اجاره اقامتگاه های ساحلی در بندرانزلی

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین مناطق گردشگری ایران که در استان گیلان واقع شده بندر انزلی می باشد. این منطقه به دلیل دارا بودن زیبایی های مختلف درون خود توانسته به یکی از بهترین مناطق برای تفریح و مقصد سفر انتخاب شود. به دلیل مراجعه تعداد زیاد مردم به این ناحیه شما می توانید در اقامتگاه های مختلفی اقامت داشته باشید و به همین دلیل ما در این مقاله به سراغ معرفی انواع ویلاها و اقامتگاه های انزلی رفتیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در بندرانزلی

انزلی یکی از مهم ترین مراکز معتبر اقتصادی و از پر اهمیت ترین نواحی توریستی در ایران می باشد. این منطقه نهمین بندر مهم در کشور است و به همین دلیل عده زیادی از افراد برای سفر به آن اقدام می کنند. این شهر بعد از رشت بزرگ ترین شهر گیلان از نظر جمعیت است و به همین دلیل در آن اقامتگاه های مختلفی را می توانید بیابید. انواع ویلاهای ساحلی، ویلاهای استخرار و آپارتمان ها در این ناحیه وجود دارد و شما قادر خواهید بود تا از هر کدام از آن ها که خواستید با توجه به بودجه ای که برای اقامت خود در نظر گرفته اید استفاده نمایید.

ویلاهای معمولی نیز برای شما در این شهر وجود دارد تا اگر هزینه ویلا برایتان اهمیت دارد از این دسته از ویلاها استفاده نمایید. قیمت اجاره ویلا در بندرانزلی از 3000000 تومان آغاز شده و با توجه به متراژ یا موقعیت جغرافیایی ویلا و هم چنین موارد دیگر مثل امکانات این رقم بالاتر خواهد رفت. این نکته را در نظر داشته باشید که بندر انزلی یک شهر گران بوده و قبل از سفر به این ناحیه بهتر است این مورد را مد نظر داشته باشید.

ویلاهای استخردار انزلی

یکی از پرطرفدارترین انواع ویلا در تمامی نقاط کشور ویلاهای استخردار هستند که با توجه نوع ویلا که چه استخری داشته باشد هزینه اجاره آن ها متفاوت می باشد. بندر انزلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای ویلاهای استخردار مختلفی می باشد. این دسته از ویلاها به چند مدل تقسیم می شوند که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ویلاهای با استخر سرپوشیده
  2. ویلاهای دارای استخر روباز
  3. ویلاهای چهار فصل
  4. ویلاهایی که هر دو استخر را دارند

دسته اول یا ویلاهای با استخر سر پوشیده معمولا در تمامی طول سال کاربرد دارند و اگر بخواهید می توانید در هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده نمایید. مدل بعدی که ویلاهای با استخر روباز می باشد در تابستان بسیار پر طرفدار است و بیشتر از ویلاهای با استخر سرپوشیده انتخاب می شود. اگر با سرد شدن هوا تمایل داشتید از این ویلاها اجاره کنید بهتر است با آب گرم اجاره کنید تا بتوانید از استخر نیز بهره ببرید. مدل بعدی که تعداد اندکی از آن در کشور ساخته شده ویلاهای چهار فصل بوده که این ویلاها به دلیل داشتن سقف متحرک بر روی استخر در تمامی طول سال و به هر طریقی قابل استفاده می باشد.

هزینه اجاره این دسته از ویلاها بالاست و تعداد کمی از افراد قادر به رزرو آن ها می باشند. مدل آخر نیز ویلاهایی هستند که دارای هر دو استخر روباز و سرپوشیده بوده و زیر مجموعه ویلاهای لوکس هستند. این ویلاها نیز در تمامی طول سال کاربرد دارند. هزینه اجاره روزانه ویلا استخردار در بندر انزلی از 4500000 تومان آغاز می شود و با توجه به دیگر امکاناتی که درون ویلا وجود داشته باشد این رقم افزایش خواهد یافت.

ویلاهای استخردار انزلی

اقامتگاه های اقتصادی بندرانزلی

از دیگر اقامتگاه هایی که افراد برای اقامت خود از آن ها استفاده می کنند، سوئیت ها و آپارتمان های شهر مقصد می باشد. استفاده از این اقامتگاه ها می تواند سبب شود تا یک سفر اقتصادی را تجربه نمایید. هزینه اجاره روزانه آپارتمان در بندر انزلی از 1500000 تومان شروع می شود و همان طور که مشاهده می کنید قیمت اجاره این دسته از اقامتگاه ها به نسبت دیگر ویلاها پایین تر است و شما می توانید سفر کم هزینه تری داشته باشید.

اگر تمایل داشتید برای اجاره روزانه خانه در بندرانزلی اقدام کنید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید. با شماره های قرار داده شده در سایت از مشاورین لوکس ویلا این دسته از اقامتگاه ها را پرس و جو نمایید تا یک محل اقامت خوب بیابید. اجاره سوئیت در انزلی یکی از مواردی است که استقبال زیادی از آن شده است.

دهکده ساحلی بندر انزلی

بی شک بندر انزلی به دلیل سرسبزی و آب و هوای عالی که دارد، یکی از برجسته ترین مناطق توریستی کشور ایران، محسوب می شود. درخت کاری در خیابان ها، صدای موج های گوش نواز دریای خزر، امکانات تفریحی جذاب و بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر که در این بندر وجود دارد، روح انسان را نوازش می کند. علاوه بر این، احداث شهرک ساحلی در دل بندر انزلی که حدود 40 سال قدمت دارد، محیط ییلاقی آن را به فضایی بی همتا تبدیل کرده است. دهکده ساحلی بندر انزلی پر از امکانات تفریحی می باشد و در عین حال توسط نگهبانی 24 ساعته از این منطقه، امنیت کامل را به مسافران هدیه می دهد. از همین روی گردشگران می توانند با اقامت در این دهکده ساحلی تجربه ای بی نظیر را کسب کنند.

ویلاهای ساحلی

بندر انزلی یک شهر ساحلی بوده و به همین دلیل نیز مورد استقبال افراد زیادی در کشور قرار گرفته است. در مناطق ساحلی این شهر ویلاهای متعددی وجود دارد که طرفداران زیادی را شامل می شود. قیمت این ویلاها معمولا از 3500000 تومان شروع شده و این رقم با توجه به موقعیت ویلا یا متراژ و امکانات افزایش خواهد یافت. هم چنین اگر ویلا دارای ساحل اختصاصی باشد هزینه اجاره آن بالاست و باید این نکته را قبل از رزرو در نظر بگیرید.

یکی از مزایای ویلاهای ساحلی به نسبت دیگر ویلاهای موجود در این شهر نزدیکی به ساحل می باشد و آرامشی که به افراد منتقل می کند. ویوی رو به دریا از بهترین مناظر برای اجاره ویلا بوده و تجربه ای ماندگار خواهد بود. شما می توانید برای اجاره ویلا ساحلی در بندر انزلی از سایت لوکس ویلا استفاده کنید تا راحت تر به مقصود خودتان برسید.

ویلاهای ساحلی بندرانزلی

نحوه رزرو اقامتگاه از سایت

اگر بندر انزلی را برای مقصد سفر خود انتخاب کردید بهتر است سری به سایت لوکس ویلا بزنید تا در بین اقامتگاه های مختلف درون این شهر یکی جای مناسب با توجه به بودجه ای که مد نظر دارید انتخاب نمایید. بدین منظور در صفحه اصلی سایت وارد بخش اجاره ویلا و سوئیت شده و از استان گیلان به صفحه مربوط به بندر انزلی شوید. در صفحه باز شده انواع ویلا و سوئتی های مربوط به این شهر قرار گرفته اند که شما هر کدام را بخواهید کافیست با شماره قرار داده شده تماس بگیرید و آن اقامتگاه را رزرو نمایید. قبل از هر کاری توضیحات مربوط به ویلا، هزینه، شرایط کنسلینگ و… را مطالعه نمایید تا دچار مشکل نشوید. در روزهای تعطیل و شلوغ سال نیز بهتر است یک الی دو هفته قبل از موعد برای اجاره ویلای خود تماس بگیرید تا گزینه انتخابی شما توسط افراد دیگر انتخاب نشود.