مرکز خرید ونوس بندر انزلی

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

بندر انزلی یکی از بهترین شهر های استان گیلان بوده که به دلیل دارا بودن جاذبه های مختلف درون خود و هم چنین مراکز خرید متنوع توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود بکشاند. در این مقاله به سراغ معرفی مرکز خرید ونوس بندر انزلی رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید ونوس انزلی کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به مرکز خرید ونوس می توانید ابتدا خود را به بلوار شهید فاتحی برسانید و سپس در جهت غرب این بلوار ادامه دهید. کمی بعد به اندکی به سمت راست رفته و در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد به طرف راست بروید. این مسیر را ادامه دهید تا به بلوار کاسپین وارد شوید. در این بلوار برانید تا به فست فود ات برسید و از این جا به سمت راست ادامه دهید تا به مقصدتان که در طرف راست شما قرار دارد وارد شوید.

این مسیر از جاده انزلی-کیاشهر مسافتی در حدود 1.2 کیلومتر داشته و بدون ترافیک تقریبا 5 دقیقه در راه خواهید بود. اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از مسیر گفته شده را نداشتید می توانید به آسانی و تنها از طریق لوکیشن زیر خود را به مجتمع تجاری ونوس بندر انزلی برسانید.

آدرس مرکز خرید ونوس بندر انزلی: گیلان، انزلی، جاده هتل نرگس

درباره مجتمع تجاری ونوس انزلی

بندر انزلی دارای مراکز خرید متنوعی است که قیمت های خوبی داشته و کیفیت ها نیز در سطح مناسبی قرار دارند. یکی از این مراکز خرید انزلی مجتمع تجاری ونوس می باشد. این مجتمع دارای واحد های تجاری مختلفی است که به فروش کالا های متعدد مشغول هستند. از ان جا که این مرکز خرید در فاز تجاری منطقه آزاد انزلی قرار گرفته، یکی از بهترین مقصد ها برای خرید به حساب می آید.

همین موضوع باعث شده تا کالاهای این مجموعه نیز بر طبق قوانین منطقه آزاد فروخته شود که به معنای عدم پرداخت مالیات از سمت مراجعین می باشد و به همین دلیل مشتری ها می توانند اجناس با قیمت بهتری را خریداری نمایند. کالا های وارداتی در این مرکز خرید انزلی قیمت بهتری به نسبت دیگر پاساژ ها دارد و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی در طول سال به مجتمع تجاری ونوس مراجعه نمایند و اینجا همیشه شلوغ باشد. یکی از مهم ترین گزینه هایی که باعث شده تا افراد برای استفاده بیشتر از این مرکز خرید اقدام کنند، قرار گرفتن در کنار نوار ساحلی می باشد که از جاذبه های دیدنی بندر انزلی به شمار می رود.

این مجتمع در روزهای خاصی از سال همانند تعطیلات رسمی بسته می باشد و در باقی روزها باز است. مرکز خرید ونوس از سمت شمال به دریای خزر منتهی می شود و مراجعین می توانند به آسانی به آن دسترسی داشته باشند. این مجتمع تجاری در سال 1382 در منطقه آزاد تجاری انزلی آغاز به کار کرد و در سال 1385 افتتاح شد. در این مجموعه هم واحد های تجاری وجود دارد و هم واحد های اداری. شما می توانید با مراجعه به هر کدام از واحد های تجاری این مجموعه کالای مورد نظرتان را با کمی جست و جو بیابید.

اکثر واحد های تجاری در مجتمع ونوس انزلی مربوط به فروش پوشاک می باشد ولی می توانید اجناسی هم چون کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم منزل، اکسسوری، شکلات های خارجی، زیورآلات و… را بیابید. با توجه به امتیاز خوبی که کاربران به این مرکز خرید داده اند می توان نتیجه گرفت که بیشتر مراجعین از قیمت ها و کیفیت اجناس رضایت داشته اند.

مرکز خرید ونوس بندر انزلی

ساعت کاری مرکز خرید ونوس

اگر تمایل داشتید به این مرکز خرید مراجعه کنید بهتر است ابتدا یک سری از اطلاعات مربوط به آن را به دست اورید تا در زمان رسیدن دچار مشکل نشوید. اطلاعاتی هم چون ساعت کاری یا تعطیل نبودن مجتمع و هم چنین شماره تماس مجموعه می تواند در تجربه ای بهتر برای خرید به شما یاری دهند.

ساعت کاری مرکز خرید ونوس انزلی: همه روزه به جز تعطیلات از ساعت 10 تا 23

شماره تماس مرکز خرید ونوس انزلی: 44451331-013

امکانات مرکز خرید ونوس

یکی از مهم ترین مواردی که پاساژ ها می توانند داشته باشند تا مراجعین از آن ها استفاده نمایند، امکانات موجود در مراکز خرید می باشد. مجتمع تجاری ونوس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای امکانات مختلفی می باشد که از بین آن ها می توان به انواع بانک، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه و… اشاره نمود. اگر تمایل داشتید به این مرکز خرید انزلی مراجعه نمایید بهتر است در کنار خرید از این امکانات نیز استفاده کنید تا خرید بهتری داشته باشید. صرف یک وعده غذا در رستوران ونوس که عده ای معتقدند یکی از بهترین رستوران های انزلی می باشد می تواند تجربه ای جالب باشد.

مرکز خرید ونوس بندر انزلی

اطلاعات کلی درباره مجتمع تجاری ونوس انزلی

داشتن یک سری اطلاعات کلی درباره این مرکز خرید می تواند به شما کمک کند تا بتوانید لحظه های بهتری را تجربه نمایید و هم چنین خرید بهتری داشته باشید.

مساحت مجتمع: 52000 مترمربع

تعداد طبقات: 3 طبقه

تعداد واحدها: 834 واحد

تعداد در طبقات: از طریق 2 پله برقی و 11 آسانسور

بانک های موجود در مجموعه: صادرات، مسکن و…

اجاره روزانه آپارتمان در بندر انزلی

یکی از مهم ترین گزینه ها برای سفر انتخاب یک اقامتگاه می باشد تا بتوان در آن با خیالی آسوده استراحت کرد. بندر انزلی به دلیل این که یک شهر توریستی بوده و عده زیادی به آن سفر می کنند توانسته انواع سوئیت و ویلا را در خود داشته باشد. اگر تمایل دارید به این منطقه سفر کنید و اقامت خوبی را تجربه نمایید می توانید با اجاره آپارتمان مبله در انزلی یک سفر اقتصادی داشته باشید. بدین منظور می توانید از سایت لوکس ویلا برای رزرو سوئیت خود استفاده کنید و با تماس با شماره های قرار داده شده یک اقامتگاه خوب برای خودتان رزرو نمایید. مشاورین لوکس ویلا نیز می توانند در انتخاب و رزرو اقامتگاهتان به شما مشاوره دهند و بهتر است از پیشنهادات آن ها نیز استفاده نمایید.

سوالات متداول

مرکز خرید ونوس کجاست؟

این مرکز خرید در جاده هتل نرگس بندر انزلی قرار دارد.

مرکز خرید ونوس بندر انزلی چه امکاناتی دارد؟

از امکانات این مجموعه می توان به رستوران، کافیشاپ، نمازخانه و... اشاره نمود.

مجتمع تجاری ونوس انزلی در چه سالی افتتاح شد؟

این پاساژ در سال 1385 افتتاح گشت.

مرکز خرید ونوس انزلی در چه بازه زمانی فعالیت دارد؟

این مرکز خرید از 10 صبح تا 11 شب باز می باشد.

[html_block id=”69169″]

راهنما سایت

آدرس

گیلان، انزلی، جاده هتل نرگس

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 23

یک‌شنبه

10 الی 23

دو‌شنبه

10 الی 23

سه‌شنبه

10 الی 23

چهار‌شنبه

10 الی 23

پنج‌شنبه

10 الی 23

جمعه

10 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه