بهترین رستوران های گنبد کاووس

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

بهترین رستوران های گنبد کاووس تنها جاهایی هستند که در این شهر می توان تجربه طعم فوق العاده غذا های ایرانی و محلی بخصوص غذا های همچون هلی آش، بولارمه، بوروک، ترشی پلا، چکدرمه، باسترمه و غیره را داشت. با لوکس ویلا همراه باشید تا در این مقاله با بهترین رستوران های گنبد کاووس به همراه آدرس آن ها بیشتر آشنا شوید.

 کافه رستوران حوالی خانه

معرفی بهترین رستوران های گنبد کاووس را با کافه رستوران حوالی خانه آغاز می کنیم که در خیابان طالقانی شرقی قرار دارد و چون در شرق گنبد کاووس قرار دارد و نزدیک به یکی از خیابان های شلوغ و اصلی شهر واقع شده، دسترسی به این رستوران بسیار راحت است. کافه رستوران حوالی خانه رستورانی جایی است که تجربه خاص و جذابی را از رستوران گردی به ارمغان می آورد چون اینجا هم محیطی جذاب و دوست داشتنی دارد و هم غذا های فوق العاده خوشمزه.

کافه رستوران حوالی خانه درواقع یک خانه ویلایی نسبتاً قدیمی است که مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و کاربری آن به رستوران تغییر پیدا کرده. خود ویلا درواقع سالن سرپوشیده رستوران است که دکوراسیونی ساده اما در عین حال شیک دارد و اینجا هم مبل و صندلی های قدیمی مشاهده می شود و هم میز و صندلی های جدید و دوست داشتنی که طرفداران زیادی هم دارد. اما فضای روباز رستوران که حیاط این مجموعه می باشد آنقدری جذاب و سرسبز و دوست داشتنی است که تقریباً می شود گفت همه مشتریان همیشه تمایل دارند در فضای روباز بنشینند بخصوص در روز های بهار و زمانی که هوا دلنشین است، یک وعده صبحانه در این فضای سرسبز و بی نظیر به همراه هوای دلنشین منطقه لذت بخش خواهد بود.

همانند عرف یک کافه رستوران، در کافه رستوران حوالی خانه سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می شود و کنار آن، بخاطر اینکه رستوران مجهز به کافی شاپ است انواع نوشیدنی های سرد و گرم شامل انواع چای و دمنوش، قهوه های دمی و نوشیدنی های بر پایه اسپرسو برای نوشیدنی های گرم و انواع میلک شیک، آبمیوه طبیعی، اسموتی، ماکتل و غیره برای نوشیدنی های سرد سرو می شود. همچنین اینجا دسر ها و کیک های فوق العاده ای دارد که پیشنهاد می کنیم در صورتیکه می خواهید بین بهترین رستوران های گنبد کاووس تجربه کافه رستوران حوالی خانه را داشته باشید از دستشان ندهید.

در کافه رستوران حوالی خانه برای وعده صبحانه، انواع بشقاب های صبحانه از بشقاب صبحانه ایرانی تا انگلیسی، کلی وافل و تخم مرغ و غیره سرو می شود که به عنوان وعده صبحانه، حجم مناسبی دارند و از طرفی، بخاطر اینکه رستوران همیشه از مواد اولیه باکیفیتی برای غذا های خود استفاده می کند، طعم فوق العاده ای هم دارند. باز هم همانند کافه رستوران های دیگر، در کافه رستوران حوالی خانه برای وعده غذایی ناهار و شام هم انواع غذا های ایرانی و محلی و فرنگی سرو می شود با این تفاوت که اینجا برای غذا های ایرانی ترجیح داده بجای کوبیده و جوجه و زرشک پلو و غیره، غذا های محلی و غذا های جذابی که در نقاط مختلف ایران پیدا می شود مانند کوفته تبریزی را سرو کند. غذا های فست فودی شامل پیتزا های ایتالیایی، برگر، ساندویچ، پاستا و بشقاب های استیک و استراگانف ها هستند و در کنار این غذا ها، کلی پیش غذا های خوشمزه از سیب زمینی تا آش و سمبوسه نیز ارائه می شود که فوق العاده هستند.

به گفته مشتریان کافه رستوران حوالی خانه، اینجا همیشه از بهترین مواد اولیه برای غذا های خود استفاده می کند و همیشه غذا هایی بسیار باکیفیت و با طعمی به یاد ماندنی را برای مشتریانش سرو می کند. همچنین به لطف سرآشپزان مجرب و خلاق، تمامی غذا ها و آیتم هایی که سرو می شود از صبحانه تا انواع غذا ها و پیش غذا ها رنگ و لعاب فوق العاده ای دارند و با خلاقیت تمام با استفاده از دورچین ها تزئین شده اند. در کل اگر بین رستوران های گنبد کاووس به دنبال جایی هستید که غذا های بی نظیری داشته باشد بی شک کافه رستوران حوالی خانه در شرق گنبد کاووس یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. لازم به ذکر است تمامی غذا های این مجموعه به صورت بیرون بر نیز ارائه می شود.

آدرس کافه رستوران حوالی خانه

برای دسترسی به کافه رستوران حوالی خانه می بایست در شرق گنبد کاووس به میدان انقلاب یا میدان مرکزی مراجعه کنید و سپس در شرق این میدان وارد خیابان طالقانی شرقی شوید و آنقدری جلو بروید که در سمت چپ خود بعد از خیابان اتحاد به خیابان سپاس برسید. در داخل خیابان سپاس نیز وارد کوچه اول شوید تا به کافه رستوران حوالی خانه برسید.

شماره تماس کافه رستوران حوالی خانه: 33586465-017

ساعت کاری کافه رستوران حوالی خانه: همه روزه از ساعت 10:30 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FcYdKUYmXVRuzunnm6|target:_blank”]

کافه رستوران حوالی خانه گنبد کاووس

رستوران ترکیش فود الا گنبد کاووس

یکی از خاص ترین رستوران های گنبد کاووس، رستوران ترکیش فود الا است و از نامش پیداست که قرار است بین رستوران های گنبد کاووس، تجربه غذا های اصیل ترکی را در این رستوران داشت. البته رستوران ترکیش فود الا یا رستوران غذا های ترکی در کنار کلی غذای ترکی، غذا های فست فودی هم دارد.

در جنوب گنبد کاووس یک دریاچه مصنوعی احداث شده که در جایی بکر و بی نظیر با ویو زیبای طبیعت قرار دارد و در اطراف این دریاچه کافه ها و رستوران های مختلفی قرار دارد. رستوران ترکیش فود الا دارای ویو به سمت این دریاچه زیبا و طبیعت بکر اطراف است. اینجا دو محیط روباز و سرپوشیده دارد و بخاطر استفاده از دیوارهای شیشه ای، اگر در فضای سرپوشیده هم بنشینید از ویو زیبای جنگل ها و کوه های سرسبز به همراه دریاچه مصنوعی گنبد کاووس نیز برخوردار خواهید شد. رستوران تمی بسیار زیبا و دوست داشتنی و رنگارنگ دارد که مدرن بوده و بسیار جوان پسند است برای همین تا به حال کسی نبوده که ایرادی از دکوراسیون و طراحی رستوران بگیرد بخصوص تابلویی که با گچ طراحی ها خلاقانه و زیبایی از ترکیه و جاهای دیدنی معروفش همچون مسجد ایا صوفیه انجام شده.

رستوران ترکیش فود الا یا رستوران غذا های ترکی گنبد کاووس در سال های اولی که افتتاح شده بود تنوع بالایی از انواع غذا های ایرانی و بخصوص غذا های ترکی داشت و بهترین غذا های اصیل ترکی را سرو می کرد اما چون بسیاری از این غذا های ترکی چندان با ذائقه ایرانی ها سازگار نبود، رستوران تصمیم گرفت تا منو را محدود تر کند و بیشتر غذا هایی سرو کند که با ذائقه ما ایرانی ها سازگارتر است. از این رو، در منوی غذایی رستوران ترکیش فود الا، غذا های ترکی شامل لاهماجون در کنار سایز مینی، مانتی، گزلمه، پیده الا در کنار سایز مینی، پیده مخصوص سرآشپز در کنار سایز مینی و پیده های گوشت و مرغ و غذا های فست فودی شامل 9 مدل پیتزای آمریکایی با حجم بالا، 5 مدل برگر و ساندویچ و پیش غذا هایی همچون سیب زمینی ساده و مخصوص در کنار سالاد های فصل و مکزیکی سرو می شود.

بین بهترین رستوران های گنبد کاووس کمتر رستورانی پیدا می شود که غذا های ترکی سرو کند و شاید بتوان گفت هیچ رستورانی در این شهر نیست که غذا های ترکی داشته باشد برای همین، رستوران ترکیش فود الا بهترین رستوران گنبد کاووس برای تجربه غذا های ترکی در این شهر می باشد. غذا هایی که در این رستوران سرو می شوند از نظر کیفیت مواد اولیه، طعم و حجم فوق العاده هستند و لازم به ذکر است اینجا تمامی غذا ها را به صورت بیرون بر نیز سرو می کند.

آدرس رستوران ترکیش فود الا

همانطور که گفته شد، رستوران ترکیش فود الا در مجاورت دریاچه مصنوعی گنبد کاووس قرار دارد از این رو، برای دسترسی به این رستوران می بایست به جنوب گنبد کاووس مراجعه کنید تا به میدان امام علی برسید. در ضلع جنوبی میدان وارد بلوار شوید تا بعد از پارک شاد واقع در وسط بلوار به اولین دوربرگردان رسیده و سپس وارد خیابان دریاچه مصنوعی شوید. نزدیک به دریاچه مصنوعی گنبد رستوران ترکیش فود الا را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران ترکیش فود الا: 33387248-017

ساعت کاری رستوران ترکیش فود الا: همه روزه از ساعت 18 الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FkrarYka2JRqYU7Us5%3Fcoh%3D178573%26entry%3Dtt%0D%0A|target:_blank”]

رستوران غذا های ترکی الا گنبد کاووس

رستوران فست فود نارنج گنبد کاووس

از اسم رستوران هم معلوم است که اینجا در کنار کلی غذای ایرانی، کلی هم غذای فست فودی دارد و به گفته خود رستوران و مشتریانش، اینجا یکی از بهترین رستوران های گنبد کاووس است که غذا های باکیفیت، خوش قیمت و فوق العاده ای سرو می کند.

رستوران فست فود نارنج در مرکز شهر گنبد کاووس قرار دارد و چون در بلوار اصلی شهر واقع شده، دسترسی به این رستوران فست فود بسیار آسان است. اینجا یک مجموعه ای است که دارای یک رستوران، یک تالار پذیرایی، اتاق وی آی پی و لژ های خانوادگی می باشد. رستوران از دکوراسیون لوکس و شیکی برخوردار است و تالار پذیرایی مجموعه هم بسیار لوکس و مجلل است بطوریکه برای برگزاری جشن های عروسی هم گزینه ای بسیار عالی محسوب می شود. رستوران چون یک مجموعه اقامتی پذیرایی است، دارای اتاق ها و سوئیت های مختلف برای اقامتی چند روزه در گنبد کاووس نیز می باشد و از طرفی، در رستوران مجموعه هم کلی میز و صندلی با تمی سفید مشاهده می شود و ظرفیت رستوران هم نسبت به بسیاری از رستوران های گنبد کاووس بالا می باشد.

در رستوران فست فود نارنج همانطور که از نامش پیداست، انواع غذا های ایرانی، غذا های محلی و غذا های فست فودی سرو می شود. تمامی غذا ها از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند و مزه ای فوق العاده دارند. رستوران همه روزه از 8 صبح الی 11 شب باز است و سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می کند. اگر در اتاق های مجموعه اقامت داشته باشید، وعده صبحانه که به صورت سلف سلف نیز می باشد رایگان خواهد بود. غذا های ایرانی بیشتر شامل خورشت ها و انواع کباب ها است و غذا های فست فودی نیز شامل انواع پیتزا و ساندویچ می باشد. در کل از نظر تنوع، رستوران فست فود نارنج منوی متنوعی دارد و قیمت ها نسبت به کیفیت و حجم و مزه آن ها مناسب است.

به راستی اینجا مجهز به اتاق وی آی پی لوکس و شکیل بوده و می توانید تولد ها، جشن ها و دورهمی های کوچک و قرار های کاری و مهم خود را در این اتاق بدون هیچ مزاحمتی به همراه برخورداری از خدمات ویژه برگزار کنید البته که می بایست از قبل با مجموعه تماس بگیرید و رزرو کنید.

آدرس رستوران فست فود نارنج گنبد کاووس

رستوران فست فود نارنج در بلوار امام خمینی قرار دارد که بلور اصلی مرکز شهر بوده و درواقع، گنبد کاووس را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می کند. برای دسترسی به رستوران فست فود نارنج کافیست به بلوار امام خمینی مابین میادین 17 شهریور و انقلاب مراجعه کنید تا در نزدیکی چهارراه خیابان شهدا به این مجموعه برسید. همچنین به لطف موقعیت مجموعه، دسترسی مشتریان به بهترین جاهای دیدنی گنبد کاووس از رستوران فست فود نارنج بسیار آسان خواهد بود برای همین اگر به دنبال اقامتگاه خوب هم در این شهر هستید، می توانید روی این مجموعه حساب کنید.

شماره تماس رستوران فست فود نارنج گنبد کاووس: 33222181-017

ساعت کاری رستوران فست فود نارنج گنبد کاووس: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FKZvHkSnsM7eNio4j8%3Fcoh%3D178573%26entry%3Dtt%0D%0A|target:_blank”]

[widgetkit id=”969″ name=”رستوران فست فود نارنج گنبد کاووس”]

کافه رستوران شانلی

از نظر بسیاری از رستوران گرد ها، کافه ستوران شانلی بهترین کافه رستوران گنبد کاووس است که در مرکز شهر هم قرار دارد چون مجموعه ای با محیطی لوکس و دوست داشتنی است و از همه مهم تر، اینجا در کنار خدمات سرویس دهی و غیره، غذا های فوق العاده ای دارد که خیلی ها را به مشتری ثابت خود تبدیل کرده و تجربه به یاد ماندنی از گشت و گذار بین بهترین رستوران های گنبد کاووس را به ارمغان می آورد. همچنین لازم به ذکر است کافه رستوران شانلی پاتوق بسیاری از سلبریتی ها و هنرمندان کشورمان است چه آن هایی که برای سفر به گنبد کاووس مراجعه می کنند و چه آن هایی که در این منطقه زندگی می کنند.

کافه رستوران شانلی فضایی آرامش بخش و دوست داشتنی دارد. مانند بسیاری از بهترین رستوران های گنبد کاووس بخصوص کافه رستوران ها، اینجا هم مجهز به دو سالن روباز و سرپوشیده است تا آن هایی که می خواهند از فضای روباز و هوای دلنشین گنبد کاووس بهرمند شوند به فضای روباز مجموعه مراجعه کنند. فضای روباز دارای تخت های سنتی و میز و صندلی است و بالای همه آن ها هم سایبان تعبیه شده. همچنین تزئینات و دکوراسیون ساده و دوست داشتنی هم در فضای روباز در نظر گرفته شده. سالن داخلی رستوران اما، ترکیبی از سنتی و مدرنیته است. میز و صندلی های چوبی به صورت چهار نفره و شش نفره، تابلو های نقاشی و سایر تزئینات جلوه فوق العاده ای به محیط مجموعه بخشیده.

کافه رستوران شانلی با اینکه نام یک کافه رستوران را یدک می کشد اما وعده صبحانه سرو نمی کند چون ساعت کاری اینجا همه روزه از ساعت 11 صبح است تا 12 شب. از طرفی، اینجا مانند دیگر کافه رستوران های گنبد کاووس انواع غذا های ایرانی و فرنگی و فست فودی را برای مشتریان خود سرو می کند اما یک تفاوت بزرگی با سایر کافه رستوران ها دارد. غذا های ایرانی مجموعه در ظروف روحی سرو می شوند مانند رستوران های لوکس و سنتی که جذابیت خودش را دارد و از طرفی، تمامی غذا های سرو شده در این مجموعه در کنار کیفیت بسیار بالا و مزه ای به یاد ماندنی، ظاهری پر رنگ و لعاب داشته و از همه مهم تر، حجم بسیار خوبی هم دارند برخلاف کافه رستوران هایی که هزینه های گزاف بابت حجم کمی از غذا دریافت می کنند.

اینجا در کنار کافی شاپ و سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد به همراه دسر های خوشمزه و تازه، غذا های ایرانی شامل انواع کبابی ها، غذا های فست فودی شامل انواع برگر و ساندویچ و پیتزا های آمریکایی و غذا های فرنگی و ایتالیایی شامل بشقاب های استیک و پاستا و غیره، دارای امکانات و خدمات مختلف هم می باشد مثلاً مجموعه دارای اتاق بازی است که مجهز به کنسول و تلویزیون بزرگ می باشد و همچنین شما می توانید برای قرار های خود و دورهمی ها از قبل رزرو کنید تا خیالتان راحت باشد چون این کافه رستوران به لطف غذا های فوق العاده و محیطی دوست داشتنی و مهم تر از آن، قرار گیری در مرکز شهر یکی از شلوغ ترین کافه رستوران های گنبد کاووس به شمار می رود و در روزهای آخر هفته اگر رزرو نکنید، شاید نیاز باشد زمانی را منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود.

آدرس کافه رستوران شانلی

کافه رستوران شانلی در خیابان مطهری گنبد کاووس قرار دارد و برای دسترسی به این مجموعه می بایست به خیابان مطهری مابین خیابان های ولیعصر شمالی و خیام شمالی مراجعه کنید البته دسترسی به خیابان مطهری از طریق بلوار امام خمینی هم امکان پذیر است. در خیابان مطهری از سمت بلوار امام خمینی و خیابان خیام شمالی قبل از اینکه به خیابان دانش شمالی برسید، یکم کوچه مشاهده خواهید کرد که کافه رستوران شانلی در آنجا واقع شده است.

شماره تماس کافه رستوران شانلی: 33224858-017

ساعت کاری کافه رستوران شانلی: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FBwtCQTt9ycFzpmGK9%3Fcoh%3D178573%26entry%3Dtt%0D%0A|target:_blank”]

کافه رستوران شانلی گنبد کاووس

رستوران برتر جوجه ایرانیان

رستوران برتر جوجه ایرانیان با اختلاف یکی از بهترین رستوران های گنبد کاووس در زمینه سرو انواع غذا های اصیل ایرانی است و تا به حال کسی نبوده که تجربه ناراضی از این رستوران داشته باشد. اینجا آنقدری غذا های باکیفیت و خوشمزه ای دارد که معروفیتش باعث شده حتی گردشگرانی که به گنبد کاووس سفر می کنند و از اهالی شهر پرس و جو می کنند برای رستورانی خوب، همه بلا استثناء رستوران برتر جوجه ایرانیان را پیشنهاد می دهند. برتر جوجه ایرانیان یک رستوران و تالار پذیرایی است که در سال 1394 افتتاح شده و بعد از اینکه به محبوبیت بالایی دست یافت، تصمیم گرفت سالن غذا های ایتالیایی هم افتتاح کرده و غذا های ایتالیایی و فرنگی هم به منوی خود اضافه کند.

رستوران و تالار پذیرایی برتر جوجه ایرانیان همانطور که از نامش پیداست، دو سالن دارد که یکی سالن رستوران بوده و از دکوراسیون ساده اما در عین حال شیکی برخوردار است هرچند این سالن همیشه شلوغ بوده و اگر بخواهیم یک ایراد از رستوران بگیریم، بسیار شلوغ بودن فضای داخلی می باشد. رستوران همچنین یک تالار پذیرایی بزرگ با ظرفیتی نزدیک به 200 نفر دارد که مناسب برگزاری جشن های عروسی است و فضایی بسیار لوکس و سلطنتی و بی نظیر دارد. همچنین همانطور که گفته شد، رستوران در سال 1397 سالن غذا های ایتالیایی هم افتتاح کرد که تمی متفاوت با سالن اصلی دارد و همانند کافه رستوران ها، شکیل و لوکس و رنگارنگ است.

در گذشته و سال های اولیه افتتاح رستوران و تالار پذیرایی برتر جوجه ایرانیان، منوی غذایی اینجا تنها محدود به چند مدل از غذا های ایرانی شامل برخی از کباب ها و ماهی بود. امروزه اما، رستوران برتر جوجه ایرانیان منویی بسیار متنوع و بی نظیری از انواع غذا های اصیل ایرانی دارد و در کنارش، در سالن ایتالیایی هم کلی غذا های ایتالیایی شامل انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، بشقاب های استیک و غیره دارد. کیفیت غذا های رستوران برتر جوجه ایرانیان حرف های زیادی برای گفتن دارد و بسیاری از رستوران های گنبد کاوس از نظر طعم و کیفیت و بخصوص قیمتی که دارند نمی توانند با رستوران برتر جوجه ایرانیان رقابت کنند. این رستوران همچنین جالب است بدانید با بسیاری از ارگان ها و نهاد های واقع در شهر گنبد کاووس نیز قرار دارد و روزانه صد ها غذا برای این سازمان ها هم ارسال می کند لذا خیال شما از بابت کیفیت غذا ها در این رستوران کاملاً راحت خواهد بود.

آدرس رستوران برتر جوجه ایرانیان

اگر بین بهترین رستوران های گنبد کاووس می خواهید یک تجربه به یاد ماندنی از غذا های خوشمزه ایرانی که باکیفیت هم باشد را در رستوران برتر جوجه ایرانیان داشته باشید، کافیست در این شهر به تقاطع بلوار های امام رضا، کمربندی شهید صیاد شیرازی و معلم برسید که میدان بسیج نام دارد. در ضلع شرقی میدان بسیج وارد جاده که می شوید همان اوایل در آنسوی جاده رستوران برتر جوجه ایرانیان را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران برتر جوجه ایرانیان: 33337816-017

ساعت کاری رستوران برتر جوجه ایرانیان: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 9 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FEaF2gooGe5uUPQAW6%3Fcoh%3D178573%26entry%3Dtt%0D%0A|target:_blank”]

رستوران برتر جوجه ایرانیان گنبد کاووس