دهکده آبی پارس

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

دهکده آبی پارس به عنوان یکی از بزرگ ترین پارک های آبی سر پوشیده در تهران می باشد و به واسطه امکانات ویژه ای که در آن وجود دارد، با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان قرار گرفته است. استخرها یکی از بهترین اماکن تفریحی به خصوص در تابستان می باشد که علاقمندان زیادی را به سوی خود می خوانند. برخی از این استخرها مانند دهکده آبی پارس دارای امکانات و تجهیزات مناسب و مهیجی هستند که آن ها را نسبت به دیگر استخرها متمایز نموده اند. در این مقاله قصد داریم با تفریحات مهیج این مجموعه تفریحی، تعداد، زمان سانس ها و قیمت بلیط آشنا شویم. پس با لوکس ویلا همراه ما باشید.

دهکده آبی پارس

معرفی دهکده آبی پارس

دهکده آبی پارس یکی از بهترین و پرطرفدارترین استخرهای سرپوشیده ای است که با عنوان پارک آبی سرپوشیده نیز از آن یاد می شود و در تاریخ 24 اسفند سال 1389 آغاز به کار نموده است. بیش از یک دهه از افتتاح این مجموعه می گذرد و همچنان جزء بهترین استخرهای سرپوشیده تهران به شمار می رود. این دهکده آبی با مساحت بالغ بر 14 هزار متر مربع، به عنوان بزرگترین پارک آبی خاورمیانه شناخته شده است. این مجموعه با مصالح و متریال درجه یک و تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده که امکانات تفریحی فوق العاده ای در آن برای مراجعه کنندگان وجود دارد.

دهکده آبی پارس نسبت به وسعتش، ظرفیت پذیرش هم زمان 2000 نفر را دارد. آبتنی یکی از بهترین تفریحاتی است که به خصوص در فصل تابستان هیجان و حس و حالی دیگر دارد و باعث می شود سرتاسر وجود افراد را هیجان و شادابی فرا گیرد. امکانات تفریحی و رفاهی بسیار متنوع و مناسبی که در این مجموعه تفریحی وجود دارند، باعث شده افراد زیادی را جذب خود کند و روزی سرشار از نشاط و هیجان را برای افراد رقم بزند.

متاسفانه این مجموعه در حال حاضر به علت آتشسوزی تعطیل بوده و هر زمان که مجموعه به فعالیت خود ادامه دهد، در همین مطلب اطلاع رسانی خواهد شد.

دهکده آبی پارس

آشنایی با امکانات و بخش های مختلف دهکده آبی پارس

دهکده آبی پارس که جزء جاذبه های گردشگری کرج به شمار می رود، به طور کلی دارای 3 بخش مجزا، شامل استخر و سرسره ها، مرکز خرید و بخش وی آی پی است. در ادامه این مطلب قصد داریم با تمام امکانات فوق العاده و مهیج این مجموعه آشنا شویم تا اگر شما هم به دنبال یکی از بهترین ورزش ها و تفریحات مهیج در تهران هستید، شاید با خواندن این مطلب و آشنایی با تمام بخش های مجموعه دهکده آبی پارس علاقمند به بازدید و گردش در آن باشید. این مجموعه مهیج دارای وسایل تفریحی و امکانات فوق العاده است که می توانید به همراه دوستان و یا خانواده خود ساعاتی خوش و به یادماندنی را سپری کنید.

معرفی امکانات پارک آبی دهکده آبی پارس

یکی از مهمترین بخش های دهکده آبی پارس بخش پارک آبی آن است که امکانات بسیار ویژه و متنوعی را در خود جای داده که شامل زمین بازی مخصوص کودکان، مهد کودک (در سانس بانوان)، سرسره های پیچشی، سرسره های سرعتی، رودخانه خروشان، دریاچه موج، سیاه چال، سقوط آزاد، چاله فضایی و… می شود. این بخش از مجموعه پرطرفدارترین قسمت این مجموعه تفریحی می باشد.

دهکده آبی پارس

امکانات بخش وی آی پی دهکده آبی پارس

یکی از بخش های ویژه این پارک آبی مربوط به بخش وی آی پی آن است که تنها افراد به خصوصی می توانند از این بخش استفاده کنند. همچنین خدمات بخش وی آی پی تنها در اختیار آن افراد قرار می گیرد. اکنون می خواهیم با بخش وی آی پی بیشتر آشنا شویم و ببینیم که چه خدمات متفاوتی در آن ارائه می گردد. امکاناتی که در بخش وی آی پی وجود دارند از جمله استخر، سونا بخار، سونا خشک، سالن بدنسازی، جکوزی و اتاق برف می باشند. برای استفاده از بخش وی آی پی تنها کافی است مبلغ متفاوت و به تبع بیشتری را پرداخت نمایید تا بتوانیداز امکانات آن بهره مند شوید. در ادامه با برخی از این بخش ها بیشتر آشنا می شویم. در نزدیکی این مجموعه تفریحی اگر به دنبال جاذبه تفریحی هیجان انگیز دیگری هستید، می توانید به سراغ پارک ارم بروید و از تفریحات مهیج آن بهره مند شوید.

سونا خشک

سونا خشک به اتاقی می گویند که تماما دارای پوشش چوبی می باشد و دمایی کنترل شده در آن حاکم است. اتاق سونا خشک جهت استفاده از گرمایی کنترل شده در یک محیط خشک می باشد و دارای مزیت های درمانی بوده که افراد می توانند از آن استفاده کنند و از مزایای آن بهره مند شوند. در سونا خشک پارک آبی پارس دما به 70 درجه سانتی گراد می باشد. از مزایای سونا خشک می توان به بالا بردن گردش خون، تسکین دردهای روماتسمی، کاهش درد مفاصل، کمک به درمان بیماری های پوستی، باز شدن منافذ پوست و دفع سموم زیر پوست اشاره نمود.

اتاق برف

یکی از جدیدترین و به روزترین امکاناتی که جدیدا به بخش وی آی پی مجموعه تفریحی دهکده آبی پارس اضافه گردیده بخش اتاق برف می باشد. طی تحقیقاتی که محققان در رابطه با حوضچه آب سرد در استخرها نموده اند، دریافته اند که حوضچه آب سرد مضرات و آسیب هایی برای بدن افراد به وجود می آورد. از همین رو اتاق برف جایگزین مناسب و بهتری به جای حوضچه آب سرد می باشد. اتاق برفی که در این مجموعه تفریحی وجود دارد دارای دمای 14- درجه سانتی گراد است و هیچگونه آسیب و ضرری برای افراد ایجاد نخواهد کرد. از مزایایی که اتاق برف برای بدن دارد از جمله افزایش هوشیاری، افزایش تمرکز، بهبود در گردش خون، ریکاوری بدن بعد از چربی سوزی، کاهش وزن، ایمنی بدن، کاهش استرس و بهبود خواب می باشند.

سونا بخار

سونا بخار و سونا خشک تنها تفاوتی که دارند و آن ها را از یکدیگر متمایز می سازد، دمای آن ها می باشد که در سونا بخار دما بیشتر از 50 درجه سانتی گراد تجاوز نمی کند و مزایای منحصر به فرد خود را دارد. از جمله مزیت هایی که سونا بخار در اختیار افراد قرار می دهد می توان به رفع مشکلاتی از جمله تنگی نفس، سونوزیت، برونشیت، لارنژیت، بالا بردن سطح انعطاف پذیری مفاصل، بهبود در عملکرد عروق خونی بدن، رفع کسالت و خستگی های روحی و جسمی و همچنین درمان استرس اشاره نمود.

جکوزی

جکوزی نیز یکی دیگر از بخش های وی آی پی این مجموعه تفریحی به شمار می رود. این جکوزی یک حوضچه کوچکی است که پمپ های قوی به وسیله یک سری لوله که روی دیوارها قرار گرفته اند آب را با فشار وارد حوضچه می کنند و مزیت های درمانی از جمله رفع دردهای عضلانی، استخوانی و مفاصل دارد. در شهر مشهد نیز یکی دیگر از پارک های آبی سرپوشیده وجود دارد که سرزمین موج های آبی مشهد شناخته می شود و انواع امکانات تفریحی و رفاهی در آن وجود دارند.

مرکز خرید دهکده آبی پارس

یکی از بخش های هیجان انگیز و تفریحی در این دهکده آبی، مرکز خرید آن می باشد و این فرصت را به وجود آورده تا مراجعان بتوانند بعد از تفریح حسابی که در مجموعه داشتند، گردش و خریدی لذت بخش در مرکز خرید آن داشته باشند. مرکز خرید مجموعه دارای رستوران و کافه بوده که لذت گردش و خرید را دو چندان می کند. از دیگر بخش های مجموعه می توان به فروشگاه های مد و لباس، خشکشویی، شهربازی پارس و آژانس کرایه اتومبیل نام برد.

دهکده آبی پارس

دیگر بخش ها و امکانات مجموعه دهکده آبی پارس

امکانات و خدمات این مجموعه تفریحی تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد و امکانات و خدمات بی نظیر دیگری را در اختیار مراجعین قرار می دهد که شامل حمام ترکی، اتاق ماساژ، سینما شش بعدی، قلعه وحشت، کافه و رستوران می باشند. باید توجه داشت که برای استفاده از هرکدام از بخش های مختلف باید هزینه ای جداگانه پرداخت نمایید. در نزدیکی مجموعه آبی پارس، مجموعه آبی دیگری به نام اُپارک وجود دارد که به لحاظ امکانات تفریحی و رفاهی بسیار مجهز بوده که می توانید علاوه بر مجموعه آبی پارس به سراغ آن بروید و از تفریح در آن لذت ببرید.

ساعت کاری و سانس های مختلف مجموعه دهکده آبی پارس

مجموعه تفریحی دهکده آبی پارس همه روزه آماده خدمت رسانی به مراجعین بوده و تنها باید پیش از رفتن به مجموعه اطلاعاتی در رابطه با سانس آقایان و بانوان و ساعت کاری مجموعه دریافت نمایید. ساعت کاری و سانس های مجموعه به شرح ذیل است:

  • یکشنبه (بانوان): 9 صبح تا 17 عصر
  • یکشنبه (آقایان): 18 عصر تا 24 بامداد
  • دوشنبه (آقایان): 17 عصر تا 24 بامداد
  • سه شنبه (بانوان): 9 صبح تا 17 عصر
  • چهار شنبه (آقایان): 9 صبح تا 24 بامداد
  • پنج شنبه (بانوان): 9 صبح تا 17 عصر
  • پنج شنبه (آقایان): 18 عصر تا 1 بامداد

لازم به ذکر است که امکان دارد ساعت کاری و سانس های مجموعه متفاوت باشند که در این صورت می توانید پیش از رفتن با مجموعه تماس بگیرید و از ساعت کاری و سانس های مجموعه اطلاعات کسب نمایید. توجه داشته باشید که مجموعه دهکده آبی روزهای شنبه تعطیل است.

دهکده آبی پارس

قیمت بلیط دهکده آبی پارس

اگر قصد استفاده از امکانات تفریحی مجموعه دهکده آبی را دارید، می بایست ابتدا بلیط ورودی مجموعه را دریافت نمایید. این مجموعه دارای دو بخش معمولی و وی آی پی بوده که قیمت های دو با یکدیگر متفاوت است.

  • قیمت بلیط معمولی برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه 50000 تومان
  • قیمت بلیط معمولی برای روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 50000 تومان
  • قیمت بلیط وی آی پی برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه 60000 تومان
  • قیمت بلیط وی آی پی برای روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 65000 تومان

دهکده آبی پارس

قوانین و مقررات مجموعه دهکده آبی پارس

برای استفاده از امکانات این مجموعه تفریحی قوانین و مقرراتی وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • ورود برای کودکان زیر 3 سال و افراد دارای قد زیر 95 سانتی متر امکان ورود به مجموعه را ندارند.
  • افراد بالای 120 گیلوگرم مجاز به استفاده از سرسره های مجموعه نیستند.
  • بانوان باردار اجازه ورود به مجموعه را ندارند.
  • مراجعه کنندگان اجازه بردن اشیاء قیمتی نظیر موبایل، ظلا و جواهر، دوربین عکاسی و… را ندارند و در صورتی که اگر اشیاء قیمتی به همراه داشته باشند، مجموعه مسئولیتی در قبال آن ندارد.
  • همراه داشتن اشیائی مانند دوربین های عکاسی و فیلمبرداری، اسپری، موبایل، لوازم الکترونیکی، خوراکی و… ممنوع می باشد.
  • افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند و یا داروی خواب آور استفاده کرده اند از ورود آن ها ممانعت به عمل می آید.
  • افرادی که مبتلا به بیماری هایی همچون صرع، بیماری های پوستی، سرگیجه، مشکلات قلبی، مشکلات عصبی و… هستند نمی توانند وارد مجموعه شوند.
  • و در نهایت سیگار کشیدن در این مجموعه تفریحی ممنوع می باشد.

مجموعه دهکده آبی پارس کجاست و مسیر دسترسی به آن

مجموعه تفریحی دهکده آبی پارس واقع در کیلومتر 22 جاده کرج می باشد که بهترین مسیر دسترسی به آن استفاده از خودروی شخصی می باشد. برای دسترسی به مجموعه 3 مسیر پیشنهادی مقابل شما قرار دارد که می توانید با توجه به مبدا خود یکی از آن ها را که راحت تر است انتخاب نمایید.

  • مسیر اول: جاده مخصوص کرج، بعد از نفت پارس، اولین ورودی، لاین کندرو، خیابان شهدا
  • مسیر دوم: بزرگراه همت، بزرگراه شهید خرازی، خروجی گرمدره، خیابان شهدا
  • مسیر سوم: کیلومتر 22 تهران کرج، رو به روی ایستگاه مترو گرمدره، خیابان شهدا

آدرس مجموعه تفریحی دهکده آبی پارس: کیلومتر 22 جاده کرج، بعد از نفت پارس، خیابان شهدا

شماره تماس دهکده آبی پارس: 36116-026

دهکده آبی پارس

ویدئو دهکده آبی پارس

[vc_column_text text_larger=”no”]

سوالات متداول

دهکده آبی پارس کجاست؟

دهکده آبی پارس واقع در کیلومتر 22 اتوبان تهران - کرج می باشد.

شماره تلفن دهکده آبی پارس؟

026-36116

نزدیک ترین ایستگاه مترو به مجموعه دهکده آبی پارس کدام است؟

نزدیک ترین ایستگاه مترو به مجموعه دهکده آبی پارس، ایستگاه گرمدره می باشد.

سانس دهکده آبی پارس ویژه آقایان چه روزهایی است؟

در مجموعه دهکده آبی پارس سانس ویژه آقایان روزهای یکشنبه 18 عصر تا 24 بامداد، دوشنبه 17 عصر تا 24 بامداد، چهارشنبه 9 صبح تا 24 بامداد و پنجشنبه 18 عصر تا 1 بامداد می باشد.

سانس دهکده آبی پارس ویژه بانوان چه روزهایی است؟

در مجموعه دهکده آبی پارس سانس ویژه بانوان روزهای یکشنبه 9 صبح تا 17 عصر، سه شنبه 9 صبح تا 17 عصر و پنجشنبه 9 صبح تا 17 عصر می باشد.

قیمت بلیط دهکده آبی پارس چقدر است؟

قیمت بلیط معمولی دهکده آبی پارس 50 هزار تومان و قیمت بلیط وی آی پی دهکده آبی پارس در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه 60 هزار تومان و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 65 هزار تومان می باشد.


[html_block id=”69061″]

راهنما سایت

آدرس

کیلومتر 22 جاده کرج، بعد از نفت پارس، خیابان شهدا

شماره تماس
هزینه بازدید

۵۰/۰۰۰ تومان الی ۶۵/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 24

یک‌شنبه

9 الی 24

دو‌شنبه

9 الی 24

سه‌شنبه

9 الی 24

چهار‌شنبه

9 الی 24

پنج‌شنبه

9 الی 24

جمعه

9 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه