مراکز خرید شاهرود

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین مناطق گردشگری در ایران که توانسته در طول سال عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید، شاهرود می باشد. اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید بهتر است علاوه بر جاهای دیدنی با مراکز خرید آن نیز آشنا باشید تا بتوانید در صورت تمایل به خرید به یکی از آن ها مراجعه نمایید. در این مقاله به سراغ معرفی مراکز خرید شاهرود رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن ها به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید دباغ پور

یکی از مراکز خریدی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید و در سفر خود به این شهر آن چه نیاز دارید را تهیه نمایید، مرکز خرید دباغ پور می باشد. این مرکز خرید از نظر موقعیت جغرافیایی در مرکز شهر واقع شده و دسترسی به آن آسان می باشد. البته از ان جا که پارکینگ اختصاصی برای این پاساژ در نظر گرفته نشده بهتر است ابتدا خودروی خود را رو به روی این پاساژ در پارکینگ عمومی پارک نمایید و سپس برای مراجعه به آن اقدام نمایید.

قیمت اجناس در این مرکز خرید به نسبت بازار شاهرود کمی بالاتر بوده و به همین دلیل بهتر است قبل از مراجعه این نکته را در نظر داشته باشید. این مرکز خرید شاهرود توانسته عده زیادی از اهالی این شهر را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در این شهر به حساب می آید. در این مرکز خرید که بیش از نود درصد اجناس مربوط به پوشاک هستند می توانید برای خرید آن چه نیاز دارید اقدام نمایید.

البته محصولات دیگری هم چون کیف و کفش، موبایل، لوازم جانبی موبایل، بدلیجات و… نیز به فروش می رسد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن ها نیز خرید نمایید. از آن جا این مرکز خیرد یکی از قدیمی ترین هاست شما می توانید برای خرید آن چه نیاز دایرد به دباغ پور مراجعه نمایید. این پاساژ شاهرود هم چنین می تواند به شما کمک کند تا برای خرید سوغات مورد نیازتان نیز به آن مراجعه نمایید.

آدرس مرکز خرید دباغ پور: سمنان، شاهرود، میدان جمهوری، خیابان شهدا (ایستگاه)

ساعت کاری مرکز خرید دباغ پور شاهرود: همه روزه از ساعت 10 تا 22

مجتمع تجاری اداری اردکانی

یکی دیگر از مراکز خرید شهر که در فاصله کمی از پاساژ دباغ پور قرار دارد، مجتمع تجاری اداری اردکانی می باشد. این مرکز خرید مدت زیادی از تاسیس آن نمی گذرد ولی توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. نمای داخلی و بیرونی پاساز بسیار زیبا ساخته شده و به همین دلیل به عنوان یکی از زیبا ترین مراکز خرید این شهر شناخته می شود. اجناسی که در این پاساژ به فروش می رسد کمی گران بوده ولی متنوع و با کیفیت می باشند.

اگر به این شهر سفر کردید می توانید برای مراجعه به این مرکز خرید نیز اقدام کنید و از آن هر چه نیاز داشتید تهیه نمایید. لازم به ذکر است این مجتمع تجاری هم چنین دارای بخش های دیگری همانن روف گاردن نیز می شود که اگر تمایل داشته باشید می توانید در طبقات دیگر از آن ها استفاده نمایید. در این مجتمع تجاری می توانید برای خرید پوشاک، کیف و کفش، موبایل و لوازم جانبی آن، زیورآلات و… اقدام نمایید.

آدرس مجتمع تجاری اداری اردکانی: سمنان، شاهرود، خیابان 22 بهمن، میدان امام

شماره تماس مجتمع تجاری اداری اردکانی شاهرود: 09128402040

مجتمع تجاری اداری اردکانی

پاساژ صفری

یکی دیگر از مراکز خرید قدیمی شاهرود که توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید، پاساژ صفری می باشد. این مرکز خرید در بین تمامی افراد ساکن در این شهر مشهور می باشد چرا که اجناس آن همیشه با کیفیت بوده و بوتیک های آن کالا های خوبی را ارئه می دهند. در این پاساژ می توانید برای خرید پوشاک، کیف و کفش، موبایل، لوازم جانبی موبایل، بدلیجات و… اقدام کنید.

طبقه بالای این پاشاژ به صورت تخصصی در زمینه کامپیوتر و قطعات آن فعالیت دارند و به همین دلیل شما می توانید از آن ها نیز برای خرید آن چه نیاز دارید کمک بگیرید. این پاشاژ هم چنین در یکی از خیابان های مهم و معروف شاهرود واقع شده و به همین دلیل عده زیادی معمولا به آن مراجعه می کنند. این خیابان هم چنین در مسیر مسافر های زیادی نیز قرار می گیرد و به همین دلیل بهتر است در سفر به این شهر برای خرید آن چه نیاز دارید حتما به آن سری بزنید و برای تهیه لوازم مورد نیاز خود اقدام کنید.

آدرس پاساژ صفری: سمنان، شاهرود، خیابان 22 بهمن، کمی بالاتر از میدان امام

ساعت کاری پاساژ صفری شاهرود: همه روزه از ساعت 8 تا 21

مرکز خرید برلیان

از دیگر پاساژ های شاهرود که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، مرکز خرید برلیان می باشد که این پاساژ نیز از قدیمی های شهر می باشد. این پاساژ همانند دیگر پاساژ های شهر کوچک بوده و در آن مغازه ها با کاربری های مختلفی وجود دارد که می توانید با توجه به آن چه نیاز دارید برای مراجعه به آن اقدام نمایید. در این مرکز خرید می توانید به تهیه پوشاک، طلا و جواهر، بدلیجات، اکسسوری، کیف و کفش و… مشغول شوید.

این پاساژ هم چنین به دلیل نزدیکی به بازار سر پوشیده شاهرود می تواند گزینه خوبی برای خرید آن چه نیاز دارید باشد چرا که می توانید به آسانی هر چه خواستید تهیه نمایید. لازم به ذکر است مرکز خرید برلیان در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 22 باز بوده ولی بهتر است در روز های تعطیل تایم دقیق کاری آن را بدانید و سپس اقدام نمایید.

آدرس مرکز خرید برلیان: سمنان، شاهرود، بین میدان جمهوری و میدان امام

بازار شاهرود

اگر تمایل داشتید هم به یک جای تاریخی بروید و هم برای خرید اقدام کنید، می توانید بازار شاهرود را انتخاب نمایید که وسعت آن به بش از 18000 متر مربع می رسد و از دیدنی های شاهرود به حساب می آید. این بازار به دلیل ارائه اجناس مقرون به صرفه و هم چنین جود داشتن انواع کالا ها در آن توانسته در بین عده زیادی به شهرت برسد. بسیاری از مسافران معمولا با سفر به شهری تمایل دارند بازار آن شهر را تماشا کنند تا هم بتوانند با تاریخ و معماری این بناها آشنا شوند و هم بتوانند برای خرید آن چه نیاز دارند اقدام کنند.

از بخش های مختلف تاریخی این بازار می توان به کاروانسرا، بارانداز، گرمابه، و هم چنین راسته های اصلی بازار و راسته انارکی ها اشاره کرد. شما نیز می توانید برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، کالا های برقی، لوازم منزل، فرش و قالیچه، زیورآلات، اکسسوری و… به این بازار مراجعه کنید. بازار سرپوشیده شاهرود همه روزه مورد هدف افراد زیادی در این شهر نیز قرار می گیرد و به همین دلیل شما در بین اهالی شهر شهرت زیادی دارد.

بازار های هر شهر نمایانگر تاریخ و فرهنگ مردم آن شهر هستند و شما با مراجعه به این بازار می توانید به این موارد دست یابید. لازم به ذکر است که این بازار دارای ورودی های مختلفی است که شما می توانید از معروف ترین ورودی های آن ها که در خیابان های مزار و 22 بهمن قرار دارد استفاده نمایید.

آدرس بازار سرپوشیده: سمنان، شاهرود، میدان جمهوری، خیابان شهید صدوقی (مزار)

بازار شاهرود

پاساژ الماس

یکی دیگر از پاساژ های نقلی و جمع و جور شاهرود که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، الماس می باشد. این مرکز خرید با وجود کوچک بودن توانسته با عرضه کالا های شیک و با کیفیت افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. به دلیل ارائه اجناس با کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد و به همین دلیل بهتر است این مورد را در نظر داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به پاساژ الماس که در یکی از مهم ترین خیابان شهر قرار دارد برای تهیه آن چه نیاز دارید اقدام نمایید.

آدرس پاساژ الماس: سمنان، شاهرود، خیابان 22 بهمن، کمی بالاتر از خیابان شهربانی

مجتمع تجاری رویال

از دیگر مراکز خرید شاهرود که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، مجتمع تجاری رویال می باشد. این مرکز خرید در یکی از خیابان مشهور شاهرود به نام فردوسی قرار گرفته و به همین دلیل می توانید به آسانی به آن دسترسی یابید. در این مجتمع نیز اکثر مغازه ها مشغول به فروش پوشاک هستند و تقریبا تمامی آن ها بوتیک های زنانه دارند. این پاساز در مقایسه با دو مرکز خرید گفته شده کمتر شناخته شده می باشد و می توانید برای گذران وقت به آن مراجعه کنید اگر تایم خالی داشتید.

در غیر این صورت بهتر است کالای مورد نظر خود را از یکی از پاساژ های معروف خریداری نمایید. شما می توانید همه روزه از ساعت 8 تا 21:30 برای مراجعه به مجتمع تجاری رویال اقدام کنید ولی در روز های تعطیل بهتر است ابتدا از تایم دقیق کاری این مرکز خرید مطلع شوید و سپس اقدام نمایید.

آدرس مجتمع تجاری رویال: سمنان، شاهرود، خیابان فردوسی، نرسیده به میدان امام

شماره تماس مجتمع تجاری رویال شاهرود: 02332246446