لذت اقامت در بهترین کلبه های شمشک

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین مناطق تفریحی در اطراف تهران می باشد که در فاصله 50 کیلومتری از آن واقع شده است. در این ناحیه دو پیست معروف اسکی به نام های شمشک و دربندسر قرار دارد که توانسته ایند عده زیادی از افراد را به خصوص در نیمه دوم سال به خود جذب نماید. در این مقاله به سراغ معرفی ویلاهای شمشک رفتیم تا اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید.

رزرو اقامتگاه در شمشک

شمشک به دلیل آب و هوای خنکی که دارد و هم چنین نزدیکی به تهران سبب شده تا عده زیادی از افراد یا به فکر سرمایه گذاری در این منطقه باشند و یا برای اجاره اقامتگاه به آن مراجعه نمایند. یکی از مهم ترین دلایلی که مردم به این ناحیه می روند، وجود دو پیست اسکی در شمشک می باشد. برای رزرو و اجاره ویلا در شمشک باید بدانید که این ناحیه بیشتر دارای کلبه های چوبی می باشد ولی موارد اقتصادی تر نیز شامل وجود آپارتمان هایی می شود که می توانید از آن ها استفاده نمایید.

شمشک نیز همانند دیزین دارای شله هایی است که در صورت لزوم می توانید آن ها را برای خود رزرو نمایید و باید بدانید که معمولا شله ها امکانات خوبی دارند و یک تجربه فوق العاده به حساب می آیند. البته این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که هزینه اجاره شله ها معمولا از ویلاهای این ناحیه و هم چنین آپارتمان های شمشک بیشتر است و اگر به دنبال یک اقامتگاه اقتصادی هستید برای شما مناسب نخواهند بود.

رزرو کلبه چوبی در شمشک

کلبه های چوبی که به شله معروف هستند به صورت مثلث ساخته می شوند و در مناطق کوهستانی بنا می گردند. درباره کلبه های چوبی یا همان شله ها باید بدانید که به دو مدل می توانید آن ها را بیابید که مدل رُستیک و مدرنیته از آن دسته می باشند. در مدل اول یا همان رُستیک از مواد و مصالح کاملا طبیعی و کاملا چوبی استفاده می شود و در مدل مدرنیته از مصالح مدرن. هزینه اجاره شله در شمشک از 2000000 تومان شروع می شود. معمولا کلبه های چوبی با ویویی منحصر به فرد و به سمت پیست اسکی ساخته می شوند که این مورد را باید برای رزرو ویلا به خاطر بسپارید.

در زمستان که تقاضا برای اجاره کلبه بیشتر می شود ویوی رو به پیست یک منظره فوق العده دیدنی با برف می باشد که برای تمامی افراد یک خاطره ماندگار خواهد بود. امکانات کلبه های چوبی شمشک معمولا خوب بوده و شامل مواردی مثل شومینه، باربیکیو، سونا، وان، فوتبال دستی و… می شود. این امکانات به خصوص تفریحاتی که در این کلبه های برای افراد در نظر گرفته شده برای کسانی مفید می باشد که قصد دارند به صورت گروهی برای اجاره کلبه چوبی در شمشک اقدام کنند چرا که می توانند لذت و هیجان بیشتری را در دل طبیعت تجربه نمایند.

اجاره کلبه چوبی در شمشک

اجاره روزانه آپارتمان در شمشک

یکی از اقتصادی ترین مواردی که در این منطقه به کارتان خواهد آمد اجاره روزانه آپارتمان در شمشک می باشد. آپارتمان های این ناحیه معمولا نزدیک به پیست می باشند و برای کسانی مناسب است که تمایل دارند یک اقامت اقتصادی را تجربه نمایند و از مدت زمانی که در شمشک هستند نهایت استفاده را ببرند. برای استفاده از آپارتمان ها و سوئیت های ارائه شده در شمشک می توانید ابتدا به سایت لوکس ویلا بروید و در بین مواردی که برایتان قرار داده شده یکی را به انتخاب خود برگزینید و سپس برای رزرو با مشاورین لوکس ویلا تماس حاصل فرمایید.

برای اجاره سوئیت در شمشک یا اجاره آپارتمان باید بدانید که هزینه آن ها در اواسط هفته از 800000 تومان و در آخر هفته ها از 1200000 تومان آغاز می گردد که همان طور که مشاهده می کنید به نسبت شله ها قیمت مناسب تری دارند و بهتر است برای اقامت خود از آن ها استفاده نمایید.

بهترین ویلاهای شمشک

در منطقه شمشک هم چنین ویلاهایی وجود دارد که اگر بخواهید می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید. این ویلا ها معمولا در نزدیکی پیست های اسکی دربندسر و شمشک هستند و بهتر است از تصاویر آن ها در سایت دیدن کنید تا بهتر بتوانید برای رزرو ویلا در شمشک تصمیم بگیرید. اجاره این ویلاها در مقایسه با اجاره کلبه چوبی در شمشک کمتر است و اوایل هفته از 1400000 تومان و آخر هفته ها از 1800000 تومان شروع می شوند که مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرند.

FHهمان طور که مشاهده می کنید هزینه ویلاها و آپارتمان ها و هم چنین سوئیت هایی که در شمشک ارائه می شوند معمولا اقتصادی تر هستند ولی باید به خاطر داشته باشید زیبایی و امکانات شله ها را برایتان نخواهند داشت و شما حس نابی را که در کلبه های چوبی تجربه خواهید کرد را به هیچ وجه در ویلاها یا آپارتمان ها نخواهید داشت. شمشک یک منطقه کوهستانی است که وجود شله ها در آن برعکس مناطق دیگر اطراف تهران بیشتر از ویلاها می باشد. به همین دلیل برای رزرو ویلا باید کمی بیشتر جست و جو کنید تا یک گزینه خوب برای رزرو بیابید.

بهترین ویلاهای شمشک

نحوه انتخاب و رزرو اقامتگاه در شمشک

یکی از بهترین و راحت ترین روش ها برای انتخاب اقامتگاه در شمشک همانند رزرو ویلا در دیگر مناطق از طریق اینترنتی و سایت لوکس ویلا می باشد. این روش می تواند به شما کمک کند تا در بهترین حالت ممکن و با فاصله ز زمان مورد نظرتان اقامتگاه انتخابی خود را رزرو کنید. کافیست به سایت لوکس ویلا بروید و از بخش اجاره ویلا و سوئیت شمشک را برگزینید. در صفحه باز شده می توانید تمامی اقامتگاه هایی که در این ناحیه ارائه می شوند را ببینید تا برای اجاره ویلا در شمشک به راحتی اقدام نمایید. بعد از انتخاب شله یا ویلای مورد نظرتان می توانید با شماره های قرار داده شده تماس حاصل فرمایید و آن را رزرو کنید. در تماسی که با مشاورین لوکس ویلا دارید بهتر است سوالات خود را بپرسید تا اطلاعاتتان را راجع به اقامتگاه انتخابیتان کامل نمایید. در زمستان و ماه های سرد سال باید دو الی سه هفته زودتر از موعد تماس بگیرید تا موردی که برگزیده اید توسط افراد دیگر رزرو نشود.