مراکز خرید کرمان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین شهر های تاریخی کشور که توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید کرمان می باشد. این شهر به دلیل دارا بودن جاذبه های تاریخی و طبیعی خود در بین گردشگران نیز به شهرت رسیده است. امکان ندارد کسی به این شهر سفر کند و تمایل به خرید و تهیه سوغات کرمان را نداشته باشد. در این مقاله به سراغ معرفی مراکز خرید کرمان رفتیم تا بتوانید با کسب اطلاعات درباره آن ها نسبت به خرید آن چه نیاز دارید اقدام کنید. بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید یکی از این پاساژ ها را انتخاب کنید و خرید خوبی را تجربه نمایید.

بازار ستاره کرمان

یکی از بهترین پاساژ های کرمان که توانسته امتیاز خوبی هم از مراجعین دریافت نماید، بازار ستاره می باشد. این مرکز خرید زیبا ساخته شده و نمای آن نیز به یک بازار زیبا شباهت دارد. اجناسی که در این بازار به فروش می رسند معمولا کیفیت های متوسطی دارند و قیمت کالا ها نیز در حد متوسطی می باشد. مغازه هایی که در این بازار کرمان مشغول به کار هستند اجناس مختلفی را به فروش می رسانند. شما می توانید برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات چرمی، زیورآلات، لباس های بچگانه، خرازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، موبایل و لوازم جانبی آن، مواد غذایی، لوازم التحریر، عطر و ادکلن، پارچه،کالا های صوتی و تصویری، اکسسوری و… اقدام نمایید.

این پاساژ نیز دارای پارکینگ است و از بابت جای پارک برای خوروی خود دچار مشکل نخواهید گشت. اگر در سفرتان به کرمان تمایل به استفاده از این پاساژ را داشتید می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 9 تا 14 و 16 تا 21 اقدام نمایید. البته بهتر است در روز های تعطیل قبل از مراجعه از تایم دقیق کاری بازار ستاره کرمان مطلع شوید.

آدرس بازار ستاره کرمان: کرمان، خیابان فتحعلی شاهی، نزدیک به میدان شهدا

بازار ستاره کرمان

مجتمع الماس هزار و یک شب

یکی از پاساژ هایی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، مجتمع الماس هزار و یک شب است که توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت کند و به همین دلیل می توان گفت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند. این مرکز خرید که یکی از بهترین پاساژ های کرمان می باشد با سرمایه شخصی دو سرمایه گذار تاسیس شد. بودجه ای که برای ساخت این پروزه در نظر گرفته شده بود در حدود 20 میلیارد تومان بود که در نهایت در خیابان هزار و یک شب کرمان نیز تاسیس گشت.

این مجتمع تجاری دارای 46 واحد تجاری بوده و هم چنین 17 واحد اداری را نیز شامل می شود. شما می توانید با مراجعه به پاساژ الماس هزار و یک شب کرمان، برندی را که به دنبال آن هستید بیابید چرا که تقریبا انواع برند ها در این مجموعه حضور دارند. یکی از واحد هایی که در این پاساژ مورد پسند افراد قرار می گیرد، نمایندگی فروش لگو می باشد. در واقع شما می توانید حتی برای تهیه سوغات نیز از این مغازه استفاده نمایید.

در این پاساژ انواع کیف و کفش و پوشاک نیز یافت می شود و بهتر است از آن ها نیز غافل نشوید. تایم کاری این مجتمع تجاری همه روزه از ساعت 8:30 تا 13:30 و 16 تا 22:30 باز بوده و شما می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید. اگر تمایل داشتید به این پاساژ مراجعه کنید بهتر است قبل از حضور در آن ابتدا از تایم دقیق کاری مطلع شوید تا در زمان مراجعه دچار سرگردانی نشوید. لازم به ذکر است این پاساژ دارای پارکینگ بوده و از این بابت نیاز به نگرانی نیست.

آدرس پاساژ الماس هزار و یک شب کرمان: کرمان، خیابان هزار و یک شب شمالی، بین کوچه پنج و هفت

مجتمع تجاری تفریحی صالح المهدی

یکی از بهترین جاهایی که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید مجتمع تجاری تفریحی صالح المهدی می باشد که در خیابان شریعتی کرمان قرار گرفته است. این مرکزخرید به دلیل دارا بودن امکانات رفاهی مختلف در خود توانسته عده زیادی را جذب نماید. اکثتر مراجعین از این پاساژ کرمان رضایت داشته و به همین دلیل امتیاز خوبی را به آن داده اند. شما می توانید هم برای خرید سوغات یا آن چه در سفر نیاز دارید به این مرکز خرید مراجعه کنید و هم برای تجربه ای بهتر در استفاده از خدمات رفاهی موجود در پاساژ. از امکانات موجود در این پاساژ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رستوران
  • کافیشاپ
  • سالن بولینگ
  • سالن بیلیارد
  • سفره خانه سنتی
  • شهربازی
  • تالار پذیرایی
  • پارکینگ

لازم به ذکر است اجناسی که در این مجموعه به فروش می رسند کیفیت متوسط رو به بالا دارند بنابراین قیمت ها نیز پایین نبوده و بهتر است قبل از مراجعه این نکته را در نظر داشته باشید. این مجتمع تجاری در سال 1390 تاسیس شده و جزو مراکز خرید جدید کرمان محسوب نمی شود ولی با این حال شما می توانید امکانات زیادی را در آن بیابید و از آن ها استفاده نمایید. این مرکز خرید هم چنین به عنوان یکی از جاهای دیدنی کرمان نیز شناخته می شود چرا که مسافران می توانند تجربه ای خوب از بازدید این مجموعه و استفاده از امکانات آن داشته باشند.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی صالح المهدی کرمان: کرمان، خیابان شریعتی، بعد از چهارراه طهماسب، رو به روی پاساژ ولیعصر

ساعت کاری مجتمع تجاری تفریحی صالح المهدی کرمان: همه روزه از ساعت 10 تا 22

مجتمع تجاری تفریحی صالح المهدی

مجتمع تجاری اطلس

از دیگر مراکز خرید کرمان که بهتر است برای خرید کالای مورد نیازتان به آن مراجعه نمایید، مجتمع تجاری اطلس می باشد. این مرکز خرید به دلیل دارا بودن بوتیک ها متعدد توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید و امتیاز خوبی نیز از مراجعین دریافت نماید. در این پاساژ اکثر مغازه ها مربوط به لوازم التحریری ها بوده و طبقه دوم نیز مربوط به همین صنف می باشد. کیفیت کالا هایی که در این پاساژ به فروش می رسد بالاست و به همین دلیل قیمت ها نیز متوسط رو به بالا هستند.

مجتمع تجاری الماس یکی از قدیمی ترین پاساژ های کرمان به حساب می آید و فروشگاه های تجاری مختلفی را در خود جای داده است. اگر به دنبال کالایی هستید که می خواهید تنوع محصولات را داشته باشید بهتر است علاوه بر مراکز خرید دیگر به این پاساژ نیز مراجعه نمایید. این پاساژ کرمان در تمامی روز های هقته از ساعت 8:30 تا 10:30 باز بوده ولی بهتر است در روز های تعطیل و جمعه ها قبل از مراجعه به آن ابتدا از باز یا بسته بودن پاساژ و هم چنین ساعت کاری آن مطلع شوید و سپس اقدام نمایید.

آدرس مجتمع تجاری اطلس کرمان: کرمان، خیابان شریعتی، نبش پل ولیعصر، رو به روی باغ ملی

بازار کرمان

اگر تمایل دارید در سفر به کرمان حال و هوای جایی تاریخی را داشته باشید بهتر است سری به بازار بزرگ کرمان بزنید. این بزار قدمت بالایی داشته و معماری آن در کنار حجره های جذابش می تواند تجربه ای متفاوت باشد. این بازار که به عنوان یک اثر تاریخی به ثبت ملی رسیده، به دلیل قرار گرفتن بر راه ادویه و جاده ابریشم در زمان قدیم مورد بازدید افراد زیادی قرار می گرفت. برخی از محققان معتقدند که بازار کرمان به عنوان بزرگ ترین و طولانی ترین بازار کشور به حساب می آید که نباید استفاده و تماشای آن را از دست بدهید.

یکی از مهم ترین مواردی که درباره این بازار باید به آن اشاره نمود این است که سازه هایی که به بازار متصل هستند بیش از 60 درصد از کل بنا های تاریخی کرمان را تشکیل می دهند. به عبارتی شما می توانید با مراجعه به این بازار که از مهم ترین پاساژ های کرمان به شمار می رود، هم اجناس مورد نظرتان را تهیه کنید و هم از جاذبه های تاریخی این شهر بهره مند شوید.

بسیاری از گردشگران تنها برای بازدید به این بازار می روند چرا که با قدم زدن در راسته های مختلف آن گویی در تاریخ قدم بر می دارند. اگر تصمیم گرفتید به این بازار سری بزنید بهتر است در بازه زمانی 9 تا 21:30 اقدام نمایید و جمعه ها را برای مراجعه انتخاب نکنید چون آخر هفته ها بازار بسته است. البته در روز های تعطیل رسمی نیز امکان بسته بودن بازار وجود دارد.

آدرس بازار کرمان: کرمان، میدان ارگ

بازار کرمان

پاساژ شجاع

یکی دیگر از مراکز خریدی که در این شهر می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، پاساژ شجاع می باشد که با نام بازارچه شجاع نیز شناخته می شود. این پاساژ کرمان شاید کوچک باشد ولی توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید چرا که مغازه های مختلفی در آن قرار دارد و شما می توانید برای استفاده از آن ها اقدام نمایید. این پاساژ توانسته امتیاز خوبی از کابران دریافت کند و به همین دلیل می توان گفت یکی از جاهایی است که شاید بتوانید کالایی را که به دنبال آن هستید را بیابید. اگر تمایل داشتید به این بازارچه کرمان بروید بهتر است در بازه زمانی 10 تا 21 اقدام کنید و توجه داشته باشید که قبل از مراجعه در روز های تعطیل رسمی یا جمعه ها ابتدا از تایم دقیق کاری اطمینان حاصل کنید.

آدرس پاساژ شجاع کرمان: کرمان، خیابان شریعتی، بعد از پل روگذر باغ ملی