مراکز خرید شیراز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین شهر های ایران که توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود بکشاند، شیراز می باشد. این شهر به دلیل قدمت بالای خود جاذبه های تاریخی متعددی را شامل می شود و به همین دلیل توریست های مختلفی به این سمت جذب می شوند. وجود مراکز خرید در این شهر باعث شده تا مسافران بتوانند اشیای گران بها و صنایع دستی متعددی مربوط به هنرمندان شیراز را تهیه نمایند و به عنوان یک سوغاتی مهم آن ها را هدیه بدهند. در این مقاله به سراغ معرفی مراکز خرید شیراز رفتیم تا بتوانید اطلاعات کامل تری را در این باره به دست آورید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بازار وکیل

بازار وکیل در زمان زندیه و به دستور کریم خان زند ساخته شد و در آن حمام، مسجد و آب انبار نیز وجود دارد. این بازار یکی از مهم ترین بازارهایی است که شما در شیراز می توانید برای خرید هر چه نیاز دارید به آن مراجعه نمایید. بازار وکیل قدمت بالایی دارد و به همین دلیل به عنوان یک جاذبه نیز به شمار می رود. اگر تمایل دارید از مراکز خرید لوکس استفاده کنید و آن چه نیاز دارید را از آن ها تهیه نمایید،

بهتر است در این بازار قدم بزنید و از دیدنی های آن نهایت استفاده را ببرید. این بازار در بین اهالی شهر بسیار معروف بوده و بیشتر مردم برای خرید آن چه نیاز دارند به بازار وکیل مراجعه می کنند. معماری این بازار را یک شاهکار می دانند و مسافران در آن به خرید پارچه های مختلف و مرغوب و هم چنین سوغات مخصوص این شهر می پردازند. بهتر است بدانید که اجناس درون این بازار کیفیت خوبی دارند و قیمتشان در مقایسه با مراکز خرید لوکس پایین تر می باشد و به همین دلیل بهتر است برای داشتن یک سفر اقتصادی تر به این بازار مراجعه نمایید.

بازار وکیل هم چنین دارای فرش های مرغوبی می باشد و افراد زیادی برای تهیه این فرش ها هم که شده راهی این بازار می شوند. شما می توانید با رفتن به بخش چهارسوق بازار، غرفه های زیادی را ببینید که به فروش فرش های اصیل و با کیفیت مشغول هستند. بازار وکیل یکی از بهترین و قدیمی ترین بازارهای شیراز می باشد که در سفرتان به این شهر نباید آن را از دست بدهید.

آدرس بازار وکیل: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، محله درب شاهزاده، جنب مسجد وکیل

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.614034792377197%2C%2052.54623477253209%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار وکیل

سرای مشیر

شما از بخش جنوبی بازار وکیل می توانید به سرای مشیر برسید. در زمان قاجاریان این سرا ساخته شد و به عنوان یک قسمت مجزا و مهم در بازار وکیل به شمار می رود. در ورودی سرای مشیر شما می توانید عظمت و زیبایی زیادی را ببینید و قبل از این که به محوطه سرای مشیر یا سرای گلشن برسید، بهتر است تماشای کتیبه و کاشی کاری های این قسمت را از دست ندهید. یک حوض بزرگ  را در محوطه می توانید تماشا نمایید که حجره های مختلف اطراف آن در دو طبقه قرار گرفته اند. یک درخت نارنج در این جا وجود دارد که در صورت نیاز م توانید زیر آن بنشینید و خستگی از تن بزدایید.

اکثر کسانی که به سرای مشیر مراجعه می کنند برای استفاده از محصولات خاتم، معرق، حکاکی و… می باشد که در این سرا زیاد می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که مار های مربوط به هنر دست هنرمندان معمولا هزینه های بالا تری دارند و برای استفاده از آن ها باید فکر قیمت پایین را از سرتان بیرون نمایید. اگر به شیراز سفر کردید بهتر است به این بخش از بازار وکیل نیز سری بزنید تا بتوانید از نزدیک تمامی مواردی که گفته شد را تماشا نمایید. شما هم چنین در این بازار می توانید زیورآلات مختلفی را نیز بیابید تا از بین آن ها آن چه را که مد نظر دارید پیدا کنید.

آدرس سرای مشیر: شیراز، تقاطع خیابان طالقانی و لطفعلی خان زند، بخش جنوبی بازار وکیل

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.6133545602904%2C%2052.54611730300881%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

سرای مشیر

مجتمع تجاری و تفریحی خلیج فارس

یکی از مراکز خرید لوکس شیراز که در آن خبری از سراها و معماری تاریخی همانند بازار های گفته شده نیست، مجتمع تجاری خلیج فارس می باشد. این مجتمع بزرگ بوده و به دلیل مدرن بودن بنای آن افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند و گردشگران معمولا برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند. معماری به کار رفته در ساخت این مجموعه الهام گرفته از زمان هخامنشیان می باشد و شما در بدو ورودتان به مرکز خرید می توانید این مورد را با دیدن ستون های بزرگ جلوی درب اصلی متوجه شوید.

مجتمع تجاری خلیج فارس مورد هدف بسیاری از گردشگران بوده و آن ها معمولا اینجا را بعد از بازارهای تاریخی شیراز برای خرید انتخاب می کنند. در این مجتمع تعداد 2500 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و با فروش انواع کالاها همانند پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، اسباب بازی، اکسسوری و… امرار معاش می کنند. برخی اطلاعات مربوط به این مرکز خرید شامل موارد زیر می شود:

  • شهربازی ایران لند با مساحت 28800 متر مربع برای تمامی سن ها
  • هایپر مارکت با مساحت 14000 متر مربع
  • بزرگ ترین سالن بیلیارد ایران با 25 میز بیلیارد و سالن مجزا برای خانم ها
  • دارای اورژانس
  • وجود کافی شاپ، رستوران، فست فود و… در مجتمع
  • سینما با مساحت 6000 متر مربع و دارای 6 سالن مختلف
  • پارکینگ با گنجایش 5500 عدد خودرو
  • حسینیه با گنجایش 2000 نفر

مجتمع تجاری و تفریحی خلیج فارس به طور کلی 450000 متر مربع زیربنا دارد و به دلیل وسعت بالای آن بازارهای مختلفی را نیز در خود جای داده که از بین آن ها می توان به بازار جهان نما، بازار ابریشم، بازار جام جم 1، بازار جام جم 2، بازار الماس 1، بازار الماس 2 اشاره نمود. مرکز خرید خلیج فارس یکی از بهترین مراکز خرید شیراز می باشد که بهتر است در سفرتان به این شهر استفاده از آن را از دست ندهید. این مجتمع تجاری به خصوص برای کسانی که تمایل به خرید سوغات دارند نیز بسیار مناسب می باشد.

آدرس مجتمع تجاری و تفریحی خلیج فارس: شیراز، اتوبان دکتر حسابی، ابتدای ورودی شهر جدید صدرا

شماره تماس: 36667060-071

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 2

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.755896308699203%2C%2052.43161169884812%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری و تفریحی خلیج فارس

مجتمع تجاری و تفریحی زیتون فارس

از دیگر مراکز خریدی که در شیراز می توانید برای خرید هر چه نیاز دارید به آن مراجعه نمایید، مجتمع تجاری و تفریحی زیتون فارس می باشد. این مرکز خرید دارای 12 طبقه می باشد و به عنوان یکی از بلندترین مراکز خرید شیراز به شمار می رود. از دیگر مواردی که درباره این مرکز خرید می توان به آن اشاره نمود وجود 450 واحد تجاری می باشد که با کاربری های مختلف مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید برای خرید پوشاک، لباس های مجلسی، ساعت، لوازم لوکس، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، جواهرات، موبایل و لوازم جانبی آن، خوراکی و… برای رفتن به انی پاساژ اقدام نمایید. مجتمع تجاری و تفریحی زیتون فارس دارای تنوع اجناس خوبیست و قیمت ها نیز در سطح مناسبی قرار دارند به همین دلیل مسافران این جا را برای خرید انتخاب می کنند. اگر به شیراز سفر کردید بهتر است به این مرکز خرید نیز سری بزنید تا بتوانید خرید خوبی را داشته باشید.

آدرس مجتمع تجاری و تفریحی زیتون فارس: شیراز، چهار راه پارامونت

شماره تماس: 32331136-071

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 22:30 و جمعه ها از 10 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.619510504289092%2C%2052.52778998719894%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری و تفریحی زیتون فارس

مجتمع ستاره فارس

این مرکز خرید که در خیابان عفیف آباد شهر واقع شده، در 9 طبقه بنا گشته و اکثر کالا هایی که در بوتیک های آن به فروش می رسند از مناطق آزاد تهیه شده اند. در این پاساژ می توانید اجناس شیک و لوکسی را تهیه نمایید چرا که به دلیل قرار گرفتن آن در شمال شهر مرفهین زیادی به آن مراجعه می کنند. سه طبقه از این مرکز خرید به پارکینگ تعلق دارد و در طبقات بعدی می توانید به خرید انواع پوشاک، زیورآلات، محصولات آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لباس مجلسی، موبایل و لوازم جانبی آن، اکسسوری و… بپردازید.

هم چنین شما می توانید انواع غذا های آسیایی، مکزیکی، هندی، ساندویچ و… را در فست فودی این مجموعه میل نمایید. اگر تمایل داشتید می توانید از کافی شاپ مجتمع ستاره فارس نیز استفاده نمایید. اگر به دنبال اجناس لوکس بودید استفاده از مرکز خرید ستاره فارس را از دست ندهید چون می توانید خرید خوبی را برای تهیه سوغات نیز داشته باشید.

آدرس مجتمع ستاره فارس: شیراز، خیابان عفیف آباد

شماره تماس: 36287272-071

ساعت کاری: همه روزه از 9 تا 23:30
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.62724091089696%2C%2052.50538545972283%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع ستاره فارس

مجتمع نگین فارس

از دیگر مراکز خرید شیراز که بهتر است در سفر به این شهر آن را از دست ندهید، مجتمع تجاری نگین فارس می باشد. این مرکز خرید ظاهر مدرنی دارد و طراحی آن نوین می باشد که به همین دلیل به عنوان یکی از مراکز خرید زیبا شیراز در نظر گرفته می شود. مجتمع نگین فارس می تواند هر آن چه نیاز داشته باشید را برایتان مهیا کند تا شما بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید. از آن جا که این پاساژ در بلوار پرستار واقع شده برای کسانی که در این محدوده اقامت دارند مفید خواهد بود.

در این مرکز خرید بیشتر پوشاک و عطر و ادکلن عرضه می شود و اگر تمایل به خرید این موارد را داشته باشید بهتر است ابتدا به مجتمع نگین بروید و اگر نتوانستید آن چه مد نظر دارید را بیابید سپس به جاهای دیگر مراجعه نمایید. البته باید عنوان کرد که در این پاساژ می توانید طلا و جواهرات نیز بیابید و از بین آن ها هر کدام را که تمایل داشتید تهیه نمایید. توجه داشته باشید که قیمت اجناس در این مرکز خرید متوسط رو به بالا بوده و نباید انتظار قیمت ارزان داشته باشید.

این موضوع را در نظر بگیرید که کیفیت اجناس در این مرکز خرید خوب بوده و می توانید با خیال راحت هر چه خواستید تهیه نمایید. یک شهربازی نیز در این مجموعه قرار گرفته که در صورت نیاز هم خودتان و هم فرزندتان می توانید از آن استفاده نمایید چرا که در این قسمت وسایل بازی کودکان در کنار سالن بولینگ و بیلیارد قرار گرفته و برای همه سنین است. این مجموعه هم چنین دارای یک فودکورت نیز می باشد و مراجعین نیاز به گشتن به دنبال رستوران نخواهند داشت و می توانند از یکی از بهترین رستوران های شیراز که در مجتمع تجاری نگین فارس قرار گرفته استفاده نمایند.

آدرس مجتمع نگین فارس: شیراز، کوی وحدت معالی آباد، بلوار پرستار

شماره تماس: 36351066-071

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 21

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.68325427063869%2C%2052.451379481464464%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع نگین فارس

بازار مسگرها

یکی از بهترین بازارهای شیراز که توانسته افراد زیادی را به سمت خود بکشاند، بازار مسگرها می باشد. این بازار درواقع باقی مانده بازار قیصریه می باشد که در عهد قاجار به دلیل زلزله ای که رخ داد خراب شد. کمی بعد در سال 1261 بخش های تخریب شده این بازار مجدد مورد بازسازی قرار گرفت و بخش های دیگر نیز مرمت شد. معماری این بازار مثل بازار وکیل بوده ولی وسعت و اندازه ان کوچک تر از آن می باشد.

دلیل نام گذاری بازار مسگرها به کاربری حجره های این بازار بر می گردد چرا که اکثر مغازه ها مشغول به ساخت یا فروش کالا های مسی هستند. هم اکنون مردم شیراز برای خرید انواع لوازم منزل به این بازار مراجعه می کنند و شما نیز در صورتی که نیاز به خرید این چنین کالا ها داشته باشید می توانید به این بازار بروید. شما با رفتن به بازار مسگرها می توانید از سمت راست به بازار قیصریه برسید و از آن هم استفاده نمایید.

زمانی که شیراز کارخانه مس داشت رونق حجره های مسگرها زیاد و فروش دست سازه های مسی نیز در سطح خوبی بود. اگر نیاز به خرید از این بازار را نداشتید بهتر است برای تماشای معماری و طراحی سقف و دیوار های آن اقدام کنید چرا که در حال حاضر از این بازار به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی شیراز یاد می شود. این بازار شیراز به عنوان یکی از بهترین و سنتی ترین بازار های شیراز به شمار می رود و بهتر است در سفرتان به این شهر آن را از قلم نیندازید.

آدرس بازار مسگرها: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، بعد از سه راه طالقانی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.612323271519998%2C%2052.54551596733834%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار مسگرها

مجتمع تجاری آفتاب

از دیگر مراکز خریدی که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید، مجتمع تجاری آفتاب می باشد. این مجموعه در هشت طبقه ساخته شده که از این تعداد دو طبقه مختص پارکینگ، سه طبقه اداری و سه طبقه تجاری می باشد. از جمعه امکاناتی که در این مرکز خرید می توانید از آن ها استفاده نمایید، وجود رستوران و کافی شاپ در این مجتمع بوده که دیگر نیازی نیست تا به جاهای دیگر بروید. در بوتیک های این مجموعه می توانید به خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، محصولات آرایشی و بهداشتی، جواهرات، زیورآلات، لوازم منزل، عینک، مبلمان و… بپردازید.

اگر تمایل داشتید می توانید در بین مراکز خرید شهر به این پاساژ شیراز نیز مراجعه کنید تا آن چه را که نیاز دارید بتوانید تهیه نمایید. مجتمع تجاری اداری آفتاب فارس یکی از بهترین پاساژ های شیراز می باشد که نباید استفاده از آن را از دست بدهید. لازم به ذکر است که در این مجموعه یک سلمانی برای کودکان نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به وب سایت این مجتمع سری بزنید تا بتوانید بهتر از قبل برای رفتن به مرکز خرید آفتاب اقدام نمایید.

آدرس مجتمع تجاری آفتاب: شیراز، بلوار شریعتی، خیابان خلبانان، نبش رهبرماه

شماره تماس: 36354370-071

ساعت کاری: همه روزه از 9 تا 24 و جمعه ها از 17 تا 22

وبسایت: farsaftab.ir

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.68517727518617%2C%2052.471698624699464%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری آفتاب

مرکز خرید سلطانیه

اگر به شمال غرب شیراز بروید می توانید برای خرید آن چه نیاز دارید به مرکز خرید سلطانیه مراجعه نمایید. این پاساز شیراز از لوکس ترین ها در بین مراکز خرید می باشد و در فلکه مطهری  با زیربنای 5000 متر مربع احداث شده است. شما می توانید برای خرید به بوتیک های سلطانیه که فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم دیجیتال، محصولات آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و… را به عهده دارند اقدام نمایید.

بعد از خرید اگر تمایل داشته باشید می توانید از کافه های شیراز که معروف هستند به نام های کافه کاپ و کافه خان نیز در این مجموعه استفاده نمایید. یکی از امکانات موجود در مجتمع تجاری سلطانیه، وجود خیاطی می باشد که به مراجعین این امکان را می دهد تا آن ها بتوانند برای تغییراتی که تمایل دارند بر روی لباس هایشان انجام دهند اقدام نمایند. این خیاطی در بالای پاگرد پله ها قرار گرفته و شاید بهتر است از آن جهت کوتاه کردن یا اندازه کردن لباس خریداری شده استفاده نمایید.

از دیگر امکانات موجود در مرکز خرید سلطانیه حضور باشگاه ورزشی پروشات در زیر زمین مجتمع می باشد که به عنوان یکی از مجهز ترین باشگاه های شیراز مشغول فعالیت است. لازم به ذکر است که این باشگاه دارای سونا، جکوزی، ماساژ، بدن سازی و… می باشد که مسافران نیز می توانند از هر کدام که تمایل داشتند بهره ببرند.

آدرس مرکز خرید سلطانیه: شیراز، میدان مطهری، ابتدای بلوار قدوسی شرقی

شماره تماس: 36305955-071

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.629516341578096%2C%2052.48269745096305%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید سلطانیه

مجتمع تجاری تفریحی هامون

از دیگر مراکز خریدی که می توانید برای تهیه آن چه نیاز دارید به آن مراجعه نمایید، پاساژ هامون می باشد. این مجموعه در 5 طبقه احداث شده و 7800 متر مربع زیر بنا دارد. در این مرکز خرید می توانید از امکاناتی هم چون شهربازی، رستوران، کافی شاپ و… استفاده نمایید. در واحد های تجاری مجتمع که 70 واحد می باشد، قادر به خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، خوراکی، زیورآلات، عینک، لوازم دیجیتال، موبایل و لوازم جانبی آن، محصولات بهداشتی و آرایشی، ادکلن و… خواهید بود.

اگر به شیراز سفر کردید بهتر است مراجعه به این مرکز خرید را از دست ندهید چرا که می توانید با خیال راحت مغازه ها را بگردید و کالایی را که نیاز دارید تهیه نمایید. دکور این مجتمع شیک و مدرن بوده و در نما نیز این مورد مشهود است. اگر با خودروی خودتان قصد دارید به این پاساژ شیراز بروید می توانید از پارکینگ مجموعه که در دو طبقه موجود می باشد استفاده نمایید.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی هامون: شیراز، بلوار ستارخان، قبل از خیابان عفیف آباد

شماره تماس: 32339098-071

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.622841942648474%2C%2052.50427173662186%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری تفریحی هامون

مرکز خرید پی سی سنتر

نوجوانان معمولا به دنبال تکنولوژی بوده و حتی در سفر نیز به دنبال جایی هستند تا بتوانند از خرید این محصولات استفاده نمایند. مرکز خرید پی سی سنتر شیراز به شما کمک می کند تا بتوانید به همراه فرزندتان برای استفاده از محصولات درون پاساژ که شامل انواع موبایل، لوازم جانبی موبایل، انواع لپ تاپ، قطعات کامپیوتر و… می شود استفاده نمایید. این مرکز خرید شیراز در قلب شهر قرار گرفته و دتسرسی به آن از هر جایی به آسانی می باشد.

شما برای خرید محصولات درون این پاساژ می توانید از تنوع و قیمت های متفاوت موجود برای مقایسه کالا ها با هم استفاده کنید و یک خرید خوب را تجربه نمایید. از دیگر مزایای این مرکز خرید می توان به وجود واحد هایی اشاره کرد که به تعمیر موبایل و دیگر قطعات لوازم الکترونیکی مشغول هستند. بسیاری از مسافران به دلیل مشکلاتی که دارند به مرکز خرید پی سی سنتر مراجعه می کنند تا بتوانند به راحتی و در اسرع وقت به رفع مشکل خود بپردازند.

این مجتمع که در سال 1387 احداث شده، دارای نمایی زیبا بوده و مراجعین معمولا از فضای پاساژ راضی هستند. این مجتمع 6 طبقه بوده و در هر طبقه 10 واحد تجاری وجود دارد که به ارائه خدمات و فروش محصولات مشغول هستند. ظرفیت پارکینگ پی سی سنتر تنها 60 اتومبیل بوده ولی اگر صبح یا ظهر به آن مراجعه نمایید از این بابت مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد.

آدرس مرکز خرید پی سی سنتر: شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 2

شماره تماس: 36474559-071

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.62997657044072%2C%2052.51955670225208%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید پی سی سنتر

مرکز خرید سینا

از دیگر پاساژ هایی که تقریبا به عنوان اولین مراکز خرید در شیراز به شمار می رود، مجتمع سینا می باشد. محیط داخلی این مرکز خرید منحصر به فرد بوده و در جلوی آن یک فضای سبز با یک آبنمای زیبا قرار گرفته تا شما بتوانید از آن برای رفع خستگی استفاده نمایید. مرکز خرید سینا دارای سه ورودی بوده و پارکینگ اختصاصی جهت پارک خودرو نیز دارا می باشد. در مرکز خرید سینا می توانید انواع کالا ها همانند پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم دیجیتال، اکسسوری و… را تهیه نمایید.

کالا هایی که در این مرکز خرید به فروش می رسند کیفیت خوبی دارند و به همین دلیل قیمتشان نیز بالا می باشد بنابراین اگر تمایل به مراجعه و خرید از مجتمع تجاری سینا داشتید بهتر است این موضوع را قبل از خرید در نظر داشته باشید. مرکز خرید شیراز به عنوان یکی از مهم ترین و زیبا ترین پاساژ های شیراز محصوب می شود و به همین دلیل نباید آن را از دست بدهید.

آدرس مرکز خرید سینا: شیراز، خیابان مطهری شمالی

شماره تماس: 36288441-071

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 22 و جمعه ها از 17 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.635109622929455%2C%2052.494470413702146%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید سینا

مجتمع تجاری حافظ

یکی دیگر از جاهایی که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید، مرکز خرید حافظ می باشد. این مرکز خرید وسعت زیادی ندارد ولی کالا ها و اجناس درون آن از کیفیت خوبی برخوردار هستند. این پاساژ شیراز در نزدیکی مراکز خرید دیگری نیز قرار گرفته که می توان به مرکز خرید سعدی و مجتمع تجاری سپهر اشاره نمود. شما در این مجموعه می توانید انواع برند ها را تماشا کنید و از هر کدام از مارک های موجود در آن که تمایل داشتید تهیه نمایید. لازم به ذکر است که مجتمع تجاری حافظ در سال 1367 آغاز به ساخته شدن کرد و 10 سال بعد این پروژه به پایان رسید.

در سال 1377 این مرکز خرید به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید شیراز به بهره برداری رسید و این پروژه یک شکوفایی در زمان خود به حساب می آمد. از آن جایی که مجتمع تجاری حافظ در نزدیکی برخی از مهم ترین جاذبه های شیراز قرار گرفته، مسافران زیادی برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند و می توان گفت مکان ساخت آن هوشمندانه بوده است. زیر بنای این مجموعه بیش از 10000 متر مربع بوده و در خود 57 واحد تجاری در کنار 18 عدد واحد اداری دارد. اگر به شیراز رفتید بهتر است به این مرکز خرید نیز سری بزنید.

آدرس مجتمع تجاری حافظ: شیراز، عفیف آباد، خیابان عرفان منش

شماره تماس: 36273721-071

ساعت کاری: همه روزه از 6 تا 23:30

 

مجتمع تجاری حافظ

مرکز خرید الهیه

این پاساژ به دلیل داشتن کالا هایی با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت خوب توانسته بین مردم و مسافران به شهرت برسد و به همین دلیل شما می توانید یک خرید اقتصادی خوب را تجربه نمایید. البته این نکته را در نظر بگیرید که در قیمت های کم معمولا تنوع به اندازه کالاهای لوکس وجود ندارد و شما انتخاب های محدودی خواهید دشت. این مرکز خرید کوچ و نقلی بوده ولی همان طور که گفته شد میزبان عده زیادی از افراد بوده است.

در این جا می توانید به خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و… را تهیه نمایید. اگر به شیراز سفر کردید بهتر است از مرکز خرید الهیه غافل نشوید و به خصوص اگر محل اقامتتان در نزدیکی خیابان مطهری می باشد حتما سری به آن بزنید تا شاید بتوانید چیزی را که نیاز دارید تهیه نمایید.

آدرس مرکز خرید الهیه: شیراز، خیابان مطهری جنوبی

شماره تماس: 38440152-071

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.631325717048306%2C%2052.479007870770474%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید الهیه

مجتمع تجاری اداری سپهر

این پاساژ که در خیابان عفیف آباد واقع شده، به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس شیراز در نظر گرفته می شود. اگر تصمیم گرفتید به این پاساژ شیراز مراجعه کنید بهتر است انتظار کالای ارزان نداشته باشید چرا که قیمت اجناس با توجه به کیفیت آن ها در سطح متوسط رو به بالا می باشد. در این مجتمع تجاری می توانید به خرید انواع کالا ها با برند های خارجی و هم چنین مانتو و شومیز های مزون بپردازید. در سه طبقه تجاری این مجموعه می توانید به خرید انواع ساعت، پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم و محصولات منزل و… را تهیه نمایید.

لازم به ذکر است برخی اوقات اجناس تخفیف دار می شوند و معمولا این مورد در آخر هر فصل اتفاق می افتد که بهتر است در این مواقع به مجتمع تجاری اداری سپهر مراجعه نمایید تا بتوانید از تخفیفات استفاده کنید. یکی از دلایلی که باعث شده تا مرکز خرید سپهر به عنوان یکی از پاساژ های لوکس شیراز در نظر گرفته شود، ساخت آن در یکی از خیابان های لاکچری شیراز یعنی عفیف آباد می باشد. اگر تمایل داشتیدبهتر است در سفرتان به شیراز حتی برای قدم زدن هم که شده سری به این خیابان بزنید تا شاید کالای مورد نظرتان را در تخفیف بتوانید تهیه نمایید.

آدرس مجتمع تجاری اداری سپهر: شیراز، عفیف آباد

شماره تماس: 36484402-071

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 23 و جمعه ها از 17 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.62513187600127%2C%2052.50269743613864%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری اداری سپهر

مجتمع تجاری الماس

از دیگر مراکز خریدی که می توانید برای رفتن به آن اقدام نمایید، مرکز خرید الماس می باشد. این پاساژ امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت تقریبا نیمی از کسانی که به آن مراجعه کرده اند از خریدشان رضایت داشته اند. این مجموعه در 8 طبقه احداث شده و کالا های مختلفی همانند پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، ادکلن و عطر، اکسسوری و… را می توانید از آن تهیه نمایید. این پاساژ شیراز دارای فروشگاه هایی در خود می باشد که می توانید از آن ها برای تهیه لباس های مجلسی که در انواع و اقسام عرضه می شود، استفاده نمایید.

فراموش نکنید کیفیت اجناس موجود در مرکز خرید الماس شیراز خوب بوده و قیمت ها نیز متوسط رو به بالا می باشد. در نهایت اگر تصمیم به خرید لباس های مجلسی دارید می توانید از این مرکز خرید استفاده نمایید. یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که شیراز دارای مراکز خرید مختلفی است و برای استفاده از هر کدام بهتر است با توجه به محل اقامت خود اقدام نمایید تا نیاز نداشته باشید از مسیر های طولانی برای رفتن به مقصد استفاده نمایید.

آدرس مجتمع تجاری الماس: شیراز، چهار راه ملاصدرا، به طرف سه راه برق

ساعت کاری: همه روزه از 10 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.627819681341492%2C%2052.51907593196968%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]
مجتمع تجاری الماس