رستوران های فشم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

از میدان اول لواسان که وارد جاده فشم می شویم تا خود روستا فشم، باغ رستوران های بسیاری را در دو طرف جاده مشاهده می کنیم که در روزهای آخر هفته بخصوص تعطیلات چند روزه، به قدری شلوغ می شوند که شاهد ترافیک های سنگینی در این جاده هستیم. اما در میان این رستوران ها، برخی از آن ها بخاطر سرو غذاهای باکیفیت، خوش قیمت و همچنین برخورداری از محیطی جذاب و دلنشین، در میان مردم محبوب تر هستند. در این مقاله میخواهیم با هم نگاهی به برخی از بهترین رستوران های فشم بیاندازیم.

#1 رستوران گیله وا فشم

رستوران گیله وا برای رستوران گردها و افرادی که علاقمند به غذاهای شمالی هستند نامی آشنا است. رستوران گیله وا در همه جا شعبات مختلفی دارد و یکی از بهترین رستوران ها در زمینه سرو غذاهای شمالی به شمار میرود. رستوران گیله وا فشم بخاطر غذاهای متنوع و خاصی که دارد، همیشه شلوغ بوده و در روزهای آخر هفته هم مشتریان می بایست زمانی را منتظر بمانند تا میزی در رستوران خالی شود.

رستوران گیله وا از محیطی دوست داشتنی به همراه دکوراسیون شیکی برخوردار است و مشتریان هم امکان رزرو دارند لذا اگر در میان بهترین رستوران های فشم میخواهید نگاهی به رستوران گیله وا بیاندازید، پیشنهاد می شود از قبل میز مورد نظر خود را رزرو کنید. در منوی رستوران، انواع غذاهای شمالی مشاهده می شود که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تمامی غذاها علاوه بر اینکه از مواد اولیه باکیفیت تهیه می شوند، توسط سرآشپزان مجرب هم سرو می شوند تا مشتریان، طعم واقعی غذاهای شمالی را حس کنند.

آدرس رستوران گیله وا فشم

برای دسترسی به رستوران گیله وا فشم ابتدا وارد جاده فشم شده و راهی این روستای دوست داشتنی شوید تا رستوران گیله وا را قبل از جاده روستای امامه مشاهده کنید. در جلوی رستوران فضای اختصاصی برای پارک خودرو وجود دارد و حتی در روزهای شلوغ هم به لطف حضور نگهبان، نگرانی از بابت جای پارک وجود ندارد.

شماره تماس رستوران گیله وا فشم: 26500026-021

ساعت کاری رستوران گیله وا فشم: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.915788102406985%2C51.53076755637661%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران گیله وا فشم

#2 رستوران باغ بهشت فشم

از همان ابتدا که رستوران باغ بهشت تاسیس شد، در میان بهترین رستوران های فشم قرار گرفت. در فشم و جاده دسترسی به این روستا، رستوران های بسیاری وجود دارد که هرکدام با هم در حال رقابت هستند تا یکی از بهترین رستوران های فشم باشند و رستوران باغ بهشت هم به لطف سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت در محیطی دنج و دوست داشتنی و سرسبز، به راحتی جزء بهترین رستوران های فشم و از شلوغ ترین رستوران های منطقه قرار گرفت. در رستوران باغ بهشت فشم خبری از میز و صندلی نیست و آلاچیق های بسیاری در فضای سرسبز رستوران مشاهده می شود و این آلاچیق ها دارای ظرفیت های 2 تا 40 نفره بوده و چه برای قرار های دو نفره و چه برای خانواده ها بسیار مناسب می باشد. همچنین در صورتیکه قصد برگزاری مراسم های تولد در این رستوران را دارید، آلاچیق رزرو شده برای شما تزئین هم می شود.

در منوی رستوران باغ بهشت تنوع از انواع غذاهای ایرانی و انواع کباب ها به همراه نوشیدن های گرم و سرد مشاهده می شود که از کیفیت بسیار بالایی بوده و درواقع، برگ برنده رستوران هستند. غذاها همگی از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و توسط سرآشپزان حرفه ای هم سرو می شود. همچنین درکنار غذاهای رستوران که قیمت های بسیار خوبی هم دارند، سرویس چای و قلیان هم سرو می شود و از جمله مهم ترین دلایل محبوبیت رستوران باغ بهشت فشم به شمار میروند.

آدرس رستوران باغ بهشت فشم

رستوران باغ بهشت در ابتدای جاده فشم قرار دارد و فاصله این رستوران تا میدان اول لواسان یا میدان امام خمینی (ره) کمتر از 500 متر بوده و حتی افرادی که میخواهند به لواسان سفر کنند هم به رستوران باغ بهشت فشم مراجعه می کنند. این رستوران در سمت چپ جاده قرار دارد و از فاصله دور هم شلوغی جلوی رستوران و تزئینات نورانی رستوران به خوبی نمایان می شود.

شماره تماس رستوران باغ بهشت فشم: 26532614-021

ساعت کاری رستوران باغ بهشت فشم: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.819798860004624%2C51.57946354183305%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”658″ name=”رستوران باغ بهشت فشم”]

#3 رستوران باغچه رودک فشم

در میان صدها رستوران در جاده فشم و حتی میان بهترین رستوران های فشم، رستوران باغچه از معدود رستوران هایی است که منویی کامل داشته و برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام، دارای منوهای مجزا می باشد. در منوی رستوران باغچه رودک فشم، هم غذاهای ایرانی هست و هم انواع فست فودها و تمامی غذاها علاوه بر اینکه از مواد اولیه مرغوب تهیه می شوند، قیمت های مناسبی هم داشته و توسط سرآشپزان مجربی هم سرو می شود تا هرکس در این رستوران، غذاهای جذاب و لذیذش را میل می کند، تجربه متفاوت و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزند.

رستوران باغچه رودک در دو محیط از مشتریان خود پذیرایی می کند. محیط داخلی رستوران از دکوراسیون مطلوبی برخوردار بوده و دارای میز و صندلی می باشد اما محیط دیگر رستوران که همیشه شلوغ بوده و مشتریان ترجیح می دهند منتظر بمانند تا آلاچیقی خالی شود، فضای سرسبز رستوران است. در این فضا، دکوراسیون سرسبز به همراه آبنماهای جذاب و نورانی وجود دارد تا حس دلنشینی را ارائه دهد. همچنین آلاچیق های بسیاری در این فضا وجود دارد که دارای ظرفیت های مختلفی بوده و امکان رزرو و حتی برگزاری مراسم تولد به همراه تزئین هم وجود دارد.

آدرس رستوران باغچه رودک

رستوران باغچه رودک فشم در فاصله 5 کیلومتری از میدان اول لواسان قرار دارد و اگر هم از طراف روستای فشم میخواهید به رستوران مراجعه کنید، وارد جاده دسترسی به میدان اول لواسان شده و مسیری 12 کیلومتر را طی کنید تا به رستوران برسید. رستوران در سمت رودخانه جاجرود قرار دارد و در جلوی رستوران هم همیشه شلوغ است. همچنین رستوران باغچه رودک برای مشتریان خود جای پارک اختصاصی هم در نظر گرفته که مجهز به سایبان می باشد و در صورتیکه آنجا پر بود می توانید در روبروی رستوران جای پارک مناسب پیدا کنید.

شماره تماس رستوران باغچه رودک: 26507358-021

ساعت کاری رستوران باغچه رودک: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.84902524516067%2C51.55216386813309%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”655″ name=”باغ رستوران رودک فشم”]

#4 رستوران شاندیز فشم

امروزه نام شاندیز بر روی اکثر رستوران های لوکس و محبوب قرار دارد و اکثر آن ها، از شعبات اصلی رستوران شاندیز به حساب نمی آیند اما رستوران شاندیز که یکی از بهترین رستوران های فشم به شمار می رود، از معدود رستوران هایی است که باید حتی برای یکبار هم که شده، به آنجا مراجعه کرده و غذاهای بی نظیر ایرانی بخصوص انواع کباب ها را در محیطی دنج و دوست داشتنی میل کرد. همچنین اگر هم در میان بهترین رستوران های فشم به دنبال رستورانی برای سرو انواع غذاهای باکیفیت و فوق العاده ایرانی و کباب ها هستید، بی شک رستوران شاندیز فشم یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

رستوران شاندیز فشم در سمت رودخانه جاجرود قرار دارد و رستوران از محیطی سرسبز، دلنشین و به همراه صدای جذاب جاجرود برخوردار است و مشتریان رستوران می توانند هم در محیط بیرون رستوران و هم در محیط داخل بنشینند. محیط داخل هم از دکوراسیون مطلوبی برخوردار می باشد. در منوی رستوران شاندیز فشم انواع غذاهای ایرانی و انواع کباب ها به چشم میخورد که از قیمت های مطلوب، کیفیت بالا و حجم مناسبی برخوردار هستند و همچنین غذاها در ظروف بزرگ به همراه تزئینات شکیل سرو می شوند.

آدرس رستوران شاندیز فشم

اگر از سمت میدان امام خمینی (ره) میخواهید به سمت رستوران شاندیز فشم بروید، میدان را به سمت فشم ترک کرده و در جاده فشم، بعد از طی کردن مسیری 1.8 کیلومتری، رستوران را در سمت رودخانه جاجرود مشاهده خواهید کرد. در صورتیکه از روستای فشم میخواهید راهی رستوران شاندیز شوید، ابتدا وارد جاده فشم – لواسان شده و بعد از کی کردن مسیری 17.6 کیلومتری، رستوران را در سمت چپ جاده مشاهده می کنید. همچنین در نظر داشته باشید رستوران دارای پارکینگ اختصاصی در جلویش بوده و به لطف وجود نگهبان، می توانید به راحتی جای پارک خود را پیدا کنید.

شماره تماس رستوران شاندیز فشم: 26507981-021

ساعت کاری رستوران شاندیز فشم: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.82849996385886%2C51.57019871146155%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”650″ name=”رستوران شاندیز فشم”]

#5 باغ رستوران رز فشم

اکثر بهترین رستوران های فشم در اوایل جاده لواسان به فشم قرار دارند که برخی از آن ها را پیش تر معرفی کردیم. باغ رستوران رز هم از دیگر رستوران های فشم است که توانسته با سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت در محیطی دنج، به خوبی در میان مردم و گردشگرانی که به لواسان یا فشم سفر می کنند محبوب واقع شود هرچند این محبوبیت بالا، دنج بودن باغ رستوران را از بین برده و هرموقع به رستوران مراجعه کنید، با شلوغی قابل توجهی روبرو خواهید شد و از طرفی، در روزهای آخر هفته که افراد بسیاری راهی شهرستان لواسانات می شوند، با جمعیت زیادی در رستوران مشاهده شده و ممکن است حتی پیدا کردن جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران هم تاحدودی دشوار باشد.

باغ رستوران رز محیطی با دکوراسیون زیبا و سرسبز است و دارای آلاچیق های مختلفی بوده و این آلاچیق ها دارای ظرفیتی بین 2 تا 40 نفر هستند تا برای قرار های دونفره و خانوادگی مناسب باشند. همچنین در صورتی که قصد برگزاری مراسم در باغ رستوران رز را دارید، می توانید آلاچیق مورد نظر خود را رزرو کرده و در روز مورد نظر، به صورت تزئین شده تحویل بگیرید تا مراسمی خاطره انگیز را رقم بزنید. باغ رستوران رز انواع غذاهای ایرانی از جمله دیزی، خورشت ها و انواع کباب ها را برای مشتریانش سرو می کند که از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه شده و توسط سرآشپزان مجربی هم سرو می شوند. غذاها به شکل زیبایی تزئین می شود تا هم حس جذابی را در مشتری ایجاد کرده و هم برای عکاسی هم جذاب باشند.

آدرس باغ رستوران رز فشم

هنگامی که به میدان امام خمینی یا همان میدان اول لواسان رسیدید، وارد جاده فشم شوید اما بعد از ورود به جاده، کمتر از 500 متر جلوتر باغ رستوران رز را در سمت راست و سمت رودخانه فشم مشاهده خواهید کرد. رستوران دارای پارکینگ اختصاصی هم می باشد. در صورتیکه از روستا فشم میخواهید به باغ رستوران رز دسترسی داشته باشید، بهترین راه مراجعه به میدان اول لواسان و ورود مجدد به جاده فشم است تا بعد از 500 متر رستوران را مشاهده کنید.

شماره تماس باغ رستوران رز فشم: 6532263-021

ساعت کاری باغ رستوران رز فشم: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 23:45

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.820634334495224%2C51.58001798797726%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”654″ name=”رستوران باغ رز فشم”]

#6 رستوران عمارت فشم

رستوران عمارت فشم از معدود رستوران هایی است که به لطف فضای زیبا و دلنشینی که دارد توانسته از در میان بهترین رستوران های فشم قرار گیرد. رستوران عمارت فشم محیطی سرسبز و دلنشینی دارد و در دو محیط زیبا از مشتریان خود پذیرایی می کند. بخش اول شامل میز و صندلی هایی به صورت کافه بوده همیشه هم شلوغ است. محیط دیگر، در باغ سرسبز رستوران قرار دارد که دارای تخت های سنتی بوده و امکان رزرو آن ها هم وجود دارد. رستوران عمارت فشم منویی با انواع غذاهای ایرانی، انواع دسرها و پیش غذاهای لذیذ دارد که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و در کنار آن ها، قیمت های بسیار خوبی هم دارند تا مشتریان با رضایت کامل از رستوران خارج شوند.

آدرس رستوران عمارت فشم

همانطور که گفتیم، رستوران عمارت فشم در منطقه رودک قرار دارد و از میدان اول لواسان (میدان امام خمینی (ره)) کافیست مسیر 2.2 کیلومتری جاده را طی کنید تا به رستوران عمارت در مجاورت رودخانه جاجرود برسید. افرادی هم که از روستای فشم قصد مراجعه به رستوران عمارت فشم را دارند می بایست وارد جاده شده و بعد از طی کردن مسیری 17 کیلومتری، در ابتدای منطقه زردبند از طریق دوربرگردان وارد جاده فشم شده و رستوران را کمتر از یک کیلومتر جلوتر مشاهده کنند.

شماره تماس رستوران عمارت فشم: 26507544-021

ساعت کاری رستوران عمارت فشم: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 23:45 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.83270864459885%2C51.56919307905823%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”657″ name=”رستوران عمارت فشم”]

#7 رستوران عمارت قاجاریه فشم

رستوران عمارت قاجاریه از جمله رستوران های لوکس و مجلل فشم است و اگر در میان بهترین رستوران های فشم به دنبال رستورانی خاص و با محیطی متفاوت هستید، بی شک رستوران عمارت قاجاریه می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. رستوران عمارت قاجاریه در چند سال اخیر مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته تا امروزه به یکی از خاص ترین رستوران های فشم تبدیل شود. محیط رستوران از معماری سنتی به سبک قاجاریه برخوردار بوده و دارای دکوراسیونی شیک و دیدنی می باشد. رستوران دارای محیطی سرسبز و بزرگ می باشد و مشتریان رستوران می توانند هم به داخل آلاچیق بروند و هم میز و صندلی به همراه سایبان را انتخاب کنند. آلاچیق های رستوران عمارت قاجاریه فشم دارای ظرفیت های مختلف بوده و می توانید پیش از مراجعه به رستوران، از چند روزه قبل آلاچیق مورد نظر خود را هم رزرو کنید.

در منوی رستوران تنوعی از غذاهای لذیذ ایرانی، دریایی و برخی از غذاهای بین المللی مشاهده می شود که یکی از باکیفیت ترین ها در میان رستوران های فشم به شمار میروند. غذاها از کیفیت بالا، حجم مناسب و قیمت خوبی برخوردار هستند و اکثر مشتریان رستوران از غذاها و سرویس دهی رستوران عمارت قاجاریه فشم هم راضی بودند.

آدرس رستوران عمارت قاجاریه فشم

رستوران عمارت قاجاریه فشم در فاصله 450 متری از میدان اول لواسان معروف به میدان امام خمینی (ره) قرار دارد و بعد از 450 متر، رستوران در سمت راست جاده و نزدیک به رودخانه جاجرود به همراه پارکینگ اختصاصی قابل مشاهده است. از روستای فشم هم می بایست ابتدا به میدان اول لواسان رسیدن و میدان را مجدد به سمت جاده فشم ترک کنید تا به رستوران برسید.

شماره تماس رستوران عمارت قاجاریه فشم: 26532545-021

ساعت کاری رستوران عمارت قاجاریه فشم: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.82017895741202%2C51.58034359265166%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران عمارت قاجاریه فشم

#8 باغ رستوران ناربن فشم

زمانی که از طریق میدان امام خمینی وارد جاده اوشان فشم می شویم، درواقع وارد منطقه اوشان فشم شده اید و هر رستورانی که در هر کجای جاده باشد جزء رستوران های فشم محسوب می شود. زمانی که وارد این جاده زیبا می شوید، چپ و راستش فقط رستوران و باغ رستوران های بی نظیر می بینید اما باغ رستوران چون اولین رستوران جاده اوشان فشم است، جزء شلوغ ترین و محبوب ترین رستوران های فشم کنار رودخانه محسوب می شود. برویم و ببینیم رستوران ناربن از چه قرار است و آیا صرفاً بخاطر اینکه در اول جاده اوشان فشم قرار دارد شلوغ است یا نه، غذا های بی نظیر و محیطی عالی دارد؟

شما همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب می توانید وارد رستوران ناربن فشم شوید و تجربه ای به یاد ماندنی را در اینجا رقم بزنید. اینجا باغی بزرگ و سرسبز دارد و به جرأت می توان گفت بین باغ رستوران های فشم کنار رودخانه بکرترین و زیباترین محیط را دارد هرچند در روز های آخر هفته و ایامی که تهرانی ها به اطراف شهر سفر می کنند تا از اوقات فراغت خود لذت ببرند، اینجا به رستورانی فوق العاده شلوغ تبدیل می شود اما یک موضوع مهمی را باید در نظر بگیرید و آن هم فضای بزرگ باغ رستوران است و به لطف این موضوع، فاصله میز ها از یکدیگر آنقدری مناسب است که سر و صدا آزاد دهنده نیست.

ورود به رستوران ناربن فشم به این صورت است شما ابتدا درب ورودی وارد محیطی جذاب می شوید، چند پله سنگی را به سمت پایین طی می کنید و از آبشارها و آبنماهای اطراف هم لذت می برید و سپس وارد یک فضایی بی نظیر و فوق العاده سرسبز خواهید شد و در این فضا جاهای مختلفی هست که برای نشستن می توانید انتخاب کنید. مثلاً در یک بخش، کلی آلاچیق در کنار هم قرار دارد که بیشتر برای خانواده ها و برگزاری جشن های تولد مناسب است، در سمت دیگر کلی تخت سنتی کنار هم میبینید و در برخی از جاهای باغ هم میز و صندلی های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. سرتاسر باغ رستوران ناربن در کنار طراحی و تزئینات جذاب، نورپردازی بسیار خوبی هم استفاده شده و تمامی آلاچیق ها، تخت ها و میز و صندلی ها از نور کافی و مناسب برخوردار هستند. از طرفی، درست است که اینجا یک رستوران روباز در فشم محسوب می شود اما خبری از حشرات در فضای رستوران نیست.

معمولاً در اکثر باغ رستوران های فشم غذا های ایرانی سرو می شود چه پیش غذا چه غذای اصلی و حتی نوشیدنی های ایرانی هستند اما منظورمان از نوشیدنی ها، آبمیوه های فصل و عرقیجاتی همچون خاکشیر و گلاب، زعفران و تخم شرتبی و غیره هستند. اما در رستوران ناربن فشم علاوه بر این غذا های خوشمزه، رستوران غذا های دریایی و شمالی هم به منوی خود افزوده. مثل هر باغ رستوران دیگری در جاده اوشان فشم، اینجا شما میتوانید هرچقدر که میخواهید انواع کباب ها را سفارش دهید از کوبیده تا شیشلیک و حتی اگر با خانواده یا دوستان هم بودید دیس های چند نفره رستوران را انتخاب کنید چون هم به صرفه تر هستند و هم در داخل ظروف روحی سرو می شوند.از دیگر غذا های ایرانی ناربن می توان به ماهیچه، گردن، سینی سردست و غیره اشاره کرد.

گفتیم که اینجا غذای شمالی و دریایی هم دارد. اگر عاشق غذا های شمالی هستید، در باغ رستوران ناربن جوجه و کباب ترش، فسنجان با مرغ، لونگی یا همان مرغ ارگانیک به همراه گردو، رب انار و سبزیجات مخصوص شمالی، قزل آلای سرخ شده یا کبابی و کلی پیش غذای شمالی از جمله میرزا قاسمی بسیار خوشمزه سرو می شود. در ضمن مشتریان باغ رستوران ناربن فشم این انتخاب را دارند برنجشان کته محلی باشد یا برنج ساده با کره محلی. همچنین اگر هم ماهیچه، سردست و غیره میگیرد هم می توانید درخواست دهید برنج شما باقالی پلو باشد.

فضای باغ رستوران به قدری زیبا و آرامش بخش است که با غذا خوردن نمی توان از آرامش محیط لذت برد برای همین، بعد از یک وعده غذایی یا حتی برای سپری کردن اوقات فراغت، اینجا منوی کافی شاپ هم دارد و مشتریان بین کلی دمنوش و چای، آبمیوه های طبیعی و چند مدل عرقجیات خوشمزه از جمله خاکشیر و گلاب، سکنجبین و خیار و زعفران و تخم شربتی هر آنچه که دوست دارند را سفارش داده و در کنار آن، بین پای سیب، پیز کیک و باقلوای تازه و خوشمزه به عنوان دسر یکی را انتخاب کرده و از سکوت، آرامش، صدای دلنشین پرندگان و طبعیت بکر منطقه لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنند.

بطور کلی، اینجا از معدود رستوران های کنار رودخانه فشم است که تا به حال هیچ مشتری ناراضی از رستوران بیرون نرفته و دلیلش هم قیمت های خیلی خوب، غذا هایی بسیار باکیفیت و خوشمزه در حجمی ایده آل و از همه مهم تر، خدمات سرویس دهی مطلوب بطوریکه در روز های شلوغ که رستوران مملو از مشتری می باشد همیشه غذا ها به موقع و داغ به دست مشتری می رسند و پرسنل آموزش دیده رستوران هم هیمشه در دسترس هستند تا اگر درخواستی داشتید سریعاً ارائه دهید. لازم به ذکر است ناربن یک رستوران با موسیقی زنده در فشم نیست اما همیشه موزیک های آرامش بخش و ملایمی در سراسر رستوران پخش می شود و در این فضای سرسبز و هوایی دوست داشتنی حسابی می چسبد.

اما، از همه خوبی ها و بدی های رستوران بگذریم، تمام ویژگی ها از محیط تا غذا و امکانات و خدمات یکطرف، آن باجه تلفن قرمز رنگ دوست داشتنی هم که در ورودی باغ قرار دارد هم یکطرف. این باجه تلفن در قدیم الایام در سطح شهر و بخصوص کشور های اروپایی به وفور مشاهده میشد و حس نوستالژی جذابی دارد. همچنین کمتر پیش آمده آن هایی که برای اولین بار به باغ رستوران ناربن فشم مراجعه می کنند با این باجه تلفن قرمز رنگ عکس های یادگاری ثبت نکنند.

آدرس باغ رستوران ناربن فشم

همانطور که گفتیم، باغ رستوران ناربن نه تنها در جاده اوشان فشم قرار دارد بلکه در اوایل جاده بوده و در واقع، اولین رستورانی است که در این جاده با آن مواجه می شوید. اگر از شهر تهران و جاده لشگرک می خواهید به رستوران ناربن فشم مراجعه کنید، زمانی که میدان امام خمینی رسیدید و در ضلع شمالی میدان وارد جاده اوشان فشم شدید، بعد از مسافتی 600 متری رستوران ناربن را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد. همچنین مانند تمامی رستوران ها و باغ رستوران های فشم در مقابل رستوران فضای پارک خوبی برای مشتریان در نظر گرفته شده و در روز های شلوغ هم مشتریان مشکلی از بابت جای پارک ندارند.

شماره تماس باغ رستوران ناربن فشم: 26532203-021 و 26532204-021 و 26532205-021

ساعت کاری باغ رستوران ناربن فشم: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FgyQcxdKWyNfNv4Xv5|target:_blank”]

[widgetkit id=”656″ name=”رستوران ناربن فشم”]

#9 رستوران شادمان فشم

اگر اینکه کنار رودخانه قرار ندارد را فاکتور بگیریم، رستوران شادمان رستورانی همه چی تمام جاده اوشان فشم است از محیطی لاکچری و بی نظیر به همراه موسیقی زنده تا غذا هایی بسیار باکیفیت و خوشمزه و کلی خدمات و امکانات مختلف. اینجا یک رستوران فشم با موسیقی زنده است که به لطف همه ویژگی های خوبش توجه بسیاری از سلبریتی ها و هنرمندان کشورمان را به خود جلب کرده و اکثر سلبریتی ها زمانی که به جاده اوشان فشم مراجعه می کنند، اولویتشان رستوران شادمان است. البته از نظر خیلی ها هم اینجا بهترین رستوران فشم با موسیقی زنده محسوب می شود اما با این حال ببینیم رستوران شادمان چرا تا این اندازه محبوب شده و حتی به پاتوق سلبریتی ها تبدیل شده است؟

رستوران شادمان فشم در منطقه زردبند قرار دارد و در آنسوی جاده هست یعنی مسیر برگشت فشم به تهران لذا شادمان یک رستوران فشم کنار رودخانه نیست اما زمانی که به جلوی رستوران می رسید متوجه خواهید شد اینجا یکی از بزرگترین رستوران های فشم به شمار میرود و زمانی هم که خودروی خود را مقابل رستوران پارک می کنید و از درب ورودی وارد مجموعه می شوید، دچار سردرگمی خواهید شد چون کلی مسیر و پله در اطرافتان هست و هرکدام شما را به یک بخش هدایت می کند. اینجا بطور کلی مثل بسیاری از باغ رستوران های فشم یک بخش سرپوشیده دارد و یک بخش روباز اما هر کدام هم سالن های مختلفی دارند.

همانطور که گفتیم، رستوران شادمان یک رستوران فشم با موسیقی زنده است و آخر هفته ها موسیقی زنده در این مجموعه برگزار می شود اما برای رفاه حال مشتریان، موسیقی زنده تنها در یکی از سالن ها برگزار خواهد شد تا آن هایی که به دنبال سکوت و آرامش هستند اذیت نشوند. یکی از سالن های سرپوشیده تمی سنتی و بسیار زیبا و شکیل دارد و در عین حال لوکس هم هست. اینجا ما دیوار های آجری میبینیم، میز و صندلی های چوبی اما صندلی ها درواقع مبل استیل هستند و بسیار زیبا و باارزش، لوستر های بزرگ و دیدنی که چهره محیط را خیلی قشنگ کرده اند. همچنین در کنار اینکه میز ها فاصله خوبی از یکدیگر دارند، دور تا دور سالن تخت های ستنی قرار داده شده است.

رستوران شادمان یک سالن شیک و مدرن هم دارد که برای مراسم های مختلف قابل استفاده می باشد و آن هایی که مراسم یا مهمانی تا 100 نفر دارند می توانند روزی این سالن زیبای رستوران حساب کنند. اینجا برخلاف سالن قبلی که تمی سنتی داشت، محیطی کلاسیک با ترکیب رنگ های آبی، قرمز، سفید و طلایی توانسته یک جای لوکس و بی نظیری را ارائه دهد.

در نهایت می رسیم به بزرگترین سالن رستوران شادمان فشم که باز هم اینجا ما تمی سنتی می ببینیم ولی با تلفیقی از سبک کلاسیک. در این سالن ظرفیت بیشتر است و موسیقی زنده هم در اینجا برگزار می شود. همانند سالن اول، دور تا دور اینجا هم تخت هخای سنتی هست اما بزرگتر و با ظرفیت بیشتر. در حالت عادی مشتریان هرموقع که بخواهند می توانند در این سالن بنشینند اما برای آخر هفته که موسیقی زنده هم قرار است برگزار شود، بهتر است برای برخورداری از موسیقی زنده از قبل میز یا تخت رزرو کنید.

تا اینجا ما فقط سالن های سرپوشیده رستوران شادمان را معرفی کردیم. حال ببینیم بخش روباز رستوران از چه قرار است و قسمت روباز هم بین جوانان به مراتب محبوب تر می باشد چون اینجا در کنار سرو قلیان و استعمال دخانیات، ویو زیبایی از طبیعت اطراف داشته، خودش هم جایی سرسبز و آرامش بخش است و از طرفی، از هوای دلنشین فشم هم برخوردار خواهید شد. قسمت روباز رستوران سه طبقه دارد. در یک طبقه، کلی میز و صندلی قرار داده شده و اطرافشان هم تخت های سنتی با ظرفیت های مختلف مشاهده می شود البته اینجا بالاترین طبقه رستوران بوده و کلاً روباز می شود. در طبقه دیگر بیشتر تخت های سنتی و آلاچیق قرار دارد ولی اینجا دارای سقف بوده و و فقط اطراف آلاچیق و تخت ها باز است. همچنین در این طبقه یک آلاچیق بسیار بزرگ با ظرفیتی بیش از 20 نفر قرار داده شده که فقط در صورت رزرو می توانید از آن استفاده کنید و برای دورهمی بسیار مناسب است.

ما رستوران گرد ها توقع داریم وقتی رستورانی مانند شادمان همچین محیط های روباز و سرپوشیده ای دارد و از طرفی، به گفته خیلی از مشتریان بهترین رستوران فشم با موسیقی زنده است پس قطعاً غذا های بسیار باکیفیت و خوشمزه ای را هم باید سرو کند. ببینیم ما در اینجا چه غذا هایی می توانیم سفارش دهیم و چه خدمات و امکاناتی هم ارائه می شود.

منوی رستوران شادمان فشم را با پیش غذا ها شروع می کنیم. اینجا پیش غذا هایی همچون بال کبابی، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، سیب زمینی سرخ شده، سالاد های فصل و سزار و سوپ روز در کنار زیتون پرورده، دوغ محلی بسیار خوشمزه و چند مدل ماست از ماست و خیار تا ماست بورانی ارائه می شود و با این آیتم ها می توانیم خودمان را سرگرم کنیم تا غذای اصلی سرو شود یا نگه داریم با غذایمان میل کنیم. برای غذای اصلی، رستوران کلی کباب برای ما در نظر گرفته و در بخش کباب ها، به غیر از انواع کوبیده، جوجه، برگ و شیشلیک، کاسه کباب اردبیل هم سرو می شود که در هیچکدام از رستوران های فشم همچین آیتمی را پیدا نخواهید کرد. از طرفی، اینجا سینی 4 نفره کباب هم دارد که انواع کباب و جوجه و شیشلیک در آن قرار داده شده.

اما کبابی ها جای خود، منوی رستوران یک بخش مجزا برای جوجه ها در نظر گرفته چون شادمان برای جوجه هایش جوجه کباب با سس مخصوص، جوجه های بی استخوان و با استخوان آن هم به صورت ران یا سینه به انتخاب مشتری، جوجه ترش و جوجه کباب تند تنوری ارائه می دهد. اگر کبابی جات نخواستید اشکال ندارد اینجا باقالی پلو با گردن بره یا ماهیچه و آبگوشت هم دارد هرچند این غذا ها فقط در روز های تعطیل سرو می شود. در بخش غذا های فرنگی هم فقط استیک، جوجه چینی، میگو پفکی و ماهی قزل آلا آن هم به صورت سرخ شده یا کبابی قابل انتخاب است.

بعد از اینکه غذای بسیار خوشمزه، باکیفیت و با حجم مناسب را میل کردیم و لذت بردیم، نوبت به دسر و یک نوشیدنی جذاب به همراه قلیان می رسد. رستوران شادمان فشم نزدیک به 20 طعم قلیان دارد از طعم های ساده ای که همه جا میبنیم تا یکسری قلیان ها با طعم های خاص و جدید. در کنارش، سرویس چای هم سرو می شود و سرویس چای اینجا هم تقریباً کامل بوده و کلی مزه های مختلف را در خود جای داده است. اما در بخش کافی شاپ، شادمان هم مانند بسیاری از رستوران های فشم عمل کرده و اینجا بیشتر نوشیدنی سرد و نوشیدنی های خنک سنتی سرو می شود تا نوشیدنی های گرم البته در بخش نوشیدنی گرم ما کلی چای و دمنوش و نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه هستند را می توانیم سفارش دهیم.

آدرس رستوران شادمان فشم

رستوران شادمان با اینکه در منطقه زردبند جاده اوشان فشم قرار دارد ولی با این حال در نظر داشته باشید اگر مبدأ را میدان امام خمینی در نظر بگیریم، رستوران تا میدان امام خمینی 600 متر فاصله دارد. همچنین یک نکته ای را هم باید در نظر بگیرید. معمولاً مشتریان زمانی که به نزدیکی رستوران می رسند پیش از اینکه در مقابل رستوران قرار گیرند وارد لاین مخالف می شوند و برای اطمینان هم وارد خاکی می شوند تا از حادثه جلوگیری کنند چون در مقابل رستوران نیوجرسی قرار داده شده و مشتریان مجبور می شود آنقدر مسیر را ادامه دهند تا به اولین دوربرگردان در جاده اوشان فشم برسند. در مقابل رستوران هم فضای پارک خیلی خوبی هست و همیشه یک نگهبان حواسش به خودرو های مشتریان می باشد.

شماره تماس رستوران شادمان فشم: 26532626-021 و 26532466-021

ساعت کاری رستوران شادمان فشم: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fzwhsm3JJ6DrepRVN6|target:_blank”]

[widgetkit id=”652″ name=”رستوران شادمان فشم”]

#10 رستوران سنتی ترنج

بین رستوران ها و باغ رستوران های خوب جاده اوشان فشم، کمتر رستورانی هست که ویو جذاب از طبیعت اطراف ارائه دهد. به بیان دیگر، بیشتر رستوران های فشم حتی رستوران های فشم کنار رودخانه چه در سالن سرپوشیده و چه در باغ روباز و سرسبزشان، ویو آنچنانی از طبیعت ندارند چون فضای رستوران پوشیده از درخت های بلند قامت است. برای همین، رستوران سنتی ترنج از معدود رستوران های خوب فشم است که یکی از جذاب ترین ویو ها را از طبیعت اطراف ارائه می دهد.

رستوران سنتی ترنج در سمت مسیر برگشت جاده فشم قرار دارد و چون نزدیک به منطقه زردبند واقع شده، رستورانی در کنار رودخانه نیست ولی با این حال، توانسته در سایر موارد یک رستوران خوب فشم باشد. مشتریان رستوران سنتی ترنج کلاً دو دسته هستند. برخی فضای سنتی رستوران را خیلی دوست دارند از تخت های سنتی رنگارنگ تا پنجره هایی با شیشه های رنگارنگ که جلوه جذابی را به محیط بخشیده و برخی هم عاشق نشستن در فضای سرسبز باغ رستوران هستند. سالن رستوران سنتی ترنج فضایی بسیار بزرگ دارد و جزء بزرگترین رستوران های جاده فشم می باشد. در همه جای سالن فقط تخت های سنتی قرار دارد اما بیشتر مشتریان تمایل دارند روی تخت های دورتادور رستوران بنشینند چون سراسر رستوران پنجره است و ویو بسیار خوبی از طبیعت اطراف را ارائه می دهند. خود سالن هم طراحی سنتی جذابی دارد و پنجره های رنگارنگو استفاده از المان های سنتی جلوه خوبی را به محیط بخشیده است.

با این حال، فضای داخلی رستوران جای خود، فضای باغ رستوران ترنج اصلاً حال و هوای دیگری دارد. رستوران سنتی ترنج یک رستوران کنار رودخانه در فشم نیست اما در فضای سرسبز خود آبشارها، آبنماها و جوی های مصنوعی در کنار سرسبزی بسیار دوست داشتنی تا حد خیلی خوبی فضایی آرامش بخش و دلنشین به وجود آورده. ما هم پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم داشتید در فضای روباز رستوران سنتی ترنج بنشینید، حتماً در نزدیکی آبشارها و آبنماها بنشینید و زیر سایه درختان به همراه صدای دلنشین جریان آب از یک دیس کباب ها با دوغ محلی سنگین لذت ببرید.

در یک رستوران سنتی مانند رستوران ترنج آن هم در جاده ای بی نظیر و خوش آب و هوا مانندن جاده اوشان فشم فقط یک دیس غذای ایرانی شامل کباب و جوجه و برگ و شیشلیک در ظروف روحی روی تخت سنتی با دوغ محلی البته با ته دیگ های سنتی می چسبد. با اینکه ترنج یک رستوران سنتی محسوب می شود اما پا را فراتر گذاشته و برخلاف بسیاری از رستوران های سنتی بخصوص رستوران های سنتی فشم، غذا های فرنگی هم به منوی خود افزوده تا ذائقه ها و سلیقه های مختلفی را پوشش دهد. اینجا غذای ایرانی که پای ثابت تمامی رستوران های جاده فشم است سرو می شود و بیشتر هم غذا های کبابی و گوشتی هستند اما چیزی که رستوران را بین مردم بیشتر محبوب کرده، دیس های چند نفره هستند که انواع کباب ها را در خود جای داده و در کنارشان هم دورچین کامل و خوبی هم قرار داده شده است.

در کنار غذا های ایرانی، رستوران سنتی ترنج منوی غذا های فرنگی هم دارد و اینجا مشتریان برای غذای فرنگی می توانند چند مدل پاستا، استیک، شنیسل مرغ، غذا های دریایی مانند میگو و پیش غذا هایی از جمله سالاد سزار را انتخاب کنند. راستی لا به لای غذا های ایرانی و فرنگی، چند آیتم غذای شمالی هم به چشم میخورد مانند جوجه و کباب ترش، مرغ های ناردونی، مرغ فسنجانی و غیره که طرفداران خاص خود را دارند. راستی رستوران سنتی ترنج همه روزه برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریان است و برای وعده صبحانه هم کلی صبحانه ایرانی و تخم مرغی جات دارد که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان از دستشان ندهید.

بطور کلی، بیشتر رستوران های فشم بخصوص رستوران هایی که در کناره جاده قرار دارند رستوران های ارزان قیمتی نیستند چون کلی خدمات و امکانات ارائه می دهند و صد البته غذایشان هم باید نسبت به این قیمت ها باکیفیت باشد. رستوران سنتی ترنج از جمله رستوران های فشم است که شاید در نگاه اول قیمت غذا ها و تمامی آیتم های منویش کمی بالا باشد اما با توجه به محیط زیبا و فضایی دلنشین، ارائه خدمات سرویس دهی مطلوب و از طرفی، کیفیت، مزه و حجم غذا ها که از نظر بسیاری از مشتریان بالا می باشد، ارزشش را دارد.

آدرس رستوران سنتی ترنج

رستوران سنتی ترنج در جاده اوشان فشم به لواسان قرار دارد یعنی در مسیر برگشت و فاصله رستوران هم از میدان امام خمینی یک کیلومتر است. برای دسترسی به رستوران از میدان امام خمینی بخاطر حضور نیوجرسی در وسط جاده می بایست کمی جلوتر به اولین دوربرگردان مراجعه کنید. همچنین با اینکه در مقابل رستوران سنتی ترنج فضای پارک خبی برای مشتریان در نظر گرفته شده اما چون در مجاورت رستوران ترنج باغ رستوران های دیگری هم قرار دارد شاید در روز های آخر هفته و تعطیلات که افراد بسیاری تصمیم به سپری کردن اوقات فراغت خود در رستوران های فشم دارند پیدا کردن جای پارک در مقابل یا نزدیک رستوران کمی زمان بر باشد.

شماره تماس رستوران سنتی ترنج: 26532372-021

ساعت کاری رستوران سنتی ترنج: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FoJL78Yxd4iPQU6rH7|target:_blank”]

[widgetkit id=”649″ name=”رستوران ترنج فشم”]

#11 باغ رستوران شاخه نبات

خیلی ها تصور می کنند بهترین رستوران های فشم آن هایی هستند که در کنار رودخانه قرار دارند چون ویو و آرامش بی نظیری در فضای سبز ارائه می دهند البته غذایشان هم معمولاً کیفیت مطلوبی دارد. اما ما میخواهیم به شما اینبار باغ رستوران شاخه نبات را معرفی کنیم رستورانی که در سمت رودخانه نیست اما از نظر بسیاری از مردم و حتی رستوران گرد ها رستوران شاخه نبات با اختلاف بهترین رستوران فشم محسوب می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا ببنیم چرا باغ رستوران شاخه نبات بهترین رستوران فشم شناخته می شود، چه غذا هایی دارد و از چه میحطی هم برخوردار است.

پیش تر هم گفتیم و خیلی ها میدانند که رستوران های فشم بخصوص رستوران هایی که در جاده اوشان فشم قرار دارند رستوران های ارزان قیمتی نیستند و مشتریان باید هزینه های بالایی را پرداخت کنند. برای همین، مردم ترجیح می دهند زمانی که قرار است هزینه قابل توجهی برای غذا پرداخت شود، حداقل در جایی باشند که کیفیت غذا هایی که سرو می کند در کنار خدمات سرویس دهی و فضای رستوران در شرایط خیلی خوبی قرار داشته باشد. اینجاست که رستوران شاخه نبات رقابت را پیش میگیرد و با رعایت تمامی این موارد جزء شلوغ ترین رستوران های فشم است بطوریکه در روز ها آخر هفته و تعطیلات، آنقدری رستوران شلوغ می شود که به قولی جای سوزن انداختن هم ندارد.

رستوران شاخه نبات توسط دکتر یحیی خونساری مدیریت می شود و ایشان با بیش از 20 سال تجربه توانسته تمام تجربه خود را در این زمینه استفاده کند و رستورانی افتتاح شود که حرفی برای گفتن باقی نگذارد. باغ رستوران شاخه نبات همانند سایر رستوران های فشم سالنی سرپوشیده دارد اما این سالن کوچک است و ظرفیت چندانی ندارد چون هرکسی که به رستوران شاخه نبات مراجعه می کند مستقیم وارد فضای باغ و سرسبز مجموعه می شود اما از طرفی، سالن سرپوشیده در طبقه بالای ساختمان مجموعه واقع شده و ویو جذاب تری از طبیعت اطراف فشم نسبت به فضای روباز ارائه می دهد.

اما می رسیم به بخش جذاب ماجرا یعنی فضای سرسبز رستوران شاخه نبات. رستوران یک باغی بسیار بزرگ و دیدنی دارد و اگر در فصل بهار به رستوران مراجعه کنید آنقدری از فضای سبز مجموعه لذت می برید که به پاتوق آخر هفته های شما تبدیل می شود. اینجا کلی آلاچیق هست و ظرفیت های مختلفی هم دارد از 4 نفره تا 12 نفره و چون شاخه نبات جای شلوغی به شمار میرود، برای اینکه خیالتان هم راحت باشد می توانید با سه شماره ای که پایین گذاشتیم تماس بگیرید و از یک هفته قبل آلاچیق مورد نظرتان را هم رزرو کنید. همچنین در نظر بگیرید برخلاف بسیاری از رستوران های آلاچیق دار فشم، نیازی نیست که حتماً مراسمی یا جشن تولدی باشد تا بتوانید رزرو را انجام دهید.

گفتیم اینجا تا دلتان بخواهد آلاچیق دارد هرچند نام آلاچیق بین مردم رایج تر است اما در واقع، اینجا کلبه های چوبی دارد. کلبه هایی که تماماً دربست هستند و خیالتان راحت است که هیچ مزاحمتی نخواهید داشت. همچنین آلاچیق ها امکانات مناسب گرمایشی و سرمایشی هم دارند و کف خواب هستند. اما شاید برخی از مشتریان نخواهند یا نتوانند در آلاچیق های کف خواب بنشینند برای همین، در قسمتی از فضای باغ رستوران شاخه نبات میز و صندلی هم قرار داده شده و چون اینجا فضایی روباز محسوب می شود، بالای میز ها سقفی قرار دارد تا از مشتریان در برابر باران، برف و آفتاب تابستان محافظت کند. راستی چون فضای سرسبز رستوران شاخه نبات بسیار جذاب و دیدنی است، خیلی ها برای هضم غذا یا حتی بجای منتظر ماندن جهت سرو غذایشان، در این باغ قدم می زنند و از زیبایی ها لذت می برند.

شاید فضای نشستن در باغ رستوران شاخه نبات چه سالن داخلی ساختمان مجموعه و چه کلبه های چوبی فضای سبز دوست داشتنی باشد اما برگ برنده رستوران شاخه نبات که باعث شده از نظر بسیاری، بهترین رستوران فشم باشد غذا های بی نظیری است که سرو می شود. در رستوران شاخه نبات غذا های ایرانی و فرنگی سرو می شود. اول با جذاب ها و محبوب ترین ها شروع کنیم که بخش ویژه منو می باشد. در این قسمت دیس های چند نفره کباب هست که در ظروف روحی سرو می شوند، کباب هایی از جمله شیشلیک، چنجه، فیله کباب، جوجه و کباب ترش، استیک نیویورکی، سینی ویژه دریایی و میگو سوخاری. در رستوران شاخه نبات برخلاف بسیاری از رستوران های جاده فشم، غذا ها بجای اینکه در ظروف عادی سرو شوند، دیس ها در ظروف روحی و بقیه غذا های ویژه در ظرف های بزرگ استیل با طرح زیبای برگ ارئاه می شوند که خیلی جذاب تر می باشد.

باب کبابی، کباب برگ، جوجه چینی، جوجه های با استخوان و بی استخوان غذا های بخش کبابی و میگو سوخاری، ماهی شیر و ماهی قزل آلا غذا های بخش دریایی منوی رستوران هستند. همچنین اینجا چند آیتم غذای خوشمزه سنتی هم دارد از جمله دیزی، کوفته تبریزی، میرزا قاسمی و اکبرجوجه و اینجا از معدود رستوران های فشم است که کوفته تبریزی دارد و بسیار خوشمزه و میرزا قاسمی هم آنقدر حجم بالا و مزه ای بی نظیر دارد که یک غذای اصلی محسوب می شود برخلاف رستوران هایی که مقادیر کمی میرزا قاسمی را تنها به عنوان پیش غذا سرو می کنند. راستی برای غذا های برنجی مشتریان رستوران شاخه نبات این حق انتخاب را دارند بخواهند برنجشان کته قالبی زعفرانی باشد یا چلو کره با برنج صد در صد ایرانی با عطری دلنشین.

تمامی غذا های رستوران شاخه نبات از مواد اولیه بسیار باکیفیتی تهیه می شوند و برای همین هم هست که مزه ای به یاد ماندنی دارند اما چون غذا ها برای اینکه به دل بپزند، کمی طول میکشد تا سرو شوند، شما می توانید با پیش غذا های لذیذ رستوران خود را مشغول کنید. برای پیش غذا هم باغ رستوران شاخه نبات چند دو مدل سالاد فصل و شیرازی، ماست بورانی بادمجان، ماست کوزه ای، زیتون پرورده، ترشی ویژه و سیر ترشی در نظر گرفته و تمامی این پیش غذا ها در رستوران تهیه می شوند و شرکتی نیستند و این خودش که مزیت بسیار بزرگ برای رستوران محسوب می شود. راستی اگر در روزهای گرم تابستان تصمیم دارید به رستوران شاخه نبات مراجعه کنید، برای پیش غذا اینجا دیس هندوانه هم دارد که صفای دیگری دارد.

در آخر، غذای شما سرو می شود و از میل کردنش حسابی لذت می برید و رستوران شاخه نبات به پاتوق همیشگی شما بین رستوران های خوب فشم تبدیل می شود اما کار تمام نشده و بعد از غذا یک دسر خوشمزه واجب است. دسر های که در رستوران شاخه نبات ارائه می شود دو نوع بستنی زعفرانی و میوه ای، کیک های تازه بسیار خوشمزه و اسفنجی، نوشیدنی های سرد همچون دوغ محلی بسیار سنگین، موهیتو، آبمیوه های طبیعتی پرتقال و طالبی و چند آیتم نوشیدنی گرم که برخی بر پایه قهوه هستند و برخی هم انواع چای و دمنوش و حتی دمنوش های رستوران به صورت قله ای تهیه می شوند و ساشه های شرکتی نیستند.

خیلی کم پیش آمده مشتریانی که به رستوران شاخه نبات مراجعه می کنند از خدمات سرویس دهی، کیفیت و مزه غذا ها و فضای مجموعه ناراضی باشند. مثلاً در شلوغ ترین روز ها که ازدحام جمعیت کم نظیری را در مجموعه میبنییم، پرسنل همیشه مشغول ارائه خدمات به مشتریان هستند و برای همین، کار شما را کمی دیرتر انجام می دهند. راستی یک پیشنهاد هم ما داریم و به غیر از بهار که اینجا نه تنها بسیار دنج و سرسبز می شود و ویو بی نظیری ارائه می دهد، حتماً در یک روز برفی زمستان هم به رستوران مراجعه کنید.

آدرس باغ رستوران شاخه نبات

فاصله رستوران شاخه نبات فشم تا میدان امام خمینی 750 متر است ولی از آنجایی که رستوران در مسیر برگشت جاده فشم قرار دارد و همچنین نیوجرسی هم در وسط جاده قرار داده شده، مشتریانی که میخواهند از سمت لواسان و تهران به رستوران شاخه نبات دسترسی داشته باشند می بایست کمی جلوتر از رستوران به اولین دور برگردان رسیده و وارد جاده برگشت شوند تا رستوران شاخه نبات را در سمت راست جاده مشاهده کنند. همچنین یک مزیت بزرگی هم رستوران شاخه نبات نسبت به خیلی از رستوران های فشم دارد این است که از پارکینگ اختصاصی برخوردار است. زمانی که خودروی خود را در پارکینگ اختصاصی پارک می کنید، نگهبان همیشه حواسش به خودروی شما هست و از طرفی، اگر هم یک وقت در جاده حادثه ای رخ دهد، خیالتان راحت خواهد بود که ماشینتان در جلو رستوران و نزدیک به جاده پارک نیست تا اتفاقی برایش رخ دهد.

شماره تماس باغ رستوران شاخه نبات: 09121465249 و 09126547414 و 09121468427

ساعت کاری باغ رستوران شاخه نبات: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FYThy9RHHGAHR1VC68|target:_blank”]

[widgetkit id=”651″ name=”رستوران شاخه نبات فشم”]

#12 رستوران شب های طهران فشم

بعد از معرفی کلی رستوران در مسیر برگشت جاده فشم که کنار رودخانه قرار ندارند، اینبار میخواهیم نزدیک ترین رستوران فشم کنار رودخانه به میدان لواسان یا میدان امام خمینی یعنی رستوران شب های طهران را معرفی کنیم. همچنین در نظر داشته باشید اگر از سمت لواسان و تهران میخواهید به جاده اوشان فشم برسید و از طرفی، یک رستوران خوبی میخواهید که هم نزدیک باشد و هم در کنار رودخانه قرار داشته باشد روی رستوران شب های طهران می توانید حساب کنید.

رستوران شب های طهران فشم چون در کنار رودخانه قرار دارد و اکثراً هم به دنبال رستوران کنار رودخانه در فشم هستند، فضای داخلی یا محیط سرپوشیده ندارد و در این رستوران فقط تخت ها سنتی چند نفره یا میز و صندلی میبینیم که همگی در مجاورت رودخانه قرار دارند حال برخی در چند قدمی رودخانه هستند و برخی در ازای فاصله بیشتر تا رودخانه، در جایی سرسبز به همراه درختان بلند قامت قرار دارند که در فصل تابستان برای در امان ماندن از آفتاب سوزان جای بهتری هستند تا آن هایی که مجاور رودخانه قرار دارند.

ولی جای نشستن در رستوران شب های طهران به همینجا ختم نمی شود و راسته بالای کنار رودخانه رستوران، کلی آلاچیق، تخت و میز و صندلی زیر سایه درختان در طبیعتی بکر و سرسبز مشاهده می شود و همچنین اینجا تاب های ریلکسی هم دارد که تقریباً در هیچکدام از رستوران های فشم کنار رودخانه پیدا نمی شود و نشستن روی این تاب ها، ریلکس کردن و لذت بردن از رودخانه، صدای دلنشین پرندگان و جریان بادی که از لا به لای درختان عبور می کند و به همراه ویو جذاب طبیعت صفای دیگری دارد.

رستوران شب های طهران فشم همه روزه از ساعت 9 صبح باز می شود و تا ساعت 12 وعده صبحانه برای مشتریانش سرو می کند. قبل از هرچیز، در نظر بگیرید از آنجایی که رستوران شب های طهران جای بسیار شلوغی محسوب می شود، اگر صبح ها برای وعده صبحانه به رستوران شب های طهران مراجعه کنید، از خلوتی مجموعه، بکر بودن منطقه و آرامش خاصی که دارد لذت خواهید برد. از طرفی، برای وعده صبحانه در اینجا می توانید حلیم، سرشیر، خامه عسل، عدسی، بشقاب پنیر و گردو و خیار، املت های ساده، سوسیس و قارچ، نیمرو و سوسیس تخم مرغ سفارش دهید و نوش جان کنید.

از ساعت 12 به بعد منوی غذای اصلی ارائه می شود و رستوران شب های طهران برای مشتریانش انواع غذا های ایرانی بیشتر گوشتی و مرغی و ماهی از کوبیده و جوجه گرفت تا شیشلیک و ماهیچه سرو می شود. تمامی غذا ها در ظروف روحی قرار دارند که نسبت به خیلی از رستوران های فشم یک مزیت محسوب می شود. غذا های شمالی هم اینجا دارد مانند جوجه و کباب ترش، اکبرجوجه و ماهی قزل آلا. همچنین با سفارش سینی مخصوص سرآشپز ماهی، جوجه، لقمه، شیشلیک و جوجه ترش هم برای شما در یک دیس بزرگ آورده می شود. یک موضوعی را هم در نظر بگیرید تمامی غذا ها به صورت خوراک هستند و اگر برنج میخواهید باید به صورت جداگانه سفارش دهید و رستوران شب های طهران برای برنج هم سه مدل چلو کره، کته و باقالی پلو در نظر گرفته که از برنج های ایرانی خوش عطر تهیه شده اند.

رستوران شب های طهران فشم به فکر پیش غذای مشتریان خود هم بوده و تا زمانی که غذایی خوشمزه و باکیفیت سرو شود، مشتریان می توانند از پیش غذا های خوشمزه ای لذت ببرند. در بخش پیش غذای منوی رستوران، سیب زمینی سرخ کرده، چند مدل سالاد از سالاد سزار با مرغ سوخاری تا سالاد فصل و سالاد شیرازی، چیپس و ماست، ماست های محلی چیکده، ماست و خیار و ماست موسیر و جذاب ترین آیتم، دوغ های محلی بسیار خوشمزه و سنگین قابل سفارش هست.

زمانی که وارد رستوران شب های طهران می شوید، اول جذب محیط زیبا و دلنشینش خواهید شد که چقدر سرسبز است و از طرفی، چقدر هم شلوغ می باشد. سپس انتخاب میکنید که بر روی تخت های کنار رودخانه بنشینید یا آلاچیق های طبقه بالاتر. برای شما منو آورده می شود تا هر آنچه که دوست دارید را سفارش دهید اما با مشاهده قیمت ها متعجب خواهید شد. اینجا جزء گران ترین رستوران های فشم کنار رودخانه است البته نه آن گرانی ای که تصور داریم. پیش تر هم گفتیم کلاً رستوران های کنار رودخانه فشم قیمت های گزافی دارند اما چون ما ترجیح می دهید این هزینه را جایی پرداخت کنیم که در کنار محیط، غذا های فوق العاده باکیفیت و خوشمزه سرو کند برای همین، از آنجاییکه رستوران شب های طهران از مواد اولیه باکیفیت استفاده می کند و غذا ها توسط سرآشپزان مجرب طبخ می شود، ارزش این هزینه را دارد.

آدرس رستوران شب های طهران فشم

رستوران شب های طهران فشم در کیلومتر 2 جاده اوشان فشم قرار دارد و به عبارتی، اگر ما مبدأ را میدان امام خمینی یا میدان لواسان در نظر بگیریم، بعد زا 1.7 کیلومتر رستوران شب های طهران را در سمت راست جاده و کنار رودخانه مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید در مجاورت رستوران شب های طهران کلی باغ رستوران دیگر هم هست و اگر تصمیم دارید در روز های آخر هفته و تعطیلات به این رستوران مراجعه کنید، زودتر بروید تا به مشکل جای پارک بر نخورید.

شماره تماس رستوران شب های طهران فشم: 09126126515

ساعت کاری رستوران شب های طهران فشم: همه روزه از ساعت 9 صبح ال 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F2saFgvxJdjzfR2mz5|target:_blank”]

[widgetkit id=”653″ name=”رستوران شب های طهران”]

رزرو ویلا در فشم

فشم در کنار هوای خوب و طبیعت دوست داشتنی که دارد، جایی جذاب برای رستوران گردی است بخصوص برای عاشقان باغ رستوران های کنار جاده در فشم. علاوه بر روستای فشم، مناطق اطراف از جمله لالان، میگون، اوشان و غیره جاهای بکری برای اقامت هستند و با اجاره ویلا در فشم و ارتباط با کارشناسان لوکس ویلا، در هرکدام از مناطقی که مدنظر دارید اقامتگاه مورد نظر از کلبه تا ویلای لوکس و استخردار را می توانید با بهترین قیمت ها رزرو کنید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های فشم با موزیک زنده کدام ها هستند؟

رستوران شادمان فشم از بهترین رستوران های با موسیقی زنده در فشم محسوب می شود.

بهترین رستوران های فشم کنار رودخانه کدام ها هستند؟

رستوران باغچه رودک، رستوران شاندیز فشم، رستوران عمارت رستوران شب های طهران از بهترین رستوران های کنار رودخانه فشم هستند.

کدامیک از باغ رستوران های فشم معروف تر هستند؟

رستوران باغ بهشت فشم، باغ رستوران رز، باغ رستوران ناربن و باغ رستوران ناربن از باغ رستوران های خوب فشم هستند.

کافه رستوران در فشم کجاست؟

اکثر رستوران های فشم دارای کافی شاپ هم هستند و در فشم، کافه ای نیست.