فست فود های بوشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

در بوشهر جدا از کلی رستوران خوب که پیش تر هم در سایت لوکس ویلا اشاره ای به بهترین های آن ها داشتیم، کلی فست فود خوب هم هست. این بار قرار است با هم نگاهی به بهترین فست فود های بوشهر بیاندازیم و ببینیم فست فود بازها برای یک شکم گردی خاطره انگیز در بوشهر، چه فست فود های خوبی را می توانند انتخاب کنند.

فست فود رافائل

فست فود رافائل فست فود معروفی در شهر بوشهر است و علاوه بر اینکه از معروف ترین و بهترین فست فود های بوشهر محسوب می شود، سه شعبه دارد که دو شعبه در شهر بوشهر واقع شده و دیگری هم در شهر شیراز قرار دارد. فست فود رافائل در هر دو شعبه بوشهر خود سعی کرده محیطی بسیار زیبا و شکیل و در عین حال ساده به همراه دکوراسیون جذاب و نوپردازی زیبا داشته باشد برای همین یکی از دلایلی که فست فود رافائل را جزء بهترین فست فود های بوشهر میدانیم، محیطی زیبا و دلنشین است البته اینجا همیشه شلوغ است و در روزهای آخر هفته جمعیت زیادی را در هر دو شعبه فست فود رافائل مشاهده می کنیم. همچنین شعبه دوم فست فود رافائل که در سه راه دانشگاه واقع شده دارای فضای روباز به همراه استعمال دخانیات هم هست.

حال می رسیم به بخش غذا ها. در فست فود رافائل مثل سایر بهترین فست فود های بوشهر تنووع مطلوبی از انواع غذا های فست فودی ارائه می شود. بطور کلی منوی غذایی فست فود رافائل شامل انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، مرغ های سوخاری و پیش غذا های لذیذ و متنوع است. شاید نسبت به بسیاری از فست فود های بوشهر، در فست فود رافائل تنوع چندان بالایی در منو مشاهده نشود مثلاً تنها 10 آیتم برای پیتزا، 6 آیتم برای برگر، تعداد انگشت شماری ساندویچ و مرغ  های چند تکه در بخش سوخاری به همراه پیش غذا هایی همچون قارچ سوخاری، پیاز  سوخاری، انواع سیب زمینی و سالاد فصل اما تمامی غذا ها از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند و چون در شهر بوشهر کیفیت غذا ها از اهمیت بالایی برخوردار است، یکی دیگر از دلایل محبوبیت فست فود رافائل و قرارگیری آن بین بهترین فست فود های بوشهر همین کیفیت بالای غذا ها و طعم به یاد ماندنی آن ها است.

آدرس فست فود رافائل

همانطور که گفتیم، فست فود رافائل دو شعبه در شهر بوشهر و یک شعبه هم در شهر شیراز دارد. شعبه اول در خیابان ساحلی و شعبه دوم در سه راه دانشگاه قرار دارد. برای دسترسی به شعبه ساحلی می بایست به انتهای فرودگاه بوشهر مراجعغه کنید. در جاده ساحلی و انتهای باند فرودگاه بوشهر، یک پارک بزرگی هست با نام پارک کودک و شعبه اول فست فود رافائل در آنجا واقع شده است. شعبه دوم که معروف ترین و شلوغ ترین شعبه فست فود رافائل محسوب می شود، در سه راه دانشگاه واقع شده و برای دسترسی به این شعبه می بایست به سه راه بلوار ماهینی، جاده ساحلی و بلوار خلیج فارس مراجعه کنید و در ضلع شمالی سه راه وارد جاده ساحلی شوید تا در همان اوایل بعد از دریای 1 به فست فود رافائل برسید.

ساعت کاری فست فود رافائل: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FEC9FgFKyM6sYkokx5|target:_blank”]

فست فود رافائل بوشهر

فست فود بون سی

جدا از اینکه فست فود بون سی از معروف ترین و پرطرفدارترین فست فود های بوشهر محسوب می شود، اگر بین فست فود های بوشهر گزینه ای می خواهید که ارسال درب منزل هم داشته باشد و همیشه غذا های فوق العاده خوشمزه و باکیفیت را داغ داغ را درب منزل ارسال کند، یکی از بهترین گزینه ها بی شک فست فود بون سی است.

فست فود بون سی چند سالی است که در شهر بوشهر افتتاح شده و بخاطر اینکه غذا های فوق العاده خوشمزه سرو می کند که از بهترین مواد اولیه تهیه شده، به سرعت بین مردم و رستوران گرد ها محبوب شده و از طرفی، از نظر قیمتی هم از رقابتی ترین فست فود های بوشهر هم محسوب می شود چون اینجا فضای بسیار کوچکی دارد و تعداد انگشت شماری میز و صندلی هم برای مشتریان حضوری در نظر گرفته شده چون بیشتر خدمات و تمرکز فست فود بون سی برای غذا های بیرون بر بوده و از نظر خیلی ها، بهترین فست فود بوشهر برای غذا های بیرون بر جایی نیست جز بون سی. همچنین در نظر داشته باشید فست فود بون سی توانسته در سامانه های سفارش آنلاین غذا، رتبه بهترین فست فود بوشهر را کسب کند.

در فست فود سی بون اما چه غذا های باکیفیتی سرو می شود که اینجا را بین مردم محبوب کرده؟ اول از پیش غذا ها شروع می کنیم. به عنوان دست گرمی، شما در فست فود بون سی می توانید هات وینگز، چیز چیپس، پیاز و قارچ سوخاری، سالاد های سزار مرغ، ماهی و سالاد کلم و سیب زمینی سرخ شده سفارش دهید. در بخش غذا های اصلی منوی فست فود سی بون، کلی غذای خوشمزه و خاص هست که با عنوان سوخاری دریایی سرو می شود. خوشبختانه در منوی فست فود زیر هر آیتم محتویات آن هم ذکر شده تا مشتریان درگیر نام عجیب غذا ها مانند جوبمو کومبو، شیریمپو و غیره نشنوند. اگر غذا های دریایی دوست ندارید، اینجا منوی غذا های سوخاری بر پایه مرغ هم دارد. این غذا ها به صورت پرسی سرو می شوند اما در صورت نیاز می توانید به صورت ساندویچ هم سفارش دهید. در کنار غذا های سوخاری و دریایی، فست فود سی بون کلی غذای فست فودی شامل انواع پیتزا و برگر و ساندویچ های خوشمزه هم دارد.

آدرس فست فود بون سی

اگر بین بهترین فست فود های بوشهر تصمیم دارید تجربه فست فود بون سی را داشته باشید، برای دسترسی به این مجموعه می بایست به خیابان سنگی بوشهر مراجعه کنید. در خیابان سنگی یک مرکز جراحی هست با نام دی و فست فود بون سی در مجاورت این مرکز جراحی واقع شده است.

شماره تماس فست فود بون سی: 91010010-077

ساعت کاری فست فود بون سی: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FAV9n1cDA9etKXFJ6A|target:_blank”]

فست فود بون سی بوشهر

کافه فست فود لیکارد

اگر می خواهید یک روز دل انگیز در بوشهر را با صبحانه های جذابی آغاز کنید، از ساعت 8 صبح می توانید روی کافه فست فود لیکارد حساب کنید. کافه فست فود لیکارد به جرأت می توان گفت بین بهترین رستوران ها و فست فود های بوشهر که صبحانه سرو می کنند، جزء بهترین ها است و نه تنها از شلوغی این مجموعه به این موضوع پی خواهید برد بلکه در ادامه هم می خواهیم بررسی کنیم چرا کافه فست فود لیکارد از معروف ترین فست فود های بوشهر محسوب می شود.

معمولاً اکثر کافه رستوران ها و کافه فست فود ها محیطی شیک و مدرن دارند که بیشتر جوان پسند است. کافه فست فود لیکارد هم به واسطه دکوراسیون و طراحی مدرن و شکیل، نقاشی ها و تزئینات شلوغ و پرزرق و برق به خوبی توانسته جوانان را به سمت خود جلب کند. مجموعه لیکارد از معدود فست فود های بوشهر است که سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می کند و چون در کنار منوی غذایی، منوی کافی شاپ هم دارد برای همین با نام کافه فست فود لیکارد شناخته می شود.

ساعت 8 صبح رسیده و برای یک صبحانه دل انگیز تصمیم گرفتید بین بهترین فست فود های بوشهر که صبحانه سرو می کنند، به لیکارد مراجعه کنید. در منوی صبحانه فست فود لیکارد انتخاب آیتم سخت است چون کلی تنوع داریم مگر آنکه از مشتریان دائمی کافه فست فود لیکارد هستید و میدانید که کدام آیتم باب میلتان است. با این حال، برای صبحانه کافه فست فود لیکارد کلی آیتم جذاب دارد شامل بشقاب های شماره یک تا 3 که یکی صبحانه ایرانی است، یکی کروسان های پر شده با مربا و یکی هم کروسان های نیمرو عسلی و بیکن و غیره. کنار آن ها، کلی کروسان دیگر هم هست با نام های کروسان ژامبون، بلغاری، بیکن، بوقلمون و کروسان های شکلاتی شامل کروسان نوتلا، کره بادام زمینی و غیره. تمامی این کروسان ها در بخش نانوایی خود مجموعه به همراه دستور پخت مخصوص عرضه می شوند و مانندش را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد.

اگر هم کروسان نخواستید، کلی املت متنوع هم به عنوان وعده صبحانه در کافه فست فود لیکارد سرو می شود و کنار همه آیتم های صبحانه، بخش کافی شاپ نیز فعال بوده و می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد، چای و دمنوش، شیک و ماکتل و هر آنچه که دوست داشتید را سفارش دهید. لازم به ذکر است در بخش کافی شاپ کافه فست فود لیکارد کلی کیک تازه هم هست که همه روزه در همان بخش نانوایی مجموعه پخت می شوند و فوق العاده هستند.

از ساعت 12 ظهر الی 12 شب که برای ناهار و یا شام تصمیم میگیرید بین بهترین فست فود های بوشهر به کافه فست فود لیکارد مراجعه کنید، در بخش پیش غذا های می توانید بین سالاد سزار مرغ با گریل، سیب زمینی وجز، خلالی و لیکارد، سالاد و سوپ لیکارد هرکدام را که دوست داشتید میل کنید. در بخش غذا های اصلی، کلی برگر از برگر فلفلی تا استیک برگر و برگر نوستالژی، چند مدل ساندویچ شامل هات داگ، فیله بیف، استیک، مرغ و بادمجان و بلغاری، بشقاب انواع استیک و پاستا و استراگانف ها و 11 آیتم در بخش پیتزا ها ارائه شده. دو نکته را در نظر بگیرید یکی اینکه تمامی برگر های کافه فست فود لیکارد 150 گرم و دست ساز بوده و همچنین تمامی پیتزاها خمیر پیتزای به سبک ناپولیتن دارند که ایتالیایی باز ها می دانند چیست.

آدرس کافه فست فود لیکارد

برای تجربه غذا ها و نوشیدنی های خوشمزه در محیط زیبا و شیک کافه فست فود لیکارد می بایست در شهر بوشهر به خیابان بعثت مراجعه کنید. در خیابان بعثت زمانی که به خیابان شقایق 6 رسیدید نبش این خیابان کافه فست فود لیکارد را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه فست فود لیکارد: 33580165-077

ساعت کاری کافه فست فود لیکارد: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FQiAwbes5yzggYhTt6|target:_blank”]

فست فود لیکارد بوشهر

پیتزا پیتزا پارسیان شعبه بوشهر

در بوشهر یک پارک بسیار بزرگ و معروف است با نام پارک شغاب که پارکی ساحلی است و بسیاری از بوشهری ها همیشه به یکی از بهترین فست فود های بوشهر در اطراف پارک شغاب مراجعه می کنند، غذایی لذیذ و دوست داشتنی می گیرند و وارد این پارک می شوند تا ساعت ها لذت ببرند. یکی از معروف ترین فست فود های بوشهر که در اطراف پارک شغاب هم قرار دارد و اگر به دنبال یک فست فود خوبی هستید که غذایی را از آنجا تهیه کنید و در مقابلش وارد پارک شوید و میل کنید و لذت ببرید، پیتزا پیتزا نام دارد.

فست فود پیتزا پیتزا نام آشنایی بین رستوران گرد ها و فست فود باز ها است. این فست فود در بسیاری از شهر های ایران از جمله بوشهر شعبه دارد و چون از همان اوایل توانسته غذا های بسیار باکیفیت و خوشمزه و قیمت مناسب سرو کند، به سرعت بین مردم محبوب شده و در شهر بوشهر هم یک شعبه دارد که جزء شلوغ ترین فست فود های بوشهر هم محسوب می شود.

فست فود پیتزا پیتزا از معدود فست فود های بوشهر است که نه تنها ارسال دارد بلکه به سراسر بوشهر نیز غذای داغ داغ می فرستد و از آن مهم تر، باز هم برخلاف بسیاری از فست فود های بوشهر در کنار ارسال به سراسر شهر، هزینه ارسال هم رایگان است. با این حال، فست فود پیتزا پیتزا فقط به صورت بیرون بر خدمات ارائه نمی دهد و از یک محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی با دکوراسیون و تزئیناتی شکیل دارد تا مشتریان حضوری هم از غذاهای فوق العاده خوشمزه و باکیفیت در محیطی دلنشین لذت ببرند. همچنین خوب است بدانید در کنار سالن داخلی که ظرفیت مطلوبی هم دارد و در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می شود، شب ها و زمانی که هوای بوشهر مطلوب تر می شود، در بیرون و مقابل مجموعه میز و صندلی قرار می دهد تا مشتریان از فضای باز نیز بهرمند شوند و امکان استعمال دخانیات نیز فراهم باشد.

در فست فود پیتزا پیتزا پارسیان شعبه بوشهر کلی پیتزا، همبرگر، ساندویچ، مرغ های سوخاری و پیش غذا های لذیذ سرو می شود. اگر با دوستان یا خانواده می خواهید بین فست فود های بوشهر، تجربه پیتزا پیتزا را داشته باشید اینجا پیتزا های بزرگ خانواده هم دارد که به صرفه تر نیز یم باشد. در کنار اکثر غذا ها از برگر و ساندویچ تا پیتزاهای خانواده، سیب زمینی سرخ کرده آن هم با حجم بالا سرو می شود که خودش یک مزیت محسوب می شود. به گفته مشتریان و رستوران گرد ها، غذا های فست فود پیتزا پیتزا بسیار خوشمزه هستند و مزه به یاد ماندنی آن ها نشان می ده از مواد اولیه باکیفیتی هم تهیه شده اند. از نظر قیمتی، شاید نسبت به برخی از فست فود های بوشهر اینجا از قیمت های بالاتری برخوردار باشد اما کیفیتشان می ارزد.

آدرس پیتزا پیتزا پارسیان شعبه بوشهر

همانطور که گفتیم فست فود پیتزا پیتزا پارسیان شعبه بوشهر در نزدیکی پارک شغاب بوشهر قرار دارد. این پارک در غرب بوشهر قرار دارد و پارکی ساحلی محسوب می شود اما برای دسترسی به پیتزا پیتزا پارسیان شعبه بوشهر می بایست در این شهر وارد جاده ساحلی به سمت سه راه دانشگاه شوید و بعد از پارک شغاب قبل از اینکه به سه راه برسید، نبش دریای 5 در آنسوی جاده ساحلی فست فود پیتزا پیتزا پارسیان شعبه بوشهر را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس پیتزا پیتزا پارسیان شعبه بوشهر: 33455883-077

ساعت کاری پیتزا پیتزا پارسیان شعبه بوشهر: همه روزه از ساعت 3 بعد از شهر الی 12:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FossYzCM735sgPXFx6|target:_blank”]

فست فود پیتزا پیتزا بوشهر

فست فود کپل بوشهر

در صورتیکه بین بهترین فست فود های بوشهر به دنبال جایی هستید که پول بیشتر به غذا بدهید تا جای لوکس و غیره و از طرفی، می خواهید فست فود مورد نظر علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب نیز داشته باشد یکی از بهترین انتخاب ها فست فود کپل است که دو شعبه در بوشهر دارد و یک شعبه فقط به صورت بیرون بر خدمات ارائه می دهد.

شعبه حضوری فست فود کپل که می توانید در آنجا بنشینید و غذا را داغ داغ میل کنید، در جاده ساحلی و مقابل پارک شغاب قرار دارد و می دانیم که این پارک یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین و بزرگترین پارک های ساحلی بوشهر است برای همین، نه تنها کلی کافه و رستوران در اطراف این پارک هست که پاتوق جوانان محسوب می شود، بلکه تمامی این فست فود ها و رستوران ها همیشه با هم رقابت می کنند تا مشتری بیشتری جذب کنند حال برخی با سرو غذای باکیفیت و برخی هم با دارا بودن محیطی لوکس. فست فود کپل اما، محیط لوکسی ندارد و در عوض، از یک سالن ساده اما شیک به همراه تابلوهای دوست داشتنی روی دیوارهایش برخوردار است و از طرفی، استفاده از مبل های راحتی بجای میز و صندلی برای فست فود کپل بین بسیاری از فست فود های بوشهر بخصوص آن هایی که در اطراف پارک شغاب قرار دارد مزیت محسوب می شود.

فست فود کپل از معدود فست فود هایی است که غذا های قیمت مناسب سرو می کند و نسبت به بسیاری از فست فود های بوشهر از قیمت های بهترین برخوردار است اما مسلماً شاید به پای خیلی از رستوران های باکیفیت و گران نرسد اما در نوع خودش و در دسته فست فود های اقتصادی بوشهر، شاید بهترین انتخاب یا یکی از بهترین گزینه ها باشد. اینجا تنوعی از انواع پیتزا، برگر، ساندویچ و پیش غذا های متنوع ارائه می شود اما به گفته مشتریان و رستوران گردها، پیتزا ها چون قیمت های اقتصادی دارند و بی نظیر هستند چه از لحاظ مزه و چه از لحاظ کیفیت، بین مشتریان محبوب ترند.

با این حال، اگر قصد تجربه فست فود کپل را دارید خوب است یک موضوع را در نظر داشته باشید. منوی دو شعبه فست فود کپل با هم تفاوت هایی دارند. در منوی شعبه یک، انواع برگرهای خوشمزه با گوشت های دست ساز، انواع پیتزا به همراه پیتزا های خانواده، پاستا و لازانیا، مرغ های سوخاری، بشقاب های استیک و پیش غذاهای متنوع سرو می شود و در شعبه 2 نیز انواع مرغ های سوخاری، ساندویچ های خاص و فوق العاده، بوریتوهای پرطرفدار و کلی پیش غذای خوشمزه سرو می شود.

آدرس فست فود کپل بوشهر

فست فود کپل دارای دو شعبه در شهر بوشهر است. اگر می خواهید به صورت حضوری مراجعه کنید تا از غذا های داغ و خوشمزه و باکیفیت مجموعه لذت ببرید، می بایست به شعبه جاده ساحلی مراجعه کنید. این فست فود نیز در مقابل پارک شغاب قرار دارد و در جاده ساحلی به سمت جنوب و سه راه دانشگاه، در مقابل پارک شغاب فست فود کپل را مشاهده خواهید کرد. در صورتیکه در منزل هستید و میخواهید غذا سفارش دهید، یا می خواهید خودتان به فست فود کپل مراجعه کنید و غذا سفارش دهید، می بایست به شعبه بیرون بر فست فود کپل مراجعه کنید و برای دسترسی به این شعبه نیز در شهر بوشهر کافیست به سمت میدان امام خمینی بروید و دور میدان فست فود کپل را مشاهده کنید.

شماره تماس شعبه بیرون بر فست فود کپل بوشهر: 33663035-077

شماره تماس فست فود کپل بوشهر: 33453856-077

ساعت کاری فست فود کپل بوشهر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F7Q8DetZfCCDcpSnC8|target:_blank”]

فست فود کپل بوشهر

رستوران ایتالیایی سول

برخی از رستوران های ایتالیایی، برای اینکه منوی خود را تکمیل کنند و محبوب تر شوند، وعده صبحانه نیز سرو می کنند اما رستوران ایتالیایی سول بدون اینکه نیاز باشد همچین کارهایی انجام دهد، تنها با سرو غذا هایی بسیار خوشمزه و باکیفیت در کنار ارائه قیمتی بسیار خوب نسبت به بسیاری از رستوران های ایتالیایی بوشهر، توانسته خود را بین فست فود های بوشهر محبوب کند و در زمینه سرو غذا های ایتالیایی حرف ها برای گفتن داشته باشد.

رستوران ایتالیایی سول تخصصش فقط غذا های ایتالیایی است. اینجا اگر بخواهید ابتدا با پیش غذاها معده خود را آماده کنید برای یک پیتزای ایتالیایی لذیذ، آیتم های مختلفی قابل سفارش است از جمله قارچ سوخاری، نان سیر، هات چیپس، سیب زمینی های ساده و اسپشیال و غیره. در کنارش، مثل هر رستوران ایتالیایی دیگر کلی سالادهای خوشمزه و متنوع نیز ارائه شده. در بخش غذا های اصلی، 6 آیتم برای پاستا و لازانیا، بشقاب انواع استیک و استراگانف، 5 مدل برگر و 15 مدل پیتزای خوشمزه ایتالیایی در نظر گرفته شده است. همچنین کنار پیتزا های ایتالیایی، 6 نوع پیتزای آمریکایی هم هست.

شاید رستوران ایتالیایی سول نسبت به بسیاری از فست فود های بوشهر و رستوران های ایتالیایی که در این شهر هست قیمت های بالاتری داشته باشد اما در نظر داشته باشید اینجا یک رستوران ایتالیایی است و بطور کلی، رستوران های ایتالیایی از بازه قیمتی بالاتری نسبت به فست فود ها و سایر رستوران ها برخوردار هستند. تمامی غذا های خوشمزه و لذیذ رستوران ایتالیایی سول، در یک محیطی بسیار شلوغ، اما زیبا و شکیل و دوست داشتنی با تمی لوکس همانند سایر رستوران های ایتالیایی سرو می شوند. اینجا با وجود داشتن ظرفیت بالا و فاصله خوب میز و صندلی ها به همراه ویو زیبا از دریا، همیشه شلوغ است و این شلوغی و سر و صدا در روزهای آخر هفته کمی آزار دهنده خواهد بود.

آدرس رستوران ایتالیایی سول

برای اینکه به رستوران ایتالیایی سول دسترسی داشته باشید، باید به شمال بوشهر مراجعه کنید. در شمال بوشهر و بالای فرودگاه بین المللی بوشهر، یک پارک معروفی هست با نام پارک پرندگان که تقاطع خیابان های شهدا، میدان معلم، خیابان ایلام و خیابان خلیج فارس است. در ضلع غربی پارک که خیابان خلیج فارس قرار دارد، در آنسوی خیابان و سمت ساحل رستوران ایتالیایی سول را به همراه کلی کافه و رستوران دیگر مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران ایتالیایی سول: 09172956327 و 09175942462

ساعت کاری رستوران ایتالیایی سول: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fzkrajzd6zaGui9iX7|target:_blank”]

[widgetkit id=”914″ name=”کافه فست فود سول بوشهر”]

کافه فست فود ویتلو

کافه فست فود ویتلو از معدود کافه فست فود های بوشهر است که به صورت شبانه است چون همه روزه تا ساعت 2 بامداد آماده ارائه خدمات به مشتریانش می باشد. همیشه وقتی نام کافه فست فود می آید یا حتی کافه رستوران، یاد جاهایی می افتیم که از ساعت 8 صبح تا 12 شب باز هستند و اصبحانه نیز سرو می کنند اما کافه فست فود ویتلو برخلاف این موضوع است و نه تنها خبری از صبحانه نیست بلکه ساعت کاری آن نیز تا 2 بامداد است و آن هایی که نصف شب به دنبال یک رستوران ایتالیایی خوب و شیک و با سرو غذا های باکیفیت هستند می توانند روی کافه فست فود ویتلو حساب کنند.

کافه فست فود ویتلو از کافه رستوران های معروف و نسبتاً قدیمی بوشهر است و خیلی ها به مشتری ثابت اینجا تبدیل شده اند چون کافه فست فود ویتلو از همان زمان افتتاح تا به امروز سعی کرده کیفیت خود را حفظ کند و همیشه غذا های فوق العاده خوشمزه و باکیفیتی با طعمی به یادماندنی را به مشتریان خود سرو کند. اینجا محیطی نوستالژی و دوست داشتنی دارد و با اینکه باید همانند یک کافه رستوران یا کافه فست فود، لوکس و پرزرق و برق باشد و نورپردازی ضعیفی هم در محیط باشد اما در ویتلو، با سالنی طرف هستیم که میز و صندلی های چوبی، نورپردازی شکیل، تزئینات مدرن و استفاده از المان های جوان پسند آن را به خوبی جذاب و دلنشین کرده.

در کافه فست فود ویتلو کلی غذای فست فودی و ایتالیایی خوشمزه و بی نظیر هست که به راحتی می توانند شما را به یکی از مشتریان ثابت اینجا تبدیل کنند. معمولاً اکثر کافه رستوران ها و کافه فست فود های بوشهر از نام ها عجیب و غریبی در منویی خود استفاده می کنند و تقریباً اکثر کافه رستوران ها در ایران هم از این قائده پیروی می کنند. برفرض مثال، در منوی کافه فست فود ویتلو و بخش پیش غذا ها، آیتم های خاصی مشاهده می شود همچون دینامیت شریمپ که همان میگو سوخاری با سس دینامیت است و البته آیتم های دیگر هم هست مانند انواع سیب زمینی، تکه های مرغ سوخاری، نان سیر، چیکن وینگز و غیره. البته کلی سالاد خوشمزه هم هست که نباید از دستشان بدهید.

بعد از پیش غذا نوبت به غذا های اصلی می رسد. در کافه فست فود ویتلو کلاً دو ساندویچ داریم با نام های پستو و سنیسل مرغ اما 5 آیتم در بخش خوراک ها شامل انواع استیک و نودل و استراگانف ها، 9 آیتم متنوع و لذیذ در بخش پیتزا های ایتالیایی، 2 مدل پاستا، 2 مدل استیک و چهار نوع برگر. بی شک کافه فست فود ویتلو را از نظر تنوع غذایی نمی توان با بسیاری از کافه فست فود های بوشهر مقایسه کرد اما از نظر کیفیت، اینجا حرف ها برای گفتن دارد. بماند که تمامی غذا ها از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند، شما برای پیتزا ها می توانید با پررداخ هزینه بیشتر، آن را به صورت استافد شده سفارش دهید و همچنین در بخش همبرگر ها، تمامی برگر ها علاوه بر اینکه از گوشت های دست ساز باکیفیت تهیه شده اند، مشتریان این امکان را دارند برگر را به صورت 150 گرمی یا 250 گرمی سفارش دهند.

آدرس کافه فست فود ویتلو

اگر بین معروف ترین و بهترین کافه فست فود های بوشهر تصمیم دارید تجربه کافه فست فود ویتلو را داشته باشید و به یکی از مشتریان ثابت اینجا تبدیل شوید، برای دسترسی به این کافه فست فود می بایست به شمال بوشهر و شمال فرودگاه بوشهر مراجعه کنید. بدین منظور، ابتدا باید به میدان تقاطع خیابان های طالقانی، مطهری و بزرگراه امام علی برسید. سپس در ضلع غربی میدان وارد خیابان مطهری شوید و بعد از آن وارد کوچه آتش نشانی شوید تا در انتهای کوچه وارد در کوچه سامان به کافه فست فود ویتلو برسید. مسیر دیگری هم برای دسترسی به کافه فست فود ویتلو هست که خیابان شهید رجائی در شمال فرودگاه بوشهر می باشد. در این خیابان که از خیابان طالقانی تا میدان بی سیم ادامه دارد، کافیست وارد خیابان آتش نشانی شوید تا کمی جلوتر و در کوچه سامان به کافه فست فود ویتلو برسید.

لازم به ذکر است اگر در روزهای وسط هفته بخواهید به کافه فست فود ویتلو مراجعه کنید، جای پارک در مقابل کافه فست فود یا نزدیکی آن به راحتی پیدا می شود اما در صورتیکه بخواهید در روزهای آخر هفته و شب ها به اینجا مراجعه کنید، پیدا کردن جای پارک در نزدیکی یا مقابل کافه فست فود ویتلو کمی زمان بر خواهد بود.

شماره تماس کافه فست فود ویتلو: 33332525-077

ساعت کاری کافه فست فود ویتلو: همه روزه از ساعت 7 شب الی 2 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FuccXWZBPuDRNeetz7|target:_blank”]

[widgetkit id=”915″ name=”کافه فست فود ویتلو بوشهر”]

[html_block id=”70806″]