سرزمین موج های آبی

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

سرزمین موج های آبی مشهد از جمله هیجان انگیزترین و بهترین تفریحات شهر مشهد است که علاوه بر اهالی مشهد، گردشگران زیادی که به این شهر سفر می کنند، برای تفریح و بیشتر لذت بردن از سفر خود به سراغ آن می روند و روزی سرشار از هیجان و تفریح را برای خود رقم می زنند. موج های آبی مجهز به امکانات تفریحی و رفاهی متعددی می باشد که باعث شده یکی از بهترین پارک های آبی کشور محسوب شود. شهر مقدس مشهد سالانه میلیون ها گردشگر و زائر دارد که همین موضوع سبب گردیده مکان های تفریحی مختلفی در این شهر تاسیس شوند که یکی از مهمترین و معروف ترین آن ها سرزمین موج های آبی می باشد که در این مطلب می خواهیم با آن و تمام امکانات تفریحی و رفاهی که در آن وجود دارند، آشنا شویم، با لوکس ویلا همراه باشید.

مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد کجاست و مسیرهای دسترسی به آن

مجموعه تفریحی سرزمین موج های آبی مشهد در منطقه قاسم آباد مشهد واقع شده و فاصله آن تا حرم امام رضا حدود 20 کیلومتر می باشد. برای دسترسی به این پارک آبی می توانید علاوه بر خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی نیز استفاده نمایید. در ادامه این بخش می خواهیم با انواع مسیرهای دسترسی به پارک آبی موج های آبی آشنا شویم و هر کدام از آن ها برای دسترسی به مجموعه میسر تر بود را انتخاب نمایید.

مسیر دسترسی به سرزمین موج های آبی با خودروی شخصی

برای دسترسی به پارک آبی موج های آبی مشهد ابتدا باید در شهر مشهد قرار داشته باشید. اگر می خواهید با خودروی شخصی به این مجموعه دسترسی پیدا کنید 3 مسیر وجود دارد، می توانید خود را به بلوار شیراز این شهر برسانید و سپس به سمت بلوار توحید حرکت کنید تا به میدان توحید دسترسی پیدا کنید. به میدان توحید که رسیدید مسیرتان به سمت بلوار قرائنی ادامه دهید، هنگامی که به بلوار دسترسی پیدا کردید، مسیرتان را تا انتهای بلوار ادامه دهید. در انتهای این مسیر به میدان فردوسی دسترسی پیدا خواهید کرد.

در ادامه از طریق بلوار فردوسی، مسیر میدان جانباز را به طرف شمال ادامه دهید تا وارد بلوار جانباز شوید. در مسیر بلوار جانباز که در حال حرکت هستید، وارد خیابان امامت 43 شده تا بتوانید از طریق آن به بلوار اندیشه برسید. در بلوار اندیشه که در حال حرکت باشید و اندیشه 79 را پشت سر بگذارید، به اندیشه 83 که برسید، می توانید وارد مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد شوید و از تفریحات آبی آن بهره مند شوید و روزی بسیار شاد و سرشار از هیجان را تجربه کنید.

برای این دسته از افراد که قصد رفتن به سرزمین موجهای آبی با خودروی شخصی را دارند، مسیر دیگری به غیر از مسیری که توضیح داده شد وجود دارد. برای استفاده از دومین مسیر می توانید وارد بزرگراه میثاق شوید تا بتوانید به بلوار اندیشه دسترسی پیدا کنید. بعد از حرکت در مسیر بلوار اندیشه و پس سر گذاشتن اندیشه 72 مسیرتان را به طرف اندیشه 83 ادامه دهید. این مجموعه تفریحی درست نبش اندیشه 83 قرار داشته که می توانید آن را مشاهده کنید.

سومین مسیر برای آن دسته از گردشگران است که می خواهید از سمت بلوار دکتر حسابی به طرف مجموعه حرکت کنند و به آن برسند. هنگامی که در بلوار دکتر حسابی در حال حرکت هستید، به بلوار اندیشه دسترسی پیدا خواهید کرد. وارد بلوار اندیشه شده و مسیرتان را به طرف شمال ادامه دهید. اندیشه 79 را پشت سر گذاشته تا به اندیشه 83 برسید و موج های آبی مشهد را مقابل خود مشاهده کنید و وارد آن شوید.

سرزمین موج های آبی

مسیر دسترسی به سرزمین موج های آبی مشهد با مترو

بسیاری از گردشگران که بدون خودروی شخصی خود به مشهد سفر می کنند، برای مراجعه به موج های آبی و دیگر جاذبه های گردشگری مشهد از وسایل نقلیه عمومی و به خصوص مترو استفاده می کنند. اگر می خواهید برای دسترسی به موجهای آبی مشهد از مترو استفاده کنید، باید بدانید که نزدیک ترین ایستگاه مترو به آن، ایستگاه پارک ملت است که در ابتدای بلوار امامت واقع شده است. پس از آن که سوار مترو شدید و در ایستگاه پارک ملت از مترو پیاده شدید، تاکسی هایی در محوطه بیرون مترو هستند که مقصد آن ها به سمت قاسم آباد می باشد. با سوار شدن به این تاکسی ها می توانید به راحتی به مجموعه تفریحی موجهای آبی مشهد دسترسی پیدا کنید.

شماره تماس سرزمین موج های آبی مشهد: 36008-051

آدرس سرزمین موج های آبی مشهد: استان خراسان رضوی، شهر مشهد، قاسم آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه 83

آشنایی با سرزمین موج های آبی مشهد

شهر مشهد از گردشگرپذیر ترین شهرهای ایران است که در استان خراسان رضوی واقع شده و به واسطه حرم امام رضا گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. هر ساله میلیون ها گردشگر برای زیارت و گردش در میان جاذبه های دیدنی و یگردشگری مشهد به این شهر سفر می کنند و همین موضوع اصلی ترین دلیل برای افزایش امکانات تفریحی رفاهی در این شهر می باشد. موج های آبی مشهد از بهترین و مهیج ترین تفریحات مشهد است که در سال 1386 هجری شمسی در قاسم آباد مشهد افتتاح گردید.

خوب است هنگامی که می خواهیم شهر مشهد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنیم، سفری زیارتی – سیاحتی به این شهر داشته باشیم؛ چرا که جاذبه های تفریحی متعدد این شهر بسیار متنوع بوده و در این صورت می توانیم سفری به یادماندنی و پر از خاطرات میهج و شاد را برای خود رقم بزنیم. موج های آبی مشهد دارای مساحت 23 هزار متر مربع بوده و بعد از پارک آبی اوپارک به عنوان بزرگترین پارک آبی کشور شناخته می شود. امکانات تفریحی این پارک آبی به قدری متنوع و هیجان انگیز هستند که می توانند برای تمام افراد در هر سن و هر جنسیتی هیجان انگیز باشند.

انواع استخرها و سرسره های هیجان انگیز در این مجموعه وجود دارند که می توانید از آن ها بهره مند شوید و یکی از بهترین سفرهای عمرتان را تجربه کنید. تمام اصول بهداشتی در این مجموعه به صورت کامل رعایت شده و دمای متعادل نیز در مجموعه تنظیم می شود. در ادامه می خواهیم با تمام امکانات تفریحی و رفاهی سرزمین موج های آبی مشهد که باعث شده شهرت زیادی پیدا کند آشنا شویم.

سرزمین موج های آبی

امکانات تفریحی موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی امکانات و تفریحات متنوعی داشته و تمام مراجعین در هر سن و هر جنسیتی می توانند از آن ها بهره مند شوند. پارک آبی موج های آبی دارای 3 بخش مجزای آقایان، بانوان و کودکان می باشد که می توانند همزمان باهم و به صورت مجزا از تفریحات هیجان انگیز مجموعه لذت ببرند. سرزمین موج های آبی مشهد تنها پارک آبی کشور است که آقایان، بانوان و کودکان می توانند به صورت همزمان اما جدا از یکدیگر از تفریحات آبی مجموعه لذت ببرند. در این میان بسیاری از گردشگران هستند که به همراه خانواده به سراغ مجموعه موج های آبی می روند تا بتوانند به صورت همزمان از امکانات تفریحی مجموعه لذت ببرند.

در سال 1397 بخش دیگری به این مجموعه اضافه گردید و فاز دوم مجموعه شناخته می شود و مخصوص بانوان می باشد. تمام امکانات و تجهیزات این مجموعه دارای استاندارد و ایمنی کامل بوده و می توانید با خیال آسوده به تفریح در مجموعه بپردازید و هیچ نگرانی نداشته باشید. موج های آبی مشهد از بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده ایران بوده که امکانات تفریحی آن از تنوع بالایی برخوردارند. در ادامه به معرفی تمام تفریحات موج های آبی می پردازیم.

استخرهای سرزمین موج های آبی مشهد

هر زمان که نام استخر و مجموعه های آبی به میان می آیند، نخستین موردی که در ذهن همگان نقش می بندد، استخر مجموعه می باشد.آب تنی یکی از بهترین تفریحاتی است که به خصوص در فصل های گرم سال، افراد زیادی برای رفع خستگی و دور شدن از گرمای هوا به سراغ آن می روند. شاید در بسیاری از مواقع هوس یک شنای حسابی در میان آب های دریا به سرتان بزند و امکان سفر شهرهایی که دریا دارند برایتان میسر نباشد. در این صورت می توانید به سراغ استخرها بروید.

استخر موج سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی نیز مجهز به استخری بزرگ در میان مجموعه است که طول آن به 40 متر می رسد و به دلیل برخورداری از طراحی مناسب، می تواند شنا کردن در دریایی بی کران به همراه موج های دریا را برای شما تداعی کند. وجود این استخر وسیع در میان مجموعه موج های آبی از مهمترین و منحصربه فردترین امکانات مجموعه به شمار می رود که اگر به ورزش و تفریح شنا علاقه مند باشید، می توانید از شنا در این استخر نهایت لذت را ببرید. این استخر به استخر موج شناخته می شود مجهز به پیشرفته ترین و حرفه ای ترین دستگاه های تولید موج مصنوعی می باشد که همین موضوع باعث شده نسبت به دیگر استخرها متفاوت به شمار رود. علاوه بر استخر موج، چندین استخر دیگر نیز در مجموعه سرزمین موجهای آبی وجود دارد که مراجعین می توانند بر حسب سلیقه و توانایی های خود به سراغ آن ها بروند.

سرزمین موج های آبی

انواع سرسره های موج های آبی

علاوه بر استخرهایی که در این مجموعه وجود دارند و از امکانات تفریحی آن محسوب می شوند، امکانات تفریحی دیگری در مجموعه سرزمین موج های آبی وجود دارند که بیشترین هیجان و لذت را به خود اختصاص داده اند. فرقی ندارد که شما ورزش و تفریح شنا را بلد باشید، انواع سرسره های هیجان انگیزی که در این مجموعه وجود دارند می توانند لذت و هیجان آب تنی در مجموعه ای مجهز را برای شما فراهم آورند. در ادامه به معرفی انواع سرسره های پارک آبی موج های آبی خواهیم پرداخت.

سرسره موج

سرسره موج به عنوان طولانی ترین و هیجان انگیزترین سرسره سرزمین موج های آبی شناخته می شود که طول آن به 300 متر می رسد و دارای ارتفاع 14 متر می باشد. استفاده از سرسره موج بدین صورت است که سوار بر تیوپ هایی می شوید و با سرعت بر روی سرسره به سمت جلو حرکت می کنید. در همین حین نیز از 4 طرف امواجی از آب ها به سمت شما پاشیده می شود و همین باعث می شود در سرعت شما تغییراتی ایجاد کند و هیجان و لذت سرسره سواری در ارتفاع 14 متری را برایتان دو چندان کند.

سرسره سوپر لوپ

سرسره ای دیگر در این مجموعه وجود دارد که هم ارتفاع سرسره موج بوده و ارتفاع هر دوی آن ها به 14 متر می رسد. اما در طول به یکدیگر شباهت ندارند و طول سرسره سوپر لوپ 120 متر می باشد. هنگامی که بر روی سرسره سوپر لوپ در حال حرکت هستید، موج های آب شما را در آب غوطه ور خواهند کرد و از سرعت هیجان انگیز خود بر روی سرسره لذت خواهید برد. سرسره سوپر لوپ دارای استاندارد 14238 ایران و استاندارد EN1069 می باشد.

سرسره توناردو

بازهم سرسره ای هم ارتفاع با سرسره های سوپر لوپ و موج در مجموعه سرزمین موج های آبی وجود دارد که با نام سرسر توناردو شناخته می شود. سرسره توناردو دارای 130 متر طول بوده و از هیجان انگیزترین سرسره های موج های آبی به شمار می رود. شما می توانید به همراه چندین نفر دیگر سوار سرسره توناردو شوید و هیجان سرسره سواری گروهی را تجربه کنید. همانطور که می دانید تمام تجهیزات این مجموعه مجهز به استانداردهای ایران و اروپا بوده، بدین گونه که سرسره توناردو از استاندارد 14238 ایران و EN1069 برخوردار است. شاید جالب باشد بدانید که سرسره توناردو موفق به کسب جایزه بهترین سرسره شده است.

سرزمین موج های آبی

سرسره آهسته

سرسره آهسته برخلاف نامش، سرسره ای هیجان انگیز است. چندین سرسره سرپوشیده به هم متصل شده اند و به صورت پیچ در پیج شما در آن ها می توانید به سمت جلو حرکت کنید، در طول این مسیر شما از ادامه مسیر خود خبر ندارید که به کجا می روید و همین می تواند هیجان را در شما ایجاد کند و مشتاقانه به سمت جلو حرکت کنید تا دریابید که سر از کجا در می آورید.

سرسره سرعتی

سرسره سرعتی از دیگر سرسره های این مجموعه است و هنگامی که سوار آن می شوید، با سرعت بسیار بالایی رو به جلو حرکت خواهید کرد. سرسره سرعتی سرزمین موج های آبی دارای ارتفاع 11 متری می باشد. این سرسره از لذت بخش ترین سرسره های این مجموعه برای افرادی است که به سرعت و هیجان بسیار علاقه مند هستند. دهکده آبی پارس از دیگر پارک های آبی تهران است که به عنوان بزگترین پارک آبی در خاورمیانه شناخته می شود و انواع سرسره های سرعتی و مرتفع را در خود جای داده است.

سرسره سقوط آزاد

اغلب سرسره هایی که در مجموعه سرزمین موجهای آبی دارای ارتفاع 14 متر می باشد. سرسره سقوط آزاد نیز از همان دسته سرسره های با ارتفاع 14 متر به شمار می رود. اما روند این سرسره کاملا با دیگر سرسره های این پارک آبی متفاوت بوده و به این گونه است که شما وارد یک محفظه خواهید شد و بر روی صفحه ای قرار خواهید گرفت. مسئول این بخش هنگامی که متوجه آمادگی شما برای ادامه تفریح شود، دکمه مربوطه را می فشارد و صفحه زیر پای شما برداشته شده و شما سقوط آزاد را تجربه خواهید کرد. سپس به داخل حوضچه آبی سقوط می کنید.

سرسره تویستر

سرسره تویستر سرسره ای با ارتفاع 11 متر و طول 100 متر می باشد. در این سرسره به علت وجود پیچ هایی به صورت 360 درجه هیجان بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد. برای استفاده از سرسره تویستر بایستی به صورت تک نفره اقدام نمایید و امکان استفاده گروهی وجود ندارد.

سرزمین موج های آبی

سرسره تاپسی توروی

سرسره هیجان انگیز دیگری با ارتفاع 11 متر در مجموعه تفریحی موج های آبی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد. شکل ظاهری این سرسره به صورت قیف است و انتهای آن تونلی 11 متری وجود دارد.

سرسره U شکل

در میان تمام سرسره های این مجموعه، سرسره ای وجود دارد که شکل آن به صورت U می باشد و شکل ظاهری آن همه را ترغیب می کند تا به سمت آن بروند. برای استفاده از این سرسره بایستی سوار بر تیوپ های 2 نفره شوید. اما توجه داشته باشید که فرد با وزن بیشتر در قسمت جلو و فرد با وزن کمتر در قسمت عقب تیوپ باید بنشیند.

سرسره جت موج

سرسره جت موج از جمله سرسره های سرعتی این مجموعه تفریحی است که می توانید با استفاده از تیوپ بر روی آن با سرعت حرکت کنید و از سپس به داخل استخر پر از آب سقوط کنید. سرسره جت موج دارای طول 300 متر می باشد و تعداد 4 جت قوی فرآیند حرکت در مسیر را به عهده دارند. هنگامی که شما سوار بر تیوپ خود می شوید و بر روی این سرسره در حال حرکت هستید و به سمت بالا حرکت می کنید، این جت ها می توانند حرکت شما در سربالایی را امکان پذیر سازند. لازم به ذکر است برای استفاده از سرسره جت موج سوار بر تیوپ های 2 نفره خواهید شد که هیجان و لذت مسیر را برایتان دو چندان می سازد. خوشبختانه سرسره جت موج از استاندارد اروپا برخوردار بوده و توسط شرکت آلمانی Wiegand.maelzer ساخته شده است.

سرسره کامیکاز

سرسره ای با طول 61 متر در میان سرسره های مجموعه قرار دارد که از سرسره های هیجان انگیز به شمار شمار می رود. این سرسره با نام سرسره کامیکاز شناخته می شود و نسبت به دیگر سرسره تفاوت دارد.

سرزمین موج های آبی

چاله فضایی

شاید یکی از رعب آور ترین بخش های سرزمین موج های آبی چاله فضایی آن باشد. چاله فضایی به گونه ای است که درون چاله فضایی با سرعتی بسیار بالا حرکت می کنید و انرژی غالب در فضا شما را به دور خود می چرخاند و تونلی که به داخل یک تونل کشیده می شوید و به داخل استخر آبی پرتاب خواهید شد. استفاده از این وسیله می تواند شور و هیجان را در شما پدید آورد.

سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد موج های آبی مشهد

امکانات دیگری در بخش زیرزمین این مجموعه جای گرفته اند که می توانید با مراجعه به زیرزمین از آن ها بهره مند شوید. امکاناتی همچون سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد در این قسمت از مجموعه وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها به آرامش دست یابید. پیشنهاد می شود بعد از تفریح حسابی در این مجموعه می توانید به سراغ سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد بروید و دقایقی را در آرامش سپری کنید. 3 سونای خشک، 1 سونای بخار، 1 جکوزی و 1 حوضچه آب سرد در این مجموعه وجود دارند.

تیوپ سواری در رودخانه های خروشان و آرام

اگر تفریحات تیوپ سواری در آب را دوست دارید، می توانید به سراغ رودخانه های خروشان و آرام سرزمین موج های آبی بروید. رودخانه آرام دارای طول 220 متر بوده و بخش هایی از آن مجهز به تولید موج های خروشان شده و به دلیل همین طراحی منحصر به فردی که دارد، تیوپ سواری در آن بسیار لذت بخش خواهد بود. رودخانه آرام و خروشان از جذاب ترین بخش های پارک های آبی به شمار می روند که در پارک آبی اوپارک نیز می توان از آن بهره برد.

مجموعه آکواپلی، بخش کودکان در سرزمین موج های آبی

اکنون به بخشی می رسیم که مخصوص کودکان بوده و امکانات تفریحی متنوع و جذابی در آن وجود دارند که کودکان می توانند همزمان با والدین خود از تفریح و شادی در مجموعه سرزمین موج های آبی لذت ببرند. در این بخش یک سطل آب وجود دارد که به صورت یک مرتبه بر سر کودکان خالی می شود و هیجان زیادی را برای کودکان پدید می آورد. بخش کوکان با نام مجموعه آکواپلی شناخته می شود و از تنوع بالایی از امکانات تفریحی برخوردار است و کودکان بین 4 تا 10 سال اجازه استفاده از آکواپلی را دارند و بهترین فرصت برای خانواده ها به وجود آمده که می توانند همگی همزمان با هم، اما به صورت مجزا از تفریح در مجموعه سرزمین موج های آبی لذت ببرند و روزی سرشار از هیجان و شادابی را برای خود رقم بزنند.

سرزمین موج های آبی

سایر امکانات مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد

امکانات این مجموعه هیجان انگیز تنها به موارد ذکر شده ختم نمی شوند؛ بلکه امکانات و بخش های دیگری در موج های آبی مشهد وجود دارند که توانسته اند بر محبوبیت این مجموعه بیافزایند. دیگر امکانات این مجموعه شامل سالن ماساژ، حمام ترکی، فروشگاه لوازم ورزشی، رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی و رختکن می شوند. جالب است بدانید حمام ترکی این مجموعه بزرگترین حمام ترکی کشور محسوب می شود.

سیستم گرمایش سطح زمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی که نخستین پارک آبی سرپوشیده ایران به شمار می رود و به دلیل تجهیزات و تکنولوژی های مناسبی که در این مجموعه به کار رفته اند، بر جذابیت مجموعه افزوده اند. یکی از بهترین ویژگی های مجموعه موج های آبی مجهز بودن به بهترین سیستم گرمایشی می باشد. این مجموعه از سیستم گرمایشی از سطح زمین برخوردار است. بدین گونه که حرارت را از کف زمین به داخل مجموعه منتقل می کند و به قدری یکپارچه طراحی شده که این حرارت در تمام نقاط مجموعه احساس می شود.

قوانین و شرایط سرزمین موج های آبی مشهد

قوانین و شرایطی برای ورود و استفاده از موج های آبی مشهد وجود دارند که مراجعه کنندگان بایستی آن ها را رعایت کنند تا بتوانند اجازه ورود به مجموعه را داشته باشند، قوانین و شرایط سرزمین موج های آبی عبارتند از:

  • داخل مجموعه عکسبرداری و فیلمبرداری ممنوع می باشد.
  • از همراه داشتن وسایل ارزشمند و قیمتی به داخل مجموعه خودداری نمایید.
  • کودکان پسر همراه به بخش مخصوص بانوان و کودکان دختر همراه پدر به بخش مخصوص آقایان ممنوع می باشد.
  • افراد مبتلا به بیماری های عفونی، پوستی، التهاب، زخم و… اجازه ورود به مجموعه را ندارند.
  • از ورود زیورآلات به داخل مجموعه موج های آبی خودداری کنید.
  • افراد زیر 15 سال اجازه استفاده از انواع سونا (سونا خشک و سونا بخار) را ندارند.
  • بیمارانی که به بیماری های قلبی مبتلا هستند و هیجان برای آن ها مضر است، از رفتن به مجموعه خودداری نمایند.
  • استفاده از کلاه شنا برای بانوان و افراد با موی بلند الزامی است.
  • همراه داشتن خوراکی به داخل مجموعه سرزمین موج های آبی ممنوع می باشد.
  • بانوان پیش از ورود به مجموعه آرایش خود را بایستی پاک نمایند.
  • اگر بلیط مجموعه را تهیه کرده باشید، امکان کنسل کردن و عودت وجه وجود ندارد.
  • کودکان زیر 4 سال اجازه ورود به مجموعه (حتی همراه والدین) را ندارند.

سرزمین موج های آبی

افتخارات مجموعه موج های آبی

نخستین افتخاری که مجموعه موج های آبی از آن خود نموده این است که به عنوان اولین پارک آبی سرپوشیده ایران شناخته می شود. همچنین این مجموعه در میان بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه جای گرفته است. مجموعه موج های آبی نخستین دارنده نشان کیفیت ملی و نشان استاندارد ایران را در حیطه تفریحات آبی از آن خود کرده است.

از بهترین ویژگی های مجموعه می توان به داشتن استاندارهای آمرکایی و اروپایی اشاره نمود که همین ویژگی باعث شده افراد زیادی این مجموعه را برای انجام تفریحات آبی انتخاب نمایند. از دیگر افتخارات مجموعه سرزمین موج های آبی این است که در میان سال های 1391 تا سال 1397 موفق به دریافت نشان واحد استاندارد و و در میان سال های 1393 تا سال 1397 نشان واحد نمونه بهداشت شد.

بهترین زمان رفتن به سرزمین موج های آبی مشهد

فصل های بهار و تابستان از جمله فصل های سفر به هر نقطه ای از جهان است. در ایران نیز گردشگران داخلی و خارجی زیادی در فصل های بهار و تابستان شهر مشهد مقدس را به عنوان مقصد زیارتی و تفریحی خود قرار می دهند. همچنین فصل های گرم سال نیاز افراد به استخر و شنا و تفریحات آبی بالا می رود و دوست دارند برای فرار از گرمای طاقت فرسا و سوزان آب تنی کنند. در این دو فصل لذت تفریحات آبی بسیار زیاد است و به دلیل سفر افراد زیادی به شهر مشهد، مجموعه موج های آبی بسیار شلوغ خواهد بود. اگر جزء افرادی هستید که می خواهید به راحتی از تمام امکانات مجموعه استفاده کنید و فضا شلوغ نباشد، می توانید فصل های پاییز و زمستان را برای رفتن به مجموعه انتخاب نمایید.

ساعت کاری مجموعه سرزمین موج های آبی

مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد در فصل های نیمه اول سال و نیمه دوم سال دارای ساعت کاری متفاوتی می باشد. ساعت کاری کل مجموعه چه برای بخش آقایان، بانوان و کودکان یکی بوده، به این صورت که ساعت کاری موج های آبی در فصل های بهار و تابستان همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 24 بامداد و در فصل های پاییز و زمستان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب می باشد. اما ممکن است به دلایلی مجموعه در برخی از روزها تعطیل باشد، لذا حتما پیش از رفتن به موج های آبی با مجموعه تماس حاصل نمایید.

سرزمین موج های آبی

قیمت بلیط سرزمین موج های آبی مشهد

هر فردی با هر سن و جنسیتی که به مجموعه موجهای آبی مراجعه نماید، بایستی بلیطی به بهای 150 هزار تومان تهیه نماید. پارک آبی موج های آبی با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در خود جای داده، دارای قیمت بلیط بسیار مناسب تری نسبت به بسیاری دیگر از پارک های آبی کشور در همین نوع هستند.

روش خرید بلیط سرزمین موج های آبی

برای تهیه بلیط این مجموعه به 3 روش که در ذیل توضیح خواهیم داد می توانید اقدام نمایید:

  • روش اول: در روش اول شما می توانید در مجموعه حاضر شوید و سپس به سراغ باجه های صدور بلیط بروید. در این صورت افرادی هستند که در این باجه ها بلیط های شما را تهیه کرده و پس از پرداخت وجه، بلیط را در اختیار شما قرار خواهند داد.
  • روش دوم: برای استفاده از روش دوم نیز بایستی به مجموعه رفته و در آنجا به صورت حضوری به تهیه بلیط اقدام کنید. اما این روش با روش نخست تفاوت داشته، بدین صورت که به سراغ کیوسک های صدور بلیط بروید. گزینه خرید بلیط را در صفحه کیوسک ها انتخاب نمایید، سپس به گزینه بعدی هدایت می شوید. در این مرحله اطلاعاتی همچون تعداد افراد بزرگسال، تعداد افراد خردسال و شماره تماس را بایستی وارد نمایید. گزینه مرحله بعدی را انتخاب نمایید و بر اساس اطلاعاتی که وارد کرده اید، مبلغ را تایید کنید. در نهایت مبلغ را پرداخت کرده تا بلیط برای شما چاپ شود.
  • روشم سوم: سومین روش به صورت خرید غیر حضوری بوده، به این صورت که وارد سایت رسمی به آدرس WWW.WWI.IR شده و تعداد بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید. در این صورت می توانید در وقت خود صرفه جویی نمایید.

عضویت در باشگاه موج های آبی مشهد

عضویت در باشگاه سرزمین موج های آبی مزایایی به همراه دارد که در این بخش می خواهیم به آشنایی با آن ها بپردازیم. لازم است بدانید که برای تهیه بلیط حتما نیازی نیست که در این باشگاه عضو باشید، عضویت شما در این باشگاه چندین مزایا را به همراه دارد که به شرح ذیل می باشند:

  • با عضویت در باشگاه می توانید امتیاز دریافت نمایید و امتیازات دریافتی خود را به تخفیف برای خریدهای بعدی تبدیل نمایید.
  • از پیشنهادات ویژه برای اعضای باشگاه می توانید بهره مند شوید.
  • از آخرین اخبار نظیر ساعت کاری و قیمت بلیط مجموعه مطلع شوید.
  • در قرعه کشی های روزانه، ماهانه و فصلی شرکت نمایید.
  • می توانید برای روزهای آینده بلیط خود را رزرو نمایید.
  • از تخفیفات هیجان انگیزی که برای امکانات رفاهی مجموعه نظیر کافی شاپ، رستوران، فروشگاه های ورزشی مجموعه، ماساژ و حمام ترکی در نظر گرفته می شود برخوردار شوید.
  • کمدهایی در بخش VIP قرار دارند که می توانید با عضویت در باشگاه از آن ها بهره مند شوید.

سرزمین موج های آبی

اقامت در مشهد

شهر مشهد که از توریستی ترین شهرهای ایران محسوب می شود، هر ساله میلیون ها زائر و گردشگر به آن سفر می کنند تا علاوه بر زیارت حرم مطهر امام رضا، به سراغ جاذبه های گردشگری و دیدنی متعددی که در این شهر وجود دارند دیدن کنند. از همین رو در اغلب مواقع سفر گردشگران به شهر مشهد به یک روز ختم نمی شود و بایستی بیش از یک شب را در این شهر به اقامت بپردازند. همیشه تصور می کنیم برای اقامت در مشهد، بایستی به سراغ هتل ها بروند. اما گزینه هایی بسیار بیشتر و فراتر برای اقامتدر مشهد پیش روی شما قرار دارند. شما می توانید در صورت صرفه جویی در هزینه های خود و استفاده از امکانات مناسب به سراغ اجاره آپارتمان مبله در مشهد بروید. در این صورت می توانید در بسیاری از هزینه های خود در سفر به مشهد صرفه جویی کنید.

سوالات متداول

سرزمین موج های آبی مشهد کجاست؟

استان خراسان رضوی، شهر مشهد، قاسم آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه 83

ساعت کاری سرزمین موج های آبی مشهد چگونه است؟

ساعت کاری سرزمین موج های آبی مشهد در نیمه اول سال از ساعت 9 صبح تا 24 بامداد و در نیمه دوم سال از ساعت 9 صبح تا 9 شب می باشد.

بخش های تفریحی سرزمین موج های آبی مشهد را نام ببرید؟

در سرزمین موج های آبی مشهد انواع امکانات تفریحی نظیر استخرها، سرسره ها، سونا و جکوزی وجود دارند.

کودکان با چه سنی مجاز به استفاده از مجموعه آکواپلی می باشند؟

کودکان 3 تا 10 سال


[html_block id=”70956″]

راهنما سایت

آدرس

استان خراسان رضوی، شهر مشهد، قاسم آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه 83

شماره تماس
هزینه بازدید

۱۵۰/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 21

یک‌شنبه

9 الی 21

دو‌شنبه

9 الی 21

سه‌شنبه

9 الی 21

چهار‌شنبه

9 الی 21

پنج‌شنبه

9 الی 21

جمعه

9 الی 21
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه