بهترین رستوران های بوشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

بوشهر به عنوان یکی از بهترین شهر های بندری کشور بوده و به عنوان یکی از شهر های توریستی در جنوب ایران شناخته می شود. به دلیل سفر های زیادی که به این ناحیه می شود معمولا رستوران ها و مراکز خرید متعددی دارد تا مسافران بتوانند از این امکانات استفاده کرده و سفر بهترین را تجربه نمایند. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های بوشهر رفتیم تا اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران میداف

یکی از رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا در بوشهر به آن مراجعه نمایید، رستوران میداف می باشد. این رستوران به دلیل امتیاز بالایی که از کاربران دریافت نموده در لیست بهترین رستوران های بوشهر قرار گرفته است. این رستوران در سه طبقه پذیرای مراجعین بوده و با دارا بودن محیط دلپذیری که دارد معمولا لذت چشیدن طعم غذا ها را بیشتر می کند. این رستوران دارای غذاهای دریایی با کیفیتی بوده و در این زمینه منوی کاملی دارد.

اگر به رسوران میداف مراجعه کردید بهتر است برای میل کردن قلیه ماهی و کباب ماهی اقدام نمایید. تنوع غذا ها و کیفیت آن ها به نسبت رستوران های هم سطح بالا بوده ولی قیمت ها با توجه به گفته مراجعین کمی بالا می باشد. سرویس دهی و رفتار پرسنل نیز امتیاز خوبی دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت امتیاز بالایی که دریافت نموده درست می باشد. یک سری دسر محلی با خرما در این رستوران تهیه می شود که اگر به این رستوران بوشهر مراجعه کردید بهتر است حتما طعم آن ها را بچشید.

فضای داخلی رستوران به شیوه سنتی طراحی شده و به همین دلیل گفته شده که این رستوران در زمره بهترین رستوران های سنتی بوشهر نیز قرار دارد. البته اگر بخواهید می توانید از قسمت مدرن تر این رستوران در طبقات دیگر نیز بهره ببرید. رستوران میداف بوشهر در تمامی روز های هفته از ساعت 10:30 تا 16 و در شیفت بعدی از ساعت 19 تا 24 باز بوده و شما می توانید در صورت تمایل در این بازه زمانی به آن مراجعه نمایید. میگو های این رستوران نیز در کنار باقی غذا هایش می تواند یک طعم بی نظیر و به یاد ماندنی باشد.

مسیر دسترسی رستوران میداف

اگر تمایل داشتید به رستوران میداف مراجعه کنید بهتر است ابتدا خود را به مسیر ساحلی جفره برسانید و به سمت شمال شرقی این مسیر حرکت کنید. کمی بعد از کوچه خلیج 5 می توانید به مقصدتان که در سمت راست قرار دارد برسید. از قبل از این کوچه تا مقصد تنها 160 متر فاصله بوده که در حدود 2 دقیقه در راه هستید. در هر جایی از بوشهر که بودید می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید و خود را به رستوران میداف برسانید. از طریق مسیر دسترسی زیر می توانید به راحتی یک مسیر کم ترافیک را بیابید و برای رسیدن به آن اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران میداف بوشهر: 33330700-077

آدرس رستوران میداف: بوشهر، مسیر ساحلی جفره، بعد از کوچه خلیج 5

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.97067513492048%2C%2050.82330874469441%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”753″ name=”رستوران میداف”]

#2 رستوران لابستر لند

یکی دیگر از رستوران هایی که در مسیر ساحلی جفره و در نزدیکی رستوران میداف وافع شده، رستوران لابستر لند می باشد. این رستوران امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت که بیش از نیمی از کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشتند. رستوران لابستر لند در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب باز بوده و در سه وعده غذایی سرویس دهی دارد.

شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این رستوران بوشهر مراجعه نمایید. غذا های دریایی این رستوران خوش طعم هستند و بهتر است در لیتس سفارشات خود میگو دوپیازه و قلیه ماهی را نیز اضافه کنید چون مراجعین امتیاز خوبی به آن ها داده اند. سرویس دهی در لابستر لند بوشهر در سطح خوبی بوده و رفتار پرسنل با مشتریان مودبانه می باشد.

علاوه بر برخی از غذاهای دریایی، در این رستوران بوشهر می توانید غذا های ایرانی نیز سفارش دهید. فضای داخلی این رستوران شاید ساده به نظر برسد ولی کیفیت غذا ها باعث شده تا لابستر لند در فهرست بهترین رستوران های بوشهر قرار بگیرد. همان طور که از نام این رستوران مشخص می باشد، لابستر در این رستوران طعم خوبی دارد و بهتر است آن را از دست ندهید. اگر به بوشهر سفر کردید بهتر است برای صرف یکی از وعده های غذایی خود به این رستوران مراجعه نمایید.

مسیر دسترسی رستوران لابستر لند

برای رسیدن به این رستوران بوشهر باید ابتدا خود را به مسیر ساحلی جفره رسانده و در این راه برانید. این مسیر را به سمت شمال شرقی ادامه داده تا از کوچه خلیج 5 بگذرید. مقصد شما در طرف راستتان و در کنار نانوایی گزدرازی واقع شده است. از کوچه پنجم تا رستوران لابستر لند یکی مسیر 120 متری دارید که تنها یک دقیقه در راه هستید تا به آن برسید. مبدأ شما در هر قصمت از شهر که بود می توانید با استفاده از لوکیشن زیر یک راه آسان و کم ترافیک را پیدا کرده و از طریق آن خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران لابستر لند بوشهر: 09177755589

آدرس رستوران لابستر لند: بوشهر، مسیر ساحلی جفره، بعد از کوچه خلیج 5

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.970393562132664%2C%2050.82303980172483%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

#3 رستوران قوام

این رستوران که در نزدیکی خلیج فارس قرار گرفته به دلیل نزدیکی به دریا توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. رستوران قوام امتیازی بالایی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل در فهرست بهترین رستوران های بوشهر قرار دارد. در منوی این رستوران می توانید غذاهای دریایی و ایرانی را در کنار نوشیدنی ها و دسرها مشاهده نمایید و هر کدام را که نیاز داشتید سفارش دهید.

دکور و طراحی به کار رفته در این رستوران بوشهر سنتی بوده و به همین دلیل به عنوان یکی از رستوران های سنتی بوشهر نیز شناخته می شود. طراحی سقف رستوران و انتخاب نوع میز و صندلی های موجود در آن به گونه ای است که یک فضای سنتی را برایتان تداعی می کند و احساس خوبی به شما دست می دهد. رستوران سنتی قوام در تمامی روز های هفته از ساعت 10:30 صبح تا 1 بامداد باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای رفتن به این رستوران زیبا اقدام نمایید.

کیفیت غذا ها با توجه به رضایت اکثر مشتریان بالا بوده و بهتر است میگو سوخاری و کوبیده گوسفندی را نیز در لیست سفارشات خود اضافه نمایید. معمولا مسافران به دلیل کیفیت خوب غذاهای طبخ شده در این رستوران در مدت سفر خود باز هم به آن مراجعه می کنند. سرویس دهی در این رستوران بوشهر در سطح خوبی بوده و رفتار کارکنان نیز با مشتریان مودبانه می باشد.

فضای خوب در کنار کیفیت غذای عالی سبب شده تا عده زیادی از مردم این شهر و گردشگران به آن مراجعه نمایند. قیمت غذاهای موجود در منو با توجه به کیفیت آن و در مقایسه با رستوران های دیگر زیاد گران نیست و می توانید با اطمینان خاطر از این بابت به رستوران قوام بوشهر مراجعه نمایید.

مسیر دسترسی رستوران قوام

برای رسیدن به رستوران ینتی قوام بهتر است ابتدا خود را به خلیج فارس برسانید و در جهت شمال به راهتان ادامه دهید. بعد از رسیدن به لیان به سمت آن رفته و به چپ بپیچید. چند متر بعد از لیان می توانید به مقصدتان که در سمت چپ قرار گرفته برسید. از نزدیکی لیان تا مقصدتان تنها 100 متر فاصله است که یک دقیقه با خودرو در راه خواهید بود. یافتن محل قرار گیری این رستوران بوشهر آسان بوده و درون یک پارک واقع شده بنابراین شما در هر نقطه ای از شهر که باشید می توانید به آسانی از طریق لوکیشن زیر یک مسیر کم ترافیک و آسان را برای رسیدن به مقصد بیابید و با نقشه خود را به آن برسانید.

شماره تماس رستوران قوام بوشهر: 33331275-077

آدرس رستوران قوام: بوشهر، خیابان خلیج فارس، بوستان قوام

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.98663710434816%2C%2050.82766469071578%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”754″ name=”رستوران قوام”]

#4 رستوران بوشهر غذا

این رستوران از دیگر رستوران هایی است که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید. سبک طراحی فضای داخلی این رستوران سنتی می باشد. به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی بوشهر معرفی می شود چرا که امتیازی که از مخاطبین دریافت کرده نیز بالاست. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 8:30 تا 24 باز می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی به آن مراجعه نمایید.

بعضی از مراجعین از کیفیت برنج راضی نبوده اند و از این مورد شکایت داشته اند ولی از طعم غذا ها رضایت داشته اند و به همین دلیل با چشم پوشی از این مورد می توان گفت که در کل کیفیت ها بالاست. سرویس دهی در این رستوران امتیاز متوسطی دریافت کرده و برخورد کارکنان با مراجعین نیز در سطح خوبیست. اگر به بوشهر سفر کردید بهتر است برای صرف یکی از وعده های غذایی خود در چند روز اقامتتان به این رستوران نیز مراجعه کنید و ماهی شکم پر آن را از دست ندهید.

میز و صندلی های قرار گرفته در این رستوران بوشهر سنتی بوده و بیشتر غذاهای ارائه شده نیز ایرانی و سنتی هستند. این موارد سبب شده تا رستوران بوشهر غذا به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی این شهر به حساب آید. شاید محیط داخلی رستوران کمی کوچک باشد ولی دل نشین بوده و کارکنان خوبی دارد.

مسیر دسترسی رستوران بوشهر غذا

برای رسیدن به این رستوران بوشهر خود را به نواب صفوی رسانده و در جهت شمال غربی آن برانید. بعد از رسیدن به سیم پیچی الکتروموتور زارعی به طرف راست و به سمت حافظ بپیچید. در تمامی طول مسیر در همین حافظ بمانید تا در نهایت از خدمات دریایی امیر به سمت راست بروید. رستوران بوشهر غذا درست در سمت راست شما واقع شده و می توانید با طی کردن این مسیر 260 متری خود را به مقصد برسانید. البته برایتان یک لوکیشن نیز قرار گرفته که با استفاده از آن می توانید به راحتی خود را به مقصدتان برسانید. این رستوران بوشهر درست در سمت راست شما قرار گرفته که در نهایت در حافظ می توانید به آن برسید.

شماره تماس رستوران بوشهر غذا: 09172350073

آدرس رستوران بوشهر غذا: بوشهر، جباری، حافظ، کوچه پردیس 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.98225056986858%2C%2050.837471534996965%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

رستوران بوشهر غذا

#5 رستوران میکائیل

رستوران میکائیل در بندر سیراف واقع شده و به دلیل امتیاز خوبی که دریافت نموده به عنوان یکی از بهترین رستوران های بوشهر شناخته می شود. این رستوران در تمامی روز های هفته باز بوده و شما در طول سفرتان در هر روزی که بخواهید می توانید به آن مراجعه نمایید. فضای داخلی رستوران طراحی خاصی نداشته و بسیار معمولی می باشد که البته با توجه به موقعیت جغرافیایی رستورا نباید انتظار زیادی هم داشته باشید. سرویس دهی در این رستوران بوشهر در سطح خوبی قرار دارد و برخورد کارکنان نیز با مشتریان مودبانه است.

کیفیت غذا های موجود در رستوران میکائیل بالا بوده و به همین دلیل اکثر کسانی که به آن مراجعه می کنند به همین دلیل می باشد. قیمت غذاها نیز در مقایسه با کیفیتشان گران نبوده و به همین دلیل می وانید یک وعده غذای اقتصدی و با کیفیت را در این رستوران داشته باشید. غذاهای موجود در منوی این رستوران، ایرانی و محلی هستند و هرچند تنوع بالایی ندارند اما تمامی آن ها با کیفیت طبخ می شوند. اگر می خواهید یک سفر اقتصادی داشته باشید می توانید به رستوران های ارزان بوشهر بروید که رستوران میکائیل نیز جزو همین دسته به حساب می آید.

مسیر دسترسی رستوران میکائیل

برای رفتن به این رستوران می توانید ابتدا خود را به گلزار شهدا سیراف برسانید و بعد از آن به سمت شمال غرب حرکت کنید. چند متر بعد به سمت چپ پیچیده و دوباره بعد از آن به سمت چپ بروید. مقصد شما درست بعد از خواربار فروشی جنوب در سمت چپ شما واقع شده است. این مسیر تنها 400 متر بوده و 2 دقیقه با خودرو طول می کشد تا به مقصد برسید. در هر نقطه ای از بوشهر که بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر راهتان را به سمت این رستوران بیابید و به راحتی به آن برسید.

شماره تماس رستوران میکائیل بوشهر: 09179744991

آدرس رستوران میکائیل: بوشهر، بندر سیراف، سه راه پارک بنگسار، جنب مسجد صاحب الزمان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.669279110358005%2C%2052.33032699295317%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

رستوران میکائیل

#6 رستوران زیتون

این رستوران که در خیابان ساحلی واقع شده توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل در لیست بهترین رستوران های بوشهر قرار گرفته است. این رستوران کیفیت غذای خوبی دارد و بیشتر کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشتند و به همین دلیل شما نیز می توانید بدون نگرانی از این بابت به رستوران زیتون بروید. قیمت غذاهای موجود در منو در مقایسه با کیفیت و رستوران های مشابه گران نیست و این مورد به عنوان یکی از بهترین گزینه ها درباره این رستوران به شمار می رود. فضای داخلی و جوی که در آن حاکم است امتیاز خوبی دریافت نموده، هم چنین نحوه سرویس دهی نیز در سطح مناسبی می باشد.

پرسنل این رستوران بوشهر رفتار خوبی با مراجعین دارند و تمامی این موارد باعث شده تا شما بتوانید غذای مورد نظرتان را در بهترین حالت میل کنید. از امکانات موجود در رستوران زیتون می توان به پارکینگ اختصاصی و قابلیت رزرو کردن اشاره نمود. نمای بیرونی رستوران نیز زیبا طراحی شده و توانسته افراد را به سمت خود جذب نماید. بیشتر غذا های موجود در منوی این رستوران فست فودی بوده که اگر به این مورد علاقه داشته باشید گزینه خوبی برای یک شام عالی در کنار عزیزانتان می باشد.

مسیر دسترسی رستوران زیتون

برای رسیدن به این رستوران باید ابتدا به خیابان ساحلی رفته و به سمت شمال غربی برانید. در این مسیر ادامه دهید تا از مجتمع تجاری نخل که در سمت راست شما قرار دارد بگذرید. کمی بعد به طرف راست پیچیده تا به مقصدتان که در طرف چپ واقع شده برسید. از کمی قبل از مجتمع نخل تا رستوران زیتون بوشهر تنها 100 متر فاصله می باشد که یک دقیقه ای می توانید آن را طی کنید. لوکیشن زیر نیز به شما کمک می کند تا بتوانید از جایی که هستید به راحتی با استفاده از نقشه به مقصد برسید. بدین منظور کافیست ابتدا لوکیشن و اینترنت خود را روشن کنید و بعد با گوگل مپ و از طریق راه پیشنهادی آن به آسانی به رستوران برسید.

شماره تماس رستوران زیتون بوشهر: 09173795211

آدرس رستوران زیتون: بوشهر، خیابان ساحلی، جنب شورای شهر

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D30.049237672183843%2C%2050.15316992773544%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”755″ name=”رستوران زیتون”]

#7 رستوران آزادی

از دیگر رستوران های بوشهر که در سفر به این شهر می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه کنید، رستوران آزادی می باشد. این رستوران امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نموده و تقریبا بیش از نیمی از کسانی که به رستوران آزادی مراجعه کرده اند از آن راضی بوده اند. این رستوران بوشهر در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 16 باز بوده و در این بازه زمانی شما می توانید برای صرف غذای مورد علاقه خود به آن مراجعه نمایید. کیفیت غذا ها در این رستوران در سطح خوبی بوده و قیمت ها با توجه به کیفیتشان خوب بوده و در زمره رستوران های ارزان بوشهر قرار دارد.

اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است چلو ماهی شکم پر را از دست ندهید چرا که طعم خوبی داشته و امتیاز نسبتا خوبی از مراجعین دریافت نموده است. کارکنان این رستوران رفتار خوبی با مشتری ها دارند و سرویس دهی نیز در سطح خوبی می باشد. این رستوران برای کسانی که به دنبال یک سفر ارزان قیمت هستند مناسب بوده و آن ها می توانند با یک کیفیت خوب غذایی با هزینه خوب میل نمایند.

مسیر دسترسی رستوران آزادی

برای رسیدن به این رستوران بوشهر بهتر است ابتدا به خود را به میدان معلم برسانید و از این میدان به سمت شمال غربی بروید. از شهدا خود را به خیابان معلم رسانده و از فروشگاه زیبایی پاتروشکا به طرف چپ برانید. مقصد شما در سمت چپ و بعد از پوشاک بوشهر قرار گرفته است. این راه تنها 450 متر بوده و 1 دقیقه طول می کشد تا به مقصدتان برسید. مسیر دسترسی زیر نیز به شما کمک می کند تا به آسانی یک راه کم ترافیک تر را بیابید و از طریق نقشه خود را به رستوران آزادی برسانید. برای اینکار باید اینترنت همراه داشته باشید و لوکیشن تلفن همراهتان نیز روشن باشد.

شماره تماس رستوران آزادی بوشهر: 33322771-077

آدرس رستوران آزادی: بوشهر، میدان معلم، خیابان شهدا

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.985687849673806%2C%2050.83092959400087%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

#8 رستوران خلیج فارس

از دیگر رستوران هایی که می توانید در سفرتان به بوشهر به آن مراجعه نمایید، رستوران خلیج فارس می باشد که در بلوار خلیج فارس واقع شده است. این رستوران امتیاز نسبتا خوبی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل از جمله جاهایی است که می توانید برای صرف غذا از آن استفاده نمایید. فضای داخلی رستوران ساده ولی شیک بوده و معمولا به دلیل غذا های خوش طعم خود بین مردم این شهر معروف شده است. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11:30 تا 15:30 و در شیفت بعدی از ساعت 20:30 تا 24 باز بوده و در این بازه زمانی باید به آن مراجعه نمایید.

یکی از بهترین و خوش طعم ترین غذاهایی که می توانید در لیست سفارشات خود قرار دهید، پاستا می باشد که طعم خوبی داشته و تعدادی از مراجعین امتیاز خوبی به آن داده اند. این رستوران به دلیل نزدیکی به خلیج فارس ویوی رو به دریای زیبایی دارد و به همین دلیل توانسته مسافران زیادی را به سمت خود جذب نماید. اگر به این شهر سفر کردید می توانید از این رستوران خوب بوشهر نیز برای صرف غذایتان استفاده نمایید.

مسیر دسترسی رستوران خلیج فارس

برای رفتن به این رستوران می توانید از از خیابان خلیج فارس استفاده نمایید. بعد از رسیدن به این خیابان به سمت شمال بروید و این راه را ادامه دهید تا از کافه لئو بگذرید. کمی بعد از این کافه شما می توانید به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته وارد شوید. این راه تنها 80 متر بوده و یک دقیقه در راه خواهید بود. از هر جایی که در بوشهر باشید می توانید از طریق لوکیشن زیر یک راه خوب برای رسیدن به این رستوران بیابید.

شماره تماس رستوران خلیج فارس بوشهر: 33336670-077

آدرس رستوران خلیج فارس: بوشهر، خیابان خلیج فارس، رو به روی بوستان سیادت

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.99228300512265%2C%2050.82869154370189%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

رستوران خلیج فارس

#9 رستوران دریایی سیاف

یکی از بهترین رستوران هایی که می توانید برای رفتن به آن اقدام کنید، رستوران دریایی سیاف می باشد. این رستوران ساحلی بوشهر توانسته با ارائه یک محیط دل پذیر با ویوی دریا توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. در رستورن سیاف می توانید هم از میز و صندلی های قرار گرفته در محیط بیرونی استفاده کنید و هم از غضای داخلی رستوران بهره ببرید.

مسافران معمولا ترجیح می دهند در سفر به بوشهر از یک رستوران در ساحل و دریا استفاده کنند تا منظره اقیانوس را جلوی چشمان خود داشته باشند. برای این منظور رستوران سیاف یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این رستوران توانسته امتیاز خوبی از مراجعین بگیرد و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها برای شماست تا بتوانید برای چشیدن طعم یک غذای محلی اقدام کنید.

این رستوران دریایی بوشهر پرسنل خوش برخوردی داشته و سرویس دهی در آن نیز در سطح خوبی قرار دارد. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است قلیه ماهی و ماهی شیر را حتما به لیست سفارشات خود بیفزایید. رستوران دریایی سیاف در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 24 باز بوده ولی بهتر است در روز های تعطیل قبل از مراجعه تماس بگیرید تا دچار سرگردانی نشوید.

آدرس رستوران دریایی سیاف

برای رسیدن به این رستوران غذا دریایی بوشهر بهتر است ابتدا خود را به جاده ساحلی برسانید و سپس در جهت غرب این جاده حرکت کنید. کمی بعد از پارک ساحلی صدف به سمت راست پیچیده تا مقصدتان را که در طرف چپ قرار دارد ببینید. مسافت این مسیر در حدود 150 متر بوده ولی با استفاده از لوکیشن زیر می توانید به راحتی خود را به مقصدتان برسانید. کافیست اینترنت و لوکیشن گوشی خود را روشن نمایید و بعد بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید.

شماره تماس رستوران دریایی سیاف بوشهر: 33651651-077

آدرس رستوران دریایی سیاف: بوشهر، جاده ساحلی، کمی بعد از پارک صدف

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.96444401948308%2C%2050.814281013207335%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”911″ name=”رستوران دریایی سیاف”]

#10 رستوران بوکان

از دیگر رستوران های بوشهر که می توانید برای وعده ناهار و شام به آن مراجعه کنید، رستوران بوکان می باشد. این رستوران بوشهر امتیاز مناسبی دریافت کرده و می تواند گزینه ای خوب برای شما باشد تا هزینه کمتری برای آن بپردازید. این رستوران در جاده نیروگاه بوشهر قرار گرفته و در آن می توانید کباب های خوبی را میل کنید. شاید به همین دلیل است که به عنوان یکی از کبابی های بوشهر نیز شناخته می شود. فضای داخلی رستوران بزرگ بوده و افراد می توانند برای مراجعه خانوادگی با تعداد بالا نیز از آن استفاده نمایند.

مسافرانی که می خواهند از این شهر عبور نمایند نیز می توانند با استراحت و صرف غذا در این رستوران بین راهی بوشهر کمی بعد به راهشان ادامه دهند. یکی از مواردی که بیشتر از استفاده از محیط رستوران تا به امروز کاربرد داشته، غذای بیرون بر آن می باشد. بسیاری از مراجعین ترجیح می دهند غذای مورد نظرشان را سفارش دهند تا بتوانند در یک جای دیگر آن را میل نمایند. اگر مسافر عبوری از بوشهر هستید بهتر است از این رستوران بین راهی غافل نشوید. این رستوران همه روزه از ساعت 12 تا نیمه شب باز می باشد.

آدرس رستوران بوکان

برای رسیدن به این رستوران بوشهر می توانید ابتدا خود را به بزرگراه بوشهر-برازجان برسانید و سپس در جهت شرق این جاده ادامه دهید. رستوران بوکان درست کمی بعد از تعمیرگاه بوشهر در کنار جاده قرار گرفته است. هم چنین برای یافتن این رستوران به صورت دقیق تر نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر به اسانی خود را به مقصد برسانید. کافیست ابتدا لوکیشن و اینترنت همراه گوشی خود را روشن نمایید و سپس برای رسیدن به رستوران بوکان با نقشه اقدام نمایید.

آدرس رستوران بوکان: بوشهر، بلوار سپهبد قرنی، نزدیک به تقاطع بلوار نیروگاه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.931778150094157%2C%2050.87207316901255%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”912″ name=”رستوران بوکان”]

#11 رستوران نخلستان

از دیگر رستوران های بوشهر که توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید، رستوران نخلستان می باشد. این رستوران امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی بوشهر نیز شناخته می شود. فضای داخلی رستوران به دلیل وجود میز های بلند مناسب برای افرادیست که تمایل به برگزاری یک دورهمی دارند. بهتر است در صورت تمایل به داشتن این چنین دورهمی قبل از مراجعه با تماس قبلی میز خود را رزرو نمایید.

یک سری میز و صندلی در جلوی رستوران نیز قرار داده شده تا افراد بتوانند در صورت تمایل از آن ها نیز استفاده کنند. و شما نیز می توانید در صورت تمایل از آن ها استفاده نمایید. بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران خوب بوشهر، ماهی را نیز در بین سفارشات خود قرار دهید. هم چنین کارکنان این رستوران رفتار خوبی با مراجعین دارند و سرویس دهی در سطح مناسبی می باشد. رستوران نخلستان در تمامی روز های هفته از ساعت 11تا 16 و 19 تا 23 باز می باشد.

آدرس رستوران نخلستان

برای رسیدن به رستوران نخلستان باید خود را به خیابان مطهری رسانده و در جهت شرق آن برانید. با رسیدن به عرفان 24 می توانید مقصدتان را که در سمت راست شما قرار گرفته ببینید. اگر نیاز به نقشه داشتید تا بتوانید به راحتی از مبداء خود تا این رستوران سنتی بوشهر بروید، می توانید بر روی لوکیشن زیر کلیک کنید تا از طریق گوگل مپ به آسانی به رستوران مورد نظر برسید.

شماره تماس رستوران نخلستان بوشهر: 33556436-077

آدرس رستوران نخلستان: بوشهر، بلوار مطهری، عرفان 24

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D28.957749288527896%2C%2050.841678754394366%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”913″ name=”رستوران نخلستان”]

سوالات متداول

معروف ترین رستوران های بوشهر کدام گزینه ها هستند؟

رستوران های میداف، قوام و زیتون معروف ترین ها هستند.

رستوران های ساحلی بوشهر کدام موارد می باشند؟

رستوران میداف و رستوران سیاف

طراحی کدام رستوران های بوشهر امتیاز بالایی گرفته است؟

رستوران های میداف، قوام، سیاف و زیتون.

کدام رستوران ها خوش طعم ترین غذاهای دریایی را دارند؟

رستوران دریایی سیاف، رستوران میداف و رستوران قوام