بازار ستاره کرمان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین شهر هایی که افراد می توانند برای مراجعه به آن اقدام نمایند، شهر تاریخی و گردشگری کرمان می باشد. این شهر دارای جاذبه های مختلفی است که دیدنی های تاریخی به نسبت جاذبه های طبیعی آن بیشتر می باشد. اگر به این شهر سفر کنید می توانید از مراکز خرید ان نیز هر آن چه نیاز دارید را تهیه کرده و برای سوغات کرمان نیز از آن ها خریداری نمایید. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از جاذبه های این شهر به نام بازار ستاره کرمان رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بازار ستاره کرمان کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به بازار ستاره کرمان می توانید ابتدا خود را به میدان مشتاقیقه یا همان میدان شهدا برسانید و سپس در جهت غربی میدان به سمت بلوار دکتر باهنر ادامه دهید. این بلوار به سمت زورخانه ادامه دهید و کمی بعد از تکیه همت کرمان می توانید به مقصدتان وارد شوید. البته می توانید به خیابان شریعتی رفته و سپس با ورود به خیابان فتحعلی شاهی که در نزدیکی میدان شهدا قرار دارد به مقصدتان وارد شوید. بهتر است در رسیدن به مقصدتان از لوکیشن زیر استفاده کنید تا بتوانید به آسانی به بازار ستاره برسید. بدین منظور کافیست ابتدا لوکیشن و اینترنت همراه خود را روشن نموده و سپس بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید.

آدرس بازار ستاره کرمان: کرمان، خیابان فتحعلی شاهی، نرسیده به میدان شهدا

درباره بازار ستاره کرمان

این بازار به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی خوب توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید به همین دلیل مسافران زیادی برای مراجعه به آن اقدام می کنند. در این بازار که یکی از بهترین مراکز خرید کرمان می باشد می توانید کالا هایی هم چون پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، خوراکی های خوش مزه، موبایل و لوازم جانبی آن، لوازم التحریر، محصولات آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، کالا های مربوط به سیسمونی، زیورآلات، محصولات ورشی، اکسسوری و… را بیابید.

در این پاساژ هم چنین امکانات مختلفی نیز در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند با استفاده از آن ها خرید بهتری را تجربه نمایند. هر چند که کرمان شهری برای خرید های متنوع یا برند نمی باشد و بیشتر در زمره محصولات و صنایع دستی فعالیت دارد، اما شما می توانید با مراجعه به این بازار هرچه نیاز دارید را تهیه کرده و تجربه خوبی داشته باشید.

بازار ستاره کرمان

امکانات بازار ستاره

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم این بازار دارای یک سری امکانات بوده که برخی از آن ها در پاساژ های دیگر نیز وجود دارد همانند پله برقی، ورودی مناسب برای افراد دارای ویلچر، سرویس های بهداشتی و نیمکت هایی جهت استراحت. امکاناتی هم چون پارکینگ اختصاصی و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز برای این مرکز خرید در نظر گرفته شده تا شما بتوانید با استفاده از آن ها خرید بهتری داشته باشید.

بهترین زمان مراجعه به بازار بزرگ ستاره

اگر تمایل داشتید به این بازار مراجعه کنید بهتر است زمانی را انتخاب کنید که بتوانید تجربه بهتری را به دست آورید. هر چند که درون پاساژ معمولا به دلیل وجود تهویه و کولر دمای مناسب تری نسبت به بیرون از پاساژ دارد ولی کرمان یک شهر گرمسیر بوده و بهتر است زمانی را برای سفر به این شهر انتخاب کنید که آب و هوا شما را آزار ندهد چرا که ممکن است دمای هوا مانع از تجربه بهتر شود.

بهترین زمانی که می توانید برای سفر به کرمان برگزینید از اسفند ماه تا اواخر اردیبهشت می باشد که آب و هوا در بهترین حالت خود می باشد و شما می توانید طبیعت و جاذبه های کرمان را نیز در زیبا ترین حالت ممکن ببینید. بنابراین بهترین زمان خرید نیز همین بازه زمانی گفته شده و البته تمامی فصل زمستان می باشد. اگر تمایل داشتید به مراکز خرید کرمان بروید بهتر است این بازه زمانی عنوان شده را در نظر داشته باشید تا دچار گرمازدگی نشوید.

بازار ستاره کرمان

ساعت کاری بازار ستاره کرمان

یکی از مهم ترین مواردی که باید قبل از خرید و مراجعه به پاساژ های کرمان در نظر بگیرید تایم کاری مرکز خرید مقصد می باشد. هر پاساژی تایم کاری مختص به خود را دارد و شما قبل از مراجعه باید ابتدا از این موضوع اطمینان حاصل کنید. بازار ستاره کرمان معمولا در تمامی روز های هفته باز بوده ولی در روز های تعطیل ی جمعه ها بهتر است قبل از مراجعه باز یا بسته بودن بازار را در نظر بگیرید و از آن کسب اطلاع کنید تا دچار سرگردانی نشوید. در ادامه می توانید برخی از این اطلاعات مهم را داشته باشید:

ساعت کاری بازار ستاره کرمان: همه روزه به جز تعطیلات از ساعت 9 تا 14 و 16 تا 21

مراکز خرید نزدیک به بازار ستاره

شما می توانید برای پاساژ گردی در این شهر با مراجعه به بازار ستاره کرمان به مراکز خرید دیگری که در محدوده این مجتمع تجاری قرار دارند نیز بروید تا اگر به دنبال کالای خاصی هستید یا می خواهید سوغات تهیه کنید تنوع بیشتری را تجربه کنید. مراکز خرید نزدیک به این پاساژ شامل موارد زیر می شود:

مجتمع تجاری گنجعلی خان

بازار کلاه مال ها

بازار مظفری

بازار حاج آقا علی

راهنما سایت

آدرس

کرمان، خیابان فتحعلی شاهی، نرسیده به میدان شهدا

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 14 ، 16 الی 21

یک‌شنبه

9 الی 14 ، 16 الی 21

دو‌شنبه

9 الی 14 ، 16 الی 21

سه‌شنبه

9 الی 14 ، 16 الی 21

چهار‌شنبه

9 الی 14 ، 16 الی 21

پنج‌شنبه

9 الی 14 ، 16 الی 21

جمعه

9 الی 14 ، 16 الی 21
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه