل، لوازم برقی، اکسسوری و… را بیابید. اگر قصد دارید آخر هفته به این بازار بروید بهتر است از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید تا برای جای پارک به مشکل برنخورید. لازم به ذکر است این بازار جای خوبیست تا برای خرید سوغات انزلی نیز به آن مراجعه نمایید.

آدرس بازار پردیس: گیلان، بندر انزلی، خیابان مطهری، ورزش، هشتم

ساعت کاری بازار پردیس: همه روزه از ساعت 8 تا 21

شماره تماس بازار پردیس: 44527050-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.478610642114226%2C%2049.430731427859%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار پردیس

بازار کاسپین

از دیگر بازار های بندر انزلی که می توانید برای خرید به آن مراجعه کنید، بازار کاسپین می باشد. این بازار طراحی جالبی دارد و اکثر افراد بومی و مسافران در بین بازار های موجود در این شهر، به کاسپین مراجعه می کنند تا آنچه نیاز دارند را تهیه نمایند. یکی از مواردی که درباره این بازار قابل ذکر می باشد این نکته است که بازار کاسپین هنوز هم جای خوبی برای خرید کالا های با کیفیت بوده و شما می توانید از آن برای خرید هرچه نیاز دارید بهره ببرید.

امتیازی که این بازار از مراجعه کنندگان دریافت کرده بالاست و به همین دلیل می توانید اطمینان داشته باشید که با رفتن به آن پشیمان نخواهید شد. کیفیت اجناس درون این بازار به نسبت بازار های دیگر بالاتر است و به همین دلیل عده بیشتری تمایل به استفاده از آن را دارند. یکی از ویژگی های مثبت بازار کاسپین این است که در کنار دریا قرار گرفته و شما می توانید در ساحل به خرید آن چه نیاز دارید بپردازید. یکی دیگر از مواردی که باعث می شود تا حتی مردم بومی نیز بیشتر از مراکز خرید دیگر به این بازار انزلی مراجعه نمایند، هزینه کمتر گمرک به نسبت باقی مناطق می باشد.

این مورد سبب می شود تا بتوانید اجناس با کفیت را با هزینه ای کمتر تهیه نمایید. بنا براین بهتر است در سفرتان به بندر انزلی بازر کاسپین را در صدر بازار هایی قرار دهید که قرار است به آن مراجعه نمایید. در این بازر می توانید انواع محصولات خوراکی تازه، ماهی های تازه، صنایع دستی زیبا، محصولات آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم تزئینی و… را بیابید و حتی برای سوغات از آن ها تهیه کنید.

آدرس بازار کاسپین: گیلان، بندر انزلی، خیابان مطهری، بعد از بازار پردیس

ساعت کاری بازار کاسپین: همه روزه از ساعت 11 تا 23:30

شماره تماس بازار کاسپین: 44528182-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.479150063403885%2C%2049.428316388344214%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار کاسپین

سوالات متداول

لاکچری ترین مرکز خرید بندر انزلی کدام است؟

انزل مال و هپی مارکت لاکچری ترین مراکز خرید بندر انزلی می باشد.

بهترین بازار بندر انزلی برای خرید کدام بازار می باشد؟

بازار کاسپین بهترین بازار برای خرید است.

در کدام مراکز خرید می توان خرید ارزان تری را تجربه کرد؟

مرکز خرید خاطره و بازار کاسپین از هزینه های خوبی برخوردار هستند.

قیمت کالا های کدام مراکز خرید کمی بالاست؟

مراکز خرید انزل مال، ستاره شمال، هپی مارت و ونوس قیمت های بالاتری به نسبت دیگر مراکز خرید دارند.

[html_block id=”68826″]