رستوران های مشهد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

بطور کلی، دو دسته مسافر راهی مشهد می شوند. افرادی که میخواهند فقط از حرم مطهر امام رضا (ع) زیارت کنند و افرادی که به قصد گشت و گذاری در میان جاهای دیدنی مشهد و ثبت جذاب ترین خاطرات از بازار گردی، تفریحات و رستوران های مشهد به این شهر بزرگ سفر می کنند. مشهد در میان شهرهای مختلف ایران، یکی از بهترین مقاصد برای رستوران گردی است چراکه بطور کلی کیفیت غذاها در این شهر بالا بوده و از قیمت های خوبی هم برخوردار هستند و از طرفی، مشهد را می توان به عنوان بهترین مقصد برای انواع کباب ها دانست. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد بیشتر آشنا شوید.

#1 رستوران معین درباری مشهد

یکی از قدیمی ترین رستوران های مشهد، رستوران معین درباری است که توانسته با چند دهه ارائه غذاهای لذیذ و باکیفیت امروزه در میان بهترین رستوران های مشهد قرار دارد. این رستوران به قدری شلوغ است که همه روزه، افراد بسیاری در صف منتظر میمانند تا میزی در رستوران خالی شود. رستوران معین درباری محیطی شیک و دوست داشتنی دارد اما خبری از دکوراسیونی لوکس و جذاب در رستوران نبوده و بر روی دیوارهای رستوران، آینه کاری های دوست داشتنی مشاهده می شود هرچند این کار باعث شده محیط رستوران پرزرق و برق باشد. از طرفی، این محویط دیدنی رستوران معین درباری را جزء بهترین رستوران های سنتی مشهد قرار داده.

رستوران معین درباری تنوعی از غذاهای ایرانی را برای مشتریانش شرو می کند و در منوی رستوران انواع کباب ها به همراه برنج ایرانی مشاهده می شود. همانطور که پیش تر گفتیم، مشهد بهترین مقصد برای انواع کباب ها به شمار می رود و کباب هایی که در رستوران معین درباری هم سرو می شود، از کیفیت بسیار بالا به همراه قیمتی مناسب برخوردار هستند.

آدرس رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد دارای دو شعبه می باشد. شعبه اول که به عنوان شعبه اصلی و قدیمی شناخته می شود در خیابان پاسداران یا همان خیابان جم قرار دارد و هنگامی که وارد خیابان پاسداران شدید، بین خیابان های دوم و چهارم، رستوران معین درباری و شلوغی همیشگی جلوی رستوران را مشاهده خواهید کرد. از نزدیک ترین جاهای دیدنی مشهد به رستوران معین درباری می توان به بازار جنت، موزه حوضخانه هزار دستان، باغ ملی مشهد و کلیسای ارمنی مسروپ مقدس اشاره کرد.

شعبه دیگر رستوران معین درباری مشهد در شاندیز قرار دارد که مدرن تر بوده و دارای محیطی سرسبز و دیدنی به همراه دکوراسیونی جذاب و دوست داشتنی می باشد. همچنین شعبه شاندیز رستوران معین درباری از بهترین رستوران های شاندیز بوده و در خیابان امام رضای 8 واقع در جاده شاندیز قرار دارد.

شماره تماس رستوران معین درباری مشهد: 38598898-051

شماره تماس شعبه شاندیز رستوران معین درباری مشهد: 34324477-051

ساعت کاری رستوران معین درباری مشهد: همه روزه از ساعت 11:30 الی 16 و از ساعت 19:30 الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.29801359454006%2C59.543251116629996%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”523″ name=”رستوران معین درباری مشهد”]

#2 رستوران پسران کریم مشهد

با اختلاف، در طول دهه های اخیر، رستوران پسران کریم عنوان بهترین رستوران مشهد را بر دوش میکشد و نه تنها در میان ایرانی ها، بلکه در میان توریست ها و سایت های خارجی هم رستوران پسران کریم به عنوان بهترین رستوران مشهد شناخته می شود. رستوران پسران کریم هم در میان قدیمی ترین رستوران های مشهد قرار دارد که در سال 1359 توسط مرحوم کریم قاسم زاده حاتمی تاسیس شد و ایشان از سال 1300 تا 1356 مدیریت رستوران را برعهده داشتند. درواقع رستوران پسران کریم در خیابان طالقانی افتتاح شده بود و در سال 1359 بخاطر داشتن فضایی بزرگتر و بهتر، به خیابان فرهاد مشهد منتقل شد.

رستوران پسران کریم انواع غذاهای گوشتی را برای مشتریان خود سرو می کند و از نظر گردشگران، انواع کباب ها، شیشلیک ها و باقالی پلو با ماهیچه رستوران در مشهد حرف اول را میزند. رستوران پسران کریم امروزه توسط فرزندان مرحوم کریم قاسم زاده حاتمی اداره می شود و مدیریت رستوران تاکید فراوانی بر روی مواد اولیه و بهداشت در رستوران دارد تا غذاها به بهترین نحو سرو شوند. رستوران پسران کریم همه روزه تنها در بازه مشخصی غذا سرو می کند و در این بازه هم شاهد صف های قابل توجهی در مقابل رستوران هستیم اما به دلیل سرو محدود، افراد مختلفی هستند که زمانی را در صف منتظر مانده و در نهایت، با اتمام غذا روبرو خواهند شد.

آدرس رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم مشهد کجاست و چند شعبه در این شهر دارد؟ رستوران پسران کریم دارای چند سه شعبه در مشهد می باشد. شعبه اصلی رستوران در بلوار سجاد، خیابان فرهادو و کوچه فرهاد 22 قرار دارد که معروف ترین و بهترین شعبه رستوران می باشد. شعبه دیگری رستوران پسران کریم در برج تجاری دالتون که یکی از محبوب ترین مراکز خرید مشهد به شمار می رود قرار دارد. مجتمع دالتون در خیابان دانشگاه واقع شده و شعبه لوکس رستوران پسران کریم هم به شمار میرود شعبه سوم رستوران پسران کریم، در انتهای خیابان خیام شمالی واقع در مجتمع مروارید قرار دارد.

شماره تماس شعبه اصلی رستوران پسران کریم مشهد: 37685053-051

شماره تماس شعبه برج دالتون رستوران پسران کریم مشهد: 38491208-051

شماره تماس شعبه مجتمع مروارید رستوران پسران کریم مشهد: 37530014-051

[/vc_column_text][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.29806204732764%2C59.54304073691821%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”521″ name=”رستوران پسران کریم مشهد”]

#3 رستوران رضایی مشهد

رستوران رضایی هم از دیگر رستوران های دوست داشتنی محبوب مشهد است که در سال 1336 افتتاح شده تا به امروزه با سرو انواع غذاهای لذیذ و قیمت مناسب، توانسته به خوبی در میان رستوران گردها و گردشگران مشهد محبوب واقع شود. در سال 1336، حاج محمدرضا رضایی در خیابان نخریسی مشهد رستورانی با نام رستوران یاس را تاسیس کرد و طی چند سال، توانست با سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت، با تجربه ای برسد تا به همراه برادر خود، رستوران رضایی مشهد را تاسیس کند. رستوران رضایی مشهد امروزه از معدود رستوران هایی است که تمام مشتریانش از کیفیت بالای غذاها به همراه سرویس دهی مطلوب و همچنین برخورداری از قیمتی مناسب راضی بودن چراکه مهم ترین هدف رستوران، مشتری مداری و رضایت مشتریانش است.

آدرس رستوران رضایی مشهد

امروزه، رستوران رضایی توانسته خدمات خود را گسترش داده و در شهر مشهد، شعبات مختلفی داشته باشد. اولین شعبه رستوران رضایی مشهد در خیابان دریادل مشهد قرار دارد و در دریادل می بایبست وارد خیابان آخوند خراسانی معروف به خیابان خاکی شوید تا رستوران و شلوغی همیشگی مقابلش را مشاهده کنید. شعبه خاکی رستوران رضایی مشهد با اینکه دارای دو سالن با ظرفیتی بیش از 200 نفر دارد اما همیشه شلوغ بوده و در روزهای آخر هفته، صف های طویلی را درجلوی رستوران مشاهده خواهید کرد.

دومین شعبه رستوران رضایی مشهد که با نام رستوران رضایی کلاهدوز هم شناخته می شود، در خیابان کلاهدوز مشهد قرار دارد. شعبه کلاهدوز هم در میان قدیمی ترین رستوران های مشهد قرار دارد چراکه تنها چند سال پس از شعبه اصلی رستوران، تاسیس شد. شعبه کلاهدوز رستوران رضایی مشهد هم همیشه شلوغ بوده و در روزهای آخر هفته هم جای سوزن انداختن ندارد اما در نظر داشته باشید در تمامی شعبات رستوران، امکان رزرو وجود دارد. رستوران رضایی مشهد شعبه کلاهدوز در میان مردم با نام های رستوران رضایی شعبه پل خاکی یا آبکوه هم شناخته می شود. در نظر داشته باشید شعبه کلاهدوز، بزرگترین شعبه رستوران رضایی بوده و دارای سه سالن با ظرفیتی بیش از 650 نفر دارد لذا این شعبه، یکی از بهترین رستوران های مشهد برای برگزاری مراسم های مختلف خواهد بود.

سومین شعبه رستوران رضایی مشهد که با عنوان لوکس ترین شعبه رستوران رضایی شناخته می شود در خیابان وکیل آباد مشهد قرار دارد. شعبه وکیل آباد این رستوران از محیطی بسیار لوکس و دوست داشتنی برخوردار است. در بلوار وکیل آباد مشهد، رستوران های بسیاری وجود دارد که از محیطی لوکس و دیدنی برخوردار هستند لذا رستوران رضایی برای رقابت با این رستوران ها، محیط خود را جذاب و مجلل کرده است. یکی از مزیت های شعبه وکیل آباد رستوران رضایی مشهد، سرو وعده صبحانه در روزهای پنج شنبه و جمعه است که سایر شعبات ندارند.

شماره تماس شعبه خاکی رستوران رضایی مشهد: 32211100-051

شماره تماس شعبه کلاهدوز رستوران رضایی مشهد: 38442000-051

شماره تماس شعبه وکیل آباد رستوران رضایی مشهد: 36146200-051

ساعت کاری شعبه خاکی رستوران رضایی مشهد: بجز شنبه، همه روزه از ساعت 11 ظهر تا 11 شب

ساعت کاری شعبه کلاهدوز رستوران رضایی مشهد: بجز جمعه، همه روزه از ساعت 11 ظهر تا 16:00 و از ساعت 19:30 تا 11 شب

ساعت کاری شعبه وکیل آباد رستوران رضایی مشهد: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 16 و از ساعت 19:30 الی 11 شب

[/vc_column_text][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.288148119205495%2C59.60426839652235%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”519″ name=”رستوران رضائی مشهد”]

#4 رستوران ارم شاندیز

بعد از اینکه بهترین رستوران های مشهد را معرفی کنیم، میرویم به سمت شاندیز که منطقه ای ییلاقی، سرسبز و خوش آب و هوا در اطراف مشهد بوده و برای روزهای آخر هفته و اوقات فراغت جهت دوری از شلوغی، مقصدی بی نظیر خواهد بود. با اینکه شاندیز دارای جاذبه های دیدنی و مناطق طبیعت گردی بکری دارد اما با آوردن نام شاندیز، همه یاد کباب و بخصوص شیشلیک می افتند چراکه بهترین شیشلیک های ایران را فقط در شاندیز مشهد می توان پیدا کرد.

در منطقه شاندیز، ده ها رستوران و باغ رستوران وجود دارد که در روزهای آخر هفته، بسیار شلوغ خواهند شد. یکی از بهترین رستوران های مشهد و شاندیز، رستوران ارم است که با 12هزار متر مربع، در میان بزرگترین رستوران های مشهد و شاندیز قرار دارد و همچنین این رستوران در سال 1358 افتتاح شده که در میان قدیمی ترین رستوران های مشهد و شاندیز هم قرار دارد.

رستوران ارم شاندیز توسط حاج حسن ایزدی تاسیس شده و ایشان کسی است که در اواخر دهه 70 شمسی به شهر گوانجو سفر کرده و با مشاهده کارخانه های مختلف، هنگامی که به ایران برمیگردد ابتدا کارخانه لبنیات تاسیس کرده و بعد از آن، در سال 82 با افتتاح رستوران ایزدی شاندیز، افتتاحیه رستوران های طرقبه و شاندیز را تاسیس می کند هرچند رستوران پدیده بعدها به رستوران ارم شاندیز تغییر نام پیدا می کند.

رستوران ارم شاندیز دارای سه محیط بزرگ می باشد که شامل سالن وی آی پی، فضای روباز و بخش سنتی که شامل تخت های مختلف در منطقه ای سرسبز و دلنشین هستند. در منوی رستوران ارم شاندیز انواع کباب ها مشاهده می شود که بهترین آن ها از نظر گردشگران، شیشلیک، کباب برگ و چلو ماهیچه هستند. رستوران ارم شاندیز بااینکه در کیفیت غذا حرفی برای گرفتن دارد اما قیمت غذاهایش قابل توجه می باشد هرچند این طعم و کیفیت، ارزش پرداخت هزینه را دارد.

آدرس رستوران ارم شاندیز

هنگامی که مشهد را به سمت شاندیز ترک می کنید، در جاده شاندیز ابتدا به اولین میدان رسیده و از آن عبور می کنید اما در میدان دوم، قبل از اینکه به میدان برسید رستوران ارم را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران ارم شاندیز: 34284000-051 و 34282020-051

ساعت کاری رستوران ارم شاندیز: همه روزه از ساعت 11:30 تا 16:00 و از ساعت 16:00 الی 23:30

[/vc_column_text][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.395868132550866%2C59.311642457608116%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”526″ name=”رستوران شاندیز ارم مشهد”]

#5 رستوران معلق مشهد

خب بعد از یک گشت و گذار جذاب میان رستوران های مشهد و مراجعه به رستوران های لوکس، شلوغ و غیره، نوبت به رستورانی می رسد که تنها یک نمونه از آن در کشور قرار دارد و همچنین رستوران هایی هم در جهان شاید تعدادشان به 20 عدد هم نرسد. رستوران معلق شاندیز خاص ترین و متفاوت ترین رستوران در ایران است و اولین رستوران هوایی در ایران و خاورمیانه به شمار میرود. درواقع، اولین رستوران هوایی جهان در کشور بلژیک افتتاح شد و بخاطر خاص و هیجان انگیز بودنش به قدری محبوب شد و مشتریان بسیاری جذب کرد که کشورهای دیگر هم تصمیم گرفتند همچین رستوران هایی را برای جذب مشتری بیشتر و داشتن رستورانی خاص افتتاح کنند. در خاورمیانه هم ابتدا شهر مشهد رستوران هوایی را افتتاح کرد و سپس، کشورهای عربی اقدام به ساخت همچین رستوران هایی کردند.

رستوران معلق مشهد در منطقه شاندیز قرار دارد و برای اینکه بخواهید تجربه خوردن غذا در این رستوران و بین آسمان و زمین را داشته باشید، باید خود را برای پرداخت هزینه های گزاف آماده کنید برای همین، رستوران معلق شاندیز یکی از گران قیمت ترین رستوران های مشهد به حساب می آید. ابتدا هزینه ای را به عنوان ورودی پرداخت می کنید و سپس بر روی تنها میز چند نفره رستوران مینشینید. در نظر داشته باشید اگر قصد مراجعه به رستوران معلق را دارید یا باید زمانی مراجعه کنید که رستوران شلوغ است یا باید از قبل رزرو کنید چراکه تمامی میز و صندلی ها باید پر شود تا رستوران بر فراز آسمان برود. همچنین زمانی که رستوران بر روی زمین قرار دارد، غذای خود را سفارش می دهید و بعد از اینکه غذا برایتان سرو شد، رستوران آماده رفتن به آسمان می شود.

رستوران معلق مشهد با اینکه رستورانی خاص به حساب می آید اما تجربه ای که از رستوران گردی ارائه می دهد را در هیچ جای دیگر ایران پیدا نخواهید کرد. رستوران معلق انواع غذاهای ایرانی شامل کباب های مختلف را سرو می کند و خب کسانی که حاضرند هزینه های قابل توجهی را برای این رستوران پرداخت کنند، قطعاً به سراغ شیشلیک، چنجه و غذاهای گران قیمت می روند و برای همین، شیشلیک های رستوران معلق هم به اندازه های معروف ترین رستوران های مشهد باکیفیت و لذیذ هستند و از حجم بالایی هم برخوردارند. در نظر داشته باشید بخاطر اینکه رستوران معلق در منطقه شاندیز قرار دارد، هنگامی که رستوران بین آسمان و زمین قرار میگرد از چشم انداز بسیار زیبایی شهر شاندیز، کوه ها و دشت های اطراف هم برخوردار خواهید شد که بسیار زیبا هستند.

لازم به ذکر است رستوران معلق شاندیز ظرفیتی 32 نفره داره و در کنار آن، 10 خدمه هم به همراه مشتریان به ارتفاع 40 متری سطح زمین به صورت عمودی بالا می روند. برای اینکه لذت غذا خوردن در این رستوران با چشم انداز زیباش جذاب تر شود، موسیقی زنده هم برای مشتریان در ارتفاع 40 متری سطح زمین برگزار می شود.

آدرس رستوران معلق مشهد

برای مراجعه به رستوران معلق مشهد، باید به شهر شاندیز در شمال غرب مشهد مراجعه کنید. هنگامی که به شهر شاندیز رسیدید، راهی دهکده شاندیز شوید که بزرگترین پارک و فضای سبز منطقه است و در وسط دهکده شاندیز، رستوران معلق را مشاهده می کنید. همچنین بخاطر بزرگ بودن منطقه، حتی در روز های شلوغ آخر هفته و تعطیلات چند روزه در صورتیکه با خودروی شخصی مراجعه کنید، جای پارک به راحتی در نزدیک رستوران پیدا خواهید کرد.

شماره تماس رستوران معلق مشهد: 31522-051

ساعت کاری مجموعه دهکده شاندیز: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.4018617%2C59.372611%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران معلق شاندیز

#6 چلوکبابی امید مشهد

رستوران امید یا چلوکبابی امید یکی از قدیمی ترین کبابی های مشهد است که بالای 100 سال از قدمتش می گذرد. چلوکبابی امید تا همین چند سال پیش، رستورانی با محیط قدیمی بود نهایت یک یا دو بار مورد مرمت قرار گرفت اما طی سال های اخیر، رستوران امید به رستورانی بی نظیر تبدیل شده است و مشتریان رستوران با محیطی مدرن، شیک و بی نظیر مواجه هستند. رستوران امید در زمینه سرو انواع کباب ها، یکی از بهترین های مشهد است و هر موقع از مراجعه کنید، رستوران بسیار شلوغ خواهد بود.

اکثر رستوران های خوب و معروف مشهد، جزء رستوران های لاکچری هستند و مشتریان هم باید هزینه های قابل توجهی را در این رستوران ها صرف کنند تا بهترین کباب ها را میل کنند. برای همین، رستوران امید بخاطر اینکه قیمت های بسیار کمتری نسبت به اکثر رستوران های معروف مشهد و کیفیت غذاهایش هم با تمام رستوران های خوب و معروف مشهد رقابت می کند، همیشه شلوغ است و افراد بسیاری هم هستند که ترجیح می دهند هزینه ای که برای کباب ها پرداخت می کنند بیشتر صرف غذا و کیفیت شود تا محیط.

آدرس چلوکبابی امید مشهد

اگر میخواهید به رستوران و چلوکبابی امید مشهد مراجعه کنید، باید ابتدا وارد خیابان فدائیان اسلام شوید که از طریق بلوار چمن، بلوار کوشش، خیابان بهار و بلوار امام رضا امکانپذیر است. در خیابان فدائیان اسلام وارد خیابان رعام یا عرفانی شوید تا به چلوکباب امید واقع در خیابان اعتصامی سوم برسید.

شماره تماس چلوکبابی امید مشهد: 32222550-051

ساعت کاری چلوکبابی امید مشهد: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.26236464217065%2C59.61302433946146%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”522″ name=”چلوکبابی امید مشهد”]

#7 رستوران های سدروس مشهد

گروه رستوران های سدروس، در سال 1393 افتتاح شد و این رستوران، مبتکر سینی های دورهمی در شهر مشهد است. سینی های دورهمی دیس های بزرگی هستند که چند نوع غذا در آن ها قرار داده می شوند که باتوجه به حجمشان، مناسب 2 الی 7 نفر هستند و از آن مهم تر این است که این دیس ها اقتصادی تر هستند تا اینکه غذاها را جداگانه سفارش دهید. گروه رستوران های سدروس اولین شعبه خود را در منطقه رضاشهر مشهد افتتاح کرد و بعد از محبوبیتش، شعبه دومش را در شاندیز مشهد افتتاح نمود و این شعبه طولی نکشید که به سرعت بین بهترین رستوران های شاندیز مشهد قرار گرفت. همچنین رستوران سدروس یک سالن تشریفات بسیار لوکس و مجلل هم دارد که بیش از 450 نفر ظرفیت داشته و برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف بخصوص عروسی، یکی از بهترین تالارهای مشهد از نظر بسیاری از مردم می باشد.

گروه رستوران های سدروس برای چهار سال متوالی، نشان رستوران برتر مشهد را دریافت کرد، دو سال نشان واحد نمونه صنفی، در سال 1396 نشان برند برتر محبوب، برند برتر اجلاس میزبانی ایرانی اسلامی و در سال 1399 هم نشان پایداری برند را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نمود. دو شعبه رضاشهر و شاندیز رستوران سدروس از بی نظیرترین رستوران های مشهد هستند و هم دارای سالن های بزرگ با ظرفیت بالا می باشند و هم آلاچیق های مختلف در فضای سرسبز و دنج اما از نظر مردم، شعبه شاندیز رستوران سدروس برای افرادی که به دنبال آلاچیق های دنج هستند گزینه ای ایده آل هستند.

در رستوران های سدروس، غذاهای مختلفی سرو می شود برخلاف رستوران هایی که منوی غذاییشان تنها به کباب ها ختم می شود. در رستوران های سدروس انواع غذاهای ایرانی شامل کباب ها، جوجه ها، ماهی های سرخ شده لذیذ، غذاهای گوشتی و منویی از انواع بستنی های متنوع و لذیذ که به عنوان دسر بعد از غذای سنگین رستوران، بی نظیر هستند. اما بخش جذاب رستوران های سدروس، دیس های چند نفره هستند که همین دیس ها باعث محبوبیت رستوران در میان مردم شده است. دیس های چند نفره رستوران، هفت خوان، هشت خوان، شش خوان و سرتاس هستند. خوان ها دیسی از کباب، جوجه، شیشلیک و برنج های ایرانی هستند که برای 2 تا 3 نفره، گزینه ای بی نظیر خواهند بود اما دیس سرتاس که فقط در شعبه رضاشهر سرو می شود، فست فودی است و شامل دو عدد همبرگر، مرغ سوخاری، سیب زمینی و سالاد به همراه سس های متنوع می باشد.

آدرس رستوران های سدروس مشهد

اولین شعبه رستوران سدروس در رضاشهر قرار دارد و برای دسترسی به این شعبه، می بایست وارد خیابان رضاشهر شوید تا به خیابان دعبل خزائی 12 برسید. رستوران نبش این خیابان قرار دارد. شعبه رضاشهر بالای 350 نفر ظرفیت دارد و برای همین، یکی از شلوغ ترین رستوران های مشهد می باشد. شعبه دوم رستوران سدروس در منطقه شاندیز واقع شده و اگر میخواهید به این شعبه مراجعه کنید، ابتدا وارد بزرگراه وکیل آباد شوید تا به انتهای بزرگراه و جاده شاندیز برسید. وارد جاده شاندیز شوید و پس از طی کردن مسیری 6.7 کیلومتری، رستوران سدروس را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سدروس شعبه شاندیز: 38763030-051

شماره تماس رستوران سدروس شعبه رضاشهر: 38762020-051

ساعت کاری شعبه شهرضا رستوران سدروس: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب

ساعت کاری شعبه شاندیز رستوران سدروس: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 2 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.288419%2C59.5454014%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”527″ name=”رستوران سدروس مشهد”]

#8 رستوران امیر شاهان مشهد

اکثر مردم و رستوران گردها تصور می کنند بهترین رستوران های مشهد رستوران هایی هستند که دهه ها از افتتاح آن ها گذشته و در طول سالیان مختلف، سعی کردند با آزمون و خطا و سرو بهترین غذاها در میان بهترین رستوران های مشهد قرار گیرند اما رستوران امیر شاهان برخلاف این تصورات، یکی از رستوران های تازه تاسیس مشهد است که از همان ابتدا به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. رستوران امیر شاهان کافه رستورانی لوکس، شیک و جذاب است که از سه سالن زیبا تشکیل شده است. نام سالن های رستوران امیر شاهان شانلی، تاجلی و ناملی نام دارد و علاوه بر این سالن ها می توانید انتخاب کنید که در فضای باز رستوران در آلاچیق ها نشسته و لحظات خوشی را سپری کنید.

یکی از مزیت هایی که رستوران امیر شاهان نسبت به اکثر رستوران های مشهد دارد، دارا بودن فضای پارکینگ اختصاصی است چراکه بلوار هفت تیر یکی از شلوغ ترین مناطق مشهد به شمار می رود و از طرفی، پیدا کردن جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران هم کار بسیار دشواری است. رستوران امیر شاهان در سه سالن لوکس و جذاب که هرکدام به سبک زیبایی تزئین شده اند، سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند برای همین رستوران از ساعت 8 صبح تا 12 شب باز می باشد. برای وعده صبحانه، رستوران به مراتب خلوت تر است و از ساعت 8 الی 10 صبح که برای وعده صبحانه اختصاص داده شده است، منویی از انواع صبحانه های ایرانی در کنار انواع صبحانه های فرنگی و انگلیسی ارائه می شود و به همراه آن ها، مشتریان می توانند انواع نوشیدنی های سرد و گرم را هم سفارش دهند.

برای دو وعده ناهار و شام، همانند اکثر رستوران های مشهد در کافه رستوران امیر شاهان که از بهترین کافه های مشهد به حساب می آید هم انواع کباب ها و غذاهای ایرانی به صورت خوراک و با برنج سرو میشود. چلوکباب، جوجه کباب، چلو ماهیچه با گردن و شیشلیک محبوب ترین غذاهایی هستند که در این رستوران ارائه می شود و اگر هم علاقمند به ماهی های سرخ شده هستید، از نظر رستوران گردها یکی از بهترین انواع ماهی ها در این رستوران سرو می شود. در کنار غذای اصلی، پیش غذاهای جذاب رستوران را هم به هیچ عنوان از دست ندهید که شامل زیتون پرورده، سالاد شیرازی، انواع سوپ و غیره هستند.

آدرس رستوران امیر شاهان مشهد

رستوران امیر شاهان در بلوار هفت تیر مشهد قرار دارد و بهترین راه برای دسترسی به رستوران هفت تیر، ابتدا وارد بلوار وکیل آباد به سمت غرب شوید و هنگامی که به بلوار هفت تیر رسیدید وارد خروجی شوید. ابتدا وارد بلوار هفت تیر شمالی خواهید شد و می بایست هنگامی که به میدان فرهنگ رسیدید، دور زده و وارد هفت تیر جنوبی شوید تا با عبور از روی پل وکیل آباد، رستوران را در سمت راست بلوار قبل از خیابان هفت تیر 5 مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران امیر شاهان مشهد: 38663000-051

ساعت کاری رستوران امیر شاهان مشهد: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.3250792%2C59.4990144%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”528″ name=”رستوران امیر شاهان مشهد”]

#9 فود کورت آرمیتاژ گلشن

گردشگران بسیاری هستند که به صورت خانوادگی یا با گروه های چند نفره به مشهد سفر می کنند. از آنجایی مشهد شهری برای عاشقان کباب و شیشلیک است و کمتر کسی هم پیدا می شود که این غذاها را دوست ندارد، هرکسی که به این شهر سفر می کند بهترین غذاها را در بهترین رستوران های مشهد میل می کند اما گاهی اوقات، مردم به دنبال تنوع هستند و میخواهند در کنار شیشلیک ها و کباب ها، نگاهی هم به غذاهای فست فودی، محلی و غذاهای فرنگی هم بیاندازند. یکی از چالش های سفر به صورت خانوادگی و گروهی، ذائقه های مختلف غذایی می باشد و ممکن است یکی علاقمند به غذاهای فست فودی باشد و دیگری تمایل به غذاهای ایرانی. برای همین در این مواقع، فود کورت ها می توانند یکی از بهترین گزینه ها باشند.

در مشهد هم تعدادی فود کورت وجود دارد که همه آن ها همیشه شلوغ هستند. یکی از بهترین فود کورت های مشهد فود کورت آرمیتاژ گلشن است که به ده غرفه و سرو تنوع بالایی از انواع غذاها توانسته به محبوبیت بالایی برسد. فست فود آرمیتاژ گلشن در مجتمع آرمیتاژ گلشن قرار دارد که یک برج تجاری و اداری به شمار می رود و از جمله مراکز خرید محبوب و دوست داشتنی در مشهد می باشد. نه تنها برای رستوران گردی این فود کورت می تواند یکی از بهترین مقاصد باشد بلکه بعد از یک خرید طولانی و خسته کننده در مرکز تجاری آرمیتاژ گلشن هم می توان برای استراخت به این فود کورت مراجعه کرد.

در فود کورت آرمیتاژ گلشن همانطور که گفتیم، ده غرفه وجود دارد نام آن ها، وقت سیب زمینی، پیتزا علاءالدین، وفت برگر، ناندوز، تاکسی پرشین، نیپر، پیتزا لیو، ساب ساندویچ و گود تو گو هستند. در اینجا هم غذای ایرانی سرو می شود و انواع غذاهای فرنگی. غذاهای ایرانی شامل شیشلیک، انواع کباب ها به صورت خوراک یا با برنج، انواع خورشت و غیره که هم قیمت های خوبی دارند و هم مزه و کیفیت بالا. اما در اکثر فود کورت ها غذاهای فست فودی همیشه پرطرفدار هستند و برای همین، در بیشتر غرفه های فود کورت آرمیتاژ گلشن می توان تنوعی از پاستا، استیک، برگر، پیتزا، انواع سیب زمینی ها، ویتامینه شامل آبمیوه های طبیعی، بستنی های تازه، انواع نوشیدنی های گرم و سرد به همراه کیک های تازه به عنوان دسر و غیره را سفارش داد. س

آدرس فود کورت آرمیتاژ گلشن

همانطور که گفتیم، فود کورت آرمیتاژ گلشن در مجتمع و مرکز تجاری و اداری آرمیتاژ گلشن قرار دارد و برای دسترسی به این مجتمع باید به بلوار هفت تیر مشهد مراجعه کرد. بلوار هفت تیر در غرب مشهد قرار دارد و از سایر نقاط مشهد می توان با استفاده از بزرگراه وکیل آباد به این بلوار دسترسی داشت بطوریکه ابتدا وارد بزرگراه می شوید و هنگامی که به بلوار دانشجو رسیدید، وارد خروجی شوید. بعد از آن، به میدان فرهنگ می رسید و می بایست مجدد وارد بلوار دانشجو شوید تا از بزرگراه وکیل آباد عبور کنید. بعد از بزرگراه وکیل آباد، وارد بلوار هفت تیر می شوید و مجتمع تجاری و اداری آرمیتاژ گلشن را نبش خیابان گلشن و جنب پارک مشاهده خواهید کرد.

از سمت غرب مشهد هم می توانید از طریق بلوار شهید فکوری، بلوار پیروزی و بلوار صارمی به بلوار هفت تیر دسترسی داشته باشید اما اگر از این بلوارها میخواهید به وارد بلوار هفت تیر شوید می بایست به سمت شمال حرکت کنید تا به مجتمع آرمیتاژ گلشن برسید.

شماره تماس فود کورت آرمیتاژ: 31907-051

ساعت کاری فود کورت آرمیتاژ گلشن: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب طبق ساعات کاری مجتمع تجاری و اداری آرمیتاژ گلشن

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.3240468%2C59.4997447%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

فود کورت آرمیتاژ

#10 رستوران راستگو مشهد

رستوران راستگو از آن دسته رستوران های بسیار لاکچری و جذاب مشهد است که اگر تا به حال تجربه آن را نداشتید، پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده به رستوران راستگو مراجعه کنید تا بعد از آن، تبدیل به یکی از مشتریان دائمی رستوران شوید. بالای 50 سال از افتتاح رستوران راستگو می گذرد و امروزه، یکی از لاکچری ترین رستوران هایی است که در گشت و گذار میان رستوران های مشهد می توان به آنجا مراجعه کرد. رستوران راستگو در سال 1346 توسط آقای رضا راستگو افتتاح شد و تا به امروز، یکی از رستوران های برتر مشهد و از جمله بزرگترین و لوکس ترین رستوران های شهر است اما برخلاف تصور اکثر مردم، با اینکه رستوران راستگو محیطی لاکچری و دوست داشتنی دارد اما غذاهای آن از قیمت های بسیار خوبی برخوردارند و قرار نیست هزینه های نجومی را در این رستوران پرداخت کنید.

در میان محیطی بسیار لوکس و زیبا، میز و صندلی های بسیاری هم مشاهده می شود و در وسط رستوران هم میز اردو قرار دارد تا قب از آماده شدن غذا، هنگام سرو و حتی برای دسر، هر چه که میخواهید را از میز اردو بردارید. درواقع میز اردو رستوران راستگو انواع و اقسام پیش غذاها شامل سالادهای ماکارونی، الویه، سالاد فصل، سوپ، زیتون، ترشی و غیره را در خود جای داده و در بخش دیگر میز هم انواع دسرها برای بعد از غذا وجود دارد. همچنین برای استفاده از میز اردو تنها یکبار هزینه می کنید اما هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

در رستوران راستگو، غذاهای گوشتی ایرانی شامل شیشلیک، ماهیچه، انواع کباب ها و غیره به صورت خوراک یا همراه با برنج سرو می شود. غذاهای رستوران حجم بالایی دارد و از نظر بسیاری از مشتریان، یک وعده غذایی مناسب 2 نفر می باشد. همچنین از نظر کیفیت و مزه، غذاهای رستوران های راستگو با بهترین و معروف ترین رستوران های مشهد برابری می کند و برخلاف تصور برخی از رستوران گردها که میگویند رستوران های لاکچری تنها هزنیه جا و محیط مجلل را میگیرند و کیفیت غذاهایشان تعریفی ندارد، در رستوران راستگو این حرف کاملاً نقض میشود و به جرأت می توان گفت غذاهایی که در اینجا سرو می شود اگر به پای پسران کریم و رستوران حسین شاندیز و بسیاری از بهترین رستوران های شاندیز مشهد نرسد، یک سر و گردن از اکثر رستوران های مشهد بالاتر می باشد.

آدرس رستوران راستگو مشهد

رستوران راستگو در مجاورت بزرگراه وکیل آباد واقع در شهرک فرهنگیان قرار دارد. اگر با خودروی شخصی می توانید به رستوران مراجعه کنید، وارد بزرگراه وکیل آباد شوید تا به بلوار هاشمیه برسید. دقیقاً بعد از بلوار هامشیه با کندرو مواجه می شوید که از طریق آن به رستوران راستگو دسترسی خواهید داشت. به غیر از بزرگراه وکیل آباد می توانید وارد بلوار فرهنگ شوید تا از طریق خیابان های شیخ مفید و سید مرتضی به رستوران برسید. لازم به ذکر است رستوران فاقد پارکینگ اختصاصی است اما در کوچه های اطراف، جای پارک نزدیک به رستوران به وفور پیدا می شود.

در صورتیکه میخواهید با استفاده از سامانه های حمل و نقل عمومی بخصوص مترو به رستوران راستگو دسترسی داشته باشید، کافیست سوار بر مترو شده و در ایستگاه سید رضی پیاده شوید و به سمت غرب حرکت کنید تا بعد از 500 متر پیاده روی به رستوران راستگو برسید.

شماره تماس رستوران راستگو مشهد: 09158900041

ساعت کاری رستوران راستگو مشهد: همه روزه از ساعت 12 الی 16 برای صرف وعده ناهار و از ساعت 8 الی 12 شب برای شام

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.3245252%2C59.5123629%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”520″ name=”رستوران راستگو مشهد”]

#11 رستوران نسیم لبنان

اصولاً رستوران گردها زمانی که به مشهد سفر می کنند و میان بهترین رستوران های مشهد به گشت و گذار میپردازند به دنبال کباب ها و شیلیک ها در کنار چلو ماهیچه های دوست داشتنی هستند اما گاهی اوقات تنوع هم بد نیست و نه تنها زیاده روی در مصرف کباب ها و گوشت ضرر های خودش را دارد بلکه با انتخاب رستوران های دیگر و صرف غذا های سایر کشور ها، تجربه مفیدی هم از رستوران گردی می توان کسب کرد. رستوران نسیم لبنانی از رستوران هایی است که نه تنها توانسته به خوبی میان بهترین رستوران های مشهد جایگاهی داشته باشد بلکه از رستوران هایی است که لوکس ویلا پیشنهاد می کند از دستش ندهید.

رستوران از نامش مشخص است که رستورانی لبنانی است اما با هر رستوران لبنانی که تا به حال مشاهده کردید تفاوت داشته و با ذائقه ما ایرانی ها بیشتر سازگار است. در اکثر رستوران های لبنانی برای شما شاورما سرو می شود با برخی دیگر از غذا ها حتی برخی از آن ها قنادی هم دارند. رستوران نسیم لبنان غذا های لبنانی را در قالب انواع ساندویچ و پیتزا سرو می کند و همین پیتزا ها هستند که رستوران را به جایی همیشه شلوغ و دوست داشتنی تبدیل کرده است. در ظاهر که به منوی رستوران نگاه می کنیم، پیتزا ها نام های عجیب و غریبی مانند بعلبک دجاج، بعلبک لحم لبنانی، جبن، خضراء و غیره دارند اما زمانی که به محتوایات پیتزا ها نگاه می کنیم تفاوت چندانی با یک پیتزای عادی ندارد ولی مزه ای عجیب و غریب خوشمزه دارند.

راستی یک مورد جذابی هم که رستوران نسیم لبنانی دارد، منوی پیش غذای رستوران است. در اینجا برای پیش غذا دیگری خبری از سالاد شیرازی، سالاد فصل، انواع ماست و غیره نیست و غذا هایی مانند دلکه برگ مو، سالاد کلم، کشکه که همان ماست موسیر با مغز گردو و روغن زیتون می باشد، تبوله، حمص، لبنه و غیره سرو می شود. رستوران نسیم لبنانی چند شعبه در مشهد دارد و تمامی شعبات از محیطی با ظرفیت بالا و دکوراسیونی شیک برخوردار هستند اما شاید نورپردازی رستوران چندان باب میل رستوران گردها نباشد.

در ضمن اگر هم علاقه مند به انواع شرینی های لبنانی هستید، رستوران نسیم لبنان دارای قنادی هم هست که در سه راه ادبیات مقابل جهاد دانشگاهی قرار دارد و شیرینی هایش از جمله قنادی های معروف و لذیذ در مشهد خواهد بود.

آدرس رستوران نسیم لبنان

رستوران نسیم لبنانی مشهد دارای دو شعبه در این شهر است که یکی در خیابان امام رضا مابین امام رضای 22 و 24 واقع شده و شعبه دیگر در ابتدای خیابان شیرازی قرار دارد. دسترسی به هر دو شعبه رستوران با مترو آسان است اما در نظر داشته باشید شعبه امام رضا که معروف ترین و اولین شعبه نسیم لبنانی می باشد، شلوغ ترین شعبه بوده و در برخی از روز ها مانند تعطیلات، ولادت و وفات امام رضا که مسافران بسیاری راهی مشهد می شود شاید نیاز باشد زمانی را در صف انتظار بمانید.

شماره تماس شعبه امام رضا رستوران نسیم لبنان: 38536644-051

شماره تماس شعبه خیابان شیرازی رستوران نسیم لبنان: 31893000-051

ساعت کاری رستوران نسیم لبنان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 16:00 و از ساعت 19:00 الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.3208759%2C59.4583877%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”524″ name=”رستوران نسیم مشهد”]

#12 رستوران لیالی لبنان مشهد

رستوران نسیم لبنان تنها رستوران لبنانی در مشهد نیست بلکه در کنار آن، رستوران لیالی هم هست که جزء بهترین رستوران های لبنانی مشهد محسوب می شود. رستوران لیالی لبنان با دو شعبه، بهترین غذا های لبنانی را در مشهد ارائه می دهد و جون غذا هایش کیفیتی بالا، مزه ای بی نظیر و حجمی مناسب دارند در کنار قیمت های خیلی خوب، جزء بهترین رستوران های مشهد به شمار میرود. رستوران لیالی لبنان در سال 1394 افتتاح شد و اولین شعبه رستوران هم در چهارراه شهدای مشهد قرار دارد و چون در نزدیکی حرم واقع شده است، بیشتر مشتریانش زائران هستند. طولی نکشید رستوران لیالی لبنان توجه بسیاری از رستوران گرد ها را به خود جلب کرد و در ادامه میخواهیم بگوییم چرا رستوران لیالی لبنان از شلوغ ترین رستوران های مشهد می باشد.

با اینکه یک لیالی یک رستوران به شمار می رود اما در واقع یک فست فود است و با مشاهده منوی رستوران علاوه بر برخی از غذاهای لبنانی، بیشتر پیتزا و غذاهای فست فودی مشاهده می شود. همه میدانیم که پایه اکثر پیتزا ها سویس و کالباس است اما در رستوران لیالی لبنان خبری از سویا، سوسیس و کالباس نیست و چون در غذا های این فست فود از مواد مضر استفاده نمی شود و کیفیت خیلی بالایی دارند، شما در این رستوران با کیفیت ترین غذا ها را میل می کنید. پیتزاهای رستوران لیالی لبنان همانند سایر رستوران های لبنانی مشهد، نام های متفاوتی از آنچه که در مورد پیتزا می دانیم دارند مانند پیتزا های شاورما، بعلبکی، بیروتی، کرسبی و غیره. در کنار آن، غذا های سوخاری، ساندویچ ها و پیش غذا های مختلفی هم در این رستوران قابل سفارش است.

رستوران لیالی لبنان را رستوران گرد ها با پیتزای بعلبکی میشناسند که معروف ترین غذای این رستوران محسوب می شود و هرکسی که میان بهترین رستوران های مشهد تصمیم میگیرد به رستوران لیالی مراجعه کند بدون استثناء اول سراغ پیتزای بعلبکی می رود. با این حال، رستوران لیالی لبنان مشهد آنقدری طرفدار پیدا کرد که محیط نسبتاً بزرگش دیگر پاسخگوی مشتریان نبود و رستوران تصمیم گرفت در سال 1396، دومین شعبه خود را هم تاسیس کند. این نکته را هم بدانید کمتر رستورانی هست که آنقدری به غذا ها و کیفیتش اطمینان دارد که آشپزخانه رستوران قابل مشاهده برای مشتریان است و می توانید سفر تا صد مراحل طبخ غذا را مشاهده کنید و رستوران لیالی لبنان هم یکی از این رستوران ها می باشد تا مشتریان خیالشان از بابت غذا مطمئن باشد.

آدرس رستوران لیالی لبنان مشهد

رستوران لیالی لبنان دارای دو شعبه در مشهد است. اولین شعبه رستوران که معروف ترین شعبه می باشد در بلوار شهدا و نزدیک به حرم واقع شده برای همین چون یک رستوران در مشهد نزدیک حرم می باشد، شلوغ ترین شعبه رستوران محسوب می شود و اگر در زمان های شلوغ مراجعه کنید، شاید زمانی را در صف صندوق و میز منتظر بمانید البته که بیشتر رستوران های مشهد نزدیک حرم همیشه شلوغ هستند. برای دسترسی به این شعبه ابتدا به چهارراه خیابان شیراز و آیت الله بهجت مراجعه کنید و در سمت شمالی چهارراه وارد خیابان آیت الله بهجت شوید تا رستوران را مابین خیابان های بهجت 1 و 3 مشاهده کنید. شعبه دوم رستوران لیالی لبنان در بلوار وکیل آباد مشهد، نبش خیابان جلال آل احمد قرار دارد و با مترو، خیلی راحت به رستوران دسترسی خواهید داشت و کافیست در ایستگاه کوثر پیاده شده و به سمت شمالی بلوار وکیل آباد که خیابان جلال آل احمد می باشد مراجعه کنید.

شماره تماس شعبه بلوار شهدا رستوران لیالی لبنان مشهد: 32222115-051

شماره تماس شعبه بلوار وکیل آباد رستوران لیالی لبنان مشهد: 32244003-051

ساعت کاری رستوران لیایی لبنان مشهد: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.3208759%2C59.4583877%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”525″ name=”رستوران لیالی مشهد”]

#13 رستوران لیالی فرات مشهد

رستوران لبنانی دیگر در شهر مشهد که جای دارد جزء بهترین رستوران های مشهد در زمینه غذا های لذیذ و خاص لبنانی قرار گیرد، رستوران لیالی فرات است و همچنین، این رستوران از معدود رستوران های مشهد است که دارای بوفه صبحانه نیز می باشد. رستوران لیالی فرات هم جزء رستوران های مشهد نزدیک حرم است برای همین، طبیعیست که جزء شلوغ ترین رستوران های مشهد هم به شمار رود. اینجا محیطی بزرگ با بیش از 100 نفر می باشد و همیشه هم شلوغ است چون رستوران لیالی فرات از محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی، پرسنلی خوش برخورد و خدمات سرویس دهی مطلوب برخوردار است اما غذا هایی که در این رستوران سرو می شود باعث شده رستوران لیالی در زمانی که افتتاح شده تا به امروز جزء شلوغ ترین و بهترین رستوران های مشهد به شمار رود.

نکته ای که رستوران لیالی فرات را از دیگر رستوران های مشهد بخصوص رستوران های لبنانی و عربی و غیره متمایز می کند، حضور سرآشپزان عربی در رستوران است تا غذا های اصلی عربی و لبنانی برای مشتریان با بهترین مزه و کیفیت سرو شود. در اینجا منویی با انواع غذا های عربی داریم که با سلیقه ما ایرانی ها بسیار نزدیک است برای همین مشتریان رستوران با اینکه بیشتر زوار هستند اما میان آن ها، کلی ایرانی هم مشاهده می شود. معروف ترین غذایی که در رستوران لیالی فرات سرو می شود، با این غذا معروف شده و از جمله غذا هایی است که یکبار امتحانش کنید، به مشتری دائمی رستوران تبدیل می شود چلو عربی می باشد که در این رستوران با بهترین مزه، حجم و کیفیت در کنار قیمتی ایده آل سرو می شود.

در نظر بگیرید رستوران لیالی جزء معروف ترین رستوران های مشهد است و نه تنها مشتری های همیشگی خود را دارد بلکه چون در نزدیکی حرم واقع شده است همیشه شلوغ می باشد لذا پیشنهاد می کنیم زمانی به رستوران لیالی فرات مراجعه کنید که مشهد، خلوت ترین روز های خود را سپری می کند تا نیازی نباشد هم در ترافیک بمانید و هم در صف صندوق و خالی شدن میز.

از همه این موارد که بگذریم، می رسیم به یکی از آیتم های جذابی که رستوران لیالی فرات دارد و در میان بهترین رستوران های مشهد، کمتر رستورانی است که از این مورد برخوردار باشد و آن چیزی نیست جز بوفه صبحانه. ساعت کاری رستوران همه روزه از ساعت 8 صبح است و از این ساعت تا ساعت 11 ظهر شما می توانید به رستوران مراجعه کرده و با پرداخت هزینه ای به ازای هر نفر، از بوفه صبحانه رستوران برخوردار شوید. در میان رستوران های مشهد، رستوران لیالی فرات یکی از کامل ترین و جذاب ترین بوفه های صبحانه را دارد و انواع صبحانه ها ایرانی و عربی و فرنگی به همراه انواع نوشیدنی های گرم و سرد در این رستوران سرو می شود و شارژ آن هم به هر مقداری که خواستید رایگان است.

آدرس رستوران لیالی فرات مشهد

اگر از سمت حرم مطهر امام رضا (ع) میخواهید به رستوران لیالی فرات مراجعه کنید، از سمت باب الرضا وارد میدان آب شده و سپس راهی بلوار امام رضا (ع) شوید. بعد از طی کردن مسافتی 1 کیلومتری و نبش خیابان دانش شرقی، رستوران لیالی فرات را مشاهده خواهید کرد. بخاطر شلوغی و ترافیک های همیشگی این بلوار پیشنهاد می شود از سامانه های حمل و نقل عمومی برای مراجعه به رستوران لیالی فرات استفاده کنید.

شماره تماس رستوران لیالی فرات مشهد: 38543677-051

ساعت کاری رستوران لیالی فرات مشهد: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.2785449%2C55.3892165%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

رستوران لیالی الفرات

#14 رستوران باغ زیتون مشهد

از نظر بسیاری، بهترین رستوران ایتالیایی مشهد و از نظر ما، جزء بهترین رستوران های مشهد محسوب می شود. رستوران باغ زیتون رستورانی با قدمت بالا در زمینه سرو غذا های ایتالیایی در مشهد است و عاشقان رستوران های ایتالیایی علاقه زیادی به این رستوران دارند. البته رستوران باغ زیتون سجاد فراتر از یک رستوران ایتالیایی است و در واقع، یک کافه رستوران محسوب می شود چون کنار کلی غذای خوشمزه و باکیفیت، کلی نوشیدنی گرم و سرد هم در این رستوران به همراه دسر های لذیذ و تازه سرو می شود.

رستوران باغ زیتون در منطقه سجاد مشهد قرار دارد و میدانیم که منطقه سجاد یکی از مناطق لاکچری شهر مشهد به شمار میرود اما رستوران گرد ها تصور دارند چون رستوران باغ زیتون در منطقه سجاد قرار دارد، مثل اکثر رستوران های این منطقه قیمت های بالایی دارد و علاوه بر کیفیت بالا و محیط بعضاً لاکچری، غذا های چندان باکیفیتی هم ارائه نمی دهد در صورتیکه این موضوع کاملاً اشتباه است رستوران ایتالیایی باغ زیتون به همین خاطر، اگر محبوب ترین رستوران خیابان سجاد مشهد نباشد جزء شلوغ ترین و پرطرفدار ترین ها محسوب می شود.

در این رستوران ایتالیایی خاص و دوست داشتنی، محیطی خاص و زیبا هم مشاهده می شود. میز و صندلی های چوبی، دیوار های سبز رنگ که با نام زیتون همخوانی دارند و تزئینات شکیل و دوست داشتنی جلوه جذابی را به محیط بخشیده. علاوه بر آن، رستوران دارای محیط روباز هم می باشد که درواقع، حیاط رستوران بوده و آنجا هم جوی دلنشین دارد به علاوه اینکه استعمال دخانیات تنها در محیط روباز رستوران مجز می باشد.

رستوران ایتالیایی باغ زیتون برای دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریانش است. شما زمانی که وارد رستوران می شوید و منتظر میمانید تا غذای اصلی برایتان سرو شود، می توانید از منوی پیش غذا ها بهرمند شوید. برای پیش غذا، چند مدل سیب زمین، قارچ و پیاز سوخاری و انواع سالاد های مختلف ارائه شده و پیشنهاد می کنیم سالاد سزار این رستوران را حتماً امتحان کنید چون تمامی مشتریان تعریف های مختلفی از سالاد سزار رستوران ایتالیایی باغ زیتون می کنند. برای وعده غذای اصلی، چون با یک رستوران ایتالیایی طرف هستیم، کلی پیتزا، ساندویچ، انواع پاستا و لازانیا، استیک های لذیذ و غذا های فرنگی متنوع هست و طبق سلیقه و ذائقه خود می توانید هر کدام را که خواستید سفارش دهید.

اما بخش جذاب مراجعه به رستوران ایتالیایی باغ زیتون، منوی کافه است که هم بعد از غذا حسابی می چسبد و هم برای سپری کردن اوقات فراغت در جایی دوست داشتنی. نوشیدنی های گرم منوی کافه شامل انواع چای و دمنوش و نوشیدنی هایی که پایه آن ها قهوه یا اسپرسو است، نوشیدنی های سرد سامل آبمیوه های طبیعی، اسموتی ها، کوکتل، شیک های متنوع و غیره اما در کنار این نوشیدنی ها بخصوص اگر نوشیدنی شما گرم باشد، یه کیک یا دسر هم می چسبد برای همین، در رستوران ایتالیایی باغ زیتون کلی دسر تازه و وافل های لذیذ هم سرو می شود. اینجا یک رستورانی باکیفیت و محبوب است و خدمات سرویس دهی مطلوب، غذا هایی با کیفیت بالا، تنوع مطلوب و حجم مناسب باعث شده بین کلی رستوران ایتالیایی در مشهد، اینجا جایی باشد که ارزشش را داشته باشد.

آدرس رستوران باغ زیتون مشهد

رستوران ایتالیایی باغ زیتون در منطقه سجاد مشهد قرار دارد. مابین بلوار های سجاد و فردوسی، خیابانی هست با نام بهارستان که از هر دو بلوار دسترسی دارد. در خیابان بهارستان از طریق یکی از خیابان های بهارستان 14 یا نیلوفر وارد خیابان لاله شوید و بین همین دو خیابان، رستوران ایتالیایی باغ زیتون را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران باغ زیتون مشهد: 37621382-051

ساعت کاری رستوران باغ زیتون مشهد: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.322342%2C59.5531803%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”518″ name=”رستوران ایتالیایی باغ زیتون مشهد”]

#15 رستوران ملت مشهد

در بلوار وکیل آباد مشهد هم کلی رستوران معروف و خوب هست حتی کلی رستوران هم جدیداً در این بلوار افتتاح شده که بی نظیر هستند اما چون مدت کمی از افتتاحشان گذشته، آنچنان بین رستوران گردها و مردم محبوب نشده اند. با این حال، ما تصمیم داریم به شما یکی از بهترین رستوران های خیابان وکیل آباد مشهد را معرفی کنیم. رستوران ملت که جزء قدیمی رستوران های وکیل آباد مشهد است و خیلی ها با این رستوران خاطره ها دارند.

رستوران ملت در بلوار وکیل آباد واقع شده و بیشتر مشتریانش از مشتریان ثابت هستند چون رستوران ملت قدمت بالایی دارد و خیلی ها در این رستوران خاطراتی داشته اند هرچند رستوران ملت برای اینکه به پای بهترین رستوران های وکیل آباد مشهد از همه لحاظ مرمت و بازسازی هایی را به خود دیده. امروزه، رستوران ملت از جمله رسوران های نسبتاً لوکس مشهد است و محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد هرچند چون رستوران معروفی هست، به گفته مشتریان رستوران کمی برای مشتریان کوچک و کم ظرفیت است و در روزهای آخر هفته و تعطیلات، آنقدری اینجا شلوغ می شود که سر و صدای مشتریان آزار دهنده خواهد بود.

بطور کلی، رستوران ملت مشهد جایی زیبا و دلنشین است و دکوراسیون لوکس و میز و صندلی های شکیلش حس خوبی را ارائه می دهد. همچنین میز های رستوران غالباً 6 نفره هستند و با فاصله خوبی هم از یکدیگر قرار دارند تا مشتریان با آرامش و خیال راحت اینجا علاوه بر میل کردن غذا، به گفتگو هم بپردازند. ناگفته نماند میزها همیشه تمیز هستند و لیوان، پارچه و کارد و چنگال هم روی آن ها قرار دارد همانند رستوران های لوکس مشهد که خدمات سرویس دهی خوبی ارائه می دهند.

رستوران ملت وکیل آباد مشهد مثل هر رستوران خوبی که در این شهر هست، غذا های ایرانی و بیشتر کبابی ها را ارائه می دهد. کوبیده، جوجه، باقالی پلو با گردن و غیره سرو می کند و غذاها همیشه از مواد اولیه مرغوبی تهیه می شوند اما سرآشپزان رستوران نیاز به آموزش بیشتر دارند چون طبق گفته مشتریان و رستوران گردانی که غذاها را به صورت ریزبینانه بررسی می کنند بر این باورند غذاها در گذشته بسیار خوشمزه و باکیفیت بودند اما امروزه، با اینکه گوشت ها و غذاها از مواد اولیه خوبی تهیه شده اند ولی گاه سوخته و گاه خام هستند.

چون رستوران ملت وکیل آباد ظرفیت خوبی دارد و از محیط بسیار زیبا و دوست داشتنی هم برخوردار است و همچنین در یکی از شلوغ ترین و بهترین نقاط مشهد واقع شده، اینجا خدمات برگزاری مجالس و مراسم های مختلف هم ارائه می دهد. اگر میخواهید دورهمی، مهمانی، جلسات کاری و قرارهای مهمی داشته باشید و از طرفی به فکر یک رستوران خوش قیمت هستید که پرسنلی آموزش دیده و کادری مجرب داشته باشد و از طرفی، خود رستوران هم در کنار غذاهای خوب، محیطی لوکس هم داشته باشد رستوران ملت انتخاب ایده آلی خواهد بود اما برای رزرو مجالس باید از قبل تماس بگیرید و رزرو کنید.

آدرس رستوران ملت مشهد

شاید تصور کنید چون نام این رستوران ملت است پس در پارک ملت یا مجاورت پارک ملت قرار دارد اما در واقع، رستوران ملت مشهد یک کیلومتر تا پارک ملت فاصله دارد. اگر پیاده هستید و یا با سامانه های حمل و نقلی عمومی میخواهید به رستوران ملت برسید، در نظر بگیرید در بلوار وکیل آباد از سمت شرق به غرب، مجاور پارک ملت بلوار امامت را مشاهده می کنید و یک کیلومتر جلوتر از بلوار امامت به رستوران ملت در سمت راست بلوار وکیل آباد مشاهده خواهید کرد.

اما، دسترسی به رستوران ملت با خودرو کمی زمان بر خواهد بود. بین میدان سید رضی و چهارراه بلوار جلال آل احمد و امامت، بلواری هست با نام فرهنگ. در اواسط ضلع غرب به شرق بلوار فرهنگ وارد خیابان شهید سرهنگ قاسمی که می شوید، در انتهای خیابان رستوران ملت را مشاهده خواهید کرد. اما طبق گفته های مردمانی که تجربه رستوران ملت را داشته اند، پیدا کردن جای پارک در نزدیکی رستوران یا مقابلش کاری بسیار دشوار و زمان بر است و اگر هم جای پارک پیدا شود، آنقدر مناسب نخواهد بود.

شماره تماس رستوران ملت مشهد: 36012900-051

ساعت کاری رستوران ملت مشهد: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F4LPaPGPQmNqji5rm6|target:_blank”]

[widgetkit id=”771″ name=”رستوران ملت مشهد”]

#16 رستوران سنتی ترمه مشهد

بیشتر رستوران های مشهد و بخصوص رستوران هایی که در سایت لوکس ویلا معرفی کردیم رستوران های لوکس و شیک هستند اما بین اینهمه رستوران خوب، میخواهیم یکی از بهترین رستوران های سنتی مشهد را معرفی کنیم که خیلی ها بر این باورند اینجا بهترین رستوران سنتی مشهد است اما آنقدری رستوران های سنتی خوب در مشهد هست که از نظر ما، جزء بهترین ها می باشد.

رستوران سنتی ترمه به جرأت می توان گفت اگر زیباترین رستوران سنتی مشهد نباشد، یکی از زیباترین ها خواهد بود. محیطی به معنای واقعی سنتی و لوکس که اگر از طرفداران پر و پا قرص رستوران های سنتی مشهد هستید، اینجا را نه تنها نباید به هیچ عنوان از دست بدهید بلکه شیفته دکوراسیون جذاب و لوکس رستوران ترمه خواهید شد. البته ناگفته نماند درست است که رستوران سنتی ترمه محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد اما غذاهایش هم به همان نسبت باکیفیت و خوشمزه هستند و جایی نیست که فقط محیط زیبا داشته باشد.

رستوران سنتی ترمه یکی از رستوران های هتل قصر طلایی مشهد است برای همین، از بهترین رستوران های مشهد نزدیک به حرم هم محسوب می شود چون در بلوار امام رضا قرار دارد و با چند دقیقه پیاده روی یا استفاده از سامانه های حمل و نقلی عمومی راحت به حرم دسترسی خواهید داشت. اگر از مشتریان هتل قصر طلایی مشهد هستید، وعده صبحانه در این رستوران به صورت رایگان سرو می شود و محدودیتی هم ندارد. برای صبحانه کلی آتیم هست از انواع نوشیدنی های سرد و گرم تا انواع تخم مرغ، سوپ، دسر و هر آنچه که برای یک صبحانه مفصل نیاز دارید اینجا ارائه می شود.

رستوران سنتی ترمه بطور کلی دو بخش برای نشستن مشتریان خود در نظر گرفته. یک قسمت کلی میز و صندلی چوبی دارد و همیشه هم شلوغ است و بیشتر مشتریان هم تمایل دارند در اینجا بنشینند. اما رستوران یک قسمت دیگر هم دارد که چون رستورانی سنتی به شمار میرود، تخت های سنتی داشته و برای خانواده و سنتی بازارن بسیار ایده آل و دوست داشتنی خواهد بود.

به دلیل اینکه رستوران سنتی ترمه در هتل قصر طلایی مشهد قرار دارد و چون هتل قصر طلایی هم از جمله هتل های لوکس و گران قیمت مشهد به شمار میرود، باید غذا های بسیار باکیفیت و خوشمزه ای را سرو کند. تمامی غذا ها از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند و تمامی کادر رستوران از سرآشپزان تا پرسنل آموزش دیده و مجرب هستند تا مشتریان بهترین لحظات را در اینجا سپری کنند. رستوران انواع غذا های ایرانی و بخصوص انواع کباب ها را برای مشتریان خود سرو می کند. برای پیش غذا و دسر که بیشتر انواع سالاد ها، سوپ و غیره هستند، رستوران بوفه دارد و هر چقدر که بخواهید از انواع پیش غذا ها و دسرها می توانید بردارید و نوش جان کنید. راستی اگر غذا هایی میخواهید سفارش دهید که به صورت خوراک است و نیاز به نان دارد در نظر داشته باشید رستوران ترمه نان های سنتی سرو می کند و این نان ها در خود رستوران پخت می شوند.

رستوران سنتی ترمه از معدود رستوران های سنتی مشهد است که همیشه مشتریان خود را از همه لحاظ چه خدمات سرویس دهی چه محیط و چه غذا راضی نگه داشته و در یک محیط سنتی با پخش موزیک های سنتی، لحظاتی خاص را رقم می زند. اما این موضوع را هم در نظر داشته باشید رستوران ترمه از رستوران های ارزان مشهد نیست و به همان نسبت که محیط زیبا و غذاهای بسیار پرحجم و باکیفیتی دارد، قیمت غذا ها هم نسبت به بسیاری از رستوران های خوب مشهد بالا است هرچند ارزشش را دارد بخصوص اگر هم محیط سنتی و هم کیفیت بالای غذا را با هم میخواهید.

آدرس رستوران سنتی ترمه مشهد

همانطور که گفته شد، رستوران سنتی ترمه مشهد از جمله رستوران های هتل قصر طلایی است و رستوران مشهد نزدیک به حرم محسوب می شود. با این حال شما برای دسترسی به رستوران سنتی ترمه باید ابتدا به هتل قصر طلایی دسترسی داشته باشید. هتل قصر طلایی مشهد در بلوار امام رضا قرار دارد که در واقع ضلع غربی و جنوب غربی حرم امام رضا محسوب می شود. هتل قصر طلایی ما بین دو میدان 15 خرداد و برق واقع شده و بیشتر به میدان برق نزدیک است. همچنین در صورتیکه میخواهید با سامانه های حمل و نقل عمومی مشهد به این هتل دسترسی داشته باشید ایستگاه متروی بسیج در میدان برق واقع شده و نزدیک ترین ایستگاه به هتل محسوب می شود.

شماره تماس رستوران سنتی ترمه مشهد: 38038-051

ساعت کاری رستوران سنتی ترمه مشهد: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FCjYFYjf4fqHNajRy6|target:_blank”]

[widgetkit id=”772″ name=”رستوران سنتی ترمه مشهد”]

رزرو خانه مبله در مشهد

در شهر مشهد صدها و شاید هزاران واحد برای اجاره روزانه به زائران و گردشگران ارائه شده. شما برای اجاره روزانه خانه در مشهد ابتدا انتخاب می کنید که میخواهید نزدیک به حرم باشید یا در سایر نقاط مشهد به دور از شلوغی و ترافیک و بعد از آن می توانید بهترین اقامتگاه مورد نظر را از طریق سایت لوکس ویلا رزرو کنید. لازم به ذکر است برای اجاره روزانه آپارتمان در مشهد اطراف حرم این نکته را بدانید ملاک تعیین قیمت، فاصله اقامتگاه تا ورودی های حرم است چون این خانه ها و آپارتمان های مبله به صورت سوئیت آپارتمان هستند و امکانات متنوعی ندارند.

سوالات متداول

بهترین رستوران مشهد نزدیک حرم کدام اند؟

رستوران های باباقدرت، هتل درویشی، رضایی، سدروس و لیالی لبنان

بهترین رستوران های شاندیز کدام ها هستند؟

رستوران های پدیده شاندیز، ارم شاندیز، حاج حسن، حسین شیشلیکی و تخت جمشید

کدام رستوران های مشهد لاکچری محسوب می شوند؟

رستوران های کلبه، ارکیده سیاه و راستگو جزء رستوران های لوکس مشهد هستند.

بهترین کافه رستوران های مشهد کدام ها هستند؟

سفره خانه سنتی ترنج، کافه رستوران های اپیزود، بلانش و لوماری لانژ

بهترین رستوران های سنتی مشهد کدام ها هستند؟

رستوران های معین درباری، ارم شاندیز، راستگو و گروه رستوران های سدروس

رستوران های وکیل آباد مشهد کدام ها هستند؟

رستوران های عمارت فیروزه، شهرزاد، گل نرگس و رستوران ملت