مراکز خرید مشهد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بزرگ ترین شهر های ایران که توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود بکشاند و در واقع به عنوان پایتخت مذهبی کشور شناخته می شود، مشهد می باشد. این کلان شهر هم چنین جاذبه های مختلفی را نیز در خود دارد و به همین دلیل در طول سال عده زیادی از افراد به سمت آن رهسپار می شوند. مسافران معمولا به دنبال خرید از این شهر و تهیه سوغات هستند به همین دلیل می توانید مراکز خرید متنوعی را در مشهد بیایبید. ما نیز در این مقاله به سراغ معرفی مراکز خرید مشهد رفتیم تا بتوانید تا اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مراکز خرید لاکچری مشهد

از مهم ترین مراکز خریدی که در بین مسافران و توریست ها وجود دارد مراکز خریدی هستند که لوکس بوده و همه چیز در آن ها تقریبا گران قیمت می باشد. این پاساژ ها به دلیل دارا بودن اجناس شیک و با کیفیت بین مسافران زیادی معروف شده اند. ما در این جا به معرفی تعدادی از مهم ترین مراکز خرید لاکچری مشهد خواهیم پرداخت تا بتوانید بیشتر از قبل با آن ها آشنا شوید.

مرکز خرید الماس شرق

یکی از مهم ترین مواردی که باعث شده تا این نام بر روی مرکز خرید الماس شرق گذاشته شود، استفاده از نمای همانند الماس می باشد که به صورت گنبدی در سقف در نظر گرفته شده است. مرکز خرید الماس شرق دارای شش طبقه بوده و 1500 واحد تجاری در آن مشغول به کار هستند. شما در این پاساژ می توانید انواع کالاهای مربوط به پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، اکسسوری و… را تهیه نمایید.

هم چنین بخش های مختلفی در این مرکز خرید وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید خرید بهتری را تجربه نمایید. این بخش ها شامل سالن اجتماعات، آب نمای جامپینگ، سینما چند بعدی، شهربازی سرزین عجایب، بولینگ، بیلیارد، دارت و… که چند مورد آخر به عنوان تفریحات این مجموعه به حساب می آیند و بهتر است در مراجعه خود به پاساژ از آن ها غافل نشوید. شما الماس شرق می توانید لوازم خانگی و انواع کریستال های زیبا را نیز تهیه نمایید چرا که در این پاساژ انواع زیادی از این کالاها وجود دارد.

لازم به ذکر است که فاصله این مرکز خرید تا حرم تنها 20 دقیقه می باشد که تایم زیادی نیست و برای زائران گزینه خوبیست. بهتر است بدانید که مجتمع تجاری دارای یک وب سایت با نام خود می باشد که در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانید به آن سری بزنید. این مرکز خرید به عنوان یکی از جاهای دیدنی مشهد نیز به شمار می رود و عده زیادی از افراد برای تماشای آن اقدام می کنند.

آدرس مرکز خرید الماس شرق: مشهد، اواخر بلوار خیام شمالی

شماره تماس مرکز خرید الماس شرق مشهد: 37113111-051

ساعت کاری مرکز خرید الماس شرق مشهد: همه روزه از 9 تا 23

وبسایت الماس شرق: almasshargh.com

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.34616821463886%2C%2059.59681433593033%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید الماس شرق

مرکز خرید پروما

از دیگر مراکز خرید لوکس مشهد می توان به پاساژ پروما اشاره نمود که در سال 1383 تاسیس گشت. این مرکز خرید دارای چهار طبقه می باشد و تعداد فروشگاه هایی که در این پاساژ مشغول به کار هستند 250 واحد می باشد. شما در هر طبقه می توانید کالاهای مختلفی را بیابید و اجناس متفاوتی را برای خود تهیه نمایید. انواع پوشاک، لباس های مجلسی، ادکلن، زیورآلات، ساعت، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و… در این مرکز خرید موجود است و شما می توانید از هر کدام که تمایل داشتید استفاده نمایید. در طبقه سوم پروما می توانید به همراه فرزند خود برای استفاده از شهربازی و استفاده خودتان به همراه دوستانتان از سالن بیلیارد، بولینگ و… نیز که در همین طبقه هستند نیز بهره ببرید.

مرکز خرید پروما مشهد به عنوان یکی از مهم ترین مراکز خرید مشهد به شمار می رود و علاوه بر موارد یاد شده قسمت های دیگری نیز برای فروشگاه کتاب، کافی شاپ و نمازخانه هم دارد تا شما بتوانید با استفاده از این موارد یک خرید خوب را تجربه نمایید. در پروما هم چنین یک سوپر مارکت نیز وجود دارد که بزرگ بوده و در خود مواردی همانند نان، خشکبار، میوه جات، شیرینی، محصولات پروتئینی، محصولات لبنی و… را به فروش می رساند.

آدرس مرکز خرید پروما: مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز

شماره تماس مرکز خرید پروما مشهد: 37637401-051

ساعت کاری مرکز خرید پروما مشهد: همه روزه از 9 تا 24 و جمعه ها از 10:30 تا 24

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.3254941472464%2C%2059.56410651858201%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید پروما

برج تجاری اداری آرمیتاژ

این مرکز خرید در 35 طبقه ساخته شده و ارتفاع آن معادل 150 متر می باشد. از این تعداد طبقات شما برای خرید می توانید به واحد های تجاری قرار گرفته شده از طبقه منفی یک تا مثبت سه بروید و هر آن چه نیاز دارید را برای خود تهیه نمایید. مرکز خرید آرمیتاژ به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس مشهد در نظر گرفته می شود و قیمت کالاها در آن متوسط رو به بالا می باشد. آرمیتاژ دارای 3 ورودی بوده و به همین دلیل مراجعین دسترسی خوبی به بخش های مختلف از طریق ورودی های متفاوت خواهند داشت.

شما حتی می توانید از طریق یک پل که در خیابان هفت تیر واقع شده، مستقیم به طبقه دوم بروید. در طبقه منفی یک می توانید به هایپر مارکت مراجعه کنید و در کنار آن در صورت نیاز از واحد های مربوط به کافی شاپ یا فروش لوازم منزل، کالای خواب و لوازم الکترونیکی بهره ببرید. در طبقه همکف قادر به استفاده از واحد های مربوط به ارائه پوشاک، ساعت، عینک، ادکلن و جواهرات خواهید بود و در طبقه اول همین محصولات در کنار لوازم آرایشی و بهداشتی قرار دارند.

طبقه دوم برج تجاری اداری آرمیتاژ شاید زیاد به کار مسافران نیاید چرا که در این طبقه واحد ها مشغول فروش لوازم مربوط به دکوراسیون خانه و تزیینات مربوط به منزل هستند. طبقه سوم نیز مختص کودکان می باشد تا بتوانید برای فرزندتان هر چه نیاز دارید را تهیه نمایید. این مجتمع تجاری هم چنین دارای یک وب سایت نیز می باشد که می توانید از آن جهت کسب اطلاعات بیشتر استفاده نمایید. از دیگر بخش های این مجتمع تجاری بزرگ می توان به فودکورت، رستوران ها و کافی شاپ های متعدد اشاره نمود که بهتر است در مراجعه به این مرکز خرید برای صرف غذا به یکی از رستوران های مشهد که در آرمیتاژ قرار گرفته به نام رستوران بین المللی آرمیتاژ بروید و از طعم بی نظیر غذا های آن استفاده نمایید.

آدرس برج تجاری اداری آرمیتاژ: مشهد، نبش هفت تیر 8، خیابان گلشن

شماره تماس برج تجاری اداری آرمیتاژ مشهد: 31905-051

ساعت کاری برج تجاری اداری آرمیتاژ مشهد: همه روزه از 10 تا 22، پنج شنبه جمعه ها و روزهای تعطیل از 10 تا 23

وبسایت آرمیتاژ: armitajmall.com

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.32432271582161%2C%2059.49952330170361%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

برج تجاری اداری آرمیتاژ

مرکز خرید وصال

از دیگر مراکز خریدی که می توانید در سفرتان به مشهد برای خرید آن چه نیاز دارید مراجعه کنید، مرکز خرید وصال می باشد. این پاساژ در 6 طبقه ساخته شده و در آن 400 واحد تجاری مشغول به کار هستند و به فروش انواع برندها مشغول می باشند. اگر به این مرکز خرید مراجعه نمایید احتمالا شاهد تعداد زیادی از واحدها خواهید بود که محصولات چوبی و مبلمان ارائه می کنند.

در واقع مرکز خرید وصال بیشتر مناسب اهالی خود مشهد می باشد چرا که می توانند برای منزل خود هر چه در این مورد نیاز دارند را تهیه نمایند. البته باید عنوان کرد که در وصال علاوه بر فروش لوازم گفته شده می توانید پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، ادکلن، خشکبار، اکسسوری و… را نیز تهیه کنید و به همین دلیل برای مسافران نیز کارآمد می باشد. پاساژ وصال یکی از مراکز خرید لوکس مشهد به شمار می رود که مسافران به آن مراجعه می نمایند.

علاوه بر موارد گفته شده در این مجتمع تجاری آب نمای موزیکال، مجموعه تفریحی بازیما، رستوران، آسانسور پانوراما و… نیز وجود دارد که برای رفاه بیشتر مراجعین به وجود آمده اند. مجتمع تجاری گفته شده دارای یک وبسایت نیز می باشد که اطلاعات دقیق تر درباره بخش های متعدد درون پاساژ در آن قرار گرفته است. وصال به الماس شرق نیز بسیار نزدیک است و شما می توانید با رفتن به این منطقه از هر دو مرکز خرید استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید وصال: مشهد، بلوار خیام شمالی، منطقه سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان 6

شماره تماس مرکز خرید وصال مشهد: 37115555-051

ساعت کاری مرکز خرید وصال مشهد: همه روزه از 10 تا 23

وبسایت وصال: vesal-center.com

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.3458707433507%2C%2059.5981520222665%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید وصال

مرکز خرید آلتون

از دیگر مراکز خریدی که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید، مرکز خرید آلتون می باشد. این برج تجاری مدت زیادی نیست که ساخته شده ولی بین مسافران به شهرت رسیده است. آلتون دارای 25 طبقه بوده که از این تعداد تنها سه طبقه برای فروش تجاری می باشد. در این مرکز خرید بیش ترین فروشگاه ها مربوط به کیف و کفش بوده که در برندهای مختلف به فروش می رسند. البته در این جا می توانید محصولات دیگری مثل لوازم صوتی و تصویری، پوشاک، لوازم خانگی و… را نیز خریداری نمایید.

در این پاساژ می توانید کالاهای لوکسی را تهیه نمایید که البته نباید انتظار قیمت های پایین را داشته باشید. کیفیت کالاهای آلتون بالا بوده و بسیاری از گردشگران برای خرید به این جا مراجعه می کنند. اگر تمایل دارید به این پاساژ بروید می توانید در حراجی های آخر فصل اقدام کنید تا بتوانید در تخفیفات قرار داده شده برای اجناس، خرید بهتری داشته باشید. افراد می توانند با هر سلیقه ای که دارند از این مجتمع تجاری خرید کرده و یک تجربه خوب را سپری نمایند.

شما هم چنین می توانید با مراجعه به طبقه چهارم برج آلتون برای صرف غذا به رستوران پسران کریم بروند که یکی از معروف ترین رستوران های مشهد است و تعداد زیادی از مردم تنها برای استفاده از این رستوران راهی اینجا می شوند. در مرکز خرید آلتون هم چنین می توانید از یک هایپر مارکت که در طبقه منفی یک قرار دارد استفاده کنید و سپس برای تجربه کافی شاپ موجود در همین طبقه اقدام نمایید. این پاساژ یکی از بهترین مراکز خرید مشهد می باشد که استفاده از آن را نباید از دست بدهید.

آدرس مرکز خرید آلتون: مشهد، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه 22 و 23

شماره تماس مرکز خرید آلتون مشهد: 38491351-051

ساعت کاری مرکز خرید آلتون مشهد: همه روزه از 9:30 تا 21:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.29411280408395%2C%2059.593945488958475%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید آلتون

مجتمع کیان سنتر

یکی از مراکز خرید دیگر در مشهد که می توانید از آن برای خرید استفاده نمایید، مجموعه کیان سنتر می باشد. این پاساژ درواقع دارای دو مجتمع بوده که با نام های کیان سنتر 1 و کیان سنتر 2 مشغول به ارائه خدمات می باشند. کیان سنتر 1 دارای 83 واحد تجاری است که به فروش انواع پوشاک، لوازم دکوری، کیف و کفش، محصولات آرایشی و… مشغول هستند. کیان سنتر 2 دارای 150 واحد فروشگاهی بوده و همگی در چهار طبقه مشغول کار می باشند.

شما با مراجعه به این مرکز خرید می توانید به بخش هایی هم چون شهربازی، فودکورت، هایپر مارکت و… نیز مراجعه نمایید تا با استفاده از آن ها بتوانید تجربه بهتری داشته باشید. اگر مایل به استفاده از فودکورت بودید می توانید به طبقه 5+ بروید. لازم به ذکر است که در قسمت روباز فودکورت دو پرده سینمایی وجود دارد برای کسانی که تمایل به تماشای مسابقات ورزشی دارند.

شما در مجموعه کیان سنتر می توانید از شهربازی که در ان سالن بولینگ، بیلیارد، سورتمه، بازی های ویدیویی و شکلات چرخشی می شود برای خود یا فرزندتان استفاده نمایید. تفریحات قرار داده شده در این مرکز خرید باعث می شود تا شما بتوانید در کنار خانواده خود یک تفریح عالی را تجربه نمایید. هایپر مارکت باما نیز با ارائه محصولاتی هم چون لوازم خانگی، میوه جات، محصولات پروتئینی، نان فانتزی، پوشاک و… وجود دارد تا مردم مشهد و گاهی مسافران در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

آدرس مجتمع کیان سنتر: مشهد، بلواز جانباز، تقاطع بلوار عباسی

شماره تماس مجتمع کیان سنتر 1 مشهد: 36144362-051

شماره تماس مجتمع کیان سنتر 2 مشهد: 36144414-051

ساعت کاری مجتمع کیان سنتر مشهد: همه روزه از 8 تا 22:45

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.339269625732214%2C%2059.55258582076853%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع کیان سنتر

بازار های ارزان مشهد

از دیگر مراکز خرید مشهد که حس و حال سنتی و جالبی را به شما منتقل می کند و معمولا قیمت اجناس درون آن ها به نسبت مراکز خرید دیگر کمتر می باشد، بازار های مشهد هستند. این بازار ها به خصوص آن هایی که در نزدیکی حرم قرار گرفته اند، مورد توجه افراد مختلفی قرار دارند و به همین دلیل بهتر است اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید تا در صورت مراجعه به این شهر بتوانید خرید اقتصادی تر و بهتری را در فضایی سنتی داشته باشید. در این جا ما به معرفی چند مورد از بهترین و مهم ترین بازارهای مشهد خواهیم پرداخت تا بتوانید اطلاعات کامل تری در این زمینه به دست آورید.

بازار امین

یکی از پرطرفدار ترین و معروف ترین بازارهای مشهد که در اطراف حرم قرار گرفته، بازار امین می باشد. جالب است بدانید که بازار امین از زمان های قدیم تاکنون مورد توجه افراد زیادی قرار دارد و به همین دلیل رونق آن هنوز هم برقرار بوده و بهتر است در صورت مراجعه به حرم به این بازار نیز سری بزنید. در نزدیکی بازار امین بازار مرکزی و بازار قسطنطنیه قرار گرفته که اکثر افراد در مراجعه به این بازار به آن ها هم سری می زنند. این بازار دارای سه طبقه بوده که یک طبقه مربوط به پارکینگ و دو طبقه بعدی همکف و طبقه اول هستند.

درون مغازه های این بازار می توانید هر آنچه نیاز دارید را جست و جو نمایید و در صورت تمایل آن ها را خریداری کنید. یکی از قدیمی ترین خانه های مشهد به نام خانه تاریخی داروغه نیز در نزدیکی بازار امین بوده که بعد از خرید می توانید برای دیدن آن اقدام نمایید. این بازار به خصوص برای زائران که به دنبال خرید سوغات مربوط به عزیزانشان می باشند مناسب می باشد چرا که دارای انواع تسبیح، سجاده، چادر، مهر، قرآن و… بوده و با قیمت مناسب عرضه می شوند. به طور کلی علاوه بر موارد یاد شده می توانید از این بازار انواع پوشاک، اسباب بازی، پتو، ظروف چینی، خوراکی و… را تهیه نمایید.

آدرس بازار امین: مشهد، خروجی حرم به طرف خیابان نواب صفوی

ساعت کاری بازار امین مشهد: همه روزه از 8:30 تا 21

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.28634409223703%2C%2059.61972187975325%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار امین

بازار مولوی

این بازار از بزرگ ترین بازار های مشهد می باشد که افراد زیادی برای خرید از آن اقدام می نمایند. بازار مولوی بیشتر در حیطه خیاطی فعالیت دارد و در کنار آن مغازه ها در موارد دیگر هم چون لواز التحریر، اسباب بازی، لباس زیر و… نیز فعالیت دارند. شاید بتوان گفت کاربری مغازه های این بازار بیشتر مناسب افراد ساکن مشهد می باشد ولی شما نیز می توانید برای استفاده از این بازار اقدام نمایید. لازم به ذکر است که مولوی یکی از قدیمی ترین بازار های مشهد می باشد و شما با رفتن به آن می توانید از فضای سنتی آن نهایت استفاده را ببرید.

وسعت بازار مولوی 4000 متر مربع متر بوده و به عنوان یکی از بزرگ ترین بازار های عمده فروشی مشهد معرفی می شود. این بازار دارای یکی پارکینگ اختصاصی بزرگ نیز می باشد که افراد در صورت تمایل بتوانند با خودروی خود به آن مراجعه نمایند و بدون نگرانی از جای پارک به بازار بروند. اجناس موجود در این بازار کیفیت نسبتا خوبی داشته و قیمت ها نیز پایین می باشند و به همین دلیل مورد توجه افراد زیادی قرار دارند چرا که زائرین می توانند خرید اقتصادی را تجربه نمایند.

آدرس بازار مولوی:مشهد، بلوار مصلی

شماره تماس بازار مولوی مشهد: 09399692585

ساعت کاری بازار مولوی مشهد: همه روزه از 8 تا 19 و جمعه ها بسته می باشد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.27208858511801%2C%2059.63143224449988%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار مولوی

بازار جنت

یکی دیگر از بازار های مشهد که در آن می توانید خرید خوبی را تجربه نمایید، بازار جنت می باشد. این بازار که در نزدیکی باغ ملی مشهد واقع شده معمولا مورد هدف افراد زیادی برای خرید قرار می گیرد. ین بازار قدیمی بوده و در خیابان اصلی قرار گرفته و شما با رفتن به خیابان خمینی می توانید به آن برسید. لازم به ذکر است قیمت های کالاها در این بازار به مانند دو بازار قبلی ارزان نیست و بهتر است قبل از مراجعه این مورد را در نظر بگیرید.

این بازار به عنوان یکی از مهم ترین بازار های مشهد محصوب می شود و به همین دلیل افراد زیادی در طول سال به آن مراجعه می کنند. شاید بازار جنت شباهت زیادی با مراکز خرید لوکس نداشته باشد ولی در نوع خود خاص و منحصر به فرد می باشد. این بازار را اگر رفته باشید می دانید که شبیه به یک خیابان می باشد که در آن مغازه ها مشغول امرار معاش می باشند. مغازه های این بازار رنگارنگ می باشند و به همین دلیل مخاطبان زیادی را به سمت خود می کشاند. اگر به مشهد سفر کردید بهتر است تجربه خرید و قدم زدن در این بازار را از دست ندهید.

آدرس بازار جنت: مشهد، خیابان چمران، قبل از میدان سعدی، خیابان جنت

ساعت کاری بازار جنت مشهد: همه روزه از 9 تا 22:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.29206470809449%2C%2059.59895752894379%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار جنت

بازار هفده شهریور

یکی دیگر از بازار های ارزان در مشهد که می توانید از آن به عنوان یک جای مفید برای خریدی اقتصادی بهره ببرید، بازار هفده شهریور مشهد می باشد. این بازار دارای مراکز خریید مختلفی در خود می باشد و در آن می توانید از انواع بورس پوشاک بهره ببرید. این بازار مختص لباس است و علت معروف شدن آن قیمت های خوب و ارزان است. برخی از پاساژ های معروف قرار گرفته در این بازار شامل پاساژ افشار، آسیا، حریر، آسمان و… می شوند که با کیفیتی مناسب و قیمتی ارزان مشغول به کار هستند.

بهتر است در هنگام مراجعه به بازار هفده شهریور به خیابان عنصری و طلاب نیز طری بزنید چرا که این دو مورد در بین مردم این شهر و مسافران به شهرت رسیده اند و دارای پوشاک متنوعی با قیمت خوب هستند. بازار 17 شهریور مشهد تنها 750 متر با بازار رضا فاصله دارد و به همین دلیل می توانید خرید خوبی را تجربه نمایید. لازم به ذکر است در این بازار نمی توانید برند های معتبر را بیابید و باید برای تهیه آن ها می بایست به مراکز خرید لوکس مراجعه نمایید که پیش تر چند مورد از مهم ترین آن ها را معرفی کردیم.

آدرس بازار هفده شهریور: مشهد، میدان هفده شهریور

ساعت کاری بازار هفده شهریور مشهد: همه روزه از 9 تا 21:30 و جمعه ها از 9 تا 20

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.276039146680944%2C%2059.61903475922146%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار هفده شهریور

مراکز خرید نزدیک به حرم

یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره نمود، زیارت و بعد از آن خرید از اطراف حرم می باشد. در نزدیکی بارگاه امام رضا (ع) مراکز خرید و بازار های مختلفی قرار گرفته تا زائرین بتوانند هر چه نیاز دارند در همان منطقه تهیه کنند و نیاز نداشته باشند دور تا دور شهر را بگردند. شما نیز اگر در نزدیکی حرم اقامت دارید و یک سفر زیارتی در پیش رویتان می باشد، بهتر است از بازارهای این منطقه استفاده نمایید تا بتوانید سفر بهتری را تجربه کنید. در ادامه می توانید با انواع مراکز خرید مشهد که در نزدیکی حرم قرار گرفته اند آشنا شوید تا با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه خرید بهتری را تجربه نمایید.

مجتمع تجاری آرمان

یکی از مراکز خرید مشهد که در نزدیکی حرم می توانید به آن مراجعه نمایید، مجتمع تجاری آرمان می باشد. این مرکز خرید به عنوان یکی از مدرن ترین مجتمع هایی معرفی می شود که شما از طریق خیابان نواب صفوی می توانید به آن برسید. این مرکز خرید دارای 13 طبقه است که درون خود مجسمه ها و درختان نخل بلندی دارد و به همین دلیل چشم ها را خیره می کند. هم چنین در کنار این موارد آبشار و صخره های بزرگی نیز قرار داده شده اند تا مراجعین از آن ها لذت ببرند.

از بخش های مختلف این مرکز خرید می توان به فودکورت، محل بازی کودکان، غار سنگی، رستوران و… اشاره نمود. نورپردازی به کار رفته در این پاساژ باعث شده تا جلوه های زیبایی را نمایش دهد و به همین دلیل عده زیادی از افراد این مرکز خرید را برای خرید و یا استفاده از رستوران آن انتخاب می نمایند. شما در مجتمع تجاری آرمان می توانید از انواع کالاهای مربوط به پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و… را برای خود یا عزیزانتان تهیه نمایید.

هم چنین محل خوبیست برای خرید یک سوغات مناسب تا بتوانید خرید خوبی را تجربه نمایید. در کنار مرکز خرید آرمان یک اقامتگاه با همین نام قرار گرفته و بسیاری از مسافران از آن برای اقامت خود استفاده می کنند. لازم به ذکر است که این مجموعه دارای یک وب سایت نیز می باشد که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از آن استفاده نمایید. شما نیز می توانید در سفرتان به مشهد از این مجموعه هم برای اقامت و هم برای خرید بهره ببرید.

آدرس مجتمع تجاری آرمان: مشهد، خیابان نواب صفوی، قبل از وحدت

شماره تماس مجتمع تجاری آرمان مشهد: 33390333-051

ساعت کاری مجتمع تجاری آرمان مشهد: همه روزه از 8 تا 24

وبسایت آرمان مال: armanmall.ir

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.28287643919675%2C%2059.62304428761083%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری آرمان

بازار رضا

از دیگر مراکز خرید مشهد در نزدیکی حرم که قادر به استفاده آن خواهید بود، بازار رضا می باشد. این بازار به دلیل قرار گرفتن در فاصله کمی از حرم توانسته به محل خرید بسیاری از زائران تبدیل شود. تاریخ ساخت این بازار به سال 1355 بر می گردد و از آن زمان تاکنون در بین زائرین زیادی به شهرت رسیده است. دسترسی به این بازار نیز به دلیل دارا بودن دو ورودی و خروجی بسیار آسان می باشد و برای پارک خودرو می توانید از پارکینگ های مختلف در نزدیکی حرم استفاده نمایید.

بافت بازار رضا مشهد سنتی بوده و حال و هوای خوبی را به شما منتقل می کند. این بازار به عنوان یکی از شلوغ ترین بازار های مشهد به شمار می رود و یکی از دلایل آن پایین بودن قیمت کالاهایی است که در آن به فروش می رسند. بازار رضا دارای دو طبقه می باشد و از دو راهرو در کنار هم ساخته شده که می توانید در آن ها مغازه های متعدد را تماشا نمایید. در طبقه اول بازار می توانید برای خرید سوغات اقدام کنید چرا که انواع انگشتر های مختلف، سجاده، تسبیح، عطر مشهد، زعفران، نبات، ادویه، زیورآلات و… در مغازه های یافت می شوند.

در طبقه دوم می توانید شاهد مغازه هایی باشید که به عنوان کارگاه هایی کوچک مشغول به ساخت و تراش انواع فیروزه و انگشتر هستند و در کنار آن ها نیز طلا کاری، گلدوزی، صنایع دستی و… یافت می شوند. بهتر است در صورت مراجعه به حرم برای زیارت سری به این بازار هم بزنید و از محصولات درون آن برای خود و عزیزانتان تهیه نمایید.

آدرس بازار رضا: مشهد، قسمت جنوب شرقی فلکه آب

ساعت کاری بازار رضا مشهد: همه روزه به جز جمعه ها از ساعت 8 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.28238359842932%2C%2059.61335981056522%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار رضا

بازار بزرگ مرکزی

یکی دیگر از جاهایی که برای خرید مناسب شما می باشد، بازار بزرگ مرکزی است که در یکی از مسیر های منتهی به حرم قرار گرفته است. این بازار به عنوان یکی از بهترین و ارزان ترین بازارهای مشهد می باشد که در نزدیکی حرم قرار گرفته است. بهتر است در صورت مراجعه به حرم برای خرید آن چه نیاز دارید به بازار بزرگ مرکزی نیز سری بزنید. این بازار در سال 1377 به بهره برداری رسید و از همان موقع تاکنون مورد هدف بسیاری از مسافران برای خرید قرار گرفته است. بازار بزرگ مرکزی مشهد دارای چهار طبقه بوده و در طبقات منفی یک و همکف فروشگاه های مختلفی را شامل می شود.

در طبقه آخر نیز مغازه هایی وجود دارند که به فروش عمده مشغول هستند و افراد اگر تمایل به خرید عمده دارند باید به این طبقه مراجعه نمایند. شما در این بازار می توانید به خرید انواع محصولات همانند زرشک، زعفران، سجاده، تسبیح، انگشتر های عقیق و فیروزه، محصولات آرایشی و بهداشتی، پوشاک، اکسسوری، فرش و… بپردازید. در این بازار شاید بتوانید با قیمت های مناسب تر و کمتر از دیگر مراکز خرید کالاهایی که می خواهید را تهیه نمایید ولی باید این نکته را در نظر بگیرید که کیفیت آن ها بالا نبوده و تنوع نیز به نسبت مراکز خرید دیگر نیست.

آدرس بازار بزرگ مرکزی: مشهد، خیابان بهجت، چهار راه شهدا

ساعت کاری بازار بزرگ مرکزی مشهد: همه روزه از ساعت 9 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.29291822056243%2C%2059.60968800477211%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار بزرگ مرکزی

مرکز خرید شرق زیست

از دیگر مراکز خرید نزدیک حرم که می توانید از آن برای خرید استفاده نمایید، مرکز خرید شرق زیست می باشد. این مجموعه را با نام هتل آپارتمان شرق زیست می شناسند ولی در طبقات منفی یک، همکف و اول مغازه هایی وجود دارند که مشغول فروش انواع کالاها می باشند و مسافران به دلیل نزدیکی این مرکز خرید به حرم از آن استفاده می کنند. شرق زیست شامل 160 واحد تجاری می باشد که می توانید از آن ها برای هر آن چه نیاز دارید استفاده کنید. همانند دیگر مراکز خرید مشهد در نزدیکی حرم که تاکنون از آن ها یاد کردیم در این جا نیز می توانید به خرید زعفران، خشکبار، انگشتر عقیق، ادکلن، پوشاک، کیف و کفش و… بپردازید.

لازم به ذکر است که در این مرکز خرید یک رستوران سنتی نیز موجود می باشد و در طبقه منفی دو واقع شده است. بنابراین اگر نیاز به صرف غذا داشتید می توانید از این رستوران استفاده کنید. یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود زائرین به مرکز خرید شرق زیست بروند، فاصله 100 متری این پاساژ تا حرم می باشد. شما می توانید هم برای اقامت خود و هم برای خرید از این مجموعه استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید شرق زیست: مشهد، قسمت شمالی حرم، مجتمع هتل آپارتمان شرق زیست

شماره تماس مرکز خرید شرق زیست مشهد: 33681630-051

وبسایت هتل آپارتمان شرق زیست: sharghzist.ir

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.2913572508687%2C%2059.62216737816619%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید شرق زیست

بازار غدیر

یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک حرم که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید، بازار غدیر می باشد. این بازار یکی از ارزان ترین بازارهای مشهد به شمار می رود و به همین دلیل عده زیادی از افراد برای استفاده از آن اقدام می کنند. در این بازار می توانید انواع کالا ها همانند پوشاک، کیف و کفش، زعفران، نبات، تسبیح، سجاده، قرآن، شال و روسری، سنگ های قیمتی، زیورآلات، خشکبار و… را بیابید.

بازار غدیر چسبیده به حرم می باشد و به همین دلیل عده زیادی از افراد به آن مراجعه می کنند. شاید قیمت کالا های این بازار ارزان باشد ولی اگر به دنبال اجناس با کیفیت هستید باید به دیگر مراکز خرید مشهد بروید. این بازار توانسته با قیمت های خوب خود افراد زیادی را جذب نماید و دلیل مهم آن متصل بودن آن به حرم است.

آدرس بازار غدیر: مشهد، اول خیابان شیرازی، ورودی صحن غدیر

شماره تماس بازار غدیر مشهد: 32250228-051

ساعت کاری بازار غدیر مشهد: همه روزه از 8:30 تا 22:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.289023965697886%2C%2059.611950160076965%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار غدیر

دیگر مراکز خرید مشهد

علاوه بر تمامی موارد گفته شده شما می توانید از موارد دیگر نیز استفاده نمایید تا خرید بهتری را تجربه کنید. یک سری مرکز خرید دیگر نیز در مشهد وجود دارد که می توانید از آن ها جهت خرید استفاده نمایید و به همین دلیل ما در این جا به معرفی چند نمونه از آن ها خواهیم پرداخت تا بتوانید گزینه های بیشتری را برای خرید پیش رویتان داشته باشید.

بازار فردوسی

این مرکز خرید از معروف ترین بازار های مشهد می باشد که می توانید در آن به خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، بدلیجات، ادکلن، ملزومات جشن عروسی، شال و روسری، لباس های کودک، اسباب بازی و… بپردازید. این مرکز خرید دارای مغازه هایی می باشد که به فروش ذرت مکزیکی، پیتزا، سمبوسه و یا نوشیدنی های متعدد مشغول هستند. بنابراین اگر تمایل داشتید می توانید در همین بازار از این مغازه ها استفاده کنید تا حس گرسنگی خود را از بین ببرید.

یکی از امکانات موجود در این بازار فضایی است که برای کودکان در نظر گرفته شده و وسایل بازی متعددی در آن وجود دارد پس اگر با فرزند خود برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کردید نیاز به نگرانی برای او نخواهید داشت. وجود پارکینگ و دستگاه های خود پرداز نیز از دیگر امکانات موجود در بازار فردوسی می باشد. اگر به مشهد رفتید می توانید از این مرکز خرید نیز برای آن چه نیاز دارید استفاده نمایید تا تجربه بهتری داشته باشید.

آدرس بازار فردوسی: مشهد، اواخر بلوار مفتح، قبل از میدان مفتح

شماره تماس بازار فردوسی مشهد: 32513001-051

ساعت کاری بازار فردوسی مشهد: همه روزه از 9 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.29120605267789%2C%2059.64914319109888%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار فردوسی

مجتمع تجاری زیست خاور

این مرکز خرید به گوش افراد زیادی آشناست چرا که عده زیادی برای خرید زیرورآلات به خصوص نقره جات به این پاساژ مراجعه کرده اند. در مرکز خرید زیست خاور می توانید انواع کالا های همانند سنگ های قیمتی، نقره، لوازم موسیقی، ترمه، کتاب، پوشاک، کیف و کفش، ادکلن و… را بیابید. بهتر است در صورت سفر به مشهد حتما سری به این پاساژ معروف بزنید و حتی اگر چیزی نیاز ندارید نیز در فضای بین مغازه های آن قدم بزنید و فروشگاه های مختلف آن را تماشا نمایید. ساخت زیست خاور مشهد به سال 1357 بر می گردد و در آن زمان چون تعداد بازار ها و مراکز خرید این شهر زیاد نبود زیست خاور خیلی معروف بود.

رفته رفته با ساخت انواع مراکز خرید دیگر این پاساژ کمی از یاد ها رفت و دیگر کمتر به آن بها داده می شود چرا که مراکز خرید لوکس مشهد هر چشمی را به خود خیره می کند و مسافران بیشتر تمایل به استفاده و خرید از آن ها را دارند. یک سری فروشگاه ها و مغازه هایی در این مجتمع وجود دارند که به عنوان کارگاه از آن ها استفاده می شود و می توانید در کاربری هایی مثل معرق و تابلو های طراحی از آن ها تهیه کنید و یا برای سوغات آن ها را خریداری نمایید. این مجموعه یکی کافی شاپ نیز دارد که در صورت تمایل از آن هم می توانید بهره ببرید.

آدرس مجتمع تجاری زیست خاور: مشهد، فلکه تقی آباد، کنار خیابان کوهسنگی 2

شماره تماس مجتمع تجاری زیست خاور مشهد: 38524673-051

ساعت کاری مجتمع تجاری زیست خاور مشهد: همه روزه به غیر از جمعه ها از 9 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.289890737740656%2C%2059.584870140080135%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری

مجتمع تجاری ویلاژ توریست

یکی دیگر از مراکز خریدی که مسافران از آن استقبال می کنند، مرکز خرید ویلاژ توریست می باشد. این پاساژ طراحی زیبایی دارد و معماری نوینی در آن به کار برده شده است. تعداد واحد های تجاری موجود در این مرکز خرید 260 واحد بوده که همگی مشغول به ارائه خدمات در زمینه های مختلف هستند. این مرکز خرید دارای بخش های مختلفی همانند فودکورت، شهربازی، بولینگ، بیلیارد، کافی شاپ و… می باشد تا در کنار خرید بتوانید لحظات خوبی را نیز سپری نمایید.

ویلاژ توریست جای خوبیست برای شما اگر تمایل دارید سوغات تهیه نمایید چرا که کالا های مختلفی را در آن می توانید بیابید. شما از طبقه اول تا سوم می توانید برای خرید پوشاک، اسباب بازی، لوازم صوتی و تصویری، محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، کیف و کفش و… اقدام نمایید و در طبقه چهارم نیز به سراغ سرگرمی هایی بروید که به آن ها اشاره نمودیم.

علاوه بر موارد یاد شده یک پردیس سینمایی در کنار آب نمایی زیبا در این مرکز خرید وجود دارند تا در صورت تمایل از آن ها نیز استفاده کنید. پردیس سینمایی ویلاژ توریست مشهد در بین اهالی این شهر کاربرد زیادی دارد و به شهرت رسیده است. این مرکز خرید یکی از مدرن ترین مراکز خرید مشهد می باشد و یک وب سایت برای کسب اطلاعات بیشتر نیز دارد. بهتر است در سفرتان به مشهد از این پاساژ برای خرید آن چه نیاز دارید استفاده کنید تا بتوانید سفر بهتری را تجربه نمایید.

آدرس مجتمع تجاری ویلاژ توریست: مشهد، اوایل جاده طرقبه، ویلا شهر، امام رضا 8

شماره تماس مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد: 35510956-051

ساعت کاری مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد: همه روزه از 10 تا 12:30

وبسایت ویلاژ توریست: vilajtourist.ir

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.33613086654346%2C%2059.435115937797775%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری ویلاژ توریست

مرکز خرید نیکا

این مرکز خرید امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت که یک از مراکز خرید خوب مشهد می باشد. اگر تمایل داشته باشید می توانید از این مرکز خرید برای تهیه آن چه نیاز دارید استفاده کنید. انواع لباس، کیف و کفش، اکسسوری، زیورآلات، لوازم منزل، محصولات آرایشی و بهداشتی و… در این پاساژ موجود و حتی جای خوبی برای تفریح فرزندتان نیز می باشد. اگر محل اقامتتان در نزدیکی مجتمع تجاری نیکا می باشد بهتر است از این پاساژ برای خرید استفاده نمایید. لازم به ذکر است این مرکز خرید در نزدیکی پروما واقع شده و شما اگر کالای مورد نظرتان را در این جا یافت نکنید می توانید به راحتی خود را به آنجا برسانید و باز هم جست و جود نمایید.

آدرس مرکز خرید نیکا: مشهد، قسمت شمال شرقی میدان جانباز

شماره تماس مرکز خرید نیکا مشهد: 37669522-051

ساعت کاری مرکز خرید نیکا مشهد: همه روزه از 9 تا 22:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.32640076576507%2C%2059.56403888459387%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید نیکا

بازار گوهرشاد

این بازار در سال 1368 تاسیس گشت و تقریبا سه سال بعد آغاز به کار نمود. در این بازار می توانید انواع لوازم منزل و به خصوص آشپزخانه را بیابید چرا که کالاهای مختلفی مثل ظروف شیشه ای، کریستالی، چینی و… در بازار گوهرشاد موجود می باشد. در واقع این بخش بزرگ از بازار بیشتر برای اهالی مشهد کاربرد دارد چرا که بسیار مناسب برای تهیه جهیزیه است.

این قسمت هم چنین دارای تابلو های گران بها، آباژور، میز عسلی، مجسمه و… هستند که مورد پسند ایرانی ها می باشد. در بازار گوهر شاد می توانید برای خرید پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، زعفران، زرشک، ادویه، اسباب بازی، کیف و کفش، ادکلن و… نیز اقدام نمایید. کافه ای در بازار وجود دارد که مورد استقبال افرادی قرار می گیرد که به گوهرشاد مراجعه می نمایند. در این کافه انواع قهوه، کاپوچینو، کافی میکس، شکلات داغ، شربت، پیراشکی، اشترودل و… سرو می شود.

آدرس بازار گوهرشاد: مشهد، کنار بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه

شماره تماس بازار گوهرشاد مشهد: 37253744-051

ساعت کاری بازار گوهرشاد مشهد: همه روزه از 9 تا 13:30 و عصرها از 16:30 تا 22، جمعه ها از 9 تا 13:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.31050758811316%2C%2059.57461590992742%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار گوهرشاد

بازار بین المللی خیام

این بازار یکی دیگر از مراکز خرید مشهد می باشد که در میدان سپاه واقع شده و برای کسانی که در همان اطراف اقامت دارند مناسب می باشد. بازار بین المللی خیام به عنوان یکی از قدیمی ترین بازار های مشهد به شمار می رود و در نزدیکی مراکز خریدی مثل الماس شرق و وصال قرار دارد. این بازار هم چنین در نزدیکی میدان میوه و تره بار بوده و از این نظر نیز موقعیت خوبی دارد. تعداد واحد های تجاری در این بازار به 194 غرفه می رسد که به فروش انواع کالا هایی مثل پوشاک، لوازم منزل، محصولات آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، اکسسوری و… مشغول هستند.

بازار خیام دارای کافه، رستوران، فودکورت، هایپر مارکت، محل بازی کودکان، نماز خانه و… می شود که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده نمایید. بسیاری از افراد عنوان کرده اند بهتر است ابتدا قیمت اجناسی را که می خواهید از چند منبع مختلف به دست آورید و بعد برای خرید به این بازار یا حتی مراکز خرید دیگر مراجعه کنید تا کسی نتواند کالای مورد نظرتان را به قیمت بالا به شما بفروشد.

آدرس بازار بین المللی خیام: مشهد، فتح آباد، خیام شمالی، میدان سپاد

شماره تماس بازار بین المللی خیام مشهد: 37635084-051

ساعت کاری بازار بین المللی خیام مشهد: همه روزه از 8 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.34802657158507%2C%2059.5935293714055%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار بین المللی خیام